Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vienas projektas gali turėti tik VIENĄ TEMĄ! Už daugiau nei vienos temos turėjimą tokios pačios bus taikoma 1.4. taisyklė.

CriticalLife.lt - Your Critical Dose Of Life!


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 386 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

prieš 2 valandas(-ų), Šarūnas V. parašė:

Kažkas naujo ir idomaus, žiūrėsim kaip seksis įgyvendint tau šita įdėja. Nes kažkada buvo gi padare salos gyvenimą, kas irgi atrodė žiauriai cool, tiek iš map tiek iš sistemų pusės, bet serveris būdavo tuščias. Sėkmės jums, tikrai apsilankysiu 

 

prieš 2 valandas(-ų), Westermann parašė:

 

Aspektai kurie tikrai yra unikalūs ( asmeniškai nemačiau lietuviškuose serveriuose ) ir linkiu tikrai didžiausios sėkmės. Tačiau man iškyla klausimas. Jeigu esat padarę naują salą, ar tikrai serveris suspės kraut objektus ir nebus tokių atsitikimų kaip sulindęs transportas į žemę ar kažkas panašaus?

 

 

Aprašyta tik labai maža dalis serverio idėjų - pakankamai kad sudomintu samp žaidėjus, bet neišduotų visų serverio sistemų. Dauguma serverio sistemų dar "Work in progress", plius noriu duoti kuo mažiau laiko sistemas kopijuoti kitiem projektam.


Sunku pasakyti kaip objektai krausis su 100 ar 500 žaidėjų, bet yra daug būdų kuriuos panaudoję galime optimizuoti jų krovimą. Blogiausiu atveju perkelsim serverio veiksmą į San Andreas arba ( esant pakankamai žaidėjų ) atidarysim du serverius.
Projekto idėja yra rizikinga tiek iš map tiek iš sistemos pusės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2018-09-13 12:41, Expert* parašė:

 

9e658d0192a6359114aba12509c39216997.png

 

CriticalLife.lt yra RPG stiliaus projektas, kurio veiksmas vyksta visiškai naujoje San Pablo saloje ir atspindi 1994 metų atmosfera, mūsų projekto spalvos - juoda ir tamsiai raudona, kurios simbolizuoja kančią ir mirtį, sunkų darbą siekiant geresnio rytojaus. Šiuo metu turime suplanavę dvylika didelių atnaujinimų, kurie žaidėjus po starto pasieks kas 2 mėnesius, o jų eigą įtakoja, ne tik žaidėjų prašymai, idėjos, bet ir jų veiksmai atliekami žaidime. Žaidimas nepasibaigia nusipirkus namą, todėl pasiruošk išleisti MILIJARDUS San Pablo dolerių plėtodamas savo imperiją bei laukdamas atnaujinimų, kurie pristatys dar daugiau vietų, kuriose galėsi leisti savo sunkiai uždirbtus pinigus. Čia išgyvena tik aršiausi ir klastingiausi žaidėjai, kurie nejaučia limitų, todėl pasiruošk būti išnaudotas ir terorizuojamas bei tai daryk pats. CriticalLife - Your Critical Dose Of Life!

 

CMqcCAY.jpg

CriticalLife.Lt projektas sukurtas remiantis populiariausiais MMORPG žaidimais. Iš šių žaidimų perėmėme keletą RPG projektuose plačiai naudojamų sistemų, ir pritaikėme tai sa-mp "Tikro gyvenimo" stiliaus serveryje. Taigi CriticalLife.lt  - RPG tipo projektas, bet gerai pažįstamoje samp aplinkoje. Dauguma samp projektų Lietuvoje sau suteikia RPG titulą, norėdami išskirti save nuo 'GRP tipo' projektų, arba apsimesti sukūrę modifikaciją nuo "nulio". Taigi, pamirškite tai ką iki šiol žinojote apie samp RPG projektus, nes CriticalLife yra vienintelis serveris vertas RPG vardo!

 

  • Kiekvienas žaidėjas gali tobulinti savo veikėją naudodami aksesuarų, talentų, įgudžių ir specializacijos sistemas. Šios sistemos žaidėjui suteikia įvairių privalumų, jas naudodami galite pakelti pinigų kiekį gaunamą iš misijų ir darbų, padidinti žaidėjo gyvybių kiekį, išmokti gaminti įvairius daiktus ar greičiau ir efektyviau naudotis turimais ginklais.
  • Dėl didelės ir atviros inventoriaus sistemos, kiekvienas žaidėjas turi laisvę su savo turimais daiktai daryti ką nori - sužvejokite pora žuvų, pasigaminkite savo laužą, jas iškepkite ir parduokite alkaniems žaidėjams. Pasaulyje ieškokite retų daiktų ir parduokite juos relikvijų kolekcionieriams arba juos kolekcionuokite patys!  Pirkite pigiau ir parduokite brangiau. Šiuo metu serveryje yra, šiek tiek virš dviejų šimtų daiktų ir šis skaičius sparčiai kyla. 
  • Serveryje yra įdiegta realaus laiko, automatinio ekonomikos balansavimo sistema, kuri veikia paklausos ir pasiūlos principu. Dažniausiai žaidėjai tiesiog praleidžia, kai kurias sistemas, darbus, misijas ir k.t. veiklas, nes pagal jų patirtį (XP) žaidime vykdyti tiesiog neverta. Sumažėjus žaidėjų susidomėjimui sistema pakyla iš jos gaunami privalumai. Jei tai darbas - žaidėjas jį dirbdamas gaus daugiau pinigų ir patirties taškų, iki kol sumažės jo paklausa, tokiu metodu, net ir didžiausio lygio žaidėjai dirbs darbus, kurie paprastai skirti mažiausio lygio žaidėjams. Prie ekonomikos balansavimo, taip pat prisideda ir inventoriaus sistema, apie kurią papasakojau seniau.

sbdhEBv.jpg

Apie Diktatorių:

  • Diktatorius - valdo serverio ekonomiką ir yra renkamas pačių serverio žaidėjų. Jis gali keisti PVM, VSD, PSD ir turto mokesčius, legalizuoti narkotikų vartojimą, keisti laiką gaunamą už nusikalstamą veiklą bei finansuoti viešąsias įstaigas. Diktatorius renkamas iš naujo, kai jis yra nužudomas vienoje iš gaujų misijų. Jis gauna dalį pinigų iš surinktų mokesčių, todėl būkite itin atsargūs ir rinkite tokį žmogų, kuris tenkins jūsų, o ne savo poreikius !

Apie darbus:

  • Norėčiau išvardinti visus darbus, tačiau tai padaryti ganėtinai sunku, kadangi dauguma darbų priklauso nuo organizacijų, kurios juos turės nusipirkti ir dėl gan didelių jų kainų jie atsiras šiek tiek vėliau. Be to, kai kurie "darbai" pvž. medkirtys yra sukurti misijų pagrindu, todėl jie mūsų projekte nėra priskirti prie darbų ar atvaizduoti darbų saraše. Darant darbų sistemą daug dėmesio skyrėme į nuobodžius darbus tokius kaip: Taxi vairuotojus ir Medikus. Turbūt gan sunku įsivaizduoti, kad taksi vairuotojas galėtų daryti ką nors daugiau, nei vežioti žaidėjus iš taško A į tašką B !?...
  • Be įprastų darbų ir "darbų misijų" turime ir darbų, kuriuos vykdyti galėsite tik turėdami tam tikrą licenziją ir atidarius nuosavą IV( invidualios veiklos ) įmonę.
  • Norėdami sukurti konkurenciją tarp organizacijų sukūrėme dvi kiekvieno darbo versijas, kurios savo veiklą vykdys skirtingose miestuose. Organizacijos gali valdyti tik privačias įmones (UAB), viešąsias įstaigas (Všį) (įstaigos kurios priklauso valstybei) - Policijos nuovadas, ligonines ir t.t valdo serverio administracija ir direktorių prižiūrėtojas.

 Apie organizacijas:

  • Organizacijos (korpuracijos/kompanijos) perka ir savo nuožiūra valdo fabrikus, naftos platformas, parduotuves ir kt. serveryje esančius verslus. Norint įsteigti organizaciją priima turite nusipirkti licenziją ir ofisą iš kurio valdysite savo organizaciją. Organizacijos tai pat gali pirkti žemės plotus kuriuose galės statyti savo pastatus, supirkinėti ir pardavinėti namus, pirkti ir savo nuožiūra valdyti darbus (UAB). Dauguma pirkinių prieinamų organizacijos sistemoje kainuoja milžiniškus pinigus, todėl turėsite skolintis pinigus iš banko arba pardavinėti savo akcijas kitiems žaidėjams kurie gaus dalį jūsų pelno. Organizacijas valdyti vienam yra gan sunku, todėl gausite samdyti kitus žaidėjus kurie ją valdys už jus.

Kaip jau ir minėjau projekto veiksmas vyks milžiniškoje saloje pavadinimu San Pablo. Šiuo metu šioje saloje yra du miestai: San Pablo ir Rock Port. Žemiau rasite šiek tiek daugiau informacijos apie salos istoriją.

463ge7O.jpg

 APIE SAN PABLO SALĄ:

  • Nuo 1940 iki 1945 metų, San Pablo sala buvo naudojama JAV atominių bombų testavimui. Seniau ji buvo žinoma kaip Rendi sala. Dėl eksperimentų atliktų JAV valdžios saloje ženkliai pasikeitė oro sąlygos, smėlio audros ir rūgšties lietūs suniokojo seniau buvusią flora, fauną, dar iki šių dienų čia galima rasti radiacijos likučių, požeminių bunkerių, apleistų JAV naudotų karinių bazių ir kaimelių vaiduoklių.
  • Manoma, kad 1985 - 1992 m. ši apleista sala buvo naudota Pablo Escobaro, pinigų slėpimui ir kontrabandos pervežimui. Maždaug 1993 m. po Pablo mirties paslėpti lobiai ir kontrabanda buvo pasisavinti vietinių gyventoju, kurie kaip manoma, buvo samdomi juos prižiūrėti. Paslėptuose lobiuose buvo rasta  Pablo šeimos nuotraukų rūbų bei keli padirbti pasai su naujomis tapatybėmis, manoma - tai galėjo būti vieta, kurioje jis žadėjo apsistoti, reikalams pasisukus netinkama tėkme. 1993 metų pabaigoje suklestėjo ekonomika, įsikūrė pirmasis miestas San Pablo, taip pavadintas Pablo Eskobaro garbiai, vėliau jo garbiai buvo pakeistas ir visos salos pavadinimas. Dėl nelegalių pinigų šis regionas buvo ekonomiškai apribotas JAV valdžios, tačiau tai nesutrukdė tolesniai plėtrai, kadangi ši vieta sulaukė daug investuotojų dėmesio. San Pablo patapo šalimi, kuri buvo valdoma, ne diktatorių, prezidentų ar pačių gyventojų, o bankų, didelių korporacijų ir turtingų individų.
  • Iš pirmo žvilgsnio San Pablo salą valdo diktatorius, tačiau visa tiesa ta, kad tikroji valdžia priklauso milžiniškoms korporacijoms. Nors iš išorės Rock Port ir San Pablo, atrodo kaip patraukli turistų aplankymo vieta, ši sala skirta tik adrenalino ir veiksmo mėgėjams. Melas, korupcija, dideli ir maži nusikaltimai šioje saloje yra kasdienybė. Čia išgyvena tik stipriausi, tik tie kurie nebijo padaryti to ko prireiks, tam kad kiltų karjeros laiptais.
  • San Pablo yra pirmasis ir be abejonės didžiausias miestas saloje turintis nuosavą jūros uostą ir oro uostą. Tai ne oficiali salos sostinė, kurią kaip savo apsistojimo vietą renkasi daugiausiai turistų bei organizacijų iš viso pasaulio. Dėl didelio darbų kiekio ir svarbių vietų pasiekiamumo, tai puikus miestas ir dirbančiam žmogui.
  • Rock Port, kol mieste pakankamai darbų patenkinti kiekvieno reikalavimus, jį dažniausiai renkasi tie, kurie nori atsipalaiduoti, turiningai praleisti laiką ir pasimėgauti milžiniškais paplūdimiais bei nuostabiais kalnais, esančiais netoliese miesto centro. Dėl puikios metro sistemos miestas turi puikų susisiekimą su netoliese esančiu Rendi kaimeliu. Tačiau atrodo, kad pramogų miesto titulą greit atims naujas miestas kuriamas vakarinėje salos dalyje, kuris sulaukė daug milžiniškų organizacijų susidomėjimo.

 

Tai ne viskas apie ką norime papasakoti, bet manau, kad daugumai iš jūsų jau pabodo skaityti (o man rašyti), todėl kviečiu užsukti į mūsų projekto svetainę, kur apie tai ir daugiau papasakosime vaizdo įrašų formatu.

 

Kelios nuotraukos iš projekto (mapp darbas dar yra kūrimo stadijoje, taip pat dar ir nesutekstūrintas):

  Parodyti paslėptą tekstą

 

0vVGr01.jpg

OaSdBiI.png

j5RLWY2.jpg

H8BEyzb.jpg

6GUW1N9.png

STgKRRU.jpg

bIx95jB.png

2bZh20M.jpg

j3wtEA9.jpg

Gn3G1Vy.png

 

- Reinas_Expert, CriticalLife.lt - Your critical dose of life !

Koks servo ip ?

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Idėja nors ir unikali, tačiau Lietuvoje tokių projektų jau buvo keletas, ir tiesą pasakius: susidomėjimas - trumpalaikis. Iš teorinės pusės sistemos skamba gal ir neblogai bet jų realizavimas atrodo sunkiai įkandamas. Bet kokiu atveju palinkėsiu sėkmės bei stiprybės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Viskas atrodo lyg ir įdomiai, bet patraukė dėmesį tai , kad veiksmas vyks "naujoje san pablo saloje", tai ar ta sala bus tiesiog miestas su pakeistu pavadinimu, ar yra mappinama atskira vieta, šiuo atvėju sala, jei taip ji turėtu būti tikrai nemaža, ir didelios žaidėjų dalies kompiuteriai tiesiog nepaveš. Na, o bent jau man perskaičius aprašyma susidarė nuomonė , kad veiksmas vyks kažkokioje naujoje vietoje, dar nematytoje samp pasaulyje?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
prieš 2 valandas(-ų), Marlboro'G parašė:

Viskas atrodo lyg ir įdomiai, bet patraukė dėmesį tai , kad veiksmas vyks "naujoje san pablo saloje", tai ar ta sala bus tiesiog miestas su pakeistu pavadinimu, ar yra mappinama atskira vieta, šiuo atvėju sala, jei taip ji turėtu būti tikrai nemaža, ir didelios žaidėjų dalies kompiuteriai tiesiog nepaveš. Na, o bent jau man perskaičius aprašyma susidarė nuomonė , kad veiksmas vyks kažkokioje naujoje vietoje, dar nematytoje samp pasaulyje?

 FPS skirtumo praktiškai nėra. Visiškai nauja sala, šiek tiek didesnė nei San Andreas. San Pablo yra salos pavadinimas, ir pagrindinio miesto pavadinimas.

prieš 3 valandas(-ų), A. Torres parašė:

Idėja nors ir unikali, tačiau Lietuvoje tokių projektų jau buvo keletas, ir tiesą pasakius: susidomėjimas - trumpalaikis. Iš teorinės pusės sistemos skamba gal ir neblogai bet jų realizavimas atrodo sunkiai įkandamas. Bet kokiu atveju palinkėsiu sėkmės bei stiprybės.

Ne, tokių projektų lietuvoje nebuvo, ar bent jau ne tokio mapp dydžio kaip šis.

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2018-11-01 12:35, MasterYi parašė:

Jeigu rimtai stengiesi ir dedi tiek pastangų dėl max 50 žaidėjų? Koks tikslas serverį laikyti su tiek žaidėjų? Pusę adminų, pusę direktorių... Galėsit įrodyt jei klystu :) 

Nežinau iš kur ištraukei tą magišką 50 žaidėjų skaičių. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
prieš 23 valandas(-ų), Dovisas parašė:

I have one question. Kaip tvarkysitės su lagg'u? jug vistiek salos dydis nemažas, ir žinant kad daugelis žmonių žaidžią sampą dėl to nes turi potato pc o ne GTA:ONLINE? 

Net jei žaidi paprastame serveryje, kiekvienas serveris tobulindamas jau egzistuojantį mappą naudoją labai daug objektų, taigi jei kalbi apie laggą dėl objektų egzistavimo ( dėl objektų poligonų ) kadangi šiame serveryje NĖRA default GTA obijektų - naudojant tokią logiką lagas bus mažesnis už tipinį serverį kuris naudoja savo sukurtus objektus + objektus San Andreas žemėlapyje.... Palyginus mūsų serveryje objektų bus kur kas mažiau = mažiau poligonų = mažiau lago. Tikrasis lagas kyla ne dėl objektų o dėl mašinų, kadangi žaidimas skaičiuoja fizikas net ir nejudančioms mašinoms, plius mašinos yra sudėtingesnės formos nei objektai ir turi atspindžius, šešėlius ir t.t.

Jei kalbi apie iškritimą per mapp tiesiog važinėjant mašina, to tikrai nebus, nebent serveryje žais 1000 žaidėjų ir turėsi 500 ping'o,  

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

14 minutes prieš, Expert* parašė:

Net jei žaidi paprastame serveryje, kiekvienas serveris tobulindamas jau egzistuojantį mappą naudoją labai daug objektų, taigi jei kalbi apie laggą dėl objektų egzistavimo ( dėl objektų poligonų ) kadangi šiame serveryje NĖRA default GTA obijektų - naudojant tokią logiką lagas bus mažesnis už tipinį serverį kuris naudoja savo sukurtus objektus + objektus San Andreas žemėlapyje.... Palyginus mūsų serveryje objektų bus kur kas mažiau = mažiau poligonų = mažiau lago. Tikrasis lagas kyla ne dėl objektų o dėl mašinų, kadangi žaidimas skaičiuoja fizikas net ir nejudančioms mašinoms, plius mašinos yra sudėtingesnės formos nei objektai ir turi atspindžius, šešėlius ir t.t.

Jei kalbi apie iškritimą per mapp tiesiog važinėjant mašina, to tikrai nebus, nebent serveryje žais 1000 žaidėjų ir turėsi 500 ping'o,  

tai nebesuprantu, tai serveris naudos 0.3dl custom map funkciją ar 0.3.7 mappinimo funkciją?

 

EDIT: Tai kiek suprantu jūs ištrynsit dabartinį gta:sa žemėlapį ir vietoj jo padarysit custom salą, ar kaip?

Redaguota , nario Dovisas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
10 minutes prieš, Dovisas parašė:

tai nebesuprantu, tai serveris naudos 0.3dl custom map funkciją ar 0.3.7 mappinimo funkciją?

0.3.7, kai visi pereis prie DL bus dar geriau, nes galėsim optimizuoti map ir pašalinti virš 25% objektų.

 

Yes to edit.

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Guest heatzy
2018-11-06 20:33, Expert* parašė:

Taip, naujas mapp šiek tiek didesnis už San Andreas. 

Kaip supratau bus du miestai ir juos sudėjus du bus visas žemėlapis jūsų didesnis už San Andreas, norisi greičiau pamatyti tai.. Įdomu kiek laiko užtrukot dirbdami prie mapp'ų. Pats turiu patirties su salomis, galit visi būt ramūs dėl kritimų į vandenį, lagų ar pnš., viso to nebus, o jei ir bus, galima sutaisyti viską, svarbiausia kad neatsirastų klaidų padidėjus žaidėjams :) 

Redaguota , nario heatzy
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 386 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...