-
147 straipsniai šioje rubrikoje
-
Populiariausios sukčiavimo schemos - būkite atsargūs
Policijos pareigūnai įspėja - sukčiavimų nemažėja, o šiuo metu populiariausios tokios schemos:
Schema Nr. 1.
Pareiškėjui gavus nuorodą, susijusią su „Vinted“, „DPD“, „Skelbiu.lt“, „LP Express“ ir kt. internetinėmis platformomis, kuriose prašoma suvesti banko kortelės duomenis (kortelės CCV/CVV numerį, galiojimo datą ir kortelės numerį) ir, atlikus nurodytus veiksmus, sukčiai, neteisėtai įgiję asmens mokėjimo kortelės duomenis, juos neteisėtai panaudoja, atsiskaitydami internetinėse svetainėse už prekes ar paslaugas.
Schema Nr. 2.
Sukčius, paskambinęs pareiškėjui ir prisistatęs banko darbuotoju, siekdamas suklaidinti nukentėjusįjį, nurodo apgaulingą informaciją (pvz. pareiškėjo atžvilgiu daromas nusikaltimas arba būtina atlikti tariamą elektroninės bankininkystės paskyros saugos užtikrinimą ar programinės įrangos atnaujinimą), ir išvilioja elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis, t. y. nukentėjusiojo asmens kodą, prisijungimo prie elektroninės bankininkystės kodus, kuriuos, prisijungęs prie informacinės sistemos, neteisėtai panaudoja inicijuodamas finansines operacijas.
Schema Nr. 3.
Pareiškėjas į mobiliojo ryšio telefoną tariamai iš banko gauna žinutę (pvz. paskyra yra užblokuota arba neteisėtai nuskaityti pinigai), kurioje nurodyta, kad, norint atblokuoti sąskaitą arba blokuoti neteisėtus pinigų pervedimus, būtina paspausti pateiktą nuorodą (pvz. (seb)-accpaslaugos.(com), e-seb-saskaita.(com), (seb).login20.(com), seb.login26.(com), (swed).pagalba-palaikymas.(com) ir kt.).
Paspaudus gautą aktyvią nuorodą, nukentėjusiajam nurodoma suvesti savo elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis (pvz. asmens kodą, banko kliento kodą), juos suvedus, iš nukentėjusiojo banko sąskaitos atliekamos neteisėtos finansinės operacijos.
Būkite atidūs, pasidalinkite su draugais!
31.2k -
Populiariausi žaidimai mobiliajame telefone
Pastaraisiais metais mobilieji žaidimai labai pasikeitė ir tapo dominuojančia jėga pasaulinėje žaidimų pramonėje. Kadangi išmanieji telefonai tampa vis galingesni ir prieinamesni, milijonai vartotojų visame pasaulyje pramogauja naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Mobiliųjų žaidimų bendruomenė yra įvairi ir dinamiška – nuo atsitiktinių žaidėjų iki atsidavusių entuziastų. Šiame straipsnyje gilinsimės į nuolat kintantį mobiliųjų žaidimų kraštovaizdį, tyrinėdami populiariausius žaidimus, kurie patraukė viso pasaulio žaidėjų dėmesį ir širdis.
League of Legends: Wild Rift
Mobiliojo e. sporto srityje League of Legends: Wild Rift užėmė svarbią nišą. Riot Games sukurtas Wild Rift į mobiliuosius įrenginius perkelia pamėgtą MOBA žaidimą League of Legends. Dėl supaprastinto valdymo ir trumpesnės rungtynių trukmės Wild Rift pritaikyta žaidėjams, kurie žaidžia keliaudami, tačiau nesumažina strateginio gilumo, dėl kurio jos kompiuterinis atitikmuo tapo pasauliniu fenomenu. Plius E. sportas ir lažybos gyvai suvaidino svarbų vaidmenį didinant League of Legends: Wild Rift populiarumą. Atsirado turnyrų ir varžybų lygų, pritraukiančių aukščiausio lygio žaidėjus ir entuziastingus žiūrovus.
Wild Rift mobiliojo esporto scena toliau auga, o komandos varžosi regioniniuose ir tarptautiniuose etapuose.
Clash of Clans
Clash of Clans yra vienas iš neblėstančių mobiliųjų žaidimų arenos milžinų. Šis Supercell sukurtas strateginis žaidimas nuo pat išleidimo 2012 m. nuolat užima pirmąsias vietas reitinguose. Žaidime Clash of Clans derinami išteklių valdymo, bazių kūrimo ir realaus laiko strategijos elementai, todėl žaidėjai gali dalyvauti epiniuose mūšiuose su kitais žaidėjais internete. Įtraukiantis daugelio žaidėjų režimas ir reguliarūs atnaujinimai palaiko aktyvią ir lojalią bendruomenę, todėl šis žaidimas tapo pagrindiniu mobiliųjų žaidimų pasaulyje.
PUBG Mobile
PlayerUnknown's Battlegrounds, geriau žinomas kaip PUBG, sukėlė revoliuciją „Battle Royale“ žanre ir perkėlė jį į mobiliąją platformą, išleisdamas PUBG Mobile. Korporacijos PUBG Corporation sukurtame žaidime 100 žaidėjų patenka į atokią salą, kurioje vyksta paskutinio išlikusio žaidėjo kautynės. Dėl realistiškos grafikos, įtraukiančio žaidimo ir nuolatinių atnaujinimų, kuriuose pristatomos naujos funkcijos, PUBG Mobile tapo pasauline sensacija, pritraukiančia milijonus žaidėjų, kurie savo mobiliuosiuose įrenginiuose siekia išgyvenimo ir pergalės azarto.
Among Us
2020 m. žaidimas Among Us tapo netikėtu hitu, sulaukusiu didžiulio populiarumo tarp mobiliųjų žaidėjų ir ne tik. Šiame daugelio žaidėjų vakarėlių žaidime, kurį sukūrė InnerSloth, žaidėjams tenka dirbti kartu kosminiame laive ir kartu bandyti atpažinti tarp jų esančius sukčius. Žaidimo populiarumas peržengė amžiaus grupių ribas, todėl jis tapo pagrindiniu žaidimu tiek laisvalaikio, tiek konkurencinių žaidimų ratuose.
Genshin Impact
Aukštos kokybės nemokamų mobiliųjų žaidimų populiarėjimo pavyzdys – Genshin Impact. Šį veiksmo vaidmenų žaidimą sukūrė miHoYo, jis pasižymi nuostabiais vaizdais, plačiu atviru pasauliu ir įtraukiančiu siužetu. Genshin Impact lyginamas su populiariais konsoliniais ir asmeninių kompiuterių žaidimais, o tai rodo didėjančias mobiliųjų žaidimų platformų galimybes. Jo vadinama „gacha“ sistema, skirta veikėjams įsigyti, ir reguliarūs turinio atnaujinimai nuolat įtraukia žaidėjus ir prisideda prie to, kad šis žaidimas yra vienas iš labiausiai aptarinėjamų mobiliųjų žaidimų.
Candy Crush Saga
Klasikinis mobiliųjų žaidimų žaidimas Candy Crush Saga išliko populiarus nuo pat savo pasirodymo 2012 m. Šio King sukurto „match-three“ galvosūkių žaidimo principas paprastas – sujunkite tos pačios spalvos saldainius, kad įveiktumėte lygius ir pereitumėte per saldainiais padengtą pasaulį.
Fortnite
Kompanija Epic Games savo itin sėkmingą „Battle Royale“ žaidimą Fortnite perkėlė į mobiliuosius įrenginius ir taip dar labiau išplėtė didžiulę žaidėjų bazę. Mobiliojoje versijoje išliko tas pats greitas žaidimo tempas, statymo mechanika ir nuolat besikeičiantys žaidimo įvykiai, kurie lėmė Fortnite sėkmę. Galimybė žaisti įvairiomis platformomis tarp mobiliųjų ir kitų žaidimų įrenginių sustiprino Fortnite pozicijas mobiliųjų žaidimų kraštovaizdyje, pritraukdama įvairią žaidėjų demografiją.
Pokemon GO
2016 m. pasaulį apskriejo žaidimas Pokemon GO, kuriame papildytosios realybės (AR) technologija buvo sujungta su mėgstama pokemonų frančize. Šis Niantic sukurtas mobilusis žaidimas skatina žaidėjus tyrinėti realųjį pasaulį ir ieškoti bei gaudyti pokemonus. Dėl socialinių ir lauko elementų Pokemon GO tapo kultūriniu reiškiniu, skatinančiu žaidėjų bendruomeniškumo jausmą. Reguliarūs atnaujinimai, specialūs renginiai ir bendradarbiavimas su kitomis frančizėmis išlaikė žaidimą šviežią ir aktualų.
Roblox
Roblox, trinantis riboms tarp žaidimų ir jo kūrimo, tapo reiškiniu tarp jaunesnės auditorijos. Ši platforma, sukurta Roblox Corporation, leidžia naudotojams kurti ir žaisti kitų sukurtus žaidimus. Turėdama daugybę naudotojų sukurto turinio – nuo paprastų kliūčių ruožų iki sudėtingų virtualių pasaulių – Roblox siūlo unikalią ir įtraukiančią žaidimų patirtį. Dėl socialinių funkcijų ir galimybės užsidirbti iš kūrinių ji tapo kūrybiškumo ir bendradarbiavimo centru.
Call of Duty: Mobile
Call of Duty: Mobile – tai kultinės Call of Duty frančizės žaidimas mobiliesiems įrenginiams, siūlantis į konsolę panašią žaidimų patirtį. Šioje pirmojo asmens šaudyklėje, kurią sukūrė TiMi Studios, Tencent Games dukterinė įmonė, siūlomi įvairūs žaidimo režimai, įskaitant populiarųjį „Battle Royale“ režimą. Žaidimo grafika, valdymas, klasikinių Call of Duty žemėlapių ir ginklų įtraukimas sulaukė tiek paprastų, tiek užkietėjusių žaidėjų pagyrų, o tai prisidėjo prie didelio žaidimo populiarumo.
8 Ball Pool
Miniclip žaidime 8 Ball Pool klasikinis biliardo žaidimas perkeliamas į mobiliąją platformą ir siūlomas paprastas, bet įtraukiantis daugelio žaidėjų žaidimas. Žaidėjai gali varžytis su draugais ar nepažįstamaisiais realiuoju laiku, demonstruodami savo įgūdžius virtualioje biliardo salėje. Dėl intuityvaus valdymo, tikroviškos fizikos ir progreso sistemos, leidžiančios žaidėjams uždirbti monetas ir tobulinti lazdas, 8 Ball Pool tapo pagrindiniu žaidimu tiems, kurie ieško konkurencingų ir linksmų žaidimų savo mobiliuosiuose įrenginiuose.
Subway Surfers
Kiloo ir SYBO Games sukurtas žaidimas Subway Surfers yra nesibaigiančių bėgimo žaidimų mobiliuosiuose įrenginiuose patrauklumo pavyzdys. Dėl paprasto valdymo perbraukiant, ryškios grafikos ir nesibaigiančių iššūkių Subway Surfers subūrė didžiulę žaidėjų bazę, kurią sudaro ir vaikai, ir suaugusieji.
Žaidimo ilgaamžiškumą ir nuolatinį populiarumą lėmė nuolatiniai atnaujinimai, pristatantys naujas vietas ir veikėjus. Subway Surfers rodo, kaip paprastas, bet įtraukiantis žaidimas gali pasiekti, kad mobilusis žaidimas susilauktų plataus auditorijos susidomėjimo.
Hearthstone
Blizzard Entertainment žaidimas Hearthstone sukėlė revoliuciją mobiliųjų kortų žaidimų žanre, perkeldamas Warcraft pasaulį į žaidėjų rankas. Sujungęs strategiją, kaladės formavimą ir gyvybingą fantazijų pasaulį, Hearthstone tapo pagrindiniu kolekcinių kortų žaidimų gerbėjų žaidimu. Jo prieinamumas mobiliuosiuose įrenginiuose leido žaidėjams įsitraukti į greitas rungtynes, eksperimentuoti su įvairiomis kaladėmis ir dalyvauti konkurenciniame žaidime. Reguliarūs papildymai ir atnaujinimai išlaikė žaidimą šviežią, užtikrindami, kad Hearthstone ir toliau išliktų populiariausiu žaidimu tiems, kurie ieško skaitmeninių kortų žaidimų savo mobiliuosiuose telefonuose.
Brawl Stars
Supercell, kūrėjas, sukūręs Clash of Clans, ir vėl pataikė į aukso viduriuką su Brawl Stars. Šis komandinis daugelio žaidėjų žaidimas sujungia šaudyklės ir MOBA elementus, todėl žaidėjai gali rinktis iš įvairių veikėjų, kurių kiekvienas turi unikalių gebėjimų. Nesvarbu, ar dalyvautumėte greitose 3 prieš 3, ar „Battle Royale“ režime, Brawl Stars užtikrina puikias ir jaudinančias rungtynes, todėl šis žaidimas tapo mobiliųjų žaidėjų hitu.
Geometry Dash
RobTop sukurta Geometry Dash užkariavo mobiliųjų žaidėjų širdis savo ritmingu žaidimu ir minimalistiniu dizainu. Žaidėjai keliauja per daugybę sudėtingų lygių su kliūtimis, sinchronizuojamų su puikiu garso takeliu. Žaidimo paprastumas ir aukštas sudėtingumo lygis sukuria patrauklią patirtį, kuri prikausto žaidėjus, nes jie stengiasi įveikti kiekvieną kliūtį. Geometry Dash yra įrodymas, kaip mobiliuosiuose žaidimuose galima sujungti muziką, vaizdus ir žaidimo procesą į vientisą ir įtraukiantį paketą.
01.7k -
Populiariausi sporto kompiuteriniai žaidimai
Kompiuteriniai žaidimai jau seniai nebėra tik laisvalaikio praleidimo forma. Dabar kompiuteriniai žaidimai gali būti ir pagrindiniu žmonių darbu, o kai kurie save gali vadinti net profesionaliais sportininkais, tiksliau – e-sportininkais.
Būtent e-sportas įgauna vis didesnį populiarumą, o prie to prisideda ir tokios kompiuterinių žaidimų transliavimo platformos kaip „Twitch“. Prie e-sporto populiarumo prisideda ir Verde kazino lt, kur galima rasti įvairių turnyrų pasiūlas. Taigi, praktiškai visais aspektais e-sportas darosi vis panašesnis į tradicinį sportą.
Nors e-sporto varžybose populiariausi naudojami žaidimai (League of Legendes, Counter-Strike, Fortnite ir panašiai) toli gražu neprimena tradicinio sporto, e-sporte galima sutikti ir krepšinį, futbolą ar net Formulę-1.
Kova dėl e-sporto futbolo karūnos
Futbolo simuliatoriai išlieka bene vienintele disciplina, kurioje dar juntama bent šiokai tokia konkurencija. Nors rinkoje ir toliau dominuoja EA su savo žaidimu FC (buvusi FIFA serija), jai vis dar bando priešintis Konami su savo Efootball žaidimu. Maža to, į rinką bando žengti visiškai nemokamas naujas futbolo simuliatorius UFL.
EA ilgą laiką turėjo FIFA licenciją ir galėjo naudoti šį vardą. Būtent FIFA žaidimų serija buvo oficialia FIFA partnere, rengiant e-sporto čempionatus. Vis tik dabar ši situacija pasikeitė.
2024 metais FIFA paskelbė apie bendradarbiavimo su kompanija Konami pradžią. Būtent šios kompanijos žaidimas Efootbal nuo šiol yra naudojamas visiems oficialiems FIFA e-sporto turnyrams.
Tiesa, kompanija EA taip pat nelieka tuščiomis ir vis dar bendradarbiauja su UEFA ir rengia jos e-sporto turnyrus.
F-1 – puikus pavyzdys, kaip vystyti e-sportą
Bene geriausias pavyzdys iš didžiųjų sporto lygų, kaip reikėtų vystyti e-sportą ir taip populiarinti savo čempionatą – Formulė-1. F-1 į e-sportą itin rimtai pradėjo žiūrėti po to, kai koronaviruso pandemija sukaustė pasaulį 2020 metais. Tuomet kuriam laikui buvo sustabdytas F-1 čempionatas, o atsiradusi tuštuma buvo užpildoma virtualiomis lenktynėmis. Tiesa, tuo metu tai nebuvo oficialus čempionatas, tačiau pavienėse lenktynėse dalyvaudavo įvairių kitų sporto šakų atstovai, o lenktynes transliuodavo Verde kazino ar kitos platformos.
Dabar F-1 kiekvienais metais vykdo atskirą e-sporto čempionatą, kuriame dalyvauja visos realaus čempionato komandos, kurios savo gretose turi po lenktynininkus.
Galima pastebėti, kad šis kuriamas produktas sulaukia vis daugiau dėmesio, o kai kurias lenktynes galima matyti net per televiziją.
FIBA bando neatsilikti nuo e-sporto bumo
Kiek mažiau dėmesio e-sporto arenoje sulaukia krepšinis. Prie to prisideda ir tai, kad FIBA neturi savo kompiuterinio žaidimo, o įvairius turnyrus organizuoja naudodama NBA 2K žaidimus.
Tai dažniausiai reiškia, kad žaidžiama su netikrais, žaidėjų susikurtais žaidėjais. Akivaizdu, kad FIBA ar Eurolygai atėjo laikas pagalvoti apie savo kompiuterinį krepšinio simuliatorių, norint kuo greičiau tinkamai įšokti į e-sporto traukinį.
0219 -
Populiariausi kazino žaidimai Lietuvoje
Kazino pastarąjį dešimtmetį išgyveną tranziciją, kurios metu didžioji dalis žaidėjų persikelia iš stacionarių kazino į internetines lažybų platformas. Žinoma, didieji ir ikoniniai kazino pasaulyje toliau išlieka milžiniškais traukos centrais, tačiau kalbant apie mažesnes valstybes, kurioms priskiriama ir Lietuva, kur kazino kultūra nėra taip stipriai išplitusi, azartiniai žaidimai vis dažniau persikelia į internetinę erdvę.
Tiesa, kazino žaidimų motyvų šiais laikais galime atrasti labai daug kur, net ir kompiuteriniuose žaidimuose, ypač, kai kalbame apie internetinius žaidimus. Šiuose žaidimuose žaidėjai neretai viliojami leisti realius pinigus už galimybę gauti geresnių daiktų. Taip, mes nesuklydome, žodis „galimybė“ šioje vietoje yra būtent tai, ką ir turėjome omenyje. Žaidimų kūrėjai savo žaidėjams siūlo pirkti įvairius „loot boxus“, iš kurių galima gauti itin vertingų arba niekam nereikalingų daiktų. Ką jums tai primena? Būtent, kazino lošimų automatus, kuriose žaidėjai viliojami galimybe padarius mažą investiciją akimirksniu praturtėti. Tiesa, praturtėjimas aplanko tik labai mažą procentą žaidėjų, kaip ir kompiuteriniuose žaidimuose, vertingiausius daiktus gauna tik mažoji dalis susigundžiusiųjų įsigyti „loot boxus“.
Akivaizdu, kad kazino žaidimų koncepcija persikelia ir į kompiuterinius žaidimus ir nors su tuo dalis valstybių bando kovoti, vis daugiau žaidimų kūrėjų išnaudoję šią galimybė užsidirbti papildomų pinigų. Panašu, kad tai jiems daryti sekasi labai sėkmingai, kadangi internete labai dažnai cirkuliuoja vaizdo įrašai, kuriose žaidėjai išleidžia įspūdingas sumas tam, kad atidarytų kuo daugiau „loot boxų“. Galima teigti, kad internete išplito visiškai nauja turinio kategorija, kurioje žaidėjai nežaidžia žaidimų, tačiau tik atidarinėja „loot boxus“ ir laukia itin vertingų daiktų, kurie kartais savo verte gali atpirkti ir visas investicijas.
Vis tik šiame tekste daugiau dėmesio skirsime įprastojo kazino žaidimams ir pažiūrėsime, kokius žaidimus lietuviai dažniausiai renkasi žaisdami kazino Lietuvoje.
Internetinio kazino pasirinkimas
Norint pradėti kalbėti apie online casino žaidimus, būtina suprasti, kaip tinkamai išsirinkti internetinio kazino platformą. Internetas atvėrė galimybes atsirasti kur kas daugiau kazino, kurie mažiau dėmesio skiria stacionariems lošimų namams ir koncentruojasi į online casino. Tai tuo pačiu yra ir pliusas, ir minusas.
Didelis kiekis kazino reiškia ir milžinišką konkurenciją, dėl kurios daug bonusų gauna vartotojai, kurie lošimų organizatoriams tampa itin brangūs, todėl juos siekiama prisivilioti įvairiomis akcijomis ar bonusais. Tiesa, verta pažymėti, kad Lietuvoje azartinių lošimų organizatoriams yra uždrausta klientus vilioti bonusais ar akcijomis, todėl norėdami pasinaudoti šiomis privilegijomis turėsite susikurti paskyrą užsienio lažybų ar kazino bendrovėse.
Kalbant apie minusus, tai internetas leidžia kurtis mažiau patikimiems kazino online, kurie pradžioje galbūt ir užtikrina sklandžias paslaugas ir pinigų išmokėjimus, tačiau ilgainiui gali susidurti su problemomis, o tai yra tiesioginė rizika jūsų pinigams ir kartais net asmeniniams duomenims.
Dėl šių priežasčių labai svarbu tinkamai išsirinkti internetinio kazino platformą, kuri ne tik atitiktų visus jūsų keliamus lūkesčius, bet tuo pačiu ir užtikrintų maksimalų jūsų duomenų bei pinigų saugumą. Taip svarbu įsitikinti, kad pasirinkta lošimų platforma siūlo jums tinkamą pinigų įnešimo ir išmokėjimo būdą, kadangi vėliau dėl to gali kilti nesklandumų, kurių patirti tikrai nenorite.
Klasikiniai kazino žaidimai
Kalbant apie populiariausius kazino žaidimus Lietuvoje, pradėti reikėtų nuo visiems gerai žinomų klasikinių žaidimų, kurie puikiai pažįstami tiek vyresniems, tiek naujajai kartai.
Tikra žanro klasika galime vadinti ruletę, kuri labai sėkmingai atrado savo vietą ir internetiniame kazino. Tiesa, daugelis žaidėjų mieliau renkasi gyvą ruletės žaidimą, kadangi tai suteikia daugiau emocijų, tačiau internetinė žaidimo versija veikia be jokių priekaištų, o pats žaidimas vyksta dinamiškiau ir greičiau.
Dar vienas klasikinis kazino žaidimas, puikiai pritapęs online casino – BlackJack. Internetinėse kazino platformose galima rasti be galo daug šio žaidimo variacijų, todėl sau tinkamą variantą ras kiekvienas. Online casino suteikia galimybę žaidėjams vienu metu žaisti kelias partijas, todėl visas veiksmas vyksta greičiau. Tiesa, dalis žaidėjų kelia sąmokslo teorijas, jog internetiniuose kazino specialūs algoritmai kompiuteriui padalina reikiamas kortas, tačiau reikia suprasti, kad internetinės azartinių lošimų platformos yra griežtai kontroliuojamos, todėl pasitaikius tokiam atvejui kompanija rizikuoja prarasti galimybę organizuoti nuotolinius lošimus.
Lošimų automatai internete
Ruletė ir BlackJack yra klasikiniai stalo žaidimų pavyzdžiai, tačiau internetiniuose kazino randame begalę lošimų automatų, kurie siūlo pačius įvairiausius žaidimus.
Konservatyvesni žaidėjai Lietuvoje renkasi paprastesnius lošimų automatus, kuriuose dažniausiai tiesiog laukiama tam tikros kombinacijos, kuri lemia, ar žaidėjas laimi, ar pralaimi.
Jaunosios kartos lošėjai mėgsta išbandyti naujesnius lošimų automatų žaidimus, kuriuose naudojama kur kas įdomesnė grafika, o pats žaidimas suskirstytas į kelis lygmenis. Pavyzdžiui, žaidėjui išsukus reikiamą kombinaciją jis turi pasirinkimą rizikuoti savo pinigais papildomame žaidimo lygyje. Tai yra gerokai įdomiau, tačiau tuo pat metu – ir rizikingiau.
01.4k -
Populiariausi internetiniai kazino žaidimai Lietuvoje
Vienas iš daugelio pliusų žaidžiant kazino internete yra didelis žaidimų pasirinkimas. Tačiau tuomet kyla klausimas. Kaip žaidėjams išsirinkti iš tokios pasirinkimų gausos? Šiame straipsnyje aptarsime, kuriuos žaidimus lietuviai pasirenka žaisti dažniausiai.
“Blackjack” - 21
Manoma, jog žaidimas atsirado Prancūzijoje, maždaug XVII amžiuje, kuomet buvo paminėtas Don Kichoto romane. Tuo metu žaidimas buvo vadinamas 21. Taip pat yra manančių jog žaidimo pradmenys siekia Romėnų laikus, kurie žaisdavo šį žaidimą (ar panašią žaidimo alternatyvą) naudodami medinius kauliukus. Nuo žaidimo atsiradimo dienos jis adaptavosi ir tobulėjo su kiekvienu amžiumi ir taip tapo vienu populiariausių žaidimų ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Blackjack tapo daugelio matematikų mėgstamu žaidimu, dėl kortų skaičiavimo galimybės. Apie žaidimą yra išleista daug knygų ir dokumentinių filmų. Šio žaidimo garbei yra skirta visa šlovės alėja, esanti San Diege. Joje yra pagerbiami geriausi šio žaidimo lošėjai ir autoriai.
Ruletė
Ruletė, tai žaidimas, kurio metu didžiuliu ratu yra sukamas kamuoliukas, kol jis sustoja ant tam tikro skaičiaus ar spalvos. Žaidėjai gali statyti spėdami skaičių arba spalvą pasirinkdami vieną ar keletą galimų variantų. Žaidžiant internetu viskas vyksta identiškai, o daugybė kazino internete svetainių leidžia pasirinkti ir skirtingas ruletės rūšis. Didelis pranašumas žaidžiant ruletę gyvai, yra tas, jog nereikia laukti kol kiti žaidėjai atliks savo statymus arba gali žaisti per kelis stalus vienu metu.
Pokeris
Šiam populiariam žaidimui didelių pristatymų nereikia. Greičiausiai dauguma žmonių vienu ar kitu būdu yra susidūrę su šiuo žaidimu. Ar bežaisdami patys, ar žiūrint populiariuosius filmus, ar matant įvairias reklamas. Nenuostabu, jog šis žaidimas yra itin populiarus ir kazino internete. Nors žaisti šį žaidimą (kaip ir daugelį kitų žaidimų), galima neleidžiant realių pinigų, žaidimo organizatoriai rekomenduoja jį žaisti tik su realiais statymais, taip pajaučiant tikrą žaidimo dvasią ir priešininkų strategijas.
Lošimų automatų žaidimai
Žaidimas lošimo automatais (Jungtinėje Karalystėje ir Australijoje dar geriau žinomais, kaip “vaisių aparatai”) yra tradicinis kazino žaidimas, nereikalaujantis išankstinio pasiruošimo. Pirmieji lošimo aparatai buvo dideli ir gremėzdiški, juos tekdavo dažnai taisyti dėl didelio kiekio mygtukų ar nuolat mirgančių šviesų. Jie atsirado visai neseniai - 1891m. Niujorke. Tačiau šiais laikais lošimų automatai pasiekiami lengviau nei bet kada anksčiau. Užtenka turėti išmanųjį mobilųjį telefoną, planšetę ar kompiuterį, taip neribojant savo lokacijos ar negaištant, ir taip visiems brangaus laiko. Panašiai, kaip ir su kitais, jau aptartais kazino internete žaidimais, lošiant automatais internete, didelis privalumas - didelis žaidimų pasirinkimas. Fiziniai lošimų automatai užima nemažai vietos, o internete šie suvaržymai neegzistuoja. Nors ir gali atrodyti, kad gyvai žaidžiant lošimo automatais, potyriai gyvoje aplinkoje turėtų nustelbti žaidimus gyvai, bet daugelis žaidėjų pamini, jog siūlomi žaidimų kiekiai, bonusai ir Jockpot’ų sumos visgi yra didesnis pranašumas.
Baccarat (Bakara)
Tai žaidimas turintis keletą skirtingų versijų, tačiau pati populiariausia šio žaidimo versija - Punto Banco. Žaidimo kilmę nustatyti nėra lengva, nes panašiu laikotarpiu, panašūs žaidimai buvo populiarūs ir Italijoje, ir Prancūzijoje. Į Šiaurės Ameriką žaidimas atkeliavo 1871 m. Šiai dienai Bakarą gali išmėginti bet kur, įskaitant ir žaidimą internetiniuose kazino, kur pradiniai statymai gali būti ir labai maži, ir labai dideli. Statant mažesnes sumas įgausite daugiau praktikos, įsigilinsite į taisykles ir galbūt susikursite savo strategiją, kaip tapti pirmaujančiu žaidėju. Nepamirškite, kad tai yra azartinis žaidimas, kuriame per patirtas emocijas, galima patirti daugiau išlaidų, nei pelno.
1966 -
Playpro.lt CS:GO 2x2 Turnyras
BRO Gaming Lounge organizuojamas CS:GO 2x2 turnyras (sausio 18d. - šeštadienį), kurio metu galėsite laimėti Playpro.lt įsteigtus prizus:
2 poros ausinių QPAD QH-91 (vertė 120eur) 2 vnt. pelės kilmėlių DREAM MACHINES DM PAD XL (vertė 36eur) 2 vnt. BRO gaming dovanų kuponų
Turnyre galės dalyvauti max 16 komandų, kurios burtų kelių bus suskirstytos į poras. Laimėjusi pora žengs į sekantį etapą. Kol galiausiai paaiškės finalinės dvi komandos ir nugalėtojas.
Į sekantį etapą pateks komanda laimėjusi du match'us (best of 3). Game mode: aim standart Maps: aim_map / aim_deagle / aim_9h_ak / aim_usp / aim_redline / aim_glockon
Turnyras vyks BRO Gaming lounge (ne online).
Registracijos mokestis komandai 10eur.
Registracija https://www.facebook.com/events/3396999923705500/
03k -
Pirmuoju kibersportininku milijonieriumi tapo 22 metų vaikinas
Helvijas Saukantas, pseudonimu broky, tapo pirmu Latvijos kibersportininku, per savo karjerą uždirbusius daugiau nei milijoną JAV dolerių. 120 22 m. H. Saukantas per savo karjerą uždirbo 1 017 832,41 JAV dolerį ir užėmė 164-ą vietą daugiausiai uždirbančių pasaulio kibersportininkų sąraše. Kibersporto srityje mažiausiai vieną milijoną uždirbo 167 žmonės visame pasaulyje. Per pastarąjį mėnesį H. Saukantas papildė savo piniginę 67 tūkst. JAV dolerių (43-ia vieta pasaulyje), o per tris mėnesius jis uždirbo 192 tūkst. JAV dolerių (18-a vieta pasaulyje).
H. Saukantas yra profesionalios komandos „FaZe Clan“ narys ir žaidžia daugiausiai „Counter Strike 2“ (CS2). Komanda „FaZe“ nepraleido nė vieno finalo CS2 aukščiausiojo lygio turnyruose, laimėjo tris iš penkių finalų. Neseniai „FaZe“ užėmė antrą vietą HLTV (hltv.org) reitinge, pirmą vietą užėmė „Vitality“ – komanda, kuriai jie pralaimėjo dviejuose pastaruosiuose finaluose. Latvija užima tik 55-ą vietą daugiausiai uždirbančių žaidėjų reitinge: 325 žaidėjai iš viso uždirbo 2 711 436,05 JAV dolerius. Antras pagal uždirbtas pajamas Latvijoje – Andrejus Piratovas (merstachhh), jis uždirbo 463 931,79 JAV dolerį, žaisdamas „Fortnite“. Trečią vietą užėmė CS2 žaidėjas – Marekas Galinskis (YEKINDAR), jis uždirbo 427 489,57 JAV dolerius.
21.1k -
Pirmasis originalus lietuviškas Minecraft čempionatas!
Dalyvaukite pirmajame originaliame lietuviškame čempionate KURIAME.LT! Šis renginys suteiks nepakartojamą galimybę išbandyti savo Minecraft įgūdžius, dirbti komandoje ir varžytis dėl įspūdingų prizų. Čempionatas suburs 10 komandų, kiekvienoje po 4 žaidėjus – iš viso net 40 dalyvių. Kiekviena komanda varžysis 6 skirtinguose žaidimuose, kurie bus tikri išbandymai jūsų Minecraft įgūdžiams ir komandiniam darbui. Sėkmingiausios komandos pateks į finalą, kuriame grumsis dėl nugalėtojų titulo.
Renginys apims įvairius žaidimus, kurie pareikalaus ne tik techninių gebėjimų, bet ir strateginio mąstymo bei greitų sprendimų. Paskutinis ir svarbiausias iššūkis bus finalinis žaidimas **„The Bridge“**, kuriame komandos kovos dėl galutinės pergalės. Visų čempionato dalyvių komandas ir jų sudėtį galite rasti mūsų svetainėje: https://kuriame.lt/teams
Čempionato prizai tikrai įspūdingi. Pirmosios trys geriausiai pasirodžiusios komandos bus apdovanotos vertingais prizais iš mūsų partnerių.
Dalyvavimas šiame čempionate yra puiki proga susitikti su bendraminčiais, patirti nuotykius ir laimėti nuostabius prizus. Sekite naujienas ir daugiau informacijos rasite mūsų svetainėje. Nedelskite – registruokitės ir būkite dalis šio įdomaus renginio!
Discord: https://discord.gg/gYU3F2Hfhu
31.5k -
Pirmasis mokesčių hakatonas Lietuvoje
Kviečiame studentus ir jaunus specialistus (18-25 m.) priimti mokestinį iššūkį, registruotis individualiai ar su komanda ir kartu ieškoti būdų, kad mokesčiai jaunimui taptų paprasta.
Registracija vyksta iki lapkričio 16 d.
Renginio metu kartu su profesionalių mentorių pagalba kursite inovatyvius sprendinius, kurie padėtų ugdyti jaunimo žinias apie mokesčius, išvengti mokestinių klaidų ir pasiruošti karjeros ar verslo startui.
Taxmania Hackathon – smagus laikas ieškant kūrybiškų sprendimų, profesionalūs mentoriai, įkvepiantys pranešimai bei vertingi prizai hakatono nugalėtojams.
Hakatono laimėtojų komandos bus apdovanotos norimais kursais. Prizinio fondo vertė – net 10 000 eurų.
Nedvejok, registruokis jau dabar! Daugiau informacijos apie hakatoną www.taxmania.lt
1513 -
Pirmą kartą istorijoje lietuvis tapo „Counter Strike“ pasaulio čempionu
Dar prieš metus pirmą kartą Lietuvos vėliavą į pasaulio CS čempionato atkrintamąsias atnešęs J.Lekavičius po metų tapo ir šio prestižinio turnyro čempionu. Danijos širdyje Kopenhagoje vykusiame „PGL Major Copenhagen“ turnyre lietuvio atstovaujama „Natus Vincere“ (NaVi) ekipa nerado lygių ir finale nugalėjo jau kartą pasaulio čempionais tapusią „FaZe Clan“ ekipą. NaVi su lietuviu prieaškyje namo parsiveš ir didžiausią prizinio fondo dalį - 500 tūkst. eurų. Finalinė dvikova buvo ypatinga ir tuo, kad joje žaidė atstovai iš visų trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
Nuostabų žaidimą demonstravę NaVi žaidėjai jau susitikimo pradžioje susikūrė pranašumą, o įstabus „jL“ pasirodymas leido sėkmingai užbaigti finalą. Viso čempionato metu rekordus laužęs J.Lekavičius buvo pripažintas šio prestižinio turnyro naudingiausiu žaidėju (MVP). Tai pirmasis lietuvis istorijoje tapęs ne tik tapo pasaulio čempionu, bet ir šio turnyro naudingiausiu žaidėju.
22k -
Patys populiariausi visų laikų kompiuteriniai žaidimai
Kompiuteriniai žaidimai nuolat tobulėja ir progresuoja. Kiekvienais metais tokio stiliaus žaidimai sulaukia vis didesnio dėmesio, tačiau kai kurie kompiuteriniai žaidimai yra populiaresni ir sėkmingesni už kitus. Šią rinką galima palyginti su filmais ar muzika, juk kai kurie kino šedevrai ar muzikiniai kūriniai tampa legendiniais, o kai kurie – ne.
Šiame tekste pateiksime penkis kompiuterinius žaidimus, kurie laikomi bene sėkmingiausiais per visą istoriją, nustebsite ar ne, bet tai nėra casino online žaidimai.
Minecraft. Šis kompiuterinis žaidimas buvo pristatytas 2011 metais. Minecraft žaidimas yra labai universalus. Jame žaidėjai gali patys statyti, kurti ir tyrinėti aplinką. Iš esmės žaidime yra labai didelė kūrybos laisvė, kadangi galima sukurti praktiškai viską, ką tik nori. Minecraft kviečia kurti viską nuo didžiųjų miestų iki išlikimo iššūkių, todėl šis žaidimas puikiai tinka įvairių amžiaus grupių žaidėjams. Pasaulyje Minecraft žaidimas buvo parduotas daugiau nei 200 milijonų kartų ir pagal šį rodiklį žaidimas yra absoliutus lyderis pasaulio istorijoje.
The Sims serija. Pirmasis Sims serijos žaidimas buvo pristatytas dar 2000-aisiais ir tai iki šiol yra laikomas geriausiu gyvenimo simuliacijos žaidimu istorijoje. Sims žaidimo esmė tiesiog kurti savo gyvenimą – statyti namą, kurti šeimą ir panašiai. Žaidėjai šiame žaidime valdo virtualius personažus, kuria santykius ir netgi vysto karjerą. Žaidimas pasižymi itin atvira struktūra, todėl patys didžiausi žaidimo entuziastai žaidimą vertina net labiau, nei savo realų gyvenimą. Kiekvienas žaidimo tęsinys ir papildymas atvesdavo naujas žaidėjų kartas, todėl The Sims serija yra laikoma ikonine ir kaži ar kas nors šioje terpėje artimu metu galės jai prilygti.
World of Warcraft (arba tiesiog WoW). Šis žaidimas plačiajam žaidėjų pasauliui sėkmingai prisistatė 2004-ais metais ir iki šiol yra laikomas vienu populiariausių žaidimų. Šiame žaidime veiksmas vyksta išgalvotame Azeroto pasaulyje, kur žaidėjai užsiima misijų vykdymu, kuria aljansus ir dalyvauja epinėse kovose. Įdomu tai, jog šis žaidimas iki šiol yra tobulinimas. Reguliariai pasirodo nauji World of Warcraft papildymai, kurie ne tik padeda išlaikyti senus šio žaidimo entuziastus, bet kartu ir pritraukia vis daugiau naujų žaidėjų.
Counter Strike: Global Offensive. Kai perskaitote pilną šio žaidimo pavadinimą jis atrodo ganėtinai sudėtingas, tiesa? Tačiau neabejojame, jog esate girdėję trumpesnę versiją, kuri skamba labai paprastai – tiesiog CS:GO. Šis žaidimas buvo sukurtas 2012-aisias metais ir yra laikomas populiariausiu šaudyklės tipo žaidimu. Žaidimas žaidėjų širdis pavergė savo įtempta taktine kova ir tuo, jog čia pagrinde vyksta ne individualus, o komandinis žaidimas. Šis žaidimas iki šiol turi milijonus aktyvių žaidėjų ir ištisas bendruomenes, kurias sujungė būtent meilę CS:GO žaidimui. Jei šis žaidimas būtų žmogus, jis galėtų eiti miegoti visiškai ramiai, kadangi nėra abejonių, jog CS:GO išliks populiarus ir bus žaidžiamas dar daugybę metų. Už šį žaidimą dažnai yra atliekamos ir kriptovaliutų lažybos ar kiti statymai, kadangi žaidėjai ne tik žaidžia, bet ir stebi kitų žaidėjų kovas.
Grand Theft Auto V. Su šiuo pavadinimu situacija yra panaši, kaip ir su CS:GO. Visi puikiai žinote žaidimo pavadinimo trumpinį, tiesiog GTA V. Turbūt pradėti reikėtų nuo to, jog absoliučiai visa GTA žaidimų serija buvo labai populiari, tačiau GTA V šioje serijoje yra žaidimas numeris vienas. Žaidimas dienos šviesą išvydo 2013-aisias metais ir iškart sugebėjo nustatyti naujus standartus veiksmo žaidimuose. GTA V milijonus žaidėjų pakerėjo savo detaliu pasauliu ir labai įtraukiančia siužetine linija. Šis žaidimas taip pat yra reguliariai atnaujinamas, todėl žaidėjai sugrįžta tam, kad dar kartą pabandytų naujus atsiradusius nuotykius.
0128 -
Paskelbtas šauktinių sąrašas 2024
Lietuvos kariuomenė skelbia 2024 m. šauktinių sąrašą. Į jį šiemet įtraukta per 27 tūkst. 18–23 metų jaunuolių. Iš viso šiemet į tarnybą pašaukti planuojama 3845 jaunuolius, dar 210 aukštųjų mokyklų studentų ar absolventų tarnybą galės atlikti Jaunųjų karininkų vadų mokymuose (JKVM), skelbia Lietuvos kariuomenė. Savo vietą sąraše šaukiamo amžiaus vaikinai gali pasitikrinti internetiniame puslapyje sauktiniai.karys.lt
Plačiau ir diskusijos
1676 -
Pasaulio futbolo čempionato konkursas - Playstation5 pagrindinis prizas
Artėjančio Pasaulio futbolo čempionato proga futbolo naujienų portalas „EuroFootball.lt“ kviečia lankytojus dalyvauti konkurse Playstation 5 prizui laimėti.
Pasibaigus pasaulio futbolo čempionato spėlionei, trys geriausi spėjikai sulauks puikių prizų.
Nugalėtojui atiteks žaidimų konsolė „PlayStation 5“. Antros vietos laimėtojas džiaugsis originaliu čempionato kamuoliu „Al Rihla League Replica“. Trečiai vietai atiteks D. Hillo knyga „Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus“. DALYVAUTI KONKURSE
31.3k -
Paaiškėjo Esporto „UEFA eEURO 2024” grupės
Prieš „UEFA eEURO 2024” turnyrą, kuri numatyta kovo 16 dieną, UEFA atstovai suorganizavo grupių burtų traukimo ceremoniją, kurios metu nacionalinės esporto rinktinės buvo suskirstytos į grupes, kuriose šiame etape UEFA narės rungtyniaus virtualiame futbole.
Ištraukus burtus paaiškėjo, kad Lietuva pateko į E grupę. Šioje grupėje mūsų šaliai teks susirungti su šiomis komandomis:
Portugalija, Rumunija, Slovakija, Norvegija, Islandija, Armėnija. Po grupių etapo paaiškės stipriausios komandos, galinčios tęsti kovą dėl turnyro titulo.
UEFA eEURO 2024 yra unikalus ir inovatyvus turnyras, kuris suteikia galimybę Europos šalims varžytis ne tik tradiciniame, bet ir virtualiame futbole.
Lietuvos esporto rinktinei atstovaus Titas Petraitis ir atsarginis žaidėjas Ainoras Baniulis.
0457 -
OVH duomenų centro gaisras
Tikriausiai ne vienas iš jūsų pastebėjote jog nuo vakar neveikė vienos svetainės ir žaidimų serveriai,tai galėjo būti dėl to jog OVH duomenų centre Strasbūre buvo kilęs gaisras.OVH įkūrėjas ir generalinis direktorius Octave’as Klaba socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbė, kad ugniagesių komanda į įvykio vietą atvyko nedelsiant ir bandė išgelbėti nepažeistus duomenų centrus.Labiausiai nukentėjo du iš keturių ten esančių duomenų centrų,bet ir tie buvo išjungti dėl saugumo sumetimų.
OVH įkūrėjas Octave'as Klaba savo "Twitter" paskyroje praneša naujausias naujienas dėl duomenų centro atstatymo,visas šis procesas tvarkymo gali užtrukti net keletą savaičių kol bus viskas pilnai sutvarkyta.
Mūsų žiniomis labiausiai buvo paveikti šie projektai/žaidimų serveriai:
sarg.lt lmg.lt greenside.lt lsgyvenimas.lt apkaba.lt hl2go.com/servers Rust EU 25 serveriai Dar kolkas nežinoma kaip bus su duomenų atstatymu, kai kurie duomenis tikriausiai bus prarasti visam laikui ir neįmanoma bus jų atgauti.
73.4k -
Nyderlandai planuoja visiškai uždrausti vaizdo žaidimų "Loot Boxes"
Vaizdo žaidimų „Lobių skrynių“ („loot boxes“) statusas ir tai, ar jos yra azartinių lošimų forma, šalyje neatitinka pasaulinio standarto ir tai puikiai iliustruoja galimas „Lobių skrynių“ ir mikrotransakcijų draudimas Nyderlanduose. Vaizdo žaidimuose „Lobių skrynios“ - tai vartotinas virtualus daiktas, kurį galima iškeisti ir gauti atsitiktinės atrankos būdu parinktų kitų virtualių daiktų arba turto. Praėjusiais metais Nyderlandų teismo teisėjas nusprendė, kad mikrotransakcijos yra palyginti nekenksmingos, kadangi jos neturi jokios realios vertės už tų žaidimų ribų, taigi jų negalima laikyti azartiniu lošimu.Tačiau, remiantis nauja šią savaitę pasirodžiusia informacija, Nyderlandų vyriausybė ketina siekti visiško „Lobių skrynių“ draudimo. Ji tikisi, kad jos pavyzdžiu paseks visa Europos Sąjunga (ES).
Jungtinė Karalystė ir Belgija griežtai pasisakė prieš „Lobių skrynias“ ir kitokią veiklą, susijusią su mikrotransakcijomis žaidimuose. Pirmoji iš jų anksčiau nurodė žaidimų kūrėjams pasitraukti, jei jie nori išvengti naujų taisyklių. Pastaroji įgyvendino visišką draudimą.
Austrijos teismas neseniai nusprendė, kad kompanija „Sony“ teisminiame ginče laikoma atsakinga už žaidimą su „FIFA Ultimate Team“ (FUT) paketais. Šie paketai leidžia žaidėjams pirkti žaidėjus, kurti savo komandas, tačiau pirkdami žaidėjai nežino, kas į paketus įeina. Tai, pasak teisėjo, reiškia, kad paketai yra azartinių lošimų forma.Kanada ir kitos šalys pasuko priešinga kryptimi. Šių metų kovą Kanados teisėjas nusprendė, kad, kadangi mikrotransakcijos neturi realios vertės, jos nėra azartinių lošimų forma. Atrodo, kad Nyderlandai kol kas nepasirenka vienos ar kitos pusės, tačiau jų pozicija netrukus gali pasikeisti. Vyriausybės Visuomenės informavimo tarnyba patvirtino, kad jas ruošiamasi uždrausti, tačiau kol kas neaišku, kaip toli procesas gali būti pažengęs ir ar bus pasiektas numatytas tikslas. Netrukus po to, kai Nyderlandų ekonomikos ir klimato politikos ministras Micky Adriaansensas pradėjo kampaniją prieš „Lobių skrynias“, šešios politinės partijos įstatymų leidžiamojoje valdžioje pateikė pasiūlymą. Jame buvo raginama uždrausti šį įrankį, o taip pat kitų mikrotransakcijų pardavimą ir platinimą.Surasti iniciatyvai palaikymą nebuvo lengva dėl skirtingų nuomonių apie mikrotransakcijas. Vis dėlto, kai žodis „lošimas“ vis dažniau tampa tabu, vien jo paminėjimo bet kokia forma pakanka, kad būtų gautas palaikymas. Advokatas Renė Otto, kuris specializuojasi lošimų teisės srityje, atliko šio draudimo pasekmių tarptautiniam lošimų sektoriui vertinimą. Jis teigia, kad Nyderlandų vyriausybės priimtas sprendimas gali padėti pagrindą kitoms šalims, susiduriančioms su analogiškais klausimais, ir taip inicijuoti reikšmingas azartinių lošimų bendrovių ekonominės veiklos permainas visame pasaulyje. Adriaansensas pabrėžė, kad būtina skubiai įgyvendinti griežtesnes taisykles. Jo teigimu, draudimas yra būtinas siekiant pagerinti vartotojų apsaugą ir tikisi, kad ES pritars ir nustatys draudimą visame regione. Akivaizdu, kad Adriaansens savo pusėje jau turi ES vadovus.
0913 -
Nvidia RTX 40 serijos vaizdo plokštės dar nesulaukė žaidėjų susidomėjimo Steam platformoje
Paskelbta naujausia "Steam" kompiuterinės įrangos apklausa. Pagrindinės 2023 m. birželio mėn. tendencijos rodo, kad "Nvidia" RTX 40 serijos vaizdo plokštėms sunkiai sekasi užimti rinkos dalį, o "Windows 10" išlieka populiariausia žaidimų operacine sistema.
Pradėkime nuo vaizdo plokščių rezultatų. Sąraše ir toliau dominuoja vidutinės klasės xx50 ir xx60 plokštės. Populiariausia yra GTX 1650, užimanti 5,50 %, po jos seka RTX 3060 su 4,50 % ir ankstesnė sąrašo lyderė GTX 1060 su 4,45 %. Tiesą sakant, prieš susidurdami su RTX 3070, turite nusileisti dar šešiomis pozicijomis žemyn. Dauguma žaidėjų paprasčiausiai negali arba nenori išleisti didelių sumų aukštos klasės vaizdo plokštėms.
Pirmasis AMD GPU yra gerokai žemesnėje sąrašo vietoje, ir tai tik integruota grafika. Aukščiausioje vietoje esantis AMD GPU yra garbingasis RX 580, užimantis vos 1 % visos rinkos.
Įdomu tai, kad "Nvidia" "RTX 40" serija kol kas nepadarė didelio įspūdžio: mobilioji "RTX 4060" užėmė 29 vietą, o "RTX 4070 Ti" - 35 vietą. Reikia pripažinti, kad visa RTX 40-oji serija buvo prieinama tik dalį laiko, kiek jos pirmtakai, o RTX 4060 Ti ir RTX 4060 per ateinančius porą metų neabejotinai pakils sąraše. Tačiau žvelgiant į šiuos rezultatus, sunku suprasti, kaip "Nvidia" galėtų būti pernelyg sužavėta RTX 40 serijos įsisavinimu. Tačiau ar jai tai tikrai rūpi, kai ji uždirba milijardus iš dirbtinio intelekto įrangos?
Verta paminėti, kad "Steam" kompiuterinės įrangos apklausą geriau vertinti kaip apytikslį rinkos dalies vaizdą, o ne kaip galutinį jos rodiklį.
0971 -
Nvidia gina Microsoft po to, kai JK blokuoja Activision susijungimą
Nvidia palaikė "Microsoft" po neseniai paskelbtos žinios, kad Jungtinės Karalystės konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba siekia užblokuoti "Activision Blizzard" pardavimą "Xbox" bendrovei.
"Nvidia" GeForce Now savo Twitter paskyroje teigė, kad paslauga ir kiti debesų kompiuterijos žaidimų teikėjai "įgytų dar didesnį žaidimų katalogą", jei sandoriui būtų leista įvykti. Įmonė pridūrė: "Mes tai laikome nauda cloud-based žaidimams ir tikimės teigiamo sprendimo".
Neseniai "Microsoft" pasirašė 10 metų trukmės sutartį su "Nvidia", pagal kurią "Call of Duty" žaidimai ir kiti "Activision Blizzard" žaidimai bus perkelti į "GeForce Now", jei sandoris bus patvirtintas. GeForce Now leidžia vartotojams transliuoti žaidimus į savo kompiuterius be galingos vietinės įrangos. Naudotojai gali prijungti savo "Steam", "Ubisoft", "EA" ir "Epic Games" paskyras ir transliuoti turimus žaidimus. Kiekvieną ketvirtadienį biblioteka, kurioje jau yra 1 500 pavadinimų, papildoma naujais žaidimais.
CMA teigė, kad blokuoja "Microsoft" sandorį Jungtinėje Karalystėje visų pirma dėl susirūpinimo debesijos žaidimų rinka. Bendrovė "Microsoft" nesutiko su CMA išvadomis, o jos prezidentas Bradas Smithas pareiškė, kad CMA priėmė sprendimą remdamasi klaidingais argumentais. Pranešimą kritikavo ir "Activision Blizzard" generalinis direktorius Bobby Kotickas, sakydamas, kad šiuo metu debesų kompiuterijos žaidimai sudaro "nereikšmingą" visos žaidimų pramonės dalį.
Dabar "Microsoft" ir "Activision Blizzard" rengia apeliacinį skundą. Analitikas Michaelas Pachteris teigė manantis, kad "Microsoft" galėtų pasiūlyti CMA sprendimą, jei sutiktų nedėti "Activision Blizzard" žaidimų į "Game Pass" Jungtinėje Karalystėje.
Be Jungtinės Karalystės, ES sprendimą turėtų priimti iki gegužės 22 d., o JAV FTC pirmasis įrodymų nagrinėjimas numatytas 2023 m. rugpjūčio mėn.
0987 -
Nuteistas filmai.in administratorius, konfiskuota turto už 200 tūkst. eurų
Praėjusį penktadienį, sausio 27 d., Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo vadinamąją „Filmai.in“ bylą. Šios bylos nagrinėjimas truko daugiau nei penkerius metus. Joje du Lietuvos piliečiai buvo teisiami dėl piratinės svetainės „Filmai.in“, kurioje be autorių teisių subjektų leidimo skelbiami ir atgaminami filmai, administravimo, rašoma pranešime spaudai.
Šioje nelegalioje svetainėje registruoti vartotojai už atlygį filmus gali žiūrėti tiesiogiai arba atsisiųsti į savo kompiuterį ar telefoną. Vieną iš dviejų kaltinamųjų teismas išteisino. Asmeniui, kurio atžvilgiu teismas priėmė apkaltinamąjį nuosprendį, paskirta 15 tūkst. eurų dydžio bauda. Taip pat iš jo priteisti 38 tūkst. eurų kolektyviai autorių teises administruojančios asociacijos LATGA naudai ir per 11 tūkst. eurų UAB „All Media Lithuania“ (TV3 televizija) naudai pagal pateiktus civilinius ieškinius.
Negana to, priimtas sprendimas iš nuteistojo konfiskuoti turto už beveik 200 tūkst. eurų. Kaltinamasis turės padengti ir Asociacijos LATGA išlaidas advokatų paslaugoms. „Mus, autorių atstovus, Kauno apylinkės teismo nuosprendis vadinamoje „Filmai.in“ byloje neabejotinai džiugina. Kartu tai yra ir priminimas visiems, kad teisių turėtojai, pastebėję, kad jų kūriniai neteisėtai platinami internete, gali kreiptis ne tik dėl neteisėtų svetainių blokavimo į Lietuvos radijo ir televizijos komisiją ar prašyti svetainių administratorių pašalinti jų kūrinius. Teisės aktuose taip pat numatyta galimybė kreiptis dėl baudžiamosios atsakomybės taikymo konkretiems asmenims, administruojantiems neteisėtus tinklalapius ir gaunantiems iš tokios veiklos finansinę naudą, kartu pareiškiant jiems ir reikalavimus atlyginti turtinę žalą. Šis teismo sprendimas tik patvirtina, kad autorių teisių pažeidimai yra vertinami rimtai ir gali sukelti iš tiesų rimtų teisinių pasekmių“, – sako LATGA direktorė Laura Baškevičienė.
„Apkaltinamasis Kauno apylinkės teismo nuosprendis „Filmai.in“ byloje sukuria tam tikrą autorių teisių apsaugos standartą, lemiantį griežčiausios teisinės – baudžiamosios – atsakomybės pritaikymą autorių teises pažeidžiantiems asmenims“, – sako asociacijai LATGA byloje atstovaujantis „Noor“ advokatas Vykintas Gutauskas.
Kaip jūs manote, ar su šita byla bus padėti pamatai filmų piratavimo stabdymui ir kitos panašaus tipo svetainės pradės rimčiau žiūrėti į nelegalu filmų talpinimą internete?
72.4k -
Nubaustas 17 metų jaunuolis atsakingas už >$117,000 apgaulę
Praeitų metų vasarą "Twitter" platformoje pasirodė daugelis žinučių iš žymių asmenybių ir kompanijų, kurių turinys siekė "atiduoti atgal" asmenybių kaip Elon Musk, Barack Obama, Joe Biden ir Bill Gates, ar kompanijų kaip Apple ir Uber gerbėjams už jų palaikymą. Ši "akcija" buvo išreklamuota kaip būdas padėti žmonėms per COVID-19 pandemiją.
"Apple" kompanijos "Twitter" profilyje buvo paskelbta ši žinutė: "Mes atiduodame atgal savo bendruomenei. Mes palaikome Bitcoin ir manome (jog) turėtumėte ir jūs! Visi Bitcoin išsiųsti toliau nurodytu adresu bus atsiųsti atgal dvigubai!"
Visa ši "akcija" buvo viena didelė apgaulė, ir po kelių savaičių nagrinėjimo paaiškėjo jog visą operaciją kuravo 17 metų vaikinas iš Tampa miesto Floridoje, Graham Ivan Clark. Šis jaunuolis bendrai iš visų nulaužtų "Twitter" paskyrų gavo apie 12.86 BTC (tuo metu verta virš $117,000, šiuo metu būtų verta virš $746,800).
Graham pripažino kaltę ir buvo nuteistas 3 metų kalėjimui ir 3 metų probacijos laikotarpiui. Kadangi įvykio metu šiam buvo tik 17, Floridos valstijoje anksčiau nurodyta bausmė yra didžiausia kurią gali gauti nepilnametis. Jaunuoliui pažeidus probacijos laikotarpį gresia mažiausiai 10 metų kalėjimo. Taip pat buvo sulaikyti 19 metų Mason Sheppard ir 22 metų Nima Fazeli, kurie dar laukia teismo sprendimo.
Praėjus kelioms savaitėms po įvykio, "Twitter" kompanija atskleidė jog Graham pavyko nulaužti paskyras apgaunant pačius darbuotojus, teigiant jog jis yra iš kompanijos IT skyriaus, galų gale gaudamas prieigą prie kompanijos vidinių įrankių paskyrų tvarkymui.
Visi gauti Bitcoin buvo konfiskuoti teisėsaugos agentūrų, ir yra tikimasi jog šie bus grąžinti savo savininkams.
62.3k -
No Deposit Bonuses - What Should You Know
No deposit bonuses are quite common online. When you visit the ICECasino bonus page, you'll realize it's one of the several offers available. And as the name suggests, you don't have to make any deposit to claim them.
No-deposit bonuses are a perfect marketing tool for online casinos. They are meant to encourage hundreds and thousands of players to sign up with the respective online casino offering them. On the player's side, no deposit bonuses allow them to test an online casino game without spending their hard-earned cash. It may sound too good to be true, but it is the reality. There are several online casinos offering no-deposit bonuses, albeit in a few numbers, so when you come across them, you shouldn't hesitate to claim them.
Like any freebie, there are always terms and conditions associated with the no-deposit bonuses. On this page, we look at the few T&Cs you must be aware of before claiming the no-deposit bonuses. Furthermore, we also look at different types of no deposit bonuses you can claim online.
What Is a No-Deposit Bonus?
This offer does what it says on the tin; it ensures you receive a bonus without making any deposit. You can then use the bonus as you wish but must follow a set of rules as defined in the T&Cs. Since no deposit is required, the bonus amount tends to be limited compared to what other online casinos offer.
There Are Different Types of No Deposit Bonuses
Regardless of the type of no-deposit bonus the online casino gives you, it must fall under one of these three categories. You can receive a no-deposit bonus in the form of free spins or bonus cash on one of these three occasions.
No Deposit Free Spins
These are free spins awarded when you sign up with the online casino. You must either complete the signup process or verify your account to receive them. Once awarded, these free spins can only be used on the qualifying online slot game.
No Deposit Sign-Up Bonus
To receive the no-deposit sign-up bonus, you must create an account with the online casino. Completing the signup procedure is enough for you to receive this type of bonus
Account Verification No Deposit Bonus
This is quite a rare no-deposit type of bonus to come by online. As the name suggests, you must complete the account verification procedure to receive the offer. Account verification usually entails uploading documents to the online casino, which include a copy of your government-issued ID and utility bill. You must also complete the phone verification process to receive the no-deposit bonus.
How to Claim the No Deposit Bonus Online
Claiming the no-deposit bonuses largely depends on the online casino you've signed up with since they all have different procedures. Generally, you must follow the steps below to redeem your no-deposit bonus. This procedure only applies if the bonus wasn't automatically credited to your account.
Visit the promotions page and open the no-deposit offer page. Click on the "claim" button to receive the offer. In some cases, you might be asked to enter a no-deposit bonus code to activate the offer. The code can be found in the T&Cs section, or you can log into your email and find it in the mail that came with the offer.
Important T&CS Associated With No Deposit Bonuses
Every online casino promotion, including no deposit ones, usually comes with T&Cs you must satisfy before claiming them. It's imperative you read these T&Cs before opting into the promotion. They'll dictate how much you will be offered, what you must do to claim the offer, and how to use your bonus cash. While you'll find a lot of writing in the fine print, you must look at these specific details.
● Bonus codes will help you redeem your offer.
● Game restrictions: determine which games qualify for the no-deposit bonus.
● Expiration date: dictate how long you have to claim the bonus and meet the wagering requirements before the offer expires.
● Wagering requirements are expressed as a number and a multiplier to accompany it. For example x20, x30, x40 etc. These show you how much money you must spend playing real money games to redeem the bonus. For example, a $5 no-deposit bonus with an x20 wagering requirement means you must spend $100 before you can redeem the bonus.
Deposit vs. No Deposit Casino Bonus – Which One Is the Best Offer?
At the end of the day, it all boils down to your preference as a player. Each of the two bonuses has its advantages and disadvantages.
For example, a no deposit bonus doesn't come with any deposit requirement. While it may be a big pull to players, the high wagering requirements associated with the bonus, plus the small bonus amount, is a big disadvantage.
On the other hand, deposit bonuses can award you massive bonus amounts and can be used to play many games. This makes them more attractive than no-deposit offers. They are also quite common compared to their no-deposit counterparts.
0557 -
NG20 paskelbė šių metų „Nordic Game Awards“ laimėtojus
Ketvirtadienio vakarą „Nordic Game“ konferencijos metu, kuri vyksta gegužės 27–29 dienomis ir yra tiesiogiai transliuojama internete visam pasauliui, buvo paskelbti ilgai laukiami „Nordic Game Awards 2020“ nugalėtojai!
Malmė, Švedija - 2020 m. Gegužės 28 d. - „Nordic Game Awards 2020“ yra rengiamas „Nordic Game“ ir "Nordic Game Institute", kurį sudaro visos Šiaurės šalių prodiuserių asociacijos. Kiekviena prodiuserių organizacija paskyrė po narį šių metų apdovanojimų komisijai, ir nominavo žaidimus devyniose kategorijose. Šiais metais „NG Awards“ vertinimo komisiją sudaro šie nariai: Gísli Konráðsson, Islandija Žaidimų pramonės veteranas ir „Órói Game Studios“ įkūrėjas. Gísli pastaruosius dvylika metų dirbo su įvairiais žaidimais Europoje, Azijoje ir JAV. Jarle Hrafn Grindhaug, Norvegija Jarle Hrafn beveik dvidešimt metų rašė apie video žaidimus ir 2008 m. buvo vienas iš „PressFire.no“ įkūrėjų. 2019 m. jis taip pat dalyvavo „Nordic Game Awards“ žiuri komisijoje. Jaakko Kemppainen, Suomija Jaakko dirba regioniniu „Games as Art“ menininku. Jis turi beveik dvidešimties metų patirtį žaidimų pramonėje ir edukacijos srityje. Ne paslaptis, kad žaidimo dizainas kaip meno forma yra jo didžioji meilė. Albertina Sparrhult, Švedija Nuo žaidimų dizainerio iki vadybos konsultanto / komandos trenerio, Albertina praleido daugiau nei dešimt metų žaidimų pramonėje, kurdama tiek indie, tiek AAA žaidimus. Ji mėgsta kavą, šunis, šokius ir RPG stalo žaidimus. Victor Breum, Danija Victor veda Nordic Game Jam naktimis, o dieną studijuoja kūrybines industrijas Nacionalinėje Danijos kino mokykloje, kartu ruošdamas savo, kaip dizainerio ir programuotojo, žaidimus. Nuoširdi padėka „Nordic Game Awards 2020: Epic Games“ rėmėjams
„NG Awards 2020“ balsavo taip: "Best Art"
Nominuotieji:
Control - Remedy Entertainment (Suomija)
Draugen - Red Thread Games (Norvegija)
LEGO Builder´s Journey - Light Brick Studios (Denmark)
Little Misfortune - Killmonday Games (Švedija)
Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
Motyvacija: Unikalus šio modernaus šedevro vaizdinis stilius nuneša žaidėją atgal į muzikos vaizdo įrašų ir “demoscene” auksinį amžių. Sklandus vaizdinis judesys, choreografijos grožis ir nuolat stebinantis pasaulio dizainas mums parodo, kad žaidimai kaip meno rūšis gali vėl ir vėl save iš naujo apibrėžti.
Šių metų “Best Art" laimėtojas yra: Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
"Best Fun for Everyone"
Nominuotieji:
Baba is You - Hempuli Oy (Suomija)
LEGO Builder´s Journey - Light Brick Studios (Danija)
Minecraft Earth - Mojang (Švedija)
The Stretchers - Tarsier Studio (Švedija)
What the Golf? - Triband (Danija)
Motyvacija: Ar prisimeni kaip pakeitei Monopolio žaidimo taisykles savo naudai? Šių metų “Best Fun for Everyone” yra kaip tik toks - visą laiką - vienintelis skirtumas, kad batas yra ant kitos kojos ir apipiltas pienu. Tai tarsi lyg Monty Python sukurtų sporto žaidimą: “Du puodeliai cukraus. Pasuk į kairę kitam posūkyje!” Tai labai smagus ir unikalus žaidimas.
Šių metų "Best Fun for Everyone" laimėtojas yra : What the Golf? - Triband (Danija)
"Best Technology"
Nominuotieji:
Control - Remedy Entertainment (Suomija)
Deep Rock Galactic - Ghost Ship Games (Danija)
Minecraft Earth - Mojang (Švedija)
Tom Clancy’s The Division 2 - Ubisoft Massive (Švedija)
Trailmakers - Flashbulb (Danija)
Motyvacija: Nauja technologija atveria naujas galimybes. Kartais tai yra pagrindas sukurti kažką naują, bet kartais tai yra proga pasiimti ką nors puikaus ir padaryti jį dar labiau įspūdingesniu. Laimėjęs žaidimas paįvairina žaidimų pasaulio atmosferą, tuo pačiu pridėdamas žaidimams gylį ir įvairovę.
Šių metų "Best Technology" laimėtojas yra: Control - Remedy Entertainment (Suomija) "Best Debut"
Nominuotieji:
Barotrauma - FakeFish, Undertow Games (Suomija)
Burning Daylight - Burning Daylight Team (Danija)
Druidstone: The Secret of the Menhir Forest - Ctrl Alt Ninja Ltd. (Suomija)
My Friend Pedro - Deadtoast (Švedija)
Tick Tock: A Tale for Two - Other Tales Interactive (Danija)
Motyvacija: Jei Buster Keaton būtų ginkluotas pistoletais Johno Woo režisuotame filme „Matrica“ - ir tik tuo atveju, jei tai būtų komedija sukryžminta su „Max Payne“ 2D. Arba kažkas panašaus. Tai tikrai žiaurus žaidimas, bet svarbiausia, kad smagu pasidaro akimirksniu!
Šių metų "Best Debut" laimėtojas yra: My Friend Pedro - Deadtoast (Švedija)
"Best Game Audio"
Nominuotieji:
Control - Remedy Entertainment (Suomija)
Moons of Madness - Rock Pocket Games (Norvegija)
Mutazione - Die Gute Fabrik (Danija)
Rain of Reflections: Chapter I - Lionbite (Švedija)
Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
Motyvacija: Garsas gali būti trumpiausias kelias į žmogaus sielą. Šiame žaidime kiekviena žaidimo dalis gyvena ir kvėpuoja savo ritmu per garsą. Žaidimas netgi atskleidžia bendrystę per muziką, kviesdamas kurti gyvenimą, susietą su muzika.
Šių metų "Best Audio" laimėtojas yra: Mutazione - Die Gute Fabrik (Danija)
"Best Game Design"
Nominuotieji:
Baba is You - Hempuli Oy (Suomija)
Control - Remedy Entertainment (Suomija)
Degrees of Separation - Moondrop (Norvegija)
Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
What the Golf? - Triband (Danija)
Motyvacija: Žaidimo dizainas yra skirtas nuspręsti, ką žaidėjas gali ir ko negali. Dažnai dizainas yra paslėptas gražioje produkcijoje. Kartais jis tiesiog paleidžiamas priešais žaidėją. Šis žaidimas tikrai praplečia žaidimų pasaulio ribas. Tai užduoda mums filosofinį klausimą: „kas valdo?“ Bet ar tai pateikia atsakymą?
Šių metų "Best Design" laimėtojas yra: Baba is You - Hempuli Oy (Suomija)
"Best VR/XR":
Nominuotieji:
Budget Cuts 2: Mission Insolvency - Neat Corporation (Švedija)
Curious Tales of the Stolen Pets - Fast Travel Games (Švedija)
Ghost Giant - Zoink Games (Švedija)
Glyph - Bolverk Games (Danija)
Waltz of the Wizard: Extended Edition - Aldin Dynamics (Islandija)
Motyvacija: Išplėsta realybė suteikia mums naują perspektyvą žaidimams. Jos tikslas - kuo labiau priartinti virtualią patirtį prie realios patirties. Laimėjęs žaidimas yra gražus, įdomus ir provokuojantis, kur virtualios realybės platforma vaidina pagrindinį vaidmenį sujungiant mus tiek su pasauliu, tiek su įvykiais.
Šių metų "Best VR/XR" laimėtojas yra: Ghost Giant - Zoink Games (Švedija)
"Nordic Game of the Year – Small Screen"
Nominuotieji:
LEGO Builder´s Journey - Light Brick Studios (Danija)
Mosaic - Krillbite Studio (Norvegija)
Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
Tick Tock: A Tale for Two - Other Tales Interactive (Danija)
What the Golf? - Triband (Danija)
Motyvacija: Nėra nieko nuspėjamo, kai audiovizualiniai linksmieji kalneliai veda Jus šokiui ekrane. Minimalistiniai, bet tuo pačiu svaiginančiai gražūs vaizdiniai paima tave už rankos ir kartu su įsimintina muzika nuneša tolyn. Žaidimą yra lengva perprasti ir pamilti.
Šių metų "Nordic Game of the Year – Small Screen" laimėtojas yra: Sayonara Wild Hearts - Simogo (Švedija)
"Jury’s Special Mention"
Prieš pereidami prie galutinės kategorijos:
„Nordic Game Awards 2020“ nutarė suteikti “Special Mention” vienam iš žaidimų.
Motyvacija: Be linksmybių ir smagiai praleisto laiko, šiuolaikiški žaidimai taip pat fokusuojasi į rimtas problemas ir svarbius reiškinius. Depresija, perdegimas ir apatija gali priversti mus jaustis nereikšmingais. Šis žaidimas mums parodo, kad mes esame ne tik milžiniškos mašinos įrankiai. Tarp pilkų atspalvių yra spalvų.
Už tai, kokią žinutę skleidžia šis žaidimas,“Jury’s Special Mention” įteiktas: Mosaic - „Krillbite Studio (Norvegija)
"Nordic Game of the Year 2020 "
Nominuotieji:
Baba is You from Hempuli Oy (Suomija)
Control from Remedy Entertainment (Suomija)
LEGO Builder´s Journey from Light Brick Studios (Danija)
Mosaic from Krillbite Studio (Norvegija)
Sayonara Wild Hearts from Simogo (Švedija)
Motyvacija: Visos studijos disciplinos kartu sukuria rėmus, kuriuose yra didžiulė dieviška laisvė šių metų “Nordic Game of the Year” apdovanotam žaidimui. Ne tiek novatoriška, kiek nepakartojama atmosfera, pritraukia Jus į mistinį ir siurrealistinį pasaulį, kurį David Lynch galėtų didžiuotis vadindamas savo pasauliu, ir tokiu būdu sukurdamas patirtį, kurią galėjo padaryti tik svarbiausioje pasaulio terpėje.
"Nordic Game of the Year 2020" laimėtojas yra: Control - Remedy Entertainment (Finland) Sveikiname visus laimėtojus! Apie Nordic Game konferencija
Nordic Game yra viena pirmaujančių konferencijų Europoje ir 2020-ieji žymi septynioliktus konferencijos metus. Nordic Game, pritraukiantis tūkstančius žaidimų industrijos profesionalų į Malmę kasmet, yra viena iš pagrindinių vietų, kur susirenka sėkmingi žaidimų kūrėjai iš Danijos, Suomijos, Islandijos, Norvegijos ir Švedijos. Daugiau informacijos rasite čia:
11.2k -
Nemokami TikTok mokymai ir pamokos lietuviškai
Vienas iš SuperGames.lt lankytojų pasidalino nemokama patyrusio TikTok vartotojo parašyta knyga, kurią siūlome perskaityti šioje forumo dalyje.
Kodėl TikTok? 3 priežastys:
Vaizdo turinys itin išpopuliarėjęs Nesudėtinga kurti turinį Didelis pasiekiamumas lyginant su kitais socialiniais tinklais
01.3k -
Nemokamas Discord Nitro mėnesiui!
Discord sugalvojo padalinti šventinių dovanų ir turite puikią galimybę gauti nemokamą Discord Nitro mėnesiui!
Kas jį gali gauti?
Ši "Nitro" akcija negalioja tiems kurie per pastaruosius 12 mėnesių turėjo aktyvią "Nitro" narystę.
Kaip jį gauti?
1. Nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
2. Puslapio apačioje rasite "Download Opera GX", parsisiunčiate jį ir instaliuojate.
3. Atsidarykite naršyklę "Opera GX" ir nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
4. Spaudžiate ant "Claim Now!" ir atsiimate savo 1 mėnesio Discord Nitro prenumeratą.
Kiek laiko galioja ši akcija?
Ši akcija galioja iki 2024 m. birželio 17 d.
Ar "Claim Now! mygtukas sugeneruoja vis naujas Discord Nitro prenumeratas?
Taip, galite jį spaudinėti kiek norite ir jums jis sugeneruos vis nauja nuoroda su Discord Nitro prenumerata.
51.7k -
Naujieji Interneto Vizijos savininkai!
Vakar Confidentus portale pasirodė straipsnis, apie vienos didžiausių Lietuvos tinklapių hostingo kompanijų "Interneto Vizija" (iv.lt), įmonės vidinės infrastruktūros pokyčius. Įmonė, kartu su savo dukterine įmone "Rakrėjus", buvo nupirktos kitos augančios hostingo kompanijos "Miss Group".
UAB "Interneto Vizija" buvo įkurta 2003 metais ir su laiku tapo lyderiaujančia hostingo tiekėja Lietuvoje. Įmonė turi virš 68 tūkts. klientų bei 170 tūkst. registruotų domenų, kurių 60% yra Lietuviški. Kompanija taip pat turi dukterinę įmonę "Rakrėjus", per kurią valdo Vilniuje esantį duomenų centrą.
„Miss Group“ įkūrėjas Mattiasas Kanetegas sakė: „Ši platforma yra puiki galimybė plėtrai Baltijos regione. „Interneto Vizija“ yra puikus verslo modelis, todėl tikimės, kad kompanijos mastai išaugs, o kartu su bendrojo interneto priežiūros bei duomenų centro padaliniais, pristatysime naujus sprendimus savo klientų bazei Lietuvoje. Džiaugiuosi, kad "Interneto Vizija" įsilieja į „Miss Group“ šeimą. Tikimės tarpusavio bendradarbiavimo su savo naujaisiais kolegomis plėtojant ir plėtojant verslą “.
Arvydas Štrausas, "Interneto Vizijos" įkūrėjas ir generalinis direktorius, sakė: „Mes didžiuojamės tuo, ką iki šiol pasiekė IV, ir tikime, kad naujieji savininkai suteiks naujų galimybių verslo augimui“.
Manoma, jog kompanijos pelnas šių metų pabaigoje gali siekti ir 11,5 mln. eurų.
Kaip manote, ar tai darys įtaką dabartinėms paslaugų kainoms? Pasidalinkite savo patirtimi ir nuomonėmis komentaruose.
73.2k
-
-
Šiame puslapyje naršo: 0 nariai
- Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.