Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Kuriam MMORPG žaidimą Fataho


Fataho

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1886 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,

Nesenai pradėjome devlogą apie mūsų kuriamą žaidimą - Fataho. Žaidimui kurti naudojame Java ir LWJGL3. Pirmas tikslas buvo proceduriškai suprogramuoti didelį pasaulį. Terrainai yra užkraunami naudojant atskirą giją, todėl nėra lago loadinant terrainus. Taip pat turime sukūrę programą, su kuria galime sukurti įvairiausio dydžio ir išvaizdos pasaulius naudojant tokius algoritmus kaip Perlino triukšmas ir hidraulinė erozija. Daugiau gali pamatyti peržiurint mūsų YouTube devlogą: https://www.youtube.com/playlist?list=PLA2Wxg-e7vbA0k-Vsy5j2edIAHExFu_7R

Būtume dėkingi už bet kokias pastabas ir pasiūlymus. Čia galite aplankyti žaidimo puslapį, kuris šiuo metu tobulinamas: http://www.fataho.com

Žaidimo screenshot:

Untitled-1.thumb.jpg.ad971a3926d14fe4b8bfeff492797dce.jpg

Redaguota , nario Fataho
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

On 2017-07-14 at 02:19, -Modestas parašė:

Pagaliau kažkas normalaus, o ne eiliniai vaikai su savo unity žaidimais.. :D Laukiu nesulaukiu naujų video. :)

Unity irgi reikalauja bent kažkokio supratimo programavimo, modeliavimo arba kitko. Tai ne kiekvienas žaidimas yra eilinis.  

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 7 valandas(-ų), BlackSnow parašė:

Unity irgi reikalauja bent kažkokio supratimo programavimo, modeliavimo arba kitko. Tai ne kiekvienas žaidimas yra eilinis.  

Turėjau omenyje, kad tie žaidimai (bent jau šiame forume), dažniausiai padaryti su unity ir dauguma panašūs, dauguma is tutorialų nukopijuoti, todėl jie man ir atrodo eiliniai.

 O dėl to programavimo/modeliavimo supratimo, tai vistiek unity reikalauja mažiau to supratimo apie programavimą, nei kuriant paprastai su OpenGL ar Directx API. Ir šiaip tie kuriantys be varikliukų nusimano labiau apie žaidimų kūrimą, kadangi pats turi sukurti tai, kas varikliuke būna jau padaryta (bent jau man taip atrodo). Aišku būna išimčių, kai su varikliuku dirbantis žmogus nusimano daugiau, nei žmogus kuriantis žaidimus be varikliukų, jeigu jam įdomu ir jis domisi kaip kiekviena smulkmena veikia, arba jeigu yra kūręs žaidimus prieš tai be varikliukų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...
(redaguota)

Išleidome antrą "Fataho" žaidimo devlogą. Šį kartą sukūrėme keletą 3D egzotinių augalų modelių ir importavome į žaidimą. Dabar kuriame natūralų augalų plitimo / dauginimosi variklį. Būtume dėkingi už bet kokio pobūdžio pastabas, patarimus ir pasiūlymus.

 

Redaguota , nario Fataho
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dėkui už linkėjimus. Unity, Unreal ir kiti 3D grafikos varikliai yra netinkami pasiekti tai ką planuojame, tam reikalingas naujas variklis. Šiuo metu šis devlogas daugiau Engine kūrimo devlogas, nei žaidimo. Šio variklio pirmas rezultatas būtų žaidimas Fataho, jeigu viską pavyktų įgyvendinti. Tokio dydžio programavimo ir 3D modeliavimo projektas mums yra pirmas, tačiau esame dalyvavę kituose mažesniuose mėgėjiškuose projektuose. Tolimesnius planus ir rezultatus atskleisime ateities devloguose. MMORPG pasirinkome todėl, kad patinka šis žaidimų žanras (tai neatsiejama Fataho žaidimo idėjos dalis) ir taip pat, kad turime patirties networkinge.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mes puikiai suprantame THE ODDS, vis dėlto mums labai įdomu tai ką darome, o ar pavyks ar viską įgyvendinti parodys laikas. Kartu, kaip komanda, mes nieko reikšmingo nepadarėme, nes nesenai susibūrėm ir nusprendėme sistemingai dirbti ties vienu projektu. Kas liečia komandos patirtį žaidimų programavime ir 3D modeliavime tai tie projektai, kaip ir sakiau, buvo mėgėjiški, pavyzdžiui, diplominis darbas – mažas trimatės grafikos žaidimas Space, įvairūs 3D modeliai - žmogus, gyvūnai ir t.t. Paprasti Android žaidimai. Įvairių triukšmo algoritmų programavimas, terrain generatoriai, mėgėjiškas live chat, turime patirties su Redis serveriais ir pan. Taip pat šis projektas reikalauja daug žinių ir patirties ne tik programavime ar 3D modeliavime, bet ir kitoje srityje. Būtent šioje srityje mes turime daug patirties ir esame įgyvendinę ne vieną projektą. Kokia tai sritis ir kaip ji siesis su Fataho projektu pranešime kituose devloguose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Labai cool. Pasubsribinau jusu kanala :) Kaip ir SnoutUp, irgi labai dar siūlau pasidairyti į kitus žaidimų variklius, nes galite sutaupyti labai labai daug brangaus laiko. Vien dėl to, kad eitų iškart dirbti prie pačio žaidimo, o ne variklio. Apie kokias platformas mastote? Lauksim naujienų :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

19 minutes prieš, augasur parašė:

Labai cool. Pasubsribinau jusu kanala :) Kaip ir SnoutUp, irgi labai dar siūlau pasidairyti į kitus žaidimų variklius, nes galite sutaupyti labai labai daug brangaus laiko. Vien dėl to, kad eitų iškart dirbti prie pačio žaidimo, o ne variklio. Apie kokias platformas mastote? Lauksim naujienų :)

Dėkui už subscribe ir palaikymą. Pačiam žaidimui-varikliui pradžioje naudosime nesudėtingą (paprastą) 3D grafiką ir daugiau dėmesio skirsime žaidimo idėjos įgyvendinimui. Tai ką planuojame pasiekti dabartiniai žaidimų varikliai yra nelabai tinkami, todėl tenka eiti sunkesniu keliu.  Daugiau informacijos apie planus pateiksime ateinančiuose devloguose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

On 7/17/2017 at 02:04, -Modestas parašė:

Turėjau omenyje, kad tie žaidimai (bent jau šiame forume), dažniausiai padaryti su unity ir dauguma panašūs, dauguma is tutorialų nukopijuoti, todėl jie man ir atrodo eiliniai.

 O dėl to programavimo/modeliavimo supratimo, tai vistiek unity reikalauja mažiau to supratimo apie programavimą, nei kuriant paprastai su OpenGL ar Directx API. Ir šiaip tie kuriantys be varikliukų nusimano labiau apie žaidimų kūrimą, kadangi pats turi sukurti tai, kas varikliuke būna jau padaryta (bent jau man taip atrodo). Aišku būna išimčių, kai su varikliuku dirbantis žmogus nusimano daugiau, nei žmogus kuriantis žaidimus be varikliukų, jeigu jam įdomu ir jis domisi kaip kiekviena smulkmena veikia, arba jeigu yra kūręs žaidimus prieš tai be varikliukų.

Man toks vaizdas susidarė , jog teigi , kad varikliukų ( uniti , gamemaker ) naudojimas yra blogai. Tačiau nevisi nuo balto lapo geba/nori kurti žaidimą.

 

Linkiu žaidimui greitai ir sklandžiai progresuoti. Lauksiu naujų žinių ;) sėkmės

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Varikliukų (unity, gamemaker) naudojimas nėra blogai bet tik tuo atvejų jei tenkina jų galimybės. OpenGL ar DirectX API naudoja tie kurie arba visai nenori sukurti žaidimo ir jiems įdomu pačio žadimo variklio kurimas supratimas kaip tai veikia, arba tie kuriu esami varikliai netenkina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 7 mėnesių...

Sveiki. Žinau, kad praėjo nemažai laiko nuo paskutinio mūsų devlogo, atsirado nenumatytų projektų, kuriuos reikia užbaigti. Bet kokiu atveju prie projekto tikrai dirbsime ir ateityje jam skirsime vis daugiau laiko.
Viską apsvarstę nusprendėme pasirinkti truputi kitokį žaidimo kūrimo kelią. Kurdami žaidimą, tuo pačiu metu kažkiek laiko skirsime trumpam filmui / traileriui / teaseriui, kurio tikslas būtų sudominti ir supažindinti žiūrovus su pačiu žaidimu. Tikimės, kad tai leis sukurti didesnį socialinį tinklą. Būtent dėl to šis devlogas yra apie didelio detalumo 3D modelių kūrimą ir jų animaciją. Būtume dėkingi už Jūsų nuomonę, pasiūlymus ir kritiką.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

5/5/2018 01:10, Fataho parašė:

Sveiki. Žinau, kad praėjo nemažai laiko nuo paskutinio mūsų devlogo, atsirado nenumatytų projektų, kuriuos reikia užbaigti. Bet kokiu atveju prie projekto tikrai dirbsime ir ateityje jam skirsime vis daugiau laiko.
Viską apsvarstę nusprendėme pasirinkti truputi kitokį žaidimo kūrimo kelią. Kurdami žaidimą, tuo pačiu metu kažkiek laiko skirsime trumpam filmui / traileriui / teaseriui, kurio tikslas būtų sudominti ir supažindinti žiūrovus su pačiu žaidimu. Tikimės, kad tai leis sukurti didesnį socialinį tinklą. Būtent dėl to šis devlogas yra apie didelio detalumo 3D modelių kūrimą ir jų animaciją. Būtume dėkingi už Jūsų nuomonę, pasiūlymus ir kritiką.

 

Įgarsinimui rekomenduoju pasiimti žmogų kuris normaliai anglų kala, nes kiek paklausiau, labai su tarimu nepavyksta ant kai kurių žodžių, negražiai klausosi kaip dev vlogui. Sėkmės su žaidimu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

4 minutes prieš, SfeKsi parašė:

Įgarsinimui rekomenduoju pasiimti žmogų kuris normaliai anglų kala, nes kiek paklausiau, labai su tarimu nepavyksta ant kai kurių žodžių, negražiai klausosi kaip dev vlogui. Sėkmės su žaidimu.

Dėkui! Bandysime patys anglų tarimą tobulinti. Iš dalies kuriame žaidimą tam, kad patys tobulėtume.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Su tarimu tai viskas okay ir jis tik gerės, bet jeigu orientuositės į ultra realistiškų rankų modeliavimą ir filmų kūrimą, tai žaidimo šiame amžiuje nebaigsit :) Geriausiai publiką sudomintų gameplay video, kuris kažkuo užkabina. Nebent kokį Hideo Kojima komandoj turit :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1886 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...