Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Parodyk, ką veiki!


SnoutUp

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 745 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Vau, tu netgi zinai kas yra hlsl.. O kam jam zinot apie tai jei jis dirba su varikliuku kur viskas daug paprasciau?

Kaip uzpis tokie tuoj kazka ismoksta ir giriasi, tu ciuju zinai kas tas hlsl, bet shaderiu programuot nihuja nemoki, moki tik kopijuot shaderiu kodus is interneto..

Kam naudoti savo kurta engine? Nes tada žinai kas kur vyksta, žinai kas vyksta behind the scenes. Iš kur traukiai tokius "faktus" kad traukiu hlsl kodus iš intiko? Pats programuoju juos ir žadu tuo užsiimti pragyvenimui. Labai mėgstu programuoti grafikas žaidimui. Ir nors suprantu kas vyksta behind the scenes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kam naudoti savo kurta engine? Nes tada žinai kas kur vyksta, žinai kas vyksta behind the scenes. Iš kur traukiai tokius "faktus" kad traukiu hlsl kodus iš intiko? Pats programuoju juos ir žadu tuo užsiimti pragyvenimui. Labai mėgstu programuoti grafikas žaidimui. Ir nors suprantu kas vyksta behind the scenes.

Numesk porą savo kodų, norėčiau pamatyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Numesk porą savo kodų, norėčiau pamatyt.

Abu kodai yra naudojami rūkui.

http://www23.zippyshare.com/v/FfEE3kMi/file.html

Light.ps ten height yra atstumas tarp kameros ir objecto ir su tuo atstumu aš nustatau kokio stiprumo pilka atspalvi dėti ant texturos spalvos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Abu kodai yra naudojami rūkui.

http://www23.zippyshare.com/v/FfEE3kMi/file.html

Light.ps ten height yra atstumas tarp kameros ir objecto ir su tuo atstumu aš nustatau kokio stiprumo pilka atspalvi dėti ant texturos spalvos.

http://www.rastertek.com/dx11tut10.htmlna komentarai, ir dauguma eilučių atrodo gan panašios  ;) Tik tiek kad tu savo pixel shaderyje esi prirašęs nesamonių ir nenaudoji jokiu formulių, o tiesiog spėlioji kaip ką nustatyti, matosi iš tų:

if(Height == 2.0f)
else if(Height > 0.1f)
else if(Height <= 0.1f)

Joks normalus žaidimų kurėjas nenaudotų if statementų rūkui, o panaudotų vieną iš 3 formulių. Jei sumastytum ir tu jas panaudoti, tai prašom: http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/linearfog-distance.jpg http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/exponentialFormula.jpg http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/fogexponentialsquare.jpg

 

Beje priminsiu (o gal ir nežinojai to dalyko..) priklausomai nuo if statemento (pixel shaderyje), jie gali labai sumažinti fps, nes gpu greičiausiai atlieka skaičiavimus, o kur reikia nuspresti ar kažką daryti ar nedaryti t.y. if statement, tai jau daug lėčiau atlieka, bet čia kaip ir sakiau, tai priklauso nuo if statemento.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

http://www.rastertek.com/dx11tut10.htmlna komentarai, ir dauguma eilučių atrodo gan panašios  ;) Tik tiek kad tu savo pixel shaderyje esi prirašęs nesamonių ir nenaudoji jokiu formulių, o tiesiog spėlioji kaip ką nustatyti, matosi iš tų:

if(Height == 2.0f)
else if(Height > 0.1f)
else if(Height <= 0.1f)

Joks normalus žaidimų kurėjas nenaudotų if statementų rūkui, o panaudotų vieną iš 3 formulių. Jei sumastytum ir tu jas panaudoti, tai prašom: http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/linearfog-distance.jpg http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/exponentialFormula.jpg http://in2gpu.com/wp-content/uploads/2014/07/fogexponentialsquare.jpg

 

Beje priminsiu (o gal ir nežinojai to dalyko..) priklausomai nuo if statemento (pixel shaderyje), jie gali labai sumažinti fps, nes gpu greičiausiai atlieka skaičiavimus, o kur reikia nuspresti ar kažką daryti ar nedaryti t.y. if statement, tai jau daug lėčiau atlieka, bet čia kaip ir sakiau, tai priklauso nuo if statemento.

Aš tavęs nesuprantu, aš neprašiau tau paaiškinti tai ką jau moku, ką aš noriu Shaderiuose, tą ir darau. Beto, nusiunčiau tą kodą dėlto kad jis rašytas mano, nenukopijuotas nuo kitų, kaip tu nukopijavai formulę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aš tavęs nesuprantu, aš neprašiau tau paaiškinti tai ką jau moku, ką aš noriu Shaderiuose, tą ir darau. Beto, nusiunčiau tą kodą dėlto kad jis rašytas mano, nenukopijuotas nuo kitų, kaip tu nukopijavai formulę.

as parodziau kad kodas ne tavo, nes internete beveik tokie patys kodai

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

as parodziau kad kodas ne tavo, nes internete beveik tokie patys kodai

1. Iš intiko paėmiau tik engine pradžia, kurioje buvo tik obj. formato objectų kūrimas, jį aš editinu ir keičiu, turi dar kašką pasakyti?

 

P.S. Fog kodas darytas mano, matai kad kodas naujoko.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pastaruoju metu daugiau laiko praleidau mokydamasis c#, tai laiko nelabai liko zaidimu kurimui. Perrasiau visa videopoker zaidimuka, visa grafika perdaryta naudojantis kenny assets. Dar daug kas nepadaryta. Tikiuos pridet customisation, achievements, dar sio bei to tada bus galima parsisiust is playstore.
Keli screenshots:

Screenshotsymvrmhu.pngSbVZnuj.png

7rtXn4g.png

 

Nuoroda i zaidima jei kas nori pabandyt:

https://drive.google.com/file/d/0BywGHdVSZO1iVjBGMzItbkU5Zjg/view?usp=sharing

Redaguota , nario Rmbdeivis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Neblogai žiūrių tau sekasi kurti žaidimus. Neblogas toks visai žaidimas pabandžiau :D. Sėkmės tau kuriant toliau žaidimus ir tobulinant , o tu savo šitą žaidimą padarysi vėliau mokama , kaip bus populiarus?

 

Dėkui! Iron Snout Steame bus nemokamas. Jeigu bus labai populiarus ir atsiras pakankamai žmonių, kurie norėtų mokėti ten kokį 1 dolerį už naujų lygių DLC, tai tada galbūt kažką tokio ir padarysiu, kad ant alaus užsidirbčiau, bet kol kas apie tai daug negalvoju.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dėkui! Iron Snout Steame bus nemokamas. Jeigu bus labai populiarus ir atsiras pakankamai žmonių, kurie norėtų mokėti ten kokį 1 dolerį už naujų lygių DLC, tai tada galbūt kažką tokio ir padarysiu, kad ant alaus užsidirbčiau, bet kol kas apie tai daug negalvoju.

kada planuoji paleisti į rinką ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 745 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...