Peršokti į turinį

Į pabaiga kūriamas Lietuviškas žaidimas Z17 [Pirmojo asmens šaudyklė]


M0R3

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3473 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki draugai,

 

Labai įdomių komentarų susilaukė tema išties :D Žmonės, kurie peikia žaidimą ir teigia jog jokiais būdais nemokės nei cento, butų patys pirmi, kurie pirktų. Čia tas pats kas man neįdomu, jūs tokie ir anokie, čia mėšlas, tačiau temą vistiek seku, rašau ir vis laukių naujienų. :D

 

Mano galva pasirinkot visiškai blogą strategiją net jei tai ir pirmas blynas. Produkto plėtojimas vyksta kitaip ir labai abejoju, kad turite žinių tam atlikti. Suprantu, kad tai pirmas darbas, suprantu ir tą, kad esat naujokai, tačiau geriau stipresnė pradžia ir itin daug darbo, nei kažkas greito ir labai jau prisvilusio. Jūsų svetainė, tai jūsų žaidimo veidrodis ir pagrindinė susibūrimo vieta, patarčiau kiek kitaip elgtis su ja. Savaime suprantama, visi moka peikti, o patarimų mažai sulaukiama kiek tenka pastebėti. Aš savo ruoštu už pastangas jūsų sugaišiu truputį laiko ir duosiu jums naudingų patarimų.

 

Būkit unikalus - įdėkit visą širdį ir laiką į tai kuo tikite.

 

Darbas, darbas, darbas kolegos! Prispauskit savo kūrėją prie sienos ir reikalaukit jo, jei jis tikrai nori iš to uždirbti, kūrimo iš pamokų neužteks. Kurkit kažką savo, kitaip, nei yra jau kuriama, kad ir išmokstat naujus dalykus pritaikykit juos kitaip ir išradingiau, pasukit savo galvas! Jei mylit tai ką darot nesidairykit niekur kitur, visas dėmesys tik į procesą ir plėtojimą. 

 

Skubėjimas niekur jūsų nenuves.

 

Visą tą laiką, kurį išnaudojote tinklapio kūrimui ir ypač atsakinėjimui į klausimus forume skirkit projektui. Kai projektas jau bus beta versijoje, tuomet galėsit skirti daugiau laiko produkto promo, dabar nesupykit, bet darot kaip žydai atvirkščiai. Kodėl lietuviai turi tokią negerą madą, kurti kažką ir tuo pačiu viską aprašinėti viešai, juk taip neišlaikote, nei intrigos, nei susidomėjimo žaidimu, dar blogiau - skatinat vartotojus svarstyti, skaityti kitų mintis ir rinktis negatyvią informaciją, šita tema jums atnešė tik nuostolį ateičiai. Neskubėkit! 

 

Žaidimo veidrodis - oficialus tinklapis. 

 

Jokių registracijų, jokių mokėjimų, jokių premium'u ar kito, kas išgąsdina vartotoją. Tinklalapis turi būti visiškai atviras - tiek valdymo prasme, tiek paieškos sistemų prasme. Visas jūsų kontekstas turi būti atviras skaitymui visada! Kokie dar mokėjimai ir kaina už registraciją? Kažkoks tai vienkartinis mokestis yra pats pats blogiausias variantas kokį galėjot sugalvot draugai. Jūs ne tik vartotojui siūlot pirkti katę maiše, bet ir tą produkto pirkimą pateikiate prasčiausiu būdų. Jei bandote priversti žmones sumokėti už jūsų dar net nesukurtą produktą, esate tikri naivuoliai(arba kvaili verslininkai).

 

Koks jūsų manymų svarbiausias faktorius, kai žaidimas planuoja išvysti beta versiją?

 

Bendruomenė. Vėl gi - vienintelė vieta, kur jūsų fanai galės "aktyviai laukti". Suformuoti bendruomenę prieš žaidimo startą turėtų būti jūsų pats pagrindinis tikslas dabar! Sukurkite forumą oficialiame tinklalapyje, leiskite žmonėms ten diskutuoti ir reikštis, rezultatas kūrimo pabaigoje bus kur kas geresnis: jūs jau turėsite bendruomenę, kurią valdyti bus kur kas lengviau.

 

 

Kur jūsų projekto siela? 

 

Kiekvienas projektas, verslas ar kita veikla turi turėti savo vizionistą, kuris mato į priekį ir stumia idėja ir visą darbą aplamai į priekį! Kiekvienas komandos narys turi būti užsikrėtęs noru, idėja kurti ir pasiekti daug! Ar jūs apskritai turite tą žmogų? Patikėkite, tai labai laabai svarbu :)

 

 

Štai kaip aš daryčiau jūsų vietoje:

 

  1. Ištyrinėčiau kokių žaidimų yra sukurta jau su jūsų naudojama platforma(create'oriumi). Pasisemčiau žinių iš ten, kažką nukopijuočiau, pavogčiau idėjų, tikėtinai tyrinėjant atsirastų naujų idėjų, kurios man praverstų. 
  2. Siekčiau sukurti kažką kitokio, nei yra jau skurta, įlįsčiau į žaidėjo kailį ir kurdamas visada stebėčiau iš žaidėjo perspektyvos. Stengčiausi panaudoti kuo daugiau elementų, kuriuos žaidėjai mėgsta, jei patys esat mėgėjai pažaisti įvairius žaidimus, pagalvokite kas jus pačius žavi ir "verčia" žaisti, kokie būtent elementai, kas yra kituose žaidimuose, kas patinka žaidėjams apskritai.
  3. Dirbčiau, dirbčiau, dirbčiau. Geriausias būdas "užsidaryti" ir dirbti, jei tikrai nori kažko pasiekt. Neturiu galvoje, kad valgyt duona su druską užsigeriant vandeniu ir sėdėt kažkur rūsyje užsirakinus. Tačiau daug darbo visada atsiperka ir ypač tuomet kai dedikuoji save tam ką mėgsti.
  4. Priartėjus prie beta versijos sukurčiau pribloškiantį video, vaizdinys yra kur kas efektyvesnis, nei raidės, tai stimuliuoja žmogų ir dažnai(beveik visada) padeda pasiekti reikiamą rezultatą. Sukurkit lūkestį žaidėjui ir nepamirškit vartotoją stimuliuoti medios pagalba!
  5. Pateikčiau trailer'į vidutiniuose ar mažuose užsienio žaidimų forumuose(nelyskit į didelius ir nesirinkit neigiamos informacijos). Faktas, kad tavo produkto domisi užsienio rinka(nesvarbu ar taip vienas žmogus ar tūkstantis) suteikia labai daug pranašumo.
  6. 24-48val. iki beta starto prasideda didžiulis promo. Nesismulkinsiu kaip jį reikia daryti, tik žinokit jog gera "reklama" gali būti pagrindinis faktorius jūsų produktui, jei pats produktas yra geros kokybės. Jei produktas yra netinkamas ir pernelyg lėkštas, tuomet tai tik pagreitins jūsų žlugimą.
  7. Po beta starto, dažnos naujienos, imkit žmones į komandą, kurie tik gali padėti, ieškokit bendraminčių, brainstorm'inkit ties naujovėmis, jūsų beta testuotojai bus pagrindiniai teisėjai jūsų žaidimui ir iš jų bus laabai didelė nauda!
  8. Surinkus bendruomenę ir pateikus beta versiją, dėkit visas pastangas tobulinimui ir bendruomenės išlaikymui! Tai ką jūs turit, tai kas jums svarbiausia! Dirbkit ties tuo!
  9. Kai būsit arti pirmosios final versijos, TIK TUOMET galit "prašyti" kažkokios tai aukos, geriausiu atveju mėnesinė narystė(5lt per mėn.) ir ką duosim nariams, kurie pirks narystę? Žaidimo versiją, kurioje bus daugiau naujovių, premium, extra - vadinkit kaip norit. Likit sąžiningi su paprastais "nemokamais" vartotojais, tačiau parodykit jiems, kad mokant labai mažą sumą jie galės mėgautis visu šimtu procentu žaidimo ir leiskit jiems pasijusti ypatingais!
  10. Tik paskutiniame žingsnyje pradėkit galvoti kaip žaidimą perkelti į kitą lygį, ieškokit rėmėjo! Tikėtinai jūs rasite tokį, kai būsite jau su bendruomene ir turėsite ką parodyti ir taip pat svarbu yra parodyti investuotojui/rėmėjui savo viziją, tai žmogaus, kuris yra didžiausias iniciatorius ir vizionistas pranašumas!

 

Jei norit konkrečių patarimų galit susisiekti, kai turėsiu laiko būtinai padėsiu nemokamai.

 

 

Neskubėkit, pinigai ateis su laiku, įdėkit visą savo širdį į tai, o svarbiausia...TIKĖKIT TUO KĄ DAROT!!!

 

 

  • Teigiamai 9
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki draugai,

 

Labai įdomių komentarų susilaukė tema išties :D Žmonės, kurie peikia žaidimą ir teigia jog jokiais būdais nemokės nei cento, butų patys pirmi, kurie pirktų. Čia tas pats kas man neįdomu, jūs tokie ir anokie, čia mėšlas, tačiau temą vistiek seku, rašau ir vis laukių naujienų. :D

 

Mano galva pasirinkot visiškai blogą strategiją net jei tai ir pirmas blynas. Produkto plėtojimas vyksta kitaip ir labai abejoju, kad turite žinių tam atlikti. Suprantu, kad tai pirmas darbas, suprantu ir tą, kad esat naujokai, tačiau geriau stipresnė pradžia ir itin daug darbo, nei kažkas greito ir labai jau prisvilusio. Jūsų svetainė, tai jūsų žaidimo veidrodis ir pagrindinė susibūrimo vieta, patarčiau kiek kitaip elgtis su ja. Savaime suprantama, visi moka peikti, o patarimų mažai sulaukiama kiek tenka pastebėti. Aš savo ruoštu už pastangas jūsų sugaišiu truputį laiko ir duosiu jums naudingų patarimų.

 

Būkit unikalus - įdėkit visą širdį ir laiką į tai kuo tikite.

 

Darbas, darbas, darbas kolegos! Prispauskit savo kūrėją prie sienos ir reikalaukit jo, jei jis tikrai nori iš to uždirbti, kūrimo iš pamokų neužteks. Kurkit kažką savo, kitaip, nei yra jau kuriama, kad ir išmokstat naujus dalykus pritaikykit juos kitaip ir išradingiau, pasukit savo galvas! Jei mylit tai ką darot nesidairykit niekur kitur, visas dėmesys tik į procesą ir plėtojimą. 

 

Skubėjimas niekur jūsų nenuves.

 

Visą tą laiką, kurį išnaudojote tinklapio kūrimui ir ypač atsakinėjimui į klausimus forume skirkit projektui. Kai projektas jau bus beta versijoje, tuomet galėsit skirti daugiau laiko produkto promo, dabar nesupykit, bet darot kaip žydai atvirkščiai. Kodėl lietuviai turi tokią negerą madą, kurti kažką ir tuo pačiu viską aprašinėti viešai, juk taip neišlaikote, nei intrigos, nei susidomėjimo žaidimu, dar blogiau - skatinat vartotojus svarstyti, skaityti kitų mintis ir rinktis negatyvią informaciją, šita tema jums atnešė tik nuostolį ateičiai. Neskubėkit! 

 

Žaidimo veidrodis - oficialus tinklapis. 

 

Jokių registracijų, jokių mokėjimų, jokių premium'u ar kito, kas išgąsdina vartotoją. Tinklalapis turi būti visiškai atviras - tiek valdymo prasme, tiek paieškos sistemų prasme. Visas jūsų kontekstas turi būti atviras skaitymui visada! Kokie dar mokėjimai ir kaina už registraciją? Kažkoks tai vienkartinis mokestis yra pats pats blogiausias variantas kokį galėjot sugalvot draugai. Jūs ne tik vartotojui siūlot pirkti katę maiše, bet ir tą produkto pirkimą pateikiate prasčiausiu būdų. Jei bandote priversti žmones sumokėti už jūsų dar net nesukurtą produktą, esate tikri naivuoliai(arba kvaili verslininkai).

 

Koks jūsų manymų svarbiausias faktorius, kai žaidimas planuoja išvysti beta versiją?

 

Bendruomenė. Vėl gi - vienintelė vieta, kur jūsų fanai galės "aktyviai laukti". Suformuoti bendruomenę prieš žaidimo startą turėtų būti jūsų pats pagrindinis tikslas dabar! Sukurkite forumą oficialiame tinklalapyje, leiskite žmonėms ten diskutuoti ir reikštis, rezultatas kūrimo pabaigoje bus kur kas geresnis: jūs jau turėsite bendruomenę, kurią valdyti bus kur kas lengviau.

 

 

Kur jūsų projekto siela? 

 

Kiekvienas projektas, verslas ar kita veikla turi turėti savo vizionistą, kuris mato į priekį ir stumia idėja ir visą darbą aplamai į priekį! Kiekvienas komandos narys turi būti užsikrėtęs noru, idėja kurti ir pasiekti daug! Ar jūs apskritai turite tą žmogų? Patikėkite, tai labai laabai svarbu :)

 

 

Štai kaip aš daryčiau jūsų vietoje:

 

  1. Ištyrinėčiau kokių žaidimų yra sukurta jau su jūsų naudojama platforma(create'oriumi). Pasisemčiau žinių iš ten, kažką nukopijuočiau, pavogčiau idėjų, tikėtinai tyrinėjant atsirastų naujų idėjų, kurios man praverstų. 
  2. Siekčiau sukurti kažką kitokio, nei yra jau skurta, įlįsčiau į žaidėjo kailį ir kurdamas visada stebėčiau iš žaidėjo perspektyvos. Stengčiausi panaudoti kuo daugiau elementų, kuriuos žaidėjai mėgsta, jei patys esat mėgėjai pažaisti įvairius žaidimus, pagalvokite kas jus pačius žavi ir "verčia" žaisti, kokie būtent elementai, kas yra kituose žaidimuose, kas patinka žaidėjams apskritai.
  3. Dirbčiau, dirbčiau, dirbčiau. Geriausias būdas "užsidaryti" ir dirbti, jei tikrai nori kažko pasiekt. Neturiu galvoje, kad valgyt duona su druską užsigeriant vandeniu ir sėdėt kažkur rūsyje užsirakinus. Tačiau daug darbo visada atsiperka ir ypač tuomet kai dedikuoji save tam ką mėgsti.
  4. Priartėjus prie beta versijos sukurčiau pribloškiantį video, vaizdinys yra kur kas efektyvesnis, nei raidės, tai stimuliuoja žmogų ir dažnai(beveik visada) padeda pasiekti reikiamą rezultatą. Sukurkit lūkestį žaidėjui ir nepamirškit vartotoją stimuliuoti medios pagalba!
  5. Pateikčiau trailer'į vidutiniuose ar mažuose užsienio žaidimų forumuose(nelyskit į didelius ir nesirinkit neigiamos informacijos). Faktas, kad tavo produkto domisi užsienio rinka(nesvarbu ar taip vienas žmogus ar tūkstantis) suteikia labai daug pranašumo.
  6. 24-48val. iki beta starto prasideda didžiulis promo. Nesismulkinsiu kaip jį reikia daryti, tik žinokit jog gera "reklama" gali būti pagrindinis faktorius jūsų produktui, jei pats produktas yra geros kokybės. Jei produktas yra netinkamas ir pernelyg lėkštas, tuomet tai tik pagreitins jūsų žlugimą.
  7. Po beta starto, dažnos naujienos, imkit žmones į komandą, kurie tik gali padėti, ieškokit bendraminčių, brainstorm'inkit ties naujovėmis, jūsų beta testuotojai bus pagrindiniai teisėjai jūsų žaidimui ir iš jų bus laabai didelė nauda!
  8. Surinkus bendruomenę ir pateikus beta versiją, dėkit visas pastangas tobulinimui ir bendruomenės išlaikymui! Tai ką jūs turit, tai kas jums svarbiausia! Dirbkit ties tuo!
  9. Kai būsit arti pirmosios final versijos, TIK TUOMET galit "prašyti" kažkokios tai aukos, geriausiu atveju mėnesinė narystė(5lt per mėn.) ir ką duosim nariams, kurie pirks narystę? Žaidimo versiją, kurioje bus daugiau naujovių, premium, extra - vadinkit kaip norit. Likit sąžiningi su paprastais "nemokamais" vartotojais, tačiau parodykit jiems, kad mokant labai mažą sumą jie galės mėgautis visu šimtu procentu žaidimo ir leiskit jiems pasijusti ypatingais!
  10. Tik paskutiniame žingsnyje pradėkit galvoti kaip žaidimą perkelti į kitą lygį, ieškokit rėmėjo! Tikėtinai jūs rasite tokį, kai būsite jau su bendruomene ir turėsite ką parodyti ir taip pat svarbu yra parodyti investuotojui/rėmėjui savo viziją, tai žmogaus, kuris yra didžiausias iniciatorius ir vizionistas pranašumas!

 

Jei norit konkrečių patarimų galit susisiekti, kai turėsiu laiko būtinai padėsiu nemokamai.

 

 

Neskubėkit, pinigai ateis su laiku, įdėkit visą savo širdį į tai, o svarbiausia...TIKĖKIT TUO KĄ DAROT!!!

 

Ačiū tau tikrai už išsamius patarimus. Tikrai mus tai privertė susimastyti apie mūsų projektą. Taip esame naujokai ir su šiuo projektu paskubėjome ir neįdėjome daug darbo kaip norėjom. Tad uždarome šį projektą ir viską kursime iš naujo, įdėsime kur kas daugiau darbo ir pastangų. Ačiū tau dar kartą tu mus privertei pažiūrėti į žaidimo kūrimą kitu kampu.  :) 

  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki draugai,

 

Labai įdomių komentarų susilaukė tema išties :D Žmonės, kurie peikia žaidimą ir teigia jog jokiais būdais nemokės nei cento, butų patys pirmi, kurie pirktų. Čia tas pats kas man neįdomu, jūs tokie ir anokie, čia mėšlas, tačiau temą vistiek seku, rašau ir vis laukių naujienų. :D

 

Mano galva pasirinkot visiškai blogą strategiją net jei tai ir pirmas blynas. Produkto plėtojimas vyksta kitaip ir labai abejoju, kad turite žinių tam atlikti. Suprantu, kad tai pirmas darbas, suprantu ir tą, kad esat naujokai, tačiau geriau stipresnė pradžia ir itin daug darbo, nei kažkas greito ir labai jau prisvilusio. Jūsų svetainė, tai jūsų žaidimo veidrodis ir pagrindinė susibūrimo vieta, patarčiau kiek kitaip elgtis su ja. Savaime suprantama, visi moka peikti, o patarimų mažai sulaukiama kiek tenka pastebėti. Aš savo ruoštu už pastangas jūsų sugaišiu truputį laiko ir duosiu jums naudingų patarimų.

 

Būkit unikalus - įdėkit visą širdį ir laiką į tai kuo tikite.

 

Darbas, darbas, darbas kolegos! Prispauskit savo kūrėją prie sienos ir reikalaukit jo, jei jis tikrai nori iš to uždirbti, kūrimo iš pamokų neužteks. Kurkit kažką savo, kitaip, nei yra jau kuriama, kad ir išmokstat naujus dalykus pritaikykit juos kitaip ir išradingiau, pasukit savo galvas! Jei mylit tai ką darot nesidairykit niekur kitur, visas dėmesys tik į procesą ir plėtojimą. 

 

Skubėjimas niekur jūsų nenuves.

 

Visą tą laiką, kurį išnaudojote tinklapio kūrimui ir ypač atsakinėjimui į klausimus forume skirkit projektui. Kai projektas jau bus beta versijoje, tuomet galėsit skirti daugiau laiko produkto promo, dabar nesupykit, bet darot kaip žydai atvirkščiai. Kodėl lietuviai turi tokią negerą madą, kurti kažką ir tuo pačiu viską aprašinėti viešai, juk taip neišlaikote, nei intrigos, nei susidomėjimo žaidimu, dar blogiau - skatinat vartotojus svarstyti, skaityti kitų mintis ir rinktis negatyvią informaciją, šita tema jums atnešė tik nuostolį ateičiai. Neskubėkit! 

 

Žaidimo veidrodis - oficialus tinklapis. 

 

Jokių registracijų, jokių mokėjimų, jokių premium'u ar kito, kas išgąsdina vartotoją. Tinklalapis turi būti visiškai atviras - tiek valdymo prasme, tiek paieškos sistemų prasme. Visas jūsų kontekstas turi būti atviras skaitymui visada! Kokie dar mokėjimai ir kaina už registraciją? Kažkoks tai vienkartinis mokestis yra pats pats blogiausias variantas kokį galėjot sugalvot draugai. Jūs ne tik vartotojui siūlot pirkti katę maiše, bet ir tą produkto pirkimą pateikiate prasčiausiu būdų. Jei bandote priversti žmones sumokėti už jūsų dar net nesukurtą produktą, esate tikri naivuoliai(arba kvaili verslininkai).

 

Koks jūsų manymų svarbiausias faktorius, kai žaidimas planuoja išvysti beta versiją?

 

Bendruomenė. Vėl gi - vienintelė vieta, kur jūsų fanai galės "aktyviai laukti". Suformuoti bendruomenę prieš žaidimo startą turėtų būti jūsų pats pagrindinis tikslas dabar! Sukurkite forumą oficialiame tinklalapyje, leiskite žmonėms ten diskutuoti ir reikštis, rezultatas kūrimo pabaigoje bus kur kas geresnis: jūs jau turėsite bendruomenę, kurią valdyti bus kur kas lengviau.

 

 

Kur jūsų projekto siela? 

 

Kiekvienas projektas, verslas ar kita veikla turi turėti savo vizionistą, kuris mato į priekį ir stumia idėja ir visą darbą aplamai į priekį! Kiekvienas komandos narys turi būti užsikrėtęs noru, idėja kurti ir pasiekti daug! Ar jūs apskritai turite tą žmogų? Patikėkite, tai labai laabai svarbu :)

 

 

Štai kaip aš daryčiau jūsų vietoje:

 

  1. Ištyrinėčiau kokių žaidimų yra sukurta jau su jūsų naudojama platforma(create'oriumi). Pasisemčiau žinių iš ten, kažką nukopijuočiau, pavogčiau idėjų, tikėtinai tyrinėjant atsirastų naujų idėjų, kurios man praverstų. 
  2. Siekčiau sukurti kažką kitokio, nei yra jau skurta, įlįsčiau į žaidėjo kailį ir kurdamas visada stebėčiau iš žaidėjo perspektyvos. Stengčiausi panaudoti kuo daugiau elementų, kuriuos žaidėjai mėgsta, jei patys esat mėgėjai pažaisti įvairius žaidimus, pagalvokite kas jus pačius žavi ir "verčia" žaisti, kokie būtent elementai, kas yra kituose žaidimuose, kas patinka žaidėjams apskritai.
  3. Dirbčiau, dirbčiau, dirbčiau. Geriausias būdas "užsidaryti" ir dirbti, jei tikrai nori kažko pasiekt. Neturiu galvoje, kad valgyt duona su druską užsigeriant vandeniu ir sėdėt kažkur rūsyje užsirakinus. Tačiau daug darbo visada atsiperka ir ypač tuomet kai dedikuoji save tam ką mėgsti.
  4. Priartėjus prie beta versijos sukurčiau pribloškiantį video, vaizdinys yra kur kas efektyvesnis, nei raidės, tai stimuliuoja žmogų ir dažnai(beveik visada) padeda pasiekti reikiamą rezultatą. Sukurkit lūkestį žaidėjui ir nepamirškit vartotoją stimuliuoti medios pagalba!
  5. Pateikčiau trailer'į vidutiniuose ar mažuose užsienio žaidimų forumuose(nelyskit į didelius ir nesirinkit neigiamos informacijos). Faktas, kad tavo produkto domisi užsienio rinka(nesvarbu ar taip vienas žmogus ar tūkstantis) suteikia labai daug pranašumo.
  6. 24-48val. iki beta starto prasideda didžiulis promo. Nesismulkinsiu kaip jį reikia daryti, tik žinokit jog gera "reklama" gali būti pagrindinis faktorius jūsų produktui, jei pats produktas yra geros kokybės. Jei produktas yra netinkamas ir pernelyg lėkštas, tuomet tai tik pagreitins jūsų žlugimą.
  7. Po beta starto, dažnos naujienos, imkit žmones į komandą, kurie tik gali padėti, ieškokit bendraminčių, brainstorm'inkit ties naujovėmis, jūsų beta testuotojai bus pagrindiniai teisėjai jūsų žaidimui ir iš jų bus laabai didelė nauda!
  8. Surinkus bendruomenę ir pateikus beta versiją, dėkit visas pastangas tobulinimui ir bendruomenės išlaikymui! Tai ką jūs turit, tai kas jums svarbiausia! Dirbkit ties tuo!
  9. Kai būsit arti pirmosios final versijos, TIK TUOMET galit "prašyti" kažkokios tai aukos, geriausiu atveju mėnesinė narystė(5lt per mėn.) ir ką duosim nariams, kurie pirks narystę? Žaidimo versiją, kurioje bus daugiau naujovių, premium, extra - vadinkit kaip norit. Likit sąžiningi su paprastais "nemokamais" vartotojais, tačiau parodykit jiems, kad mokant labai mažą sumą jie galės mėgautis visu šimtu procentu žaidimo ir leiskit jiems pasijusti ypatingais!
  10. Tik paskutiniame žingsnyje pradėkit galvoti kaip žaidimą perkelti į kitą lygį, ieškokit rėmėjo! Tikėtinai jūs rasite tokį, kai būsite jau su bendruomene ir turėsite ką parodyti ir taip pat svarbu yra parodyti investuotojui/rėmėjui savo viziją, tai žmogaus, kuris yra didžiausias iniciatorius ir vizionistas pranašumas!

 

Jei norit konkrečių patarimų galit susisiekti, kai turėsiu laiko būtinai padėsiu nemokamai.

 

 

Neskubėkit, pinigai ateis su laiku, įdėkit visą savo širdį į tai, o svarbiausia...TIKĖKIT TUO KĄ DAROT!!!

 

Juokas ima skaitant tokius komentarus... Išsako savo išvedžiojimus vos neverkdami, prirašo tiek, kad net sunku ir suskaityti. Kiek tu berašytum, kiek besakytum - vistiek eis ir darys tai ką jie patys moka ir iš ko tikisi lengvų ir greitų pinigų. Paskaičius vieną iš pirmųjų tavo patarimų net nenuostabu, kodėl visi lietuvos "žaidimų kūrėjai" kopijuoja nuo kitų projektų. Mokėti tai tikrai nesirengiu, per gyvenimą vieną žaidimą esu nusipirkęs FarCry3 ir tikrai nesigailiu, daugiau nemanau, kad verta.

 

Mano pasiūlymas būtų. Nesidaryti neigiamos nuomonės apie save ir visą projektą, trinti viską lauk, nes tikrai nelabai kas čia gero ir tėra.

Sugalvoti originalų, išsamų StoryLine, pramokti dirbti su keliomis programavimo kalbomis, taipogi išmokti modeliuoti. Ir povelnių, daugiau nebedarykite tokių atsiprašant "apgailėtinų" trailer'ių, per kuriuos kelios fotkės kurios - neįtemą, gameplay apsoliučioje tamsoje, apie įgarsinimą ir tekstą išvis nekalbu.... Žodžiu pasitaupykite lėšų ir darykite kažką normalesnio. :)

  • Neigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Juokas ima skaitant tokius komentarus... Išsako savo išvedžiojimus vos neverkdami, prirašo tiek, kad net sunku ir suskaityti. Kiek tu berašytum, kiek besakytum - vistiek eis ir darys tai ką jie patys moka ir iš ko tikisi lengvų ir greitų pinigų. Paskaičius vieną iš pirmųjų tavo patarimų net nenuostabu, kodėl visi lietuvos "žaidimų kūrėjai" kopijuoja nuo kitų projektų. Mokėti tai tikrai nesirengiu, per gyvenimą vieną žaidimą esu nusipirkęs FarCry3 ir tikrai nesigailiu, daugiau nemanau, kad verta.

 

Mano pasiūlymas būtų. Nesidaryti neigiamos nuomonės apie save ir visą projektą, trinti viską lauk, nes tikrai nelabai kas čia gero ir tėra.

Sugalvoti originalų, išsamų StoryLine, pramokti dirbti su keliomis programavimo kalbomis, taipogi išmokti modeliuoti. Ir povelnių, daugiau nebedarykite tokių atsiprašant "apgailėtinų" trailer'ių, per kuriuos kelios fotkės kurios - neįtemą, gameplay apsoliučioje tamsoje, apie įgarsinimą ir tekstą išvis nekalbu.... Žodžiu pasitaupykite lėšų ir darykite kažką normalesnio. :)

 

Sveikutis. Idėjų ir elementų pritaikymas savo reikmėms nėra kopijavimas, anaiptol naudingas dalykas. Kur kas daugiau dalykų egzistuoja, nei storyline ir programavimas. Net ir tokioje mažoje rinkoje naujo žaidimo įvedimas į ją kainuoja begales pastangų ir įgūdžių, sukurk tu, kad ir tobulai, jei nemokėsi to pateikti, pražilsi.Mano manymų pateikiau labai gerus patarimus, kadangi ne pirmus metus dirbu prie product&business development, nesvarbu ar tai pieno pakelis ar kompiuterinis žaidimas, keičiasi tik įrankiai ir vieta norint pasiekti rezultatų. Matai daug žmonių, kurie moka ta patį per tą patį rašyti beprasmiškai jį peikia ir tiek. Turiu pastebėti nepatenkintas likai mano patarimais, tačiau pats nieko nepasiūlei apart to, kas buvo rašoma jau dešimtą kartą temoje, kad tas ir anas blogai, jei kiekvienas nors pusę autoriui patarimų tiek kiek aš parašytų, tikrai būtų didesnė nauda, nei tas kartojimasis.

 

Be to rašiau temos autoriui, o jis jei norėjo - perskaitė ir suprato ir tikrai pasinaudos tuo. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Juokas ima skaitant tokius komentarus... Išsako savo išvedžiojimus vos neverkdami, prirašo tiek, kad net sunku ir suskaityti. Kiek tu berašytum, kiek besakytum - vistiek eis ir darys tai ką jie patys moka ir iš ko tikisi lengvų ir greitų pinigų. Paskaičius vieną iš pirmųjų tavo patarimų net nenuostabu, kodėl visi lietuvos "žaidimų kūrėjai" kopijuoja nuo kitų projektų. Mokėti tai tikrai nesirengiu, per gyvenimą vieną žaidimą esu nusipirkęs FarCry3 ir tikrai nesigailiu, daugiau nemanau, kad verta.

 

Mano pasiūlymas būtų. Nesidaryti neigiamos nuomonės apie save ir visą projektą, trinti viską lauk, nes tikrai nelabai kas čia gero ir tėra.

Sugalvoti originalų, išsamų StoryLine, pramokti dirbti su keliomis programavimo kalbomis, taipogi išmokti modeliuoti. Ir povelnių, daugiau nebedarykite tokių atsiprašant "apgailėtinų" trailer'ių, per kuriuos kelios fotkės kurios - neįtemą, gameplay apsoliučioje tamsoje, apie įgarsinimą ir tekstą išvis nekalbu.... Žodžiu pasitaupykite lėšų ir darykite kažką normalesnio. :)

Normaliam žaidimui sukurti reikia nemažos komandos, kiekvienas žmogus turi buti savo sryties specas.

Vienas žmogus normalaus žaidimo nepadarys ir čia yra 100 % tiesa. Žaidima normalesni galėtu padaryti 50-100 ir didesnė žmoniu grupė bet tikrai ne vienas ar ne du žmonės.

  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Normaliam žaidimui sukurti reikia nemažos komandos, kiekvienas žmogus turi buti savo sryties specas.

Vienas žmogus normalaus žaidimo nepadarys ir čia yra 100 % tiesa. Žaidima normalesni galėtu padaryti 50-100 ir didesnė žmoniu grupė bet tikrai ne vienas ar ne du žmonės.

Nemanau , kad 1 žmogus negali padaryti žaidimo na žiurint koks tas žaidimas bus. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3473 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...