Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • Naujienos

    SuperGames rašomi straipsniai apie IT naujienas, žaidimus

    Jude Bellingham - vėl ant „EA Sports FC 26“ viršelio?

    Panašu, kad šių metų futbolas žaidimo „EA Sports FC 26“ viršelį dar kartą papuoš viena ryškiausių pasaulio futbolo žvaigždžių - Madrido „Real“ saugas Jude Bellingham. Tai būtų antras kartas iš eilės, kai britas pasirenkamas kaip pagrindinis žaidimo veidas.
    Žaidimo išleidimo datos jau aiškios - „Ultimate Edition“ versija pasirodys rugsėjo 19 d., o standartinė - rugsėjo 26 d.. Kainos, tikėtina, išliks tokios pat kaip ir ankstesniais metais - apie 100 eurų už „Ultimate“ ir 70 eurų už standartinę versiją.
    Šiemet žaidėjų lauks esminiai pokyčiai „Ultimate Team“ režime. Bus atsisakyta įprasto „FUT Champions Play-Off“ formato, jį pakeis dvi naujos savaitinės varžybos. Taip pat bus įvesta nauja progresavimo sistema bei papildomos taisyklės, skirtos kovai su dažnai iš rungtynių pasitraukiančiais žaidėjais.
    Be to, žaidime pasirodys nauji FUT „Heroes“: tarp jų - tokios futbolo legendos kaip Cesc Fabregas, Mario Mandžukič, Marouane Fellaini ir kiti.
    Oficialus žaidimo pristatymas numatomas jau liepą.

    0
    67

    „Vitality“ laimėjo CS2 „Austin Major“ finalą prieš „The MongolZ“

    Counter-Strike 2 turnyre Prancūzijos „Vitality“ komanda 2:1 nugalėjo „The MongolZ“ ir tapo „BLAST.tv Austin Major“ čempione. Tai - jau antrasis „Major“ titulas organizacijos istorijoje po pergalės Paryžiuje 2023 m.
    Mačo eiga:
    Mirage - 5:13 („The MongolZ“) Dust2 - 13:4 („Vitality“) Inferno - 13:6 („Vitality“)
      MVP apdovanojimas atiteko Mathieu „ZywOo“ Herbaut, kuris puikiai pasirodė tiek individualiai, tiek komandiškai. „The MongolZ“ pateko į istoriją kaip pirmoji Azijos komanda, žaidusi „Major“ finale.
    Ši pergalė vainikavo dominuojantį „Vitality“ sezoną - tai jau septintas jų titulas iš eilės.

    1
    119

    iOS 26 pristato „Adaptuojamą galios režimą“ - veiks tik naujausiuose „iPhone“

    Naujojoje „iOS 26“ sistemoje „Apple“ įdiegė pažangią baterijos tausojimo funkciją - adaptuojamą galios režimą („Adaptive Power Mode“). Ji automatiškai prisitaiko prie telefono naudojimo intensyvumo, sumažina ekrano ryškumą bei leidžia užduotims užtrukti ilgiau, taip pratęsiant baterijos veikimo laiką.
    Skirtingai nei įprastas „Low Power Mode“, ši funkcija aktyvuojama ne tik kritiniu atveju, o dinamiškai, atsižvelgiant į naudojimo scenarijų.
    Svarbu: ši funkcija bus pasiekiama tik naujausiuose „iPhone“ modeliuose:
    iPhone 15 Pro ir Pro Max
    iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro ir 16 Pro Max
    Net ir įdiegus „iOS 26“ į senesnius įrenginius, šis režimas liks neprieinamas - jis reikalauja pažangesnės aparatinės įrangos su „Apple Intelligence“ palaikymu.
    Funkcijos aktyvavimas:
    Bus galima įjungti per „Settings → Battery → Power Mode“, pasirinkus „Adaptive“.
    Kada pasirodys?
    Vieša beta versija numatyta liepos mėnesį, o oficialus atnaujinimas - šį rudenį, greičiausiai kartu su „iPhone 17“ pristatymu.

    0
    122

    „Stellar Blade“ per tris dienas pardavė daugiau nei 1 mln. kopijų „Steam“ platformoje

    Veiksmo žaidimas „Stellar Blade“, kurį sukūrė Pietų Korėjos studija „Shift Up“, birželio 11 dieną pasirodė asmeniniams kompiuteriams per „Steam“ platformą ir per pirmąsias tris dienas pasiekė daugiau nei 1 milijono pardavimų ribą. Iki šiol, įskaitant ir „PlayStation 5“ versiją, žaidimo pardavimai visame pasaulyje jau viršijo 3 milijonus kopijų.
    Didžiausias susidomėjimas PC versija fiksuotas Kinijoje, kur žaidimas pasiūlytas su vietiniu dubliažu ir mažesne kaina. Tai, pasak analitikų, ženkliai prisidėjo prie spartaus pardavimų augimo.
     
    Žaidimas sulaukė teigiamų atsiliepimų už gerą techninį pritaikymą PC platformai - žaidėjai išskiria sklandų veikimą ir aukštą vaizdo kokybę. Pirmąją savaitę žaidimas pateko į „Steam“ perkamiausių ir populiariausių žaidimų sąrašus.
    Kūrėjai jau paskelbė apie būsimą papildomą turinį ir patvirtino, kad pradėjo dirbti prie žaidimo tęsinio, kurį planuojama išleisti iki 2027 metų.

    0
    171

    „The Witcher 4“ kuriamas su prioritetu konsolėms - 60 FPS dar negarantuotas

    CD Projekt Red atskleidė naujas detales apie būsimąjį žaidimą „The Witcher 4“. Studija patvirtino, kad projektas kuriamas taikantis pirmiausia į konsolines platformas, o ne asmeninius kompiuterius. Pasak bendrovės techninio viceprezidento Charles Tremblay, nors 60 kadrų per sekundę (FPS) siekis lieka svarbus tikslas, šiuo metu garantijos, kad tai pavyks pasiekti visose žaidimo vietose, nėra.
    Anot Tremblay, žaidimo „tech demo“ versija veikia 60 FPS greičiu standartinėje „PlayStation 5“ konsolėje, tačiau didesnėse ir labiau atvirose žaidimo vietose pasiekti šį našumo lygį gali būti sudėtinga. Nepaisant to, CD Projekt Red teigia, jog šis rodiklis yra jų „šiaurinė žvaigždė“, t. y. pagrindinis techninis orientyras.
    Tokį pokytį nulėmė pamokos iš „Cyberpunk 2077“ konsolinės versijos paleidimo, kuomet žaidimas susidūrė su rimtomis techninėmis problemomis. Siekdami išvengti panašių situacijų ateityje, kūrėjai pasirinko „console-first“ strategiją - pirmiausia optimizuoti žaidimą konsolėms, o tik tada pritaikyti jį PC.
    „The Witcher 4“ kuriamas naudojant „Unreal Engine 5.6“ technologiją, o naujos trilogijos pagrindine veikėja taps Ciri, perimanti pagrindinio herojaus rolę iš Geralto. Žaidimo išleidimo data kol kas nėra paskelbta, tačiau tikimasi, kad jis pasirodys ne anksčiau nei 2026–2027 metais.

    0
    170

    GameStop keičia kryptį: ateitis - ne žaidimuose, o kolekcinėse kortelėse

    GameStop generalinis direktorius Ryanas Cohenas pareiškė, kad įmonės ateitis nebesiejama su žaidimais. Vietoj to, bendrovė orientuosis į kolekcinių kortelių rinką - ypač sparčiai augančią „Pokemon“ kortelių paklausą.
    Pasak Coheno, prekyba kortelėmis yra „natūralus GameStop verslo pratęsimas“, o kolekciniai produktai gali užtikrinti aukštas pelno maržas. Be to, bendrovė pradėjo aktyviau investuoti į bitkoiną, laikydama jį dalimi savo naujos strategijos.
    Pokemon kortelių populiarumas šiuo metu rekordinis - gegužę išleistas „Destined Rivals“ rinkinys greitai išparduodamas, o perpardavinėtojai kainas kelia iki absurdiškų lygių. GameStop jau peržengė milijono įvertintų kortelių ribą, bendradarbiaudama su „Professional Sports Authenticator“ (nors vertinimo pati neatlieka - tik tarpininkauja).
    Įmonės pokyčius lėmė augantys pajamų skaičiai: pirmąjį 2025 m. ketvirtį GameStop pajamos išaugo daugiau nei 50 %, daugiausia dėl Pokemon produktų paklausos.
    Po ilgų metų svyravimų, skandalų, bankroto grėsmės ir net filmo („Dumb Money“) apie jos akcijų bumą, GameStop vėl ieško naujos tapatybės – ir, panašu, ją rado nebe žaidimuose.

    0
    254

    Apple pristatė naują programinės įrangos dizainą „Liquid Glass“

    Apple oficialiai pristatė naują visų savo įrenginių programinės įrangos dizainą, pavadintą „Liquid Glass“. Šis dizainas išsiskiria elegantišku, permatomu stiklo efektu, kuris reaguoja į aplinką, šviesą ir judesį, suteikdamas sistemai gyvumo ir dinamiškumo.
    Naujasis dizainas apima pagrindinius elementus – mygtukus, valdiklius, naršymo juostas ir piktogramas – kurie dabar labiau dera su įrenginių forma ir labiau išryškina turinį. Taip pat atnaujinti tokie svarbūs sistemos komponentai kaip užrakinimo ekranas, Dock juosta, valdymo centras ir meniu juosta.

    Apple teigia, kad tai didžiausias dizaino pokytis per pastaruosius metus, kuris pagerins kasdienį naudojimą ir suteiks naujų galimybių tiek vartotojams, tiek kūrėjams. Naujoji išvaizda bus pasiekiama su iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe, watchOS 26 ir tvOS 26.

    0
    289

    Prime Gaming birželio nemokami žaidimai

    Amazon Prime nariai šį mėnesį gali atsiimti net 9 nemokamus kompiuterinius žaidimus per Prime Gaming platformą. Žaidimai bus išleidžiami kiekvieną ketvirtadienį birželio mėnesį. Kartą pridėti prie paskyros, jie lieka jūsų nuosavybe visam laikui.
    Birželio žaidimų tvarkaraštis:
    Jau prieinami:
    Mordheim: City of the Damned (GOG kodas)
    The Abandoned Planet (Amazon Games App)
    Nuo birželio 12 d.:
    Station to Station (Amazon Games App)
    Death Squared (GOG kodas)
    Nuo birželio 19 d.:
    Dark Envoy (GOG kodas)
    FATE: Undiscovered Realms (GOG kodas)
    Nuo birželio 26 d.:
    Thief: Deadly Shadows (GOG kodas)
    Jupiter Hell (GOG kodas)
    Gallery of Things: Reveries (Legacy Games kodas)
    Be to, Prime nariai gali naudotis ir Amazon Luna žaidimų paslauga be papildomo mokesčio. Birželio mėnesį joje siūlomi tokie žaidimai kaip Batman: Arkham Knight, LEGO DC Super-Villains, Fallout 3: Game of the Year Edition, Fortnite ir kt.
    Kur atsiimti žaidimus?

    Apsilankykite Prime Gaming svetainėje, prisijunkite su savo Amazon paskyra, pasirinkite norimą žaidimą ir spauskite „Claim“. Jei žaidimas pažymėtas kaip GOG ar Legacy Games, atsiimsite aktyvavimo kodą, kurį turėsite panaudoti toje platformoje. Žaidimai per Amazon Games App veikia tiesiogiai per Amazon žaidimų paleidimo programą.

    0
    301

    Oficialiai išleista „Nintendo Switch 2“ konsolė

    Ketvirtadienio naktį visame pasaulyje oficialiai pradėta ilgai lauktos „Nintendo Switch 2“ konsolės prekyba.
    Ši konsolė rinkoje pakeis vieną sėkmingiausių visų laikų konsolių „Nintendo Switch“, kuri buvo išleista dar 2017 metais.
    Visame pasaulyje jau nuo vidurnakčio ištikimiausi „Nintendo“ fanai laukė galimybės atsiimti iš anksto užsakytas konsoles, tačiau daliai jų teko nusivilti.
    Dėl atsiradusių tiekybos ir gamybos trikdžių, „Nintendo“ nespėjo išleisti ir pristatyti atitinkamo „Switch 2“ konsolių skaičiaus.
    Deja, bet šie nesklandumai palietė ir konsolės pirkėjus Lietuvoje.
    Dalis ekspertų „Switch 2“ išleidima vadina didžiausio ažiotažo per visą kompiuterinių žaidimų istoriją.

    0
    612

    B. Dunstonas: apie „Call of Duty“ su žmona ir virtualų „Žalgirio“ treniravimą

    Kauno „Žalgirio“ aukštaūgis Bryantas Dunstonas jau ne kartą yra užsiminęs apie savo pomėgį laisvalaikiu – kompiuterinius žaidimus.
    „Dar iki vaikų gimimo kartu su žmona dažnai žaisdavome „Call of Duty“. Išbandėme beveik visas versijas – žaisdavome nuolat“, – pasakojo B. Dunstonas su šypsena.
    Krepšininkas taip pat aktyviai žaidžia ir „NBA 2K“ serijos žaidimą. Net ir virtualiai jis lieka ištikimas Kauno klubui – atstovauja „Žalgiriui“ Eurolygos e-sporto lygoje.
    „Šį sezoną man sekėsi kukliai – 1 pergalė ir 7 pralaimėjimai. Žaidžiu kartu su profesionaliais e-sporto žaidėjais. Anksčiau šioje lygoje žaidė ir Saša Vezenkovas, o dabar – Jayleenas Smithas iš Europos taurės. Dažniausiai savo žaidėjo nenaudoju, jį pasilieku kaip atsargą. Daugiausiai taškų pelno Sylvainas Francisco, gerai sekasi ir Laurynui Biručiui“, – atskleidė amerikietis.
    Vis dėlto didžiausia B. Dunstono aistra – „Call of Duty“. Jis žaidžia tiek dažnai, kad net pasiekė prestižinį „Master Prestige“ lygį. Sezono pradžioje bandė suburti ir komandos draugus bendrai misijai.
    „Su Brady Maneku pradėjome žaisti kartu, prisijungė ir Mattas bei Iggy – jam tikrai gerai sekėsi. Tačiau kiti nelabai įsitraukė. Aš pats pasiekiau aukščiausią lygį – žaidžiau labai daug. Su vaikais namie lieka laiko tik konsolės krepšiniui, bet „Call of Duty“ – jau nebe“, – juokėsi Dunstonas.

    0
    251

    „Sony“ anonsavo „State of Play“

    „Sony“ anonsavo naująjį „State of Play“ renginį, kuriame bus pristatomi nauji žaidimai, o taip pat apžvelgiamas jau paskelbtų žaidimų darbų progresas.
    Speciali transliacija numatyta naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį, lygiai vidurnaktį Lietuvos laiku.
    Kaip skelbia pati „Sony“, transliacijoje bus koncentruojamasi tik į „PlayStation 5“ žaidimus.
    „State of Play“ transliacija:
     

    0
    230

    Paskelbti PS+ „Essential“ birželio mėnesio žaidimai

    Gegužės mėnuo artėja prie pabaigos, o tai reiškia, kad „PlaystationPlus“ „Essential“ prenumeratos turėtojai sulauks naujų žaidimų savo kataloge.
    „Playstation“ anonsavo, kad birželio mėnesį prenumeratos žaidimų katalogą papildys keturi nauji žaidimai.
    Kaip jau tapo įprasta, vasarą PS+ „Essential“ turėtojai sulaukia sporto žaidimų. Šį kartą katalogą papildys NBA 2K25 žaidimas.
    Žaidėjų taip pat laukia „Alone in the Dark“, „Bomb Rush Cyberfunk“ ir „Destiny 2: The Final Shape“.
    Visi žaidimai bus pasiekiami nuo birželio 3 d.

    0
    384

    „PlayStation“ nutraukia savo lojalumo programą

    „Sony“ paskelbė, kad nutraukia prieš keletą metų pristatytą lojalumo programą „PlayStation Stars“.
    Ši lojalumo programa buvo pristatyta 2022 metų pabaigoje ir leido žaidėjams kaupti taškus, kuriuos vėliau galėdavo iškeisti į nuolaidas žaidimams ar skaitmeniniams daiktams įsigyti.
    Vis tik panašu, kad ši programa nepateisino lūkesčių ir nuo 2026 metų nustos galioti.
    Žaidėjai savo sukauptus taškus galės panaudoti iki 2026 metų lapkričio, vėliau jie tiesiog dings.
    „Sony“ neatmeta galimybės sugrįžti su kita lojalumo programa, tačiau nėra aišku, kada tai bus padaryta.

    0
    502

    Lenktynininkas sureagavo į savo reitingą F1 žaidime

    Paskelbti oficialūs naujojo „F1 25“ žaidimo lenktynininkų reitingai, o vienas iš netikėtumų – Carloso Sainzo įvertinimas.
    Ispanas, kurį „Ferrari“ komandoje pakeitė Lewisas Hamiltonas, gavo aukštesnį reitingą nei septyniskart pasaulio čempionas. Ši žinia Sainzui sukėlė šypseną.
    „Mano reitingas aukštesnis nei Lewiso. Esu geriau įvertintas nei geriausias visų laikų“, – juokavo Sainzas.
    Jo pastebėjimą papildė „Williams“ komandos pilotas Alexanderis Albonas: „Tave pakeitė, bet vis tiek turi aukštesnį reitingą!“
    Žaidimo „F1 25“ visų lenktynininkų reitingai buvo paviešinti kartu su žaidimo pristatymu.
    Žaidimo kūrėjai vertina lenktynininkus pagal keturias kategorijas – patirtį (EXP), lenktynių meistriškumą (RAC), budrumą (AWA) ir greitį (PAC).
    Lenktynininkas Reitingas EXP RAC AWA PAC Max Verstappen 95 87 96 85 96 Lando Norris 91 81 89 80 94 Charles Leclerc 91 81 95 93 90 George Russell 90 81 92 84 90 Carlos Sainz 90 87 96 88 88 Lewis Hamilton 89 98 90 90 87 Fernando Alonso 88 99 90 81 87 Oscar Piastri 87 72 92 86 87 Pierre Gasly 86 82 88 79 86 Esteban Ocon 85 81 86 79 75 Nico Hulkenberg 84 87 86 85 82 Alexander Albon 83 81 82 78 85 Yuki Tsunoda 82 77 78 77 85 Liam Lawson 80 54 76 75 85 Lance Stroll 78 83 8§ 78 76 Oliver Bearman 74 52 84 65 73 Gabriel Bortoleto 74 50 76 68 77 Jack Doohan 73 51 71 67 78 Kimi Antonelli 72 50 67 79 76 Isack Hadjar 68 51 66 65 72

    0
    709

    Pasirodė antrasis GTA VI anonsas

    „Rockstars“ kompanija toliau laikosi savo strategijos didžiausius savo žaidimų pristatymus ar anonsus išleisti be jokio išankstinio įspėjimo.
    Antradienį žaidimų mylėtojai netikėtai sulaukė antrojo GTA VI pristatomojo filmuko.
    Šiame anonse iš arčiau susipažinome su pagrindiniais GTA VI protagonistais Jasonu ir Lucia bei jų santykių dinamika.
    Kūrėjai taip pat parodė daugiau „Vice City“ miesto vaizdų ir veiklų, kurios žaidėjų lauks naujajame serijos žaidime.
    Priminsime, kad GTA VI žaidimo išleidimo data neseniai buvo nukelta į 2026 metų gegužės 26 d.
     

    2
    733

    Paskelbta oficiali GTA VI išleidimo data

    Jau gana ilgą laiką laukėmė kokių nors naujienų apie GTA VI iš frančizės kurėjų, Rockstar Games. Žaidimas buvo oficialiai paskelbtas praeitais metais, su rekordiniu treileriu surinkusiu kelis šimtus milijonų peržiūrų.

    Tuo metu, žaidimo kūrėjai galvojo apie išleidimą 2025 metais, tačiau šiandienos jų pranešimas išleidimo datą nustūmė į 2026 metų gegužės 26 dieną:
    Ką manote Jūs? Ar toks veiksmas žaidimui pakenks, ar kaip tik išeis į naudą įrodant, kad kūrėjai nori išleisti kuo pilnesnį žaidimą savo fanams? 

    5
    1.6k

    Esporto A lygoje vėl triumfavo Vilniaus „Žalgirio“ atstovas

    Šį savaitgalį, GG arenoje Kaune,  finišavo trečiasis oficialus Lietuvos futbolo federacijos (LFF) organizuojamas Esporto A lygos sezonas. Aukščiausios lygos nugalėtoju dar kartą tapo Vilniaus futbolo klubo „Žalgiris“ atstovas Domas Burba, apgynęs praėjusiais metais iškovotą čempiono titulą.
    Antrąją vietą šiame sezone užėmė „Sūduvos“ klubo atstovas Aironas Baniulis, kuris taip pat pademonstravo aukštą žaidimo lygį ir atkakliai kovojo dėl čempiono vardo.
    Esporto A lyga išlieka vienintele Baltijos šalių futbolo esporto lyga, bendradarbiaujančia su pasauline žaidimų kūrėja EA SPORTS. Ši partnerystė suteikia Lietuvos žaidėjams išskirtinę galimybę atstovauti mūsų šalį prestižinėje UEFA eČempionų lygoje – viename svarbiausių tarptautinių esporto futbolo turnyrų Europoje.
    „Trečiasis sezonas dar kartą įrodė, kad nuoseklus darbas duoda vaisių. Džiaugiamės augančiu žaidėjų, klubų ir bendruomenės profesionalumu. Vilniaus „Žalgirio“ bei Domo Burbos pasiekimai liudija ne tik jų individualų meistriškumą, bet ir stiprėjančią esporto kultūrą Lietuvoje. LFF tikslas – toliau auginti šį projektą ir suteikti lietuviams vis daugiau galimybių atsiskleisti tarptautiniu mastu“, – teigė LFF Esporto vadovas Edgaras Abromavičius.
    Šiame sezone dalyvavo geriausi šalies esporto žaidėjai, atstovaujantys profesionaliems futbolo klubams, kurie savo rezultatais reikšmingai prisidėjo prie esporto futbolo populiarinimo Lietuvoje.

    0
    525

    „Sony“ patvirtino „Ghost of Yotei“ išleidimo datą

    Žaidimo „Ghost of Tsushima“ fanai pagaliau sužinojo, kada sulauks naujosios serijos dalies.
    Trečiadienį „Sony“ paskelbė, kad „Playstation 5“ ekskliuzyvas „Ghost of Yotei“ konsoles pasieks šiu metų spalio 2 d.
    Kartu su žaidimo išleidimo data pristatytas ir dar vienas žaidimo pristatomasis vaizdo klipas, kuriame žaidėjai supažindinimai su kitais svarbiais „Ghost of Yotei“ veikėjais.
     

    0
    557

    „Sony“ pakėlė PS5 kainas

    Įtempta ekonominė situacija palietė ir žaidimų industriją.
    Kompanija „Sony“ paskelbė, kad yra priversta pakelti tam tikrų „Playstation 5“ modelių kainas.
    Kai savo pranešime nurodo pati kompanija, šie pokyčiai paveiks didžiąją dalį regionų, įskaitant ir Europą.
    Mūsų žemyne PS5 digital versijos kaina šoktels iki 499 eurų. Tiesa, pokyčiai nepalies standartinės PS5 versijos su diskasukiu.
     

    0
    530

    RuneScape tęsinys Dragonwilds jau pasiekiamas Steam

    Jagex, populiaraus MMORPG RuneScape kūrėjai, antradienį netikėtai išleido Dragonwilds, atviro pasaulio—išlikimo žaidimą, kurį galima prilyginti su tokiais žanro gigantais kaip Valheim, Minecraft ir Ark.
    Žaidimas vyksta tame pačiame pasaulyje, Gielinor, pamirštame Ashenfall žemyne, kuriame prabudo drakonai. Galutinis žaidimo tikslas yra nukauti jų karalienę.
    Dragonwilds galite žaisti vieni arba pasikviesti iki trijų draugų. Pats žaidimas sukasi aplink gerai žinomas išlikimo žanro sistemas — medžių kirtimą, namų statymą, naujų įgūdžių atrakinimą ir panaudojimą, bei žinoma visų mėgstamas PvE kovas prieš goblinus ar kitus priešus.
    RuneScape: Dragonwilds jau galite įsigyti Steam platformoje, šiuo metu žaidimas kainuoja 29.99€ ir yra "Early Access" stadijoje.
     

    1
    587

    PS+ „Extra“ prenumeratoriai galės išbandyti „Hogwarts Legacy“

    Kompanija „Sony“ paskelbė žaidimus, kurie artimiausiu metu papildys „PlaystationPlus Extra“ prenumeratos kolekciją.
    Mėnesio ryškiausiu papildymu taps „Hogwarts Legacy“ žaidimas, kuris žaidėjus nukels į „Hario Poterio“ visatą ir jos fanų puikiai pažįstamą Hogwartsą. Tiesa, šiame žaidime neišvysite puikiai pažįstamų veikėjų, kadangi jo veiksmas vyksta gerokai anksčiau.
    „Extra“ prenumeratoriai taip pat galės išbandyti „Blue Prince“, „Lost Records: Bloom & Rage – Tape 2“, „PGA Tour“, „Battlefield 1“ ir „PlateUp!“.
    Dalis žaidimų bus pasiekiami jau nuo balandžio 10 d., dalis – nuo balandžio 15-osios.

    0
    736

    „Minecraft“ filmas pralenkė „Mario Bros“

    „Minecraft“ filmas įspūdingai debiutavo pasaulio kino teatruose.
    Skaičiuojama, kad per pirmąjį savaitgalį „Minecraft“ filmas uždirbo daugiau nei 300 mln. JAV dolerių.
    Tokie skaičiai šiam filmui leido tapti geriausiai debiutavusia kompiuterinio žaidimo adaptacija didžiuosiuose ekranuose.
    Iki šiol šis titulas priklausė „Mario Bros“ filmui.
    Įdomu tai, kad bent jau kritikai „Minecraft“ filmą vertina ganėtinai vidutiniškai.

    1
    677

    Paaiškėjo „Switch 2“ išleidimo data

    „Nintendo“ kompanija trečiadienį surengė specialią „Nintendo Direct“ transliaciją, kurios metu buvo pristatyta naujoji „Switch 2“ konsolė.
    Šis žaidimų kompiuteris pakeis savo pirmtaką „Switch“, kuris buvo išleistas dar 2017 metais.
    Kaip ir pirmtakas, „Switch 2“ leis žaidėjams žaisti tiek kaip su nešiojama konsole, tiek ją prijungti prie televizoriaus. Tiesa, žaidėjai sulauks ryškių patobulinimų.
    Visų pirma, pačio „Switch 2“ ekranas palaikys rezoliuciją iki 1080p ir sugebės išgauti net 120 FPS. Dar didesnes galimybe suteiks prie televizoriaus prijungtas „Switch 2“, kuris sugebės išgauti ir 4K rezoliuciją.
    Taip pat „Nintendo“ pagaliau turės integruota garso pokalbių galimybę pačioje konsolėje, ko itin trūko pirmajam „Switch“.
    Kartu su „Switch 2“ pristatytas ir naujasis „Mario Kart World“ žaidimas, kuris bus išleistas kartu su naująja „Nintendo“ konsole.
    „Switch 2“ parduotuvių lentynas pasieks jau birželio 5 dieną, o jo kaina sieks 449 JAV dolerius.
    Įdomu tai, kad naujasis „Mario Kart World“ kainuos net 80 JAV dolerių.
    Transliacijos metu buvo pristatytos ir kitos naujovės bei žaidimai, kurie pasirodys „Switch 2“ konsolėje.
     

    0
    667

    Trečiadienį bus pristatytas naujasis „Nintendo Switch 2“

    Trečiadienį, balandžio 2 dieną, „Nintendo“ kompanija pagaliau išsamiau pristatys savo naująją „Switch 2“ konsolę.
    Apie pačios konsolės išleidimą buvo pranešta kiek anksčiau, tačiau trečiadienį įvyks net valandos trukmės konsolės pristatymas.
    Tikimasi, specialios „Nintendo Direct“ transliacijos metu bus paskelbta „Switch 2“ išleidimo data bei kaina.
    Specialią „Nintendo Direct“ transliaciją nuo 16 val. Lietuvos laiku galite stebėti „Nintendo“ „Youtube“ ar kitų socialinių tinklų paskyrose.
     

    0
    593

    Paskelbti PS+ „Essential“ balandžio mėnesio žaidimai

    Kaip ir kiekvieną mėnesį, balandžio pradžioja PS+ „Essential“ prenumeratos turėtojai sulauks galimybės parsisiųsti tris nemokamus žaidimus.
    Šį kartą „Sony“ žaidėjams siūlo „RoboCop: Rogue City“, „The Texas Chain Saw Massacre“ bei „Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory“.
    Visus šiuos žaidimus PS+ „Essential“ prenumeratos turėtojai galės parsisiųsti nuo balandžio 1 dienos.
    Šiuos žaidimus žaisti galėsite visą laiką, kol turėsite PS+ prenumeratą.

    0
    607

    „Split Fiction“ sulauks filmo adaptacijos

    Kompiuterinių žaidimų žaidėjų širdis užkariavęs „Split Fiction“ žaidimas sulauks filmo adaptacijos.
    Šį žaidimą kovo pradžioje išleido kompanija „Hazelight Studios“ – ta pati, kuri prieš keletą metų išleido hitą „It Takes Two“, kuris net tapo metų žaidimu.
    Kaip ir „It Takes Two“, taip ir „Split Fiction“ skirtas išskirtinai dviems žaidėjams, kurie bendradarbiaudami turi įveikti įvairias kliūtis ir išbandymus.
    Sėkmingas „Split Fiction“ startas akimirksniu sudomino ir filmų industrijos kompanijas.
    Kaip praneša „Variety“, viena kompanijų jau renka aktorius ir bandys perkelti „Split Fiction“ istoriją į didžiuosius ekranus.
    Daugiau detalių tikimasi artimiausioje ateityje.

    0
    614

    Minecraft filmas 2025: nuotykiai iš kubelių Pasaulio

    Visų laikų populiariausias kompiuterinis žaidimas „Minecraft“ persikelia į kino ekranus ir kviečia žiūrovus patirti nepaprastą kelionę po pasaulį, kuriame gyvybę įkvepia vaizduotė, o taisyklės – tik tavo rankose.
    Keturi labai skirtingi, bet vienodai sunkiai tikrame pasaulyje pritampantys herojai – Garretas, Aušra, Natalija ir Henris – netikėtai susitinka „Minecraft“ pasaulyje. Čia juos pasitinka Styvas – šios skaitmeninės visatos senbuvis ir vedlys, kuris padės draugams atrasti ne tik šio pasaulio paslaptis, bet ir savo vidinę stiprybę. Kupini nuotykių, pavojų ir kūrybiškumo, naujųjų draugų išbandymai taps svarbia pamoka, kaip įveikti iššūkius tiek žaidime, tiek tikrovėje.

    Nuo pat pirmos dienos „Minecraft“ žaidimas tapo pasauliniu fenomenu. Šiandien tai – rekordininkas: parduota per 300 milijonų kopijų, o kiekvieną mėnesį į kubelių pasaulį pasineria apie 170 milijonų aktyvių žaidėjų.
    Lietuviškai filmą įgarsino: Justinas Jankevičius (Garretas), Jurgis Marčėnas (Styvas), Violeta Podolskaitė (Malgoša), Jonas Šarkus (Klementas), Tauras Čižas (Derilas), Agnė Šataitė (Donė), Lukas Šėgžda (Henris), Lina Žemaitytė (Natalija), Algirdas Dainavičius (NITVITAS), Oskaras Tamošaitis (Trevis), Oneida Kunsunga (Marlena), Miglė Meškauskaitė (Aleksė), Algis Butvilas (reporteris), Daumantas Ciunis (Čiangusas).
    Minecraft diskusijas galite rasti čia.

    3
    1.1k

    Endricko įvarčio šventimo animacija pašalinta iš FC 25

    „EA Sports“ pranešė, kad iš populiaraus futbolo žaidimo FC 25 bus pašalintas puolėjo Endricko firminis įvarčio šventimo gestas.
    Nors britų žiniasklaida bandė išsiaiškinti, kodėl buvo priimtas toks sprendimas, bendrovė kol kas nekomentuoja situacijos.

    Anksčiau pats brazilų futbolininkas yra aiškinęs, kad jo šventimo stilius, primenantis beždžionės ar King Kongo judesius, nėra susijęs su jokiais rasistiniais motyvais.
    „Man patinka taip švęsti įvarčius. Tai įkvėpta filmų „Beždžionių planeta“ ir „King Kongas“. Mėgstu mėgdžioti beždžionės judesius, nes tai man linksma ir įdomu“, – teigė Endrickas.

    0
    519

    PS+ žaidimų katalogą papildė UFC 5 ir „Prince of Persia: The Lost Crown“

    Kovo 18 dieną į PlayStation Plus žaidimų katalogą atkeliavo keletas naujų žaidimų, kuriuos PS+ „Extra“ prenumeratos nariai į savo biblioteką gali pridėti jau nuo šiandien.
    Ryškiausia šio mėnesio naujiena neabejotinai tampa UFC 5 žaidimas, kuris leis įsikūnyti į garsiausius mišrių kovos menų atletus ir išbandyti save kovose narvuose.
    Šis žaidimas išsiskiria iki šiol nematytu detalumu UFC serijoje, todėl kiekvienas smūgis oponentui suteiks išskirtines emocijas.
    Suklusti turėtų ir „Prince of Persia“ serijos fanai, kadangi dabar PS+ „Extra“ katalogą papildė naujausias šios serijos žaidimas – „Prince of Persia: The Lost Crown“.
    Taip pat nuo kovo 18 d. PS+ „Extra“ turėtojau galės mėgautis „Captain Tsubasa: Rise of New Champions“, „Mobile Suit Gundam Battle Operation Code Fairy“, „Arcade Paradise“, „Bang-On Balls: Chronicles“, „Syberia – The World Before“.

    0
    479

    Komputerinio žaidimo „Civilization VII“ apžvalga

    Prieš apžvelgiant žaidimą „Civilization VII“, labai svarbu nusimatyti apžvalgos taisykles. Kaip vertinti žaidimą, kurio pavadinime yra skaičius septyni? Ar senesni žaidimai ir jų vertybės yra svarbios? Ar kalbant apie dabartį būtina įvertinti praeitį?
    Į visus šiuos klausimus, beje, atsako pats žaidimas. Jau pirmomis minutėmis žaidėjas informuojamas, kad visa žmonijos istorija tėra vienas ant kito sugulę istorijos sluoksniai. Sluoksniai žmonių ir kultūrų, gimusių, brendusių, pasiekusių savo būties piką ir žuvusių, jei ne nuo ligos ar priešo rankos, tai dėl banalios laiko tėkmės. Tačiau kiekviename tų sluoksnių, naujos visuomenės ras tradicinių vertybių ir svarbios kultūrinės patirties, kurią pasitelkę it pamatą, žiūrėk ir sukurs naują civilizaciją.
    Būtent taip savo žaidimą ir jo tėkmę pristato kūrėjai. Būtent taip veikia ir pats žaidimas, tačiau, kad tokiu taptų, turėjo atsisakyti savo paties vertybių. Būtent todėl „Civilization VII“ apžvelgsime kaip eilinį naują žaidimą, o ne kaip serijos tąsą. Kodėl? Nes kūrėjai akivaizdžiai nesiekė sukurti tęsinio.

    „Civilization VII“ – tai žaidimas apie žmonijos raidą, tarsi telpantis į tradicinį 4x strateginio žaidimo požanrį, bet ir suvaržytas modernių madų, o konkrečiau – naratyvo. Skirtingai nei seniau, dabar visas žaismas, pradedant pasaulio tyrinėjimais, baigiant laiko tėkme, yra įspraustas į savotiškus rėmus, it enciklopedija su savo tomais ir skyriais, nušviečiančiais žmonijos raidą. Tai lemia ne tik naujos žaidimo sistemos, tokios kaip amžių kaita, išskaidanti vieną žaidimą į tris didžiules dalis, bet ir atsitiktiniai gyvenimiški pasakojimai. Apie moterį, kurios neištikimam vyrui reikia bausmės, apie ūkininką, medžiojusį triušius karaliaus miške, apie dabitą asilą, su kuriuo rengsite debatus. Viena vertus, žaidėjas yra viešpats visagalis – nematoma tautos ranka ir sąmonė. Antra vertus, kaip smagu yra turėti valdžią, kuri yra arčiau žmogaus, ar ne?

    Tokiu būdu tris dešimtmečius gyvuojanti serija eilinį kartą tampa populizmo ir populiarumo auka. Ar tai yra blogai? Nebūtinai.
    Visas žaidimas – kelias į pergalę
    Priežastys, kurios labiausiai erzina šios serijos faną, yra tos pačios, dėl kurių jis žaidžiasi taip smagiai. Grubiai šnekant – žaidimas, kurį vadinome civilizacijų raidos smėlio dėže, virto žaislu toje smėlio dėžėje. Tad jei norite visos smėlio dėžės, žaiskite bet kurią kitą serijos dalį. Tą patį darykite, jei nekenčiate žaislų. O tie, kam patinka tiesiog žaisti per daug negalvojant, skaitykite toliau.
    Žaidimą pradedame antikinėje epochoje, tačiau, prieš žengdami į naują ir nepažintą pasaulį, dar turime pasirinkti civilizaciją ir lyderį. Ne taip kaip anksčiau, kai šie dalykai buvo kartu. Dabar civilizaciją ir lyderį renkamės atskirai. Kai kuriais atvejais, beje, vis tiek galime sužaisti žaidimą, kai ir civilizacija, ir lyderis per visą žaismą išlaiko natūralų ryšį. Na, pavyzdžiui, pasirinkę Konfucijų, galime pradėti žaidimą vadovaudami kinų Hanų dinastijai, o kintant amžiams atitinkamai rinktis Mingų ir Čingų dinastijas. Šis pasirinkimas dažniausiai bus siūlomas natūraliai, nes visas kinų dinastijas atrakina pats faktas, kad pasirinkote Konfucijų. ]
    Dauguma lyderių atrakina po kelias civilizacijas, bet lyderiai nėra ir vienintelis būdas gauti naujų civilizacijų. Tarkime, galime pradėti žaidimą su civilizacija, kurios lopšys Afrikoje, tačiau žaidimo metu atlikti tam tikrus veiksmus, kurie užtikrintų galimybę pasirinkti civilizaciją iš Azijos ar Lotynų Amerikos. Pavyzdžiui, jei atradimų epochoje pastatysime tris arbatos plantacijas, tai modernioje epochoje galėsime tapti japonais. Trys miestai tundroje atrakins rusus, o trys pasamdyti generolai prūsus ir taip toliau. Rinkdamiesi savo pirmąjį lyderį ir kultūrą, tikrai pastebėsite, kad jos nėra lygiavertės ir prastai subalansuotos. Neaišku, kokiais kriterijais vadovavosi kūrėjai, parinkdami lyderius ir kultūras ir suteikdami jiems galių, bet kol kas balanso stoka problemų nekelia. Žaidimas ganėtinai lengvas, lengvesnis, nei bet kuris kitas buvęs lyg šiol, tad drąsiai rinkitės tas tautas, kurios jums atrodo mielos. Tiesa, yra situacijų, kai iš pažiūros menki atributai gali tapti labai galingais, bet tai nutiks ne žaidimo pradžioje, o vėlesniuose jo etapuose.
      Antikos epochą žaidime išties galima laikyti pamato formavimu. Gausite naujakurį, kurį vos vienu pelės spragtelėjimu paversite savo pirmuoju miestu, kuriame statysite pastatus ir plėtosite mokslą bei kultūrą. Visa antikos epocha – vos kelios valandos neįtempto žaismo, praturtinto puikiais mokomaisiais įrankiais. Šiame etape, net ir labai norėdami, neatversite daugiau pusės žemėlapio. Mažesnis, nuolat augantis žemėlapis yra gan logiškas būdas perteikti pasaulio suvokimą. Juk daugumą senųjų civilizacijų net visiškai neištyrę savo kilmės žemyno manė esą visas pasaulis. O ir naujiems žaidėjams bus gerokai lengviau pradėti žaisti, kai mokomajame amžiuje nereikės konkuruoti su visomis civilizacijomis iš karto.
    Antikos epocha žaidėjams pristato visas esmines žaidimo mechanikas, o vėliau, su kiekviena nauja epocha, tos mechanikos ženkliai išplečiamos. Kertinė jų – palikimo kelias. Žaidime yra iš viso keturi palikimo keliai, kuriuos galime vadinti ir keliais į pergalę. Žaisdami galime siekti pergalės visuose tuose keliuose, o sukaupti pergalės taškai keliaus su mumis į kitą epochą, kur virs labai galingais pagalbos mechanizmais naujajai imperijai.
    Ekonomika, karyba, mokslas ir kultūra – keturi keliai į pergalę, kurių dinamika skiriasi kiekvienoje eroje. Nuobodžiausias, akivaizdžiausias ir lengviausias kelias į pergalę dabartinėje versijoje yra karyba. Kurioje epochoje bežaistumėte, norėdami laimėti karinę pergalę turėsite tiesiog kariauti. Ir visiškai nebūtina užkariauti visko. Ir ne visada būtina kariauti ginklu – tarkime, atradimų epochoje pakanka atrasti naujų žemių ir pakrikštyti ten įsikūrusius nekrikštus. Kadangi žaidime atsirado griežtas ir akivaizdus limitas tam, kiek miestų galite turėti, karinė pergalė tapo per lengvai pasiekiama – žaidėjui keliamas tikslas visada balansuoja ant tos ribos, kai norėdami laimėti, turėsime užimti ir išlaikyti kiek daugiau miestų nei leidžia limitas. Kaina, kurią mokame už viršyta limitą, yra žmonių laimės faktorius. Visa jūsų tauta praras penkis laimės taškus už kiekvieną miestą virš limito. Kartais tai išties didžiulė bauda, bet jei jau planuojate karinę pergalę, galite iš anksto investuoti į religiją, alkoholį ir propagandą, kad sukurtumėte tikrą laimės imperiją.
    Kiti keliai kiek painesni. Mokslo kelias, ko gero, naudingiausias mokantis žaisti, nes siekiant pergalės jame teks išmokti labiau komplikuotų mechanikų, kai pavojų žmonių laimei kelia žinios, ypač tų labai išsilavinusių miesto gyventojų. Nepaisant to – norint pasiekti mokslo pergalę bet kurioje epochoje, pirmiau teks subalansuoti ekonomiką ir kultūrą. Taip pat, tai vos ne vienintelis kelias į pergalę, kuriam praktiškai nepadeda karai. Ekonominio ir prekybos kelio nė nepavadinčiau unikaliu keliu, nes jis, visų pirma, priklauso nuo mokslo ir kultūros atradimų, leidžiančių plėsti savo pirklių ir resursų bazių arsenalą. Taip pat ekonominė pergalė sunkiai pasiekiama be pamatuotų karinių kampanijų, kurios visos, be abejo, rengiamos tam, kad įgytume daugiau resursų. Ne pinigų, o gamtos išteklių, kurie, kaip taisyklė, atsiranda ten, kur jiems motina gamta nurodė, kartais čia pat už sienos, kitos civilizacijos valdose. Be abejo, dalį tų resursų galima įsigyti ir prekybos keliais, bet turbūt nemeluosiu teigdamas, kad dažniausiai prekybinės pergalės sieks tie, kurie pavargę kariauti suvoks, kad ginklams ir žudynėms jau išleista per daug resursų ir moksle ar kultūroje su kitomis civilizacijomis nepasivaržysi, o štai prekyboje – laisvai.
      Kultūrinis pergalės ir palikimo kelias numato didžių darbų kūrimą ir saugojimą savo muziejuose, galerijose ir vilose. Žaidime nebeliko didžių kūrėjų, ar realių žmonijos sukurtų meno kūrinių, viskas apsiriboja daiktais, kurie skirtingose epochose vadinami skirtingai, bet iš esmės tai yra artefaktai. Bedvasiai ir beveidžiai kūriniai, pūpsantys jūsų saugyklose ir generuojantys mokslą bei laimę. Antikoje jie pelnomi iš mokslo raidos, atradimų epochoje iš kultūros, kurios pamatu tampa religija, o štai moderniame amžiuje teks pasigaminti Indianą Jonesą ir blaškytis po pasaulį bei vogti kitų kultūrų paveldą.
    Trečiajame, moderniame amžiuje, žaidėjas turi ne tik užpildyti pergalės kelią, bet ir atlikti kiekvienam keliui būdinga užduotį, kad pasiektų visišką pergalę žaidime. Žengiant kultūrinės raidos keliu, teks organizuoti pasaulio mugę. Karo kelio šalininkai turės pirmi pasigaminti branduolinį ginklą, užtvirtinantį jų dominavimą pasaulyje. Mokslo pergalės ištroškę žaidėjai, kaip ir seniau, turės atlikti pirmą pilotuojamą skrydį į kosmosą. Nemaloniausias apdovanojimas laukia ekonomistų. Pasirinkus prekybinę pergalę, teks ne tik tapti geležinkelio magnatu, bet ir įkurti pasaulio banką. Tai padarysite siųsdami savo bankininką į kitų civilizacijų sostines ir duodami kyšį kiekvienos jų lyderiui.
    Taigi, eiga kaip ir aiški. Antikos epocha, kuriame savo valstybę, kaupiame pergalės taškus ir lenktyniaujame su laiku, nes šioje epochoje jis lekia greitai. Čia kalbu ne tik apie formalaus laiko tėkmę, bet ir tai, kaip žaidimas nutaria, kad atėjo laikas naujai epochai. Visais atvejais tą laiką į priekį gena visų civilizacijų suminė kelionė jų pasirinktais pergalės keliais. Taigi, kuo labiau sekasi visoms civilizacijoms, tuo greičiau ateis epochos pabaiga. Būtent šis aspektas priartina žaidimą prie stalo žaidimų dinamikos. Epochos pabaiga tampa savotišku žaidimo perkrovimu, tad žaidėjai turi stiprią motyvaciją vengti konfrontacijų ir vystyti savo tautą it žaistų pasjansą. Be abejo, išvengti karų nepavyks, tačiau dvigubos lenktynės su laiku motyvuoja žaisti savo gardelyje ir siekti kuo didesnio kiekio taškų visuose raidos medžiuose, karus pasiliekant žaidimo pabaigai. Tai puikiai suvokia ir dirbtinio kompiuterio valdomi oponentai.
      Karų verta vengti ir dėl to, kad pirmas dvi žaidimo epochas vainikuoja įvairios krizės. Kartais tai bus barbarų invazija, kartais maras, kartais į baudžiauninkų galvas atėjęs suvokimas, kad miesto turčiai per daug atitrūkę nuo realybės – visais atvejais, susidūrus su iššūkiu, geriau būti neįsivėlus į jokį karą. Krizės metu žaidėjas yra priverstas pasirinkti neigiamus padarinius, su kuriais teks tvarkytis, ir tai veikia puikiai, bet tik pirmą kartą. Po kelių partijų jau daugiau mažiau žinosite, kokios žaidime yra krizės ir kaip joms pasiruošti, tad jų reikšmė taps niekinė. Kartais net ir puiki proga pradėti karą, kurios vengėte dar tik mokydamiesi žaisti.
    Trys viename...
    Epochai pasibaigus, žaidimas suskaičiuos viščiukus, atims kariuomenes, žvalgus, laivus ar kelyje pasimetusius naujakurius, sunaikins nepriklausomas mažas tautas, valstybes ir pavers jūsų miestus miesteliais (miesteliai negali nieko gaminti, bet generuoja daug aukso ir maisto). Mainais už patirtus nuostolius, gausite išleisti jau sukauptus pergalės taškus ir įgysite naujų, galingų savybių. Vėlgi, pats tokios žaidimo eigos sumanymas neblogas, bet perėjimas iš amžiaus į amžių nutinka per greitai ir per grubiai. Šis aspektas labai primena stalo žaidimus, kurie baigiasi, kai kažkas vienas sukaupia tam tikrą kiekį pergalės taškų, sužaidęs, kad ir prastai, bet greitai – palaidoja painias ir subtilias kitų žaidėjų strategijas. Kai tai nutiks žaidime pirmą kartą – jausitės apgauti. Kai tai nutiks trečią sykį, pastebėsite, kad epochų pabaiga tampa savotiška proga pasukčiauti ir apžaisti žaidimą. Pavyzdžiui, priplėšti miestų ir žemių, nes bausmės už viršytą limitą mechanizmai tiesiog nespės sugeneruoti blogų padarinių.
    Vėliau, stojęs atradimų amžius kiek pakoreguos pergalės keliuose keliamus tikslus ir atrakins visą žemėlapį, taigi, jei gerai sužaidėte antiką ir susidraugavote su kaimynais, ko gero, visas pastangas telksite į naujų žemių užkariavimą anapus vandenynų. Šioje epochoje, ko gero, praleisite daugiau laiko nei kitose, ne tik dėl augančio pasaulio, bet ir dėl veiksmų gausos, kuriuos galėsite atlikti savo ėjimo metu. Galiausiai, stojus modernizmo erai, žaidimas įmes didžiausią iš nesąmonių, kokią jame pavyko rasti. Kultūrinės raidos medyje, anksčiau ar vėliau, pasirinksite ideologiją. Kol kas jų tėra trys – demokratija, fašizmas ir komunizmas. Bėda ta, kad net ir esant naratyvui, žaidimas nesivargina dėlioti ideologinių akcentų. Na, taip – fašistai moka greičiau statyti pastatus, o komunistai generuoja daugiau mokslo taškų, bet tokie „ideologiniai“ skirtumai tarp civilizacijų egzistuoja viso žaidimo metu. Tačiau būtent šios trys ideologijos yra permanentinės, nekeičiamos ir visada vedančio į karą su oponentais ar partneriais, kurie pasirinks ją kitokią. Edukaciniu požiūriu tai gan ydingas sprendimas, vėlgi, kažkas, ko anksčiau serijoje nėra buvę.
      Spėčiau, kad ideologijų sprendimas buvo pasirinktas vardan žaismo dinamikos ir karinių konfliktų. Antikoje karams nėra laiko, o atradimų amžiuje dauguma karų, net jei ir vyks namuose, bet kovojama bus dėl įtakos kolonijose. Na, o žaidimui baigiantis, ideologijų pasirinkimo etape išprovokuojamas pasaulinis karas, be kurio žaidimas galėtų pasirodyti nuobodokas. Bėda ta, kad nuspėjamumas ir pasikartojimai iš partijos į partiją yra ne mažiau nuobodūs.
    Matote, žaidžiant antrą ar trečią kartą, lyg kokia Vanga žinosite, ką konkrečiai veikti kiekvienoje epochoje. Visa civilizacijos raida it savaime besipildanti pranašystė, apie kurią dirbtinis intelektas apsimes, kad nežino nė velnio. Taigi, būtent jus, o ne kompiuterio valdomi oponentai, žinosite, kada ruoštis karui, kada plaukti jūron, kada taupyti, o kada paversti savo kaimus miestais. Daugeliui tai bus pirmasis šios serijos žaidimas, kurio įveikimas aukščiausiu sudėtingumo lygiu teiks malonumą, o ne iššūkį.
    Ar lengvas žaidimas yra blogas žaidimas?
    Greičiausiai ne. Tai reiškia, kad daugiau žmonių atras seriją ir žanrą, daugiau žmonių patirs malonumą žaisti „Civilization VII“, kad ir kokia ji bebūtų. Serija laimi, fanai pralaimi, bet tik tiek, kiek jiems svarbi grafika. „Civilization VII“ yra be abejo gražiausiai atrodantis žaidimas serijoje. Ne tik serijoje – visame žanre. Pritraukti kamerą ir stebėti miestelių ir mūšių mini dioramas yra labai smagu. Sugretinus tai su fantastiška muzika – potyris gaunasi beveik meditacinis. Tikrai ne kartą pagalvosite, kad iš esmės yra gera būti dievu.
    Be abejo, turime pakalbėti ir apie dramblį kambaryje – žaidimo išbaigtumą ir klaidas. Smulkių techninių klaidelių žaidime gana daug. Pradedant savybėmis, kurios veikia ne taip, kaip aprašytos, baigiant įvairiais techniniais iššūkiais ar pamirštu funkcionalumu vartotojo sąsajoje. Esmė ta, kad dėl bendro žaidimo balanso stokos, o taip pat dėl kūrėjų noro viską supaprastinti, žaismui tos klaidos nekenkia. Žaidimas sukurtas taip, kad žaidėjas, kuriam nesiseka, galėtų susikaupęs gana nesunkiai ištaisyti padarytas klaidas. Tiek savo, tiek tas, kurias primetė pats žaidimas.
    Beje, kartą pažaidę dar atrakinsite ir atsiminimus, kuriuos galėsite pasitelkti, kad kitos sesijos būtų jums parankesnės. Faktas tas, kad šiandien mums parduodamas ne visas žaidimas. Žaidžiant tai tampa gana akivaizdu, kad ir stebint, kaip potvyniai niokoja jūsų miestus, nes jie žaidime yra, o užtvankas kūrėjai pamiršo. Tokia kūrėjų skuba ir aplaidumas yra gana akiplėšiška, bet tuo pačiu metu tai nenuneigia fakto, kad žaisti smagu. Net šiek tiek per smagu. Tiek smagu, kad net norisi užsistoti godžius kūrėjus plėšiančius nuo savo fanų devynis kailius, nes žaidimas akivaizdžiai kurtas ne jiems. Jis kurtas naujai auditorijai, kuri pirmiausia turi išmokti žaisti, o kol tai darys – nevalia jų gąsdinti turinio ir galimybių gausa. Ne veltui ir patys kūrėjai šią dalį praminė „Foundation“. Tai tėra naujo žaidimo pamatas. Ir kaip pamatas jis labai solidus, suteikiantis galimybę vystyti žaidimą bet kurią linkme. Galbūt toks ir yra sumanymas. Jei paaiškės, kad „Civilization VII“ pritraukia daug naujokų, jis judės viena linkme, o jei naujokams nepatiks – neatmesčiau ir to, kad pirmas mokamas žaidimo išplėtimas bus sukurtas taip, kad susigrąžintų visus serijos fanus.
    Taigi, verdiktas ir išvada gana paprasti – jei kada norėjote pažaisti „Civilization“, bet atrodė per nuobodu, per painu ar per sunku – tai žinokite – jūsų metas yra dabar. Nebebijokite naujo žaislo. Žaiskite, atraskite žanrą, o vėliau ir geriausius jame esančius žaidimus, o ne žaislus.

    0
    543
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...