Debesėlis.

Narys
  • PraneÅ¡imų skaičius

    323
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%
  • Forumo eurai

    541 +Pervesti

Debesėlis. paskutinį kartą laimėjo Liepos 19

Debesėlis. turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Reputacijos taškai

197 Kartais pasakantis ką gero

Apie Debesėlis.

  • Nario rangas
    Dažnas dalyvis (-ė)

Susisiekimo būdai

  • Discord ID
    Debesėlis#9116

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras

Paskutiniai lankytojai

3.301 profilio peržiūros
  1. Debesėlis.

    loptopo baterija

    Aš manau autorius ir žaidžia max performance režimu be baterijos, todėl 2 valandas ir telaiko. Jeigu jau negali negeimint ant baterijos, tuomet bandyk pirkt powerbank iki 100eur. turėtum rast, pridės +2 valandas, gal net 4.
  2. Debesėlis.

    pagalbos su paypal refund

    Pamiršk apie pinigus. PayPal šiuo atveju niekuo tau negali padėti. Jie turi labai gerą ''Buyer protection'' jeigu perki ''G&S'' būdu, bet jeigu renkiesi ''F&F'' tai ir turėtum siųsti šeimos nariams, draugams arba pažystamiems. Visi kiti komerciniai pavedimai žmonėms, kurių nepažysti visada turėtų būti atliekami ''G&S'' būdu. Atlikdamas pavedimą FF būdu, savanoriškai pasirinkai nebūti apdraustas jų pirkėjo draudimo polisu, todėl gali jiems skambinti ir rėkti į supportą kiek nori - 0% atsakomybės jiems tenka dėl tavo situacijos. PayPal'u atsiskaitinėti už digital goods or services ir taip nėra pats geriausias būdas, o tu dar ir PayPal siūlomą apsaugą anuliavai rinkdamasis neapmokestinamą pavedimą. Jeigu suma didesnė, kitą kartą naudok G&S būdą arba Escrow.
  3. Debesėlis.

    Geriausias motociklas A1?

    CBF 125 arba CBR 125R pirmam moto (būtinai 2011 metų arba naujesni). Praktiškai neužmušami varikliai. CBF 125 už 20 eurų drąsiai nuvažiuosi 600km. Variklio tepalai, grandinės lubrikantas, grandinė, priekinė ir galinė žvaigždės, stabdžių kaladėlės, padangos - kaina visų šitų dalykų apie 170-200eur. Jeigu važinėsi 8 iš 12 mėnesių metuose, kiekvieną dieną, tau šituos dalykus keisti reiks max kartą į metus, jei labai taupus - gali ištverti ir daugiau, nes technikinį po metų važinėjimo praeisi lengvai. Jei tik vasaroms - apskritai nieko nereiks keisti, svarbu patept grandinę, nepamiršt variklio tepalo ir laikys amžius. CBF 125 1000eur. pigesnis variantas ir ant lygaus kelio 100km/h gali pasiekt, bet paprastai ''cruisinant'' eisme 70-80km/h. Jei nori labiau sportinio varianto su priekiniais ''fairingais'' tuomet imk CBR 125R (būtinai 2011 metų arba naujesni). Lygiai tas pats Honda šeimos variklis, kuris laikys ir nereikalaus daug priežiūros. CBR 125R brangesnis, išspaudžia pora hp daugiau, ''redlinina'' aukštesnėse apsukose ir max greitis apie 115km/h kai vėjas į nugarą. YZF r125 irgi neblogas variantas, tik bus kiek brangesnis ir variklis suvestas labiau į mažo sportinio moto pavidalą, tai skiriasi nuo CBF labai ir nuo CBR nemažai. Jeigu tik vasarai nori ir dėl grožio, kad pasirodyt, tai Yamaha tiktų labiau. Abudu Japonai, tai imdamas kokybę ir ilgaamžiškumu tikrai nenusivilsi.
  4. Sveiki! Išbandykite tamsią forumo versiją ir paskaitykite apie resursų verslo darbus: https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/174-tamsus-forumo-dizainas-ir-ne-tik/
  5. Liko 24val. iki beta testuotojų atrankos uždarymo! Kviečiu tapti projekto dalimi ir pirmiems prisidėti prie serverio sistemų testavimo, bei kūrimo.

    https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/146-atranka-į-beta-testers/

  6. Liko 24val. iki beta testuotojų atrankos uždarymo! Kviečiu tapti projekto dalimi ir pirmiems prisidėti prie serverio sistemų testavimo, bei kūrimo. https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/146-atranka-į-beta-testers/
  7. Debesėlis.

    Email software

    Daugiau nei 500 ir duoda ready to use template'us. Jeigu pirma karta naudoji tokią platformą, tau bus labai lengva naudotis plius yra begalės integracijų su ecommerce parduotuvėmis ir socialiniais tinklais.
  8. Debesėlis.

    Email software

    https://mailchimp.com/
  9. Labas! Šioje supergames temoje prieš kiek daugiau, nei dvi savaites pateikėme serverio ekonomikos aprašymą ir įdėjome laikiną galeriją, kurią sudarė daugiau, nei 50 vaizdų iš serverio - mappai, textdraw'ai, sistemų nuotraukos. Praėjus vos dvejoms savaitėms nuo forumo starto jau yra paleistas projekto Wiki tinklapis(nėra pilnai užbaigtas), kuriame galima rasti nemažai informacijos su aprašytų sistemų nuotraukomis iš serverio. Rekomenduoju užsukti ir pasiskaitinėti! https://wiki.realstate.lt/ Taipogi, užsiregistravus forume galima kas 24val. sukti prizus nemokamai, visą šį mėnesį! https://forumas.realstate.lt/index.php?/prizai/index/ Kas liečia mapp darbus, tai neslėpsiu jog daugelis darbų yra ganėtinai sudėtingi, tačiau atrodo geriau, nei įprastos ''darbų bazės''. Miesto centras buvo vienas iš pirmųjų mapp darbų serveryje ir tai yra mūsų serverio deimantas. Prie visų mūsų mapp darbų dirbo visiems gerai žinomas mapperis @~PoFka kurio žinios ir patirtis padėjo sunaudoti ganėtinai mažai objektų, tokio dydžio darbuose kaip minėtasis miesto centras. Miesto centre panaudota 500 objektų, kurie tvarkingai optimizuoti custom skripto pagalba ir sugrupuoti taip, jog smulkius objektus krautu iš arčiau, o stambius - iš toliau. @Tomas Praleido ne vieną valandą, prie kiekvieno mapp darbo, kad jį maksimaliai optimizuoti po įkėlimo į serverį. Prie miesto centro, buvo praleistos ne kelios valandos, o kelios dienos, ieškant geriausio būdo jį optimizuoti. Dėl gražumo tokio mąsto mapp darbų nekurtume ir nedėtume į serverį, jei žinotumėm jog jie sugadins žaidimo kokybę. Tomas praleido labai, labai daug laiko prie mapp optimizacijos, todėl nereiktų daryti skubotų išvadų, nežinant situacijos. Apsilankyk mūsų discord ir esu tikras, kad komanda tau mielai atsakys į tavo iškilusius klausimus dėl serverio.
  10. Ilgai lauktas RealState Wiki tinklapis paleistas! Užeikite susipažinti su mūsų serverio sistemomis. Tinklapis nėra 100% baigtas, tačiau bus pildomas kasdien. Dabar ten rasite gaujų, verslų valdymo, teisėsaugos, RS Media, bei logistikos ir mechanikų aprašymus. Daugiau info: https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/150-realstate-wiki-startuoja/
  11. Geros naujienos! Nemokamų prizų sukimas kas 24val. jau čia! Kiekvienas registruotas forumo narys gali visiškai nemokamai laimėti vertingų serverio prizų per ateinančias 30 dienų! https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/144-nemokami-prizai-jau-čia/ Nepraleiskite progos
  12. Kviečiu sužinoti daugiau apie mūsų projektą! Skaitykite forume: https://forumas.realstate.lt/index.php?/topic/64-projekto-pradžia/
  13. Atnaujintas linkas į laikinąją, serverio vaizdų galeriją. https://realstate.lt/galerija/ Sekite naujienas forume bei discord serveryje. Deja, norint pilnai ir nuosekliai aprašyti visą serverio modifikaciją, prireiktų, bent jau 100 puslapių knygos, todėl ir dirbame ties RealState Wiki, kuris leis visiems savarankiškai susipažinti su mūsų serveriu, belaukiant jo starto. Kolkas, temoje paminėta tik viena iš pagrindinių serverio sistemų. Tiems, kurie mėgsta šaudytis, gaudytis ir žaisti geriečius, prieš blogiečius, patarčiau sekti naujienas, kadangi sekanti sistema, su kuria supažindinsime, vadinsis '' Teisėsauga ir nusikalstamumas ".
  14. Kas yra RealState ir iš kur mes atsiradome? RealState, kaip projekto pavadinimas, reiškia tikrą valstiją, kurioje žaidėjai kuria verslus, siekia karjeros, kovoja prieš nusikaltelius ir nepriklausomai valdo savo miestą. Projekto pirmasis aprašymas buvo parašytas dar 2017m. ir jau tuomet turėjo aiškią viziją kaip sukurti tai, ko SA-MP žaidėjai laukė metai iš metų, tačiau po krūvos nenusisekusių projektų, susitaikė su mintimi, jog šis žaidimas jau neatneš nieko naujo. Mes taip pat, ilgą laiką, stebėjome viską iš šalies ir galų gale nusprendėme, jog jeigu nesukursime to ką SA-MP’e norime matyti patys, niekas kitas to už mus nepadarys. Kelias nebuvo lengvas, per tiek laiko, suspėjome susidurti su beveik visomis problemomis, su kuriomis buvo galima susidurti. Pakeliui sutikome patikimų ir nelabai patikimų žmonių, investavome neįtikėtinai daug laiko, pastangų, bei finansų, kūrėme, perkūrinėjome ir kūrėme vėl iš naujo, kol galiausiai galime pradėti skaičiuoti paskutinius mėnesius iki taip ilgai laukto, serverio starto. Prie projekto, ilgą laiką, dirbome tik aš ir projekto savininkas, bei skripteris Tomas. Paskutiniais metais prie mūsų prisidėjo Jonas, kuris tapo labai vertingu projekto komandos nariu. Visą tą laiką, projektas buvo kuriamas už uždarų durų, todėl stengiamės niekur nesiskelbti, bei nesireklamuoti, kol neturime gero produkto, kuriuo nustebintume visą Lietuvos SA-MP rinką. Ta diena pagaliau čia, todėl nekantraujame pasidalinti kuo daugiau informacijos apie projektą su jumis! Kodėl mes ir kodėl dabar? Esame seni GTA SA:MP entuziastai, todėl nuo pat pradžios norėjome sukurti tokį serverį, kuriame vėl atgimtų noras žaisti patiems. Įdomumo ir žaidėjo įsitraukimo į žaidimą faktorius visada buvo vienas iš kertinių projekto principų, todėl serverio sistemos kuriamos taip, jog žaidėjai čia norėtų grįžti kiekvieną dieną ir jie čia jaustųsi bendruomenės dalimi. Projekto komanda patyrusi, todėl matė daug prasidėjusių, bet nebaigtų, užbaigtų, bet nestartavusių arba startavusių, tačiau užsidariusių serverių, tarp kurių vos keli liko stovėti iki šiol. Matome kitų projektų klaidas ir jų nekartosime. Dabar laikas visiems parodyti, kad šis žaidimas gali būti kur kas daugiau nei važinėjimas automobiliu ir iš dalies beprasmis pinigų rinkimas. Metai iš metų girdime, kad SA-MP’as miršta, ‘’nieko naujo nėra’’, ‘’tie patys serveriai jau atsibodę’’, ‘’nėra atnaujinimų’’, ‘’iš SA-MP jau daugiau nieko neišspausi’’. Todėl mes manome, kad geresnio laiko pristatyti projektą ir paneigti kritikų nuomones jau nebus, startuojame dabar! Ką naujo pasiūlysime SA-MP žaidėjams? Esu tikras, kad ne kartą šiame forume esate perskaitę žodį - dinamiškas. Dinamiška verslų sistema. Dinamiška darbų sistema. Dinamiška gaujų sistema. Dinamiška namų sistema. Dinamiška mašinų sistema. Dinamiška ginklų sistema. Dinamiška lemputės sistema? O kaip pavadintumėte sistemą, kurioje sukūręs gaują gali kelti jos lygį, pirkti transportą, drabužius, dalyvauti vis pelningesnėje veikloje? Kurioje gali grobti narkotikų laboratorijas, ginklų gamyklas, sandėlius, apiplėšti verslus, gaminti narkotikus, ginklus, juos vėliau pardavinėti ir naudoti? Kaip tokia sistema, kurioje gali akimirksniu tobulinti savo gaujos namus, sandėlį, tvoras, apsauginius bokštus ir tiesiog statyti savo bazę? Kaip jums toks dinamiškumas? Kaip dėl tokios sistemos, kurioje visus verslus valdo tikri žaidėjai: samdo darbuotojus, perka darbinį transportą, moka algas ir konkuruoja su kitais verslų savininkais? Tokia sistema, kurioje vieni verslininkai išgauna skirtingų rūšių resursus, kiti verslininkai juos nuperka ir gamina iš jų prekes, kurias iš gamintojų perka ir vėliau žaidėjams parduoda prekybos verslų savininkai? Gaminti automobilio kėbulą, ratus, variklį, po to jį surinkti ir parduoti į autosaloną, kad rytoj pamatytum žaidėją, kuris praskuodžia su tavo pagamintu automobiliu? Dinamiška? Serverio verslai yra kertinė ekonomikos dalis. Žaidėjai juos perka, tobulina ir pilnai valdo. Nuo to kaip valdomi verslai priklauso darbuotojų gerovė ar žaidėjai turi užtektinai prekių ir produktų ar ekonomika klesti, ar ne. Verslo kategorijų yra daugiau nei 20 ir kiekviena iš jų turi po dvi įmones, kurias pilnai valdo žaidėjai! Tai ne pasyvūs x/min verslai, būdamas logistikos įmonės savininkas tu samdysi vairuotojus, pirksi sunkvežimius ir užtikrinsi, kadresursai iš kitų verslų savininkų saugiai keliautų į gamyklas, jog visi turėtų, ką vairuoti, kuo apsirengti ir kuo apstatyti namus. O būdamas gamyklos savininku tu užsakinėsi resursus, kad turėtum iš ko gaminti produktą, kelsi gamybos aparatų lygį, jų našumą, bei atrakinsi vis naujus gamybos metodus, kurie padės pagaminti daugiau, per mažesnį laiką! Dinamiška ar ne? Administracija Projekte administratoriaus arba moderatoriaus pareigų pirkti nebus galima. Viena iš dabartinių SA-MP serverių klaidų, jog didžiulė dalis žaidėjų nusiperka statusus, kurie jiems leidžia bausti kitus žaidėjus bei naudoti visas įmanomas komandas. Mūsų projektas vadovausis senosiomis SA-MP taisyklėmis ir į administraciją pateks tik ilgą laiką esantys kartu, savo vertę įrodę žaidėjai. Šis statusas nebus privilegija - tai atsakomybė ir įvertinimas. Sekanti problema, tai naujų SA-MP projektų savybė susirinkti savo komanda ir administratorius, kurie vėliau kilus konfliktui turi pranašumą, kadangi ‘’pažįsta’’ savininką. Mes to neketiname daryti. 30d. prieš serverio startą atidarysime atrankas, į kurias galės pildyti visi beta testuotojai. 20 naujų administratorių pradės dirbti tą pačią dieną su lygiai tokiomis pačiomis teisėmis ir per sekančias 30 serverio dienų turės galimybę įrodyti ar jie tinkami vadovauti ir kiek juose yra noro dirbti. Atnaujinimai Turbūt dažniausias skundas, kurį girdime eilę metų - projektų savininkai nedaro pastovių atnaujinimų, o dalis nedaro jų iš viso. Užtrukome 3 metus, kol iš idėjos viskas pavirto sistemomis serveryje. Sukūrėme išties daug, tačiau galiu drąsiai teigti, kad jau turime paruošę ir tolimesnio, 2-ojo lygio kūrimo planus, kurie dar labiau patobulins kiekvieną žaidimo sritį ir leis išplėsti šio žaidimo galimybes iki tiek, kiek dar nei vienas serveris Lietuvoje nebuvo išplėtęs. Idėjų mums nestinga, kaip ir nestigs žmonių, kurie prie jų dirbs! Bendruomenė Rekordų siekimas ir visų galimų žmonių kvietimas į serverį, deja, neparodo tikrojo žaidėjų skaičiaus po savaitės, po mėnesio, po metų. Mes nusprendėme nesiekti jokių vienkartinių rekordų, kad užpildytume serverį sausakimšai. Manome, kad SA-MP serveris turi turėti optimalų žaidėjų skaičių, kuris užtikrintų bendrą žaidimo kokybę. Jeigu žaidėjų skaičius per didelis ar per mažas - kenčia žaidimo kokybė. Planuose taip pat yra uždara pakvietimų sistema, kurios pagalba į serverį, galėtų registruotis tik žaidėjas su pakvietimu. Taip išvengtume pakartotinių kenkėjų ir sukurtume žymiai artimesnę bei solidesnę bendruomenę. Paslaugos Kuriant projektą stengiamės būti išradingi ir žaidėjams pasiūlyti tokias paslaugas, kurios kuo mažiau tiesiogiai darytų įtaką žaidimui. Nors projektas ir turi 8 prekių kategorijas, kuriose yra daugiau nei 30 skirtingo lygio paslaugų, mes dėjome pastangas nesukurti Pay2Win scenarijaus, kuriame žaidėjai pilnomis žaidimo galimybėmis galėtų mėgautis tik išleidę pinigų. Žaidimas itin subalansuotas ir tie, kurie renkasi pirkti paslaugas, progresuos greičiau, tačiau turės žaisti lygiai taip pat kaip ir kiti žaidėjai. Be to, sukūrėme ir truputėlį pramogų prieinamų visiems. Viena iš jų - vertingų, tačiau atsitiktinių prizų laimėjimas atrakinant dėžes! Tačiau apie tai kiek vėliau. RealState.lt VVP turbūt plačiausiai ir išsamiausia SA-MP vartotojo valdymo panelė, kuri kada nors buvo sukurta Lietuvoje. Turime parduotuvę su daugiau nei 30 prekių, žaidėjo valdyma, kuriame galite matyti viską, ką turite žaidime, išsamią informaciją apie visą jūsų valdoma turtą, skin spintą ir daugelį kitų svarbių dalykų. Taip pat turime ir statistikos skiltį, kurioje žaidėjai suras visą verslų, teisėsaugos, gaujų, administratorių statistiką bei keletą svarbių TOP’ų. Žaidėjo inventorius irgi VVP dalis - jame matysite visus turimus serverio daiktus, aktyvuotas ir neaktyvuotas prekes bei galėsite perduoti savo inventoriaus turinį kitam žaidėjui. Na ir galiausiai pramogoms turime dėžių atrakinimo puslapį, kur žaidėjai galės bandyti savo laimę perkant raktus ir su jais atrakinant dėžes. Surinkome net daugiau nei 60 prizų! Didžiuojamės ir džiaugiamės mūsų VVP ir tuo, kad ši pranoksta daugelį kitų, tačiau tai tik pirmoji versija. Tolimesnio 2 lygio planuose įdiegsime dar daugiau neįtikėtinų funkcijų, kurios suteiks galimybę žaidėjams pilnai valdyti savo verslą nuotoliniu būdu, žaisti akcijų biržoje, statyti aukcionuose bei pirkti daiktus turguje. Susipažinkime su vienu iš svarbiausių, serverio sistemų. Žaidimo modifikacija paremta realiu verslo modeliu, kuriame veikia 4 ekonominiai sektoriai: Resursai | Gamyba | Prekyba | Paslaugos. Kiekvienas sektorius turi savo kategorijas ir kiekviena kategorija turi po 2 įmones, kurias pilnai valdo verslo savininkas. Resursai Šį sektorių sudaro 8 verslo kategorijos, kurių kiekviena turi po 2 įmones. Šio sektoriaus darbai nėra kvalifikuoti, todėl žaidėjai turi galimybę be jokios patirties, turint tik B kategorijos teises. Įsidarbinti nesunkiai galima įmonės ofise, jeigu yra laisvų darbo vietų. Metalo, medienos bei plastiko verslų darbuotojai atitinkamai kasa metalą netoli Angel Pine miestelio esančioje kasykloje, kerta medžius resursų saloje, bei renka šiukšles SF mieste. Mėsos, žuvies, grūdų verslų darbuotojai atitinkamai medžioja stirnas miške, gaudo žuvį ežere ir sėja laukus bei nuima užaugusį derlių. Energijos ir naftos verslų darbuotojai važinėja po per visą San Andreas išsibarsčiusius energijos generatorius, transformatorines bei naftos gręžinius, kad pargabentų sugeneruotus resursus į įmonės bazę, kur energija virsta elektra, o nafta - degalais. Papildoma šių įmonių, darbuotojų veikla - tikrinti bei taisyti sugedusius energijos generatorius ir naftos gręžinius. Resursų verslai randasi Angel Pine kaimelyje, San Fierro mieste ir jo apylinkėse. Gamyba Gamybinis sektorius, viena iš svarbiausių serverio sistemų. Be gamybos nebūtų transporto priemonių, legalių ginklų, baldų ir įvairių kitų prekių, kurias kasdien naudoja žaidėjai. Gamyklos tiesiogiai darbuotojų nesamdo. Tačiau šio sektoriaus verslo savininkai turi daug galimybių, savo įmonę tobulinti, bei auginti. Gamyba skirstoma į 3 kategorijas: Transportas | Ginklai | Baldai. Kiekviena kategorija turi po 2 gamyklas, kurias pilnai gali valdyti žaidėjai. Šio verslo veikimas ganėtinai paprastas - gamyklos savininkas perka žaliavas, kurių reikia jo pasirinktoms prekėms gaminti ir pagamintos prekės parduodamos verslams, kurie užsiima prekyba. Visos 3 gamybos kategorijos turi savo įrenginius bei gaminimo procesus, kurie skiriasi. Kiekvienos gamyklos įrenginiai gali būti tobulinami, kad spartėtų gamybos našumas, arba atrakinti naujas prekes gaminimui. Gamyklos randasi San Fierro industriniame rajone. Prekyba Šį sektorių sudaro 5 kategorijos: Transportas | Ginklai | Baldai | Maistas | Degalai. Kiekviena kategorija turi po dvi įmones, kurios perka pagamintas prekes iš gamyklų ir parduoda jas žaidėjams. Automobilių salonų savininkai superka gamyklų pagaminta transportą ir parduoda jį žaidėjams. Ginklų ir baldų verslų savininkai dideliais kiekiais perka pagamintas prekes ir savo parduotuvėse parduoda jas tiesiogiai žaidėjams. Restoranų savininkai perka gėrybes tiesiogiai iš ūkininkų, medžiotojų bei žuvautojų. Iš jų gamina įvairų maistą, kurį restorane vėliau pardavinėja žaidėjams. Degalinių savininkai perka perdirbtus degalus iš naftos verslų ir pildo jais savo kolonėles, kad žaidėjai turėtų savo automobiliams kuro. Šio sektoriaus verslai turi inventorizacijos sistemas, gali reguliuoti kainas ir kitaip valdyti savo verslus. Visas šios kategorijos įmones galima rasti San Fierro mieste. Paslaugos Šis sektorius įdarbina didžiąją dalį serverio žaidėjų ir yra pats svarbiausias ekonomikai. Paslaugų sektorius turi 3 verslo kategorijas: Logistika | Mechanikai | Taksi. Kiekviena kategorija turi po 2 įmones, kurias pilnai valdo žaidėjai. Logistikos įmonių savininkai gali samdyti vairuotojus, pirkti naujus sunkvežimius, reguliuoti uždarbį. Pervežimų įmonės yra itin svarbios, kadangi jos atlieka visus resursų pervežimus bei pristato žaidėjų pirkinius. Šis verslas yra susietas su beveik kiekvienu, kitu serverio verslu. Logistikos verslo bazę galima rasti SF mieste, netoli prieplaukų pusės. Mechanikų įmonės suteikia žaidėjams paslaugas tvarkydami, tiuninguodami bei pagerindami automobilio ar motociklo parametrus. Nusipirkus įmonę savininkui prireiks atskirai pirkti įrenginius, kurie atlieka skirtingas funkcijas. Perkant naujus įrenginius ir juos tobulinant verslo savininkas atrakina naujas galimybes savo darbuotojams. Įmonės savininkas taip pat gali samdyti darbuotojus, reguliuoti jų užmokestį, kainas už savo paslaugas bei pirkti darbinį transportą. Automechanikų dirbtuves galima rasti SF miesto krašte arba netoli oro uosto. Taksi įmonės teikia keleivių pervežimo paslaugas. Verslo savininkas gali samdyti vairuotojus, reguliuoti jų užmokestį, valdyti savo taikomas kainas keleiviams bei pirkti naują darbo transportą. Įmonė turi papildoma veiklą, kurios metu darbuotojai gali užsidirbti extra pinigų gabenant privačias siuntas. Taksistai su valdžios pritarimu gali užsiimtu gido veikla, kuri susidaro iš pagalbos naujokams ir bendru informacijos teikimu serverio žaidėjams. Tuomet darbuotojai dirba du etatus ir gauna itin gerą atlyginimą. Abi taksi įmones galima rasti San Fierro mieste. Forumas sėkmingai startavo! https://forumas.realstate.lt/ Kviečiame visus nepasikuklinti ir užsukti, o užsukus - nepamiršti užsiregistruoti. Sekite naujienas, kadangi jų bus tikrai nemažai! Discord serveris sėkmingai startavo! https://discord.realstate.lt/ Šiuo metu, ieškome Beta testerių, kurie būtų aktyvūs ir galėtų padėti testuoti serverį bei prisijungtų prie gausios ir šiltos esamų testuotojų grupelės. Daugiau informacijos bus suteikta forume jau ateinančiomis dienomis. RealState Wiki tinklapis sėkmingai startavo! https://wiki.realstate.lt/ Projekto Wiki puslapis, turi visą reikiamą informaciją apie kiekvieną iš serverio sistemų. Gaujos, teisėsauga, verslai - susipažinkite su pačiomis įdomiausiomis serverio sistemomis. Ten taip pat rasite daug naudingos informacijos, kuri nėra susijusi su serveriu. Šis puslapis tai puikus pradžiamokslis tiems, kurie nori susipažinti su serveriu iš arčiau, kol Tomas dirba prie modifikacijos užbaigimo. Nemokamas dienos prizo sukimas sėkmingai startavo! https://forumas.realstate.lt/index.php?/prizai/index/ Tai puiki galimybė visiškai nemokamai, laimėti prizus, kurie vėliau atsidurs jūsų serverio inventoriuje! Kiekvienas registruotas forumo narys, gali kas 24val. atlikti sukimą, kuris jam gali atnešti vertingų prizų - nuo 4 valandų XP boost iki virtualaus verslo! Sekite naujienas mūsų forume ir nepraleiskite progos laimėti nemokamų prizų serveriui dar net nestartavus! Pabaigai, maža padėka tiems, kurie visą šį laiką buvo kartu su mumis ir prisidėjo prie projekto kūrimo. @mantasDEV - Koduotojas, kuris su mumis dirba nuo pat pirmos dienos. Žmogus, įdėjęs daug pastangų į forumo, bei kitų sistemų kodavimą. Labai paslaugus, bei profesionalus komandos narys. Tikimės dirbti kartu dar tiek pat metų! Ačiū! @Povilasz - Dizaineris, kuris taip pat su mumis nuo pat pirmos dienos. Teko kartu praleisti daug valandų koreguojant ir besitariant dėl įvairių dizaino sprendimų. Visada profesionalus ir siekiantis patenkinti užsakovo lūkesčius. Ačiū! @~PoFka - Mapperis, kuris prisijungė prie mūsų, kai jo labiausiai reikėjo ir įrodė, kad yra absoliutus savo srities meistras. Žmogus visada dirba profesionaliai ir sugeba įgyvendinti bet kokią idėja. Džiaugiuosi, kad toks mapperis yra mūsų komandoje. Ačiū! @JonasP - Profesionalus programuotojas, su didžiuliu bagažu patirties SA-MP serverių valdyme. Daug laiko ir pastangų, projektui atidavęs žmogus, su kuriuo dirbti yra vienas malonumas. Ačiū @intrigantas - Programuotojas, kuris gerai išmano savo darbą, yra pilnas entuziazmo ir visada randa būdų, prisidėti prie projekto progreso, panaudodamas savo įgūdžius. Žmogus hype, kuris gali užmotyvuoti kiekvieną komandos narį, net sunkiausiomis dienomis. Ačiū. Visiems kitiems, kurie padėjo testuoti ir kitaip prisidėjo prie projekto plėtros - ačiū.