Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Samp Gaudynių sistema (+source)


.static

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1498 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Keli pastebejimai

  • tas bracketu nenaudojimas visiskai nereikalingas, joks rimtas programuotojas nesivadovauja first line taisykle + labai susigadina kodo readability;
  • daug nereikalingu global kintamuju, kuriuos galejai sukisti i enuma;
  • tie tarpai tarp GetDistance funkcijos, grazinamos reiksmes irgi atrodo tragiskai + labai ilga eilute;
  • keista kai taip sokineja kodo stilius;
  • jeigu jau naudoji kazkokia notacija, tai naudok jau teisingai (bool, string);
  • get rid out of GetPlayerPoolSize tam yra skirtos funkcijos tokios kaip foreach.

btw kas gita naudoja tik del initial commito? :D ar tai nera versiju kontroliavimo sistema?

Redaguota , nario intrigantas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 8 valandas(-ų), intrigantas parašė:

Keli pastebejimai

  • tas bracketu nenaudojimas visiskai nereikalingas, joks rimtas programuotojas nesivadovauja first line taisykle + labai susigadina kodo readability;
  • daug nereikalingu global kintamuju, kuriuos galejai sukisti i enuma;
  • tie tarpai tarp GetDistance funkcijos, grazinamos reiksmes irgi atrodo tragiskai + labai ilga eilute;
  • keista kai taip sokineja kodo stilius;
  • jeigu jau naudoji kazkokia notacija, tai naudok jau teisingai (bool, string);
  • get rid out of GetPlayerPoolSize tam yra skirtos funkcijos tokios kaip foreach.

btw kas gita naudoja tik del initial commito? :D ar tai nera versiju kontroliavimo sistema?

Ačiū už pastebėjimus. Tik nelabai supratau tavo first line taisyklės, dėl bracketų ar kaip? Enuma tai taip, tikrai galėjau naudoti dėl tvarkingumo. GetDistance nematau labai didelės problemos tame. O dėl notacijos, tai viskas samp ribose, kiek žinau string ir pan. nėra.

Git naudojau norėdamas labiau išmokti šią sistemą ir reikėjo dirbti su dvejais kompiuteriais todėl patogu buvo pull'int visus updeitus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

cb40f2d60f854a977605a273708d8562.png

šita vieta atkreipė dėmesį, vietoj tų didelių if'ų if'e geriau galima būtų pakeisti į if(...) {  return 1; } pavyzdžiui:

if(!g_isEventStarted){
	KillTimer(g_eventTimer);
    return 1;
}

if(g_isEventJoinable || g_catchingCooldown > 1){
    return 1;
}

    new Float:catcherPos[3];
    GetVehiclePos(g_playerEventVehicle[g_eventCatcher], catcherPos[0], catcherPos[1], catcherPos[2]);
    for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++){
		if(g_playerInEvent[i] && i != g_eventCatcher){
		new Float:_playerPos[3];
		GetVehiclePos(g_playerEventVehicle[i], _playerPos[0], _playerPos[1], _playerPos[2]);
		if(GetDistance(catcherPos[0], catcherPos[1], catcherPos[2], _playerPos[0], _playerPos[1], _playerPos[2]) < DISTANCE_TO_CATCH_PLAYER)
		{
			new scoreBonus = g_playerEventScore[i] / PLAYER_SCORE_CUT_ON_CATCH;
			g_playerEventScore[g_eventCatcher] += scoreBonus;
			g_playerEventScore[i] -= scoreBonus;

			new string[32];
			format(string, sizeof string, "~n~~n~~n~~g~+%i tasku!", scoreBonus);
			GameTextForPlayer(g_eventCatcher, string, 2000, 3);

			format(string, sizeof string, "~n~~n~~n~~r~-%i tasku!", scoreBonus);
			GameTextForPlayer(i, string, 2000, 3);

			UnsetPlayerCatcher(g_eventCatcher);
			SetPlayerCatcher(i);
			g_catchingCooldown = CATCHING_COOLDOWN_TIME;
			break;
			}
		}
	}
return 1;

naudingas dalykas žiūrint į ateitį

Redaguota , nario Zero Two
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, .static parašė:

Ačiū už pastebėjimus. Tik nelabai supratau tavo first line taisyklės, dėl bracketų ar kaip? Enuma tai taip, tikrai galėjau naudoti dėl tvarkingumo. GetDistance nematau labai didelės problemos tame. O dėl notacijos, tai viskas samp ribose, kiek žinau string ir pan. nėra.

Git naudojau norėdamas labiau išmokti šią sistemą ir reikėjo dirbti su dvejais kompiuteriais todėl patogu buvo pull'int visus updeitus.

if (x > b)
	return true;

vs

if (x > b)
{
  return true;
}

 

Kita kart pries kuriant projekta pasikurk repo gite, pasidaryk kelis branchus, suzinok kas yra pull request, isnaudok visa versijos kontroliavimo sistema, o ne tik pilno projekto pushinima.

Redaguota , nario intrigantas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

3 minutes prieš, intrigantas parašė:

if (x > b)
	return true;

vs


if (x > b)
{
  return true;
}

 

Kita kart pries kuriant projekta pasikurk repo gite, pasidaryk kelis branchus, suzinok kas yra pull request, isnaudok visa versijos kontroliavimo sistema, o ne tik pilno projekto pushinima.

Jeigu vienas dirbi prie projekto, nereikia jokių branchų. Dirbi ant masterio. NEBENT išleidi BETA versiją ar kt., kuri greičiausiai nėra stabili.

Nors GIT yra versijų kontroliavimo sistema, tai nereiškia, kad turi vadovautis ja be logikos. Kurdamas nuo nulio geriau paleisti pirmąjį versiją, o tik vėliau, jeigu ateityje bus pakeitimų commitinti ir pushinti.

Taip išlaikai švarią istoriją ir kt. nemato, ką ten eksperimentavai.

Su bracketais sutinku.

+ Sublime Merge geriausiai naudotis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, NTQ parašė:

Jeigu vienas dirbi prie projekto, nereikia jokių branchų. Dirbi ant masterio. NEBENT išleidi BETA versiją ar kt., kuri greičiausiai nėra stabili.

Nors GIT yra versijų kontroliavimo sistema, tai nereiškia, kad turi vadovautis ja be logikos. Kurdamas nuo nulio geriau paleisti pirmąjį versiją, o tik vėliau, jeigu ateityje bus pakeitimų commitinti ir pushinti.

Taip išlaikai švarią istoriją ir kt. nemato, ką ten eksperimentavai.

Su bracketais sutinku.

+ Sublime Merge geriausiai naudotis.

visi tie git clientai yra shit, go terminal its legacy

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, intrigantas parašė:

visi tie git clientai yra shit, go terminal its legacy

Sublime Merge atlieka lygiai tą patį ką ir terminal + parašo komandas, kurias naudoja. Kas patinka, kad rodo visus pakeitimus. Redaguoji 10 failų iškarto. Spaudi Stage All. Bet persigalvojai ir nori, kad tik 6 būtų commite. Deselectini nereikalingus ir  commitini. Sutaupai daugiau laiko.

+ Matai žymiai lengviau visus pakeitimus. Kurie pakeitimai atlikti, kitus commitus, stage/unstage failus ir t.t.

Tai jų tikslas sutaupyt laiką.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1498 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...