Peršokti į turinį

[PAMOKA] XP kylimas naujai skripterių kartai!


Pasakorius`

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2996 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Redaguota , nario Dr.Arnas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Tu ble pats supratai ką pasakei? xdd Skriptinimas, programavimas, kodavimas, visas šitas prie vieno pačio dalyko. Visų kalbų užsiėmimas - programavimas. Visų antra, ar tau maišo tas continue;? ir ką tu ten su tais taimeriais nusipezėjai tai tu rimtai.Pizė šiuolaikiniai heiteriai, kritikiai, prie kiekvieno žodžio kabinėjas, nors patys neteisingi..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Sveiki. Pastarasis mano skriptukas, net galima jo nevadinti taip, nes buvo paprasčiausias stock`as, susilaukė "gydymų" ir kita, tad paprašiau ir tema buvo panaikinta. Turiu laisvoką valandą per kurią paprogramuot galiu, taigi nusprendžiau sukurt xp kylimą, tikrai veikia, išbandžiau viską ir t.t.

 

 

Taigi.. pradedame!

 

 

• Visų pirma, kur norite prisirašote forwardą ( kad nepasimestų ir pnš, patariu kurtis prie visų turimų forwardų ):

 

forward XP();

 

 

• Tuomet susirandate OnGameModeInit ir susikuriate timer`į:

 

SetTimer("XP", 60000, true);

// 60000ms = 60 sekundės = 1 minutė. Aš pasidariau, kad per minutę kiltų po vieną, jūs darykitės kiek norit

 

 

• Tuomet reikia susikurti public'ą, galit, kad ir pačioje apačioje ( veiks ):

 

public XP()

{
        for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++ )
        {
                if ( !IsPlayerConnected( i ) )
                continue;
                SetPlayerScore( i, GetPlayerScore( i ) + 1 );
        }
 
        return true;
}

 
 
 
Taigi, kaip ir viskas. Padaryta, kad 1 patirties taškas pakiltų per vieną minutę. Trumpai viską sakant, pasidarysit per kiek laiko norite patys. Štai taip viskas turėtų atrodyti.
 
P.S: Tikrai netraukiau iš kažkokių GRP modifikacijų, tiesiog savo galva kūriau. Prašyčiau jūsų supratingumo, jog pamoka skirta NAUJOKAMS! Todėl nereikia eilinį kartą „lialialia“ .
 
Na ką gi, sėkmės, jeigu kas nors nepavyksta, nors manau ganai aiškiai išdėsčiau , rašykit į AŽ ( asmeninę žinutę ) .

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.

Na va.. Net maloniau pasidaro, jokių kritiškų žodžių, heiteriškumų ir panašiai, su true tai jo, dar prieš tai pamačiau, pataisiau, bet dėkui : )

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.

 

taip aš žinau, ką daro continue, tik ar ne lengviau yra tiesiog padaryti {} ? :D Aišku kiekvienam skirtingas stilius, nes pavyzdžiui aš nesusigaudau kaip kiti rašo be tų skliaustų neina susigaudyti, bent jau man. :)

Redaguota , nario Dr.Arnas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Geriau daryti vieną globalų timerį, nes priešingu atvėju veiks tiek timerių, kiek yra žaidėjų, o jeigu žaidėjų daug - išeina didelis sistemos apkrovimas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Siaubas, geriau galėjai nieko nesakyt. :kuku:

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 savaičių...

taip aš žinau, ką daro continue, tik ar ne lengviau yra tiesiog padaryti {} ? :D Aišku kiekvienam skirtingas stilius, nes pavyzdžiui aš nesusigaudau kaip kiti rašo be tų skliaustų neina susigaudyti, bent jau man. :)

deja, continue siuo atveju yra tik geriau ir nepriklauso cia nuo jokio stiliaus ar ka

isivaizduok tokia situacija

function asd() {
    if (!Blogai1()) {
        kazkaDaryti();
        if (!Blogai2()) {
            kazkaDaryti2();
            if (!Blogai3()) {
                kazkaDaryti3();
                if (!Blogai4()) {
                    return true;
                } else
                    goto blogai;
            } else
                goto blogai;
        } else
            goto blogai;
    } else
        goto blogai;
blogai:
    cleanup();
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 5 savaičių...
  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2996 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...