Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos]Streamer


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3260 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Tu gal vapšė nieko nekurk, suprantu naujokas, bet ir tai, tokių pievų nesu matęs, kad klaustu, paaiškina tau, tas vistiek klausia nu p*zdec. Jeigu tu nieko nesupranti tai neimk gamemode ir needitink jų o kurk nuo new.pwn ir eik mokinkis komandas, o ne klausk kiekvieno menknikio...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Tu gal vapšė nieko nekurk, suprantu naujokas, bet ir tai, tokių pievų nesu matęs, kad klaustu, paaiškina tau, tas vistiek klausia nu p*zdec. Jeigu tu nieko nesupranti tai neimk gamemode ir needitink jų o kurk nuo new.pwn ir eik mokinkis komandas, o ne klausk kiekvieno menknikio...

Atsigauk mėšle čia Pagalbos tema ko čia žiūri jei nepatinka ubage . Man daug čia padeje ira sude tu .

 

 

 

 

Pas mane laikomi Mapp darbai Gamemode >> Init.txt

Tai ten įdėt ? Nesvarbu kurioje vietoj ?

Redaguota , nario ainu
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pas mane laikomi Mapp darbai Gamemode >> Init.txt

Tai ten įdėt ? Nesvarbu kurioje vietoj ?

 

Taip. Pasidaryk komentarą su "//", kad paskui greičiau rastum, jeigu reikėtų kažką pakeisti. Pvz:

 

// SF miesto map

CreateDynamicObject...

Redaguota , nario Sippanas`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Žiūrėk tai man dabar atsidaryti 

Init.txt

Kažkur įterpti

//Stremo kodas
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Ir viskas taip ?

O žiūrėk o kur ištrinu objektus tai dedu as y Pawno

Viskas čia ok bus ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Žiūrėk tai man dabar atsidaryti 

Init.txt

Kažkur įterpti

//Stremo kodas
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Ir viskas taip ?

O žiūrėk o kur ištrinu objektus tai dedu as y Pawno

Viskas čia ok bus ?

Vietoj tų visų modelid ir float'ų bus tavo objekto kordinatės ir t.t.

Redaguota , nario Sippanas`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

KAIP SUPRAST?

 

Vietoj tų visų modelid ir float'ų bus tavo objekto kordinatės ir t.t.

 

 

O žiūrėk kaip ysidesiu sita 

//Stremo kodas

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Kas pasikeis ?

Noriu ismokt ... Ačiū kad padedi 

 

O kur man rast savo paremetrus savo GM ? Kurie jau yra? 

Kaip zinot kad sio parametro nera pas mane ?

Redaguota , nario ainu
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

KAIP SUPRAST?

 

Vietoj tų visų modelid ir float'ų bus tavo objekto kordinatės ir t.t.

 

 

O žiūrėk kaip ysidesiu sita 

//Stremo kodas

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Kas pasikeis ?

Noriu ismokt ... Ačiū kad padedi 

 

O kur man rast savo paremetrus savo GM ? Kurie jau yra? 

Kaip zinot kad sio parametro nera pas mane ?

Norint sužinoti visus Float:x, modelid ir taip toliau turi savo .map darbą konvertuoti.

Tau tiktu šitas - convertffs.com

Redaguota , nario Lipalas.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

KAIP SUPRAST?

 

Vietoj tų visų modelid ir float'ų bus tavo objekto kordinatės ir t.t.

 

 

O žiūrėk kaip ysidesiu sita 

//Stremo kodas

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Kas pasikeis ?

Noriu ismokt ... Ačiū kad padedi 

 

O kur man rast savo paremetrus savo GM ? Kurie jau yra? 

Kaip zinot kad sio parametro nera pas mane ?

 

 

Tau nereikia to CreateDynamicObject(modelid, float:x... kur parašiau dėt niekur. "modelid, Float:x" ir t.t. yra objekto parametrai. Kaip sumapini ką nors, konvertuoji ir turi gaut tokį kodą, aišku kiekvienam objektui atskira eilutė, čia tik pvz.:

CreateDynamicObject(9131, -1983.1999500, 133.8000000, 27.0000000, 0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);

 

O tas visas eilutes dedi gamemodes > init.txt ar kur ten pas tave.

 

"O kur man rast savo paremetrus savo GM ? Kurie jau yra? 

Kaip zinot kad sio parametro nera pas mane ?"

Ką čia norėjai pasakyt nelabai supratau. Omeny turi mode, mapname ar kažką kito?

 

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Žiūrėk Sippan//Lukas

Norėjau paklaust tu iš Kybartų? gal orkestra lankai pas Ziegoraity? Nes užsirases Kybartai

 

Gerai prie reikalo einu:

 

Kur tu nesupratai paiiškinsiu ko norėjau:

 

Kur man savo Geimode GM rasti parametrus kokius aš naudoju ?

Tokius kaip: CreateDynamicObject(modelid, float:x...   Kur tu čia rašiai ..

 

Ir dar norėjau paklaust kaip įsidėsiu šita parametra kury tu parašiai:

Tai man kas pasikeis ? Geriau kraus objektus ?

sitas kur tu parasiai

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid,streamdistance, DRAWDISTANCE);

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Žiūrėk Sippan//Lukas

Norėjau paklaust tu iš Kybartų? gal orkestra lankai pas Ziegoraity? Nes užsirases Kybartai

 

Gerai prie reikalo einu:

 

Kur tu nesupratai paiiškinsiu ko norėjau:

 

Kur man savo Geimode GM rasti parametrus kokius aš naudoju ?

Tokius kaip: CreateDynamicObject(modelid, float:x...   Kur tu čia rašiai ..

 

Ir dar norėjau paklaust kaip įsidėsiu šita parametra kury tu parašiai:

Tai man kas pasikeis ? Geriau kraus objektus ?

sitas kur tu parasiai

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid,streamdistance, DRAWDISTANCE);

Taip, iš Kybartų, orkestro nelankau.

Parametrus bet kokios funkcijos gali rasti SA:MP wiki. - http://wiki.sa-mp.com/

O dėl to parametro taip, pagal viską turetų bent kiek geriau kraut.

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Norint sužinoti visus Float:x, modelid ir taip toliau turi savo .map darbą konvertuoti.

Tau tiktu šitas - convertffs.com

kaip suzinoti ?

Taip, iš Kybartų, orkestro nelankau.

Parametrus bet kokios funkcijos gali rasti SA:MP wiki.

O dėl to parametro taip, pagal viską turetų bent kiek geriau kraut.

Ziurek sita paramtra ideti y cia taip ?

Init.txt nes pas mane mapp darbai sukelti i istrinti tai pawn lape

Ir atsidarius kaskur betkur

//Strem kodas

ir ydeti ta koduka jo ?

Ir viskas. O klausimas is kur  ta koda gavai ? jis toks pats yra wiki ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

kaip suzinoti ?

Ziurek sita paramtra ideti y cia taip ?

Init.txt nes pas mane mapp darbai sukelti i istrinti tai pawn lape

Ir atsidarius kaskur betkur

//Strem kodas

ir ydeti ta koduka jo ?

Ir viskas. O klausimas is kur  ta koda gavai ? jis toks pats yra wiki ?

CreateDynamicObject yra iš streamerio.

Pirmiausia, savo map darbą susikonvertuok su http://www.convertffs.com

Pasikeisk ten viską kad tau konvertuotų į CreateDynamicObject ir tau duos visą map darbą su CreateDynamicObject eilutėm. Ir tada keli į init.txt visas tas eilutes.

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O ta koda kur tu lukai parasiai man ydeti y init.txt taip ?

ta parametra kur sakiai turėtu geriau krauti . 

O pvz nereik padidint man dar Distance per .cfg ?

Dar kartą sakau, šios eilutės

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

tau NEREIKIA DĖTI NIEKUR. tiesiog, kai susikonvertuosi savo map darbą, ir bus pvž tokia eilutė

CreateDynamicObject(9131, -1983.1999500, 133.8000000, 27.0000000, 0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);

dasidėk parametrus ir kai dasidedi eilutė turi atrodyti šitaip:

CreateDynamicObject(9131, -1983.1999500, 133.8000000, 27.0000000, 0.0000000, 0.0000000, 0.0000000, -1, -1, -1, 100, 100);

Paskutiniai du skaičiai (100 ir 100) yra streamdistance ir drawdistance.

Neįsivaizduoju kaip tau kitaip įkalt :D

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

O ble jau nusikeiksiu :DD is saves jau net pradedu juoktis karc.. Bičiuli tikiuosi tu man padėti dėl to kad as is Vilkaviskio o tu kybartų :D
15km ar kiek čia nuo taves man :DD
Bičiuli :D
 

O klausyk kaip dadesiu siuos parametrus kas pasikeis ? ir ziurek ką jie tiksliai reiskia ? Ir dar . -> Tai as jau Streameri ysidejau gerai beliko ydeti situs papildinius nu kaip tu parasiai :D o klausyk

man nereik pakelt Per server.cfg nieko ?

Ir dar klausimas ka reiskia -1 -1 -1? Nes tu paiiskinai ką reiskia 100 ir 100

Redaguota , nario ainu
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O ble jau nusikeiksiu :DD is saves jau net pradedu juoktis karc.. Bičiuli tikiuosi tu man padėti dėl to kad as is Vilkaviskio o tu kybartų :D

15km ar kiek čia nuo taves man :DD

Bičiuli :D

 

O klausyk kaip dadesiu siuos parametrus kas pasikeis ? ir ziurek ką jie tiksliai reiskia ? Ir dar . -> Tai as jau Streameri ysidejau gerai beliko ydeti situs papildinius nu kaip tu parasiai :D o klausyk

man nereik pakelt Per server.cfg nieko ?

Ir dar klausimas ka reiskia -1 -1 -1? Nes tu paiiskinai ką reiskia 100 ir 100

heh, taip ir nujaučiau, kad būsi iš kažkur netoli, kad jau paklausei apie miestą.. :D

server.cfg faile turi darašyt streamer.dll prie plugins.

O tie visi -1: pirmasis - worldid, antrasis - interiorid, paskutinis - playerid. Nu kaip rašiau šitą eilutę:

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

Tai tiesiog įstatytos jų reikšmės. :D

O -1 todėl, kad bet kur ir bet kam būtų matomas objektas.

Tikiuosi daugiau klausimų nebus :D

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dar 1 klausimas :D 

 

Man visada reiks pridet -1 -1 -1 100 100

Taip?

Ir taip prie kiekvieno mappo kodo reiks ranka darašyt ??? O pats converterfff ar koks ten negali už mane šito dalyko padaryti ? :D

O pvz kas bus jei nedesiu situ tai juos prastai rodys taip ?

Noriu sužinot tiksliai ką reiškia:  streamdistance ir DRAWDISTANCE  LIETUVIŠKAI :D

O jei aš vis dėsiu prie kiekvieno darbo po -1 -1 -1 100 100 Čia limito nebus jokio ?


O kaip darysiu vartus judančius darbo tipo irgi reiks darayt -1 -1 -1 100 100 ???

Kaskaip sitoj situacijoj cj nereiks jo ? nes nesipina kur rasyt :DD

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dar 1 klausimas :D

 

Man visada reiks pridet -1 -1 -1 100 100

Taip?

Ir taip prie kiekvieno mappo kodo reiks ranka darašyt ??? O pats converterfff ar koks ten negali už mane šito dalyko padaryti ? :D

O pvz kas bus jei nedesiu situ tai juos prastai rodys taip ?

Noriu sužinot tiksliai ką reiškia:  streamdistance ir DRAWDISTANCE  LIETUVIŠKAI :D

O jei aš vis dėsiu prie kiekvieno darbo po -1 -1 -1 100 100 Čia limito nebus jokio ?

O kaip darysiu vartus judančius darbo tipo irgi reiks darayt -1 -1 -1 100 100 ???

Kaskaip sitoj situacijoj cj nereiks jo ? nes nesipina kur rasyt :DD

Taip, reikės darašinėt. Bet parsisiųsk notepad++ ir su juo greičiau sudėsi. Dėl konverterio nežinau.

Jeigu nedėsi tai kraus išvis kai arti to objekto prieisi.

Draw distance lietuviškai būtų į matymas į tolį, o stream distance tai irgi kažkas panašaus, tik nežinau kaip tiksliai stream išverst, nes šiaip stream išvertus būtų srautas.

Kai dėsi tuos -1, -1, -1, 100, 100, tai paskutinį 100 gali ir padidint iki kokių 200-300, nu kaip tau geriau, pagal save žėk kiek ten to tolio užtenka. O kai vartus darysi reikės viską taip pat, nes, kad judint vartus atskira eilutė rašosi.

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nemoku su tuo Notepad++ Reiks paziuret pamoku manau rasiu visur.

Aišku . 

 

O ziurek čia su sitais -1 -1 -1 100 100 jokio limito nėra?

 

 

O dabar pasakau ką supratau jei taip sakyk jei ne taisyk ir sakyk kybartieti :D 

CreateDynamicObject - STREAMERIO Kuri atsisiunčiau ,

CreateObject - Jaučiu samp serverio bet ne stremerio paiiškink jei gali?

-1 -1 -1 100 100 supratau .

Vertimus y lietuviu kalba supratau .

CreateObject limitas 1000

CreateDynamicObject - Ner limito tik nereik prikist i viena vieta daug objektu .

CreateObject - Naudot pagrindams.

O dabar savo visus mapp darbus kurie yra init.txt faile  prie visu darasyt -1 -1 -1 100 100 TAIP ?

 

Jaučiu išsakiau viska.. :D Laukiu atsakymo

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3260 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...