Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

C++ skaičiaus apvertimas ir dalijimas iš skaitmenų


Rox AS

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2293 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki! gal kas galetumet padet? reikia coda parasyt bet net neisivaizduoju nu oko pradet? :((( gal kam nesunku butu greit sucodint. buciau labai dekingas!!! :)) 

 

Parašykite programą, kuri patikrintų ar skaičiaus sk atbulas skaičius dalijasi iš visų savo skaitmenų. Pasitikrinkite: kai sk 216, jo atbulas skaičius 612 dalijasi iš 1, 2, 6, o skaičiaus 102, atbulas 201 nesidalija iš savo skaitmeny.

 

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na, pirmiausia, tau riekia gauti skaičiaus skaitmenis, norint jį apversti. Štai kodas, kuris išskiria visus skaičiaus skaitmenis ir juos sudeda į masyvą:

#include <iostream>

using namespace std;

int main(int argc, char* argv[])
{
    unsigned long long int number = 17999999999999999999;
    unsigned int digits[20];

    int number_of_digits;
    for (number_of_digits = 0; number > 0; number_of_digits++)
    {
        unsigned int digit = number % 10;
        digits[number_of_digits] = digit;
        number /= 10;
    }

    cin.get();

    return 0;
}

Na, o turėdamas visus skaitmenis, juos gali, norima tvarka, paversti į skaičių daugindamas iš atitinkamo 10 laipsnio. Tarkim, turi skaitmenis 3, 1, 9, 2. Norėdamas tokius skaitmenis paversti į skaičių, turi dauginti taip - 3 * 10^3 + 1 * 10^2 + 9 * 10^1 + 2 * 10^0. Taip veikia pozicinės skaičiavimo sistemos. Mūsų naudojama dešimtainė ir yra pozicinė skaičiavimo sistema.

Galiausiai, jei nori sužinoti, ar norimas skaičius dalinasi iš kito skaičiaus, naudok liekanos operatorių.

Redaguota , nario Tautedorus
  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pirma išskaidyk skaitmenimis skaičių. pvz

int x=4786;
int a;
int x1, x2, x3, x4;

x1 = x / 1000; // pirmas skaitmuo
x2 = x / 100 % 10; // antras skaitmuo
x3 = x / 10 % 10; // trečias ksaitmuo
x4 = x % 10; // ketivrtas

apvertimas atvirkščia funkcija

 

a = x4 * 1000 + x3 * 100 + x2 * 10 + x1; // kintamasis a bus apverstas skaičius

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • d0Se užrakino šią temą

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2293 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...