Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • Naujienos

    SuperGames rašomi straipsniai apie IT naujienas, žaidimus

    „jL“ – esporto pasaulio taurės čempionas

    Vienas garsiausių Lietuvos esporto žaidėjų Justinas „jL“ Lekavičius iškovojo įspūdingą karjeros pergalę. „Counter-Strike“ disciplinos profesionalas kartu su Ukrainos komanda „Natus Vincere“ tapo pasaulio taurės čempionais.
    Tai buvo pirmasis pasaulio taurės turnyras žaidimo istorijoje, o jis vyko Saudo Arabijoje.
    Lietuvio ekipa finale 2:1 (14:16, 13:6, 13:6) pranoko „G2“ komandą.
    Pakeliui link finalo Ukrainos organizacija parbloškė tokias komandas kaip „Furia“, „Faze Clan“ ir „Mouz“.
    Tai antrasis J. Lekavičiaus trofėjus vilkint „Natus Vincere“ marškinėlius. Šiais metais 24-erių lietuvis pasiekė pergalę Danijoje, kur vyko „PGL Major“ turnyras. Ten finale pergalė iškovota buvo rezultatu 2:1 prieš „Faze Clan“.
    Turnyras Saudo Arabijoje sulaukė didelio futbolo žvaigždžių dėmesio. Ketvirtfinalių metu arenoje lankėsi Brazilijos futbolininkas Neymaras, o finalą gyvai stebėjo „Liverpool“ ekipos puolėjas Diogo Jota.
     

     

    0
    995

    Steam vasaros išpardavimas 2024

    Kaip ir planuota, prasidėjo 2024 m. "Steam" vasaros išpardavimas, kurio metu tūkstančiams žaidimų taikomos didelės nuolaidos, o kiekvieną dieną galima rinkti skaitmeninius lipdukus.
    Pasiūlymų yra daugybė, todėl, kai tik turėsime progą tinkamai peržiūrėti pasiūlymus, parengsime tinkamą pasiūlymų apžvalgą. O kol kas pateikiame keletą asmeninių favoritų, kuriuos galite pamėgti:
      Subnautica - 10 eurų (67 % nuolaida).    "Forza Horizon 4" - 14 eurų (80 % nuolaida, ir nepamirškite, kad gruodžio mėn. žaidimas bus išbrauktas iš sąrašo).     Left 4 Dead 2 -  1 € (90 % nuolaida)     Deep Rock Galactic - 10 eurų (67 % nuolaida)     Sea of Thieves: 2024 Edition - €20 (50% nuolaida)     Manor Lords - €30 (25% nuolaida) Šių metų didžiajame renginyje taip pat yra naujovė: skyrius "Gilios nuolaidos", kuriame žadami "ypač dideli pasiūlymai kai kuriems visų laikų geriausiems žaidimams". Tai reiškia, kad 90 proc. nuolaida taikoma tokiems žaidimams kaip "Batman: Arkham Knight", "Disco Elysium", "Civilization 6" ir daugybei kitų.
    Kartu su žaidimams taikomomis nuolaidomis vasaros išpardavime taip pat yra ir keletas puikių 64 ir 512 GB "Steam" rinkinių nuolaidų. Atkreipkite dėmesį, kad tai yra originalus "Steam Deck", o ne naujesnis OLED modelis, tačiau tai vis tiek puikus pasiūlymas.
    Pritaikius nuolaidą, 512 GB įrenginys taip pat yra pigesnis už 256 GB OLED modelį, o kaip gali pasakyti visi, kurie "Steam" naudojosi ilgiau nei savaitę, saugyklos vietos negali būti per daug.
    2024 m. "Steam" vasaros išpardavimas jau vyksta ir tęsis iki liepos 11 d. Atkreipkite dėmesį, kad "Steam Deck" akcija galios tol kol jie bus išparduoti.

    0
    1.2k

    Ką bendro turi eSportas ir kriptovaliutos? Kodėl jos auga kartu?

    Per pastaruosius kelerius metus eSportas ir kriptovaliutos tapo labai populiarios visame pasaulyje. Iš pirmo žvilgsnio jos atrodo visiškai skirtingos – viena apie žaidimus, o kita apie pinigus. Tačiau jas jungia daug daugiau, nei atrodo iš pradžių. Abi sritys sparčiai auga, jas renkasi jauni žmonės, jos priklauso nuo technologijų ir remiasi stipriomis interneto bendruomenėmis. Dėl to jos dažnai vystosi lygiagrečiai ir net pradeda persipinti viena su kita.
    Jauna ir technologijomis gyvenanti auditorija
    Tiek eSportas, tiek kriptovaliutos labiausiai domina jaunimą, kurie nuo vaikystės gyvena internete. Jie įpratę prie skaitmeninių pinigų, transliacijų („streamų“), žaidimų, investavimo per telefoną ir viso kito, kas vyksta virtualiame pasaulyje. Tokie žmonės domisi ne tik eSporto turnyrais ar kripto investavimu, bet ir tuo, kokias galimybes siūlo lažybų bendrovės. Svetainės kaip lazybos pateikia informaciją apie lažybų bendrovių pasiūlymus, kazino apžvalgas ir bonusus – tai ypač aktualu tiems, kurie ieško patikimų platformų statymams.
    Laisvė ir decentralizacija
    Kriptovaliutų idėja paprasta: niekas tavęs nekontroliuoja, tavo pinigai priklauso tau. Jokie bankai, jokie tarpininkai. Visa tai įmanoma dėl decentralizuotos technologijos, vadinamos blokų grandine (blockchain). Panašiai ir eSporte, čia bendruomenės kuria turinį, žaidėjai patys tampa žvaigždėmis, o fanai dalyvauja transliacijose, komentaruose, net finansavime. Streameriai per „Twitch“ ar „Kick“ platformas gauna paramą tiesiogiai iš žiūrovų – tai decentralizuotas, bendruomenės paremtas modelis. Abi sritys remiasi bendruomenės galia, todėl jos taip sparčiai auga.
    Kai žaidimai tampa realiu darbu
    Vis daugiau žaidimų leidžia ne tik žaisti, bet ir užsidirbti kriptovaliutų. Tai vadinama Play-to-Earn modeliu – kuo daugiau žaidi, tuo daugiau uždirbi. Žaidėjai gauna virtualių valiutų ar daiktų (NFT), kuriuos galima parduoti ar keisti. Kai kuriems tai tapo net pagrindiniu pragyvenimo šaltiniu. Ir tai ne tik žaidimai, bet ir lažybos ar turnyrai, kur gali gauti realių prizų. Pavyzdžiui, Olybet.lt jungia tiek klasikinį sporto pasaulį, tiek šiuolaikinius skaitmeninius žaidimus ir funkcijas, pritaikytas šiuolaikiniam žaidėjui.
    Skaidrumas ir pasitikėjimas per technologijas
    Kriptovaliutos naudoja blockchain – tai technologija, kuri leidžia viską matyti viešai ir saugiai. Niekas negali pakeisti informacijos ar apgauti. Todėl tai ypač aktualu statymams, skaitmeninėms piniginėms ir žaidimuose naudojamai ekonomikai. Ta pati technologija gali būti naudojama ir eSporte: rezultatai, prizų išmokėjimai ar net turnyrų sąlygos gali būti skaidriai užfiksuoti ir automatiškai įvykdyti. Kai kurie žaidimai jau dabar testuoja decentralizuotą prizų sistemą, kuri veikia be jokių tarpininkų. Tai reiškia daugiau pasitikėjimo tiek tarp žaidėjų, tiek tarp žiūrovų.
    Interneto bendruomenės – augimo variklis
    eSportas ir kriptovaliutos nebūtų tiek išpopuliarėjusios be aktyvių interneto bendruomenių. YouTube, Twitch, Discord, Reddit – tai vietos, kur žmonės kalba, diskutuoja, dalinasi informacija. Skirtingai nei tradicinės sporto šakos ar bankai, šios sritys auga iš apačios – ne per televiziją, o per draugų rekomendacijas, turinio kūrėjus ir socialinius tinklus. Dėl to jos plinta greitai ir natūraliai. Kaip pažymi 15 min straipsnyje, tokios tendencijos kaip kripto ir žaidimų pasaulio suartėjimas jau dabar kelia tiek susižavėjimą, tiek klausimų dėl atsakomybės.
    Ar viskas tobula?
    Ne visai. Kriptovaliutos vis dar susiduria su reguliavimo problemomis, o eSportas kai kur laikomas „ne tikru sportu“. Be to, abi sritys traukia sukčius, manipuliatorius ar net netikrų projektų kūrėjus. Tačiau jų augimas nesustoja, nes žmonės nori daugiau laisvės, daugiau galimybių ir daugiau įtraukiančių patirčių. Kiekvienais metais atsiranda naujų projektų, žaidimų, platformų ir inovacijų. Šios sritys dar tik pradeda formuoti savo vietą pasaulio ekonomikoje.
    Išvada
    eSportas ir kriptovaliutos vis dažniau susijungia ir tampa mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Šios sritys padeda žmonėms ne tik pramogauti, bet ir užsidirbti, bendrauti, mokytis ar net kurti savo karjerą internete. Viskas vyksta greitai – atsiranda naujos galimybės, platformos ir veiklos formos. Daug jaunų žmonių jau dabar tai mato kaip realią ateitį. Nors dar yra pavojų ar neaiškumų, viena aišku – šios sritys niekur nedings. Jos tik toliau augs, tobulės ir siūlys dar daugiau laisvės bei pasirinkimo kiekvienam.

    0
    55

    Lietuva - perspektyvi šalis žaidimų industrijai

    Lietuva maža, tačiau inovatyvi šalis, o pastaraisiais metais sparčiai įsitvirtino kaip technologijų centras. Matomas ypač pastebimas progresas ir augimas žaidimų industrijoje, kurioje Lietuva tampa vis labiau žinoma ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Šiame straipsnyje pabandysime atsakyti, kaip Lietuva tapo tokiu patraukliu technologijų ir žaidimų centru ir kokios yra šio progreso priežastys. Apžvelgsime, kokios prognozės mūsų laukia ateityje.
    Inovacijų bei investicijų augimas
    Lietuva per pastaruosius dešimtmečius padarė didelę pažangą technologijų industrijoje. Besiplečiančios inovacijos ir augančios investicijos skatina spartų technologijų sektoriaus vystymąsi. Ypač svarbus vaidmuo tenka startuolių ekosistemai, kuri pritraukia tiek vietinius, tiek tarptautinius talentus ir sparčiai plečia naudotojų gretas. Tai sukuria palankią aplinką gabiems ir kūrybingiems protams, norintiems kurti ir įgyvendinti naujas idėjas žaidimų srityje.
    Švietimas ir kvalifikuoti specialistai
    Lietuvos universitetai ir technologijų mokyklos atlieka itin svarbų vaidmenį ugdant talentingus specialistus. Vilniaus universitetas ir Kauno technologijos universitetas siūlo aukštos kokybės studijų programas, orientuotas į IT ir žaidimų kūrimą. Be to, įvairios mokymosi ir įgūdžių tobulinimo programos, tokios kaip "GameDev Days", padeda studentams įgyti praktinių įgūdžių ir kurti ryšius su pramonės lyderiais.
    Tarptautinės kompanijos ir bendradarbiavimas
    Lietuvoje veiklą vykdo daugybė tarptautinių kompanijų, kurios stipriai prisideda prie žaidimų industrijos augimo. Tokios įmonės kaip „Wargaming“ ir „Unity“ ne tik kuria naujas darbo vietas, bet ir skatina vietinių specialistų kvalifikacijos kėlimą. Bendradarbiavimas su pasauliniais žaidimų kūrėjais ir leidėjais atveria naujas galimybes Lietuvos rinkai stiprinti šalies pozicijas tarptautinėje arenoje.
    Lietuvos žaidimų industrijos pasiekimai
    Lietuva gali didžiuotis savo pasiekimais žaidimų srityje. Keli žymūs lietuvių kūrėjų projektai sulaukė didelio pripažinimo tarptautinėje rinkoje, ir sulaukė didžiulio kiekio vartotojų. Vienas iš tokių pavyzdžių yra „Nordcurrent“ sukurtas mobilusis žaidimas „Cooking Fever“, kuris gali didžiuotis milijonais atsisiuntimų visame pasaulyje. Tokie sėkmės pavyzdžiai įkvepia naujus lietuvių kūrėjus ir parodo, kad Lietuva gali konkuruoti su didžiausiais žaidimų rinkos dalyviais.
    Ateities perspektyvos
    Neabejojama, kad Lietuva ir toliau sieks išlaikyti savo poziciją kaip technologijų ir žaidimų centras. Augantis inovacijų ir investicijų skaičius, kartu su kvalifikuotų specialistų kompetencijų kėlimu ir tarptautiniu bendradarbiavimu, sudaro tvirtą pamatą tolesniam vystymuisi. Šalies vyriausybė taip pat remia technologijų sektorių, kuriamos palankios sąlygos verslui ir skatinamos investicijos į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą.
    Lietuva – žaidimų ir technologijų lyderė
    Lietuva tampa vis svarbesniu žaidimų industrijos dalyviu, ir tai yra tik pradžia. Dėl inovacijų, kokybiško švietimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir vyriausybės paramos, šalis turi visas galimybes savomis rankomis tapti pasauliniu technologijų ir žaidimų centru. Tai ne tik skatina ekonomikos augimą, bet ir atveria naujas galimybes talentingiems specialistams, kurie nori kurti ir tobulėti šioje dinamiškoje srityje.

    0
    948

    Europos futbolo čempionato spėlionės laimėtojui – „PlayStation 5“ konsolė

    Birželio 14 dieną prasideda Europos futbolo čempionatas Vokietijoje.
    Futbolo naujienų portalas „EuroFootball.lt“ kviečia lankytojus dalyvauti svetainės spėlionėje.
    Pasibaigus spėlionei, trys geriausi spėjikai sulauks puikių prizų.
    Nugalėtojui atiteks žaidimų konsolė „PlayStation 5“ bei žaidimas EA Sports FC 24.
    Antros vietos laimėtojas džiaugsis Euro2024 futbolo kamuoliu ir D. Hillo knyga „Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus“.
    Trečiai vietai atiteks originalūs Eurofootball.lt A. Pogrebnojaus sukurti marškinėliai iš FC.lt svetainės.
    DALYVAUTI SPĖLIONĖJE


    0
    697

    GameOn ir vėl sugrįžta!

    Jau septintąjį sezoną skaičiuojanti didžiausia Baltijos šalyse vaizdo žaidimų paroda šiemet nusiteikusi visai nekukliai – tiesiog imti ir ištrinti visas ribas tarp virtualios ir fizinės realybių.
    Jau pačiame pavadinime (GameON) užkoduotas iššūkis – realybės lankstymo žaidimas prasideda! Visą savaitgalį LITEXPO parodų ir kongresų centre:
    - Vieni pirmųjų išvysit protu nesuvokiamų naujųjų technologijų pritaikymą žaidimų industrijoje;
    - Nardysit tarp virtualių bei fizinių potyrių;
    - Turėsit galimybę sutikti savo mėgstamiausių žaidimų kūrėjus, įsmukti į vaizdo žaidimų kūrybos užkulisius bei sudalyvauti provokuojančiose ir itin aštriose industrijos profesionalų konferencijose bei diskusijose;
    - Kaifuosit nuo retos galimybės tiesiog pabūti tarp savų – dešimčių tūkstančių virtualių pramogų fanų iš viso pasaulio ir realybėje įkūnytų ekstravagantiškų vaizdo žaidimų personažų (Cosplay zona)...
    Spalio 18 - 20 dienomis LITEXPO transformuosis į milžinišką virtualios realybės žaidimų kambarį, suskirstytą į kelias esmines zonas: EXPO, ESPORTS, KONFERENCIJOS bei RENGINIAI.
    EXPO zona
    Aukščiausios kokybės vaizdo žaidimų inovacijų pristatymas, kaip visada, - esminė renginio ašis. Bus galimybė ir patiems sumesti vieną kitą partiją, išbandyti naujausias VR bei MR technologijas, stebėti robotų kovas, dronų lenktynes ar susipažinti su talentingiausiais vaizdo žaidimų kūrėjais iš viso pasaulio. Kiekvienas stendas konkuruos dėl jūsų dėmesio, provokuos ir kvies išbandyti vis ką nors naujo.
    ESPORTS zona
    Aštriausia ir labiausiai kraują kaitinanti erdvė - esame pirmieji pradėję rengti gyvus ESPORTS turnyrus tūkstantinėms auditorijoms, vadinasi, ką jau ką, bet sukurti gerą vaibą tikrai mokame! Šiemet dalyvaus ne tik profesionalų komandos, bet ir jūsų mylimiausi influenceriai. Norisi pamatyti, kuo viskas prasidės ir baigsis?.. GameON, kaip sakome!
    KONFERENCIJŲ zona
    Bus siūloma trijų skirtingų profilių konferencijas, kad būtų įdomu, tiek industrijos profesionalams, tiek ilgamečiams vaizdo žaidimų fanams, pedagogams ar tiesiog tiems, kam smalsu, kaip kuriamas pramogų pasaulis (tiek realus, tiek virtualus). Kad pastariesiems netrūktų įspūdžių, šiemet renginyje svečiuosis kaip niekada gausus būrys influencerių, pasakojančių apie savo veiklos užkulisius ir kasdienybėje pasitaikančius kuriozus.
    RENGINIŲ zona
    Jei jau žadame ištrinti visas ribas tarp realybių, vadinasi, tai liečia ir patį renginio formatą. GameON bus kažkas tarp gero afterio, visą naktį trunkančio žaidimo draugo kambaryje, pasaulinio lygio konferencijos ir nerealios kokybės virtualių patirčių. Savaitgalio akcentas – taip retai Lietuvoje vykstantys Cosplay pasirodymai – konkursas. Dalyviai varžysis ne tik savo drąsa, vaizduotės lakumu, bet ir inžineriniais, grimo, dailės, muzikos, performanso meno be režisūros įgūdžiais. Bus keistas, aštru ir labai profesionalu!

    1
    867

    Mirė Žaidimų Balsas YouTube kanalo balsas - Giedrius

    Šiandien per Žaidimų Balso Facebook puslapį buvo pranešta liūdna žinia. Po kovos su liga mirė Žaidimų Balso balsas - Giedrius. Norime pareikšti užuojauta jo šeimai, draugams ir pačio kanalo komandai. Kadangi pats užaugau su Žaidimų Balso YouTube kanalu ir teko žiūrėti ne vieną vaizdo įrašą, ši žinia mane tikrai sukrėtė.
    Norintys prisidėti finansiškai ir pagelbėti šeimai šiuo sunkiu metu, galite pervesti parama Žaidimų Balso komandos nariui Sigitui kuris pasirūpins jog pinigai pasiektų artimuosius:   -Sigitas Vyšnauskas -LT577044000318645336 -Mokėjimo paskirtis - Parama Giedriaus šeimai    

    7
    2.4k

    Geriausios "Free to Play" žaidimų alternatyvos "Steam" platformoje

    Kiekvienais metais "Steam" siūlo vis daugiau nemokamų žaidimų, kurie iš tiesų gali prikaustyti ilgam. Daugelis tokių projektų stebina ne tik savo kokybe, bet ir tuo, kiek daug turinio galima gauti visiškai nemokamai. Jei nori sutaupyti, bet vis tiek ieškai ko nors tikrai vertingo, turi kur pasidairyt.
    Be to, kai kurie nemokami projektai pasižymi itin stipria bendruomene, žaidimo mechanika ir net e-sporto scena. O kai kurie, kaip pavyzdžiui, kazino-zaidimai, inspiruoja kitus formatus ar net hibridinius žaidimų modelius. "Free to play" nėra sinonimas prastai kokybei, kaip buvo anksčiau. Dabar tai pilnavertės patirtys, neretai net geresnės už kai kuriuos mokamus titulus.
    Populiariausi "Free to Play" žaidimai Steam'e 2025 metais
    Kai kalbam apie "nemokamus" Steam žaidimus, turim omenyje projektus, kurie leidžia visavertiškai žaisti be privalomo mokejimo. Taip, mikrotransakcijos vis dar egzistuoja, bet jos dažniausiai kosmetinės arba suteikia labai nedidelį pranašumą.
    Štai keli tikrai verti dėmesio pasirinkimai:
    "Counter-Strike 2" – vis dar karaliauja tarp pirmo asmens šaudyklių. Nors jūsų reakcijos turi būti greitos kaip blyksnis, žaidimas kompensuoja taktinėmis galimybėmis ir komandinio darbo svarba.
    "Warframe" – dinamiškas trečio asmens shooteris su RPG elementais, kuris siūlo beveik be galo daug turinio. Galima žaisti solo arba su komanda, tobulinti ginklus, rinkti naujus "Warframe'us" ir kaupti gear'ą.
    "Dota 2" – klasika tarp MOBA žaidimų. Nėra paprasta, bet labai gilu. Jei pagausi kampą, gali žaisti šimtus valandų.
    "Destiny 2" – pradžia nemokama, bet toliau užduodami expansion'ai. Visgi pradinis turinys leidžia gerai pasimėgauti istorija ir multiplayer'u.
    Visi šie žaidimai aktyviai atnaujinami, turi dideles bendruomenes ir rengia sezoninius renginius, kurie vis pritraukia naujų žaidėjų bangas.
    Neįprastos ir nišinės patirtys
    Jei pavargai nuo mainstream'o ir ieškai ko nors unikalaus – Steam'e tikrai yra vietos ir tau. Kai kurie "free to play" žaidimai pasuka kitu keliu, siūlodami išskirtinį atmosferos pojūtį ar mechaniką.
    "Realm of the Mad God Exalt" – tai permirtinis (permadeath) MMO shooteris su pikseliu grafika. Greitas, chaotiškas, kartais brutaliai sudėtingas.
    "Crab Game" – satyrinis, bet labai smagus "Squid Game" stiliaus battle royale. Chaosas garantuotas.
    "VRChat" – tai ne tiek žaidimas, kiek socialinė erdvė su begale modifikacijų ir mini-žaidimų. Puikiai veikia ir be VR.
    Šios patirtys ypač patiks tiems, kurie nemėgsta taisyklių. Dažniausiai jos grindės bendravimu, reakcijomis į netikėtas situacijas, o ne įprastais progresijos modeliais.
    Patarimai, kaip išsirinkti tinkamą "Free to Play"
    Kadangi nemokamų žaidimų kiekis didžiulis, kartais sunku suprasti, nuo ko pradėti. Verta atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
    Vertink atsiliepimus – Steam bendruomenė gana aktyvi. Jei žaidimas turi daugiau neigiamų nei teigiamų, geriau paieškok kito.
    Pasižiūrėk gameplay vaizdo įrašus – net 2-3 minutės gali padėti susidaryti vaizdą, ar mechanika tau priimtina.
    Tikrink, ar yra "pay-to-win" – kai kurie žaidimai siūlo realių pinigų pranašumus. Jei tau tai trukdo – atsisakyk iš karto.
    Toks greitas filtravimas padės išvengti laiko švaistymo.
    Keli bruožai, kurie išduoda kokybišką F2P projektą
    Ne visi "Free to Play" žaidimai vienodi. Kai kurie iškart parodo, kad jie rimtai išdirbti.
    Svarbu atkreipti dėmesį į:
    Dažnus atnaujinimus – aktyvus dev support'as reiškia, kad žaidimas gyvas.
    Tinkamai veikiantį matchmaking'ą – jei priešininkai per stiprūs arba per silpni, tai vargina.
    Mažai bug'ų ar lag'o – kokybės indikatorius.
    Turinio gylį – ar yra kas veikti po 10-20 valandų? Jei ne – greitai nusibos.
    Šie aspektai padeda suprasti, ar verta skirti laiką tam projektui.
    Pabaigai
    "Free to play" Steam'e – tai daugiau nei tik būdas sutaupyti. Tai visavertis žaidimų segmentas, siūlantis platų spektrą patirčių. Nuo e-sporto gigantų iki nišinių eksperimentų. Svarbiausia – leisti sau išbandyti, net jei iš pirmo žvilgsnio atrodo ne tavo stiliaus. Kartais būtent netikėti projektai tampa tavo naujais favoritais.

    0
    47

    Esportas ir sporto lažybos – naujos pramogų eros iškilimas

    Pastaraisiais metais eSporto sektoriuje įvyko reikšmingas vystymasis, kuris iš paprastos pramogos entuziastams tapo pasauliniu komerciniu ir kultūriniu reiškiniu. Populiarūs žaidimai, tokie kaip „League of Legends“ ir „Counter Strike“, per turnyrus pritraukia didžiulę auditoriją, kad taptų tikrai aukšto lygio įvykiais. El. sporto lažybų pasaulis taip pat vis labiau populiarėja, o tai padidina galimybes įtraukti gerbėjus į veiksmo įkarštį.
    Jei jus domina e-sporto ir tradicinių sporto renginių lažybų pasaulis, tokios paslaugos kaip https://playggbet.lt/ gali būti saugus ir patogus pasirinkimas. Dėl siūlomų renginių įvairovės ir patogios sąsajos ši platforma siūlo paprastą ir patrauklų būdą aktyviai dalyvauti veiksme.
    Esports augimas yra tikra revoliucija žaidimų pasaulyje.
    Laikui bėgant esportas sparčiai ir išskirtinai augo. Iš kuklių mėgėjų turnyrų jie virto visame pasaulyje žinomomis varžybomis, kurias lydi didžiulė pasaulinė auditorija. Tokie titulai kaip Dota 2, FIFA ir Call of Duty paprastus žaidimus pavertė tikromis konkurencinėmis disciplinomis, kurių prizai dažnai siekia milijonus dolerių.
    Esportas išsiskiria savo gebėjimu sudominti didžiulę auditoriją dėl lengvo pasiekiamumo, palyginti su tradicinėmis sporto šakomis, kurioms norint varžytis reikia brangios įrangos ir specifinės fizinės struktūros; Tereikia interneto ryšio ir įrenginio, kad galėtumėte dalyvauti varžybose praktiškai iš bet kurios pasaulio vietos.
    Žaisk Esports – įtraukiančios strategijos
    Lažybos dėl esporto tampa vis populiaresnės, nes konkurencinga žaidimų pramonė ir toliau vystosi. Dalyvavimas lažybose dėl turnyro ar rungtynių ne tik padidina adrenaliną, bet ir leidžia gerbėjams išbandyti savo įgūdžius ir taktiką.
    Šiuolaikinės skaitmeninės platformos siūlo platų pasirinkimą esporto gerbėjams: nuo rungtynių nugalėtojo nuspėjimo iki išsamesnių statymų, tokių kaip pašalinimų skaičius arba komanda, kuri įvykdys konkretų ar norimą tikslą. Dėl šios plačios galimybės elektroninės turnyrų lažybos yra patrauklios tiek pirmą kartą žaidžiantiems, tiek labiau patyrusiems žaidėjams.
    Vaizdo žaidimų varžybų ir sporto lažybų likimas
    Žvelgiant į kitą galimą laikotarpį, akivaizdu, kad esportas toliau vystysis ir iš naujo apibrėžs pačią žmonių pramogų prasmę. Didėjant pasauliniam bendravimui ir tobulėjant turimoms technologijoms, galimybės užsiimti ir lažintis bus vis įvairesnės ir originalesnės.
    Nepraleiskite progos būti šios epochinės transformacijos dalimi. Internetinis sportas ir lažybos iš naujo apibrėžia pramogų ateitį ir jūs galite būti aktyvi jos dalis!

    0
    125

    Futbolo žaidėjas tapo veikėju mobiliajame žaidime

    Garsus futbolininkas E. Haalandas pasirašė sutartį su naujais rėmėjais ir žaidime atsiras jau nuo rytojaus.
    Telefono žaidimas „Clash of Clans“, egzistuojantis nuo 2012 metų, paskelbė, kad komandos „Manchester City“ žaidėjas jų žaidime bus naujas veikėjas.
    Iš pradžių jie atsirado „iOS“ sistemoje, o vėliau ir „Android“ sistemoje.


    • kesh
    0
    753

    Labiausiai laukiami 2023–2024 metų žaidimų išleidimai

    Per pastaruosius metus žaidimų industrija labai išaugo. Pandemija paskatino daugelį žmonių įsitraukti į žaidimų pasaulį. Tai padidino naujų žaidėjų skaičių ir paskatino kūrėjus kurti daugiau naujų žaidimų. 2023 ir 2024 metai bus svarbūs šiai industrijai. Daug žmonių laukia naujų žaidimų su dideliu entuziazmu. Žaidimų kūrėjai dabar daugiau dėmesio skiria kokybei. Jie stengiasi pristatyti žaidimus, kurie būtų įdomūs ir įtraukiančiai veikiantys. Nauji žaidimai, kurie bus išleisti 2023-2024 metais, jau dabar sulaukia daug dėmesio. Žaidimų bendruomenė kalba apie juos internete, dalinasi lūkesčiais ir spėlioja, kaip jie atrodys.
    2023-2024 m. žaidimai, pavyzdžiui, Jolly Joker slot ir kiti panašūs žaidimai, taip pat rodo technologinę pažangą. Grafika, žaidimo mechanika ir dirbtinis intelektas daro didelę įtaką šių žaidimų kokybei. Kai kurie žaidimai jau dabar vadinami šedevrais, kurie pakeis žaidimų industriją. Tai rodo, kad žaidimų kūrėjai nesustoja tobulėti ir stengiasi patenkinti augančius žaidėjų poreikius. Žaidimų industrija yra vienas iš sparčiausiai augančių sektorių pasaulyje. Kūrėjai nuolat ieško naujų būdų, kaip pritraukti žaidėjus ir išlaikyti jų dėmesį. Žaidimai, kurie bus išleisti per artimiausius metus, yra puikus pavyzdys šio augimo. Jie įneš naujų vėjų į žaidimų pasaulį ir nustatys naujus standartus. Žaidėjai nekantrauja pamatyti, ką šie metai jiems paruošė.
    Diablo IV: Vessel of Hatred – Tamsus Sugrįžimas
    Diablo IV: Vessel of Hatred yra pirmasis didelis Diablo IV papildymas. Jo išleidimas numatytas 2024 m. spalio 8 d. Šis tamsus RPG žaidimas sukurtas Blizzard Entertainment. Diablo serija jau seniai garsėja savo niūria atmosfera ir įtraukiantčiais nuotykiais. Pagrindinė Diablo serija prasidėjo dar 1996 metais. Diablo IV, išleistas 2023 m. birželį, atnaujino franšizę. Žaidime žaidėjai susiduria su Lilith – pavojinga piktąja dvasia, siekiančia valdyti žmoniją.
    Naujasis papildymas Vessel of Hatred tęsia pagrindinio žaidimo siužetą. Žaidėjai pateks į Nahantu džiungles. Čia jų lauks nauji iššūkiai ir grėsmės. Šiame DLC žaidėjai dar kartą susidurs su Mephisto. Tai vienas iš trijų pagrindinių piktųjų dvasių Diablo visatoje. Žaidėjai vėl įsitrauks į kovą ir siaubą, spręsdami Mephisto keliamas grėsmes.
    Savybės:
    Nauja klasė Spiritborn: Ši klasė yra visiškai nauja. Ji dar nematyta Diablo serijoje. Spiritborn yra stiprūs ir magiškai susiję su gamta. Jie kovos naudodami naujus, unikalius klasės gebėjimus.
    Nahantu džiunglės: Žaidėjai galės tyrinėti naują regioną. Jis įkvėptas Diablo II istorijos. Nahantu džiunglėse bus nauji miestai, požemiai ir priešiškos gentys. Jos sukurs įtampą kiekviename žingsnyje.
    Mercenaries: Žaidėjai galės samdyti samdinius, kurie kovos šalia jų. Šie sąjungininkai taps stipresni laikui bėgant. Jie turės savo unikalius gebėjimus, padedančius mūšyje.
    Nauji priešai ir daiktai: Papildyme bus daug naujų priešų ir daiktų. Jie apims galingas legendines Spiritborn aspektus bei ginklus.
    PvE Co-op veikla: Žaidėjai galės prisijungti prie kitų kovotojų. Kartu jie įveiks naują kooperacinę požemių veiklą. Šioje veikloje reikės strategijos ir bendradarbiavimo.
    Jolly Joker lošimo automatų žaidimas
    Jolly Joker – tai linksmas ir įtraukiantis žaidimas. Jis puikiai tinka tiek naujokams, tiek patyrusiems žaidėjams. Naujokams rekomenduojama pradėti nuo premijų. Tai gali būti nemokami sukimai arba bonusiniai pinigai. Dažnai šias premijas galima atsiimti po tam tikrų sąlygų įvykdymo. Tačiau išsiaiškinti visas premijų subtilybes gali būti sudėtinga. Rasti geriausias sąlygas padeda Gamblizard online casino bonus ekspertai. Jie tiria įvairius kazino ir lygina jų siūlomas premijas. Patyrę žaidėjai visada naudojasi šiais pasiūlymais, kad padidintų savo šansus. Be to, jolly joker demo versija leidžia žaisti nemokamai. Tai padeda geriau suprasti žaidimo taisykles.
    Jolly Joker sukurta Triple Edge Studios. Žaidimas pasirodė 2024 m. ir nuo tada tapo labai populiarus. Jo atmosferoje jaučiama šventinė nuotaika. Žaidėjai gali mėgautis unikaliu dizainu, kuris primena klasikinius lošimo automatus. Žaidime naudojami simboliai iš tradicinio kazino pasaulio, tokie kaip kortų rūšys ir laukiniai jokeriai. Tai aukštos volatiliškumo lošimo automatas, kuris sujungia modernias savybes su nostalgija.
    Savybės:
    RTP: 96.01%
    Būgnai: 5
    Eilutės: 3-4-5-4-3
    Pergalės keliai: 720
    Bonusai: nemokami sukimai, daugikliai
    Maksimalus laimėjimas: 5000x statymo
    Assassin's Creed: Shadows - kitas epinis nuotykis
    Assassin’s Creed: Shadows yra naujausias serijos žaidimas. Jį planuojama išleisti 2024 m. lapkritį. Šis žaidimas nukelia į XVI a. Japoniją, į Azuchi-Momoyama laikotarpį. Svarbiausia siužeto linija sukasi apie du veikėjus. Tai Yasuke, realiai egzistavęs samurajus, ir išgalvota shinobi Naoe. Yasuke, kilęs iš Afrikos, tarnavo Oda Nobunaga, žinomam Japonijos daimyo. Tuo tarpu Naoe yra iš Iga provincijos. Ji prisijungia prie vietinio Assassins ordino. Kartu jie kovoja prieš Templarų planus. Žaidimas sujungia du skirtingus stilius – stealth ir tiesioginę kovą. Kiekvienas žaidėjas atras kažką įdomaus.
    Assassin’s Creed: Shadows yra veiksmo ir nuotykių žaidimas. Jį sukūrė Ubisoft Quebec studija. Pasaulis atviras ir leidžia tyrinėti Japonijos miestus. Tokie miestai kaip Osaka ir Kioto yra žaidimo dalis. Taip pat tyrinėjamos daugybė šventyklų ir kitų vietovių. Žaidimas pasižymi autentiškumu. Kūrėjai bendradarbiavo su istorikais ir kultūriniais konsultantais. Jie atkūrė tikrą to laikotarpio atmosferą. Šis žaidimas praturtins Assassin’s Creed seriją. Jis suteiks naują žvilgsnį į Japonijos istoriją. Tai bus įdomi kelionė per samurajų ir shinobi akimis.
    Savybės:
    Dual Protagonist System: Žaidėjai gali pasirinkti tarp Yasuke ir Naoe. Kiekvienas turi unikalius gebėjimus ir stilius.
    Setting: Azuchi-Momoyama laikotarpio Japonija. Galima tyrinėti miestus kaip Osaka ir Kioto.
    Dynamic Open World: Pasaulis prisitaiko prie metų laikų. Šviesos ir šešėlių efektai turi įtakos mechanikai.
    Storyline: Žaidimas pasakoja apie du veikėjus. Jie kovoja su Oda Nobunaga dėl Japonijos suvienijimo.
    Alan Wake II - atnaujintas psichologinis trileris
    Alan Wake II išleistas 2023 m. spalio 27 d. Šį žaidimą sukūrė „Remedy Entertainment“. Jis yra pirmasis Alan Wake serijos tęsinys nuo 2010 m. Žaidimas tęsia Alano istoriją, kai jis bando pabėgti iš tamsos pasaulio. Šis pasaulis yra įstrigęs jo paties košmare. Kartu su Alanu žaidėjai valdo naują veikėją. Tai FTB agentė Saga Anderson. Ji tiria ritualines žmogžudystes Bright Falls mieste. Tai prasideda kaip paprasta byla. Tačiau ji greitai virsta tikru košmaru. Saga aptinka Alan'o parašytą siaubo istoriją. Ji netrukus tampa realybe.
    Alan Wake II išsiskiria savo pasakojimu ir grafika. Žaidime naudojami pažangūs šviesos ir šešėlių efektai. Jie kuria stiprią atmosferą. Žaidimo mechanika remiasi trečiojo asmens šaudyklės formatu. Tačiau jis turi gilią psichologinę įtampą. Kritikai giria žaidimo sugebėjimą sujungti siaubą ir veiksmą. Sunkus siužetas įtraukia ir verčia mąstyti. Kūrėjai pridėjo naujų išgyvenimo elementų. Jie suteikia daugiau įtampos ir iššūkių.
    Hogwarts Legacy
    Hogwarts Legacy yra veiksmo ir nuotykių RPG, išleistas 2023 m. vasario 10 d. Žaidimą sukūrė „Avalanche Software“, o leidėjas buvo „Warner Bros. Interactive“. Veiksmas vyksta XIX a. magijos pasaulyje, kur žaidėjai gali tyrinėti Hogvartso pilį ir aplinkines vietoves. Žaidėjai mokosi burtų, gamina eliksyrus ir kovoja su įvairiais priešais. Siužetas sukasi apie studentą, turintį ypatingų galių, kuris susiduria su senovės magijos paslaptimis.
    Žaidimas pelnė daug teigiamų atsiliepimų už savo vizualinę aplinką ir įtraukiantį pasaulį. Kritikai gyrė kovos sistemą ir nuotykių pobūdį, tačiau paminėjo, kad pagrindinė siužeto linija tampa panaši į Harry Potter istoriją. Nepaisant to, žaidimas išlieka labai populiarus ir 2024 metais dėl nuolatinių atnaujinimų ir naujo turinio. Tai leidžia žaidėjams išlaikyti susidomėjimą ir toliau tyrinėti magijos pasaulį.

    0
    356

    330€ žaidimas? Escape From Tarkov išleidžia “The Unheard” versiją

    Rusų kompanija Battlestate Games atskleidė naują 250€ Escape From Tarkov žaidimo versiją, kuri suteikia prieigą prie PvE (Player versus Environment, liet. Žaidėjas prieš aplinką) žaidimo režimo. Jame papildomai galimas žaidimas kartu su draugais ar kitais žaidėjais. Po mokesčių (žaidimo puslapyje kaina nurodoma be papildomai taikomų mokesčių) ši žaidimo versija vidutiniškai kainuoja apie 330€.
    Iš pradžių apie naujai paskelbtą PvE žaidimo režimą didžioji dalis bendruomenės buvo apsidžiaugusi, kadangi pats žaidimas yra vos ne visiškai orientuotas į PvP (Player versus Player). Nauja galimybė dalį žaidimo patirti kartu su draugais, be jokios panikos, kad prie išėjimo krūmuose jus su kulka pasitiks kiti žaidėjai, yra gana patraukli (ypač tiems žaidėjams, kurie ypatingai gerai nepasirodo kovose prieš kitus tokio tipo šaudyklėse).
    Kūrėjai pažadėjo jog žaidėjai nusipirkę 150€ (prieš mokesčius) “Edge of Darkness” versiją, kurios nusipirkti kurį laiką nebėra įmanoma, turės prieigą prie visų ateinančių papildomų žaidimo DLC (liet. Parsisiunčiamo turinio paketas). Tačiau pasak jų, naujas PvE žaidimo režimas nėra priskaitomas prie žaidimo DLC — tai yra nauja, atskira ir unikali žaidimo funkcija.
    “DLC reiškia papildomą turinį. PvE yra naujos žaidimo versijos funkcija ir režimas. Nors ir visi manote, jog tai turėtų būti DLC, taip nėra” pakomentavo žaidimo bendruomenės vyriausiasis atstovas oficialiame Discord serveryje. 
    “Nusipirkau Edge of Darkness versiją būtent dėl prieigos prie visų būsimų DLC. Visiškas antausis man ir nuoširdžiai pasakius paskutinis lašas. Žaidžiu [Escape from] Tarkov jau apie metus laiko ir su šiomis naujienomis, velniop šį žaidimą ir Battlestate Games”,
    “Tai yra [Escape from] Tarkov pabaiga — kaip ilgalaikis žaidėjas ir Edge of Darkness versijos savininkas mečiau žaidimą dėl nelegalių programų naudotojų (čyterių) [...] tačiau čia yra viršūnė. Nebepalaikau žaidimo ar jo kūrėjų” pakomentavo pasipiktinę žaidėjai Reddit puslapyje

    3
    734

    „Counter-Strike 2“ pasaulio čempionas prie žaidimo praleido 20 000 valandų

    Lietuva nuo šiol gali girtis ne tik krepšinio, bet ir elektroninio sporto talentais. Kaunietis Justinas Lekavičius tapo kompiuterinio žaidimo „Counter-Strike 2“ pasaulio čempionu, turnyro naudingiausiu žaidėju ir kartu su ukrainiečių komanda „NAVI“ pasidalijo pusės milijono dolerių vertės prizą. Į Lietuvą iš Kopenhagos, kur ir vyko turnyras, grįžęs čempionas norėtų, kad Lietuvoje e. sportas dar labiau išpopuliarėtų, pasakoja, kad norint laimėti aukščiausios klasės turnyrus reikia paaukoti daugybę žaidimo valandų. Daugiau video reportaže čia.
    O gal ir Jūs buvote grįžimo sutikime?
    Plačiau apie pergalę 
     

    • kesh
    0
    1k

    Alternatyvios interneto naršyklės Europoje 2024

    Europos Sąjungoje šiemet įsigaliojus naujoms taisyklėms, skirtoms apriboti „Alphabet“, „Microsoft“ ar „Apple“ galią, išpopuliarėjo mažesnių bendrovių vystomos interneto naršyklės.
    Kaip teigia „Aloha Browser“, kad jos naršyklės naudotojų skaičius kovo mėnesį paaugo 250%. Apie paaugusį naršyklių naudojimą patvirtina „Vivaldi“, „Ecosia“ ir „Brave“.
    Kiek populiaresnės ir žinomesnės naršyklės, pavyzdžiui, „DuckDuckGo“ ir „Opera“, bet jos akcentuoja, kad pokyčiai dar nėra visiškai įgyvendinti.
    Atsiverti konkurencijai „Apple“ ir „Google“ verčia prieš kiek daugiau nei mėnesį įsigaliojęs ES Skaitmeninių rinkų aktas (angl. Digital Markets Act, DMA), kurio tikslas – apriboti didžiausių pasaulio technologijų kompanijų įtaką skaitmeninei ekonomikai.
    Įsigaliojus DMA, „iOS“ ir „Android“ telefonų naudotojams ES privaloma parodyti langą su galimybe pasirinkti jų pageidaujamą numatytąją naršyklę. „Apple“ šį reikalavimą įgyvendino kovą, kartu su bendrovės operacinės sistemos versija „iOS 17.4“ ir dabar rodo galimybę pasirinkti iki 11-os alternatyvių naršyklių.
    „Google“ naršyklių pasirinkimo langą įjungė savo pačios gaminamuose įrenginiuose, o artimiausiais mėnesiais teigia tą patį padarysianti ir visuose „Android“ įrenginiuose.
    O kurias naršykles naudojate Jūs?

    • kesh
    8
    684

    „World of Warcraft“ sugrįžta į Kiniją

    Populiarus interneto žaidimas „World of Warcraft“ (WoW) šią vasarą grįžta į Kiniją, trečiadienį pranešė jo kūrėjas ir vietos partneris, praėjus daugiau nei metams po to, kai nepavykus susitarti dėl licencijavimo iš didžiulės rinkos buvo pašalinti šis ir kiti žaidimai.
    JAV žaidimų kūrėja „Blizzard“ ir Kinijos bendrovė „NetEase“ sakė, kad pagal naują susitarimą WoW sugrįš kartu su pirmojo asmens šaudykle „Overwatch“ ir kitais žaidimais, tokiais kaip „Hearthstone“.
    Kinijos WoW serveriai buvo išjungti 2023 m. sausį, o tai sukėlė milijonų gerbėjų, kurie daugelį metų kaupė žaidimo taškus, liūdesio ir pykčio bangą.
    „Be galo džiaugiuosi šiuo sugrįžimu! Tikiuosi, kad abi bendrovės ir toliau bendradarbiaus, kad jos susigrąžins senuosius žaidėjus ir pritrauks naujų“, – naujienų agentūrai AFP Pekine sakė 25 m. žaidėjas Zhao Xuejia.
    „Visi laukėme, kol sužinosime, su kuo „Blizzard“ bendradarbiaus, kad galėtų grįžti į Kiniją. Tai, kad tai vėl „NetEase“, yra gerai, bus lengviau“, – sakė kitas žaidėjas Fu Tianze.
    „Džiaugiuosi, kad netrukus atgausiu savo paskyrą“, – teigė jis.
    Kinijos socialinių tinklų vartotojai taip pat dalijosi džiugesiu: „Blizzard“ skelbia apie sugrįžimą“ ir „NetEase“ ir „Blizzard vėl susituokė“ buvo populiariausios frazės, ieškotos „Weibo“ platformoje.
    „Šiandien sugrįžta mūsų seniai prarastas senas draugas, sugrįžta mūsų mylimiausias žaidimas“, – „Weibo“ žinutėje rašė žaidimų tinklaraštininkas slapyvardžiu „Scarlet Bunny“.
    „Sugrįžk į gyvenimą, mano mylimasis!“ – rašė kitas gerbėjas.
    „Eiti vienu keliu“
    Visame pasaulyje populiarus WoW yra internetinis daugelio žaidėjų vaidmenų žaidimas. Jo veiksmas vyksta fantastiniame Viduramžių pasaulyje, kuriame gėris kovoja su blogiu.
    Jis garsėja įtraukumu, o žaidėjai prie kompiuterių gali praleisti šimtus valandų.
    „Blizzard“ žaidimai Kinijoje – didžiausioje pasaulyje žaidimų rinkoje – pasirodė 2008 metais, bendradarbiaujant su interneto milžine „NetEase“.
    Pagal vietos įstatymus užsienio kūrėjai, norėdami patekti į rinką, privalo bendradarbiauti su Kinijos įmonėmis.
    2022-ųjų lapkritį, praėjus 14 metų ir WoW įgijus milijonus žaidėjų Kinijoje, „Blizzard“ ir „NetEase“ paskelbė, kad nepavyko susitarti dėl sutarties pratęsimo.
    Tačiau po pastaraisiais metais tęstų diskusijų trečiadienio pareiškime abi bendrovės teigė, kad „džiaugiasi galėdamos vėl eiti vienu keliu tolyn“ ir sudarė „atnaujintą leidybos sutartį“.
    „Blizzard“ požiūriu, Kinija yra rinka, kurios bendrovė akivaizdžiai negali ignoruoti [...] Jei jie vėl atidarys serverius, akivaizdu, kad tai sugrąžins daug žaidėjų“, – AFP sakė 21 metų žaidėjas Tian Yiranas.
    Tačiau kai kurie ilgamečiai WoW žaidėjai tebelaikė kartėlį dėl to, kad žaidimas ilgą laiką neveikė Kinijoje.
    „Kinijos rinka nėra „Blizzard“ salonas, į kurį ateini ir išeini kaip nori. Žaidėjai nėra žaislai „Blizzard“ rankose, kuriuos gali imti arba palikti savo nuožiūra“, – „Weibo“ rašė vienas žaidėjas, ragindamas boikotuoti žaidimą.
    Žaidimų tyrimų bendrovės „Niko Partners“ vadovas Kinijoje Zeng Xiaofengas AFP sakė manantis, kad, nepaisant ilgos pertraukos, WoW gerbėjai šalyje „vis dar užtikrins didelę paklausą“.
    „Kai kurie žaidėjai, kai žaidimai nustojo veikti, vis dar žaidė [...] kituose Azijos serveriuose“, – sakė Zeng Xiaofengas, turėdamas omenyje kitose šalyse prieinamas WoW versijas.
    Jis teigė, kad nors sunku „sužinoti tikrąją istoriją“, tikėtina, kad JAV technologijų milžinės „Microsoft“ praėjusių metų spalį baigtas „Blizzard“ įsigijimas paskatino pakeisti žaidimų leidėjo strategiją.
    Ši žinia veikiausiai bus pozityvus postūmis „NetEase“, kuri, kaip ir daugelis Kinijos technologijų milžinių, kelerius metus išgyvena sunkius laikus dėl industriją paveikusių vyriausybės veiksmų.
    Nuo 2021 m. jaunesniems nei 18 metų vaikams penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais per mokslo metus internetinius žaidimus leidžiama žaisti tik nuo 20 iki 21 valandos.
    Siekiant užtikrinti, kad nepilnamečiai nemeluotų apie savo amžių, reikalaujama, jog registruodamiesi žaisti internete žaidėjai naudotųsi asmens tapatybės kortelėmis.
    Kinijos įmonėms taip pat draudžiama siūlyti žaidimus jaunimui ne vyriausybės nustatytomis valandomis.

    0
    312

    5 esporto varžybos, kurių negalima praleisti

    Ši sritis jau tikrai nėra naujiena, tuo labiau, kad daugybė komandų visame pasaulyje sėkmingai varžosi dėl geriausiųjų vardo bei titulų. Patys įvairiausi žaidimai, pradedant nuo klasika tapusių kompiuterinių ir baigiant tradicinėmis sporto šakomis, kurios sėkmingai buvo perkeltos į virtualųjį pasaulį. Kiekvienais metais esporto kalendoriuje gausu išskirtinių įvykių, kurių tikrai nederėtų praleisti. Neišdildomos emocijos, pamokos, patirtis bei galbūt net laimėjimai gali laukti kiekvieno iš jūsų.
    League of Legends pasaulio čempionatas
    Tai yra vienas prestižiškiausių ir laukiamiausių šių metų esporto renginių. Riot Games organizuojamame turnyre kasmet susirenka geriausios profesionalios komandos iš viso pasaulio, kurios varžosi dėl Summoner taurės ir pripažinimo. Turnyras pasižymi didžiuliu gerbėjų skaičiumi ir nenuspėjamu žaidimu, kas garantuoja išskirtinę patirtį kiekvienam šio žaidimo mėgėjui. Komandoms kovojant Rift galima drąsiai tikėtis nuožmios konkurencijos. Todėl vykstant LOL čempionatui atliekami patys įvairiausi statymai, kas suteikia didžiausiems gerbėjams galimybę lažintis dėl rezultatų bei nugalėtojų. O laimingiesiems tai gali garantuoti ir gana nemažą laimėjimų sumą, ypač, jeigu nusišypso sėkmė. Tad jos šiame žaidime prireiks kiekvienam.
    The International - kasmetinis Dota 2 turnyras
    Korporacijos Valve Corporation, kuri ir yra šio žaidimo kūrėja, kasmet organizuojamas turnyras sulaukia milijonų žaidėjų dėmesio visame pasaulyje. Tuo labiau, kad ir pats žaidimas išsiskiria savo sudėtingumu, todėl kaskart galima stebėti nenuspėjamą kovą, kuri nustebina tiek lyderių pralaimėjimais, tiek ir netikėtais sugrįžimais tų, kurie jau buvo nurašyti. Be to, 16 geriausiųjų komandų varžosi ne tik dėl išskirtinio titulo, bet ir gana nemažo prizinio fondo, dėl ko ši kova tampa dar atkaklesnė. O žiūrovams tai dovanoja puikią patirtį bei emocijas.
    Overwatch lygos didysis finalas
    Blizzard Entertainment kūrėjų žaidimas nuo pat pirmųjų dienų susilaukė išskirtinio dėmesio. Žaidimų pasaulį labiausiai sužavėjo greito veiksmas derinimas su strateginiu komandiniu žaidimu. O didysis finalas tampa sezono kulminacija, kuriame geriausios lygos komandos kovoja tarpusavyje dėl čempionų titulo. Kartu tai tampa tikra švente šio žaidimo gerbėjams, kadangi atkakli kova suteikia itin daug emocijų.
    Fortine pasaulio taurė
    Šis Epic Games kūrinys tapo tikru fenomenu sužavėjusiu labai įvairaus amžiaus žaidėjus. Todėl tikrai nenuostabu ir tai, jog 2019 m. pristatytas Fortnite pasaulio taurės turnyras greitai atrado savo vietą tarp didžiausių esporto renginių. Tuo labiau, kad prizinį fondą sudaro milijonai dolerių. Kovos vyksta tiek tarp individualių žaidėjų, tiek ir tarp komandų iš dviejų žmonių. Žiūrovams demonstruojami geriausių žaidėjų įgūdžiai ir kūrybiškumas. Kartu tai puiki galimybė bendraminčiams visame pasaulyje susiburti svarbiausiam metų įvykiui, juk šio žaidimo gerbėjų bendruomenė itin didelė. O išskirtinis prizas pritraukia dar daugiau smalsuolių, todėl tikrai nederėtų praleisti šio įvykio.
    Capcom taurė - Street Fighter V žaidėjų kova
    Šios dienos laukia visi kovinių žaidimų gerbėjai. Kadangi būtent šiame turnyre varžosi geriausieji iš geriausiųjų, kurie demonstruoja išskirtinius įgūdžius bei patirtį. Kiekviena kova yra nauja ir nenuspėjama, kur vien tik geros strategijos tikrai nepakaks. Tuo šis žaidimas išsiskiria iš kitų ir atranda savo vietą tarp kovinio sporto gerbėjų.
    Taigi, visai nesvarbu, kuris žaidimas yra jūsų mėgstamiausias, kadangi kiekvienas esporto gerbėjas gali atrasti ne vieną išskirtinę datą 2024 metais, kuri padovanos tikrai įsimintinas emocijas. O kartu tai gali būti puiki proga pasimokyti bei patobulinti savo įgūdžius stebint pačius geriausius. Be to, visuomet galima pridėti intrigos įsitraukiant į lažybas dėl nugalėtojų.

    0
    409

    Populiarios technologijos, kurios jau netrukus užkariaus internetinius kazino

    Jei galvojate, kad jau viską išbandėte online kazino ir niekas negali jūsų nustebinti - klystate. Skaitmeninė pažanga juda su nenumaldoma jėga ir tik dar labiau įsibėgėja. Verde casino atsiliepimai primena, jog daugelis naujausių technologijų gali būti pritaikytos ir lošimų pasaulyje. Lietuvosonlinekazino.com tai aiškiai parodo, todėl sužinokite jau dabar, ką naujo galėsite išbandyti artimiausiu metu.
    Naujausios technologijos lošimuose
    Tokios jau įprastomis tampančios technologijos kaip Virtualioji Realybė (VR) bei Dirbtinis Intelektas (DI) leidžia dar labiau išvystyti žaidimų galias, o tuo pačiu sukuria nepamirštamą patirtį žaidimuose. 
    Jau dabar lošėjai gali bendrauti su žaidėjais iš viso pasaulio bei tikru krupje, dalyvauti virtualaus sporto varžybose ir atlikti statymus. O kur dar neišsemiamos Bitcoin ir Ethereum galimybės bei papildomos saugumo garantijos. 
    Technologijos kuriamos labai sparčiai ir turi didelę įtaką online kazino platformoms.
    Skaitmeniniai patobulinimai
    Online kazino vis labiau užkariauja lošimų rinką ir nustumia įprastus kazino salonus į antrą planą. Nes su kiekvienais metais vis labiau tobulina savo paslaugas ir suteikia tokias galimybes kaip:
    Patogumas - galite žaisti iš bet kurios pasaulio vietos be jokių laiko arba vietos apribojimų.
    Įvairiapusiškumas - daug žaidimų vienoje vietoje su daug didesniu asortimentu nei įprastuose kazino.
    Premijos ir kt. pasiūlymai - online kazino jau sunkiai įsivaizduojamas be vertingų premijų pasiūlymų.
    Prieinamumas - jokių sienų. Visas pasaulis pasiekiamas vieno mygtuko paspaudimu.
    Saugumas - pažangios šifravimo technologijos apsaugo jūsų asmeninius duomenis bei pinigus.
    Žaidimai mobiliuose įrenginiuose
    Pastaraisiais metais įspūdingu greičiu populiarėja lošimai mobiliuose telefonuose bei planšetėse. Jokių vietos ar laiko apribojimų nes galima žaisti bet kurią laisvą akimirką, o kompiuteris jau nebereikalingas, nes siūlomas:
    Prieinamumas: galite žaisti kada tik norite. Patogiai įsitaisykite paplūdimyje arba ant sofutės. Visas pasaulis po jūsų kojomis.
    Optimizavimas: visi online kazino pritaikyti mažiems ekranams arba net siūlo savo app.
    Pranešimai realiuoju laiku: viską sužinosite iš karto su ‘push app’ galimybe.
    Dabar beveik kiekvienas pasaulio gyventojas turi bent vieną mobilaus telefono įrenginį, todėl lošimų platformos bei žaidimų kūrėjai koncentruojasi į paslaugų bei produktų gamybą skirtą būtent mažiems ekranams, siekiant sukurti neišdildomą įspūdį be jokių trukdžių su vienodomis galimybėmis kaip ir įprastuose stacionariuose kompiuteriuose.
    Virtuali Realybė žaidimuose
    VR galimybės dar tikrai nėra išsemtos ir sulauksite daugybės staigmenų artimiausiose ateityje. Ji jums suteiks:
    Tikro kazino aplinką - kam kažkur keliauti, gaišti laiką, kai galite atsidurti tikrame kazino tą pačią akimirką su VR galimybėmis.
    Žaidimų grafika - 3D grafika ir labai tikroviški garso efektai jūsų ekrane.
    Socialinis bendravimas - galite komunikuoti su žaidėjais iš viso pasaulio.
    Žaidimų gausa - tai ne tik lošimo automatai bet ir gausybė stalo žaidimų.
    Dirbtinis intelektas
    Kasdieniame gyvenime susiduriame su DI galimybėmis ir jis daro didelę įtaką lošimams internete. Pasinaudokite jo pagalba ir mėgaukitės papildomais malonumais, kurių tik didės:
    Žaidimų rekomendacijos - jums suteikiamos individualios rekomendacijos atsižvelgiant į jūsų pomėgius.
    Žaidimų strategijos - DI gali pagelbėti ieškant naujos, geresnės lošimo strategijos siekiant pagerinti savo žaidimo rezultatus.
    Klientų aptarnavimas: DI greitai ir išsamiai atsakys į jūsų klausimus bei pagelbės netikėtose situacijose žaidimo metu.
    Blockchain technologija
    Kriptovaliutos ir jų blockchain technologija vis labiau įsilieja į lošimų rinką, siūlydamos papildomą saugumą bei anonimiškumą. Technologija visą laiką tobulinama ir jau dabar gali pasiūlyti tokias galimybes kaip:
    Anonimiškumas - lošimai be savo asmenybės atskleidimo.
    Saugumas - blockchain atliekamos operacijos žada didesnį saugumą.
    Greitis - piniginiai sandoriai atliekami akimirksniu.
    Mokesčiai - siūlomi mažesni piniginių operacijų mokesčiai.
    Sąžiningas žaidimas - siūlomas sąžiningesnis ir skaidresnis žaidimas.
    Jau dabar galite peržiūrėti tam tikro žaidimo galimybes bei žaidimų rezultatus ir įsitikinti jo sąžiningumu. Dar ne visos galimybės išbandytos ir daug naujovių jus pasieks artimiausiu metu.
    Su technologijų pažanga susijusios grėsmės
    Bet kokia pažanga yra sveikintina, tačiau toks spartus pasikeitimas neišvengiamai atneša ir tam tikrų pavojų, į kuriuos turėtume atsižvelgti mes - lošėjai bei pačios lošimų platformos. Štai keletas svarbių dalykų, į kuriuos turėtume atkreipti dėmesį:
    Kibernetinis saugumas - reikia rūpintis savo duomenų saugumu nes padidėja kibernetinių atakų galimybė.
    Priklausomybė - kartais mes per daug pasikliauname dirbtiniu intelektu.
    Reguliavimas - kartais institucijos, kurios rūpinasi žaidėjų saugumu nespėja paruošti naujų teisinių saugiklių ir atsilieka nuo technologijų spartos.
    Atminkite, jog skaitmeninės platformos, kad ir kaip stipriai besirūpintų saugumu - nėra apsaugotos nuo netikėtų techninių trukdžių.
    Artimiausios prognozės online lošimų rinkoje
    Kaip jau minėjome, technologijos vystosi nenumaldomu greičiu ir žada mums daugybę staigmenų lošimuose artimiausiu metu. Štai keletą tendencijų, kurios leis pajusti naujų įspūdžių jūsų kasdieniuose lošimuose internete:
    Papildytos realybės žaidimai - AR žada dar daugiau įtraukiančios patirties lošimuose. Virtuali realybė ir tikrasis pasaulis susijungs į vieną neužmirštamą patirtį žaidime.
    Išmanios sutartys - blockchain leis žaisti skaidrius ir sąžiningus žaidimus su išmaniosiomis sutartimis.
    Live krupje žaidimai - tiesioginės transliacijos galimybės dar labiau tobulėja. Todėl žaidimas taps dar tikroviškesnis ir interaktyvus.
    Gamification - dar daugiau galimybių žaidimuose, tokių kaip lyderių lentelės ir kitos papildomos funkcijos.
    Tvarus žaidimas - atsakingo lošimo skatinimas ir siekis išvengti lošimo priklausomybės.
    Tai tik keletas mūsų paminėtų naujovių, kurios jau dabar veržiasi į jūsų kasdienį lošimo pasaulį online kazino. Todėl siūlytume sekti technologijų naujienas, kad galėtumėte pirmieji išbandyti išskirtinius žaidimus, žadančius dar daugiau adrenalino ir išskirtinio žaidimo. Nepraleiskite progos atrasti kažką naujo ir visai netikėto savo jau įprastame lošimų pasaulyje.

    0
    517

    Pirmą kartą istorijoje lietuvis tapo „Counter Strike“ pasaulio čempionu

    Dar prieš metus pirmą kartą Lietuvos vėliavą į pasaulio CS čempionato atkrintamąsias atnešęs J.Lekavičius po metų tapo ir šio prestižinio turnyro čempionu. Danijos širdyje Kopenhagoje vykusiame „PGL Major Copenhagen“ turnyre lietuvio atstovaujama „Natus Vincere“ (NaVi) ekipa nerado lygių ir finale nugalėjo jau kartą pasaulio čempionais tapusią „FaZe Clan“ ekipą. NaVi su lietuviu prieaškyje namo parsiveš ir didžiausią prizinio fondo dalį - 500 tūkst. eurų. Finalinė dvikova buvo ypatinga ir tuo, kad joje žaidė atstovai iš visų trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
    Nuostabų žaidimą demonstravę NaVi žaidėjai jau susitikimo pradžioje susikūrė pranašumą, o įstabus „jL“ pasirodymas leido sėkmingai užbaigti finalą. Viso čempionato metu rekordus laužęs J.Lekavičius buvo pripažintas šio prestižinio turnyro naudingiausiu žaidėju (MVP). Tai pirmasis lietuvis istorijoje tapęs ne tik tapo pasaulio čempionu, bet ir šio turnyro naudingiausiu žaidėju.
     

    2
    2k

    TOP 5 Xbox konsolės žaidimai

    Šiame straipsnyje pasidalinsime su jumis informacija apie kelis žaidimus, kurie pastaruoju metu labai populiarūs ir vertinami ypatingai gerai tarp Xbox konsolių vartotojų. Svarbu pažymėti, kad šių žaidimų populiarumas ir vertinimai gali keistis, atsižvelgiant į naujus žaidimus ir bendruomenės nuomonę.
    1. "Halo Infinite"
    Naujausias pridėtinis prie garsiosios "Halo" serijos, "Halo Infinite" siūlo įspūdingą vieno žaidėjo kampaniją ir dinamišką, daugelio žaidėjų mūšių areną. Su naujaisiais mechanizmais, tokiu kaip "Grappling Hook", ir gerai pažįstamu epiniu naratyvu, šis žaidimas yra būtinas kiekvienam "Halo" gerbėjui ir FPS žanro mėgėjui.
    2. "Forza Horizon 5"
    Apdovanotas už įspūdingą grafiką ir atvirą pasaulio dizainą, "Forza Horizon 5" veiksmas vyksta Meksikoje ir siūlo vieną iš įtraukiančiausių virtualių lenktynių patirčių. Žaidimas garsėja įvairiomis transporto priemonėmis, realistiškomis oro sąlygomis ir tiksliu valdymu.
    3. "Elden Ring"
    Nors "Elden Ring" nėra išskirtinis Xbox žaidimas, jis tapo vienu iš labiausiai vertinamų žaidimų visose platformose. Sukurtas bendradarbiaujant su George R. R. Martinu, šis atviras pasaulio RPG žanro žaidimas žaidėjus įtraukia į sudėtingą pasakojimą ir siūlo milžinišką, detalų pasaulį, pilną iššūkių ir paslapčių.
    4. "The Witcher 3: Wild Hunt"
    Nepaisant to, kad "The Witcher 3: Wild Hunt" buvo išleistas 2015 m., jis vis dar išlieka vienu iš geriausių RPG žaidimų Xbox konsolėje, ypač po "Next-Gen" atnaujinimo, kuris pagerino grafiką ir našumą naujausiose konsolėse. Žaidėjai įsijungia į Geralt iš Rivijos vaidmenį, tyrinėjantį milžinišką fantastinį pasaulį.
    5. "Sea of Thieves"
    "Sea of Thieves" suteikia unikalią piratų MMO patirtį, kurioje žaidėjai gali tyrinėti atviras jūras, kautis su kitais piratais ir ieškoti lobio savo keliu tapti legendiniais piratais. Žaidimo bendradarbiavimas ir atviras pasaulis suteikia begalę įdomių ir neplanuotų nuotykių.
    Atraskite savo favoritą
    Šie žaidimai yra tik keletas pavyzdžių iš plataus Xbox žaidimų pasiūlymų, kurie apima įvairius žanrus ir siūlo skirtingas patirtis, pritaikytas įvairiems žaidėjų skoniams. Naujausi leidimai ir bendruomenės atsiliepimai gali lemti kitus favoritus, tačiau šie penki žaidimai yra puikus pradžios taškas tiems, kurie ieško kokybiškų patirčių Xbox konsolėse. Svarbu prisiminti, kad norint mėgautis šiais žaidimais, galima juos pirkti per oficialias skaitmenines parduotuves arba fizinėse prekybos vietose, kur dažnai galima rasti įvairių pasiūlymų ar nuolaidų. Pirkti Xbox žaidimus taip pat reiškia prisidėti prie kūrėjų darbo ir bendruomenės, suteikiant galimybę mėgautis dar kokybiškesnėmis ateities išleistomis patirtimis. Be to, ieškant geriausių pasiūlymų, verta atidžiai sekti skelbiamas akcijas ir išpardavimus, kad galėtumėte įsigyti norimus žaidimus palankiausiomis sąlygomis.

    0
    483

    Epic Games CEO Timas Sweeney piktu el.laišku kreipėsi į Gabe'ą Newellą

    Šiuo metu "Valve" yra įsitraukusi į JAV antimonopolinį ieškinį prieš žaidimų kūrėją "Wolfire", kuris teigia, kad "Steam" platformos valdytojas naudojasi savo padėtimi, kad nesąžiningai išstumtų konkurentus ir kontroliuotų žaidimų kainas. "Valve" siekė, kad ieškinys būtų atmestas, tačiau 2022 m. gegužės mėn. teismas nusprendė, kad ieškinys gali būti nagrinėjamas toliau, atlikus tam tikrus pakeitimus, ir pradėjo atskleidimo etapą - pikantiškiausią teisinio proceso dalį, kurios metu, be kita ko, paviešinama daugybė vidinio susijusių bendrovių susirašinėjimo.
    Tarp šių dokumentų yra keletas pikantiškų "Epic" generalinio direktoriaus Timo Sweeney ir "Valve" generalinio direktoriaus Gabe'o Newell'o, COO Scott'o Lynch'o ir projekto vadovo Erik'o Johnson'o susirašinėjimų (pirmas juos pastebėjo Simon'as Carless'as iš "GameDiscoverCo"). Abiejų pokalbių kontekstas - parduotuvių kainodara ir komisiniai, kuriuos "Valve" ima už "Steam" pardavimus, o tai yra vienos mėgstamiausių Sweeney temų. Pirmąjį pasipiktinimą 2017 m. sukėlė būtent nutekintas komentaras iš "Steam" kūrėjų forumo, kuriame "Valve" atstovas Seanas Jenkinsas klaidingai teigė, kad "Steam" gali pradėti riboti kūrėjams teikiamus raktus.
    Sweeney rašo elektroninius laiškus Gabe'ui Newellui ir Scottui Lynchui ir iš pradžių išdėsto savo problemas su "Apple", o paskui pasakoja jiems apie artėjantį "Epic Games Store" paleidimą. Tai tiesioginis "Steam" konkurentas ir, reikia pripažinti, kad "Epic" pinigus įdėjo ten, kur Sweeney kalbėjo, ir pradėjo veiklą taikydama 12 % platformos mokestį. Sweeney nori, kad "Valve" į tai sureaguotų, daugiausia dėl to, kad tai sustiprintų "Epic" pozicijas prieš "Apple", tačiau akivaizdu, kad jis neturėjo daug įtikinėjimo meno pamokų:
    "Dabar jūs, asilai, sakote pasauliui, kad stipriesiems ir galingiesiems taikomos ypatingos sąlygos, o 30 proc. skirta mažiems žmonėms", - rašo Svynis. "Mūsų visų laukia ilgalaikis mūšis, jei "Apple" bandys išlaikyti savo monopolį ir 30 %, sudarinėdama užkulisinius susitarimus su didžiaisiais leidėjais, kad šie tylėtų. Kodėl nesuteikus VISIEMS kūrėjams geresnių sąlygų? Ar yra geresnis būdas greitai įtikinti "Apple", kad jų modelis dabar yra visiškai neperspektyvus?"
    Kitą dieną "Valve" atstovas Scottas Lynchas nusiunčia šį elektroninį laišką tiek Gabe'ui Newellui, tiek Erikui Johnsonui su vienos eilutės komentaru: "Tu supykęs, brolau?" (angl. you mad bro?).
    "Wolfire" ieškinys yra daug platesnis nei tik šie el. laiškai, o Carlessas kelia įdomų klausimą, kas tiksliai finansuoja mažesnę žaidimų bendrovę prieš "Valve". Tokio masto bylinėjimasis yra nepaprastai brangus, nors "Valve" turi dideles kišenes, neaišku, iš kur "Wolfire" gauna pinigų. Šiuo metu jie prašo teismo išspręsti ieškinį kaip grupės ieškinį ir dar kartą išdėstė pagrindinius savo argumentus dėl kainų nustatymo, per kuriuos juokingai apšaukė "Epic Games Store" ("žaidimų leidėjai turi mažai paskatų siūlyti žaidimus EGS, o vartotojai turi mažai paskatų naudotis šia platforma").
     

    0
    760

    Patys populiariausi visų laikų kompiuteriniai žaidimai

    Kompiuteriniai žaidimai nuolat tobulėja ir progresuoja. Kiekvienais metais tokio stiliaus žaidimai sulaukia vis didesnio dėmesio, tačiau kai kurie kompiuteriniai žaidimai yra populiaresni ir sėkmingesni už kitus. Šią rinką galima palyginti su filmais ar muzika, juk kai kurie kino šedevrai ar muzikiniai kūriniai tampa legendiniais, o kai kurie – ne.

    Šiame tekste pateiksime penkis kompiuterinius žaidimus, kurie laikomi bene sėkmingiausiais per visą istoriją, nustebsite ar ne, bet tai nėra casino online žaidimai.

    Minecraft. Šis kompiuterinis žaidimas buvo pristatytas 2011 metais. Minecraft žaidimas yra labai universalus. Jame žaidėjai gali patys statyti, kurti ir tyrinėti aplinką. Iš esmės žaidime yra labai didelė kūrybos laisvė, kadangi galima sukurti praktiškai viską, ką tik nori. Minecraft kviečia kurti viską nuo didžiųjų miestų iki išlikimo iššūkių, todėl šis žaidimas puikiai tinka įvairių amžiaus grupių žaidėjams. Pasaulyje Minecraft žaidimas buvo parduotas daugiau nei 200 milijonų kartų ir pagal šį rodiklį žaidimas yra absoliutus lyderis pasaulio istorijoje.

    The Sims serija. Pirmasis Sims serijos žaidimas buvo pristatytas dar 2000-aisiais ir tai iki šiol yra laikomas geriausiu gyvenimo simuliacijos žaidimu istorijoje. Sims žaidimo esmė tiesiog kurti savo gyvenimą – statyti namą, kurti šeimą ir panašiai. Žaidėjai šiame žaidime valdo virtualius personažus, kuria santykius ir netgi vysto karjerą. Žaidimas pasižymi itin atvira struktūra, todėl patys didžiausi žaidimo entuziastai žaidimą vertina net labiau, nei savo realų gyvenimą. Kiekvienas žaidimo tęsinys ir papildymas atvesdavo naujas žaidėjų kartas, todėl The Sims serija yra laikoma ikonine ir kaži ar kas nors šioje terpėje artimu metu galės jai prilygti.

    World of Warcraft (arba tiesiog WoW). Šis žaidimas plačiajam žaidėjų pasauliui sėkmingai prisistatė 2004-ais metais ir iki šiol yra laikomas vienu populiariausių žaidimų. Šiame žaidime veiksmas vyksta išgalvotame Azeroto pasaulyje, kur žaidėjai užsiima misijų vykdymu, kuria aljansus ir dalyvauja epinėse kovose. Įdomu tai, jog šis žaidimas iki šiol yra tobulinimas. Reguliariai pasirodo nauji World of Warcraft papildymai, kurie ne tik padeda išlaikyti senus šio žaidimo entuziastus, bet kartu ir pritraukia vis daugiau naujų žaidėjų.

    Counter Strike: Global Offensive. Kai perskaitote pilną šio žaidimo pavadinimą jis atrodo ganėtinai sudėtingas, tiesa? Tačiau neabejojame, jog esate girdėję trumpesnę versiją, kuri skamba labai paprastai – tiesiog CS:GO. Šis žaidimas buvo sukurtas 2012-aisias metais ir yra laikomas populiariausiu šaudyklės tipo žaidimu. Žaidimas žaidėjų širdis pavergė savo įtempta taktine kova ir tuo, jog čia pagrinde vyksta ne individualus, o komandinis žaidimas. Šis žaidimas iki šiol turi milijonus aktyvių žaidėjų ir ištisas bendruomenes, kurias sujungė būtent meilę CS:GO žaidimui. Jei šis žaidimas būtų žmogus, jis galėtų eiti miegoti visiškai ramiai, kadangi nėra abejonių, jog CS:GO išliks populiarus ir bus žaidžiamas dar daugybę metų. Už šį žaidimą dažnai yra atliekamos ir kriptovaliutų lažybos ar kiti statymai, kadangi žaidėjai ne tik žaidžia, bet ir stebi kitų žaidėjų kovas.

    Grand Theft Auto V. Su šiuo pavadinimu situacija yra panaši, kaip ir su CS:GO. Visi puikiai žinote žaidimo pavadinimo trumpinį, tiesiog GTA V. Turbūt pradėti reikėtų nuo to, jog absoliučiai visa GTA žaidimų serija buvo labai populiari, tačiau GTA V šioje serijoje yra žaidimas numeris vienas. Žaidimas dienos šviesą išvydo 2013-aisias metais ir iškart sugebėjo nustatyti naujus standartus veiksmo žaidimuose. GTA V milijonus žaidėjų pakerėjo savo detaliu pasauliu ir labai įtraukiančia siužetine linija. Šis žaidimas taip pat yra reguliariai atnaujinamas, todėl žaidėjai sugrįžta tam, kad dar kartą pabandytų naujus atsiradusius nuotykius.

    0
    125

    eSports: nauja konkurencijos era

    E-sportas sparčiai populiarėja visame pasaulyje, iš nišinio pomėgio pavirtęs masiniu reiškiniu. Ši nauja konkurencijos forma, kurioje žaidėjai varžosi vaizdo žaidimuose, pritraukia milijonus žiūrovų ir sukuria pramonę su kelių milijonų dolerių prizais. Daugiau apie tai galite sužinoti ggbet, bet kol kas pakalbėkime apie e-sporto populiarumą apskritai.
    Populiarios eSporto disciplinos
    Šiuolaikinis eSportas apima daugybę disciplinų, kurių kiekviena turi savo auditoriją ir ypatybes. Štai keletas populiariausių esporto žanrų:
    ●       Pirmojo asmens šaudyklės (FPS): Counter-Strike: Global Offensive, Overwatch, Call of Duty. Šie žaidimai reikalauja iš žaidėjų greitos reakcijos, tikslaus šaudymo ir gebėjimo dirbti komandoje.
    ●       Kelių žaidėjų internetinės arenos (MOBA): Dota 2, League of Legends, Heroes of the Storm. Šiuose žaidimuose dvi žaidėjų komandos kovoja tarpusavyje, valdydamos savo herojus su unikaliais sugebėjimais, siekdamos sunaikinti priešo bazę.
    ●       Realaus laiko strategija (RTS): StarCraft II, Warcraft III. Žaidėjai turi rinkti išteklius, statyti bazes ir vadovauti armijai, kad nugalėtų savo priešininkus. Šie žaidimai reikalauja strateginio mąstymo ir greito sprendimų priėmimo.
    ●       Koviniai žaidimai: Street Fighter, Tekken, Super Smash Bros. Šiuose žaidimuose du žaidėjai supriešinami, naudojant skirtingus simbolius su unikaliais kovos stiliais ir technikomis.
    ●       Sporto simuliatoriai: FIFA, NBA 2K, Rocket League. Šie žaidimai imituoja tikrą sportą, leisdami žaidėjams valdyti savo mėgstamas komandas ar sportininkus.
    Pelningiausi ir populiariausi žaidimai yra tokie MOBA kaip Dota 2 ir League of Legends, kurių turnyrai pritraukia dešimtis tūkstančių žiūrovų stadionuose ir milijonus internete. Šie žaidimai pritraukia didžiulę auditoriją dėl greito žaidimo, strateginio gylio ir konkurencinio intensyvumo profesionaliu lygiu.
    Profesionalus eSportas ir lažybos
    Didėjantis eSporto populiarumas paskatino profesionalių komandų atsiradimą, kurių žaidėjai treniruojasi daug valandų per dieną, kad išliktų savo žaidimo viršūnėje. Geriausi eSporto žaidėjai tampa tikromis įžymybėmis su gerbėjų armijomis ir įspūdingomis pajamomis iš prizų ir rėmimo sutarčių.
    Svarbi esporto ekosistemos dalis yra lažybų bendrovės, siūlančios statymus dėl rungtynių rezultatų. Vienas iš šios srities lyderių yra GGBET, siūlantis platų eSporto įvykių pasirinkimą ir patrauklius koeficientus. GGBET platforma leidžia eSports gerbėjams ne tik mėgautis žaidimų žiūrėjimu, bet ir suteikia jaudulio lažinantis už mėgstamas komandas.
    ESporto plėtros perspektyvos
    Didėjant investicijoms ir tradicinių sporto organizacijų bei pagrindinių prekių ženklų susidomėjimui, esporto ateitis atrodo daug žadanti. Ekspertų teigimu, iki 2025 metų pasaulinė eSporto auditorija viršys 600 milijonų žmonių, o bendras rinkos dydis sieks 1,5 mlrd. Galbūt vieną dieną eSportas netgi taps olimpinių žaidynių dalimi, įtvirtindamas savo, kaip visavertės sporto šakos, statusą.

    0
    560

    Sutriko socialinio tinklo „Facebook“ veikla

    „Facebook“ vartotojai antradienį, apie 17.30 valandą Lietuvos laiku, susidūrė su problemomis – dalis bandydami pasinaudoti socialiniu tinklu pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti.
    Downdetector.com tinklalapyje, fiksuojančiame „Facebook“ nesklandumus, matoma, kad sparčiai daugėja pranešimų dėl šio socialinio tinklo – per kelias minutes sulaukta apie 44,5 tūkst. pranešimų. Norėdami nueiti į savo „Facebook“ paskyrą, vartotojai pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti. Prisijungti nepavyko ir pasikeitus slaptažodį. Su nesklandumais susiduria ne tik Lietuvos, bet ir JAV bei kitų šalių vartotojai. Neveikia tiek tinklalapis, tiek ir „Messenger“ programėlė. Vartotojai negali prisijungti ir prie „Instagram“ socialinio tinklo.

     
    Downdetector.com tinklalapyje, fiksuojančiame „Facebook“ nesklandumus, matoma, kad sparčiai daugėja pranešimų dėl šio socialinio tinklo – per kelias minutes sulaukta apie 44,5 tūkst. pranešimų. Norėdami nueiti į savo „Facebook“ paskyrą, vartotojai pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti. Prisijungti nepavyko ir pasikeitus slaptažodį. Su nesklandumais susiduria ne tik Lietuvos, bet ir JAV bei kitų šalių vartotojai. Neveikia tiek tinklalapis, tiek ir „Messenger“ programėlė. Vartotojai negali prisijungti ir prie „Instagram“ socialinio tinklo.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/mokslas-it/facebook-vartotojai-susidure-su-problemomis-negali-prisijungti-1290-2202974?utm_medium=copied

    0
    593

    Paaiškėjo Esporto „UEFA eEURO 2024” grupės

    Prieš „UEFA eEURO 2024” turnyrą, kuri numatyta kovo 16 dieną, UEFA atstovai suorganizavo grupių burtų traukimo ceremoniją, kurios metu nacionalinės esporto rinktinės buvo suskirstytos į grupes, kuriose šiame etape UEFA narės rungtyniaus virtualiame futbole.
    Ištraukus burtus paaiškėjo, kad Lietuva pateko į E grupę. Šioje grupėje mūsų šaliai teks susirungti su šiomis komandomis:
    Portugalija, Rumunija, Slovakija, Norvegija, Islandija, Armėnija. Po grupių etapo paaiškės stipriausios komandos, galinčios tęsti kovą dėl turnyro titulo.
    UEFA eEURO 2024 yra unikalus ir inovatyvus turnyras, kuris suteikia galimybę Europos šalims varžytis ne tik tradiciniame, bet ir virtualiame futbole.
    Lietuvos esporto rinktinei atstovaus Titas Petraitis ir atsarginis žaidėjas Ainoras Baniulis.

    0
    453

    Kiniečių internetinės parduotuvės: Temu ar Aliexpress?

    Kinijos internetinės parduotuvės tapo neatsiejama daugelio vartotojų gyvenimo dalimi, siūlydamos platų prekių asortimentą už pasiekiamas kainas. Dvi iš populiariausių tokių platformų yra Tema ir Aliexpress. Kadangi gan plati tema apie Temu Lietuvos parduotuvę aprašė mūsų narys temoje žemiau.
    Norėtume sužinoti kokias pagrindines kinietiškų prekių elektronines parduotuves naudojate? Galbūt tai nėra vien tik Temu ar Aliexpress, bet panašų asortimentą turi ir kitos parduotuvės bei nekyla problemų su siuntimais į Lietuvą.
     

    6
    2.2k

    Reta "Team Fortress 2" kepurė "The Crone's Dome" parduodama už rekordinę sumą

    Šią savaitę įvyko brangiausia prekyba kepurėmis "Team Fortress 2" istorijoje: vienas žaidėjas iškeitė daugiau nei 10 000 žaidimo dėžių raktų (maždaug po 1,80 JAV dolerio) vertės prekes į neįprastą "Arcana Crone's Dome" kepurę, kuri dėl savo savybių yra vienintelė egzistuojanti. Iš esmės tai raganos skrybėlė su tam tikrais Helovino efektais, o prekybą pirmasis pastebėjo PyroJoe portale X (buvęs "Twitter"), kuris pavadino ją "didžiausia vienintele neįprasta TF2 skrybėlės prekyba" žaidimo istorijoje.
    Skrybėlių mėgėjas yra žaidėjas Gummy iš Singapūro, kuris apsikeitė įvairiais daiktais (įskaitant mažesnį Crone's Dome), kurių vertė buvo maždaug 10 000 raktų, kai jie buvo imami kaip visuma. PyroJoe sakė PCG, kad dabar tai yra brangiausias kepurės sandoris TF2 istorijoje, nors apskritai tai nėra didžiausias sandoris.
    "Tai maždaug 18 000 JAV dolerių atitikmuo, raktus įkainojus 1,80 JAV dolerio, o tai yra standartinė trečiųjų šalių prekyviečių, tokių kaip Marketplace.tf, kaina", - sakė PyroJoe. "Tai taip pat yra brangiausias kepurių pardavimas per visą istoriją dabar! Yra buvę ir kitų brangesnių sandorių, bet paprastai jie buvo sudaryti dėl įvairių daiktų (daiktų, kuriuos galima dėvėti PRIEŠ kepures, kad galėtumėte derinti efektus)."

    Bet kuriuo atveju tai yra didžiulis skrybėlės vertės šuolis, o PyroJoe negali patikėti skaičiais. "Paskutinį kartą [ši kepurė] buvo parduota už 2900 raktų, o tai tuo metu taip pat buvo beprotiška", - sakė PyroJoe. "Akivaizdu, kad tai yra maždaug 3/10 to, kiek ji verta dabar." Jis taip pat mano, kad ji neturėjo pasiekti daugiau nei 8000-9000 raktų, o tai būtų buvęs santykinis šnipštas už maždaug 14000-16000 JAV dolerių vertės kepurę.
    Didelis klausimas, kodėl ji tokia vertinga. Kainą lemia retumas retume. "Tai neįprastas [Krono kupolo] variantas, o tai reiškia, kad jis turi papildomą efektą", - sako PyroJoe (kurio "YouTube" kanalas yra absoliutus su TF2 susijusio turinio lobynas). "Arcana" efektas buvo išleistas dar 2013 m. ir išpakuotas tik 2013 m. Helovino laikotarpiu. Taigi jo buvimas ant "Crone's Dome" kepurės iš esmės reiškia, kad jis yra vienintelis toks ir daugiau niekada nebus išpakuotas, nes yra toks senas, geidžiamas efektas."
     

    0
    970

    GTA V žaidimų serveriai Lietuvoje

    Ilgametis žaidimų portalo SuperGames narys @Ridas sukūrė aktualią temą GTA V žaidėjams apie šiuo metu populiariausius GTA V serverius Lietuvoje, informacija forumo temoje žemiau.
    Grand Theft Auto V (GTA V arba GTA 5) – atvirojo pasaulio, veiksmo-nuotykių kompiuterinis žaidimas, sukurtas studijos „Rockstar North“ ir 2013 m. rugsėjo 17 d. išleistas žaidimų studijos „Rockstar Games“. 
    Pasak leidėjo, per pardavimų debiuto savaitę žaidimas surinko 1 mlrd. JAV dolerių pajamų ir 2018 m. duomenimis – daugiau nei 6 mlrd. JAV dolerių pajamų tapdamas finansiškai sėkmingiausiu pramogų verslo produktu.
    Apie GTA V žaidimą
    Tai veiksmo-nuotykių atvirojo pasaulio žanro kompiuterinis žaidimas. „Grand Theft Auto V“ yra pirmas visiškai naujas „GTA“ serijos žaidimas nuo 2008 metais pasirodžiusio „Grand Theft Auto IV“. „GTA V“ veiksmas sugrįžo į Los Santos miestą bei San Andreas apylinkes, paremtus Los Andželu, tačiau šį kartą miestas, bei visas žaidimo pasaulis yra daug didesnis bei detalesnis. Taip pat pirmą kartą „GTA“ žaidimų serijos istorijoje, naujoji dalis turi 3 pagrindinius veikėjus: Michael, Franklin ir Trevor. Žaidimo eigoje tenka žaisti su kiekvienu iš jų, o kai kurias misijas teks atlikti žaidžiant visais trimis.
    Žaidimo prologas
    Maiklas ir Trevoras – buvę seni bičiuliai ir bendradarbiai, prieš dešimt metų guldę galvas už vienas kito gyvybes ir per nesėkmingai įvyksiantį apiplėšimą išskiriami likimo valiai. Dėl prastai susiklosčiusios situacijos, Maiklas apsisprendžia melo pagalba viską mesti ir bėgti su šeima nuo savo draugų, o kartu ir nuo problemų.
    Praėjo visas amžius ir pagaliau atrodo viskas užsimiršo. Maiklas su šeima gyvena nuostabų gyvenimą savo viloje, bet dėl savo problematiškų santykių jis įklimpsta į bėdą, iš kurios nusprendžia gelbėtis pradėdamas tą, ką baigė prieš 10 metų, tuo pačiu įtraukdamas ir savo naująjį bičiulį Frankliną, kuris jau ilgą laiką ieško savo gyvenime pokyčių.
    Maiklas sugeba išklimpti ir dar kartą, bet jo nelaimei niekas nepraslysta pro jo, jau nebe bičiulio Trevoro, ausis. Dėka jo, visi vėl pasijus kaip praėjusiame dešimtmetyje.
    Plačiau apie žaidimą
    Žaidimo siužetinė linija visą istoriją labai įtempta. Tai šį žaidimą daro vienu iš geriausių serijos dalių.
    „Rockstar Games“ kurdami žaidimą didelį dėmesį atkreipė į orų permainas ir dangaus bei apšvietimo kokybę. „GTA V“ naudoja naujausias technologijas ir techninius sprendimus, todėl žaidėjai kiekvieną akimirką pamatys kažką naujo ir įspūdingo.
    Nemažiau dėmesio sulaukė ir pagrindinių personažų emocijų atkūrimas ir detalumas. „Rockstar Games“ prieš išleidimą minėjo, kad pagrindiniai veikėjai žaidime bus sudaryti iš daugiau poligonų, negu „GTA IV“, „GTA San Andreas“ ir likę serijos žaidimai sudėjus.
    GTA VI žaidimas
    Kompanija „Rockstar Games“ 2023 gruodžio mėnesį išleido naujausios perkamiausios „Grand Theft Auto“ (GTA) vaizdo žaidimų serijos dalies treilerį, taip užbaigdama ilgus metus trukusį laukimą. „GTA VI“ bus išleistas 2025 m., teigiama studijos „YouTube“ kanale paskelbtame treileryje, kurį kompanija pristatė anksčiau laiko.
     
     

    0
    1.3k

    Kaip atpažinti sukčius ir apsimetėlius internete?

    Gavai Facebook’e žinutę iš draugo su prašymu paskolinti pinigų?
    Neskubėk pervedinėti!
    Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose padaugėjo atvejų, kai iš pavogtų anketų sukčiai rašo draugams ir prašo paskolinti pinigų. Jeigu gavai tokį prašymą, visada pasitikrink ar tikrai rašo tavo draugas, paskambink jam ar parašyk trumpąją žinutę.
    Sukčiai niekada nenustoja ieškoti naujų būdų kaip mus apgauti. Būkime budrūs ir netapkime jų aukomis!

     


    0
    716
  • Šiame puslapyje naršo:   1 narys

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...