Peršokti į turinį

    32 straipsniai Å¡ioje rubrikoje

    1. „EA Sports“ nusipirko futbolo lygos pavadinimą

      Kaip rašo futbolo naujienų portalas EuroFootball.lt, „La Liga“ pirmenybių vadovai baigė derinti pelningo sandorio sąlygas.
      Kaip informuoja COPE, stipriausia Ispanijos lyga nuo 2023/2024 m. sezono pardavė teises į savo pavadinimą amerikiečių bendrovei „EA Sports“.
      Kompiuterinių žaidimų gamintoja per sezoną ispanams mokės po 40 mln. eurų, o sutartis bus pasirašyta penkeriems metams.
      Šis susitarimas „La Liga“ leis susižerti dvigubai daugiau pinigų nei garantuoja dabartinis kontraktas su „Banco Santander“.
       

      • kesh
      0
      918
    2. Jungtinis „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ festivalis sulaukė rekordinio lankytojų skaičiaus

      Gegužės pabaigoje įvykusį populiariosios kultūros festivalį „Comic Con Baltics together with GameOn“, kuris sujungė du renginius ‚Litexpo“ erdvėje, aplankė daugiau nei 25 000 dalyvių. Po daugiau nei dviejų metų pertraukos lankytojai galėjo vėl išvysti mėgstamus aktorius, „cosplay“ žvaigždes, žaidimų kūrėjus ir sužaisti daugybę pasaulinio garso bei lietuviškų žaidimų.
      „Ruošiantis renginiams sunku buvo nuspėti koks bus lankytojų susidomėjimas po tokios ilgos pertraukos. Tikėjomės, kad pandemijos apribojimai jau bus pasibaigę ir neliks kliūčių visiems laisvai dalyvauti „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ programose. Labai džiaugiamės dėl tokio didelio lankytojų aktyvumo, tai dar kartą įrodo, jog tokie populiariosios kultūros renginiai mūsų šalyje išties prasmingi ir suteikia tvirto pagrindo toliau juos vystyti ir plėsti“, – pasakojo vienas iš renginio organizatorių, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) projektų vadovas Ričardas Jaščemskas. 
      Populiariausia – lietuviška klasika
      Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija kartu su „Unity Technologies“ renginyje pristatė didžiausią iki šiol lietuviškų žaidimų parodą. Lankytojai galėjo išbandyti keliolika įvairaus žanro, stiliaus ir laikmečio žaidimų, sukurtų mūsų šalyje. Buvo rengiamas ir populiariausio žaidimo konkursas, jame publikos dėmesio daugiausiai sulaukė trys darbai. Tai dar neišleistas intensyvaus veiksmo žaidimas „Antipaint“, kuriame kova vyksta baltoje tarsi popieriaus lapas arenoje šaudant dažais, o kiekvieno susidūrimo rezultatas – tarsi meno kūrinys. „INMOST“ – tamsus, bet nuostabios atmosferos „pixel art“ stiliaus žaidimas, tapęs geriausiu ankstesnio „GameOn“ metu vykusiuose Lietuvos žaidimų apdovanojimuose. Ir jau tikra klasika tapęs smagus platformų galvosūkis „Human: Fall Flat“, pasirodęs dar 2016-aisiais, bet nesitraukiantis iš populiariausių žaidimų sąrašų įvairiose platformose, ir kaip tik neseniai sulaukęs naujo lygio.
      Konferencijoje – naujienos žaidėjams ir kūrėjams
      Į festivalį sugrįžo ir tradicinė „GameOn“ žaidimų konferencija, jau daugelį metų rengiama kartu su studija „Nordcurrent“. Nepaisant kiek mažesnės nei įprasta apimties, iš įvairių šalių susirinkę svečiai pasidalino įžvalgomis, patarimais ir naujienomis, aktualiomis ne tik žaidimų kūrėjams bet ir žaidėjams. Solo kūrėjas Max Mraz, žaidimo „Ocean‘s Heart“ autorius, ne tik papasakojo kaip neturint biudžeto sukuti gan didelį žaidimą, bet ir pateikė užuominų apie būsimą savo projektą, kuris vyks Laukinių Vakarų įkvėptame pasaulyje. Olov Redmalm, neseniai pasirodžiusio žaidimo „Lost in Random“ kūrybos direktorius, dalinosi patarimais kaip paruošti žaidimo pristatymą leidėjams ir kitiems potencialiems partneriams. Iki šiol nematytais būsimo pavyzdinio žaidimų projekto „Gigaya“ kadrais pasidalino „Unity Technologies“ viceprezidentas Ulas Karademir. Didžiausias iki šiol žaidimų technologijų kompanijos eksperimentas leis žaidėjams ir žaidimų kūrėjams ne tik atsidurti fantastiniame pasaulyje, pasinerti į nuotykius, bet ir pamatyti kaip sukurtas kiekvienas „Gigaya“ elementas.
      Iškart po šių metų renginių „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ organizatoriai pradeda pasiruošimą kitiems metams. Tikėtina, naujienų apie 2023-ųjų renginius pasirodys kur kas anksčiau nei įprasta.

      • kesh
      0
      344
    3. Lažybose dalyvavę 35 CS:GO žaidėjai sulaukė ilgalaikių diksvalifikacijų

      Elektroninio sporto pasaulį sukrėtė milžiniško masto lažybų skandalas, po kurio diskvalifikacijų sulaukė net 35 profesionalūs CS:GO žaidėjai.
      Skelbiama, kad Elektroninio Sporto Teisingumo Komisija (ESIC) paskelbė, kad žaidėjams dėl dalyvavimo azartiniuose žaidimuose skirtos diskvalifikacijos nuo vienerių iki penkerių metų, priklausomai nuo padarytų nusižengimų. Visi pažeidimai užfiksuoti turnyruose, kurie vyko Australijoje.
      Nubausti žaidėjai statymus atliko tiek ant savo, tiek ant kitų komandų mačų, kas pagal ESIC taisykles taip pat yra griežtai draudžiama. Tiesa, kol kas nėra aišku, ar mačai buvo sutarti, ar atlikti statymai ir liks vieninteliu pažeidimu.
      ESIC taip pat ruošia aiškias taisykles, pagal kurias nusižengę žaidėjai ateityje sulauks diskvalifikacijų iki penkerių metų.
      Tarp diskvalifikuotų žaidėjų dominuoja australai, kurių yra net 33. ESIC taip pat įkliuvo vienas portugalas bei du žaidėjai iš Lenkijos.
      Sąrašas žaidėjų kurie sulaukė diskvalifikacijų
      Patrick "⁠Falcon⁠" Desousa - 12 mėnesių Johnathan "⁠Del⁠" Sackesen - 12 mėnesių Grayson "⁠vax⁠" Uppington - 12 mėnesių Aidan "⁠Meta⁠" Wiringi Jones - 12 mėnesių Kaito "⁠MinusTheCoffee⁠" Massey - 12 mėnesių Mason "⁠MSN⁠" Trevaskis - 12 mėnesių Johnny "⁠jcg⁠" Grima - 12 mėnesių Isaac "⁠Prodigy⁠" Dahlan - 12 mėnesių Billy "⁠BeeTee⁠" Thomson - 12 mėnesių Kieren "⁠Muzoona⁠" Jackson - 12 mėnesių Matthew "⁠ZILLA⁠" Zdilar - 12 mėnesių James "⁠Roflko⁠" Lytras - 12 mėnesių Damon "⁠damyo⁠" Portelli - 12 mėnesių Jak "⁠jtr⁠" Robinson - 12 mėnesių Daniel "⁠rekonz⁠" Mort - 12 mėnesių Nicolas "⁠lato⁠" Gullotti - 12 mėnesių Marcus "⁠MDK⁠" Kyriazopoulos - 12 mėnesių Joel "⁠PEARSS⁠" Kurta - 12 mėnesių James "⁠Jamie⁠" Macphail - 12 mėnesių Ionica "⁠Bowie⁠" T. - 12 mėnesių Joshua "⁠Joshaaye⁠" Wilson - 12 mėnesių Ryan "kragz" Clarke - 12 mėnesių Stephen "⁠stvn⁠" Anastasi - 12 mėnesių * Damian "⁠JD⁠" Simonovic - 12 mėnesių * Carlos "⁠Rackem⁠" Jefferys - 12 mėnesių * Joshua "⁠jhd⁠" Hough-Devine - 12 mėnesių * Corey "⁠nettik⁠" Browne - 12 mėnesių * Roman "⁠matr1kz⁠" Santos - 24 mėnesius Cailan "⁠Caily⁠" Lovegrove - 24 mėnesius Akram "⁠ADK⁠" Smida - 24 mėnesius * Andy "⁠Noobster⁠" Zhang - 36 mėnesius Jayden "⁠foggers⁠" Graham - 48 mėnesius Sam "⁠Tham⁠" Mitchell - 48 mėnesius M. "⁠Habbo Hotel⁠" Poduje - 48 mėnesius Samuel "⁠samy⁠" Jarvis - 48 mėnesius Daniel "⁠Deezy⁠" Zhang - 48 mėnesius John "⁠wots⁠" Zhu - 48 mėnesius Daryl "⁠Mayker⁠" May - 48 mėnesius* Matthew "⁠Jam⁠" Castro - 60 mėnesių Alvin "⁠Gravinz⁠" Changgra - 60 mėnesių Wilson "⁠willyKS⁠" Sugianto - 60 mėnesių *banai prasidėjo nuo 2020 m. spalio 23 d.
       

      0
      560
    4. G. Grinbergas nugalėjo virtualiose F-1 esporto lenktynėse

      Pasaulio autosportą sujaukus „CoVid-19“, didelė dalį profesionalių lenktynininkų persikėlė į virtualų pasaulį. Visa galva į čia nėrė ir Azijos Le Mans Serijos 2020 „Metų naujokas“ ir Europos Le Mans Serijos lenktynininkas Gustas Grinbergas. Septyniolikmetis vilnietis, gavęs vardinį kvietimą dalyvauja „VCO ProSim Series“ virtualiose lenktynėse kartu su Formulės 1 žvaigždėmis. Tačiau nevengia ir kitų virtualių čempionatų. Praėjusį savaitgalį jis triumfavo „Winter GreenHell“ serijos etape, vykusiame senojoje Niurburgringo trasoje.
      „iRacing“ platformoje vykusiosiose lenktynėse startavo 54 automobiliai. Greičiausioje, GT3 klasėje, kurioje varžėsi G.Grinbergas, dalyvavo 14 komandų.  Keturių valandų lenktynes lietuvis nusprendė įveikti vienas. Lenktynių strategiją sudėlioti jam padėjo Dubajuje registruotos „SIMMSA e-Sports“ komandos draugai iš Vokietijos ir Prancūzijos.  
       
      Kvalifikacijoje G.Grinbergas finišavo 5 vietoje ir pripažino, kad greitesnio rato nebūtų pravažiavęs. Starte jis prarado vieną poziciją, bet jau pirmojo rato pabaigoje buvo klasifikuotas 4 vietoje. Klaidų nedaręs G.Grinbergas finišavo pirmas ir paaiškino kodėl taip įvyko: „-4 valandų lenktynėse startas nieko nereiškia. Bet du kvalifikacijos lyderiai to nesuprato ir pirmame rate susidūrė. Mano tempas visas keturias valandas buvo pakankamai geras, kartais geriausias. Po truputį kilome aukštyn. Realiose lenktynėse aš esu įpratęs greitai susidoroti su „trafiku“ – lėtesnių klasių automobilių lenkimu. Ir virtualiose lenktynėse man tai neprastai pavyksta. Vaizdo įrašo peržiūroje girdėjau, kad tai paminėjo ir transliacijos komentatoriai“,- sakė G.Grinbergas. 
       
      Jo pilotuojamas „Lamborghini Huracan GT3 Evo“ yra vienas iš naujausių „iRacing“ automobilių. Juos naudojo ir didžioji dalis virtualių lenktynių GT3 klasės dalyvių. Lietuvis kas valandą kilo po vieną vietą aukštyn rezultatų lentelėje. Likus pusvalandžiui iki finišo jis pirmavo 33 sekundėmis, bet laukė dar vienas degalų papildymas mechanikų zonoje. „- Man reikėjo labai nedidelio kiekio degalų, bet jų papildymas užima nemažai laiko. Trečioje vietoje važiavusi komanda degalų stojo vienu ratu anksčiau. Jie sugaišo net 50 sekundžių ir nusirito į 4 poziciją. Manau, kad jie apsiskaičiavo. Paprašiau savo strategų iš naujo perskaičiuoti sustojimo laiką. Jie prognozavo, kad teks paaukoti 29-30 sekundžių. Taip ir nutiko. Iš aptarnavimo zonos išvažiavau pirmoje vietoje, bet varžovas buvo atsilikęs tik 3 sekundėmis“,- įspūdžiais dalijosi lenktynininkas.  
       
      Paskutiniai du lenktynių ratai buvo kupini įtampos. Varžovai iš „SimRacingAcademyRed“ komandos nenumaldomai artėjo. Paskutiniame rate jie sumažino atsilikimą iki 0,1 sekundės dalies. Tačiau G.Grinbergui pavyko finišą pasiekti nuo varžovo atsiplėšus 0,78 s.
      Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/g-grinbergas-nugalejo-virtualiose-lenktynese-niurburgringe-n43820

      • kesh
      1
      682
    5. Už kompiuterinio žaidimo ginklą, žaidėjas sumokėjo šešiaženklę sumą

      Counter Strike: Global Offensive žaidimo turgus jau kurį laiką žinomas dėl retų bei vertingų daiktų, tačiau kartais kainos netgi stebina. Prieš kelias dienas ginklo išvaizdos dizaino patobulinimas buvo nupirktas už 130 tūkst. dolerių.

      Vis dėl to, šioje prekyboje yra ir neigiamų padarinių. Vienas jų - uždelstas Source 2 atnaujinimas. Dalis pervedimų vykdoma su Steam sistemos valiuta, kurių išgryninti neįmanoma, tačiau yra ir pirkimų, kuriuose dalyvauja tikri pinigai.

      Keturženkles sumas už žaidimo dizainus žaidėjai suplodavo ir seniau, tačiau šis įvykis tapo rekordiniu.
      Kaip pranešama, vienas kinų kolekcionierius už M4A4 ginklo dizainą „Howl 4x IBP 0.003“ sumokėjo 130 tūkst. dolerių grynais.

      0
      1k
    6. Korėjos CS:GO žvaigždė "xeta" pereina į Valorant

      Seon-Ho "xeta" Son (dar žinomas kaip "minixeta") nusprendė palikti CS:GO ir pereiti į naująjį "Riot Games" hitą "Valorant".

      Pradžioje xeta žaidė mažose Pietų Korėjos komandose, iki kol perėjo į MVP PK ekipą, kuri 2018-ųjų metų birželį nominuota kaip geriausia šalies komanda. Šioje komandoje taip pat žaidė kitas legendinis šalies žaidėjas Kang “solo” Keun-chul. Būdamas MVP PK ekipoje Seon-Ho padėjo patekti į masinius, tarptautinius CS:GO turnyrus, tokius kaip 2019-ųjų "IEM Sydney" ir "ESL One Cologne".

      Šių metų sausį xeta trumpam tapo dar vienos didelės Kinijos CS:GO organizacijos "TYLOO" nariu. Būdamas čia, jis žaidė "IEM Katowice" turnyre, tačiau dar tų pačių metų pavasarį jis sugįžo į Pietų Korėją ir tapo atsarginiu, kadangi jo komanda paliko Kijevo TYLOO ekipą dėl koronaviruso pandemijos. 

      "Aš oficialiai pereinu į VALORANT" - rašė xeta savo "Twitter" paskyroje. "Nors ir nepavyko patekti į didesnius turnyrus ar pasiekti atkrintamąsias dideliame LAN renginyje, buvo malonu sutikti tiek daug žmonių pasauliniuose turnyruose."
      23-ejų metų žaidėjas yra ne pirmasis, kuris palieka CS:GO, jog galėtų pradėti "Valorant" karjerą. Vienas pirmųjų iš perspektyvių žaidėjų, tai padarė „brax“, kuris buvo laikytas Šiaurės Amerikos talentu. Jis kovo mėnesį tapo pirmuoju profesionaliu žaidėju, pasirašiusiu „Valorant“ kontraktą su T1 ekipa.

      Nuo tos akimirkos, keli antrojo ar trečiojo tier'o žaidėjai padarė tokį patį ėjimą. Praėjusią savaitę, dvi kitos Šiaurės Amerikos legendos Hiko ir Skadoodle taip pat oficialiai pasitraukė iš CS:GO ir persikėlė į "Valorant".

      • d0Se
      1
      609
    7. Esporto legenda Jian 'Uzi' Zihao baigė karjerą dėl sveikatos sutrikimų

      Šį trečiadienį esporto žvaigždė Jian Zihao paskelbė, jog baigia savo karjerą dėl eilės sveikatos problemų, tokių kaip diabetas, nutukimas bei chroniškas rankų skausmas.

      Zihao pasaulyje žinomas "Uzi" slapyvardžiu. Jis buvo vienu League of Legends komandos "Royal Never Give Up" nariu. Toks žaidėjo pasitraukimas vos perkopus antrąją dešimtį (gimė 1997) sukėlė nerimą dėl esporto žaidėjų gyvenimo būdo. Stresą, diabetą ir rankos skausmus Zihao paminėjo kaip nuolatinio žaidimo pasekmes.

      "Su liūdesiu pranešu, jog nusprendžiau atsistatydinti" - Uzi rašė savo Weibo paskyroje. "Dėl chroniško streso, nutukimo, išsiderinusios mitybos, poilsio stygiaus ir kitų priežasčių, praeitais metais man buvo diagnozuotas antrojo tipo cukrinis diabetas".

      League of Legends yra populiarus kelių asmenų kovos žaidimas, kuriame 2012 metais Zihao debiutavo jame, taip užsitarnaudamas sau, kaip vieno geriausio visų laikų žaidėjo, titulą.

      „Royal Never Give Up“ savo „Twitter“ paskyroje rašė, jog žaidėjas buvo „ne tik komandos širdis ir dvasia, bet ir svarbi ikona visame esporto pasaulyje“.
      Nors esporto pasaulis auga vis sparčiau, žaidėjai vis dar susiduria su sveikatos problemomis dėl ilgo praleidžiamo laiko prie ekranų, išsiderinusios mitybos įpročių ir besikartojančių, varginančių rankos judesių

      • d0Se
      2
      766
    8. CS:GO turnyro čempionai diskvalifikuoti dėl sukčiavimo

      Red Bull surengtame "Counter Strike: Global Offensive" 2v2 turnyre čempionais tapę jezayyyy ir woldes pagauti naudojantys nelegalias programas. 

      Nors stebintys prižiūrėtojai teigė, jog esą dėl techninių problemų turnyro metu sukčiavimo pastebėti nepavyko, tačiau sukčiai vis tiek prigauti po to, kai Youtube platformoje įkeltame vaizdo įraše buvo aiškiai matomas keistas ginklų taikiklių judėjimas. Vėliau Faceit paskelbė, jog jiems uždrausta dalyvauti turnyruose, tad paaiškėjo, jog abu žaidėjai daugiau savo šalies nebeatstovaus.

      Faceit buvo atsakinga už sklandų turnyro vykdymą, o po šio įvykio atrado naujus sukčiavimo būdus žaidime. "Gavę informacijos iš mūsų vidaus komandos, nusprendėme pašalinti du žaidėjus iš visų „Faceit“ renginių ateityje. Dėl techninių problemų mūsų komanda pažeidimus praleido pro akis, todėl negalėjome mačo metu panaudoti „kick & ban“ strategijos <...> Dėkojame visiems, kurie prisidėjo prie šio reikalo išaiškinimo ir atsiprašome visų, kuriuos vienaip ar kitaip paveikė šis incidentas“ - rašoma Faceit pranešime.
       

      „Red Bull Flick Finland“ turnyro prizinį fondą sudarė 20 tūkst. eurų. Tai bene vienas rimčiausių sukčiavimo pavyzdžių visame Europos CS:GO pasaulyje.

      • d0Se
      4
      862
    9. Ar esportui pavyks pasinaudoti susidariusia situacija?

      Sporto istorijoje 2020 metai bus prisimenami kaip vieni blogiausių per visą istoriją. Dėl susidariusios situacijos pasaulyje dalis sporto lygų nutraukė savo sezonus, o kitos ruošiasi ar net jau atnaujina savo veiklą itin neįprastomis sąlygomis. Tikėtina, kad daugumoje sporto renginių žiūrovų nematysime dar bent iki kitų metų pradžios ir net nėra aišku, ar visos lygos galės ne tik užbaigti šį sezoną, bet sklandžiai pradėti ir kitą. Nors situacija ir nėra pozityvi, tačiau viena sporto niša iš jos gali daugiau laimėti, nei pralaimėti. Kalbame apie elektroninį sportą ar tiesiog esportą, kuris tapo bene vienintele pramoga sporto mėgėjams, o taip pat išsigelbėjimu kitoms lygoms. 
      Bene ryškiausiai esporto scenoje kiek netikėtai sužibo „Formulė-1“. Jau ne vienerius metus į profesionalų F-1 esporto čempionatą nemažus pinigus investuojanti organizacija greitai reagavo ir tuomet, kai teko atidėti sezono startą. Tam, kad lenktynių aistruoliai neliktų tuščiomis ir neatitrūktų nuo F-1, buvo pradėtos organizuoti virtualios lenktynės, į kurias po truputį įsitraukia vis daugiau F-1 pilotų. Štai paskutinėse virtualiose lenktynėse Monake varžėsi net aštuoni dabartiniai F-1 pilotai: Charlesas Leclercas, Valtteri Bottas, Alexanderis Albonas, Geroge’as Russellas, Lando Norrisas, Nicholas Latifi, Anotnio Giovinazzi ir Estebanas Oconas. Sutikite, kompanija išties šauni. Maža to, C. Leclercas, A. Albonas ir G. Russellas keletoje lenktynių pademonstravo tokią kovą, kokios kartais pasigenda tikrų F-1 lenktynių fanai. Tikėtina, kad F-1 sezonas startuos jau liepą, todėl virtualių lenktynių fanai dar turės bent keletą progų susipažinti su šiomis neįprastomis lenktynėmis. 
      Virtualus futbolas turėjo bent sykį būti girdėtas kiekvienam lietuviui, kuris domisi šios sporto šakos aktualijomis. Mūsų virtualaus futbolo rinktinė sėkmingai kovėsi atrankoje į eEURO 2020 turnyrą, o Vilniaus „Žalgirio“ atstovas  Matas Vareika tapo pirmą kartą organizuotos Baltijos eTaurės čempionu bei iškovojo 2 tūkst. eurų prizą. Anglijos „Premier“ lyga taip pat bandė įtraukti savo žaidėjus į virtualų sportą, tačiau tai tokio populiarumo nesulaukė, nors turnyre dalyvavo tokios žvaigždės kaip Wilfriedas Zaha ar Diogo Jota, kuris ir tapo geriausiu „Premier“ lygos efutbolo žaidėju.  
      Esportas tapo tikru išsigelbėjimu ir azarto pasiilgusiems sporto aistruoliams. Sporto lažybas ar internetinius kazino Lietuvoje mėgstantys žmonės pradėjo domėtis esportu ir dėlto, kad tai buvo vienintelė išeitis, norint atlikti statymus. Į tai greitai įsisuko ir įvairūs lažybų patarimus parduodantys asmenys. Lietuvos lažybų bendrovėse galima rasti itin plačią CS:GO turnyrų pasiūlą. Taip pat buvo siūloma išbandyti laimę spėjant NBA esporto čempionato rezultatus ar virtualaus futbolo mačų baigtis. Tikėtina, kai lažybas mėgstantys žmonės pamils CS:GO ar kitų žaidimų turnyrus ir juos seks net po to, kai į arenas ar stadionus sugrįš kur kas populiaresnės sporto šakos, o nuo to laimės tik pats esportas. Dar daugiau susidomėjimo Lietuvoje CS:GO turnyrai turėtų sulaukti ir dėlto, kad su viena garsiausių komandų „FaZe Clan“ pradėjo bendradarbiavimą su lietuviu Aurimu Pipiru. 
      Akivaizdu, kad susidariusi situacija pasaulyje prožektorių šviesas gana ryškiai nukreipė esporto sceną. Panašu, kad esportą pažino kur kas daugiau žmonių, kurie, tikėtina, iki šiol kiek nerimtai žiūrėjo į šią augančią sporto nišą. Belieka tikėtis, kad didžiajam sportui sugrįžus į televizijos ekranus, esportas nebus pamirštas, o tokios organizacijos kaip „Formulė-1“, „Premier“ lyga ar NBA ir toliau ieškos būdų, kaip savo žiūrovams pateikti ir virtualaus sporto pramogų.  
       

      0
      789
    10. Olofmeister vietą FaZe komandoje užims lietuvis

      Neseniai apskriejo žinia jog CS:GO FaZe komandos dabartinis profesionalus žaidėjas olofmeister žada trauktis iš FaZe komandos dėl nuovargio ir motyvacijos trūkumo,šita žinia jis atskleidė šeštadienį.Jį žada pakeisti 16-metis lietuvis Aurimas Pipiras "Bymas" iš 1337HUANIA komandos. 
      Bymas nėra labai žinomas žaidėjas profesionalių žaidėjų rate.Labiausiai Bymas pasižymėjo kai 2019 pabaigoje padėjo 1337HUANIA komandai laimėti 1 vietą Baltic Masters 3 Sezone , jo reitingas 1.27 buvo finale.
      Bymas yra prilyginamas latviu žaidėjui Helvijs Saukants"broky".Bymas iškilo per pasirodymus FACEIT Pro lygoje, tokie žaidėjai kaip Nikola "NiKo" Kovač buvo sužavėti ir savo 2019 metų geriausių žaidėjų interviu nuspėjo Bymui ateiti.
      "Yra toks žaidėjas iš FPL (FaceIT Pro lygos) kuris tikrai mane nustebino.Aš stebėjau jį kelis kartus ir manau jog jis tikrai geras ir universalus žaidėjas.Jis nebus Top 20 kitais metais, tačiau tikiu jog jis gali pasiekti aukštumas.Aš tikiu, kad jis turi galimybių išsikelti į viršų ir padaryti keletą gerų dalykų. "
      Toks NiKO nuspėjimas gali būti jog išsipildys.Dabar FaZe komandą su Bymu yra diskusijose apie tai jog jis galimai pakeis olofmeister ir jam bus bandomasis laikotarpis.
      Kaip manote, ar lietuvis taps FaZe komandos dalimi ir įsiverš į aukštumas?

      9
      1,6k
    11. Pirmosios Baltijos etaurės nugalėtoju tapo žalgirietis

      Pirmosios Baltijos etaurės nugalėtoju tapo Vilniaus „Žalgirio“ saugas Matas Vareika.
      Lietuvos futbolo A lygos atstovas trečiadienį įveikė ketvirtfinalio ir pusfinalio barjerus, užtikrintai triumfavo finale ir gali vadintis geriausiu „FIFA 20“ žaidėjų tarp Baltijos šalių čempionatuose žaidžiančių futbolininkų.
      Ketvirtfinalio serijoje iš dviejų rungtynių žalgirietis permainingoje kovoje 11:6 (6:3 ir 5:3) nugalėtoją Semioną Beliakovą, o pusfinalyje po itin dramatiško mūšio bei „auksinio įvarčio“ 3:2 (1:1, 1:1 ir 1:0) įveikė Markusą Allastą.
      Finale M. Vareika patiesė dar vieną Estijos čempionato atstovą – Andreasą Vaiklą. Lietuvis buvo pranašesnis bendru rezultatu 6:1 (3:0 ir 3:1).
      Trečią poziciją turnyre užėmė Stanislavas Nečyporenka, sutriuškinęs M. Allastą.
      Trečiadienio rungtynių rezultatai:
      18.00 1/4 Markusas Allastas (Estija) – Vladislavas Chomutovas (Estija) 1:1 (M. Allastas laimėjo dėl išvykoje pelnyto įvarčio taisyklės)
      18.40 1/4 Matas Vareika (Lietuva) – Semionas Beliakovas (Estija) 11:6
      19.20 Pusfinalis Andreas Vaikla (Estija) – Stanislavas Nečyporenka (Latvija) 1:0
      20.00 Pusfinalis Markusas Allastas – Matas Vareika 2:3
      20.40 Dėl 3 vietos Markusas Allastas – Stanislavas Nečyporenka 2:7
      21.20 Finalas Andreas Vaikla – Matas Vareika 1:6

      2
      485
    12. Australams dėl sutartų varžybų CS:GO gresia kalėjimas

      Koronavirusui sukausčius sporto pasaulį, didžiulį pakilimą išgyvena esportas, kurį atranda vis daugiau žmonių. Tai yra bene vienintelis išsigelbėjimas ir tiems, kurie mėgsta lažintis.
      Vis tik kur yra lažybos, dažniausiai atsiranda ir žmonių, norinčių neteisėtai pasipelnyti. Australijos policija praneša, kad penkiems vyrams gresia rimti nemalonumai dėl nelegalios įtakos CS:GO mačų rezultatams profesionaliame turnyre.
      Kaip rašo lažybų naujienų puslapis statymai.com, 20-27 metų vyrai specialiai pralaimėdavo tam tikrus mačus ir iš to pelnydavosi lažybų rinkoje. Teigiama, kad šių asmenų pelnas galėjo siekti maždaug 20 tūkst. JAV dolerių.
      Pasak „ABC Report“, kai kuriems iš kaltinamųjų gresia net 10 metų laisvės atėmimo bausmės.
      Finalinis teismo posėdis numatytas rugsėjo 15 dieną. 

      • kesh
      • (redaguota)
      3
      1,6k
    13. Auksinė esporto galimybė

      Netikėtai sustojęs sporto pasaulis sudarė sąlygas sužibėti elektroniniam sportui, į kurį iki šiol dauguma žiūrėjo kiek atsainiai, o kartais net su pašaipa. Vis tik dabar didžiausios Europos ir pasaulio sporto lygos žvalgosi galimybių savo čempionatus bent iš dalies perkelti į virtualią erdvę bei reikia pripažinti, jog kai kuriems tai padaryti sekasi itin sėkmingai. 
      Visų pirma, reikia pažymėti, kad CS:GO ar League of Legends turnyrai dabar sulaukia kur kas didesnio žiūrovų skaičiaus. Išsiilgę sporto žmonės bando surast alternatyvų ir panašu, kad tai padidins šių žaidimų ir jų transliacijų populiarumą. Įdomu ir tai, kad šie žaidimai dabar yra bene vienintelis išsigelbėjimas lažybų ar casino online lt mėgėjams, kurie ieško progų papramogauti. 
      Jei CS:GO ar LoL internetiniai turnyrai mūsų nestebina ir yra šios srities flagmanai, kur kas keisčiau ir tuo pačiu įdomiau stebėti tokių organizacijų kaip NBA ar „Formulė-1“ perėjimą į virtualų pasaulį. NBA savo fanams padovanojo žaidėjų turnyrą, kuriame varžėsi tik šios lygos krepšininkai, o tarp jų galėjome išvysti ir lietuvį Domantą Sabonį. Deja, mūsų tautietis iškrito jau po pirmojo mačo, o čempiono titulą pirmajame tokiame turnyre iškovojo Finikso „Suns“ krepšininkas Devinas Bookeris. Be to, šio turnyro kovas netrukus galėsime išvysti ir per TV3 Sport kanalą Lietuvoje. 
      Jei NBA bandymas pereiti į elektroninį sportą gali priminti šiokią tokią desperaciją, puikių atsiliepimų kol kas sulaukia „Formulės-1“ virtualios varžybos. Įdomu tai, kad F-1 virtualias lenktynes rengia tomis dienomis, kuriomis buvo numatytos realios lenktynės, todėl fanams kur kas lengviau sekti jų tvarkaraštį. Be to, ši iniciatyva sulaukė ir nemažai pilotų dėmesio. Štai paskutinėse lenktynėse varžytis panoro net septyni F-1 lenktynininkai, o „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas jau sugebėjo iškovoti dvi pergales. Visa tai svariai prisideda prie to, kad šios lenktynės sulaukia vis daugiau žiūrovų ir net žiniasklaidos dėmesio, o jas transliuoja didžiausi sporto kanalai pasaulyje. Reikia nepamiršti ir fakto, kad šiose lenktynėse be dabartinių F-1 pilotų dalyvauja ir nemažai šio sporto legendų, o dėmesį prikausto ir tokie garsūs futbolininkai kaip Thibaut Courtois. 
      Lietuva taip pat stengiasi plėtoti elektroninį sportą. Mūsų šalies futbolo rinktinė sėkmingai pradėjo kelionę link virtualaus Europos futbolo čempionato PES 2020 žaidime, o taip pat neseniai buvo surengtas virtualus ledo ritulio turnyras.  
      Elektroninis sportas ilgą laiką kiek nepelnytai buvo šešėlyje, o jo augimą iš arti stebėjo tik patys entuziastingiausi jo fanai. Pasaulinė situacija žmones privertė atsisukti į šią industriją ir ji daugelį nustebino savo galimybėmis bei pateikiamu turiniu. Akivaizdu, kad įprasto sporto pakeisti elektroniniu kol kas nėra įmanoma ir to daryti tikrai nereikia, tačiau ši industrija dabar turi auksinį šansą pritraukti naują auditoriją. 

      0
      495
    14. NBA 2K21 žaidimas turės stulbinančių naujovių

      „Forbes“ praneša, kad šiuo metu kūrėjai intensyviai pluša prie šio projekto ir jis dienos šviesą turėtų išvysti tradiciškai - rugsėjo mėnesį.
      Pagrindinis skirtumas nuo NBA 2K20 - būsimasis kūrinys bus pritaikytas naujos kartos galingoms konsolėms „Playstation 5“ ir „XBox Series X“.
      Tai reiškia, kad virtualios realybės mėgėjai matys dar detalesnį vaizdą bei galės žaisti net 8K raiška.
      NBA 2K21 savo raiškumu turėtų lenkti ir dabar sukurtas žaidimo modifikacijas bei viešinamus gerbėjų paveikslėlius.


      Šaltinis https://www.basket.lt/krepsinio-naujienos/nba-2k21-zaidimas-turetu-pribloksti-visus-krepsinio-megejus/

      • kesh
      • (redaguota)
      2
      876
    15. Istorinis pasiekimas: Lietuvos efutbolo rinktinė – tarp stipriausių Europoje (video)

      Prieš kelias savaites Lietuvos futbolas oficialiai žengė istorinį žingsnį į virtualią erdvę, o šiandien – pateko tarp stipriausių Europos efutbolo rinktinių.
      „Pasiekimas – fantastiškas. Noriu pasveikinti žaidėjus ir padėkoti visam komandos personalui, o taip pat ir sirgaliams. Po pirmųjų pirmadienio rungtynių kardinaliai keitėme strategiją, o tai leido nuskinti saldžių vaisių – revanšavomės prieš varžovus, kuriems pirmajame rate pralaimėjome. Visos grupės komandos buvo panašaus pajėgumo, todėl viskas priklausė nuo detalių. Daugumą jų pavyko išpildyti. Didžiuojamės, nes pagrindinį tikslą pasiekėme – jau esame tarp 20 stipriausių Europoje“, - sakė treneris Martynas Bendikas.

      Pirmąsias antro rato rungtynes lietuviai pradėjo užtikrintai ir pelnę greitą įvartį dominavo aišktėje. Tačiau lemiamoje rungtynių stadijoje Liuksemburgas pelnė tris įvarčius be atsako bei iškovojo pergalę.
      Antrųjų rungtynių metų lietuviai nuo pirmųjų minučių perėmė iniciatyvą bei dominavo varžovų baudos aikštelėje. Užtikrintas žaidimas leido mūsiškiems iškovoti pergalę rezultatu 3:1. Susumavus abiejų porų rezultatus, Lietuva su Liuksemburgu sužaidė lygiosiomis 4:4 bei pasidalino po vieną tašką.
      Antrasis vakaro lietuvių varžovas - Kosovo rinktinė. Pirmame rate skaudžiai nudegę lietuviai padarė išvadas ir šįkart rungtynės vyko pagal lietuvių diktuojamas sąlygas. Nuo pat pirmų minučių kontroliavę žaidimą lietuviai pasiekė triuškinamą pergalę 3:0.
      Atsakomosios rungtynės buvo atkaklesnės. Aktyviai Kosovo rinktinės presinguojami lietuviai atlaikė šturmą, tačiau puikiai savo progas išnaudoję Kosovo efutbolininkai iškovojo pergalę rezultatu 1:2. Susumavus abiejų porų rezultatus, Lietuva iškovojo įtikinamą pergalę rezultatu 4:2 bei pelnė tris taškus.
      Akistata su Sakartvelo rinktine buvo daug žadanti. Nuo pirmų minučių iniciatyvą perėmę lietuviai dominavo visų rungtynių metu, kūrė daug progų, tačiau puikiai žaidęs Sakartvelo vartininkas gelbėjo savo komandą. Likus kelioms minutėms iki rungtynių pabaigos lietuviams vis dėlto pavyko realizuoti savo progą bei iškovoti pergalę 1:0.
      Atsakomosiose rungtynėse atkaklumo taip pat netruko. Vis dėlto, antroje rungtynių pusėje abi rinktinės pradėjo žaisti atvirą futbolą, kuris žiūrovams padovanojo įvarčių lietų, o rungtynės baigėsi taikiai 2:2 Susumavus abiejų porų rezultatus, Lietuva iškovojo antrą šio vakaro pergalę bendru rezultatu 3:2.
      Pirmame rate skaudžiai nuo lietuvių nudegę šiaurės airiai rungtynes pradėjo agresyviais išpuoliais. Vieno tokio išpuolio metu kamuolys pataikė į Lietuvos rinktinės gynėją bei įkrito į mūsiškių vartus. Po kurioziško įvarčio įniršę lietuviai pradėjo kontroliuoti kamuolio judėjimą bei pasinaudoję Š. Airijos gynėjų klaida rezultatą išlygino. Pirmos poros rungtynėse nugalėtojas nepaaiškėjo, 1:1.
      Atsakomasios rungtynės buvo nerezultatyvios, tačiau labai atkaklios. Puikiai suprasdami klaidos kainą žaidėjai stengėsi nerizikuoti ir ieškoti tik užtikrintų galimybių. Vis tik Donato Grabarčiuko meistriškumas padėjo Lietuvai iškovoti pergalę 2:0.
      Paskutinis grupės varžovas pareikalavo daugiausiai jėgų. Nuo rungtynių gausos išsekęs Donatas Grabarčiukas pradėjo nebūdingai sau klysti, o Baltarusijos efutbolininkai rezultatyviai pasinaudoję klaidomis šventė pergalę rezultatu 2:5.

      2
      749
    16. F1 lenktynės persikelia į virtualią realybę!

      Vietoje atšauktų lenktynių F-1 nusprendė pasiūlyti alternatyvą - e-sporto seriją, kurioje dalyvaus F-1 pilotai.
      Atsižvelgdami į tai, jog dėl koronaviruso buvo atšauktos ne vienos lenktynės, F-1 vadovai nusprendė sukurti tam alternatyvą, tad paskelbė apie e-sporto seriją. Joje dalyvaus F-1 pilotai bei keli kviestiniai dalyviai. Varžybos bus rengiamos tomis dienomis, kuomet turėjo įvykti tikros F-1 lenktynės.
      Pirmos varžybos įvyks jau šį sekmadienį. Bahreino GP pradžia - 22:00 val. Lietuvos laiku. Lenktynės bus tiesiogiai transliuojamos F-1 čempionato „Youtube“ kanale.
      Virtualus čempionatas naudos F1 2019 žaidimą. Pirmosios varžybos - 50 proc. lenktynių distancijos Sakhiro trasoje. Kad suvienodinti jėgas, visų bolidų nustatymai ir pajėgumai bus vienodi. Taip pat bus apribotas žalos modelis. Jei kuris iš dalyvių norės, galis įsijungti ABS stabdžių bei traukos kontrolės pagalbas.
      Kadangi pernai F-1 nesilankė Vietname ir Nyderlanduose, šiems etapams bus parinktos kitos trasos.
       

      0
      700
    17. Virtualiuose eEuro 2020 varžybose dalyvaus ir Lietuvos komanda

      Žinome jog Lietuvos futbolui nėra pačios geriausios dienos bet Lietuva turi savo virtualaus futbolo komanda kuri dalyvaus eEuro 2020 čempionate.  Kovo 9 dieną jau prasidėjo Europos virtualaus futbolo čempionato kvalifikacija į liepos mėnesį vyksiantį eEuro 2020 čempionatą, kuriame dalyvaus 16 komandų.
      eEuro 2020 kvalifikacijoje žais visų 55 nacionalinių UEFA asociacijų komandos. Šešiolika geriausių rinktinių keliaus į Londoną, kur liepos 11 d., dieną prieš UEFA EURO 2020 finalą Wembley mieste, paaiškės Europos virtualaus futbolo čempionas.
      Kvalifikacijoje komandos yra suskirstytos į dešimt grupių bei žais tarpusavyje dvejas rungtynes – „namuose“ ir „išvykoje“. Kiekvienos rungtynės susideda iš dviejų „vienas prieš vieną“ rungtynių, o nugalėtojas nustatomas pagal bendrą rezultatą.
      Dešimt grupių nugalėtojų gaus tiesioginius bilietus į finalinį etapą. Likusios šešios komandos paaiškės tarp dešimties antras vietas grupėse užėmusių rinktinių.
      Lietuvos eEuro rinktinė pirmąsias rungtynes su Liuksemburgo rinktine sužais kovo 16 dieną 17:00 valandą.
      eEuro turnyras bus žaidžiamas autentiškoje UEFA Euro aplinkoje, kartu su oficialiu Euro vaizdo žaidimų licencijavimo partneriu Konami. eEuro 2020 nugalėtojai gaus bilietus į UEFA Euro 2020 finalą ir piniginį prizą. UEFA tiesiogiai transliuos rungtynių pasirinkimą oficialiame UEFA „Youtube“ kanale.

      3
      669
    18. League of Legendos lygos čempionai paaukojo virš 260 tūkst. eurų kovai su koronavirusu

      Kinijos profesionalų lygos komanda „FunPlus Pheonix“ paaukojo virš 2 mln. juanių (apie 260 tūkst. eur), kurie bus panaudoti kovai su koronavirusu, kurio šaltiniu laikomas Uhano miestas Kinijoje. Organizacija, vyr. Treneris, žaidėjai ir kitas personalas prisidėjo savo lėšomis, kad padėtų šio mirtino viruso aukoms. Paaukota suma bus naudojama medicininės apsaugos priemonėms ir tiesiogine pagalba Wuhano regione esantiems gyventojams. Taip pat, Kinijos kompanija „Tencent“, kuriai priklauso League of Legends žaidimas, paaukojo 300 mln. juanių (apie 39 mln. eur) tam pačiam tikslui.
      Vakar, Kinijos sveikatos apsaugos atstovai patvirtino daugiau nei 7700 užfiksuotų viruso atvėjų, daugiau nei 4500 iš jų priklauso Uhano mieste ir jo apylinkėms. Naujausia informacija teigia, kad mirusiųjų jau 170, o pats virusas išplito po 15 skirtingų šalių.
       „Riot Games“ pranešė, kad dėl susidariusios pavojingos situacijos, bus nukelta lygos antros savaitės žaidimai. Anot kompanijos lygos veikla ir žaidimai gales toliau vykti, kai bus užtikrintas žaidėjų ir fanų saugumas, bei sveikata.
       

      2
      607
    19. K.Bryanto nepamiršo pagerbti ir NBA 2K bendruomenė

      Pasaulis gedi sraigtasparnio avarijoje žuvusio vieno garsiausių visų laikų NBA žaidėjų Kobe Bryanto.
      Savo pagarbą krepšinio legendai nutarė atiduoti ir NBA 2K bendruomenės nariai, kurie lygiai taip pat, kaip ir tikrose lygos rungtynėse, neskubėjo užbaigti atakų bei susirinkę į vieną būrį dar sykį prisiminė vieną garsiausių krepšininkų.

       

      5
      815
    20. Lietuvoje atidaryta pirmoji esporto akademija

      Pasaulyje vis labiau populiarėjantis elektroninis sportas arba tiesiog esportas deda vis didesnius žingsnius ir Lietuvoje. Dar vasarą paaiškėjo, kad Lietuvos elektroninio futbolo rinktinė varžysis eEuro 2020 atrankoje, o gruodžio 16 dieną Lietuvos futbolo federacija žengė dar vieną svarbų žingsnį.
      LFF, bendradarbiaudama su Kauno kolegija, atidarė pirmąją Lietuvoje esporto akademiją, kurioje įrengtos penkios vietos žaidėjams ir viena esporto dėstytojui.
      „Ši erdvė yra studentų laisvalaikio praleidimo zona. Akademijoje įrengtos penkios žaidėjams skirtos vietos bei viena vieta skirta esporto dėstytojui. Pamatinė akademijos įkūrimo idėja – organizuoti Kauno kolegijos vidaus esporto turnyrus bei atrankas į nacionalinio lygmens rinktines. Džiaugiuosi bendradarbiavimo su Lietuvos futbolo federacija tęstinumu. Mūsų bendras tikslas – tarptautinė esporto projektinė veikla, į kurią planuojame įtraukti studentus, dėstytojus ir socialinius partnerius“, – teigė Kauno kolegijos Turizmo ir laisvalaikio vadybos katedros vedėjas dr. Andrius Brusokas.
      Naujuoju projektu džiaugėsi ir LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius, kuris tikisi, kad ši erdvė padės atsiskleisti espoto talentams.
      „Matome, kad šiuolaikiniam jaunimui esportas yra viena iš galimybių realizuoti save. Planuojame rengti čempionato atrankas ir tikimės čia užsiauginti savo jaunąją kartą elektroninio sporto erdvėje, kuri vieną dieną atstovaus mūsų nacionalinę rinktinę ir Lietuvą Europos ar Pasaulio čempionatuose. Labai smagu, kad Kauno kolegija parodė iniciatyvą šiai veiklai“, – kalbėjo E. Stankevičius.
      LFF yra pirmoji sporto federacija šalyje, turinti esporto skyrių ir turėsianti oficialią virtualią futbolo rinktinę, kuri varžysis eEuro 2020 čempionate.
       

      1
      879
    21. Esporto atstovai ateityje mes iššūkį F-1 pilotams?

      Automobilių sporto karaliene tituluojama „Formulė-1“ vis rimčiau žiūri į elektroninį sportą ir jau ne pirmus metus organizuoja savo esporto čempionatą, į kurį gali patekti žaidėjai iš viso pasaulio. 
      Šiuo metu „McLaren“ komandos garbę „Formulės-1“ čempionate ginantis Lando Norrisas tiki, kad ateityje esporte savo karjerą pradėję lenktynininkai gali pereiti ir į realias lenktynių serijas. 
      „Manau, kad ateityje galime pamatyti tokių atvejų, kuomet esporte savo karjerą pradėję sportininkai persės į tikrus bolidus. Nemanau, kad įmanoma iš esporto iškart pereiti į „Formulę-1“, tačiau pradėjus nuo F3 ar F2 klasių jie galėtų kilti aukštyn. 
      Jau turėjome keletą atvejų, kuomet lenktynininkai, puikiai atrodę prie simuliatoriaus, sėkmingai pasirodę ir realiose trasose. 
      Kuo labiau tobulės patys simuliatoriai, tuo daugiau šansų bus pamatyti sportininkų perėjimą iš esporto į realias lenktynių serijas“, - kalbėjo L. Norrisas. 

      1
      481
    22. „1337HUANIA” triumfavo CS:GO „Baltic Masters” turnyre

      Savaitgalį Vilniuje vyko didžiausias Baltijos šalyse žaidimų kultūros konventas „GameOn“, kur šeštadienį paaiškėjo stipriausia CS:GO „Baltic Masters“ turnyro komanda.
      Pirmą kartą šio turnyro istorijoje nugalėtojų taurė atiteko komandai iš Lietuvos - „1337HUANIA”, kuri finale užtikrintai susitvarkė su estų ekipa „Wortex“.
      Finale buvo sužaisti trys žemėlapiai, o kova prasidėjo nuo „de_train“. Lietuvos komanda nuo pat pradžios laikė iniciatyvą savo rankose ir pirmąjį žemėlapį laimėjo užtikrintai – 16:9.
      Vėliau komandos persikėlė į visiems gerai pažįstamą žemėlapį „de_dust2“ ir čia kova buvo kur kas aršesnė. Pirmaujanti komanda keitėsi keletą kartų, o intriga laikėsi iki pat pabaigos. Prieš 30-ąjį ir finalinį raundą „1337HUANIA” pirmavo rezultatu 15:14 ir „Wortex“ turėjo galimybę išplėšti lygiąsias, tačiau ja nepasinaudojo ir lietuviai pirmavo jau 2:0.
      „1337HUANIA” turnyro finalą užbaigė „de_mirage“ žemėlapyje, kurį laimėjo rezultatu 16:11 ir iškovojo „Baltic Masters“ trofėjų.

      3
      830
    23. Startuoja atranka į Lietuvos „efutbolo“ rinktinę

      Dar prieš išleisdama naujausią savo futbolo simuliatoriaus „eFootball PES 2020“ dalį Japonų kompanija „Konami“ paskelbė, kad įsigijo išskirtines teises žaidime atvaizduoti kitą vasarą vyksiantį Europos futbolo čempionatą. „Konami“ tuomet taip pat skelbė, kad žaidime bus atvaizduotos net 55 Europos rinktinės, tarp kurių išvysime ir Lietuvą.
      Visų šių šalių rinktinės taip pat susikaus inauguraciniame „UEFA eEuro“ turnyre, o jame ginti Lietuvos garbę galite ir jūs.
      Didžiausias šalies futbolo portalas „Eurofootball“ praneša, kad Lietuvos futbolo federacija rengs atrankos turnyrus į šalies efutbolo rinktinę. Lapkritį prasidėsiančiame atrankos turnyre triumfavę du geriausi Lietuvos atstovai gins mūsų šalies garbę atrankoje į „UEFA eEuro“, kur pateks 16 geriausių rinktinių.
      Didžiausiu efutbolo renginiu istorijoje tapsiantis finalinis „UEFA eEURO“ turnyras Londone vyks liepos 9-10 dienomis – prieš pat tikrąjį UEFA Europos čempionato finalą „Wembley“ stadione.
      Inauguracinio „UEFA eEuro“ turnyro nugalėtojai taps Europos efutbolo čempionais, laimės bilietus į Europos futbolo pirmenybių finalą, o taip pat bus apdovanoti ir solidžiu piniginiu prizu.
      „Tai išskirtinė galimybė kiekvienam futbolo ir vaizdo žaidimų gerbėjui. Nuo šiol kiekvienas Lietuvos pilietis turi realią galimybę tapti vienos iš mūsų nacionalinės rinktinės narių ir varžytis būsimajame Europos turnyre. Dėl elektroninio sporto vystymo, jau kurį laiką intensyviai bendradarbiaujame su UEFA atstovais ir matome šioje srityje didelį potencialą. Artimiausiu metu, atskleisime ir daugiau naujienų susijusių su šios neeilinės sporto šakos plėtojimu šalyje.“ ,- teigė LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius.
      Atrankos į Lietuvos futbolo esporto rinktinę tvarkaraštis:
      Kvalifikacinis turnyras lapkričio 2 d.
      Kvalifikacinis turnyras lapkričio 20
      Finalai gruodžio mėn.
      Daugiau informacijos apie registraciją, atrankos eigą ir taisykles – šioje nuorodoje.
       

      0
      717
    24. LFF pradėjo bendradarbiavimą su „Konami“

      Lietuvos futbolo federacija oficialiai paskelbė, kad pasirašė sutartį su kompiuterinių žaidimų kompanija „Konami“, kuri kasmet išleidžia futbolo simuliatorių „Pro Evolution Soccer“ (PES).
      Patvirtinta, kad naujajame PES 2020 žaidime bus atkurta visiškai originali Lietuvos nacionalinė vyrų futbolo rinktinė, jos apranga ir net stadionas.
      Lietuva taip pat turės savo atstovus virtualiame UEFA turnyre, o į jį patekti galės bet kuris šio žaidimo mylėtojas, kadangi bus organizuojamos atrankos.
      „Džiaugiamės, kad mūsų partnerių gretas papildė viena didžiausių pasaulio vaizdo žaidimų kūrimo kompanijų  „Konami“. Jau netrukus sirgaliai galės išvysti Lietuvos futbolo rinktinę naujajame vaizdo žaidime „eFootbal PES 2020“.
      Turime planų, susijusių su elektroninio sporto vystymu, kurie neapsiribos tik rinktinės žaidėjų atranka ir dalyvavimu naujame virtualiame UEFA turnyre. Daugiau naujienų apie atranką į Lietuvos futbolo esporto rinktinę ir šio e-sporto vystymo planus tikimės rudenį“, – sako LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius. 
      Priminsime, kad UEFA ir „Konami“ susitarė dėl išskirtinių teisių kuriant UEFA Euro 2020 žaidimą, kuris taps PES 2020 papildymu ir pasirodys prieš kitą vasarą prasidėsiančias Senojo žemyno pirmenybes.
      Priminsime, kad PES 2020 žaidimas mus pasieks jau rugsėjo 10 dieną.

      1
      482
    25. Naujas Cbet sezonas – geriausi lažybų koeficientai Lietuvoje

      Geras strategas pripažins, kad strategija – tai menas išdėlioti turimus resursus taip, kad pasiektum užsibrėžtą tikslą.
      Pastarųjų metų patirtis rodo, kad internetinių lošimų prekės ženklui „Cbet“ strateguoti sekasi puikiai. Atlaikęs konkurencingumą tarp savo srities lošimų bendrovių Lietuvoje, atnaujinęs prekės ženklą bei modernizavęs internetinį puslapį „Cbet“ pasitinka naująjį sezoną su drąsiu tikslu bei žinute visiems vartotojams: išskirtinai geriausi lažybų koeficientai Lietuvoje. Bendrovės bukmekeriai įvertinę lošėjų poreikius, konkurencinę pasiūlą bei atlikę kokybinius tyrimus jau šiandien siūlo patraukliausius lažybų koeficientus krepšinio, futbolo, teniso bei kitoms sporto šakoms.
      Didžiausia pasiūla atskiriems sporto įvykiams, didelis pasirinkimas papildomų baigčių krepšinio bei futbolo rungtynėms, įvairios akcijos bei lojalumo programos, Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės draugiškos rungtynės, Pasaulio krepšinio taurės čempionatas, Anglijos futbolo „Premier“ lyga, Ispanijos, Italijos futbolo lygos, US Open teniso turnyras, naujasis Eurolygos bei LKL sezonas – visą tai jau siūloma su geriausių koeficientų garantija.
      „Internete turi sekti paskui vartotoją, siūlyti aukščiausios kokybės aptarnavimą ir su kiekvienu klientu bendrauti individualiai, kaip su savu“, - vardija patarimus
      „Cbet“ rinkodaros vadovas Evaldas Magelinskas. Kartu su komanda jis nuosekliai planuoja ir įgyvendina lošimų portalo strategiją bei komunikaciją. Kaip teigia specialistas, interneto vartotojai mėgsta naujoves, puikiai funkcionuojančius bei patogaus valdymo „click and go“ internetinius puslapius, išmaniąsias aplikacijas, jiems patinka drąsūs ir netradiciniai sprendimai.
      Savo ruožtu, „Cbet“ šią vasarą rinkoje pristatė ir ilgai lauktą išmaniąją mobilią programėlę, sukurtą pagal naujausias technologijas bei azartinių lošimų tendencijas. Lažybų pasiūlos filtravimas atitinkantis vartotojų poreikius, patogus valdymas, padidėjusi lažybų pasiūla, išskirtiniai „Barcrest“ B kategorijos lošimų automatai, garsiausių internetinių kazino tiekėjų, tokių kaip „Play‘n GO“, „Pragmatic Play“, „Quickspin“ ir kt. kazino žaidimai, visą tai ir dar daugiau naujajame Cbet sezone.

      1
      494
  • Å iame puslapyje narÅ¡o:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiÅ«rinčių šį forumą.

×
×
  • Sukurti naują...