Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos]Streamer


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3271 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Kaip tik ir man ši tema pravertė :) .  Dėkoju temos kūrėjui kad paskaitė mano mintis ko ir man reikėjo bet nedrįsau čia rašyti . Kadangi daug -REP turiu :(

 

Norėjau jūsų paklausti . Jūs sakėt temos kūrėjui kad ir prie vartų reiks dėti galė -1 -1 -1 100 100 .

Taigi pas mane Init.txt faile surašomi vartai yra 

Ir Pwn lape įrašomas skriptas vartų. Tai ir ten ir ten reiks dėti -1 -1 -1 100 100 ?

 

Štai:

Čia taip rašau y init.txt failą. Be X Y Z tiesiog išgauna Mapo darba ir ydedu:

swat = CreateDynamicObject(980,-2088.7000000,494.1000100,37.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);

O pwn lape dedu koda vartų su X Y Z 

Uždarytų vartų ir kitoj eilutėj atidarytų pvz:

MoveDynamicObject(swat, -2088.7000000,494.1000100,37.0000000, 2); //Uždaryti

Atidaryti:

MoveDynamicObject(swat, -2088.7000000,494.1000100,30.7000000, 2); // Atidaryti vartu kordinatės

Kur čia reiktų dėti -1 -1 -1 100 100 ???

 

P.S - Už pagalba REP

Redaguota , nario saras1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki. Kaip tik ir man ši tema pravertė :) .  Dėkoju temos kūrėjui kad paskaitė mano mintis ko ir man reikėjo bet nedrįsau čia rašyti . Kadangi daug -REP turiu :(

 

Norėjau jūsų paklausti . Jūs sakėt temos kūrėjui kad ir prie vartų reiks dėti galė -1 -1 -1 100 100 .

Taigi pas mane Init.txt faile surašomi vartai yra 

Ir Pwn lape įrašomas skriptas vartų. Tai ir ten ir ten reiks dėti -1 -1 -1 100 100 ?

 

Štai:

Čia taip rašau y init.txt failą. Be X Y Z tiesiog išgauna Mapo darba ir ydedu:

swat = CreateDynamicObject(980,-2088.7000000,494.1000100,37.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);

O pwn lape dedu koda vartų su X Y Z 

Uždarytų vartų ir kitoj eilutėj atidarytų pvz:

MoveDynamicObject(swat, -2088.7000000,494.1000100,37.0000000, 2); //Uždaryti

Atidaryti:

MoveDynamicObject(swat, -2088.7000000,494.1000100,30.7000000, 2); // Atidaryti vartu kordinatės

Kur čia reiktų dėti -1 -1 -1 100 100 ???

 

P.S - Už pagalba REP

 

Nereikia tų parametrų dėti MoveDynamicObject f-joje.

Juos reikia dėti tik sukuriant vartus (CreateDynamicObject).

Redaguota , nario Sippan // Lukas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Lukai .

 

Nereikia tų parametrų dėti MoveDynamicObject f-joje.          ------ Čia kaip suprantu Pawn lape nereikia dėti nes šis kodas pwn lape . 
Juos reikia dėti tik sukuriant vartus (CreateDynamicObject).  ----- O šis init.txt failiuke . Ta čia gale dadėt -1 -1 -1 100 100

taip ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Lukai .

 

Nereikia tų parametrų dėti MoveDynamicObject f-joje.          ------ Čia kaip suprantu Pawn lape nereikia dėti nes šis kodas pwn lape . 

Juos reikia dėti tik sukuriant vartus (CreateDynamicObject).  ----- O šis init.txt failiuke . Ta čia gale dadėt -1 -1 -1 100 100

taip ?

 

Kad judint vartus tai reikia naudot tą MoveDynamicObject, bet jeigu jis pas tave yra tai viskas tvarkoj.

O dėl kito taip, sudedi tuos parametrus gale ir viskas gerai bus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai taip ? ...

swat = CreateDynamicObject(980,-2088.7000000,494.1000100,37.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000,-1,-1,-1,100,100);

Ir žiūrėk dar jei gali parašyk man tokių svetainių kaip Supergames.lt kad būtų ne tik temų apie SA:MP bet kaip ir čia Supergames.lt daug visokiausių temų Kompiuteriai t.t. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai taip ? ...

swat = CreateDynamicObject(980,-2088.7000000,494.1000100,37.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000,-1,-1,-1,100,100);

TAIP...

 

 

Ir žiūrėk dar jei gali parašyk man tokių svetainių kaip Supergames.lt kad būtų ne tik temų apie SA:MP bet kaip ir čia Supergames.lt daug visokiausių temų Kompiuteriai t.t. 

www.google.lt pzdc kaip sunku

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

lagcompmode Setting this to 0 will fully disable lag compensation. Setting it to 1 will enable lag compensation. Setting it to 2 will enable position-only lag compensation. This means player rotation won't be lag comp'd.

 

 

Wikipedia power . :)

Redaguota , nario LukasHD
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Parametras skirtas kontroliuoti šūvių kompensacijos metodą. Nustačius reikšmę lygią 0 - iui, joks delsos kompensavimo metodas nebus taikomas. Reikšmei esant lygiai 1 - ui, delsos kompensavimo rėžimas bus taikomas žaidėjų pozicijai ir pasisukimui. Nustačius reikšmę lygią 2 - ui, žaidėjų paleistiems šūviais žaidėjų pasisukimo kampas neturės įtakos. Numatytoji reikšmė lygi 1 - ui.

 

 

aišku?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3271 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...