-
Pranešimų skaičius
392 -
Užsiregistravo
-
Paskutinį kartą lankėsi
-
Laimėta dienų
2 -
Atsiliepimai
100% -
Forumo eurai
191 +Pervesti
TerZer paskutinį kartą laimėjo Rugpjūčio 24 2020
TerZer turėjo geriausiai įvertintą turinį!
Reputacijos taškai
191 Kartais pasakantis ką geroApie TerZer

-
Nario rangas
Dažnas dalyvis (-ė)
- Gimtadienis 2000.07.17
Susisiekimo būdai
-
Discord ID
TerZer#7164
Profilio informacija
-
Lytis
Vyras
-
Miestas
Vilnius
-
WayOUT.lt || 1.16.4 || Kalėjimas || Jau veikiame!
TerZer parašė pranešimą domas' diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Serveriai
Seniai jau nebuvau įsijungęs minecraft'ą, bet dėl to, kad projekte egzistuoja @Dovias, padariau išimtį ir nuėjau pažvelgti į šį kurinį. Iš tiesų pritarsiu kolegai @Well You Are Not The One, gražiai pateiktas paprastas kalėjimo tipo serveris. Aišku lūkesčiai buvo didesni, mat projektas yra ant naujausios versijos, kur yra tikrai daug didesnis potencialas naujiems dalykams, bet nusivyliau pamatęs nelabai daug kažkokių įdomybių. Iš estetinės pusės, neskaitant žemėlapį (Nu čia tikrai galima buvo pasistengti ir nedėti viską monotoniškai juodai ir ta vieta, kur šventykla su tom sienom...), yra tikrai "on top". Pats serveris nėra kažkoks įspūdingas, kitoks, jis yra tiesiog paprastas serveris, kuris gražiai pateiktas ant lėkštės vartotojui suvalgyti. "… išmanantis žmogus visada vengia to, kas per daug ir per mažai, o ieško ir pasirenka vidurį…" - Aristotelis Na, o kas liečia administruojančių asmenų, tai čia visiškas nusivylimas.. Tl;dr trenkiau PVP zonoje ChatMod'ui ir pradėjo svaidytis ban grasinimais. Galvojau, kad pažeidžiau kažkokias taisykles, bet pasirodo, kad ne. 🤔 "Nedera savęs pervertinti, bet nedera ir žemintis." - Johanas Volfgangas Gėtė Pabaigsiu tuom, kad projektas paprastas ir visai nieko, neskaitant kažkokių vaikiūkščių administracijoje 🤷♂️ -
Šachmatų pluginas + Autentifikavimo pluginas
TerZer parašė pranešimą Laurynas64 diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Modifikacijos
@Laurynas64 Taip, dėl sukurimo daug nereikalingų listenerių. Naudojimas objektų vietoj primityvių tipų Boolean vs. boolean. Kurimas nereikalingų objektų: if (this.player.equals(e.getPlayer())) { Location back = new Location(e.getFrom().getWorld(), e.getFrom().getX(), e.getFrom().getY(), e.getFrom().getZ()); e.getPlayer().teleport(back); } Kai gali būti taip: if (this.player.equals(e.getPlayer())) { e.getPlayer().teleport(e.getFrom()); } Ir iš esmės naudoti PlayerMoveEvent'ą nelabai protingas pasirinkimas, kai jis yra šaukiamas labai daug kartų. Na iš esmės aš super ten nesigilinau 🤔 -
Šachmatų pluginas + Autentifikavimo pluginas
TerZer parašė pranešimą Laurynas64 diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Modifikacijos
@Laurynas64 Naujoje versijoje pridėti tokie shortcut'ai kaip: Taip pat žaidėjui nereikia įrašyti komandos /gamemode 1 Tiesiog užtenka išsiųsti paketą, kuris nurodo, kad žaidėjas pakeitė savo režimą į creative. (Tai galima padaryti su hacked clientu arba su custom clientu). Mat tu nehandlini tokio event'o kaip PlayerGameModeChangeEvent Ir taip peržiūrėjęs tavo kodą, pastebėjau, kad jis nėra labai optimizuotas ir turi dar niuansų, kur minėjai, jog yra ištrinamas inventorius: kas jeigu išsisaugos žaidėjo inventorius, kai jis bus dar neprisijungęs? Išnyks visas jo realus inventorius -
Šachmatų pluginas + Autentifikavimo pluginas
TerZer parašė pranešimą Laurynas64 diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Modifikacijos
Labai gerai, kad daliniesi savo įskiepiais ir kažką darai, bet turiu tau pastebėjimų. Sukurti prisijungimo įskiepį nėra taip lengva kaip galvoji. Kaip konceptas ar coding challange yra gerai, bet kaip tu sakai "masiniam naudojimui" šis tavo įskiepis nėra skirtas. Kodėl? Nes, pažiūrėjus į source code pastebėjau, kad slaptažodžiai nėra šifruojami, jie tiesiog laikomi tekstiniu pavidalu. Dauguma event'ų nėra blokuojami, kaip vienas iš pavyzdžių: prisijungus su savininko account'u aš galėsiu sau pridropinti item'ų. Tai va, šaunuolis, kad stengiesi ir kažką darai, bet yra kur tobulėti ir nesiūlyčiau kažką daryti su security related dalykais, kol nesugalvoji kaip galima apeiti sistemą. -
Pagalbos dėl JS duomenų atvaizdavimo
TerZer parašė pranešimą supirkimas diskusijų temoje, sub-forume Java
https://web.dev/cross-origin-resource-sharing/ -
Pagalbos dėl JS duomenų atvaizdavimo
TerZer parašė pranešimą supirkimas diskusijų temoje, sub-forume Java
@supirkimas -
@Zero Two Klausyk, taigi visi nuo kažko pradeda. Tu gi kažkada žiūrėdamas į nupieštas moteris su kirviu rankoje irgi susimąstei, kad gali ne tik tampyt, bet ir daryt. Žmogus kažką daro, bent tiek. Problemą aš matau čia kitur: Šie metai neatitinka to, kas pas tave yra tame Jackpot įskiepyje. Peržiūrėjau kodą ir pamačiau, kad struktūros nėra, nereikalingai apsunkinti metodai ir nereikalingos operacijos. Mano asmenine nuomone tau reiktų dar truputį pasigilinti žinias tam pačiam Spigot ir pačios Javos galimybėse ir tik tada prašyti pinigų, nes šiuo metu nelabai galėtumei atsakyti už savo paties parduotą produktą. Note: Jei galvosi, kad esi pasaulio bamba ir tu gali viską padaryti savo gležnom rankutėm, tuomet daug laiko prarasi neišmokęs naujų dalykų, o pačiu baisiausiu atveju tapsi kaip tie mechanikai prie supuvusio garažo. Turėjo šansą gyvenime, norą, bet viską prarado per savimeilę, o naujesnės, nei golf'o 4 mašinos nėra taisę.
-
[JAVA] Random(), gauti duoble nuo 0 iki 100.
TerZer parašė pranešimą Wrohi diskusijų temoje, sub-forume Java
public class Metodai { static final int CHEAT_CODE = 741; static final int MAX_NUMBER_GENERATED = 101; static final int numberDrawn = new Random().nextInt(MAX_NUMBER_GENERATED); public static void main(String[] args) { Scanner player = new Scanner(System.in); int guessCount = 0; while (true) { System.out.println("Guess a number:"); int guess = player.nextInt(); guessCount++; if(guess == numberDrawn) { System.out.println("Congratulations, your guess is correct!"); break; } else if (guess == CHEAT_CODE) { System.out.println("Correct Number Is: " + numberDrawn); guessCount = 0; } else if (guess < numberDrawn) System.out.println("The number is greater, guesses made: " + guessCount); else if (guess > numberDrawn) System.out.println("The number is lesser, guesses made: " + guessCount); } player.close(); } } Pabandžiau sutrumpint -
Prisijungčiau į projektą
TerZer parašė pranešimą TerZer diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Projektai
Su scameriais neprasidedu -
Prisijungčiau į projektą
TerZer parašė pranešimą TerZer diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Projektai
Be manęs ar su manim vistiek buvo niekas -
Prisijungčiau į projektą
TerZer parašė pranešimą TerZer diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Projektai
Paleavinau -
Prisijungčiau į projektą
TerZer parašė pranešimą TerZer diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Projektai
Vėl ieškau! -
NorthSide.lt Network|Serveris uždarytas iki 2021 metų
TerZer parašė pranešimą SfeKsi diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Serveriai
Čia bent netrinat žinučių -
@GBandza debug'as klaidingas... Jei nežinai sintaksės net, tai nereikia veltis į pagalbą, manau. class istrinti_paspaudimas implements ActionListener { @Override public void actionPerformed(ActionEvent arg0) { System.out.println("veikia 1"); String nr = adresato_telefono_nr.getText(); for (int i = 0; i < kn.sarasas.size(); i++) { System.out.println("veikia 2"); Adresatas tmp = kn.sarasas.get(i); if (tmp.GetPhoneNumber().equals(nr)) { System.out.println("veikia 3"); kn.istrinti_adresata(nr); System.out.println("veikia 4"); lentelesModelis.removeRow(i); System.out.println("veikia 5"); dispose(); } else { System.out.println("** Adresatas su numeriu " + nr + " nerastas"); dispose(); } } } } @newyorkas Klausimai tau būtų tokie: 1. Ar event'as išvis būna iškviestas? Jei ne, manau, kad neesi inicializavęs kažkur ActionListener. 2. Ar sąrašas nėra tuščias? Taip pat matau, kad čia nėra aprašyta iš kur tu gauni kn objektą. Manau reikėjo pateikti truputį daugiau kodo, kad žinoti tiksliai, kur gali būti klaida, nes šiuo metu nėra viskas iki galo aišku. Jei reikia pagalbos skubiai ir ruošiesi rytojui egzui, tai parašyk man į discord'ą, galėsiu iškart padėti.
-
TerZer ♚ Įskiepių kūrimas ✯
TerZer parašė pranešimą TerZer diskusijų temoje, sub-forume Minecraft Projektai
@TheTrolis 1. Tai manau paprasčiausias dalykas nemeluoti ir nesakyti, kad pats sukūrei ir suprogramavai. 2. Šiaip iš tikro parduoti projektą ar dar kažką tai čia ne mano reikalas ir tegul tuos projektus perparduoda, man nėra svarbu, bet esmė yra tame, kai perparduoda (BŪTENT ĮSKIEPĮ) dideliu kiekiu ar papostina kažkur internete pvz. mc-market ar spigot už 10 dolc'ų ir prisiperka ir paskui matomas autorius ir jei yra randama kokių klaidų kreipiamasi ne į pardavėją, o į patį autorių t.y. mane, kad tipo aš čia turėčiau tvarkyti, nors nei aš gavau tuos 10 dolc'ų nei ką Tiek žinių, o pakeisti temos ir pridėti aiškesnės info negaliu, nes sena tema