Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

greenside.lt - pranešta žaidimo klaida = visko netekimas ir klaidos netaisymas?


Zero Two

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1736 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

57 minutes prieš, Zero Two parašė:

na jo, reikia išmąstyti, kad taip galima padaryti, tačiau, jei aš sugalvojau, kaip galima sukčiauti, tai ir kažkas kitas sugalvos

Jau iškur žinai kad netaiso klaidų? Žinok pusę metų jau žaidėjai laukia įspūdingo atnaujinimo dar nėra jo tai gal kai atsiras klaida bus sutvarkyta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 5 valandas(-ų), scGame official parašė:

Jau iškur žinai kad netaiso klaidų? Žinok pusę metų jau žaidėjai laukia įspūdingo atnaujinimo dar nėra jo tai gal kai atsiras klaida bus sutvarkyta.

prieš metus, o ne puse, buvo update (nekalbu apie kalėdų eventus)

Redaguota , nario Psycho
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Yra žmonių kurie padeda testuoti serverį tiesiog žaisdami ir už tai tikisi gauti paslaugas - ir gauna. Šis žmogus yra 0.1% žaidėjų kurie gali sugadinti tavo projektą ir likti nepastebėtas.
Nereikėtų paslaugų ar privilegijų suteikti iškart, geriau sudaryti kažkokį "kontraktą" kuriame jis turėtų atrasti daugiau klaidų. Didelės įmonės turi klaidų pranešimų sistemas kur už itin dideles klaidas galima užsidirbti gan nemažai $, tai kokios problemos tokias galimybes suteikti samp'e ypač kai žmogus nori ne tikrų o virtualių pinigų( xp, vip etc etc ).
Vos prieš metus dirbau kartu su vienu cleo modderiu kuris kartu su manimi sėdėdavo iki 6 ryto ir padėdavo sukurti ir testuoti anti čytą. Dauguma žaidėjų čytina bet jūs to nepastebit, aš pvž daug metų atgal vaikščiodavau su 200k kulkų viename iš didžiausių samp projektų ir niekada nebuvau pagautas, kai dirbau su GRP modais wayback žinojau daug bugų ir ne tik pinigų, bet ir kaip visiškai užcrashinti serverį, o kadangi praktiškai 99% projektų yra editai, nenustebčiau jei tokių bugu dar yra iš šiandien.

Reikia daugiau tokių žmonių kaip šios temos autorius kurie gali atrasti būdų kaip pasinaudoti/išnaudoti ir "sulaužyti" serverio sistemas prieš tai kol kas jomis pasinaudoja kiti savanaudžiai žaidėjai. Aišku tokių klaidų reiktų ieškoti PTS serveriuose.

Redaguota , nario Expert*
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

@Lipalas žė,benetka toliau žlugdo projektą su savo protingom idėjom. :D O autoriui galiu pasakyt tik tiek,jog net nesistenk žaist šitam serve,kadangi dabar šį projektą administruoja lohai,kuriem svarbiausia pozicija (šiuo metu administracija),nors patys nieko nemoka,nei skriptint,nei mappint,tiesiog šūdą mala projekte ir tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2019-04-07 07:24, Expert* parašė:

Yra žmonių kurie padeda testuoti serverį tiesiog žaisdami ir už tai tikisi gauti paslaugas - ir gauna. Šis žmogus yra 0.1% žaidėjų kurie gali sugadinti tavo projektą ir likti nepastebėtas.
Nereikėtų paslaugų ar privilegijų suteikti iškart, geriau sudaryti kažkokį "kontraktą" kuriame jis turėtų atrasti daugiau klaidų. Didelės įmonės turi klaidų pranešimų sistemas kur už itin dideles klaidas galima užsidirbti gan nemažai $, tai kokios problemos tokias galimybes suteikti samp'e ypač kai žmogus nori ne tikrų o virtualių pinigų( xp, vip etc etc ).
Vos prieš metus dirbau kartu su vienu cleo modderiu kuris kartu su manimi sėdėdavo iki 6 ryto ir padėdavo sukurti ir testuoti anti čytą. Dauguma žaidėjų čytina bet jūs to nepastebit, aš pvž daug metų atgal vaikščiodavau su 200k kulkų viename iš didžiausių samp projektų ir niekada nebuvau pagautas, kai dirbau su GRP modais wayback žinojau daug bugų ir ne tik pinigų, bet ir kaip visiškai užcrashinti serverį, o kadangi praktiškai 99% projektų yra editai, nenustebčiau jei tokių bugu dar yra iš šiandien.

Reikia daugiau tokių žmonių kaip šios temos autorius kurie gali atrasti būdų kaip pasinaudoti/išnaudoti ir "sulaužyti" serverio sistemas prieš tai kol kas jomis pasinaudoja kiti savanaudžiai žaidėjai. Aišku tokių klaidų reiktų ieškoti PTS serveriuose.

SA-MP'o rinka per maža tokiems dalykams inicijuoti. Vos keletas žmonių iš 1000 kažką tokio sugebės atlikti. Problema būna, kai grupelė žmonių, pradeda platinti tokius įrankius ar tai būtų įrankiai iš Rusų ar pačių kurti. Nedaugelis turi laiko ir noro tiek žaistis su tais kenkėjiškais skriptais, o Lietuvos SA-MP rinka, nepritraukia aukšto kalibro žmonių, kurie žinotų kaip užcrashinti ar kitaip, kritiškai pakenkti serveriui. Dauguma susirenka pažaisti. Aš pamenu, kad visais laikais, kiekviename projekte būdavo nors po vieną žaidėja, kuris netingėdavo siųstis tas programas ar skriptus iš Rusų ir visaip kaip bandyti pakenkti serveriui, bet niekada tai nebuvo masinė problema. Buvo metas, kai galėdavai, užklausomis užfloodinti 90% Lietuvos SA-MP serverių, sujungus, kelis freebooterius vienu metu ar net iš individualaus tinklo. Kadangi, tuo laiku, dauguma hostingų viską atliko rankiniu būdu, tai jei vakare serveris gaudavo daug užklausų ir išsijungdavo, be kitos dienos ryto, žaidėjai negalėdavo žaisti. Dabar jau taip nebėra.Kažkokios kritinės bėdos, būna užpatchintos, jei sąvininkas nėra visai apsileidęs. O tau, kaip skripteriui, neatrodo, kad lengviau suskriptinti sistemėles, kurios atpažintu, serveryje tokius patternus ir informuotų, nei kurti antičytą kiekvienai problemai, kurio kūrimas reikalauja daug laiko ir nervų?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2019-04-08 23:22, Offensive parašė:

SA-MP'o rinka per maža tokiems dalykams inicijuoti. Vos keletas žmonių iš 1000 kažką tokio sugebės atlikti. Problema būna, kai grupelė žmonių, pradeda platinti tokius įrankius ar tai būtų įrankiai iš Rusų ar pačių kurti. Nedaugelis turi laiko ir noro tiek žaistis su tais kenkėjiškais skriptais, o Lietuvos SA-MP rinka, nepritraukia aukšto kalibro žmonių, kurie žinotų kaip užcrashinti ar kitaip, kritiškai pakenkti serveriui. Dauguma susirenka pažaisti. Aš pamenu, kad visais laikais, kiekviename projekte būdavo nors po vieną žaidėja, kuris netingėdavo siųstis tas programas ar skriptus iš Rusų ir visaip kaip bandyti pakenkti serveriui, bet niekada tai nebuvo masinė problema. Buvo metas, kai galėdavai, užklausomis užfloodinti 90% Lietuvos SA-MP serverių, sujungus, kelis freebooterius vienu metu ar net iš individualaus tinklo. Kadangi, tuo laiku, dauguma hostingų viską atliko rankiniu būdu, tai jei vakare serveris gaudavo daug užklausų ir išsijungdavo, be kitos dienos ryto, žaidėjai negalėdavo žaisti. Dabar jau taip nebėra.Kažkokios kritinės bėdos, būna užpatchintos, jei sąvininkas nėra visai apsileidęs. O tau, kaip skripteriui, neatrodo, kad lengviau suskriptinti sistemėles, kurios atpažintu, serveryje tokius patternus ir informuotų, nei kurti antičytą kiekvienai problemai, kurio kūrimas reikalauja daug laiko ir nervų?

Jei gali sukurti sistemą kuri informuoja apie tokius veiksmus kodėl vietoj pranešimo administratoriams neuždėjus bano ? Administratorius pirma turi būti online, kad galėtų nubausti žaidėją, o banas nubaudžia automatiškai. Pranešimų sistemos jau naudojamos AC kuriam bano duoti negalim, nes nesame šimtu procentų tikri, kad žaidėjas padarė kažką blogo. Kai kurių čytų aptikti išvis neįmanoma kaip pvž WH, kur admin turi stebėti žaidėją ir bandyti spėti ar žaidėjas čytina ar ne.

Yra nemažai žmonių kuriem patinka apeiti apsaugos sistemas ( kalbu ne tik apie samp ), kažkam patinka sportas, kažkam patinka malkas skaldyti ar remontuoti savo mašiną. Vienas iš cleo modų kūrėjų sukūręs cleo moda jį paplatina o tada jam bando sukurti anti čytą. Aš malkų savo malonumui neskaldau, todėl nesuprantu kas dedasi tokio žmogaus galvoje ty jei toks žmogus bandytų kažką užbuginti serveryje jis galvotų visai kitaip nei aš o aš negaliu padaryti anti čyto/bugo sistemai jei nežinau kokių veiksmų jis imsis norėdamas tai padaryti. Buvo pora variantų kai 7 ir 12 metų vaikai "nuhakina" didelių kompanijų sistemas, nes niekas nebandė ir negalėjo pažiūrėti pro tokių vaikų akis. Čia labai ilgas ir keistas palyginimas, bet esmė tame, kad sistemas apsaugoti galiu tik nuo to ką daryčiau aš arba nuo to ką mačiau daro kiti. ?
Tikrai praverstų komandoje turėti žmonių kurie masto kitaip nei tu.

Redaguota , nario Expert*
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), Expert* parašė:

Jei gali sukurti sistemą kuri informuoja apie tokius veiksmus kodėl vietoj pranešimo administratoriams neuždėjus bano ? Administratorius pirma turi būti online, kad galėtų nubausti žaidėją, o banas nubaudžia automatiškai. Pranešimų sistemos jau naudojamos AC kuriam bano duoti negalim, nes nesame šimtu procentų tikri, kad žaidėjas padarė kažką blogo. Kai kurių čytų aptikti išvis neįmanoma kaip pvž WH, kur admin turi stebėti žaidėją ir bandyti spėti ar žaidėjas čytina ar ne.

Yra nemažai žmonių kuriem patinka apeiti apsaugos sistemas ( kalbu ne tik apie samp ), kažkam patinka sportas, kažkam patinka malkas skaldyti ar remontuoti savo mašiną. Vienas iš cleo modų kūrėjų sukūręs cleo moda jį paplatina o tada jam bando sukurti anti čytą. Aš malkų savo malonumui neskaldau, todėl nesuprantu kas dedasi tokio žmogaus galvoje ty jei toks žmogus bandytų kažką užbuginti serveryje jis galvotų visai kitaip nei aš o aš negaliu padaryti anti čyto/bugo sistemai jei nežinau kokių veiksmų jis imsis norėdamas tai padaryti. Buvo pora variantų kai 7 ir 12 metų vaikai "nuhakina" didelių kompanijų sistemas, nes niekas nebandė ir negalėjo pažiūrėti pro tokių vaikų akis. Čia labai ilgas ir keistas palyginimas, bet esmė tame, kad sistemas apsaugoti galiu tik nuo to ką daryčiau aš arba nuo to ką mačiau daro kiti. ?
Tikrai praverstų komandoje turėti žmonių kurie masto kitaip nei tu.

Pritariu dėl paskutinio sakinio, bet Lietuvos SA-MP rinkoje, tokie kritiniai įvykiai, retas dalykas. Todėl ir sakau, kad neverta laiko gaišti, prie kiekvieno žmogaus, kuris atėjąs į serverį atras kaip apeiti sistemas, lengviau, tokius individualius atvejus, rankiniu būdu spręsti, kadangi jų būna vienas, gal du per metus arba apskritai nebūna. Tokio lygio antičytais, reiktų pradėti rūpintis, jeigu projektas, savo serveryje, pastoviai turėtų 1000 žaidėjų ar kelis serverius su tūkstančiais žaidėjų. Tuomet atsiranda didesnė rinka, kuri generuoja didesnius pinigus ir pritraukia script kiddu dėmesį. Greenside atveju, kai vidurkis yra 100 žaidėjų ir pusė jų senbuviai ar žaidėjai nusipirkę statusus, tai dėl likusios žaidėjų dalies, sedėti prie antičyto velniai žino kiek valandų, tikrai neapsimoka, jeigu žiūrint iš prioritetinės pusės. Čia žinoma, kad nuo sąvininko/serverio skripterio priklauso, bet kiek Lietuvos serverių patirtis rodo, tai tokia praktika nėra taikoma ir lyg ir išgyveno projektai ir nei vienas neužsidarė, dėl to, kad kažkokie kenkėjai ''sulaužė'' serverį. Užsienyje yra buvę tokių atvejų, bet kad Lietuvos serveriuose, tokie dalykai dėtusi, neteko girdėti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2019-04-07 09:24, Expert* parašė:

Yra žmonių kurie padeda testuoti serverį tiesiog žaisdami ir už tai tikisi gauti paslaugas - ir gauna. Šis žmogus yra 0.1% žaidėjų kurie gali sugadinti tavo projektą ir likti nepastebėtas.
Nereikėtų paslaugų ar privilegijų suteikti iškart, geriau sudaryti kažkokį "kontraktą" kuriame jis turėtų atrasti daugiau klaidų. Didelės įmonės turi klaidų pranešimų sistemas kur už itin dideles klaidas galima užsidirbti gan nemažai $, tai kokios problemos tokias galimybes suteikti samp'e ypač kai žmogus nori ne tikrų o virtualių pinigų( xp, vip etc etc ).
Vos prieš metus dirbau kartu su vienu cleo modderiu kuris kartu su manimi sėdėdavo iki 6 ryto ir padėdavo sukurti ir testuoti anti čytą. Dauguma žaidėjų čytina bet jūs to nepastebit, aš pvž daug metų atgal vaikščiodavau su 200k kulkų viename iš didžiausių samp projektų ir niekada nebuvau pagautas, kai dirbau su GRP modais wayback žinojau daug bugų ir ne tik pinigų, bet ir kaip visiškai užcrashinti serverį, o kadangi praktiškai 99% projektų yra editai, nenustebčiau jei tokių bugu dar yra iš šiandien.

Reikia daugiau tokių žmonių kaip šios temos autorius kurie gali atrasti būdų kaip pasinaudoti/išnaudoti ir "sulaužyti" serverio sistemas prieš tai kol kas jomis pasinaudoja kiti savanaudžiai žaidėjai. Aišku tokių klaidų reiktų ieškoti PTS serveriuose.

 

prieš 7 valandas(-ų), Expert* parašė:

Jei gali sukurti sistemą kuri informuoja apie tokius veiksmus kodėl vietoj pranešimo administratoriams neuždėjus bano ? Administratorius pirma turi būti online, kad galėtų nubausti žaidėją, o banas nubaudžia automatiškai. Pranešimų sistemos jau naudojamos AC kuriam bano duoti negalim, nes nesame šimtu procentų tikri, kad žaidėjas padarė kažką blogo. Kai kurių čytų aptikti išvis neįmanoma kaip pvž WH, kur admin turi stebėti žaidėją ir bandyti spėti ar žaidėjas čytina ar ne.

Yra nemažai žmonių kuriem patinka apeiti apsaugos sistemas ( kalbu ne tik apie samp ), kažkam patinka sportas, kažkam patinka malkas skaldyti ar remontuoti savo mašiną. Vienas iš cleo modų kūrėjų sukūręs cleo moda jį paplatina o tada jam bando sukurti anti čytą. Aš malkų savo malonumui neskaldau, todėl nesuprantu kas dedasi tokio žmogaus galvoje ty jei toks žmogus bandytų kažką užbuginti serveryje jis galvotų visai kitaip nei aš o aš negaliu padaryti anti čyto/bugo sistemai jei nežinau kokių veiksmų jis imsis norėdamas tai padaryti. Buvo pora variantų kai 7 ir 12 metų vaikai "nuhakina" didelių kompanijų sistemas, nes niekas nebandė ir negalėjo pažiūrėti pro tokių vaikų akis. Čia labai ilgas ir keistas palyginimas, bet esmė tame, kad sistemas apsaugoti galiu tik nuo to ką daryčiau aš arba nuo to ką mačiau daro kiti. ?
Tikrai praverstų komandoje turėti žmonių kurie masto kitaip nei tu.

 

prieš 4 valandas(-ų), Offensive parašė:

Pritariu dėl paskutinio sakinio, bet Lietuvos SA-MP rinkoje, tokie kritiniai įvykiai, retas dalykas. Todėl ir sakau, kad neverta laiko gaišti, prie kiekvieno žmogaus, kuris atėjąs į serverį atras kaip apeiti sistemas, lengviau, tokius individualius atvejus, rankiniu būdu spręsti, kadangi jų būna vienas, gal du per metus arba apskritai nebūna. Tokio lygio antičytais, reiktų pradėti rūpintis, jeigu projektas, savo serveryje, pastoviai turėtų 1000 žaidėjų ar kelis serverius su tūkstančiais žaidėjų. Tuomet atsiranda didesnė rinka, kuri generuoja didesnius pinigus ir pritraukia script kiddu dėmesį. Greenside atveju, kai vidurkis yra 100 žaidėjų ir pusė jų senbuviai ar žaidėjai nusipirkę statusus, tai dėl likusios žaidėjų dalies, sedėti prie antičyto velniai žino kiek valandų, tikrai neapsimoka, jeigu žiūrint iš prioritetinės pusės. Čia žinoma, kad nuo sąvininko/serverio skripterio priklauso, bet kiek Lietuvos serverių patirtis rodo, tai tokia praktika nėra taikoma ir lyg ir išgyveno projektai ir nei vienas neužsidarė, dėl to, kad kažkokie kenkėjai ''sulaužė'' serverį. Užsienyje yra buvę tokių atvejų, bet kad Lietuvos serveriuose, tokie dalykai dėtusi, neteko girdėti.

@Expert* 

Išties, mano nuomone, saugumas turi būti betkada prioritetas, ar tai būtų maža klaida ar ne. Jeigu kažką galimą padaryti ko neturėtų būti galima padaryti, tai turi būti sutvarkyta. Labai geri pointai čia pas tave.

@Offensive 

Vienas žmogus atranda klaidą, kitas žmogus atranda klaidą, jos lieka netvarkomos, "laužėjai" padaro išvadą, kad gali daryti ką nori, suranda kritinę klaidą ir viskas, game over. Gerai, kad šiuo atveju čia klaida tik tokia, kuri įveda daugiau pinigų į ekonomiką. Kas jeigu būtų tokia klaida kur tu gauni priėjimą prie duomenų bazės? Su tokiais dalykais geriau net nežaisti ir neignoruoti, kad ir kokia rinka ar koks serveris būtų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, Zero Two parašė:

 

 

@Expert* 

Išties, mano nuomone, saugumas turi būti betkada prioritetas, ar tai būtų maža klaida ar ne. Jeigu kažką galimą padaryti ko neturėtų būti galima padaryti, tai turi būti sutvarkyta. Labai geri pointai čia pas tave.

@Offensive 

Vienas žmogus atranda klaidą, kitas žmogus atranda klaidą, jos lieka netvarkomos, "laužėjai" padaro išvadą, kad gali daryti ką nori, suranda kritinę klaidą ir viskas, game over. Gerai, kad šiuo atveju čia klaida tik tokia, kuri įveda daugiau pinigų į ekonomiką. Kas jeigu būtų tokia klaida kur tu gauni priėjimą prie duomenų bazės? Su tokiais dalykais geriau net nežaisti ir neignoruoti, kad ir kokia rinka ar koks serveris būtų.

Na lyginti, tokio lygio skriptą su exploitu, kurio pagalba prieitum prie duomenų bazės, tai kaip obuolius su apelsinais lygint. Prisigalvoti galima daug ką, bet reikia žiūrėti ir iš praktinės pusės į tai, ne tik teorinės. Kaip ir prieš tai minėjau, Lietuvos SA-MP serverių, praktika rodo, kad tokių atvejų beveik nebūna arba jie nėra kritiniai. Aš irgi asmeniškai užlopyčiau tokius dalykus ir pasikviesčiau tokį, kaip tu, į komanda ar suteikčiau testuotojo statusą, tačiau žiūrint iš dabartinių SA-MP serverių savininkų pusės, konkrečiai GreenSide, juos puikiai suprantu ir gan logiška, kad nėra bandoma imtis jokių veiksmų. Jeigu turi 100 žaidėjų ir iš jų 1 bando pakenkti, tikrai nepraleisi 40 valandų, kad užlopyti, kiekvieną galimą exploitą, kurį tas žmogus sukurs. Geriau tas 40val. skirsi atnaujinimams, kurie palies tuos 99 žaidėjus. Prioritetuose esmė, o ne teorijose. Apskritai, jeigu rimto kalibro žmonės, užsiimtų tokiais žaidimais, tai nebūtų Lietuvoje, nei vieno SA-MP serverio, kuris daugiau, nei mėnesį išgyventų.

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

@Zero Two *idėja, just in case.

Situacijoje įžvelgčiau pora vertintinų aspektų:

  1. Žaidėjų požiūris: projekte esančias klaidas turėtų savanoriškai pranešti patys nesitikėdami jokio atlygio. Savaime suprantama, žaidimas, norima kažkokios naudos gauti, turėti kažką daugiau ir panašiai. Tačiau vis vieną, manau, kad pats žaidėjas turi norėti žaisti kokybiškame projekte.
  2. Administracijos požiūris: tikiu, kad galbūt šiai dienai prioritetai yra kiti, pavyzdžiui, Serverio atnaujinimas, kuris neabejoju, kad bus MAX. Tačiau manau, kad praneštas žaidėjų klaidas tikrai reikia taisyti, ypač jautrias, kurių naudojimas gali būti žalingas visam projektui. O, už tai mažiausiai padėkoti arba atsidėkoti.

O, šiaip, žinoma @lucas teisingai pasakė. Projekto administracija savaip jį valdo. Netinka? Nežaidžiam. Yra kitų projektų :song:

  • Teigiamai 2
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 10 valandas(-ų), Ethno parašė:

@Zero Two *idėja, just in case.

Situacijoje įžvelgčiau pora vertintinų aspektų:

  1. Žaidėjų požiūris: projekte esančias klaidas turėtų savanoriškai pranešti patys nesitikėdami jokio atlygio. Savaime suprantama, žaidimas, norima kažkokios naudos gauti, turėti kažką daugiau ir panašiai. Tačiau vis vieną, manau, kad pats žaidėjas turi norėti žaisti kokybiškame projekte.
  2. Administracijos požiūris: tikiu, kad galbūt šiai dienai prioritetai yra kiti, pavyzdžiui, Serverio atnaujinimas, kuris neabejoju, kad bus MAX. Tačiau manau, kad praneštas žaidėjų klaidas tikrai reikia taisyti, ypač jautrias, kurių naudojimas gali būti žalingas visam projektui. O, už tai mažiausiai padėkoti arba atsidėkoti.

O, šiaip, žinoma @lucas teisingai pasakė. Projekto administracija savaip jį valdo. Netinka? Nežaidžiam. Yra kitų projektų :song:

Atsiprašau už savo gramatiką, tą klaidą pastoviai darau, nors žinau kaip rašyti.

Kalbant apie aspektus, naudojaus kompanijų logika. Kur kompanijos samdo žmones kurie bando nulaužti sistemą arba duoda atlygį tiem, kurie nulaužia ir praneša. Tikrai buvo naivu tikėtis iš lietuvių tokios metodikos naudojimo ar supratimo apie ją. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

my last words, jus esate, tik kaip sakoma 10 procentu sanperiui kaip ir 10 procentu interneto kur mes naudojame, ka turiu omeny? Kye bet kada panorejas, galetu si projekta uzdaryti ir savo 15 metu veiklos kur i metus/2 vos ikelia sanpo clientu bei serveriu kazkokius privalumus, jus pagal ji/juos esate tie 10 procentu kurie tik atnaujina savo serverius su 'naujovemis, ar galimybes kitokiomis' o tie kiti procentai, valdo beveik visa ta 'samp 15 metu projekta' taip, kad jus galit kalbeti apie sanpa ka norite, peikti kad lietuvoje kremta zaidejai, kad sanpas zlunga bet kol pats Kye nepanores uzdaryti savo 15 metu projekta, jus vistiek zaisit si zaidima kursit projektus bei kelsit dramas del jo ir po 5-10 metu ir niekur jus nedingsit.:))

Redaguota , nario dark.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2019-04-21 02:40, dark. parašė:

my last words, jus esate, tik kaip sakoma 10 procentu sanperiui kaip ir 10 procentu interneto kur mes naudojame, ka turiu omeny? Kye bet kada panorejas, galetu si projekta uzdaryti ir savo 15 metu veiklos kur i metus/2 vos ikelia sanpo clientu bei serveriu kazkokius privalumus, jus pagal ji/juos esate tie 10 procentu kurie tik atnaujina savo serverius su 'naujovemis, ar galimybes kitokiomis' o tie kiti procentai, valdo beveik visa ta 'samp 15 metu projekta' taip, kad jus galit kalbeti apie sanpa ka norite, peikti kad lietuvoje kremta zaidejai, kad sanpas zlunga bet kol pats Kye nepanores uzdaryti savo 15 metu projekta, jus vistiek zaisit si zaidima kursit projektus bei kelsit dramas del jo ir po 5-10 metu ir niekur jus nedingsit.:))

ok

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1736 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...