Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Mašina ILGAM LAIKUI(ką pasirinkti)?


Arktisk

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1447 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Labas.

Nepersistenk su pirmu automobiliu. Smagu, kad tokia suma gali skirti, tačiau suprask vieną - mašiną reikės ir išlaikyti, jeigu norėsi su ja važinėti. Pasirinkimas kaip phaeton - ar tikrai turėsi stabilias pajamas, ar moki valdyti savo biudžetą, kad galėtum būti atsidėjęs apvalia sumą remontui? Pavyzdys iš mano gyvenimo: kiekviena mėnesį atsidėdavau konkretų procentą nuo atlyginimo, susitaupęs reikalingą sumą pinigų nusipirkau MB W211 su l6 3.2 cdi motoru - kaifas, ne mašina. Atlikau aptarnavimą, po pirkimo už aptarnavimą turėjau išleisti dar virš 150 €. Po mėnesio važinėjimo, autostradoj nutrūko paskirstymo diržas, išleido aušinimo skystį. Tralas parveže atgal į miestą NAKTĮ (120 €), autoservise sekančią dieną pakeitė diržą, vandens pompą, k.t., važiuoju į Kauną autostrada - akyse temperatūra pakilo iki 110° C. Užgesinau, praėjo 30 min, užkūrus - kala motoras. Sulankstė 1 ir 3 stumoklius. Visas remontas su tralais, variklio dalim, aušinimo sistema atsiėjo apie 800 €. Moralas kame - verčiau išleisk BENT keliais šimtais mažiau, tačiau turėk pinigų "juodai dienai", nes po pirkimo tikėtina, jog defektai išlys. Mažesni ar didesni. Pirk tai, kas tau prie širdies. Iš pasakojimų nepatarinėsiu, galiu papasakoti iš patirties - w211 per kelis metus naudojimo yra kol kas afigeniausias sprendimas, sąnaudos tenkina, komfortas didesnis nei vidutinės klasės naujas automobilis, sportiškumo man nereikia, tačiau įlysti į žiedą, ar nugesinti savim per daug pasitikintį 530d "betmana" tikrai galėsi. Draugė vairuoja 525d e60 pre lci - taip pat labai patenkinti, remontas sąlyginai pigus, labai retai reikalauja investicijų, apart elektronikos grybavimų. Sąnaudos apie 8l, komforto mažiau nei MB, tačiau sportiškumas ir "stovėjimas ant kelio" - daug didesnis, kadangi MB plaukioja, bėgius permetinėja lėtai, dėl to pačio komforto. Galvok savo galva. :) Visos auto yra geros, kai perki ne už 1000-2000 €. Tiesa kiek girdėjau, 2002~ metų limuzinai buvo nevykę bet kurios vokiečių markės (pataisykit jei klystu)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

11 minutes prieš, ixes parašė:

Labas.

Nepersistenk su pirmu automobiliu. Smagu, kad tokia suma gali skirti, tačiau suprask vieną - mašiną reikės ir išlaikyti, jeigu norėsi su ja važinėti. Pasirinkimas kaip phaeton - ar tikrai turėsi stabilias pajamas, ar moki valdyti savo biudžetą, kad galėtum būti atsidėjęs apvalia sumą remontui? Pavyzdys iš mano gyvenimo: kiekviena mėnesį atsidėdavau konkretų procentą nuo atlyginimo, susitaupęs reikalingą sumą pinigų nusipirkau MB W211 su l6 3.2 cdi motoru - kaifas, ne mašina. Atlikau aptarnavimą, po pirkimo už aptarnavimą turėjau išleisti dar virš 150 €. Po mėnesio važinėjimo, autostradoj nutrūko paskirstymo diržas, išleido aušinimo skystį. Tralas parveže atgal į miestą NAKTĮ (120 €), autoservise sekančią dieną pakeitė diržą, vandens pompą, k.t., važiuoju į Kauną autostrada - akyse temperatūra pakilo iki 110° C. Užgesinau, praėjo 30 min, užkūrus - kala motoras. Sulankstė 1 ir 3 stumoklius. Visas remontas su tralais, variklio dalim, aušinimo sistema atsiėjo apie 800 €. Moralas kame - verčiau išleisk BENT keliais šimtais mažiau, tačiau turėk pinigų "juodai dienai", nes po pirkimo tikėtina, jog defektai išlys. Mažesni ar didesni. Pirk tai, kas tau prie širdies. Iš pasakojimų nepatarinėsiu, galiu papasakoti iš patirties - w211 per kelis metus naudojimo yra kol kas afigeniausias sprendimas, sąnaudos tenkina, komfortas didesnis nei vidutinės klasės naujas automobilis, sportiškumo man nereikia, tačiau įlysti į žiedą, ar nugesinti savim per daug pasitikintį 530d "betmana" tikrai galėsi. Draugė vairuoja 525d e60 pre lci - taip pat labai patenkinti, remontas sąlyginai pigus, labai retai reikalauja investicijų, apart elektronikos grybavimų. Sąnaudos apie 8l, komforto mažiau nei MB, tačiau sportiškumas ir "stovėjimas ant kelio" - daug didesnis, kadangi MB plaukioja, bėgius permetinėja lėtai, dėl to pačio komforto. Galvok savo galva. :) Visos auto yra geros, kai perki ne už 1000-2000 €. Tiesa kiek girdėjau, 2002~ metų limuzinai buvo nevykę bet kurios vokiečių markės (pataisykit jei klystu)

Pilnai su tavim sutinku šiuo pasakymu. Pirma mašina skirta ne pasirodyt prieš kažką ar pan., o tobulinti vairavimo įgūdžius. Katik išsilaikius teises darysi daug klaidų kaip ir visi, tad jei padarysi avarija dėl savo kaltės ar ne dėl savo bus abydna. Geriausia rinktis jei taip nori kažko geriau iki 1-2k€ tikrai yra gerų variantų. Tu gali pirkti mašiną už 200€ ir už 5000€ vistiek į remontą sukišti pinigų reikės vienaip ar kitaip, + jei drausies automobilį ant savęs draudimas kainuos kosmosą. Geriau neišleisti visų pinigų ir pasilikti kažką rezervui, jei automobilis visiškai subirėtų ir būtų galima nusipirkti pakaitinį variantą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ahhhh, Phaetonai, bėmbė.. Paskui važinėjat su naudotom pusplikėm padangom ir pilat saliarką po 10eur degalinėj. Pasvajokit, pagalvokit, kodėl naudotas VW Phaetonas kainuoja kaip panašių metų Toyota Auris, ir pirkit tokią auto, kurią galėsit ne tik nusipirkt, bet ir išlaikyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pataupytum  ir uz 6k rastum lexus gs 430 mk III b/d eksplotacija pigi butu ir remontus pamirstum ilgam, dar variantas lexus is 250 griebt iki 5k apie remonta pamirsi. Jei is dyzelio siulyciau mersa e klases, tik nezeciau is lietuvisku puslapius nes visi nuplyse arba vadinami pilni komplektai "su sildomom sedynem" dar variantas bmw 530d arba 528xi, buvo vienas variantas amerikonas uz 4,5k b/d fl dabar dar neblogas guli autobili 6k praso benzas 528 nenudroztas. Bet tavo vietoi dar palaukciau, nes 1-2 men pries liepa turetu leisti kainas ir visi bandys sudus atsikratyt ir atsinaujint pries isigaliojant istatymui.

Redaguota , nario iheceNas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ačiū visiems už protingas nuomones,patarimus.Postas buvo apie pirmą mašiną ilgam laikui(pataisiau pavadinimą).

Pirmam kartui,kol tobulini vairavimo įgūdžius kažką tokio mąstau; Spausti

Ilgam laikui,kai įgūdžiai bus šiek tiek geresni(2-3 metų laikas); Spausti arba Spausti  arba Spausti

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

37 minutes prieš, Arktisk parašė:

Ačiū visiems už protingas nuomones,patarimus.Postas buvo apie pirmą mašiną ilgam laikui(pataisiau pavadinimą).

Pirmam kartui,kol tobulini vairavimo įgūdžius kažką tokio mąstau; Spausti

Ilgam laikui,kai įgūdžiai bus šiek tiek geresni(2-3 metų laikas); Spausti arba Spausti  arba Spausti

 

 

Imk iškart iš trijų, pirmo pasačiaus net neimk, kam tau čia tuos du tris metus vargt ir prikelinėt, jei gali iškart su padoria būt. Na nebent išsilaikei teises iš 5karto ir nepasitiki savim prie vairo, tai gali imt pirmąjį..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, Arktisk parašė:

Ačiū visiems už protingas nuomones,patarimus.Postas buvo apie pirmą mašiną ilgam laikui(pataisiau pavadinimą).

Pirmam kartui,kol tobulini vairavimo įgūdžius kažką tokio mąstau; Spausti

Ilgam laikui,kai įgūdžiai bus šiek tiek geresni(2-3 metų laikas); Spausti arba Spausti  arba Spausti

 

 

Šaunuolis, geras pasirinkimas :) Kolega vairuoja tavo atsiųsta Chrysler, tai superine mašina. Komforto per akis, sportiškumo užtenka, dar kadangi eina LSD, gali lengvai šikną nurauti. Suprasi ką reiškia auto turėt ir čiupk. Sekmės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, Inžinierius parašė:

Imk iškart iš trijų, pirmo pasačiaus net neimk, kam tau čia tuos du tris metus vargt ir prikelinėt, jei gali iškart su padoria būt. Na nebent išsilaikei teises iš 5karto ir nepasitiki savim prie vairo, tai gali imt pirmąjį..

Vairavimo patirties stygius - Nesinori brangios mašinos subraižyt pirmus mėnesius.

29 minutes prieš, ixes parašė:

Šaunuolis, geras pasirinkimas :) Kolega vairuoja tavo atsiųsta Chrysler, tai superine mašina. Komforto per akis, sportiškumo užtenka, dar kadangi eina LSD, gali lengvai šikną nurauti. Suprasi ką reiškia auto turėt ir čiupk. Sekmės.

Taip,tas 300C neblogai žiūrisi,vidus amerikietiško stiliaus,o ką reiškia LSD kad šikną gali nuraut? :D

21 minutes prieš, Cartelis parašė:

asmeniškai siūlyčiau bmw e60 530 160kw, patikimiausias variklis po 135/142kw. nera labai brangus remontas. iki 5k tikrai galetum rast gera varianta.

Bmw nedomina.

22 minutes prieš, intrigantas parašė:

tai f01 neiimsi jo?

Imsiu tavo mamą,tinka?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

5 minutes prieš, Arktisk parašė:

Vairavimo patirties stygius - Nesinori brangios mašinos subraižyt pirmus mėnesius.

Aš panašioje situacijoje buvau. Irgi galvojau - imti pigesnę, ar brangesnę, kaip pirmą. Nepasakosiu, tarp ko rinkausi ar kokie prioritetai buvo. Šeimoje, sakykim, išvis niekas nevairuoja, nei kitas automobilis buvo, tad apie mano kažkokią tai patirtį nėra net apie ką kalbėti :D Jei tu nesi durnelis, nėra labai ten ko bijoti, nes pabraižysi tu jos lygioj vietoj. Pats pasiimiau Opel Insignia sedaną, dešimtų metų. Kol kas jokių problemų nebuvo, niekur neužvažiavau, nieko nekliudžiau, niekur neįbrėžiau. Remontai buvo tik pagrindiniai, einami ( tepalai, filtrai, padangos.. ) per vos ne du metus. Džiaugiuos sprendimu, kad neėmiau kokio lavono už kelias k, o pasiimiau tvarkingą auto, su gera komplektacija ir visu kitu už šešias. Galvojau anksčiau ir aš, kad ai čia geriau pigesnę kol pramoksiu vairuoti kol visą kitą, bet dabar tai tikrai nesirinkčiau niekad to varianto, kad pigesnė kaip pirma - geresnė. Draugai susipirko pigesnes, nes neturėjo iš ko imt kitokias, tai dažniausiai sukiša vos ne tą pačią kainą į remontus, už kurią nusipirko auto ( aišku nekalbu, kad visada taip bus, labai priklauso ir nuo to, ant kokios užpulsi ir kaip buvo prižiūrima ankstesnių savininkų ). O kankintis ir važinėt su senu lavonu, kai yra galimybės normalesnę pasiimti - neverta, ir tiesiog nelogiška.

 

Anyway, goodluck su pasirinkimu, saugaus kelio :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

34 minutes prieš, el_faktro parašė:

Aš panašioje situacijoje buvau. Irgi galvojau - imti pigesnę, ar brangesnę, kaip pirmą. Nepasakosiu, tarp ko rinkausi ar kokie prioritetai buvo. Šeimoje, sakykim, išvis niekas nevairuoja, nei kitas automobilis buvo, tad apie mano kažkokią tai patirtį nėra net apie ką kalbėti :D Jei tu nesi durnelis, nėra labai ten ko bijoti, nes pabraižysi tu jos lygioj vietoj. Pats pasiimiau Opel Insignia sedaną, dešimtų metų. Kol kas jokių problemų nebuvo, niekur neužvažiavau, nieko nekliudžiau, niekur neįbrėžiau. Remontai buvo tik pagrindiniai, einami ( tepalai, filtrai, padangos.. ) per vos ne du metus. Džiaugiuos sprendimu, kad neėmiau kokio lavono už kelias k, o pasiimiau tvarkingą auto, su gera komplektacija ir visu kitu už šešias. Galvojau anksčiau ir aš, kad ai čia geriau pigesnę kol pramoksiu vairuoti kol visą kitą, bet dabar tai tikrai nesirinkčiau niekad to varianto, kad pigesnė kaip pirma - geresnė. Draugai susipirko pigesnes, nes neturėjo iš ko imt kitokias, tai dažniausiai sukiša vos ne tą pačią kainą į remontus, už kurią nusipirko auto ( aišku nekalbu, kad visada taip bus, labai priklauso ir nuo to, ant kokios užpulsi ir kaip buvo prižiūrima ankstesnių savininkų ). O kankintis ir važinėt su senu lavonu, kai yra galimybės normalesnę pasiimti - neverta, ir tiesiog nelogiška.

 

Anyway, goodluck su pasirinkimu, saugaus kelio :D

Apsvarstysiu šitą variantą,net susimąstyti privertei.. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 8 valandas(-ų), Arktisk parašė:

Vairavimo patirties stygius - Nesinori brangios mašinos subraižyt pirmus mėnesius.

Taip,tas 300C neblogai žiūrisi,vidus amerikietiško stiliaus,o ką reiškia LSD kad šikną gali nuraut? :D

Bmw nedomina.

Imsiu tavo mamą,tinka?

Lsd - limited slip differential, pats per daugiausiai driftu neapsidomėjęs, bet be lsd rimtai nepadriftinsi, nebent virinsi reduktoriu, nes paprastam reduktoriui vienas ratas prasisuska, kitas ne, o suvirinus jį sukasi abu, o ant LSD sukasi abu be jokių virinimu, ko pasekoje lsd reduktorius išbrangėjęs yra. Jei kažkur nusišnekėjau pataisys mane šonaslydžio megėjai.

Be to patikrint gali ar turi lsd, tai tiesiog pakėlus galinius ratus sukt vieną ir jeigu kitas sukasi kartu turi lsd reduktorių.

Redaguota , nario Inžinierius
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 5 valandas(-ų), Inžinierius parašė:

Lsd - limited slip differential, pats per daugiausiai driftu neapsidomėjęs, bet be lsd rimtai nepadriftinsi, nebent virinsi reduktoriu, nes paprastam reduktoriui vienas ratas prasisuska, kitas ne, o suvirinus jį sukasi abu, o ant LSD sukasi abu be jokių virinimu, ko pasekoje lsd reduktorius išbrangėjęs yra. Jei kažkur nusišnekėjau pataisys mane šonaslydžio megėjai.

Be to patikrint gali ar turi lsd, tai tiesiog pakėlus galinius ratus sukt vieną ir jeigu kitas sukasi kartu turi lsd reduktorių.

Reiškias nereikia man tų lsd visų vadinamų,nedriftint ruošiuos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2020-03-27 22:52, LaurynasJ parašė:

Phaeton yra baisiai nekokybiškas ir nepatikimas automobilis, jeigu tokios klasės(limuzino) BMW E65/e66, o šiaip siūlyčiau kokį BMW E60, dyzeliniai varikliai visi patikimi bei pakankamai galingi, automatinės dežės geros palyginus su kitomis markėmis tų metų, 3.0 ir 3.5 benzininiai varikliai irgi pakankamai patvarūs bei labai galingi, mašina nėra per didelė, komfartabili, išvaizdi

Už e65 labiau lūžtančių nėra. Turiu 3d tipo patikimiausiu motoru, per metus sukišau 2k ir vistiek nevažiuoja kaip turi.

prieš 8 valandas(-ų), Inžinierius parašė:

Lsd - limited slip differential, pats per daugiausiai driftu neapsidomėjęs, bet be lsd rimtai nepadriftinsi, nebent virinsi reduktoriu, nes paprastam reduktoriui vienas ratas prasisuska, kitas ne, o suvirinus jį sukasi abu, o ant LSD sukasi abu be jokių virinimu, ko pasekoje lsd reduktorius išbrangėjęs yra. Jei kažkur nusišnekėjau pataisys mane šonaslydžio megėjai.

Be to patikrint gali ar turi lsd, tai tiesiog pakėlus galinius ratus sukt vieną ir jeigu kitas sukasi kartu turi lsd reduktorių.

Kaip tik driftinti reikia tik su virintu reduktorium, nes driftinant LSD pats blokuoja reduktorių ir gali būti, jog kai reikės neužblokuos ir atvirksčiai, ko pasekoje driftinant LSD išsijunks ir susivelsi, ko pasekoje sudaužysi tą mašiną.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 3 valandas(-ų), Exillumnet parašė:

Už e65 labiau lūžtančių nėra. Turiu 3d tipo patikimiausiu motoru, per metus sukišau 2k ir vistiek nevažiuoja kaip turi.

Kaip tik driftinti reikia tik su virintu reduktorium, nes driftinant LSD pats blokuoja reduktorių ir gali būti, jog kai reikės neužblokuos ir atvirksčiai, ko pasekoje driftinant LSD išsijunks ir susivelsi, ko pasekoje sudaužysi tą mašiną.

Na nežinau, gal nepataikei labai, gal nesusižiūrėjai pakankamai pirkdamas, tiek mano e60 tiek tėvo e65 3.0d abu, mano vienas remontas buvo motoro apie 200-300€ ir dabar jau koki virš 2 metų be problemų, e65 motoro bėdų iš vis nebuvo tik, visokios galvos atramos elektrinės šiek tiek pagrybavę buvo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 4 valandas(-ų), LaurynasJ parašė:

Na nežinau, gal nepataikei labai, gal nesusižiūrėjai pakankamai pirkdamas, tiek mano e60 tiek tėvo e65 3.0d abu, mano vienas remontas buvo motoro apie 200-300€ ir dabar jau koki virš 2 metų be problemų, e65 motoro bėdų iš vis nebuvo tik, visokios galvos atramos elektrinės šiek tiek pagrybavę buvo.

Gal tėvas mažai važinėja, tai ir nelūžta tiek, aš per metus apie 40-50k km susuku, tai ir lūžta. Yra, yra jie problematiniai, tėvui pasisėkė ir tiek, kad dar nelūžo, pažįstu ne vieną, kuris turėjo ar turi tokį e65, jie tokie sukurti - lūžti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2020-03-29 22:46, Arktisk parašė:

Ilgam laikui,kai įgūdžiai bus šiek tiek geresni(2-3 metų laikas); Spausti arba Spausti  arba Spausti

Ne kiek įgūdžių reikės, o finansų limuzinams išlaikyt. Ypač pirmus 2 variantus. O nubraižyt lavoną taip pat eina, kaip ir padoresnes auto. Šito argumento visiškai nesuprantu :D:D 
 

2020-03-30 00:41, el_faktro parašė:

Aš panašioje situacijoje buvau. Irgi galvojau - imti pigesnę, ar brangesnę, kaip pirmą. Nepasakosiu, tarp ko rinkausi ar kokie prioritetai buvo. Šeimoje, sakykim, išvis niekas nevairuoja, nei kitas automobilis buvo, tad apie mano kažkokią tai patirtį nėra net apie ką kalbėti :D Jei tu nesi durnelis, nėra labai ten ko bijoti, nes pabraižysi tu jos lygioj vietoj. Pats pasiimiau Opel Insignia sedaną, dešimtų metų. Kol kas jokių problemų nebuvo, niekur neužvažiavau, nieko nekliudžiau, niekur neįbrėžiau. Remontai buvo tik pagrindiniai, einami ( tepalai, filtrai, padangos.. ) per vos ne du metus. Džiaugiuos sprendimu, kad neėmiau kokio lavono už kelias k, o pasiimiau tvarkingą auto, su gera komplektacija ir visu kitu už šešias. Galvojau anksčiau ir aš, kad ai čia geriau pigesnę kol pramoksiu vairuoti kol visą kitą, bet dabar tai tikrai nesirinkčiau niekad to varianto, kad pigesnė kaip pirma - geresnė. Draugai susipirko pigesnes, nes neturėjo iš ko imt kitokias, tai dažniausiai sukiša vos ne tą pačią kainą į remontus, už kurią nusipirko auto ( aišku nekalbu, kad visada taip bus, labai priklauso ir nuo to, ant kokios užpulsi ir kaip buvo prižiūrima ankstesnių savininkų ). O kankintis ir važinėt su senu lavonu, kai yra galimybės normalesnę pasiimti - neverta, ir tiesiog nelogiška.

 

Anyway, goodluck su pasirinkimu, saugaus kelio :D

Lavonas ar ne - toli gražu ne nuo amžiaus priklauso. Būna ir <10 metų senumo mašinų, tinkamų nurašymui nebent. Puiku, kad su insignia nuskilo, bet taip pat ir su 3 golfu gali nuskilt. Aišku, būna tikrai ant tokių perekupų užsirauna, kad už neadekvačią kainą nusiperka tokią, kurios niekaip neapsimoka tvarkyt. Nes suplojo kaip už pusiau tvarkingą, o reikia keist viską :D

O tą pačią kainą sukišt - sakyčiau normalu, jei ta kaina - juokinga. Lavoną guolį 4tą pažįstamas nupirko už 300eur. Prikėlus, toli 1k neperlipo. Ir va, dabar tvarkingą auto turi :)
 

2020-03-29 23:25, Inžinierius parašė:

Imk iškart iš trijų, pirmo pasačiaus net neimk, kam tau čia tuos du tris metus vargt ir prikelinėt, jei gali iškart su padoria būt. Na nebent išsilaikei teises iš 5karto ir nepasitiki savim prie vairo, tai gali imt pirmąjį..

Passatą, ar bet kokį kitą seną paprasta vageną (ne phaetoną tikrai), prikelsi už 600-900 blogiausiu atveju, kaip ir minėjau atvejį su golfu. Dalys jų - graudžiai pigios.

Kuo toliau skaitau jūsų sapaliones, tuo graudžiau daros. Spangstat apie senus limuzinus, o ar išlaikyt sugebėsit - nė nepagalvojat. Niekada išlaikymas neatpinga kartu su mašinos nuvertėjimu. O jei gan nesena mašina baisiai nuvertėjus - tikrai ne be reikalo. Nesakau būtent seną VW pirkt (pats nepirkčiau), bet nėra ko spangt apie limuzinus. Pilna padorių mašinų, kurių išlaikymas karvės nekainuoja. Bet ai, kam aš čia pisu protą, gi už tą pačią kainą galima seną lymuzyną pasiimt. 

O jei jau labai norit limuzino papigei - galit ieškit USA importų. Tarkim, to pačio S80II atveju, T6/3.2 benzinai patikimesni nei naujesni dyzeliai su visais ekologiniais hemarojais. Priedui - daugiau pasirinkimo, norint auto, nevažiavusio kelis kartus į menulį ir atgal.
Aišku, gaukit aukciono foto, jei tik įmanoma. Ne visi importai kotletai, ypač, jei importuota ~10m senumo auto. Senelius nurašo kartais ir dėl keliu įbrėžimų ir bamperio aplankstymų.

Redaguota , nario Marichuana`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2020-03-29 22:46, Arktisk parašė:

Ačiū visiems už protingas nuomones,patarimus.Postas buvo apie pirmą mašiną ilgam laikui(pataisiau pavadinimą).

Pirmam kartui,kol tobulini vairavimo įgūdžius kažką tokio mąstau; Spausti

Ilgam laikui,kai įgūdžiai bus šiek tiek geresni(2-3 metų laikas); Spausti arba Spausti  arba Spausti

 

 

Imk trečią variantą, kai bus laikas skirtas, ir neturėsi didelių problemų. Neklausyk kitų, kad ten sako "Lexus'ą, Audi, BMW, VW Pitoną, Chrysler" imt. Dalys ne pigios ir Chrysler yra kind of brolis su Fiat. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, Snoop_John parašė:

Imk trečią variantą, kai bus laikas skirtas, ir neturėsi didelių problemų. Neklausyk kitų, kad ten sako "Lexus'ą, Audi, BMW, VW Pitoną, Chrysler" imt. Dalys ne pigios ir Chrysler yra kind of brolis su Fiat. :)

Žiūrėsim,Ačiū už protingus komentarus :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1447 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...