Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • Naujienos

    SuperGames rašomi straipsniai apie IT naujienas, žaidimus

    LT ID - sukurtas nemokamas elektroninis parašas ir spaudas

    Neseniai atsirado nauja paslauga pavadinimu LT ID, jinai yra alternatyva m-parašui už kurį tenka mokėti norint naudotis, tuo tarpu LT ID paslauga elektroninio parašo ir elektroninio spaudo yra visiškai nemokama.

    Gaila, bet jeigu neturite mobilaus parašo, jums reikės eiti į Registrų Centrą, čia lygiai identiškai kaip su Smart ID.
    Kaip veikia LT ID?
    Atsisiųskite programėlę LT ID Susiekite įrenginį su paskyra Pradėkite naudotis Paslaugos svetainė: https://ltid.lt/
    Nors LT ID yra beta stadijoje, bet visi yra kviečiami ja išbandyti ir radus kokias nors spragas pranešti el.laišku į [email protected].

    3
    1.4k

    Pirmuoju kibersportininku milijonieriumi tapo 22 metų vaikinas

    Helvijas Saukantas, pseudonimu broky, tapo pirmu Latvijos kibersportininku, per savo karjerą uždirbusius daugiau nei milijoną JAV dolerių. 120 22 m. H. Saukantas per savo karjerą uždirbo 1 017 832,41 JAV dolerį ir užėmė 164-ą vietą daugiausiai uždirbančių pasaulio kibersportininkų sąraše. Kibersporto srityje mažiausiai vieną milijoną uždirbo 167 žmonės visame pasaulyje. Per pastarąjį mėnesį H. Saukantas papildė savo piniginę 67 tūkst. JAV dolerių (43-ia vieta pasaulyje), o per tris mėnesius jis uždirbo 192 tūkst. JAV dolerių (18-a vieta pasaulyje).
    H. Saukantas yra profesionalios komandos „FaZe Clan“ narys ir žaidžia daugiausiai „Counter Strike 2“ (CS2). Komanda „FaZe“ nepraleido nė vieno finalo CS2 aukščiausiojo lygio turnyruose, laimėjo tris iš penkių finalų. Neseniai „FaZe“ užėmė antrą vietą HLTV (hltv.org) reitinge, pirmą vietą užėmė „Vitality“ – komanda, kuriai jie pralaimėjo dviejuose pastaruosiuose finaluose. Latvija užima tik 55-ą vietą daugiausiai uždirbančių žaidėjų reitinge: 325 žaidėjai iš viso uždirbo 2 711 436,05 JAV dolerius. Antras pagal uždirbtas pajamas Latvijoje – Andrejus Piratovas (merstachhh), jis uždirbo 463 931,79 JAV dolerį, žaisdamas „Fortnite“. Trečią vietą užėmė CS2 žaidėjas – Marekas Galinskis (YEKINDAR), jis uždirbo 427 489,57 JAV dolerius.

    2
    1k

    Nemokamas Discord Nitro mėnesiui!

    Discord sugalvojo padalinti šventinių dovanų ir turite puikią galimybę gauti nemokamą Discord Nitro mėnesiui!
    Kas jį gali gauti?
    Ši "Nitro" akcija negalioja tiems kurie per pastaruosius 12 mėnesių turėjo aktyvią "Nitro" narystę.
    Kaip jį gauti?
    1. Nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
    2. Puslapio apačioje rasite "Download Opera GX", parsisiunčiate jį ir instaliuojate.
    3. Atsidarykite naršyklę "Opera GX" ir nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
    4. Spaudžiate ant "Claim Now!" ir atsiimate savo 1 mėnesio Discord Nitro prenumeratą.
    Kiek laiko galioja ši akcija?
    Ši akcija galioja iki 2024 m. birželio 17 d.
    Ar "Claim Now! mygtukas sugeneruoja vis naujas Discord Nitro prenumeratas?
    Taip, galite jį spaudinėti kiek norite ir jums jis sugeneruos vis nauja nuoroda su Discord Nitro prenumerata.
     
     

    5
    1.7k

    Kokius pranašumus ir „ypatumus“ turi inovatyvūs vaizdo žaidimai?

    Šaltinis kūrybai šiandien laikomas dirbtinis intelektas. Jo pagalba rašomi siužetai, kuriamos temos ir net kuriamos programos vėlesniam įvairių vaizdo žaidimų leidimui. Tačiau ne viskas yra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Paskutinį dešimtmetį žmonėms buvo pristatyta nuostabiai daug sėkmingų, dėmesį traukiančių ir originalių vaizdo žaidimų. Visi jie turi unikalų žaidimo procesą, kuriame yra savo siužetas, unikalūs veikėjai, įdomios nuotykių linijos ir žaidimo mechanika.
    Tuo pačiu metu kartu su vaizdo žaidimais keičiasi ir visa aplinka. Neatidėliotai toliau vystosi ir kitos sferos, įskaitant azartinę ir pramoginę, kuriose yra GGBET lošimo automatai, kompiuterinė, kurioje galima žaisti namuose su konsolėmis ir virtualios realybės akiniais, ir mobilioji, visiškai pritaikyta nešiojamiems išmaniesiems telefonams ir mažiems įrenginiams. Visi šie vaizdo žaidimai jungia viena – gilus siužetas, sugalvota „pamišusi“, tačiau tuo pačiu ir nuostabi idėja ir galimybė gauti tikrą malonumą iš virtualiame pasaulyje vykstančių procesų, kuriuos papildo naujovės, tokios kaip VR, AR ir kitos. Bet apie viską po truputį.
    Kokiais inovacijomis aprūpintos naujos šiuolaikinės vaizdo žaidimų versijos?
    Žaidimų pramonė ir toliau plečiasi, auga ir tobulėja dėka nuolatinio naujų interneto technologijų atsiradimo. Kūrėjai transformuoja įprastus žaidėjų lūkesčius į kažką pirmo klasės, įspūdingo ir „nerealaus“. Tai reiškia, kad jie kelia savo galimybes kurti žaidimų programinę įrangą į naują, aukštesnį „action“ lygį, nes kitaip to sunku būtų pavadinti. Vaizdo žaidimų kūrėjai vadovaujasi fotorealistine grafika, kinematografinėmis scenomis, dizaino kūrimu, turtingu aplinkos apipavidalinimu ir unikaliomis žaidimo mechanikomis. O visą šį procesą, kuris paverčia idėjas tikrove, palengvina tokių pažangių inovacijų atsiradimas kaip:
    Virtuali ir papildyta realybė. VR ir AR jau šiandien leidžia žaidėjams per akinius, specialias ausines ir kitus įrenginius mėgautis įtraukiančiais žaidimų nuotykiais ir visiškai pasinerti į neegzistuojantį pasaulį. Realistiški potyriai skatina strategiškesnį mąstymą, leidžia patirti daugybę teigiamų emocijų ir jausti jausmus bei išgyvenimus žaidimo metu. Be to, šie įrankiai gali visiškai perkelti žaidėją į virtualų interaktyvų pasaulį.
    Prisitaikymas prie nešiojamų įrenginių. Dėka šiuolaikinių interneto technologijų žaidimų kūrėjai gali kurti žaidimų versijas mobiliesiems įrenginiams arba prietaisams su mažais ekranais. Tai reiškia, kad žaidėjai visame pasaulyje gali prisijungti prie žaidimo per bet kokius išmaniuosius telefonus nepriklausomai nuo ekrano dydžio ir mėgautis žaidimu. Ši tendencija mažina barjerus tiems vartotojams, kurie neturi kompiuterių ar nešiojamųjų kompiuterių.
    Dirbtinis intelektas. Jis tapo svarbiu pagalbininku ir šiuo metu įgauna pagreitį. Jo vaidmuo vaizdo žaidimuose yra tas, kad jis gali suteikti patarimus dėl geresnės įvykių dinamikos, siužeto linijų, teminių krypčių ir realistiško pagrindinių veikėjų bei papildomų personažų elgesio. Taip pat jis gali pasiūlyti patobulintas idėjas kuriant unikalią žaidimo eigą, atsižvelgiant į veiksmus, tikslinės auditorijos pomėgius.
    Blockchain ir kriptovaliutos. Svarbus aspektas beveik visuose vaizdo žaidimuose yra prekių ir įvairių „gėrybių“ pirkimas, pavyzdžiui, personažų išvaizdos keitimas, įrangos elementai, lygio kilimas keičiant įvairius elementus. Žaidimuose labai dažnai žaidėjai keičiasi vertingais aktyvais. Dėka tokio sąveikavimo žaidėjai gali pirkti iš kitų tuos daiktus arba kitą žaidimo inventorių, kurio jiems reikia, o blockchain sistemos ir kriptovaliutų naudojimas palengvina žaidėjų virtualų gyvenimą.
    Bendravimas realiuoju laiku. Norint užmegzti sąveiką tarp žaidėjų, nebeužtenka tiesiog turėti prieigą prie interneto, kaip buvo anksčiau. Šiuo metu vaizdo žaidimų kūrėjai stengiasi užtikrinti, kad žmonės galėtų bendrauti per asmenines žinutes, bendrus internetinius pokalbius, taip pat tiesiogiai žaidimo „lauke“ virtualiame pasaulyje. Tai taip vadinamas „kultūrinis turinys“, kuris atlieka svarbų vaidmenį gyvame bendravime realiuoju laiku ir reikalingas tam, kad žaidėjai galėtų bendrauti ir pasiekti naujas žaidimo aukštumas, ypač jei žaidimas priklauso komandiniams žaidimų tipams.
    Vaizdo žaidimai jau dabar integravo daugiau edukacinių ir pažintinių elementų, juose pradėjo atsirasti įdomūs elementai ir turinys, padedantys žaidėjams išmokti ką nors naujo arba sužinoti apie senovinius istorinius faktus. Be to, žaidimų pramonė neabejotinai pereina į didelį modernizacijos ir plėtros etapą, o tai įrodo šiuo metu ypač populiarūs žaidimai. Juose jau įdiegtos pažangios VR sprendimai, kurie perteikia visą neegzistuojančių pasaulių prasmę, kuriose leidžiama pažeisti taisykles ir nustatyti savo įstatymus. Dar daugiau pramogų ir inovacijų laukia žaidėjų ateityje, nes interneto įrankiai leidžia kurti vaizdo žaidimus, atsižvelgiant į aukštą kokybę, unikalius siužetus ir inovatyvias idėjas.

    0
    82

    Žaidimų kūrėjo CV: Sėkmingas kelias į žaidimų kūrimo sėkmę

    Norite įsilieti į dinamišką žaidimų kūrimo pasaulį, bet nežinote, kaip sukurti įtikinamą gyvenimo aprašymą, kuris išsiskirtų šioje konkurencingoje srityje? Įspūdingo žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo kūrimas yra labai svarbus žingsnis siekiant atskleisti savo įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Šis išsamus vadovas padės jums sukurti išsiskiriantį ir potencialių darbdavių dėmesį patrauksiantį gyvenimo aprašymą.
    Žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymai
    Šiuolaikinėje žaidimų pramonėje gerai parengtas gyvenimo aprašymas yra jūsų vartai į galimybių užtikrinimą. Tai ne tik dokumentas, bet ir jūsų gebėjimų ir kūrybiškumo atspindys. Įspūdingo gyvenimo aprašymo parengimas - tai jūsų galimybė pristatyti save kaip kvalifikuotą specialistą, galintį prisidėti prie novatoriškų idėjų kūrimo komandoms.
    Išskirtinio gyvenimo aprašymo kūrimas
    Gyvenimo aprašymo struktūra
    Jūsų gyvenimo aprašymo struktūra yra labai svarbi siekiant patraukti įdarbintojų dėmesį. Aiškios struktūros skyrių, pavyzdžiui, kontaktinė informacija, išsami santrauka, įgūdžiai, patirtis, išsilavinimas ir projektai, struktūra užtikrina nuoseklią eigą ir lengvą skaitymą.
    Įgūdžių ir patirties pabrėžimas
    Pabrėžkite atitinkamus įgūdžius ir patirtį, susijusią su žaidimų kūrimu. Parodykite programavimo kalbų, žaidimų variklių, dizaino principų ir bet kokios ankstesnės patirties šioje srityje žinias. Jei įmanoma, nurodykite kiekybinius pasiekimus, kad įrodytumėte poveikį.
    Projektų ir portfelio pristatymas
    Jūsų portfelis - tai jūsų gebėjimų įrodymas. Išryškinkite asmeninius projektus, žaidimų kūrimą ar indėlį į jau sukurtus žaidimus. Vaizdinės priemonės, pavyzdžiui, ekrano nuotraukos arba nuorodos į žaidžiamas demonstracines versijas, gali gerokai padidinti jūsų gyvenimo aprašymo patrauklumą.
    Pagrindinės žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo dalys
    Kontaktinė informacija ir antraštė
    Pasirūpinkite, kad jūsų kontaktinė informacija būtų matomoje vietoje. Nurodykite savo vardą ir pavardę, profesinį el. paštą, telefono numerį ir nuorodą į savo portfelį arba "LinkedIn" profilį.
    Santrauka arba tikslo formuluotė
    Parenkite glaustą, bet paveikią santrauką, kurioje būtų aprašyti jūsų įgūdžiai, patirtis ir karjeros siekiai žaidimų pramonėje. Pritaikykite ją konkrečiai darbo vietai, į kurią kandidatuojate.
    Įgūdžiai ir techninė kompetencija
    Išvardykite su žaidimų kūrimu susijusius techninius įgūdžius, įskaitant programavimo kalbas, programinę įrangą, žaidimų variklius ir bet kokias specializuotas žinias.
    Profesinė patirtis
    Išsamiai aprašykite savo atitinkamą darbo patirtį, stažuotes ar laisvai samdomų darbuotojų projektus. Daugiausia dėmesio skirkite pasiekimams, pareigoms ir indėliui, tiesiogiai susijusiam su žaidimų kūrimu.
    Išsilavinimas ir sertifikatai
    Pabrėžkite savo išsilavinimą, laipsnius, sertifikatus ir bet kokius specializuotus kursus, susijusius su žaidimų kūrimu.
    Projektai ir portfelis
    Skirkite skyrių savo portfolio pristatymui, pateikdami nuorodas į projektus, kurie rodo jūsų įgūdžius ir kūrybiškumą.
    Pritaikymas konkretiems vaidmenims ir įmonėms
    Pritaikykite savo gyvenimo aprašymą kiekvienai darbo paraiškai. Išnagrinėkite įmonę ir darbo vietą, kad suderintumėte savo įgūdžius ir patirtį su jos reikalavimais.
    Formatavimo ir dizaino patarimai
    Išlaikykite švarų, profesionalų ir vizualiai patrauklų dizainą. Naudokite įskaitomą šriftą, o turinį suskirstykite punktais ir antraštėmis, kad jį būtų lengviau nuskaityti.
    Optimizavimo įrankiai ir raktiniai žodžiai
    Įtraukite pramonei svarbius raktinius žodžius ir įrankius, kad optimizuotumėte savo gyvenimo aprašymą daugelio darbdavių naudojamoms pretendentų stebėjimo sistemoms (ATS).
    Prisistatymas internete
    Apsvarstykite galimybę susikurti internetinį portfelį arba asmeninę svetainę, kurioje išsamiai pristatytumėte savo darbą. Stiprus buvimas internete gali papildyti jūsų gyvenimo aprašymą ir palikti neišdildomą įspūdį.
    Norint parengti veiksmingą žaidimų kūrėjo CV, reikia atkreipti dėmesį į detales, pabrėžti savo unikalius įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Vadovaudamiesi šiomis strategijomis ir pritaikydami savo gyvenimo aprašymą taip, kad jis išsiskirtų iš kitų, galite nutiesti kelią į sėkmingą karjerą dinamiškame žaidimų kūrimo pasaulyje.

    • kesh
    0
    642

    Ilgai lauktas GTA 6 traileris!

    Nors buvo pranešta, kad GTA 6 traileris pasirodys šiandien 15 val. Lietuvos laiku, bet atsirado žmonių kurie nutarė jį paleakinti ankščiau ir Rockstar Games nutarė jį parodyti ankščiau laiko.
    GTA VI išleidimo metai yra 2025, bet tikslios datos dar kolkas niekur nėra nurodyta.
    Ar likote nustebinti pasirodžiusiu traileriu? ar buvo verta laukti 10 metų? Lauksime jūsų komentarų ir įspūdžių

    5
    2k

    Stalkeris 2: neteisingai įvertintas šedevras?

    Raphaelis Colantonio, išgarsėjęs tokiais savo darbais kaip „Dishonored“ ir „Prey“, buvo akivaizdžiai sutrikęs dėl „Stalker 2“ iš Metacritic-73 gauto balo. Jis kreipėsi į „Twitter“ ir kaltino esamas peržiūros sistemas, skatinančias mažiau kūrybiškumo ir daugiau techninio poliravimo bei drąsių dizaino pasirinkimų:
    "Metacritic ekosistema skatina kūrėjus kurti saugius, bet nuobodžius žaidimus. Jei žaidimas bus gerai derinamas paleidimo metu, jums garantuojama 80%, kad ir koks jis būtų nuobodus."
    Colantonio atveju ši sistema baudžia žaidimus, kurie iš tikrųjų rizikuoja ir paleidžiami su mažais trūkumais. Jo nuomone, „Stalker 2“, nepaisant kritikų pripažinimo dėl ambicingo dizaino ir įtraukiančio pasaulio, buvo neteisingai įvertintas dėl nedidelių techninių trūkumų paleidimo metu.
    GGBET internetinio kazino vartotojai ir užkietėję žaidėjai tapo audringos diskusijos apie žaidimą Stalker 2: Heart of Chornbyl liudininkai. Kad ir kaip kritikuojamas dėl kai kurių techninių aspektų, šis žaidimas taip pat skirtas pasinerti į atmosferą ir pasaulį, pripildytą smagių žaidimo akimirkų. Apžvelkime šį ginčą, žaidimo stipriąsias puses ir didžiausią šiuolaikinių žaidimų kūrimo sudėtingumą.
    Stalker 2 stiprūs taškai
    Kritikai ir žaidėjai mano, kad „Stalker 2“ yra tikrai puikus daugeliu atžvilgių: pasaulio kūrimas, žaidimas, pasakojimas ir atmosfera. Tai puikiai išskiria jį iš bet kurio kito žaidimo žanro dėl savo specifinių privalumų, net ir su techniniais trūkumais. Taigi čia atidžiau pažvelkime į tai, kas priverčia jį spindėti:
    Atmosferos pasaulio kūrimas
    Černobylio išskirtinė zona „Stalker 2“ yra siaubingos apleistos ir persekiojančio grožio vieta. Oro sistemos, dinaminis apšvietimas ir aplinkos garso dizainas suteikia įtraukimo jausmą, tarsi tikrai keliautumėte po branduolinę dykvietę.
    Vaizdinės ir garso detalės yra ne tik puošmenos, bet ir yra pagrindinės žaidimo dalies dalis, nes visada reikia ieškoti anomalijų ir priešų. Pagrindas tikrai išskirtinei išgyvenimo patirčiai yra dėl kruopštaus dėmesio detalėms.
    Įtraukiantis vaidmenų žaidimas
    Be siužeto, „Stalker 2“ žaidimo eiga suteikia žaidėjams daug galimybių: jie gali pasirinkti prisijungti prie kitų frakcijų, rasti slaptų vietų ir atnaujinti savo įrangą, kad būtų galima žaisti įvairius žaidimo stilius. Visa tai suteikia galimybę kartoti, nes kiekvienas skirtingas žaidimas gali atskleisti kitą perspektyvą arba atskleisti anksčiau praleistus istorijos elementus.
    Atmosfera nepanaši į bet kurią kitą
    Yra keletas žaidimų, kuriuose nuotaika užfiksuota taip aiškiai kaip „Stalker 2“. Atrodo, kad įtampa naršant pasaulyje, kuriame žmogus gali mirti už bet kurio kampo, yra apčiuopiamas. Dėl daugybės akimirkų, subtilių aplinkos ženklų ir net įvykių nenuspėjamumo žaidėjai retai kada jaučiasi saugūs.
    Zonoje jausmas toks, lyg tai būtų personažas pats – gyvas, priešiškas ir paslaptingas. Puikiai tai papildo persekiojanti muzikinė partitūra, kartais maišanti klaikią tylą su veiksmo pliūpsniais, kad susidarytų ritmas, kuriame žaidėjai gali lengvai būti įtraukti.
    Vizualinės ir techninės inovacijos
    Nors buvo pastebėtos techninės problemos, žaidimo grafika ir dizainas yra tikrai ambicingas. Pažangūs atvaizdavimo metodai, taip pat tikroviškos tekstūros, atgaivina išskirtinę zoną, todėl tyrinėjimas vizualiai nuostabus. Nuo apleistų pramoninių kompleksų iki tankių miškų plotų – kiekvienos srities detalės atspindi kūrėjų atsidavimą autentiškam postapokaliptiniam pasauliui.
    Techninės problemos
    Turėdamas visas šias stipriąsias puses, „Stalker 2“ buvo vertinamas dėl techninių trūkumų. Dažni skundai yra šie: klaidos priešo puolimo metu, kartais matomos iš niekur, sutrikdo įsitraukimą; veikimo sutrikimai, pvz., kadrų dažnio sumažėjimas ir gedimai; nenuoseklus priešų elgesys, padaro susidūrimą varginantį dėl AI problemų.
    Vienas apžvalgininkas pavadino žaidimą „Geriausiu, bet labiausiai sugedusiu žaidimu, kurį žaidžiau visus metus“, parodydamas, kad žaidimo kokybė ir būsena paleidimo metu nesutampa.
    Didesnis paveikslas: kūrybiškumas prieš tobulumą
    Colantonio kaltina Metacritic, kad kuriant žaidimus iškyla didesnė problema:
    Rizikos vengimas: kūrėjai skatinami tobulinti techninius aspektus, o ne diegti naujoves. Saugūs, formuliniai žaidimai paprastai sulaukia aukštesnių įvertinimų nei eksperimentiniai, kurie yra netobuli.
    Trumpalaikiai sprendimai: tokie žaidimai kaip „Stalker 2“ dažnai pakartotinai vertinami teigiamai, kai po paleidimo atnaujinimai išsprendžia technines problemas, o tai reiškia, kad pradiniai įvertinimai nevisiškai atspindi jų potencialą.
    Colantonio, žaidimuose pirmenybė turėtų būti teikiama žaidėjų įsitraukimui ir kūrybiškumui, o ne tobulumui. Jo manymu, kad „Stalker 2“ yra drąsus pavadinimas, nesąžiningai nubaustas už grubius kraštus.

    0
    326

    Keno loto: sėkmė ar žinios?

    Keno žaidimas žavi lošėjus visame pasaulyje jau ne vieną šimtmetį. Šis žaidimas nėra sudėtingas ir yra tiek dalis loterijos, tiek dalis kazino pasaulio - tai iš Kinijos iki mūsų laikų atkeliavęs žaidimas, pasiekęs jau ne tik televizijos, bet ir virtualių lošimų erdves.
    Šis smagus žaidimas atrodo paprastas, bet ar tikrai pergalę jame lemia tik sėkmė, o galbūt jame galioja tam tikri lošimo principai ir gali būti pritaikytos tikslingos strategijos?
    Sėkmės galia Keno
    Turime pripažinti, jog sėkmė 7Bet Keno loto yra labai svarbi. Galutinį rezultatą  internetiniuose žaidimuose lemia RNG (atsitiktinių skaičių generatorius) arba vyksta tiesiog burtų traukimas. Nei vienas žaidėjas negali nuspėti koks sekantis skaičius iškris. Nėra jokio skirtumo kokiu eiliškumu bandytumėte nuspėti skaičius - viską lemia atsitiktinumas. Bet būtent ši žaidimo savybė taip žavi lošėjus nuo neatmenamų laikų. Juk Keno jau daugiau nei 2000 metų.
    Strategijų galimybės keno loto žaidime
    Kaip jau minėjime, šiame žaidime daugiausia viską lemia atsitiktinumas. Tačiau galite pabandyti šiek tiek padidinti savo šansus analizuodami ankstesnius rezultatus. Pavyzdžiui, galite peržiūrėti Lietuvoje populiariaus Kenoloto televizijos žaidimo statistiką. Galbūt pastebėsite, kokie skaičiai iškrenta dažniau, o kurie rečiau. Dažnai lošėjai tokius skaičius vadina “karštaisiais” ir “šaltaisiais”.
    Dar viena naudojama strategija - žaidėjas pasirenka tam tikrą skaičių derinį skirtingose lentos vietose. Arba pasirenkami tie patys skaičiai - pastoviai pažymimi vienodi skaičiai tikintis, jog galų gale jie iškris.
    Atminkite, jog Keno loto vis dėlto daugiausia lemia sėkmė, nors strategijos leidžia labiau įsitraukti į žaidimą ir lošėjui atrodo, jog įdeda daugiau pastangų priartindamas savo laimėjimą.
    Atsakingas lošimas
    Visuose azartiniuose lošimuose verta nepamiršti apie atsakingo lošimo svarbą, kuri turi būti tarsi atskira kiekvieno lošėjo strategija. Lietuvos Lošimų priežiūros tarnyba pastoviai primena apie atsakingumo svarbą, tačiau dažnai mes įsijaučiame į žaidimą ir pamirštame atsargumą.
    Štai kelios svarbios lošimo strategijos, kurios pravers ir Keno loto lošėjams:
    ●       Biudžetas: lošėjams patariama visada suplanuoti, kiek pinigų išleisite lošimams. Taip galėsite kontroliuoti savo finansus ir išvengsite nekontroliuojamų nuostolių.
    ●       Laikas: nustatykite kiek laiko praleisite lošimuose. Taip išengsite per didelio įsitraukimo.
    ●       Pramoga: labai svarbu atminti, kad lošimas nėra pajamų šaltinis.
    ●       Skolinimasis: neloškite iš paskolintų pinigų, nes galite juos prarasti. Taip pat nenaudokite pinigų, kurie reikalingi jūsų šeimos būtinoms išlaidoms.
    ●       Rizika: turėtumėte skirti laiko, kad perprastumėte lošimo mechanizmus ir geriau suprastumėte galimą riziką.
    ●       Savikontrolė: pastoviai įvertinkite savo elgesį, kad laiku pastebėtumėte per didelį įsitraukimą į žaidimus.
    ●       Pagalba: jei jaučiate. Kad nebegalite kontroliuoti potraukio lošimui kreipkitės pagalbos pas specialistus arba paprašykite laikinai blokuoti jūsų prieigą prie lošimų.
    Šių strategijų laikymasis padės ne tik keno loto gerbėjams, bet ir visiems lošimų entuziastams. Taip lošimai liks kaip pramoga ir nesukels ilgalaikių neigiamų pasekmių.
    Pabaigai: sėkmė ar žinios, kas svarbiau?
    Apibendrinant galime sakyti, jog keno loto yra labiau sėkmės žaidimas. Žaidėjai gali bandyti pritaikyti savo strategijas arba vadovautis bendromis, kurios pagelbėja visų azartinių lošimų metu. Tačiau šis žaidimas reikalauja daugiau sėkmės nei žinių. Todėl verčiau atsipalaiduoti ir pasiduoti galimai tikimybei. Atminkite, jog pramoginiai žaidimai nėra papildomų pajamų šaltinis - tiesiog priimkite keno nenuspėjamumą kaip tai darė kiti žaidėjai prieš kelis tūkstančius metų iki mūsų.

    0
    378

    Nemokami TikTok mokymai ir pamokos lietuviškai

    Vienas iš SuperGames.lt lankytojų pasidalino nemokama patyrusio TikTok vartotojo parašyta knyga, kurią siūlome perskaityti šioje forumo dalyje.
    Kodėl TikTok? 3 priežastys:
    Vaizdo turinys itin išpopuliarėjęs Nesudėtinga kurti turinį Didelis pasiekiamumas lyginant su kitais socialiniais tinklais  

    • kesh
    0
    1.3k

    Ilgai lauktos naujienos: Rockstar Games oficialiai pranešė apie GTA 6

    Remiantis nauju "Bloomberg" pranešimu, apie "Grand Theft Auto 6" bus oficialiai paskelbta iki šios savaitės pabaigos, o treileris pasirodys gruodžio mėnesį. Pranešime cituojami "su Rockstar planais susipažinę žmonės".
    Jei tai pasitvirtins - o šaltinis toli gražu nekelia abejonių - tai reiškia, kad "oficialaus" GTA 6 anonso sulauksime praėjus beveik lygiai 12 metų po to, kai 2011 m. lapkričio 3 d. įvyko GTA 5 anonsas. Tai ilgas laiko tarpas, tačiau "Rockstar" patronuojančioji bendrovė "Take-Two" deda daug vilčių. "Viena vertus, tai turi būti kažkas, ko dar nematėte ir kita vertus, tai turi atspindėti jausmą, kurį mes jaučiame "Grand Theft Auto", - gegužę sakė "Take-Two" generalinis direktorius Straussas Zelnickas. "Tai didelis iššūkis komandai".
    Žinoma, toli gražu ne paslaptis, kad "Rockstar" dirba prie "GTA 6": praėjusiais metais įvyko vienas didžiausių visų laikų vaizdo žaidimų nutekinimų, atskleidęs daugybę filmuotos medžiagos ir detalių, kurios gali patekti į galutinį produktą, bet gali ir nepatekti. Įtariami įsilaužėliai rugpjūčio mėn. stojo prieš teismą ir laukia tolesnio nuosprendžio.
    Tikriausiai neatsitiktinai (lapkričio 8 d.) "Take-Two" pristatys 2024 finansinių metų antrojo ketvirčio finansinius rezultatus.

    4
    1.5k

    „Facebook“ ir „Instagram“ prenumeratos be reklamos

    „Meta“ pirmadienį paskelbė, kad nuo kito mėnesio „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojai Europoje galės nusipirkti prenumeratą, leisiančią naudotis šiais socialiniais tinklais be jokios reklamos.
    Įmonė teigė, kad Europos naudotojai galės užsiprenumeruoti paslaugą už 9,99 Eur per mėnesį internete arba 12,99 Eur „iOS“ ir „Android“ sistemose.
    Prenumerata bus pradėta platinti lapkričio mėnesį, „Meta“ siekiant laikytis, kaip ji teigia, besikeičiančių Europos reglamentavimo taisyklių.
    „Siekdami laikytis besikeičiančių Europos reglamentų, ES, EEE (Europos ekonominėje erdvėje) ir Šveicarijoje pristatome naują prenumeratos galimybę“, – sakoma pranešime.
    Šį sprendimą „Meta“ priėmė po to, kai įsigaliojo virtinė griežtesnių Europos Sąjungos taisyklių, įskaitant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR).
    ES taisyklės kelia grėsmę didelėms „Meta“ pajamoms iš reklamos, nes jų tikslas – užkirsti kelią vartotojų duomenų naudojimui negavus sutikimo.
    „Meta“ teigė, kad socialinių tinklų naudotojai ir toliau turės nemokamą prieigą prie platformų su reklama, tačiau paslaugą įsigijusių asmenų asmeninė informacija „nebus naudojama reklamai“.
    Prenumeratą galės įsigyti tik 18 metų ir vyresni asmenys.
    „Meta“ mano, kad šis žingsnis sumažins ES reguliavimo institucijų susirūpinimą dėl bendrovės duomenų rinkimo ir tikslinės reklamos.
    „Galimybė žmonėms įsigyti prenumeratą be reklamos suderina Europos reguliavimo institucijų reikalavimus, suteikia naudotojams pasirinkimo galimybę ir leidžia „Meta“ toliau teikti paslaugas visiems ES, EEE ir Šveicarijos gyventojams“, – teigiama pranešime.
    JAV technologijų bendrovė taip pat atkreipė dėmesį į Skaitmeninių rinkų aktą, pilnai įsigaliosiantį kitąmet.
    Tokie technologijų gigantai kaip „Meta“ jau turi laikytis griežtesnių taisyklių pagal Skaitmeninių paslaugų aktą, kuriuo reikalaujama griežčiau kontroliuoti turinį internete.
    „Gerbiame šių besikeičiančių Europos reglamentų dvasią ir tikslą ir esame pasiryžę jų laikytis“, – teigė „Meta“.
    Šaltinis BNS

    0
    974

    4 Įdomios Savaitgalio Skrydžio Kryptys

    Jei norite savo laiką praleisti neįprastai ir atrasti gražiausias vietas Europoje, tai yra teisingas kelias. Šiame straipsnyje pristatysime jums net 4 potencialias skrydžių kryptis, kurios puikiai tinka savaitgalio (2-4 dienų) kelionei!
    Gdanskas – Baltijos Paplūdimų Grožis
    Gdanskas, Lenkijos miestas šalia Baltijos jūros, yra puikus pasirinkimas savaitgalio kelionei. Tai miestas, kuriame gausu istorinių lankytinų vietų ir nuostabių paplūdimių. Vilnius - Gdanskas skrydis suteiks jums galimybę greitai pasiekti šį grožį.
    Gdansko senamiestis - tai puikus pasivaikščiojimo objektas su senovinėmis architektūrinėmis detalemis ir jūrų uostu, kuriame galėsite ragauti šviežią jūros maistą. Netoli miesto yra ir kitos lankytinos vietos, tokių kaip Sopot su žymiais Baltijos jūros kurortais. Gdanskas tikrai nusipelno dėmesio savaitgalio kelionei.
    Amsterdamas – Atvykus Jausitės Kaip Nekeliantis
    Nyderlandų sostinė Amsterdamas žavi ne tik tiesiogiai, bet ir per nuotraukas. Šis miestas, įsikūręs tarp kanalų, turi beveik magišką patrauklumą. Gaukite pasižvalgyti senamiesčio gatvėmis, lankytinos vietos yra kupinos istorijos. Nors mieste yra ir daug modernios kultūros, įspūdingiausios vietos yra tos, kurios slepia istorinę praeitį.
    Lankydami Amsterdame būtinai susipažinkite su vietiniu sūrio gamybos procesu, apsilankykite Rijksmuseum ir pereikite per žydų kvartalą - senovinę dalį miesto, nuo kurio atsiveria kvapą gniaužianti panorama. Smagu tai, kad Amsterdamą supa nuostabi gamta.
    Paryžius – Kai Norisi Romantikos
    Prancūzijos sostinė Paryžius yra tikras romantiškumo ir grožio šaltinis. Gražios gatvės, kultūriniai paminklai ir puikūs restoranai yra nepriklausomai prieinami. Paryžius siūlo nepamirštamas savaitgalio kelionės galimybes tiems, kurie ieško puikaus derinio tarp kultūros, mados ir pramogų.
    Pusryčiai pas mus, obuolių pyragas pertraukiant, ir viena diena skirta pasivaikščiojimui po Senosios miesto dalį. Paryžius taip pat garsus dėl savo išskirtinės virtuvės, tad pasirinkite vieną iš jaukių kavinių ir pamėginkite vieną iš geriausių pasaulyje keptų brioselių.
    Stokholmas – Švedijos Širdis
    Švedijos sostinė Stokholmas tikrai nusipelno dėmesio. Tai miestas, kuriame beveik kiekvienas kampelis atrodo it kažkas iš pasakos. Stokholmas yra išsidėstęs salų archipele, siūlo galimybę atrasti kažką ypatingo.
    Karališkosios Drotningholmo pilys ir senovinės gamtos rezervatai yra labiausiai pastebimos lankytinos vietos. Stokholme taip pat galite išbandyti vietinės virtuvės patiekalus, keliaukite kanalais ir apsilankykite Gamla Stan - senosios miesto dalis, kurioje atsiveria nuostabios panoramos.
    Išleiskite įdomią savaitgalio kelionę, patirkite įkvepiančius nuotykius ir sukurkite nepakartojamas prisiminimas apie šiuos nuostabius kelionių tikslus.
     

    4
    808

    25 asmenys nubausti už filmų atsisiuntimą iš linkomanija.net

    2023 m. spalio 25 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas 25 asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net.
    Atlikusi stebėseną LRTK nustatė, kad iš jiems priklausančių IP adresų be autorių teisių sutikimo interneto svetainėje linkomanija.net buvo neteisėtai atgaminti ir viešai paskelbti autorių teisių saugomi audiovizualiniai kūriniai – filmai „Tu mano Deimantas“, „Hypnotic“ ir „Paradas“. Šių filmų autorių turtinių teisių turėtojai yra MB „Maobori production“, UAB „ACME Film“ bei MB „Po mokyklos“.
    Pažeidėjams skirta bauda – 140 eurų.  Nustatytą  baudą jie privalės sumokėti į vieną iš Valstybinės mokesčių inspekcijos surenkamųjų sąskaitų.
    LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK yra suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę. Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų. Pakartotinai nustačius tokius pažeidimus, gali būti skirta bauda nuo šešių šimtų iki aštuonių šimtų penkiasdešimt eurų.
    Primename jog prieš kurį laiką įspėjome jog nereikėtų siųstis būtent šių filmų iš linkomanija.net.

    1
    1.6k

    Žaidime NBA 2K24 krepšininkas uostė miltelius (video)

    Kompiuterinis žaidimas NBA 2K yra vienas populiariausių visame pasaulyje.
    Vis dėlto kai kurie krepšinio gerbėjai teigia, kad programuotojų kūrinys kasmet vis „pramuša dugną“.
    Naujausias „nesupratimas“ privertė nusišypsoti net ir didžiausius rimtuolius – užfiksuota kaip prieš NBA rungtynes Majamio „Heat“  krepšininkas uosto ant sekretoriato stalo esančius miltelius.

    1
    656

    Draudžiama parduoti kaitinamojo tabako gaminius su kvapais ir skoniais

    Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas primena, kad šiandien, pirmadienį įsigalioja naujas prekybos kaitinamojo tabako gaminiais su pridėtiniais skoniais ir kvapais reglamentavimas.
    Nuo spalio 23 d. prekyba tokiais gaminiais bus draudžiama. Didinant visuomenės informuotumą apie tabako gaminių vartojimo daromą žalą žmonių sveikatai, taip pat socialinę ir ekonominę žalą valstybei gamintojai įpareigoti pakeisti kaitinamojo tabako gaminių ženklinimą. Ant kiekvieno pakelio bus pateikiami informaciniai pranešimai bei įspėjimai apie kaitinamojo tabako galimą žalą sveikatai.
    Departamentas tikisi, kad ūkio subjektai tinkamai pasiruošė pokyčiams, elgsis atsakingai ir laikysis galiojančių teisės aktų.
    Draudimas prekiauti kaitinamojo tabako gaminiais su pridėtiniais skoniais ir kvapais bus taikomas visose Europos Sąjungos šalyse narėse.

    6
    1k

    Kaip (ne)nusipirkti netikrus Airpods Pro 2

    Senai jau forume kūriau kokias nors temas arba rašiau straipsnius, bet galvoju jog reikia informuoti tiek forumo ir tiek ne forumo narius apie dabartinius "trendus" ir kaip nebūti apgautam. Galbūt jau daugelis žinote apie tai jog jeigu yra kokia nors brangi prekė ir jos nevisi gali įpirkti, dažniausiai atsiranda tie kurie sukurs tos prekės pigesnį variantą arba dar kitaip vadinama kopija. Kopijos šiais laikais dažniausiai būna vos ne 1:1 , sunku tiek iš įpakavimo prekės ir tiek pačia prekę čiupinėjant atskirti jog tai yra kopija. Bet jeigu žinai ko ir kur ieškoti, tai lengvai gali atskirti kur kopija, o kur originalas.
    Nevarginsiu jūsų ir eisiu prie esmės. Pastaraisiais mėnesiais atsirado daug Apple produktų kopijų pardavinėtojų, galbūt tame nieko ir nebūtų blogo jeigu jie tų produktų nepardavinėtų tvirtindami, kad tie produktai yra originalūs. Aš suprantu, kad produktų kopijos vyraus visais laikais, bet manau pardavėjas turėtų aiškiai apie tai informuoti, o ne bandyti pirkėjui visais būdais įrodyti jog jis perka tikrai tikrai originalu Apple produktą. Reikia suprasti, kad šiame versle vyrauja dideli pinigai, jeigu kopijų pardavėjas įdeda užtektinai pastangų, jisai per trumpą laiką gali uždirbti nemažas sumas pinigų iš tokių apgaulių. Dar norėčiau paminėti tai, kad dauguma tų pardavėjų yra nepilnamečiai!
    Kopijų pardavėjai

    Viena populiariausių šių kopijų pardavinėtojų platformų yra TikTok. Šioje platformoje lengva išpopuliarėti sukūrus trumpą video kuris lengvai pritraukia žiūrovų dėmesį. Šiuo atveju jie reklamuoja savo kopijas ir kaip galima iš jų užsidirbti įdedant minimalias pastangas. Pirmas kopijų pardavėjas kurį teko man pamatyti per TikTok buvo justaszid , jisai turėjo nemažai įkeltų TikTok video kuriose reklamavo savo Discord serverį kuriame galima nusipirkti iš jo Apple produktų kopijų ir jas perparduoti per tokias platformas kaip Vinted, Eneba, Skelbiu.lt. Pirmuose savo TikTok buvo įkėlęs net kaip Apple produktų kopijas dovanojo savo šeimos nariams. Dar buvo video kaip jisai iš mašinos filmuoja kaip vyksta Apple produktų kopijų pardavinėjimas, atvažiavo pirkėjas Apple Airpods Pro 2 ausinių nusipirkti ir net tikrino ausinių svorį, bet galiausiai patikėjo, kad jos "originalios" ir davė pinigus. Kitas kopijų perpardavinėtojas yra Resell Lithuania. Jis turi irgi TikTok paskyrą ir Discord serverį kuriame viskas identiškai kaip ir pas Justą. Abudu perpardavinėtojai turi tikrai nemažą kiekį narių. Viename apie 1,2 tūkst narių, kitame apie 2 tūkst. narių. Bet tie kuriuos išvardinau yra lašas jūroje, nes pastaruoju metu pradėjo nauji dygti kaip grybai po lietaus ir sunku sugaudyti bei surinkti visą informaciją apie kiekvieną.
    Kaip žinoti, kur originalus Airpods Pro 2 , o kur kopija?

    Neištreniruotai akiai visada bus sunku atskirti, kur originalus Apple produktas, o kur netikra jo kopija. Bet jeigu žinai kopijos ir originalumo atskyrimo būdus, tai nekils tada abejonių, kur originalas, o kur pigi kopija.
    Dėžutės kokybės patikrinimas - nors daugumai tai nuskambės kvailai, bet jeigu teko praeityje pirkti Apple produktų ir turėti jų dėžutes, tai maždaug žinote kokios kokybės galima tikėtis. Reikėtų atkreipti dėmesį į šriftą, teksto lygiavimą , spalvas, teksto kokybę, pačios dėžutes kokybę, nes jinai tikrai būna prastesnės kokybės. O jeigu dar turite originalių ausinių dėžutę arba jūsų pažįstamas turi, tai tiesiog vienas prie vieno galite patikrinti. Garantijos nebuvimas - didžiausias kopijų minusas yra tas, kad juos išpakavus ir įjungus per nustatymus nerodys, kad jie turi Apple garantija. Čia yra vienas iš lengviausių būdų kaip atskirti, kur kopija, o kur originalas. Bet didžioji dalį pardavėjų neleis išpakuoti vietoje jų ir įjungti norint patikrinti, ar yra garantija, ar ne. Originaliems AirPods Pro 2 yra suteikiama metų laiko kuri prasideda nuo jų pirmo įjungimo. Nešimas į Ideal saloną - dauguma Apple kopijų pardavėjų bijo šito labiausiai, jeigu prieš perkant parašysite, ar galima būtų nueiti į Ideal saloną, kad patikrinti jog perkami AirPods Pro 2 originalūs. Tai galimai nesulauksite iš pardavėjo atsakymo arba būsite paliktas ant seen. Tai vienas iš efektyviausių būdų ir lengviausių norint atskirti kur originalios ausinės, o kur jų kopijos. Ideal yra autorizuotas "Apple" atstovas Lietuvoje. Ideal salonus galite rasti Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Salonų adresai yra jų svetainei ideal.lt. Funkcijų neveikimas - ant kopijų tokia funkcija kaip (Active Noise Cancellation) neveikia, nors ir per pati telefoną rodys, kad jos egzistuoja ir galima įjungti, įjungus jas nebus jokio skirtumo ir girdėsite vistiek triukšmą. Įtartinas skelbimas - dauguma kopijų pardavinėtojų slepia savo tapatybę ir nepasitvirtina jos per skelbiu.lt, be nepatvirtintos tapatybės dar galima atkreipti dėmesį į paskyros sukūrimo data, dažniausiai būna jos naujai sukurtos. Taip pat, reikėtų atkreipti į skelbimo aprašymą, dauguma jų būna neunikalus ir kartojasi, kaip pavyzdys "gavau dovanų, nenoriu" , "nepatiko" , "gavau dovanų, bet nenaudoju iPhone" . Be vis šito, dauguma pardavėjų neduos jums savo banko sąskaitos ir prašys susitikti gyvai.  Suklastotos sąskaitos faktūros - nors dauguma pagalvosite, kad sąskaitų faktūrų klastojimas yra nusikaltimas. Bet kopijų pardavinėtojams tai yra nesvarbu. Dažniausiai klastojamas yra skytech.lt , varle.lt , ideal.lt sąskaitos faktūros. Iš kur žinoti, kad sąskaita faktūra tikra arba netikra? Tiesiog paskambinkite į parduotuve ir patikrinkite sąskaitos faktūros tikrumą pateikdami jos duomenis, jeigu ir kas nors sutaps, didelis šansas, kad didžioji dalis duomenų yra netikri ir pasakys, kad sąskaita faktūra yra suklastota. Sunkiausia yra su užsienio parduotuvių sąskaitų faktūrų tikrinimu, patarčiau tiesiog vengti tokių, nes suklastoti Amazon.de arba Amazon.com invoice yra kelių minučių darbas. Čia yra maža dalis būdų kaip atskirti kur kopijos ir kur originalūs AirPods Pro 2. Nors šiuos būdus rašiau dedikuodamas AirPods Pro 2 ausinėms, bet galima juos panaudoti ir kitiems Apple produktams.
    Kaip galima prisidėti prie šio verslo žlugimo?
    Pradžiai norėčiau paprašyti, kad reportintumėte tuos TikTok video ir paskyras. Nors TikTok po kurio laiko pats pašalina jų paskyras, bet reportinant tai įvyksta greičiau. Jeigu pamatote įtartinus skelbimus per Vinted, Skelbiu, Eneba, rekomenduoju juos reportinti, kad jų darbuotojai atkreiptų dėmesį ir įvertintu skelbimo tikrumą.
    O jeigu jau taip atsitiko, kad netyčia nusipirkote kopija, bet turite pardavėjo banko sąskaitos duomenis. Patariu kreiptis į policija ir rašyti pareiškimą, tai galite padaryti per epolicija.lt svetaine.
    Nors spėju, kad bus nevienas komentaras apie tai, kad čia tiesiog bandymas kovoti prieš vėjo malūnus, bet reikia suprasti tai jog čia dideliu mastu apgaudinėjami žmonės. Nemanau, kad kažkuris norėtų nusipirkti kopija AirPods Pro 2 tikėdamasis, kad tai yra originalas. Tai gali būti ir nebūtinai Apple produktai, jie neseniai pradėjo pardavinėti Dyson siurblius, JBL kolonėles.
    P.S Norėčiau padėkoti Pauliui K. , jisai Facebook grupėse PC Builds Lietuva ir Mac LT daugiau informacijos paviešino apie šiuos perpardavinėtojus ir jų veikla.
     

    5
    2.2k

    Microsoft leista įsigyti Activision Blizzard

    JK reguliavimo institucijos leido „Microsoft“ pirkti „Call of Duty“ gamintoją „Activision Blizzard“ už patikslintą 69 mlrd. USD vertės pasiūlymą.
    Konkurencijos rinkų tarnyba (CMA) teigė, kad atnaujintame pasiūlyme buvo atsižvelgta į susirūpinimą keliančius klausimus. Tačiau nepaisant to, kad sandoriui pritarė, CMA kritikavo „Microsoft“.
    CMA teigė, kad peržiūrėtas pasiūlymas „išsaugos konkurencingas kainas“ žaidimų pramonėje ir suteiks daugiau pasirinkimo galimybių bei geresnių paslaugų. Taip pat buvo nuspręsta, kad „Microsoft“ perduos „Activision“ žaidimų platinimo per debesiją teises Prancūzijos bendrovei „Ubisoft“.
    „Perdavę „Activision“ transliavimo per debesiją teises „Ubisoft“, užtikrinome, kad „Microsoft“ negalės užvaldyti šios svarbios ir sparčiai besivystančios rinkos“, – sakė Sarah Cardell, CMA vadovė.
    Bradas Smithas, „Microsoft“ prezidentas, sakė, kad yra dėkingas už nuodugnų CMA patikrinimą ir sprendimą. Taip technologijų milžinė įveikė „paskutinę reguliavimo kliūtį“. Patvirtintu sandoriu džiaugėsi ir „Activision Blizzard“ atstovas.

    Šis Sandoris dar labiau įtvirtino „Microsoft“ kaip vaizdo žaidimų milžinę, o tai labai pribloškė jos pagrindinę varžovę „Sony“, „PlayStation“ konsolės savininkę.
    Kaip pažymi BBC, šiuo metu „PlayStation“ parduoda daugiau nei „Microsoft“ priklausanti „Xbox“, tačiau pramogų platformose sėkmę užtikrina prieiga prie geriausio turinio. Todėl „Sony“ nuo pat pradžių labai priešinosi šiam sandoriui. Bendrovė buvo susirūpinusi, kad dideli „Activision Blizzard“ žaidimai, tokie kaip „Call of Duty“, ilgainiui gali tapti išskirtiniais „Xbox“ žaidimais.
    „Sony“ taip pat nevengia pirkti sėkmingų žaidimų kūrimo studijų. Tačiau „Activision Blizzard“ yra viena didžiausių žaidimų kūrėjų pasaulyje – tarp jai priklausančių franšizių yra tokie vardai kaip „Call of Duty“ ar „World of Warcraft“.
    Šis sandoris įvyko tuomet, kai kita didelė studija „Bethesda“, taip pat priklausanti „Microsoft“, pristatė žaidėjų ilgai lauktą žaidimą „Starfield“, tačiau tinkamą tik žaidimo konsolėms „Xbox“ ir asmeniniams kompiuteriams. Todėl buvo nerimaujama, kad ir „Activision Blizzard“ žaidimai gali tapti prieinami tik išskirtinai „Xbox“ konsolių turėtojams.

    1
    986

    Lietuvių reitingai NBA 2K24 žaidime išlieka aukšti

    Vidurio puolėjai iš Lietuvos išlieka svarbiais žaidėjais NBA ekipose ir virtualioje realybėje.
    Naujajame NBA 2K24 žaidime Jonas Valančiūnas išlaikė tokį patį aukštą (83) reitingą kaip ir pernai.
    Skelbiama, kad 31–erių 213 cm ūgio lietuvis savo klube pagal gautą įvertinimą užima 4 vietą, nusileisdamas tik Zionui Williamsonui (90), Brandonui Ingramui (85) ir C. J. McCollumui (84).
    Tuo tarpu Sakramento „Kings“ atstovas Domantas Sabonis, nepaisant kiek sumenkusio reitingo (87), nusileidžia tik vienam bendražygiui De'Aronui Foxui (88).
    Šaltinis Basket.lt
     

    0
    588

    5 dalykai, kurių nežinojote apie internetinius kazino

    Nors internetiniai kazino nėra naujiena ir turi tikrai daug žaidėjų visame pasaulyje, yra dalykų, kurių žmonės apie juos tiesiog nežino. Tarp dažniausiai nuostabą keliančių faktų yra skirtumai tarp internetinių kazino prieinamumo skirtingose pasaulio vietose arba tai, kad aukšto lygio internetinis kazino turės kelis tūkstančius lošimo automatų. Tačiau kas stebina dar labiau ir kokių 5 dėmesio verčiausių dalykų dauguma žaidėjų nežino?
    Baigtis lošimų automatuose lemia RNG
    Visuose azartiniuose lošimuose baigtys yra atsitiktinės. Tai – ne sportas, tad įgūdžiai bei patirtis nieko nereiškia.
    Tačiau, jei kortų lošimuose, kur yra gyvas dalintojas, viską lemia kortų maišymas, lošimų automatuose, kur viskas vyksta tik skaitmeninėje erdvėje – procesas būna kiek kitoks. Daug ką jis glumina, o dėl to, kad yra specifiškas bei sudėtingas – stebina.
    Atsitiktinių skaičių generatoriai (RNG) yra speciali programinė įranga, kuri labai svarbi kuriant sąžiningą ir nenuspėjamą lošimo aplinką. Panašūs sprendimai naudojami tiek fizinių kazino lošimų automatuose, tiek internetiniuose kazino.
    RNG generuoja didžiules skaičių sekas, kurios lemia rezultatus tą pačią akimirką, kai žaidėjas paspaudžia mygtuką Spin. Algoritmai sukurti taip, kad kiekvienas sukimas būtų nepriklausomas nuo ankstesnių, todėl mitai apie karštą ar šaltą automatą yra iš piršto laužti. 
    Lošimo automatų žaidimuose daugiausia naudojami pseudorandom skaičių generatoriai (PRNG), kurie remiasi algoritmais, imituojančiais atsitiktinumą apdorojant konkrečią imtį. Nors matematiškai ta seka yra deterministinė (dėl fiksuoto lošimo RTP procento – mat numatoma, kiek tiksliai lėšų turi grįžti žaidėjams), ypatingas sekos sudėtingumas ir veiksmo greitis lemia, kad nuspėti baigtį žaidimo metu fiziškai neįmanoma.
    Kai kuriose pažangiose sistemose naudojami true atsitiktinių skaičių generatoriai (TRNG), kurie atsitiktinumą išgauna iš procesų, todėl yra saugesni, bet veikia lėčiau. Dažniausiai TRNG naudojami tik didelių statymų aplinkoje, kur svarbiausia nenuspėjamumas, bet automatų aplinkoje reikia daugiau greičio.
    Kiekvienas lošimo automatų kūrėjas turi įdiegti skaidrų RNG sprendimą į automatą ar lošimą. Tokių įstaigų kaip eCOGRA auditai užtikrina, kad RNG veiktų sąžiningai.
    Žaidėjai lietuviškuose kazino negali gauti jokių bonusų
    Lietuvoje galioja vieni griežčiausių įstatymų lošimų verslui. Dėl to, nors seniau būdavo galima rasti daug lietuviškų kazino su premijomis ir net lojalumo programomis ar girdėti reklamas su pasiūlymais – viso to nebeliko.
    Žaidėjams lietuviški kazino (veikiantys su LPT licencija) jokių bonusų duoti ir siūlyti nebegali.
    Kazino premijų, pavyzdžiui, Welcome Bonus ar lojalumo programų draudimu siekiama apsaugoti žaidėjus ir sumažinti priklausomybėms lošimams mastą. Šios taisyklės yra dalis platesnių Lietuvos lošimų priežiūros tarnybos pastangų siekiant kurti saugesnę ir labiau kontroliuojamą azartinių lošimų aplinką.
    Lietuvos požiūris skiriasi nuo kitų regionų, kuriuose kazino žaidėjus vilioja daug labiau matoma rinkodara ir didelėmis paskatomis. Tie kazino priima žaidėjus iš Lietuvos, nors LPT turėtų riboti prieigą prie visų, LPT nelicencijuotų lažybų ir lošimų vietų internete. 
    Progresyvūs jackpots dažniausiai surenkami iš daugybės kazino
    Jeigu žiūrėsite į įprasto internetinio kazino laimėjimų lentelę ir ten matysite didžiausius dienos (24h) ar savaitės laimėtojus, didžiausi skaičiai, kuriuos turėtumėte išvysti bus 1,000 EUR, 5,000 EUR ar net 30,000-50,000 EUR.
    Bet didesni prizai – labai reti. Beveik jokiame lošimų automate ar prie Live lošimų bei stalo žaidimų nėra galimybės išlošti didesnes sumas, kadangi tai riboja statymų limitai, o ir patys žmonės ne taip dažnai daro all-in.
    Tad kaip kai kam visgi pavyksta laimėti šimtatūkstantines ar net milijonines sumas prie lošimų automatų? Atsakymas – progressive jackpots.
    Progresiniai lošimo automatų prizai yra unikalūs tuo, kad jie kaupia didžiulius laimėjimus, sujungdami dalį kiekvieno žaidėjo statymo į bendrą prizą, kuris nuolat auga, iki kol kažkuris žaidėjas laimi. Progresinius aukso puodus siūlantys automatai yra labai populiarūs, nes žaidėjai juose gali laimėti ir 42 milijonus dolerių. Toks prizas, kurį iš progresinio jackpoto žaidime „Wheel of Wishes“ laimėjo vienas žaidėjas – kol kas didžiausias istorijoje.
     „Mega Moolah“ – „Microgaming“ sukurtas žaidimas, kurio aukso puodas prasideda nuo 1 milijono JAV dolerių. Yra ir „NetEnt“ „Mega Fortune“, kurio rekordinė išmoka siekia 17,8 mln. eurų, ir „Playtech“ „Age of the Gods“ serija, siūlanti kelių lygių progresyvinius aukso puodus. Ten didįjį prizą suneša tūkstančiai žaidėjų iš skirtingų šalių, regionų ar net žemynų.
    Yra ir progresinių žaidimų, tokių kaip „Divine Fortune“, kurių prizų fondą suneša tik tam tikros kazino platformos, o tai reiškia, kad prizinis fondas skirtas tik vieno internetinio ar fizinio kazino žaidėjams.
    Žaidimo grąža (RTP) gali skirtis, priklausomai nuo regiono
    Skaitydami kazino žaidimų apžvalgas ar domėdamiesi automatais, dažnai matysite RTP (Return to Player) procentą. Jis parodo, kokią dalį įneštų pinigų žaidėjams automatas grąžins. Trumpiau tariant – kuo RTP didesnis, tuo geriau žaidėjams ir tuo mažesni bus jų nuostoliai.
    Tačiau, pasirodo, kad žaidėjo grąžos procentinė dalis (RTP) gali skirtis priklausomai nuo regioninių lošimų taisyklių. Nors RTP yra ilgalaikis vidutinis procentinis dydis, skirtingų regionų kazino gali siūlyti žaidimus su skirtingais RTP parametrais dėl apribojimų ir reguliavimo. Pavyzdžiui, vienose jurisdikcijose galima pirkti žaidimo Bonus Buy funkciją, o kitose tokios galimybės nebus.
    Taip yra dėl to, kad kai kurios jurisdikcijos nustato minimalias RTP ribas, kad būtų užtikrintas sąžiningas žaidimas, o kitos leidžia kazino elgtis lanksčiau. Tai turi įtakos vidutiniam išmokėjimui per tam tikrą laiką.
    Be to, lošimų automatai internete įprastai turi didesnį RTP nei automatai fizinėse lošimų vietose. Fizinėse vietose RTP gali būti tarp 85 ir 93 %, o internete – vidutiniškai 94-97 %.
    Internete galima žaisti su kriptovaliutomis
    Kriptovaliutos vis dažniau priimamos kaip mokėjimo būdas internetiniuose kazino.
    Geriausia, kad norint atsiskaityti su jomis, dažniausiai reikalaujama tik registracija bei KYC anketos užpildymas (bet ir pastarasis nebūtinai prašomas). Situacija blogesnė, jei žaidėjas nori mokėti su e. pinigine, mokėjimo kortele ar per el. bankininkystę. Tokiu atveju jam dar teks patvirtinti savo tapatybę, kelti nuotrauką, dokumentą, įrodymus. Na, o su crypto tokių reikalavimų nėra.

    Negana to, modernūs kazino priima aibę kriptovaliutų, tad atsiskaityti galima BTC, ETH, USDT, USDC, LTC, XRP ir kitais žetonais. Jie pasiūlo didesnį privatumą nei tradiciniai mokėjimo būdai, greičiau atliekamas operacijas ir mažesnius mokesčius, palyginti su įprastais metodais.
    Kriptovaliutoms kazino naudoja blokų grandinės technologiją, kuri leidžia skaidriai sekti sandorius ir garantuoja saugumą. Visgi daugelį žaidėjų traukiaaliutų teikiamas anonimiškumas ir kad nėra mokėjimo ribojimų pagal lokaciją.

    0
    258

    Išleistas „Counter–Strike 2“ - nemokamai parsisiųskite ir žaiskite

    „Counter–Strike 2“ oficialiai yra prieinamas visiems. Limituota versija yra pašalinta, o žaidimas bus nemokamas „Steam“ platformoje.
    Kiekvienas, kuris yra įsidiegęs „CS:GO“, atnaujinęs esamą žaidimą automatiškai atsinaujins į „Counter—Strike 2“. Tie kurie nėra žaidę senesnio žaidimo arba yra jį ištrynę, turi atsiųsti žaidimą čia: Counter-Strike 2  Steam page to download
    Žaidimo progresas iš „CS:GO“ automatiškai persikels į naująjį žaidimą ir visi dalykai už kuriuos buvo mokėti pinigai išnykti neturėtų.
    Nors tai ir yra senesnio žaidimo atnaujinimas, bet tai yra nauja era „Counter—Strike“ žaidimų serijoje. Pakeistas žaidimo variklis padarė daug pokyčių buvusiam žaidimui. Stipriai pasikeitė dūminių granatų veikimas, kurias dabar gali prasklaidyti sprogstamoji granata.
    Žmonės, kurių kompiuteriai nėra galingi, gali susidurti su problemomis. Didžiausi trikdžiai buvo išsiaiškinti bandomosios versijos metu, bet nėra informacijos dėl jų pašalinimo.
    Kai kurie žaidėjai pyksta dėl palikto 64 „tickų“ serverių, kurie padaryti pagal senesnį žaidimą.
    Diskutuokite apie žaidimą čia https://www.supergames.lt/forum/272-counter-strike-2/
     
     


    1
    2.9k

    Kokie mokesčiai taikomi individualioje veikloje pagal pažymą

    Planuojama mokesčių reforma žada pokyčių dirbantiems savarankiškai pagal individualios veiklos pažymą. Tačiau pradėjusieji vykdyti individualią veiklą pagal pažymą (IDV) ar svarstantys jos imtis jau dabar susiduria su mokesčių klausimais. Specialistai paaiškina, kokie mokesčiai taikomi IDV ir ką siūloma keisti. Mokesčių įvairovė gana plati, tad net ir vykdant IDV, kuriai priskiriama ir žemės ūkio veikla, neužtenka apsiriboti vien tik pagrindiniais mokesčiais individualios veiklos rezultatui apskaičiuoti. Mokesčiai priklauso nuo vykdomos veiklos pobūdžio:
    jei veikloje naudojamas automobilis ar kita įranga, kuriai reikalingas kuras, pakavimo medžiagos, tokios kaip plėvelė, popierius, kartoninės dėžutės ar kitos, – mokamas taršos mokestis; jei veiklai vykdyti patalpos, žemės sklypas nuomojami iš fizinio asmens – mokamas gyventojų pajamų mokestis (GPM) nuo A klasės išmokėtų pajamų (nekilnojamo turto, žemės mokestį moka pats turto savininkas); jei pajamos per 12 kalendorinių mėnesių viršija 45.000 Eur (nuo 2024 m. siūloma pajamų ribą didinti iki 55.000 Eur), arba iš Europos Sąjungos įsigyta prekių už 14.000 Eur – privaloma registruotis pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mokėtoju ir mokėti PVM. Svarbu atkreipti dėmesį, kad fizinio asmens pajamos ir IDV gaunamos pajamos sumuojamos; jei samdomi darbuotojai – nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio mokamos socialinio draudimo įmokos ir GPM.
    Privalomojo socialinio draudimo (PSD) ir valstybinio socialinio draudimo (VSD) įmokos skaičiuojamos nuo 90%
    apmokestinamo pelno (neatėmus VSD ir PSD įmokų): (Pajamos - išlaidos) * 90%.
    PSD įmokos PSD įmokos mokamos nuo minimaliosios mėnesinės algos (MMA). 2023 m. MMA dydis – 840 Eur.
    (840 Eur * 6,98% = 58,63 Eur/mėn.):
    jeigu esate papildomai draustas, esate studentas, auginate vieną vaiką iki 8 metų, 2 vaikus iki pirmajam sueis 18 metų, dirbate pagal darbo sutartį ir kt., nėra prievolės mokėti PSD kiekvieną mėnesį. Šį mokestį teks sumokėti metų gale; jeigu nesate papildomai draustas, PSD turėsite mokėti kiekvieną mėnesį, ir metų gale, deklaracijų laikotarpiu, turėsite sumokėti PSD skirtumą, jeigu iš IDV būsite užsidirbę daugiau negu 12 MMA; PSD mokėti prievolės nėra, jeigu esate draudžiami valstybės lėšomis (esate pensinio amžiaus,turite neįgalumą ir t. t.).
    VSD įmokos
    Mokant VSD įmokas, kaupiasi socialinio draudimo stažas, yra galimybių susirgus, slaugant ligonį gauti nedarbingumo
    išmoką ir kitų socialinių garantijų.
    asmenys, kurie nekaupia papildomai pensijai, moka 12,52%; asmenys, kurie kaupia papildomai pensijai 3%, moka 15,52%. GPM įmokos
    GPM gali svyruoti nuo 5% iki 15%:
    IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra iki 20.000 Eur – GPM 5%; IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra nuo 20.000 Eur iki 35.000 Eur – GPM atitinkamai didėja nuo 5% iki 15%; IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra 35.000 Eur ir daugiau – 15%. Planuojami iš IDV gaunamų pajamų apmokestinimo pokyčiai
    Sumažinti nuo 30% iki 20% sąnaudų (išlaidų) atėmimą iš pajamų, nerenkant išlaidas patvirtinančių dokumentų, arba „Sodros“ įmokas priskirti neleidžiamiems atskaitymams (neleidžiami atskaitymai nemažina apmokestinamo pelno).
    30% sąnaudų (išlaidų) atėmimą iš pajamų taiko tie asmenys, kurie pasirenka nerinkti arba neturi faktines išlaidas
    patvirtinančių dokumentų. sumažinti kredito ribą nuo 20.000 Eur iki 10.000 Eur, iki kurios būtų taikomas 5% GPM tarifas;
    iki 2026 m. palaipsniui padidinti GPM tarifą nuo dabar taikomo 5–15% iki 20%
    Siūlomas gyventojų pajamų mokesčio tarifo pokytis

    padidinti „Sodros“ tarifą 1,31%, kuris būtų skiriamas nedarbo draudimui; padidinti „Sodros“ lubas nuo 43 VDU (64.700 Eur) iki 60 VDU (101.000 Eur), kurias pasiekus būtų nebeskaičiuojami „Sodros“ mokesčiai; PVM mokėtojai arba tie, kam buvo atsiradusi prievolė registruotis PVM mokėtojais, nebegalės taikyti 20% sąnaudų atskaitymo iš pajamų. Apmokestinamąjį pelną bus galima sumažinti tik turint sąnaudas patvirtinančius dokumentus. Jeigu projektas bus patvirtintas, gautų pajamų iš IDV apmokestinimas stipriai padidės, o tai reiškia, kad fizinių asmenų
    iš šios veiklos gaunamų pajamų apmokestinimas bus beveik prilygintas darbo užmokesčio apmokestinimui.
    Mokesčių atostogos
    Daug kam vis dar kyla klausimas, kodėl vykdydamas IDV, turiu mokėti socialinio draudimo įmokas, nors esu draustas,
    pavyzdžiui, dirbu pagal darbo sutartį, moku visus mokesčius, o IDV – tik papildoma veikla.
    Trumpas pavyzdys, kad būtų paprasčiau įsivaizduoti. Dirbate vienoje darbovietėje pagal darbo sutartį, nuo sutarto
    darbo užmokesčio darbdavys sumoka visus jūsų mokesčius (PSD, VSD ir GPM). Nusprendžiate papildomai užsidirbti,
    įsidarbinate kitoje darbovietėje. Joje taip pat gaunate numatytą darbo užmokestį, nuo kurio darbdavys taip pat sumoka
    visus priklausančius mokesčius.
    Taigi IDV yra savarankiška veikla, kurioje gaunate atlygį (pelną) ir nuo kurio turite pats sumokėti socialinio draudimo bei
    gyventojų pajamų įmokas.
    Jeigu pradėjote vykdyti IDV ir tai yra pirmoji jūsų savarankiška veikla – iki tol nebuvote mažosios bendrijos narys,
    individualios įmonės savininkas ir kt., – tokiu atveju galite pasinaudoti 12 mėnesių socialinio draudimo (VSD)
    atostogomis. Prievolė mokėti PSD įmokas išlieka. Atostogos – gerai, tačiau šiuo periodu nemokėdami socialinio
    draudimo įmokų netenkate visų socialinių garantijų, t. y. nekaupiate stažo būtinajai pensijai gauti, negalite gauti ligos
    išmokos ir t. t.
    Jei vykdote individualią veiklą ir mokate visus priklausančius mokesčius, turite visas socialines garantijas – susirgus
    jums ar vaikui galite gauti nedarbingumą, išeiti motinystės atostogų, gauti išmokas bei kitas socialines garantijas.

    0
    645

    Pirmasis mokesčių hakatonas Lietuvoje

    Kviečiame studentus ir jaunus specialistus (18-25 m.) priimti mokestinį iššūkį, registruotis individualiai ar su komanda ir kartu ieškoti būdų, kad mokesčiai jaunimui taptų paprasta.
    Registracija vyksta iki lapkričio 16 d.
    Renginio metu kartu su profesionalių mentorių pagalba kursite inovatyvius sprendinius, kurie padėtų ugdyti jaunimo žinias apie mokesčius, išvengti mokestinių klaidų ir pasiruošti karjeros ar verslo startui.
    Taxmania Hackathon – smagus laikas ieškant kūrybiškų sprendimų, profesionalūs mentoriai, įkvepiantys pranešimai bei vertingi prizai hakatono nugalėtojams.
    Hakatono laimėtojų komandos bus apdovanotos norimais kursais. Prizinio fondo vertė – net 10 000 eurų.
    Nedvejok, registruokis jau dabar! Daugiau informacijos apie hakatoną www.taxmania.lt
     

    1
    509

    Ant to pačio grėblio lipa antrą kartą: skirtos dar 5 baudos už filmo atsisiuntimą iš linkomanija.net

    2023 m. rugsėjo 6 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas dar penkiems asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net. Už analogiškus pažeidimus LRTK pirmą kartą skyrė baudas trims asmenims praėjusios savaitės posėdyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
    LRTK, 2023 m. liepos 27 d. atlikusi stebėseną, nustatė, kad interneto svetainėje linkomanija.net be autorių teisių sutikimo buvo neteisėtai atgamintas ir viešai paskelbtas autorių teisių saugomas audiovizualinis kūrinys – filmas „Tu mano deimantas“.
    Pažeidėjai nustatytą baudą – 140 eurų privalės sumokėti į vieną iš Valstybinės mokesčių inspekcijos surenkamųjų sąskaitų.
    LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę.
    Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų.
    Atkreipiame dėmesį, kad pakartotinai nustačius tokius pažeidimus, gali būti skirta bauda nuo šešių šimtų iki aštuonių šimtų penkiasdešimt eurų.
    Reikia pažymėti, kad LRTK, atlikdama įstatymais jai nustatytas funkcijas, nuolatos atlieka stebėseną ir deda visas įmanomas pastangas, kad apsaugotų autorių teises internete bei sumažintų piratavimo mastus Lietuvoje.
    Patariame nesisiųsti filmo "Tu mano deimantas" iš linkomanija.net, nebent norite sulaukti baudos

    3
    1.3k

    "Rekordinės" baudos pažeidėjams už neteisėta filmų atsisiuntimą iš linkomanija.net

    Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas trims asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net.
    LRTK 2023 m. liepos 27 d. atliko stebėseną, kurios metu nustatė, kad interneto svetainėje linkomanija.net be autorių teisių sutikimo buvo neteisėtai atgamintas ir viešai skelbiamas autorių teisių saugomas audiovizualinis kūrinys – filmas „Tu mano deimantas“.
    LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę. Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų.
    Tai pirmasis toks atvejis, kai LRTK taikė administracinę atsakomybę asmenims, kurie padarė autorių teisių pažeidimus internete.
    Taip pat, 2023 m. rugpjūčio 30 d. LRTK priėmė sprendimą taikyti administracinę atsakomybę VšĮ „Neringa FM“ atsakingam asmeniui už neteisėtą muzikos kūrinių platinimą neringafm.lt interneto svetainėje. Pažymėtina, kad, neturint Lietuvos gretutinių teisių asociacijos AGATA išduotos licencinės sutarties, interneto svetainėje neringafm.lt buvo naudojami muzikos įrašai ir fonogramos. Tokia veikla taip pat yra neteisėta ir užtraukia administracinę atsakomybę pagal ANK 122 straipsnį.
    Išnagrinėjusi visas aplinkybes, LRTK šiems pažeidėjams nusprendė skirti baudas – po 140 eurų. 

    1
    1.4k

    Nyderlandai planuoja visiškai uždrausti vaizdo žaidimų "Loot Boxes"

    Vaizdo žaidimų „Lobių skrynių“ („loot boxes“) statusas ir tai, ar jos yra azartinių lošimų forma, šalyje neatitinka pasaulinio standarto ir tai puikiai iliustruoja galimas „Lobių skrynių“ ir mikrotransakcijų draudimas Nyderlanduose. Vaizdo žaidimuose „Lobių skrynios“ - tai vartotinas virtualus daiktas, kurį galima iškeisti ir gauti atsitiktinės atrankos būdu parinktų kitų virtualių daiktų arba turto. Praėjusiais metais Nyderlandų teismo teisėjas nusprendė, kad mikrotransakcijos yra palyginti nekenksmingos, kadangi jos neturi jokios realios vertės už tų žaidimų ribų, taigi jų negalima laikyti azartiniu lošimu.Tačiau, remiantis nauja šią savaitę pasirodžiusia informacija, Nyderlandų vyriausybė ketina siekti visiško „Lobių skrynių“ draudimo. Ji tikisi, kad jos pavyzdžiu paseks visa Europos Sąjunga (ES).
    Jungtinė Karalystė ir Belgija griežtai pasisakė prieš „Lobių skrynias“ ir kitokią veiklą, susijusią su mikrotransakcijomis žaidimuose. Pirmoji iš jų anksčiau nurodė žaidimų kūrėjams pasitraukti, jei jie nori išvengti naujų taisyklių. Pastaroji įgyvendino visišką draudimą.
    Austrijos teismas neseniai nusprendė, kad kompanija „Sony“ teisminiame ginče laikoma atsakinga už žaidimą su „FIFA Ultimate Team“ (FUT) paketais. Šie paketai leidžia žaidėjams pirkti žaidėjus, kurti savo komandas, tačiau pirkdami žaidėjai nežino, kas į paketus įeina. Tai, pasak teisėjo, reiškia, kad paketai yra azartinių lošimų forma.Kanada ir kitos šalys pasuko priešinga kryptimi. Šių metų kovą Kanados teisėjas nusprendė, kad, kadangi mikrotransakcijos neturi realios vertės, jos nėra azartinių lošimų forma. Atrodo, kad Nyderlandai kol kas nepasirenka vienos ar kitos pusės, tačiau jų pozicija netrukus gali pasikeisti. Vyriausybės Visuomenės informavimo tarnyba patvirtino, kad jas ruošiamasi uždrausti, tačiau kol kas neaišku, kaip toli procesas gali būti pažengęs ir ar bus pasiektas numatytas tikslas.   Netrukus po to, kai Nyderlandų ekonomikos ir klimato politikos ministras Micky Adriaansensas pradėjo kampaniją prieš „Lobių skrynias“, šešios politinės partijos įstatymų leidžiamojoje valdžioje pateikė pasiūlymą. Jame buvo raginama uždrausti šį įrankį, o taip pat kitų mikrotransakcijų pardavimą ir platinimą.Surasti iniciatyvai palaikymą nebuvo lengva dėl skirtingų nuomonių apie mikrotransakcijas. Vis dėlto, kai žodis „lošimas“ vis dažniau tampa tabu, vien jo paminėjimo bet kokia forma pakanka, kad būtų gautas palaikymas. Advokatas Renė Otto, kuris specializuojasi lošimų teisės srityje, atliko šio draudimo pasekmių tarptautiniam lošimų sektoriui vertinimą. Jis teigia, kad Nyderlandų vyriausybės priimtas sprendimas gali padėti pagrindą kitoms šalims, susiduriančioms su analogiškais klausimais, ir taip inicijuoti reikšmingas azartinių lošimų bendrovių ekonominės veiklos permainas visame pasaulyje.   Adriaansensas pabrėžė, kad būtina skubiai įgyvendinti griežtesnes taisykles. Jo teigimu, draudimas yra būtinas siekiant pagerinti vartotojų apsaugą ir tikisi, kad ES pritars ir nustatys draudimą visame regione. Akivaizdu, kad Adriaansens savo pusėje jau turi ES vadovus.

    0
    911

    Nvidia RTX 40 serijos vaizdo plokštės dar nesulaukė žaidėjų susidomėjimo Steam platformoje

    Paskelbta naujausia "Steam" kompiuterinės įrangos apklausa. Pagrindinės 2023 m. birželio mėn. tendencijos rodo, kad "Nvidia" RTX 40 serijos vaizdo plokštėms sunkiai sekasi užimti rinkos dalį, o "Windows 10" išlieka populiariausia žaidimų operacine sistema.
    Pradėkime nuo vaizdo plokščių rezultatų. Sąraše ir toliau dominuoja vidutinės klasės xx50 ir xx60 plokštės. Populiariausia yra GTX 1650, užimanti 5,50 %, po jos seka RTX 3060 su 4,50 % ir ankstesnė sąrašo lyderė GTX 1060 su 4,45 %. Tiesą sakant, prieš susidurdami su RTX 3070, turite nusileisti dar šešiomis pozicijomis žemyn. Dauguma žaidėjų paprasčiausiai negali arba nenori išleisti didelių sumų aukštos klasės vaizdo plokštėms.
    Pirmasis AMD GPU yra gerokai žemesnėje sąrašo vietoje, ir tai tik integruota grafika. Aukščiausioje vietoje esantis AMD GPU yra garbingasis RX 580, užimantis vos 1 % visos rinkos.
    Įdomu tai, kad "Nvidia" "RTX 40" serija kol kas nepadarė didelio įspūdžio: mobilioji "RTX 4060" užėmė 29 vietą, o "RTX 4070 Ti" - 35 vietą. Reikia pripažinti, kad visa RTX 40-oji serija buvo prieinama tik dalį laiko, kiek jos pirmtakai, o RTX 4060 Ti ir RTX 4060 per ateinančius porą metų neabejotinai pakils sąraše. Tačiau žvelgiant į šiuos rezultatus, sunku suprasti, kaip "Nvidia" galėtų būti pernelyg sužavėta RTX 40 serijos įsisavinimu. Tačiau ar jai tai tikrai rūpi, kai ji uždirba milijardus iš dirbtinio intelekto įrangos?
    Verta paminėti, kad "Steam" kompiuterinės įrangos apklausą geriau vertinti kaip apytikslį rinkos dalies vaizdą, o ne kaip galutinį jos rodiklį.

    0
    961

    Skelbiama peticija dėl tarpinių egzaminų atšaukimo

    Vos prieš dieną suformuota peticija susilaukė daug susidomėjimo, o kadangi VŠĮ Peticijos yra Ilja Laurs projektas, tai gan sąžiningai bando priduoti visas aktyvias peticijas iki reikiamų institucijų. Visas peticijos tekstas žemiau:

    Peticijos nuoroda https://www.peticijos.lt/visos/83638/del-tarpiniu-egzaminu-atsaukimo/
     
     

    1
    1.1k

    Nvidia gina Microsoft po to, kai JK blokuoja Activision susijungimą

    Nvidia palaikė "Microsoft" po neseniai paskelbtos žinios, kad Jungtinės Karalystės konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba siekia užblokuoti "Activision Blizzard" pardavimą "Xbox" bendrovei.
    "Nvidia" GeForce Now savo Twitter paskyroje teigė, kad paslauga ir kiti debesų kompiuterijos žaidimų teikėjai "įgytų dar didesnį žaidimų katalogą", jei sandoriui būtų leista įvykti. Įmonė pridūrė: "Mes tai laikome nauda cloud-based žaidimams ir tikimės teigiamo sprendimo".
    Neseniai "Microsoft" pasirašė 10 metų trukmės sutartį su "Nvidia", pagal kurią "Call of Duty" žaidimai ir kiti "Activision Blizzard" žaidimai bus perkelti į "GeForce Now", jei sandoris bus patvirtintas. GeForce Now leidžia vartotojams transliuoti žaidimus į savo kompiuterius be galingos vietinės įrangos. Naudotojai gali prijungti savo "Steam", "Ubisoft", "EA" ir "Epic Games" paskyras ir transliuoti turimus žaidimus. Kiekvieną ketvirtadienį biblioteka, kurioje jau yra 1 500 pavadinimų, papildoma naujais žaidimais.
    CMA teigė, kad blokuoja "Microsoft" sandorį Jungtinėje Karalystėje visų pirma dėl susirūpinimo debesijos žaidimų rinka. Bendrovė "Microsoft" nesutiko su CMA išvadomis, o jos prezidentas Bradas Smithas pareiškė, kad CMA priėmė sprendimą remdamasi klaidingais argumentais. Pranešimą kritikavo ir "Activision Blizzard" generalinis direktorius Bobby Kotickas, sakydamas, kad šiuo metu debesų kompiuterijos žaidimai sudaro "nereikšmingą" visos žaidimų pramonės dalį.
    Dabar "Microsoft" ir "Activision Blizzard" rengia apeliacinį skundą. Analitikas Michaelas Pachteris teigė manantis, kad "Microsoft" galėtų pasiūlyti CMA sprendimą, jei sutiktų nedėti "Activision Blizzard" žaidimų į "Game Pass" Jungtinėje Karalystėje.
    Be Jungtinės Karalystės, ES sprendimą turėtų priimti iki gegužės 22 d., o JAV FTC pirmasis įrodymų nagrinėjimas numatytas 2023 m. rugpjūčio mėn.

    0
    981

    Geriausias pasaulio šachmatininkas pralaimėjo turnyrą po "siaubingo pelės slystelėjimo"

    Pasaulio šachmatų čempionas Magnusas Carlsenas ketvirtadienį pasitraukė iš internetinio turnyro po to, kai netyčia perkėlė savo dama ne į tą lauką, kad varžovas Hikaru Nakamura galėtų ją paimti karaliumi ir galiausiai laimėti partiją. Chess.com pavadino šį Carlsen'o ėjimą "siaubingu pelės paslydimu", ir jis paliko turnyrą trečioje vietoje su 15 000 JAV dolerių.
    Nugalėjęs Carlseną šiame armagedono mače, Nakamura penktadienį laimėjo "Chessable Masters" turnyrą ir jo 30 000 JAV dolerių pagrindinį prizą, o tai leido jam aplenkti Carlseną šių metų daugkartinio Čempionų šachmatų turo reitinge.
    Carlseno lemtingo klaidingo paspaudimo rezultatą galite pamatyti pirmiau pateiktoje ekrano nuotraukoje. Viršutiniame dešiniajame lentos kampe matyti, kaip Nakamuros karalius (juodasis) užgrobia Carlsen'o bejėgę karalienę, kurią Norvegijos didmeistris ketino perkelti į b6, kad paimtų vieną iš Nakamuros pėstininkų. Vietoj to jis užkėlė figūrą ant f6.
    Akivaizdu, kad tokių dalykų pasitaiko pakankamai dažnai, todėl "pelės slystėjimas" yra įprasta. Komentatoriai iš karto suprato, kas nutiko, kai Carlsenas sureagavo, o po to ėjimas pasirodė transliacijoje.
    Pelės nuslydimas pasirodo maždaug 3:30:00. Carlsenas sureaguoja prieš pasirodant jam.
    Praėjusiais metais Carlsenas plačiai nuskambėjo po to, kai jis ir kiti asmenys, įskaitant patį Chess.com, apkaltino didmeistrį Hansą Niemanną sukčiavimu, o šis į tai atsakė ieškiniu.

    0
    977

    "Counter-Strike 2" - nemokamas CS:GO pakaitalas

    "Counter-Strike 2" žaidimas yra oficialus, o kai kuriems jis pasirodys jau dabar. "Valve" "Twitter" žinutėje rašo, kad ribotas CS2 testavimas prasideda jau dabar, o tai apibūdinama kaip "kiekvienos sistemos, kiekvieno turinio ir kiekvienos C-S patirties dalies pertvarkymas". Žaidimui skirtoje svetainėje jis apibūdinamas kaip "didžiausias techninis šuolis "Counter-Strike" istorijoje" ir žadami metų metus trunkantys atnaujinimai bei naujos funkcijos.
    Visas žaidimas turėtų pasirodyti 2023 m. vasarą, rašoma žaidimo DUK. Jį bus galima žaisti nemokamai.
    CS2 pagrįstas "Valve" varikliu "Source 2" ir apima kai kurių pagrindinių žaidimo mechanikų atnaujinimus, įskaitant patobulintas dūmines granatas ir "sub-tick" atnaujinimus, kurie, pasak "Valve", leis "serveriams sužinoti tikslią judėjimo pradžios, šūvio ar "granatos" metimo akimirką". (Vaizdo įraše taip pat matyti, kaip kažkas pašalina granatos dūmus kita granata.) Žaidime taip pat bus atnaujintų žemėlapių, geresnių vaizdų, patobulinta vartotojo sąsaja, perdarytas garsas ir kt.
    Vaizdo įraše " Leveling Up The World" ("Pasaulio lygio kėlimas") "Valve" sako, kad CS2 versijoje žemėlapiai atrodys naujai, tačiau patyrusių žaidėjų įgūdžiai turėtų būti pritaikomi ir toliau. Žaidimų bendrovė taip pat kalba apie tris žemėlapių "lygius". Yra " touchstone" lygiai, pavyzdžiui, Dust II, kuriuose atlikti nedideli vizualiniai patobulinimai, bet kurie iš esmės nepakeisti ir kurie turėtų leisti žaidėjams pažįstamoje aplinkoje pajusti naująjį žaidimo procesą. Taip pat yra žemėlapių, kurie buvo patobulinti arba iš esmės pertvarkyti, į kuriuos buvo įtrauktos "Source 2" funkcijos arba kurie buvo visiškai perkurti.
    Pasak bendrovės, trečiadienį pradedamas "ribotas bandymas", prie kurio žmonės bus atrenkami pagal tokius veiksnius kaip "neseniai praleistas laikas oficialiuose "Valve" serveriuose, pasitikėjimo faktorius ir "Steam" paskyros būklė". Jei būsite atrinkti, CS:GO pagrindiniame meniu gausite pranešimą, kuris leis jums užsiregistruoti. Žmonėms leidžiama transliuoti savo patirtį ir skelbti vaizdo įrašus, todėl net ir tie, kurie negali žaisti žaidimo, turėtų gerai pamatyti patobulintus dūmų ir apšvietimo efektus.
    Kol kas ribotą testą galėsite žaisti tik garsiajame "Counter-Strike" žemėlapyje "Dust II" "Deathmatch" ir "unranked competitive matchmaking" režimais, nors "Valve" teigia, kad kiti režimai ir žemėlapiai pasirodys būsimuose testų leidiniuose. Be to, ribotas testas kol kas prieinamas tik "Windows", bet ne "MacOS" ar "Linux", o DUK nepaminėtas "Valve" rankose laikomas žaidimų kompiuteris "Steam Deck".
     

    2
    2.2k
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...