Peršokti į turinį
  • Naujienos

    SuperGames rašomi straipsniai

    „Game Wave Festival“ festivalis kviečia lietuvius prisijungti šį rudenį

    “Game Wave Festival” festivalio datos pasikeitė, kad galėtų surengti “Nordic Game Discovery Content” konkurso didįjį finalą „Game Wave Festival“ (GWF) paskelbė naujas renginio datas.
    Festivalis vyks lapkričio 28-29 dienomis Taline, Estijoje, Tallink Spa & Conference Hotel.
    „Game Wave Festival“ taip pat didžiuojasi galėdamas surengti „Nordic Game Discovery Contest“ (NGDC) Baltijos šalių pusfinalius, vedančius iki NGDC didžiojo finalo.
    „Pakeitėme konferencijos datas, nes gavome unikalią galimybę pirmą kartą Baltijos regione surengti NGDC VI sezono didįjį finalą“, – sako Latvijos technologijų centro valdybos pirmininkas Ints Viksna.
    „Game Wave Festival“ – tai verslo, švietimo ir pramogų renginys žaidimų industrijos profesionalams ir megejams. Pirmą kartą jis sekmingai įvyko 2021 metų rugsėjį Jūrmaloje, Latvijoje, pritraukdamas dalyvius iš 25 šalių. „Game Wave Festival“ kuria smagią ir atpalaiduojančią atmosferą, kurią galima patirti ir kituose pasauliniuose ir regioniniuose žaidimų renginiuose. GWF yra pakankamai didelis, kad apžvelgtų pagrindines Šiaurės ir Baltijos regiono tendencijas, ir pakankamai mažas, kad skatintu glaudu bendravimą tarp dalyviu – draugystės, kurias užmegsite GWF, lydės jus visą gyvenimą.
    Daugiau informacijos apie “Game Wave Festival” rasite čia: https://www.gamewave.eu/


    1
    359

    EVGA stabdo bendradarbiavimą su Nvidia

    EVGA nusprendė negaminti vaizdo plokščių su naujos kartos „Nvidia“ GPU, RTX 40 serija, praneša analitikas Jon Peddie. Tačiau naujienos yra dar didesnės: kalbėdamas su „Gamers Nexus“ (vienas didžiausių Amerikos tech youtube kanalų), EVGA generalinis direktorius Andrew Hanas teigė, kad Kalifornijoje įsikūrusi įmonė ne tik praleidžia naujos kartos „Nvidia“ lustus, bet ir „visiškai sustos“, vaizdo plokščių kūrimas į priekį.
    EVGA vaizdo plokštes gamina nuo pat savo įkūrimo 1999 m., iki pat Nvidia RIVA TNT2 lustų, tačiau Hanui „net nekilo mintis bendradarbiauti su Intel ar AMD“, kad toliau gamintu vaizdo plokštes, sako „Gamers Nexus“.
    Anot abiejų šaltinių, EVGA sprendimas bent iš dalies yra dėl „Nvidia“ blogo elgesio rezultato.Tai atsitiko „dėl pagarbos“, – sakė „Gamers Nexus“. Pranešama, kad vaizdo plokštės sudaro 80% dabartinės EVGA veiklos, tačiau tai nereiškia, kad ji planuoja uždaryti kompanija dėl atsiskyrimo nuo „Nvidia“ – „Gamers Nexus“ pasakė, kad jie net neplanuoja atleisti darbuotojų iš darbo. Kai EVGA baigs parduoti savo RTX 30 serijos vaizdo plokščių atsargas, ji sutelks dėmesį į kitus savo produktus, įskaitant pagrindines plokštes, maitinimo šaltinius ir kitus kompiuterio komponentus bei periferinius įrenginius.
    Didžiąją EVGA pajamų dalį šiuo metu sudaro „Nvidia“ vaizdo plokščių pardavimas, tačiau Hanas „Gamers Nexus“ pasakė, kad pelnas yra neįtikėtinai mažas, EVGA gauna 300% daugiau pelno iš maitinimo šaltinių nei iš vaizdo plokščių. Nepaisant to, nėra visiškai aišku, kaip EVGA atsisakys didžiausios savo verslo dalies neatleisdama darbuotojų, įskaitant darbuotojus kurie šiuo metu užsiima vaizdo plokščių projektavimu.
    EVGA sprendimas nėra toks aistringas verslo žingsnis, kurio būtų galima tikėtis: Hanas mano, kad Nvidia su EVGA elgėsi nesąžiningai, ir pasakė „Gamers Nexus“, kad sprendimas nustoti dirbti su Nvidia buvo „lengvas“, nes dirbti su Nvidia buvo labai sunku.
    Pasak Jon Peddie tyrimo, „santykiai tarp EVGA ir Nvidia pasikeitė nuo to, ką EVGA laikė tikra partneryste, į klientų ir pardavėjų susitarimą, pagal kurį su EVGA nebebuvo konsultuojamasi dėl naujų produktų pranešimų ir instruktažų, ji nebuvo rodoma renginiuose ir nebuvo informuojama dėl kainų pokyčių“. Jon Peddie ir „Gamers Nexus“ taip pat teigia, kad EVGA buvo nusivylusi dėl to, kad „Nvidia“ sumažino savo Founders Editions vaizdo plokščių išleidimą.
    EVGA pranešimas spaudai, šia tema atskleidžia kur kas mažiau. Vakar savo forume  EVGA paskelbtame pareiškime bendrovė teigė, kad ji ir toliau palaikys esamas vaizdo plokštes, tačiau „neturės naujos kartos vaizdo plokščių“.
    Ką jūs manote dėl tokio EVGA ėjimo? Pats turėdamas EVGA RTX 3060 vaizdo plokšte gan liūdžiu dėl tokio sprendimo, kadangi EVGA vaizdo plokštės vienos iš geriausios dėl savo dizaino ir aušintuvo.
     

    0
    132

    Žingsnis arčiau realistiškesnės metavisatos: Project Cambria

    Kalbant su Joe Rogan jo podkaste (Spotify), "Meta" generalinis direktorius Mark Zuckerberg atskleidė, jog kompanijos sekantys virtualios realybės (VR) akiniai, kompanijos viduje pavadinti "Project Cambria", pasirodys šių metų spalio mėnesį.
    "Naujame įrenginyje, kuris pasirodys spalį, atsiras keletas didelių funkcijų", pasakojo M. Zuckerberg podkasto pradžioje. "Jūsų veidas bus stebimas, tad ir jūsų pseudoportretas (angl. avatar) nebebus toks nejudrus vaizdas, bet ir atsinaujins realiuoju laiku atsižvelgiant į jūsų veido išraiškas, ir pasikeis kai šypsositės, nusiminsite ar supyksite", pasakojo M. Zuckerberg paminėdamas naujas įrenginio funkcijas.
    Šių VR akinių pavadinimas dar nėra patvirtintas, tačiau pasak Bloomberg šaltinių buvo nutekinta, jog įrenginys oficialiai vadinsis "Meta Quest Pro" ir kainuos daugiau už savo prekursorių "Quest", kurio kaina neseniai pakilo iki $399. Pilnas įrenginio funkcijas, kainą ir specifikacijas sužinosime spalio mėnesį, manomai per kompanijos kasmetinį "Connect" renginį.
    Ką manote apie tokį žingsnį arčiau realistiškesnės metavisatos? Ar nebaugina tai, kad nebegalėsite slėpti savo tikrų jausmų ir emocijų po savo pseudoportretu?

    0
    209

    Top 5 internetiniai FPS žaidimai 2022

    Šiuo metu vienas populiariausių vaizdo žaidimų žanrų yra ,,first-person“ šaulys. Išties, tai sunkiai apibūdinamas jausmas, kai gali panaudoti visus savo sugebėjimus prieš geriausius oponentus internetu. Šis žanras šiuo metu yra nepaprastai populiarus.
    Dar viena gera žinia, jog dabar koviniams kompiuteriniams žaidimams taikomos puikios nuolaidos. Kai kuriems šio žanro žaidimams nuolaidos taikomos jau daugybe metų.
    Iš tokios gausybės puikių žaidimų tikrai sunku atsirinkti geriausius. Todėl sudarėme 2022 – ųjų metų populiariausių kompiuterinių žaidimų sąrašą.
    Battle Royale – Apex Legends
    Battle Royale žanras į rinką atėjo su didžiuliu griausmu. Gali rinktis nesuskaičiuojamą kiekį nuostabių kovinių žaidimų nuo PUBG iki pat Fortnite bei Call of Duty: Warzone. Vis dėl to, EA’s Apex Legends kompiuterinis žaidimas yra vienas iš populiariausių gamecamp.gg platformoje.
    Žaidimo grafika ir siužeto linija panaši į Fortnite bei PUBG komandinius žaidimus.
    Apex legends kompiuterinio žaidimo patobulinimas vertas puikaus įvertinimo. Battle Royale žaidimas laikomas vienu geriausiu dėl puikiai išvystytų veikėjų charakterių, jų siekių bei įtraukiančio scenarijaus.  Battle Royale šiuo metu yra geriausias FPS žanro žaidimas.
    Old School – Counter-Strike: Global Offensive
    CS:GO jau dešimtmetį, nuo pat 2012 metų premjeros, sugeba išlaikyti savo vertę.
    Vos pasirodžius CS:GO kompiuteriniam žaidimui, jis iškart buvo priskirtas prie taktinių-kovinių žaidimų kategorijos. Ypač CS:GO buvo priskiriamas prie rungtynių žaidimų. CS:GO panašus į standartinį 5v5 bei Battle Royal vaizdo žaidmus.
    CS:GO kompiuterinis žaidimas išties stulbinantis. Kadangi CS:GO jau senai dalyvauja žaidimų rinkoje, tad per šį laikotarpį susibūrė išskirtinė žaidėjų bendruomenė. Deja, naujokams čia ypač sunku pritapti. Naujiems žaidėjams tenka dvigubai daugiau treniruotis, jog pasiektų bendruomenės lygį ir atiktikų jų standartus. Vis dėl to, jeigu ieškai žaidimo, kuriame galėtum pagerinti savo FPS sugebėjimus, CS:GO žaidimas skirtas būtent tau.
    Įprasti – Overwatch
    2016 Overwatch kompiuterinis žaidimas staiga išpopiuliarėja ir tampa dažniausiai žaidžiamu internetiniu žaidimu. Prie tokios didelės žaidimo sėkmės prisidėjo platus herojų pasirinkimo spektras.
    Artėjant Overwatch 2 išleidimui, Overwatch tarsi atgyja: sparčiai pradeda augti žaidėjų skaičius.
    Be to, bėgant metams, Blizzard pridėjo daugybe patobulinimų. Taigi, jei ilgai nežaidei šio žaidimo, dabar gali džiaugtis galybe puikių patobulinimų.
    Komandiniai žaidimai – Valorant
    Jeigu sujungtum Overwatch ir CS:GO kompiuterinius žaidimus, gautum kažką panašaus į Valorant.
    Riot Games’ priskiriami komandiniams žaidimams. Tai yra vienas naujausių kompiuterinių žaidimų iš šio sąrašo - bet ne prasčiausias.
    Nors jau išvardijome naujausius patobulinimus, būtent dabar yra puikus metas pradėti žaisti šiuos žaidimus!
    Hardcore – Escape from Tarkov
    Jeigu manei, kad CS:GO žaidimas yra labai įtemptas, teks suabejoti.
    Escape from Tarkov tai ne įprastas FPS žanro žaidimas. Čia vaizduojamas itin tikroviškas karas, kuriame tu turi įveikti užduotis, tyrinėti vietovę, dalyvauti įtemptose kovose, ir, nepaisant to, sugebėti įveikti mirties baimę. Tai išties kupinas įtampos žaidimas.
    Unikalus derinys: hardcore shooter ir MMO patobulinimai, Escape from Tarkov žaidimui suteikia unikalumo. Turbūt niekada nesi žaidęs kažko panašaus.
    Tikrieji FPS hitai išleidžiami tik kas keletą metų, tad šis sąrašas gali būti nepaprastai svarbus tau. Galbūt jau esi veteranas viename iš šių žaidimų?
    Galime padėkoti aktyviems žaidimų kūrėjams, nuolat besistengiantiems sukurti įtraukiantį turinį tau.

    • kesh
    4
    528

    „EA Sports“ nusipirko futbolo lygos pavadinimą

    Kaip rašo futbolo naujienų portalas EuroFootball.lt, „La Liga“ pirmenybių vadovai baigė derinti pelningo sandorio sąlygas.
    Kaip informuoja COPE, stipriausia Ispanijos lyga nuo 2023/2024 m. sezono pardavė teises į savo pavadinimą amerikiečių bendrovei „EA Sports“.
    Kompiuterinių žaidimų gamintoja per sezoną ispanams mokės po 40 mln. eurų, o sutartis bus pasirašyta penkeriems metams.
    Šis susitarimas „La Liga“ leis susižerti dvigubai daugiau pinigų nei garantuoja dabartinis kontraktas su „Banco Santander“.
     

    0
    593

    PotionGames - kaip atšaukti prenumeratą?

    Kiekvieną savaitę gauname laiškus, asmenines žinutes, žinutes socialiniuoe tinkluose, kad nutrauktume Potiongames prenumeratą, su kuria Supergames.lt nėra niekaip susijęs.
    Pasikartosime dar kartą, mes jokiais žaidimų kodais ar prenumeratomis neprekiavome ir neprekiaujame, todėl tai turėtų būti adresuota tiems, kur šią paslaugą užsisakėte.
    Yra du variantai atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos, kuri kas mėnesį dažniausiai nuskaičiuoja nuo 3 eurų iki 6 eurų.
    1 variantas atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos (lietuvos operatoriai atsiuntė informaciją):
    Siųsti tekstą STOP POTILT numeriu 1394 (kaina 10ct).
    2 variantas atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos (išsibandėme ir rašinėjome patys):
    Išbandėme variantą, kuris tikrai sėkmingas ir apie tai taip pat ir internete rašoma. Taigi žingsniai tokie:
    atsidarote jų oficialius kontaktus http://www.lt.potiongames.com/info/contact užpildote formą nepamirÅ¡dami bÅ«tinai nurodyti telefono numerį ir po maždaug dienos bėgyje gauna atsakymą, kad paslauga iÅ¡jungta. Jokių kitų kontaktų apart Å¡io el. paÅ¡to [email protected] rasti ir iÅ¡traukti nepavyko.

     

    1
    4,6k

    Ką naudinga žinoti apie piešimo planšetes ir kaip pasirinkti tinkamą?

    Šiomis dienomis, išmaniųjų technologijų rinkoje galime rasti įvairiausių įrenginių. Tai ir paprasti, o taip pat ir žaidimų (gaming) kompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai, laikrodžiai bei daugybė kitų įrenginių, kuriuos naudojame ir darbui, ir laisvalaikiui. Tiesa, naudinga paminėti ir piešimo arba grafines planšetes, apie kurias dalis žmonių nieko nežino. Tai įrenginys, kuris yra naudojamas piešimui, braižybai ir sugeba perkelti informaciją iš ranka piešto į skaitmeninį formatą. Specialus su planšete naudojamas rašiklis, pieštukas veikia kaip teptukas, standartinis pieštukas ir padeda nupiešti ir išgauti norimus brėžinius ir piešinius. Tokias planšetes naudoja dailininkai, menininkai, architektai ir inžinieriai, grafikos dizaineriai, iliustruotojai, animacijų kūrėjai. Tai neatsiejamas kūrybiško, meniško žmogaus įrankis, padedantis piešinius greitai ir efektyviai perkelti į fizinę formą. Tačiau, piešimo planšečių galima rasti įvairiausių, o pasirinkti tinkamą ir kokybišką gali būti ne taip paprasta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dėl šios priežasties, šiame straipsnyje pateiksime kelis patarimus, kurie padės pasirinkti tinkamą ir gerą piešimo planšetę. 
    Trumpa piešimo planšečių istorija 
    Piešimo arba grafinės planšetės yra puikūs, išmanūs ir labai praktiški įrenginiai, kurių dėka, ranka nupieštus piešinius ir brėžinius galima akimirksniu pamatyti kompiuterio ekrane, skaitmeniniu formatu. Šias planšetes naudoja įvairūs menininkai, inžinieriai, dizaineriai. Pirmoji piešimo planšetė buvo sukurta dar 1984 metais ir vadinosi KoalaPad. Ši planšetė buvo naudojama kartu su Apple II kompiuteriu, o vėliau buvo suderinama ir su IBM PC kompiuteriais. Šiomis dienomis, grafinių, piešimo planšečių pasirinkimas yra be galo platus. Jos naudojamos ne tik piešimui ar braižymui, bet ir parašų nuskaitymui bei panašiems tikslams. Na, o toks platus pasirinkimas tik užtikrina, kad kiekvienas gali rasti ir pasirinkti sau tinkamą grafinę planšetę. 
    Tipas 
    Naudinga paminėti, kad piešimo planšetės gali būti skirtingų tipų, kurių kiekvienas pasižymi savais privalumais ir ypatybėmis. Pirmasis tipas - paprastos piešimo planšetės be ekrano. Tai standartinės piešimo planšetės ant kurių piešiant reikia žiūrėti ir į kompiuterio ekraną. Žinoma, tokios planšetės naudojimas reikalauja tam tikrų įgūdžių, įpratimo, rankos-akies koordinacijos lavinimo. Tačiau, prasilaužus ir įgijus patirties, jomis naudotis bus labai paprasta ir patogu. Teigiama, kad šio tipo piešimo planšetės yra tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems naudotojams. Negana to, jos yra ir labai nebrangios. Dauguma skaitmeninių menininkų pradeda savo meninį kelią būtent su šio tipo planšetėmis. Kitas tipas - piešimo planšetės su ekranu. Kaip ir nurodo pavadinimas, šios planšetės turi integruotą ekraną. Jos yra brangesnės nei anksčiau aptartos planšetės ir, dažniausiai, yra naudojamos jau pažengusių, profesionalių naudotojų. Kadangi, piešimo metu viskas matosi ant ekrano, dalis laikosi nuomonės, kad šiomis planšetėmis naudotis yra patogiau ir patogiau. Taip yra todėl, kad dirbant, piešiant nereikia žvalgytis į kompiuterio ekraną, siekiant pamatyti nupieštą rezultatą. Galima rasti ir piešimo planšečių su integruotu kompiuteriu. Jei anksčiau aptarti piešimo planšečių tipai privalo būti prijungti prie kompiuterio, kad veiktų, šio tipo planšetė turi integruotą kompiuterį. Tokios piešimo planšetės be galo praverčia keliaujant, kai su savimi negalite turėti kompiuterio, bet norite užsiimti kūryba. Tačiau, šios piešimo planšetės yra brangiausios iš visų tipų. Naudinga paminėti ir tai, kad šio tipo piešimo planšečių nerekomenduojama naudoti pradedantiesiems, kadangi, šios planšetės skiriasi savo dydžiu, galia ir kitomis ypatybėmis.
    Svarbios ypatybės, į kurias naudinga atsižvelgti
    Renkantis svarbus ne tik tipas, bet ir kiti aspektai, kurie lemia kaip patogiai ir efektyviai pavyks dirbti su piešimo planšete. Svarbus yra dydis. Nuo jo priklauso ne tik darbo patogumas, bet ir tai, kaip patogiai pavyks planšetę pasidėti ant darbo stalo. Jei darbo vietos turite mažai, nereikėtų rinktis pačio didžiausio modelio. Tam puikiai pasitarnaus ir kompaktiškas modelis, kuris neapkraus visos darbo vietos. Taip pat, renkantis būtina atsižvelgti ir į spaudimo lygį. Kuo jis didesnis, tuo geriau, kadangi, padės išgauti skirtingas linijas. Daug dėmesio reikėtų skirti ir programinei įrangai. Labai svarbu, kad piešimo planšetė būtų suderinama su jūsų kompiuterio operacine sistema. Jei kompiuteris naudoja Windows, praktiškai, visos planšetės bus tinkamos ir suderinamos. Jei esate Apple produkcijos naudotojas, pasirinkimą turėsite mažesnį. Atsako dažnis - dar vienas svarbus kriterijus. Jei piešiate itin greitai, tikrai prireiks didelį atsako dažnį turinčios planšetės. Tačiau, per didelis greitis gali sumažinti piešinio tikslumą. Galiausiai, turite nuspręsti ar jums reikalinga laidinė ar belaidė planšetė. Na, o čia viskas priklauso nuo jūsų poreikių bei norų. 
    Itin platų ir įvairų piešimo planšečių pasirinkimą rasite Varle.lt svetainėje. Čia visada žemos kainos!

    0
    164

    Steam Summer Sale 2022 prasidėjo!

    Kaip ir kiekvienais metais prasideda kasmetinis Steam Summer Sale per kurį galima nusipirkti žaidimų pigiau negu įprastai.Be pigesnių žaidimų yra ir mini-žaidimas per kurį pagal užuominas turėsite surasti laiku keliaujančio Clortahax'o pavogtus žaidimus "iš ateities", už surastus žaidimus gausite ženkliukus (angl. badges).
    Žaidimai su didžiausiomis nuolaidomis
    Arma 3 - 75 % nuolaida - https://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/ Sims 4 -  75 % nuolaida - https://store.steampowered.com/app/1222670/The_Sims_4/ Left 4 Dead 2 - 80 % nuolaida - https://store.steampowered.com/app/550/Left_4_Dead_2/ FIFA 22 - 84 % nuolaida - https://store.steampowered.com/app/1506830/FIFA_22/ Sniper Elite 4 - 90 % nuolaida - https://store.steampowered.com/app/312660/Sniper_Elite_4/ Steam Summer Sales vyks iki Liepos 7 dienos.
     
    Apie tai kaip praeiti mini-žaidimą ir daugiau naudingos informacijos apie Steam Summer Sale 2022 galite rasti temoje.
    Laukiame jūsų komentarų apie tai ką pavyko jums nusipirkti ir tai kas galbūt nuvylė per šį Steam Summer Sale.

    0
    370

    Populiariausios sukčiavimo schemos - būkite atsargūs

    Policijos pareigūnai įspėja - sukčiavimų nemažėja, o šiuo metu populiariausios tokios schemos:
    Schema Nr. 1.
    Pareiškėjui gavus nuorodą, susijusią su „Vinted“, „DPD“, „Skelbiu.lt“, „LP Express“ ir kt. internetinėmis platformomis, kuriose prašoma suvesti banko kortelės duomenis (kortelės CCV/CVV numerį, galiojimo datą ir kortelės numerį) ir, atlikus nurodytus veiksmus, sukčiai, neteisėtai įgiję asmens mokėjimo kortelės duomenis, juos neteisėtai panaudoja, atsiskaitydami internetinėse svetainėse už prekes ar paslaugas.
    Schema Nr. 2.
    Sukčius, paskambinęs pareiškėjui ir prisistatęs banko darbuotoju, siekdamas suklaidinti nukentėjusįjį, nurodo apgaulingą informaciją (pvz. pareiškėjo atžvilgiu daromas nusikaltimas arba būtina atlikti tariamą elektroninės bankininkystės paskyros saugos užtikrinimą ar programinės įrangos atnaujinimą), ir išvilioja elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis, t. y. nukentėjusiojo asmens kodą, prisijungimo prie elektroninės bankininkystės kodus, kuriuos, prisijungęs prie informacinės sistemos, neteisėtai panaudoja inicijuodamas finansines operacijas.
    Schema Nr. 3.
    Pareiškėjas į mobiliojo ryšio telefoną tariamai iš banko gauna žinutę (pvz. paskyra yra užblokuota arba neteisėtai nuskaityti pinigai), kurioje nurodyta, kad, norint atblokuoti sąskaitą arba blokuoti neteisėtus pinigų pervedimus, būtina paspausti pateiktą nuorodą (pvz. (seb)-accpaslaugos.(com), e-seb-saskaita.(com), (seb).login20.(com), seb.login26.(com), (swed).pagalba-palaikymas.(com) ir kt.).
    Paspaudus gautą aktyvią nuorodą, nukentėjusiajam nurodoma suvesti savo elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis (pvz. asmens kodą, banko kliento kodą), juos suvedus, iš nukentėjusiojo banko sąskaitos atliekamos neteisėtos finansinės operacijos.
    Būkite atidūs, pasidalinkite su draugais!

    3
    336

    Jungtinis „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ festivalis sulaukė rekordinio lankytojų skaičiaus

    Gegužės pabaigoje įvykusį populiariosios kultūros festivalį „Comic Con Baltics together with GameOn“, kuris sujungė du renginius ‚Litexpo“ erdvėje, aplankė daugiau nei 25 000 dalyvių. Po daugiau nei dviejų metų pertraukos lankytojai galėjo vėl išvysti mėgstamus aktorius, „cosplay“ žvaigždes, žaidimų kūrėjus ir sužaisti daugybę pasaulinio garso bei lietuviškų žaidimų.
    „Ruošiantis renginiams sunku buvo nuspėti koks bus lankytojų susidomėjimas po tokios ilgos pertraukos. Tikėjomės, kad pandemijos apribojimai jau bus pasibaigę ir neliks kliūčių visiems laisvai dalyvauti „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ programose. Labai džiaugiamės dėl tokio didelio lankytojų aktyvumo, tai dar kartą įrodo, jog tokie populiariosios kultūros renginiai mūsų šalyje išties prasmingi ir suteikia tvirto pagrindo toliau juos vystyti ir plėsti“, – pasakojo vienas iš renginio organizatorių, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) projektų vadovas Ričardas Jaščemskas. 
    Populiariausia – lietuviška klasika
    Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija kartu su „Unity Technologies“ renginyje pristatė didžiausią iki šiol lietuviškų žaidimų parodą. Lankytojai galėjo išbandyti keliolika įvairaus žanro, stiliaus ir laikmečio žaidimų, sukurtų mūsų šalyje. Buvo rengiamas ir populiariausio žaidimo konkursas, jame publikos dėmesio daugiausiai sulaukė trys darbai. Tai dar neišleistas intensyvaus veiksmo žaidimas „Antipaint“, kuriame kova vyksta baltoje tarsi popieriaus lapas arenoje šaudant dažais, o kiekvieno susidūrimo rezultatas – tarsi meno kūrinys. „INMOST“ – tamsus, bet nuostabios atmosferos „pixel art“ stiliaus žaidimas, tapęs geriausiu ankstesnio „GameOn“ metu vykusiuose Lietuvos žaidimų apdovanojimuose. Ir jau tikra klasika tapęs smagus platformų galvosūkis „Human: Fall Flat“, pasirodęs dar 2016-aisiais, bet nesitraukiantis iš populiariausių žaidimų sąrašų įvairiose platformose, ir kaip tik neseniai sulaukęs naujo lygio.
    Konferencijoje – naujienos žaidėjams ir kūrėjams
    Į festivalį sugrįžo ir tradicinė „GameOn“ žaidimų konferencija, jau daugelį metų rengiama kartu su studija „Nordcurrent“. Nepaisant kiek mažesnės nei įprasta apimties, iš įvairių šalių susirinkę svečiai pasidalino įžvalgomis, patarimais ir naujienomis, aktualiomis ne tik žaidimų kūrėjams bet ir žaidėjams. Solo kūrėjas Max Mraz, žaidimo „Ocean‘s Heart“ autorius, ne tik papasakojo kaip neturint biudžeto sukuti gan didelį žaidimą, bet ir pateikė užuominų apie būsimą savo projektą, kuris vyks Laukinių Vakarų įkvėptame pasaulyje. Olov Redmalm, neseniai pasirodžiusio žaidimo „Lost in Random“ kūrybos direktorius, dalinosi patarimais kaip paruošti žaidimo pristatymą leidėjams ir kitiems potencialiems partneriams. Iki šiol nematytais būsimo pavyzdinio žaidimų projekto „Gigaya“ kadrais pasidalino „Unity Technologies“ viceprezidentas Ulas Karademir. Didžiausias iki šiol žaidimų technologijų kompanijos eksperimentas leis žaidėjams ir žaidimų kūrėjams ne tik atsidurti fantastiniame pasaulyje, pasinerti į nuotykius, bet ir pamatyti kaip sukurtas kiekvienas „Gigaya“ elementas.
    Iškart po šių metų renginių „Comic Con Baltics“ ir „GameOn“ organizatoriai pradeda pasiruošimą kitiems metams. Tikėtina, naujienų apie 2023-ųjų renginius pasirodys kur kas anksčiau nei įprasta.

    0
    226

    „Sony“ šiemet didins PlayStation 5 pardavimus

    Japonijos „Sony“ šiemet ketina parduoti gerokai daugiau „PlayStation 5“ žaidimų konsolių, kurių atsilikimą nuo paklausos lėmė pasaulinė lustų krizė. 
    Antradienį „Sony“ pranešė apie ketinimus gerokai padidinti gamybą – šiemet ketinama parduoti 18 mln. vnt. PlayStation 5 konsolių. Praėjusių finansinių metų pardavimai siekė 11,5 mln.
    Taip pat „Sony“ perspėjo, jog ambicijas gali pakoreguoti situacija Kinijoje, kurios pandemijos valdymo priemonės gali apsunkinti komponentų įsigijimą.
    Šiek tiek ankščiau „Sony“ paskelbė už 3,6 mlrd. USD perkanti „Halo“ žaidimų kūrėją „Bungie“.

    1
    338

    „Regitroje“ KET testai pasidarė sunkiau išlaikomi

    Kaip visi žinome būsimiems vairuotojams iš pradžių reikia išlaikyti teorinį kelių eismo taisyklių (KET) egzaminą, kurio metu turi atsakyti teisingai į ne mažiau nei 80 procentų užduotų KET testų klausimų. Vėliau pastarųjų laukia praktinė dalis, kurios metu egzaminas tampa vis panašesnis į realų kasdienį vairavimą tiek aikštelėje, tiek ir gatvėje.
    Remiantis "Regitra" duomenimis, 2010-aisiais metais iš pirmo karto teorijos egzaminą išlaikė 74 procentai asmenų, tuo tarpu 2020 m. gerokai mažiau – vos 51%.  Laikant praktikos egzaminą pirmojo karto metu sėkmė 2010 m. aplankė 38%, o 2020 m. – tik 35%.
    Pasak automobilių vairavimo mokyklų specialistų, tokie statistikos pokyčiai įvyko dėl intensyvesnio tapusio eismo ir pora metų vykusios pandemijos. Sudėtingiau išlaikyti praktikos vairavimo egzaminą tampa taip pat dėl to, nes jis trunka ilgiau ne tai būdavo anksčiau, o užduotys tampa sudėtingesnės.
     

    2
    563

    Kaip tinkamai VMI deklaruoti kriptovaliutų sandorius ir veiklą

    Kriptovaliutų sandoriai vis dažniau atsiduria po VMI didinamuoju stiklu. Taip nutinka todėl, kad iš tokių sandorių gautos pajamos dažnai yra netinkamai deklaruojamos ar net vengiama jas deklaruoti, taip pat daroma klaidų apskaičiuojant mokėtinus mokesčius.
    Artėjant deklaravimo terminui, kviečiame į internetinį seminarą, kuriame teisės firmos „Sorainen“ mokesčių ekspertės atsakys į aktualiausius su pajamų iš kriptovaliutų apmokestinimu susijusius klausimus bei pateiks praktinius patarimus, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
    Vaizdo reportaže aptariama:
    Kas yra pajamos iš kriptovaliutų? Atsitiktinis sandoris ar individuali veikla? Kaip tinkamai deklaruoti ir apmokestinti pajamas iš kriptovaliutų? Kokių veiksmų imtis, jei mokesčiai taikyti netinkamai? Kaip galima atsidurti VMI akiratyje ir ką daryti, jei taip atsitiko? Kriptovaliutų diskusijas rasite čia. 
     

    0
    425

    Ukrainiečiai sukūrė kompiuterinį žaidimą, kuriame galima įveikti Putiną

    Ukrainos kūrėjai sukūrė nedidelį kompiuterinį žaidimą, leidžiantį išbandyti save milijardieriaus Elono Musko vaidmenyje ir įveikti Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną bei vieną pagrindinių jo pakalikų Ramzaną Kadyrovą. 
    Žaidimas Musk vs Putin ir veikia tiesiogiai naršyklėje. Kovinio žaidimo esmė labai paprasta: reikia valdyti Muską trimatėje erdvėje, kuri pirmiausia turi įveikti Kadyrovą, o paskui Putiną. „SpaceX“ įkūrėjas yra įgudęs smūgiuoti ir spardyti. Visi mūšiai vyksta nupieštų sunaikinto Mariupolio vaizdų fone. O mūšius lydi „Boombox“ solisto Andrejaus Chlivnyuko atliekama daina „Oy, u luzi chervona kalina“, rašo tv3.lt
    Projektas sukurtas humanitarinėms reikmėms renkančio fondo „Palianytsia“ iniciatyva. Nugalėję Putiną ir Kadyrovą, vartotojai gali siųsti lėšas organizacijai. Tokiu būdu jau buvo surinkta daugiau nei 10 tūkstančių dolerių. Kai kurios aukos buvo kriptovaliutos.
    Žaidimą kūrė penkių autorių komanda – vienas Unity specialistas ir keturi menininkai. Pastarieji prie projekto dirbo pakaitomis. Pagrindinis komandos tikslas buvo pasakoti apie karą. O įkvėpimo šaltinis buvo Elono Musko įrašas „Twitter“, kuriame jis metė Putinui iššūkį kovoti už Ukrainą.
    Kiekvienas galite išbandyti savo jėgas žaidime: musk-putin.com

    1
    522

    FIFA žaidime M. Greenwoodas pašalintas iš „Man Utd“ sudėties

    „Manchester United“ futbolininkas Masonas Greenwoodas ir toliau yra futbolo pasaulio dėmesio centre, tiesa, dėl itin nemalonių aplinkybių.
    Buvusi futbolininko mergina Harrieta Robson apkaltino „Manchester United“ talentą smurtavimu bei seksualine prievarta.
    Jau kiek anksčiau apie sustabdytą bendradarbiavimą su M. Greenwoodu paskelbė kompanija „Nike“, o antradienį krašto puolėjas buvo pašalintas iš „Man Utd“ sudėties kompiuteriniame žaidime FIFA 22.
    Tiesa, M. Greenwoodo neliko tik „Manchester United“ sudėtyje, o štai populiariausiame „Ultimate Team“ režime vis dar galima rasti futbolininką ir turėti jį savo svajonių komandoje.
    Įdomu tai, kad po kilusio skandalo M. Greenwoodas tapo vienu populiariausių žaidėjų „Ultimate Team“ režime, o jo virtuali kaina šoktelėjo net keletą kartų.
     

    0
    419

    „LT Game Jam 2022“ – sausio gale Lietuvos žaidimų kūrėjai sieks naujų rekordų

    Sausio 28-30 dienomis Lietuvą ir pasaulį sudrebins kasmetinis žaidimų kūrimo festivalis „Global Game Jam“. Pasaulinės šventės metu tūkstančiai žaidimų kūrėjų iš viso pasaulio susirenka vienam savaitgaliui, kad sukurtu naujo savo žaidimo prototipą. Lietuvoje „Global Game Jam“ renginiai organizuojami jau dvidešimt metų, o šiemet visų jo lankytojų laukia pluoštas puikių staigmenų!
    2021-ieji metai buvo sėkmingi tiek pasaulinei, tiek Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenei. Vis nesitraukianti pandemija padėjo žmonėms atrasti naujas formas bendrauti ir būti kartu, neretai tos naujos formos – žaidimų pasauliai. Per prabėgusius metus Lietuva taip pat pritraukė naujų kūrėjų, Vilniuje savo padalinius steigia vis daugiau tarptautinių bendrovių.
    Ne tik kūryba, bet ir žinios Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija (LŽKA), tradiciškai organizuojanti „Global Game Jam“ renginius Lietuvoje, šiemet kviečia visus žaidimų kūrėjus bei žaidimų entuziastus prisijungti prie hibridinės iniciatyvos. Dalyvauti šių metų maratone gali visi norintys, o dėl pandeminių ribojimų dauguma tai galės daryti tiesiog iš namų.
    „Global Game Jam yra viena pagrindinių mūsų bendruomenės švenčių, kai po vienu stogu susirinkdavome visi: tiek pradedantieji, tiek seni patyrę vilkai ir kartu kurdavome žaidimus. Tai buvo puiki proga ne tik pristatyti savo idėjas ar išmokti kažko naujo, bet ir susipažinti su kolegomis, įgauti vertingos, praktinės patirties“, – sakė Gediminas Tarasevičius, LŽKA direktorius.
    „Šiemet mūsų asociacija gavo Lietuvos Kultūros tarybos paramą, tad nusprendėme pasinaudoti proga ir išplėsti „Game Jam“ renginio koncepciją. Renginys bus hibridinis, kai didesnė dalis jo dalyvių kurs namuose, tačiau turėsime ir saugias fizines lokacijas, o svarbiausia – turiningą transliacijų programą. Šių transliacijų metu bus galima ne tik stebėti maratono eigą, bet ir įgyti naujų žinių. Tuo pasirūpins patyrę pranešėjai iš didžiausių Lietuvoje veikiančių studijų, tokių kaip „Estoty Vilnius“, „TutoTOONS“, „Nordcurrent“, „Unity Technologies“ ir šiemet prie iniciatyvos prisijungianti „MS-1 Wargaming Studio“. Tikimės, kad išplėsta renginio programa padės bent iš dalies kompensuoti esamus suvaržymus bei užtikrinti kokybišką savaitgalį visiems prie mūsų prisijungsiantiems“ , – sakė Gediminas.
    Renginio programoje skaitomų pranešimų metu, dalyviai galės susipažinti su naujomis ir populiariomis žaidimų kūrimo technologijomis, išgirsti vertingų praktinių patarimų siekiant perteikti savo idėjas žaisme ir renginio metu kuriamuose prototipuose. O taip pat sužinoti apie karjeros kelius ir galimybes itin sparčiai augančioje Lietuvos žaidimų industrijoje.
    Laukiami ir stalo žaidimų kūrėjai
    Didžiausias dėmesys šiuose maratonuose tradiciškai tenka kompiuteriniams žaidimams, Lietuva garsėja kaip viena šalių, kurioje sukuriama daugiausiai žaidimų tūkstančiui gyventojų. Nepaisant to, „Game Jam“ maratonuose laukiami ir stalo žaidimų kūrėjai. Šių maratonų metu stalo žaidimai dažnai pelno ir kitų dalyvių pripažinimą. Štai pernai metais parduotuvių lentynas pasiekęs ir jau kelių papildomų leidybos tiražų sulaukęs žaidimas „Perekūpai“ taip pat buvo pradėtas kurti šiame maratone.
    „Kadangi šiemet turėsime išplėstą programą bei pranešėjus, labai norėčiau akcentuoti būtent tai, kad šis renginys yra dedikuotas naujų prototipų ir koncepcijų kūrimui. Norėčiau paraginti visus, kas svajoja apie karjerą žaidimų industrijoje, jungtis prie mūsų, nė nepaisant to, kad galbūt manote, kad jums trūksta įgūdžių“, – sako LŽKA valdybos narys ir vienas renginio kuratorių Ričardas Jaščemskas. „Norint dalyvauti „Game Jam“ renginyje pakanka idėjos, noro ir pieštuko. Prototipai neturi būti išbaigti, renginio metu svarbi tik jūsų idėja ir kaip ji atsiskleidžia žaisme, nesvarbu kompiuterinio, stalo ar dar kitokiame formate“.
    Šių metų „Global Game Jam“ renginiai Lietuvoje sugrįš į penkis Lietuvos miestus. Saugios maratono lokacijos lauks kūrėjų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje. Jei ketinate dalyvauti gyvai, kviečiame susipažinti su renginio taisyklėmis, taikomais ribojimais bei registruotis dalyvavimui iš anksto – informacija apie renginio vietas ir nuorodas registracijai rasite „LT Game Jam“ svetainėje.
    Renginys organizuojamas Lietuvos Žaidimų Kūrėjų Asociacijos bendradarbiaujant su didžiausiomis žaidimų kūrimo bendrovėmis šalyje: „Estoty Vilnius“, „MS-1 Wargaming Studio“, „Nordcurrent“, „TutoTOONS“ ir „Unity Technologies“. Visą „LT Game Jam“ festivaliui skirtą informaciją ir patarimų dėl dalyvavimo rasite renginio svetainėje https://www.gamejam.lt. Registruotis galima jau dabar, o pats renginys duris atvers sausio 28 dieną, 18 valandą.

    0
    422

    „Microsoft“ perka žaidimų bendrovę „Activision“

    „Microsoft“ už 68,4 mlrd. JAV dolerių perka žaidimų „Call of Duty“ ir „WoW“ kūrėją „Activision“. Po pranešimo prekyboje „Activision“ akcijos šovė aukštyn. Po sandorio  „Microsoft“ taps trečia didžiausia kompiuterinių žaidimų įmone pasaulyje po „Sony“ bei „Tencent“.
    „Žaidimai šiandien yra dinamiškiausia pramogų kategorija visose platformose ir jie vaidins esminį vaidmenį metavisatos platformų plėtroje“, – pranešime sakė Satya Nadella, „Microsoft“ vadovas. – Mes investuojame į aukščiausios kokybės turinį, bendruomenę ir debesiją. Norime žaidimus atvesti į naują erą, kurioje svarbiausi būtų žaidėjai ir kūrėjai, o žaidimai būtų saugūs, įtraukiantys ir prieinami visiems.“
    „Microsoft“ sinergija su „Activision“ ir „Blizzard“ žaidimų studijomis yra akivaizdi, nes ši technologijų milžinė gamina „Xbox“ konsoles. „Activision Blizzard“ kuria daugybę legendiniais tapusių žaidimų – pirmojo asmens šaudyklę „Call of Duty“, „Warcraft“ ir „Diablo“, „Candy Crush“.
     

    0
    323

    Lavinamieji žaislai „PlayShifu“ su AR technologija atkeliauja į Lietuvą

    „PlayShifu“ siūlo įvairius mokomuosius žaislus, kuriuos sudaro įtraukianti ir interaktyvi Papildyta Realybė (AR). Žaislai yra specialiai sukurti vaikams nuo 4 iki 12 metų ir ugdo pagrindinius STEAM įgūdžius (ang. Science, Technology, Engineering, Arts, Math - Mokslas, Technologijos, Inžinerija, Menai ir Kūryba, Matematika). „PlayShifu“ žaislai paverčia mokymąsi linksmu užsiėmimu, kuris patiks ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams. 
    Šiais laikais tėvams vis labiau kelia nerimą jų vaikai, praleidžiantys tiek daug laiko prie ekranų. Du geri bičiuliai, tik tapę tėveliais, jau nuo 2016 metų pradėjo galvoti, kaip paversti vaikų praleistą laiką prie ekranų prasmingesniu ir tuo pačiu švietimą padaryti patrauklesniu naujai vaikų kartai Alfa. Taip gimė „Playshifu“ – žaislų įmonė, siūlanti įvairius žaislus, kurie sujungia fizinį ir skaitmeninį pasaulius bei paverčia mokymąsi daug smagesniu.
    Naujausi „PlayShifu“ išradimai yra „Plugo“ - įtraukianti, mokomoji Papildytos Realybės žaidimų sistema, mokanti vaikus būtinų „STEAM“ įgūdžių ir „Orboot“ - pirmasis Papildytos Realybės gaublys vaikams. Abi žaislų linijos sulaukė didelio pasisekimo ir pasiekė daugybę namų net 35 pasaulio šalyse. Dabar „Playshifu“ ieško mažmeninės prekybos partnerių Lietuvoje, kad galėtų pristatyti savo inovatyvius žaislus dar daugiau šeimų.
    „Plugo“ žaidimų sistemą sudaro vienas žaidimų pultelis, keturi keičiami žaidimų rinkiniai ir mobilioji programėlė. Kiekviename žaidimų rinkinyje yra 5 žaidimai su daugiau nei 300 lygių, kurie paverčia mokymąsi daug įdomesniu ir įtraukiančiu, nesvarbu, ar tai būtų matematika, žodynas, kritinis mąstymas ar loginis samprotavimas. Skirtingai nuo daugumos šio segmento mokomųjų žaislų, „Plugo“ pritaiko kiekvieno rinkinio programėlės iššūkius pagal vaiko amžių, kad jis galėtų tobulėti.
    „Plugo Count“ - praktinis matematikos rinkinys, įtraukiantis vaikus į pasakojimus, pagrįstus žodiniais uždaviniais, lavinantys matematikos įgūdžius, naudojant realius skaičius.
    „Plugo Letters“ - žodžių kūrimo rinkinys, padedantis vaikams išmokti naujų žodžių ir rašybos, naudojant foniką, bei tobulinti anglų kalbos gramatiką jaudinančių istorijų pagalba.
    „Plugo Link“- inžinerinių galvosūkių rinkinys, skatinantis vaikus rasti kūrybiškų STEM galvosūkių sprendimų, statant ir balansuojant magnetinius blokus žaidimų pulte.
    „Plugo Tunes“ - muzikos mokymosi rinkinys, padedantis išmokti groti pianinu naudojant unikalią techniką.
    Kita „Playshifu“ žaislų linija – interaktyvūs „Orboot“ Papildytos Realybės gaubliai. Naudodami „Orboot“ su tam skirta mobiliąją programėlę, vaikai gali virtualiai keliauti po septynis žemynus neišeinant iš savo namų su „Orboot Earth“, susipažinti su jau išnykusiusiais dinozaurais su „Orboot Dinos“ ir tyrinėti raudonąją planetą Marsą su „Orboot Mars“ žaidimų sistema.
    Įspūdingos ir interaktyvios „Orboot Earth“ papildytos realybės funkcijos nukelia vaikus į skirtingas šalis ir išskirtines vietas, kuriose jie gali sužinoti apie įvairias kultūras, išradimus, monumentus, laukinę gamtą, vietinę kulinarijos virtuvę ir oro sąlygas. Šis beribis gaublys skatina vaikus atrasti kiekvieną regioną bei sužinoti daugiau apie jo gamtos ir kultūros paveldą.
    „Orboot Dinos“ nukelia vaikus į 60 milijonų metų senumo žemes ir leidžia susipažinti su daugiau nei 400 faktų apie dinozaurus. Naudodami „Orboot Dinos“ vaikai gali keliauti laiku ir aplankyti Triaso, Juros ir Kreidos periodus, ir visą tai pažinti per pramoginį, mokomąjį žaidimo formatą.
    „Orboot Mars“ - tarpplanetinė kelionė, per kurią vaikai, padedami Padidintos Realybės technologijos, gali sužinoti daugiau nei 1000 faktų apie raudonąją planetą Marsą, keliaudami per iškilias planetoje esančias lygumas, kraterius, slėnius ir kalnus.
    „Orboot“ programėlė yra reguliariai atnaujinama, nuolatos įtraukianti naujų žaidimų ir funkcijų. „Orboot“ yra tobulas STEAM žaislas vaikams, sužadinantis jų smalsumą ir padedantis ugdyti kalbos ir pažinimo įgūdžius. „Orboot“ skatina jaunus protus pažinti skirtingas pasaulio kultūras ir žmones, paversdamas juos pasaulietiškais. Ar esate pasiruošę leistis į pasaulinį turą su savo vaikais?

    • kesh
    0
    1,5k

    Metavisata - kas tai?

    „Facebook“ prieš pora savaičių persivadino į kompaniją META ir taip pristatė, kad ateitį sieja su metavisata. O kas tai yra? 
    Knygos „Metavisatos pradžiamokslis“ autorius Matthew Ball aprašo, kad „Metaverslas – tai platus nuolatinių, realiuoju laiku atvaizduojamų trimačių pasaulių ir simuliacijų tinklas, kuris palaiko tapatybės, objektų, istorijos, mokėjimų ir teisių tęstinumą. Taip pat kurį sinchroniškai gali patirti neribotas naudotojų skaičius, kurių kiekvienas turi individualų buvimo jausmą“.
    Tuo tarpu kompanija „Meta“ šį procesą apibūdina kiek kitaip, teigdami, kad metavisata - virtualių erdvių rinkinys, kurį galite kurti ir tyrinėti kartu su kitais žmonėmis, kurie nėra toje pačioje fizinėje erdvėje.
    Plačiau kviečiame diskutuoti šioje temoje:
     

    • kesh
    2
    2k

    Kas yra kriptovaliuta?

    A. Tapinas apie kriptovaliutas kalbasi su Lietuvos banko valdybos nariu Mariumi Jurgilu ir kriptovaliutų prekybos platformos „CoinGate“ vadovu Dmitrijumi Borisenka. Laidoje aiškinamama, kaip veikia blokų grandinės (angl. blockchain) technologija, kada ir kokiu tikslu buvo sukurtos kriptovaliutos.
     
    Taip pat raginame pasidalinti informacija, kur ir kaip aiškiai lietuviškai paaiškina apie kriptovaliutų rinką, jos lyderius ir technologijas.

    • kesh
    6
    2k

    Kiečiausias žaidimų automatas su vaizdo žaidimų tema

    Pripažinkime, visi mėgsta vaizdo žaidimus. Jei esate vienas iš daugelio žmonių, mėgstančių žaisti vaizdo žaidimus, kodėl to nesuderinus su meile lošimams? Žaidimai ir lošimai turi daug bendro: abu yra kūrybiški ir susiję su strategija. O dabar, dėka automatų su vaizdo žaidimų tematika, galite turėti tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių, kai kalbama apie žaidimų patirtį. 
    Jei pastaruoju metu lankėtės lošimo svetainėse, turbūt pastebėjote, kad, atrodo, beveik kasdien atsiranda nauja tematika. Matote, kad viskas, pradedant gyvūnais ir baigiant žmogaus anatomija, virsta lošimo automatais. Na, o kaip dėl vaizdo žaidimų? Nors iš pradžių tai gali atrodyti neįprastas derinys, o kai kurie gali net pagalvoti, kad tai nėra gera idėja, bet kiekvienas, kuris taip pat yra žaidimų gerbėjas, derinantis juos su kitu pomėgiu, pamatys, kad kalbant apie teminius žaidimų automatus yra daug daugiau galimybių, nei manome.
    Kuo puikūs internetinių vaizdo žaidimų teminiai lošimo automatai?
    Kai galvojame apie vaizdo žaidimus, dažnai galvojame apie daugelio žaidėjų žaidimus, kurie egzistuoja jau dešimtmečius. Tačiau yra daugybė kitų naujų ir įdomių vaizdo žaidimų idėjų, atsiradusių per pastaruosius porą dešimtmečių, kurias taip pat galima paversti lošimo automatais. Jei esate tikras tam tikro žaidimo gerbėjas ir mėgstate viską, kas su juo susiję, tuomet jo pavertimas lošimo automatu gali būti pats geriausias dalykas. 
    „Street Fighter II“ žaidimų automatas internetu
    Su šiuo žaidimu grįžtame į 1991-uosius metus. Kai kuriems iš jūsų tai atrodys lyg vakar. Kiti galbūt dar tada net nebuvo gimę! Tačiau visiems jums patiks šio lošimo automato, paremto bene geriausiu visų laikų koviniu žaidimu, atmosfera.
    Visi, kurie žaidė „Street Fighter II“ arba yra girdėję apie šią seriją, žino apie Ryu ir Keno personažus. Šie du kovotojai kovoja jau kelis dešimtmečius, o dėl serijos populiarumo šie personažai buvo perkelti į lošimo automatus.  „Street Fighter II“ lošimo aparatas turi daugybę funkcijų, dėl kurių žaidimas jaučiasi ir žaidžiamas labai panašiai kaip originali arkadinė versija; ta pati grafika, tos pačios emocijos ir tas pats kumščiais daužomas veiksmas! Pasirinkite vieną iš 8 veikėjų ir kovokite su atsitiktiniu priešininku.  Jei laimėsite kovą, gausite „Beat the Boss“ nemokamų sukimų. Nemokamuose sukimuose yra 4 bosų lygiai. Kiekviename lygyje siūlomas didesnis daugiklis. Tik nugalėję bosą galite pereiti į kitą lygį. Kiekviena pergalė padidina jūsų galimybes laimėti daug. Kovokite su priešininkais, kol susidursite su pačiu paskutiniu bosu - M. Bisonu!  Paslėptas bonus žaidimas leidžia valdyti savo veikėją taip, kaip originalioje arkadoje! Prisimenate žaidimo dalį, kurioje Ryu sudaužė automobilį? Ką gi, atėjo laikas tai padaryti dar kartą! Šį nuostabų žaidimą sukūrė online lošimų aparatų ekspertai „NetEnt“, ir jį galite rasti tokiose svetainėse kaip Optibet, 7bet ir kt.
    Kazino apžvalgos, padedančios rasti geriausius žaidimų automatus
    Jei jus ypač domina geriausi vaizdo žaidimais pagrįsti žaidimų automatai ar įsitikinti, kad žaidimas vertas jūsų laiko ir pinigų, tada rekomenduojame perskaityti keletą dedikuotų kazino apžvalgų svetainių. Kazino apžvalgos padės jums pradėti žaisti ir rasti geriausias pramogų svetaines. Online kazino pasaulis yra didelis ir visos svetainės turi skirtingus žaidimus ir pasiūlymus. Todėl apžvalgos svetainės gali būti tikrai naudingos Jums, ypač jei esate naujai pradedantis žaidėjas. Galiausiai nepamirškite, kad ne visi kazino internetu yra saugūs.

    1
    97

    EA nebeišgali mokėti FIFA už pavadinimo naudojimą

    Vienas iš populiariausių visų laikų kompiuterinių sporto žaidimų FIFA netrukus pakeis pavadinimą.
    EA bus priversta imtis tokio žingsnio dėl pasaulinės futbolo organizacijos reikalavimo.
    FIFA paprašė už jos vardo naudojimą nuo šiol mokėti po 1 milijardą JAV dolerių per ketverius metus. Be to, raginama atsisakyti papildomo apmokestinimo funkcijų pačiame žaidime.
    Kaip rašo IGN, jau aiškėja ir galimas naujas kompiuterinių žaidimų pavadinimas. Jau kitais metais futbolo fanai būsimą kūrinį greičiausiai vadins „EA Sports FC“.
     

    4
    1,2k

    „Project Quantum“ – projektas, siekiantis pakeisti požiūrį į kompiuterinius žaidimus. Konkursas.

    Kompiuteriniai žaidimai pastarąjį dešimtmetį išgyveno itin rimtus pokyčius, kurie kelia itin daug diskusijų ir klausimų. Žaidimų kūrėjai vis dažniau žaidėjams parduoda nepilnas žaidimo versijas ir už įvairius papildymus prašo sumokėti papildomai. Tokia praktika naudojama nemažoje dalyje didžiųjų studijų žaidimų, tačiau panašu, kad artimiausiu metu situacija gali apsisukti 180 laipsnių kampu.
    Visai neseniai įsikūrusi „Quantum Works“ žaidimų studija ruošiasi šios industrijos revoliucijai. Neseniai pranešta apie „Project Quantum“ žaidimą, kuris leis žaidėjams patiems užsidirbti.
    „Project Quantum“ tapo pirmuoju žaidimu, kurio kūrimas finansuojamas kripto valiutomis. Būtent šia valiuta apdovanojimus gaus ir žaidėjai, įvykdę tam tikras užduotis žaidimo pasaulyje. Tai – iki šiol nematyta praktika, kuri, tikimasi, iš esmės pakeis požiūrį ir į kriptovaliutų pritaikymą.
    Kūrėjai rimtai žiūri ir į patį žaidimą, prie kurio dirba gerai žinomi šios industrijos atstovai, anksčiau dirbę prie tokių projektų kaip „Uncharted“, „The Last of Us“ ar „Call of Duty“.
    Skelbiamas konkursas prisijungusiems prie Telegram grupės https://t.me/projectquantum_lithuania, laimėtojams bus pervesta 20$ vertės QBIT kriptovaliutos.
    Telegram: https://t.me/projectquantum_lithuania (Lietuvių bendruomenė) Svetainė: https://quantumworks.co.uk/ Discord: https://discord.gg/projectquantum

    0
    1,3k

    Naujausią Far Cry frančizės titulą bus galima žaisti turint silpnesnį kompiuterį (Far Cry 6)

    Naujausias Far Cry frančizės titulas, "Far Cry 6", yra planuojamas išleidimui spalio 7-ąją dieną (10.07), tačiau per pastaruosius metus žaidimų kompanija atsakinga už žaidimo kūrimą ("Ubisoft Toronto") su fanais pasidalino ne tik žaidimo istorija ir stulbinančiais vaizdais, tačiau ir gana žemais sistemos reikalavimais. Žinoma, turint stiprų kompiuterį galėsite mėgautis aukštomis grafikomis be jokių trikčių; tačiau žaidimo fanai, neturintys galingo kompiuterio, taip pat galės gana "sklandžiai" mėgautis šiuo intriguojančiu žaidimu. Žaidimo PC versija taip pat palaikys neribotą FPS kiekį, plataus monitoriaus bei kelių monitorių režimus. Apačioje nurodysime žemiausius sistemos reikalavimus įvairiems žaidimo grafikos/kokybės nustatymams.
     
    1080p, 30 FPS, be DirectX "ray-tracing":
    CPU: AMD Ryzen 3 1200 3.1GHz or Intel i5-4460 3.2GHz GPU: AMD RX 460 4GB or Nvidia GTX 960 4GB RAM: 8GB (dviejų kanalų) Storage: 60GB HDD (rekomenduojamas SSD)  
    1080p, 60 FPS, be DirectX "ray-tracing":
    CPU: AMD Ryzen 5 3600X 3.8GHz arba Intel i7-7700 3.6GHz GPU: AMD RX VEGA64 8GB arba Nvidia GTX 1080 8GB RAM: 16GB (dviejų kanalų) Storage: 60GB HDD (rekomenduojamas SSD)  
    1440p, 60 FPS, be DirectX "ray-tracing":
    CPU: AMD Ryzen 5 3600X 3.8GHz arba Intel i7-9700 3.6GHz GPU: AMD RX 5700XT 8GB arba Nvidia RTX 2070 Super 8GB RAM: 16GB (dviejų kanalų) Storage: 60GB HDD (rekomenduojamas SSD) + 37GB su HD tekstūromis (neprivaloma)  
    1440p, 60 FPS, su DirectX "ray-tracing":
    CPU: AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz arba Intel i5-10600 4.1GHz GPU: AMD RX 6900XT 16GB arba Nvidia RTX 3070 8GB RAM: 16GB (dviejų kanalų) Storage: 60GB HDD (rekomenduojamas SSD) + 37GB su HD tekstūromis (neprivaloma)  
    4K, 30 FPS, su DirectX "ray-tracing":
    CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3.7GHz arba Intel i7-10700k 3.8GHz GPU: AMD RX 6800 16GB arba Nvidia RTX 3080 10GB RAM: 16GB (dviejų kanalų) Storage: 60GB HDD (rekomenduojamas SSD) + 37GB su HD tekstūromis (neprivaloma)  
    Jeigu jūsų kompiuteris pakankamai galingas palaikyti vieną iš viršuje nurodytų grafikos/kokybės nustatymų, rekomenduojame peržvelgti žaidimo anonsus, kurie aprodys stulbinančią žaidimo aplinką, eigą bei pagrindinio (-ės) veikėjo (-os) Dani ketinimą sukelti revoliuciją prieš Yara diktatorių Antón Castillo ir jo sūnų Diego.
    https://www.ubisoft.com/en-gb/game/far-cry/far-cry-6/buy
     
     

    3
    1,5k

    „Gigabyte“ problemos: maitinimo blokų sprogimai ir kaltės neprisiėmimas

    Ši savaite nebuvo dėkinga vienam iš didžiausių kompiuterių dalių gamintojui - „Gigabyte“.Paaiškėjo GP-P850GM ir GP-P750GM maitinimo blokų defektai kurie priveda prie maitinimo bloko sprogimo. „Gigabyte“ išgirdus apie jų maitinimo blokų defektus apkaltino pačius vartotojus bei asmenis atsakingus už jų išbandymą, tačiau jų neigimai buvo greitai atmesti, kai vienas didžiausių YouTube kanalų „Gamers Nexus“ užfiksavo rekordiškai greita maitinimo bloko sprogimą vaizdo įraše kuriame maitinimo blokas sprogo per 15 minučių!

    „Gigabyte“ teigimu, kalti yra bandytojai, kurie testuoja maitinimo blokus su „DC Electronic“ apkrovos įranga ilgus laiko tarpus , toks testavimas sumažina maitinimo bloko gyvenimo trukmės laiką. „DC Electronic“ apkrovos įranga iš maitinimo bloko ištraukia taip pat energiją, kaip ir tradicinis kompiuteris, tačiau ši įranga energijos kiekį išgauna viena nustatyta verte, o tuo tarpu kompiuteris energijos reikalauja skirtingais kiekiais, skirtingais laiko tarpais. Šis metodas yra dažnai naudojamas nustatyti maitinimo bloko kokybę, tačiau šiuo atveju „Gigabyte“ nepripažįsta savo kaltės ir verčia kalte ir visa kalte verčia  maitinimo blokų testuotojams.
     
    Kompanija teigė, jog šie bandymai yra atliekami itin ilgais periodais, tačiau aukščiau pateiktame vaizdo įraše, šiam maitinimo blokui prireikė vos 15 minučių, jog šis sprogtų. Pasiekus maksimalią maitinimo bloko ribą OPP (Over Power Protection) apsauga turėjo suveikti ir maitinimo bloką išjungti, tačiau šiuo atveju maitinimo bloke įvyko trumpas sujungimas, dėl kurio maitinimo blokas sprogo. 

    Jeigu jūs šiais metais pirkote vieną iš ankščiau paminėtų „Gigabyte“ maitinimo blokų, patariame juos gražinti, bet tie maitinimo blokai turi turėti tam tikrus serijos numerius, visas gražinimo taisykles galite rasti čia (https://www.gigabyte.com/Press/News/1930).
     

    0
    869

    Populiariausi kazino žaidimai Lietuvoje

    Kazino pastarąjį dešimtmetį išgyveną tranziciją, kurios metu didžioji dalis žaidėjų persikelia iš stacionarių kazino į internetines lažybų platformas. Žinoma, didieji ir ikoniniai kazino pasaulyje toliau išlieka milžiniškais traukos centrais, tačiau kalbant apie mažesnes valstybes, kurioms priskiriama ir Lietuva, kur kazino kultūra nėra taip stipriai išplitusi, azartiniai žaidimai vis dažniau persikelia į internetinę erdvę. 
    Tiesa, kazino žaidimų motyvų šiais laikais galime atrasti labai daug kur, net ir kompiuteriniuose žaidimuose, ypač, kai kalbame apie internetinius žaidimus. Šiuose žaidimuose žaidėjai neretai viliojami leisti realius pinigus už galimybę gauti geresnių daiktų. Taip, mes nesuklydome, žodis „galimybė“ šioje vietoje yra būtent tai, ką ir turėjome omenyje. Žaidimų kūrėjai savo žaidėjams siūlo pirkti įvairius „loot boxus“, iš kurių galima gauti itin vertingų arba niekam nereikalingų daiktų. Ką jums tai primena? Būtent, kazino lošimų automatus, kuriose žaidėjai viliojami galimybe padarius mažą investiciją akimirksniu praturtėti. Tiesa, praturtėjimas aplanko tik labai mažą procentą žaidėjų, kaip ir kompiuteriniuose žaidimuose, vertingiausius daiktus gauna tik mažoji dalis susigundžiusiųjų įsigyti „loot boxus“. 
    Akivaizdu, kad kazino žaidimų koncepcija persikelia ir į kompiuterinius žaidimus ir nors su tuo dalis valstybių bando kovoti, vis daugiau žaidimų kūrėjų išnaudoję šią galimybė užsidirbti papildomų pinigų. Panašu, kad tai jiems daryti sekasi labai sėkmingai, kadangi internete labai dažnai cirkuliuoja vaizdo įrašai, kuriose žaidėjai išleidžia įspūdingas sumas tam, kad atidarytų kuo daugiau „loot boxų“. Galima teigti, kad internete išplito visiškai nauja turinio kategorija, kurioje žaidėjai nežaidžia žaidimų, tačiau tik atidarinėja „loot boxus“ ir laukia itin vertingų daiktų, kurie kartais savo verte gali atpirkti ir visas investicijas. 
    Vis tik šiame tekste daugiau dėmesio skirsime įprastojo kazino žaidimams ir pažiūrėsime, kokius žaidimus lietuviai dažniausiai renkasi žaisdami kazino Lietuvoje.
    Internetinio kazino pasirinkimas 
    Norint pradėti kalbėti apie online casino žaidimus, būtina suprasti, kaip tinkamai išsirinkti internetinio kazino platformą. Internetas atvėrė galimybes atsirasti kur kas daugiau kazino, kurie mažiau dėmesio skiria stacionariems lošimų namams ir koncentruojasi į online casino. Tai tuo pačiu yra ir pliusas, ir minusas. 
    Didelis kiekis kazino reiškia ir milžinišką konkurenciją, dėl kurios daug bonusų gauna vartotojai, kurie lošimų organizatoriams tampa itin brangūs, todėl juos siekiama prisivilioti įvairiomis akcijomis ar bonusais. Tiesa, verta pažymėti, kad Lietuvoje azartinių lošimų organizatoriams yra uždrausta klientus vilioti bonusais ar akcijomis, todėl norėdami pasinaudoti šiomis privilegijomis turėsite susikurti paskyrą užsienio lažybų ar kazino bendrovėse. 
    Kalbant apie minusus, tai internetas leidžia kurtis mažiau patikimiems kazino online, kurie pradžioje galbūt ir užtikrina sklandžias paslaugas ir pinigų išmokėjimus, tačiau ilgainiui gali susidurti su problemomis, o tai yra tiesioginė rizika jūsų pinigams ir kartais net asmeniniams duomenims. 
    Dėl šių priežasčių labai svarbu tinkamai išsirinkti internetinio kazino platformą, kuri ne tik atitiktų visus jūsų keliamus lūkesčius, bet tuo pačiu ir užtikrintų maksimalų jūsų duomenų bei pinigų saugumą. Taip svarbu įsitikinti, kad pasirinkta lošimų platforma siūlo jums tinkamą pinigų įnešimo ir išmokėjimo būdą, kadangi vėliau dėl to gali kilti nesklandumų, kurių patirti tikrai nenorite. 
    Klasikiniai kazino žaidimai 
    Kalbant apie populiariausius kazino žaidimus Lietuvoje, pradėti reikėtų nuo visiems gerai žinomų klasikinių žaidimų, kurie puikiai pažįstami tiek vyresniems, tiek naujajai kartai. 
    Tikra žanro klasika galime vadinti ruletę, kuri labai sėkmingai atrado savo vietą ir internetiniame kazino. Tiesa, daugelis žaidėjų mieliau renkasi gyvą ruletės žaidimą, kadangi tai suteikia daugiau emocijų, tačiau internetinė žaidimo versija veikia be jokių priekaištų, o pats žaidimas vyksta dinamiškiau ir greičiau. 
    Dar vienas klasikinis kazino žaidimas, puikiai pritapęs online casino – BlackJack. Internetinėse kazino platformose galima rasti be galo daug šio žaidimo variacijų, todėl sau tinkamą variantą ras kiekvienas. Online casino suteikia galimybę žaidėjams vienu metu žaisti kelias partijas, todėl visas veiksmas vyksta greičiau. Tiesa, dalis žaidėjų kelia sąmokslo teorijas, jog internetiniuose kazino specialūs algoritmai kompiuteriui padalina reikiamas kortas, tačiau reikia suprasti, kad internetinės azartinių lošimų platformos yra griežtai kontroliuojamos, todėl pasitaikius tokiam atvejui kompanija rizikuoja prarasti galimybę organizuoti nuotolinius lošimus. 
    Lošimų automatai internete 
    Ruletė ir BlackJack yra klasikiniai stalo žaidimų pavyzdžiai, tačiau internetiniuose kazino randame begalę lošimų automatų, kurie siūlo pačius įvairiausius žaidimus. 
    Konservatyvesni žaidėjai Lietuvoje renkasi paprastesnius lošimų automatus, kuriuose dažniausiai tiesiog laukiama tam tikros kombinacijos, kuri lemia, ar žaidėjas laimi, ar pralaimi. 
    Jaunosios kartos lošėjai mėgsta išbandyti naujesnius lošimų automatų žaidimus, kuriuose naudojama kur kas įdomesnė grafika, o pats žaidimas suskirstytas į kelis lygmenis. Pavyzdžiui, žaidėjui išsukus reikiamą kombinaciją jis turi pasirinkimą rizikuoti savo pinigais papildomame žaidimo lygyje. Tai yra gerokai įdomiau, tačiau tuo pat metu – ir rizikingiau.

    0
    173

    Lietuvių žaidimas pakvies išnarplioti vaiduoklių intrigą didžiųjų miestų parkuose

    Šią savaitę Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus parkuose apsigyvens  vaiduokliai – lietuvių studija „Why Does Games“ surengs pirmąjį naujojo žaidimo „Ghosts“  išbandymą. Žaidimas, kaip ir populiarusis „Pokemon Go“ ar ankstesnis lietuviškas „Monster  Buster“, yra žaidžiamas mobiliuoju telefonu vaikštant lauke, tačiau išsiskiria tuo, jog yra tarsi  renginys, vykstantis tik tam tikru laiku ir tam tikrose vietose.    Žaidimas papasakos istoriją, kurios centriniu veikėju tampa pats žaidėjas. „Ghosts“ galima  apibūdinti kaip vadinamą vaidmenų žaidimą, kuriame herojui tenka keliauti po pasaulį,  bendrauti su sutiktais personažais, vykdyti užduotis ir taip po truputį atskleisti žaidimo  istoriją. Tik šiuo atveju herojus yra pats žaidėjas, o pasaulis – didžiųjų miestų parkai,  pavyzdžiui, „Sereikiškių“ Vilniuje ar „Draugystės“ Kaune (informacija apie visas žaidimo  vietas pateikiama jo svetainėje). Atkeliavusius į pasirinktą parką žaidėjus pasitiks virtualios  durys, pro kurias į mūsų pasaulį pateko vaiduokliai. Jie čia atsirado vedami vidinio dviejų  galingų vaiduoklių konflikto ir tik jį išsprendus šios antgamtinės būtybės galės grįžti namo.  Nuo žaidėjo pasirinkimų ir veiksmų priklausys kaip bus išnarpliota istorija ir išspręstas  konfliktas. O norint išsiaiškinti visus įmanomus kelius ir išbandyti visas žaidimo galimybes,  pasak kūrėjų, prireiks dviejų ar trijų valandų.   „Ghosts“ žaismas susideda iš kelių dalykų: tai pokalbiai su vaiduokliais, užduočių vykdymas,  resursų, reikalingų joms įvykdyti rinkimas ir įvairūs minižaidimai“, – pasakoja žaidimo  dizaineris ir studijos įkūrėjas Vaidas Okunis. – „Mūsų kūrėjų komanda anksčiau dažnai  dalyvaudovo įvairiose orientacinėse varžybose. Po kiek laiko nusprendėme, kad norime  pamėginti patys jas organizuoti, tačiau mes norėjome labiau susitelkti į istoriją ir personažus,  tad teko iš esmės pakeisti renginio formatą. Mūsų renginiai tai nėra lenktynės, mes norime,  kad kiekvienas žaidėjas galėtų žaisti savu tempu ir pats nuspręsti kaip pakreipti vaiduoklių  istoriją.“    Pasak Vaido, prie žaidimo studija dirba jau daugiau nei metus, bet pristatyti jį žaidėjams  didesniu mastu kliudė pandemijos bangos. Tiesa, kūrėjams pavyko patestuoti žaidimą su  nedidelėmis grupelėmis Lietuvoje ir keliose užsienio šalyse kaip Šveicarija ar Naujoji  Zelandija. Bet būtent šis pristatymas Lietuvos miestuose taps pirmuoju tikru išbandymu ir  atskleis visas „Ghosts“ galimybes. Tikimasi, jog narplioti vaiduoklių istorijos įvairiuose  miestuose susirinks daugiau nei 200 žmonių.    Vienas iš tikslų kuriant „Ghosts“ buvo parengti žaidimus taip, kad juos būtų galima saugiai  žaisti ir išliekant COVID-19 rizikoms, nes viskas vyksta lauke, galima rinktis įvairius  keliavimo po parkus bei užduočių įveikimo maršrutus ir laikytis saugaus atstumo nuo kitų  žaidimo dalyvių.     Norintys sudalyvauti šiame renginyje kviečiami registruotis ir įsigyti bilietus žaidimo portale  https://whydoesgames.com/. Tuomet dalyviai elektroniniu paštu gaus nuorodas iš kur  atsisiųsti programėlę „Android“ arba „Apple“ įrenginiams, tikslią informaciją apie žaidimo  vietą bei laiką ir kodą žaidimui aktyvuoti. Vaiduoklių portalai parkuose atsirakins skirtingomis  dienomis ir metu įvairiuose miestuose nuo rugpjūčio 19 iki 22 dienos.        

    • kesh
    0
    1k

    Kas laukia futbolo žaidimų mėgėjų po EA ir FIFA išsiskyrimo?

    Kompiuterinių žaidimų industrija per pastarąjį dešimtmetį keitėsi itin stipriai, todėl ir pats suvokimas apie kompiuterinius žaidimus dabar yra visiškai kitoks, nei, tarkime, šio amžiaus pradžioje.
    Anksčiau kompiuterinius žaidimus vartotojai suprasdavo kaip kūrinį, kurį nusiperkame pilnai išbaigtą ir perėjus jį jis tiesiog pasibaigia. Su laiku ši koncepcija gerokai keitėsi ir dabar kompiuteriniai žaidimai suprantami visiškai kitaip.
    Šiais laikais žaidimų kūrėjai nesidrovi savo klientams pasiūlyti nebūtinai išbaigtą žaidimą, kurį vėliau pažada atnaujinti ir sutvarkyti, kadangi visa tai gali padaryti dėl interneto pagalba įdiegiamų atnaujinimų. Tam tikrais atvejais tai yra didžiulis pliusas, kadangi kūrėjai gali ištaisyti savo pražiopsotas klaidas, tačiau kitais atvejais tai tampa tikru galvos skausmu, kai tie patys kūrėjai ima piknaudžiauti turimomis galimybėmis.
    Atsiradęs internetas taip pat leidžia kūrėjams užsidirbti papildomų pinigų parduodant turinį už realius pinigus jau pačiame žaidime. Tai ypač populiaru internetiniuose žaidimuose, kuriuose žaidėjai nori tokiu būdu įgauti pranašumą prieš varžovus.
    Visa tai nebūtų taip blogai, jei kūrėjai nebūtų atradę dar vienos schemos, kuri labai primena kazino internete Lietuva, kadangi žaidėjai tiesiog perka „loot boxus“, iš kurių galima gauti arba labai vertingų, arba visiškai nereikalingų daiktų. Tai iš tiesų labai primena kazino, o tokius „loot boxus“ ypač mėgsta kompanija EA, kuri juos naudoja ir vienoje populiariausių savo žaidimų serijoje FIFA. Tiesa, nuo 2023 EA ir FIFA bendradarbiavimas bus nutrauktas, todėl pabandykime pažvelgti, kas gali laukti futbolo mėgėjų ateityje.
    Dar daugiau „loot boxų“?
    EA jau paskelbė, kad artėjantį rudenį pasirodysiantis futbolo simuliatorius bus paskutinis, kuris turės FIFA serijos pavadinimą. Vėliau žaidimas turės naują pavadinimą – EA Sports FC. Nors EA neteks FIFA licencijos, žaidime ir toliau liks didžioji dalis lygų, klubų bei žaidėjų, kadangi jų licencijas valdo ne pati FIFA. Maža to, žaidime ir toliau bus UEFA organizuojami turnyrai – Čempionų, Europos ir Konferencijų lygos.
    Vis tik tai galimai reiškia, kad žaidime dar labiau bus išnaudojami „loot boxai“, kadangi FIFA stengdavosi šiek tiek prilaikyti EA ir stabdė šios sistemos plėtimą.
    Auganti konkurencija
    Nors EA su FIFA seriją ilgus metus dominavo rinkoje, panašu, kad futbolo simuliatorių rinka pastaruoju metu gali plėstis. Jau ilgą laiką iššūkį EA bando mesti „Konami“ ir jų futbolo simuliatorius „eFootball“, anksčiau žinomas kaip PES. Tiesa, praėjusių metų žaidimas virto milžiniška nesėkme, todėl „Konami“ privalo pasitempti, jei nori išlikti kovoje.
    Dar vienas galimas naujas žaidėjas rinkoje – UFL. Tai kol kas itin mistinis projektas, kuris žada nemokamą futbolo simuliatorių su „sąžininga“ aplinka visiems žaidėjams. Darome išvadą, kad šiame žaidime bus atsisakyta būtent jau minėtos „loot boxų“ sistemos.

    0
    172

    „Google“ svarstė galimybę įsigyti „Epic Games“

    2020 metų rugpjūčio mėnesį „Epic Games“ kompanija pradėjo ieškinį prieš „Apple“ dėl „monopolinės praktikos“ „App Store“  parduotuvėje. Vėliau tą pačią dieną įmonė ėmėsi teisinių veiksmų prieš „Google“. Nepaisant parduotuvių skirtumų ir to, ką jie leidžia, skundai iš esmės yra identiški: reikalaujama, jog programų kūrėjai pirkimus programoje apdorotų naudodamiesi savo vidinėmis mokėjimo sistemomis.
    Tai yra labai svarbu, kadangi „Epic Games“ pergalė beveik neabejotinai sukeltų didmeninius „App Store“ ir „Google Play“ pakeitimus, kurie „Apple“ ir „Google“ kainuotų daug pinigų. Savaime aišku, jog nei viena įmonė to nenori. Pagal naujausia oficialią informaciją, kompanija „Google“ netgi svarsto galimybę įsigyti dalį ar visą „Epic Games“, jog pašalinti konkurenciją.
    Generalinis „Epic Games“ kompanijos direktorius Tim Sweeney savo „Twitter“ paskyroje pareiškė - Jog jis apie šį „Google“ įmonės ketinimą sužinojo neperseniausiai dėl tuo metu vykusio teismo apsaugos nurodymu ir jis nežino, ar tai būtų ketinimas įsigyti kompaniją, ar priešiškas bandymas ją perimti.

     

    0
    585

    Steam Deck: Viską ką žinom apie šį naująjį „Valve“ kompanijos įrenginį.

    Vieną iš didžiausių žaidimų platformą įkūrusi „Valve“ kompanija bando savo sėkmę žaidimų konsolių industrijoje. Iš pradžių, tai buvo tik gandai, kurie pasitvirtino. Šį įrenginį planuojama paleisti į rinką jau šiais metais. „Steam Deck“ - tai nedidelis rankose laikomas įrenginys panašus į „Nintendo Switch“ žaidimų konsolę, tačiau šio naujojo „Valve“ kompanijos produkto esminis skirtumas yra tai, jog šiame įrenginyje bus galima žaisti visus žaidimus, kuriuos turite savo „Steam“ bibliotekoje.
    Tačiau, ar tai tikrai yra žaidimų konsolė? „Valve“ kompanijos teigimu, tai yra lyg mažas nešiojamas kompiuteris, kuriame galima įdiegti kitas žaidimų parduotuves, žiūrėti vaizdo įrašus ar filmus bei netgi prijungti šį mažą įrenginuką prie monitoriaus, kuriame galėsite transliuoti įrenginio vaizdą. „Valve“ teigimu, naujasis šios kompanijos produktas - naudos naują „SteamOS“ versiją, kuri yra paremta „Linux“ operacine sistema, kuri taipogi palaikys „Windows“ žaidimus, kurie neturi Oficialaus „Linux“ palaikymo. Vartotojai turės netgi pilną teisę šią operacinę sistemą pilnai pašalinti ir įsirašyti Windows operacines sistemas.
    Pigiausias „Steam Deck“ oficialioje „Steam“ svetainei kainuos 419 EUR su 64 GB atmintimi, brangiausio „Steam Deck“ kaina siekia net 679 EUR su 512 GB atmintimi. Šios kainos yra preliminarios ir gali keistis, norint rezervuoti „Steam Deck“ reikia sumokėti 4 EUR rezervacijos mokestį.
    Remiantis oficialiais „Valve“ šaltiniais, šis įrenginys bus paleistas į rinką 2021 m. gruodžio mėnesį. Tačiau tiksli išleidimo data visose šalyse dar nėra žinoma, todėl kada šis įrenginys pasirodys Lietuvoje, yra sunku nuspėti.
    Daugiau apie „Steam Deck“ galite sužinoti IGN žurnalistų video apžvalgoje.
     

    2
    905
  • Å iame puslapyje narÅ¡o:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiÅ«rinčių šį forumą.

×
×
  • Sukurti naują...