Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[ HostData.eu ] HALLOWEEN ( ? Visiems planams 30% nuolaidą ? )


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1602 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, gerb. klientai,

[ HostData.eu ] - Hosting solution

[?] - HALLOWEEN progą tik šiandien iki 2019-10-31 23:59 (Vidurnakčio) visiems planams taikomą -30% nuolaidą

[?] - PANAUDOJUS HALLOWEEN nuolaidų kupono kodą

[?] - NUOLAIDŲ KUPONO KODĄ PANAUDOTI GALI iki 50 asmenų

[?] - NUOLAIDŲ KUPONO KODĄ PANAUDOTI GALITE TIK BANKO/PAYPAL APMOKĖJIMO BŪDAMS

75371634_454899305135796_3261628920843206656_n.thumb.png.855897ccd001874b4188e9b22ae466d1.png

https://www.hostdata.eu

Redaguota , nario HostData
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

9 minutes prieš, heicmeister parašė:

recaptcha sutvarkyk užsakymo formoje nors. Padarius klaidą turi rr page.

Tai nedaryk klaidų ?? ? LOL

P.S tavo kaip "dizainerio" supratimas apie sesijas prilygsta nuliui. Pasigooglink Rechaptcha dokumentacija pirma o tada galėsi teigti  savo "Tiesas".

Redaguota , nario #Tadas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

3 minutes prieš, #Tadas parašė:

Tai nedaryk klaidų ?? ? LOL

Puikus požiūris į vartotojus.

 

1 minute prieš, HostData parašė:

Taip ar taip turi rr daryt kitaip tave skaitys kaip botą

Tai sutvarkyk, kad nereiktu RR? Kad reiktu per naujo captchą patvirtinti, kas čia per RR :D? Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja, ar pačia formą, ar galu game jūsų 2005 metų bannerį. Hostingas nesugebantis, net elementarių dalykų susitvarkyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, heicmeister parašė:

Puikus požiūris į vartotojus.

 

Tai sutvarkyk, kad nereiktu RR? Kad reiktu per naujo captchą patvirtinti, kas čia per RR :D? Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja, ar pačia formą, ar galu game jūsų 2005 metų bannerį. Hostingas nesugebantis, net elementarių dalykų susitvarkyti.

Per daug nusišnekate ponas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, heicmeister parašė:

Puikus požiūris į vartotojus.

 

Tai sutvarkyk, kad nereiktu RR? Kad reiktu per naujo captchą patvirtinti, kas čia per RR :D? Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja, ar pačia formą, ar galu game jūsų 2005 metų bannerį. Hostingas nesugebantis, net elementarių dalykų susitvarkyti.

ne puikus požiūris o saugumas, jai nepatinka kaip veikia saugumo sistema galite nesinaudoti musų paslaugomis tai paprasta . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dabar, heicmeister parašė:

Puikus požiūris į vartotojus.

 

Tai sutvarkyk, kad nereiktu RR? Kad reiktu per naujo captchą patvirtinti, kas čia per RR :D? Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja, ar pačia formą, ar galu game jūsų 2005 metų bannerį. Hostingas nesugebantis, net elementarių dalykų susitvarkyti.

Vartotojus :D Žmogau kas tau sakė išvis, kad aš susijes su šiuo projektu, tiesiog manau ne man vienam atsibodo tavo visi prisikabinėjimai net neįsitikinus ir neturint kaip matos jokių programavimo žinių. Ir šiaip atsidaryk savo profili ir prasicheckink kitų temų postus - vien priekabiavimas... Tau neatsibosta?

P.s Aš su šituo projektu net nesusijes o tiesiog esu trečioji šalis ir turiu pasirašęs kontraktą kaip tam tikrų solutionu sprendėjas tad nereikia man le le apie požiūri į vartotojus, šiaip koks tu vartotojas jei net nesi paslaugų užsisakęs :D tai gal lankytojus turėjai omenį?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1 minute prieš, HostData parašė:

Per daug nusišnekate ponas :)

 

1 minute prieš, karolis2091 parašė:

ne puikus požiūris o saugumas, jai nepatinka kaip veikia saugumo sistema galite nesinaudoti musų paslaugomis tai paprasta . 

Kodėl kitur šios problemos sutvarkytos? Malonu, kad rūpinates saugumu, bet kol kas jums trūksta profesionalumo.

 

1 minute prieš, #Tadas parašė:

Vartotojus :D Žmogau kas tau sakė išvis, kad aš susijes su šiuo projektu, tiesiog manau ne man vienam atsibodo tavo visi prisikabinėjimai net neįsitikinus ir neturint kaip matos jokių programavimo žinių. Ir šiaip atsidaryk savo profili ir prasicheckink kitų temų postus - vien priekabiavimas... Tau neatsibosta?

P.s Aš su šituo projektu net nesusijes o tiesiog esu trečioji šalis ir turiu pasirašęs kontraktą kaip tam tikrų solutionu sprendėjas tad nereikia man le le apie požiūri į vartotojus, šiaip koks tu vartotojas jei net nesi paslaugų užsisakęs :D tai gal lankytojus turėjai omenį?

Tai, ko atsakinėji jei nieko nesusijęs :)? Retai bekomentuoju, tik kai pamatau prastą produktą. Lankytojai potencialus klientai :). Tai manau praverstu susimąstyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dabar, heicmeister parašė:

 

Kodėl kitur šios problemos sutvarkytos? Malonu, kad rūpinates saugumu, bet kol kas jums trūksta profesionalumo.

 

Tai, ko atsakinėji jei nieko nesusijęs :)? Retai bekomentuoju, tik kai pamatau prastą produktą. Lankytojai potencialus klientai :). Tai manau praverstu susimąstyti.

O ką aš neturiu teisės atsakinėti? :D Žmogelį mielas patikėk tikrai akyvaiždžiai matosi kad neturi daug patirties programavime. Kažkaip nematau nei vieno realaus tavo projekto tik "Meninės" Teplionės, nedirbu su dizainu tad per daug neišsiplėsiu, tavo reikalas kaip tu patieki savo "Teplionės" kitiems žmonėms, neivienas neina ir nekomentuoja kaip prilipes š prie bato po kiekvienu postu, tarp kitko jei nematai tau buvo gražiai atsakyta apie sesijas, nepatinka - tavo problemos, nekišk sau pagalio į ratus, nežinodamas apie sistemą. Ir šiaip nematau nei vieno tavo realaus skripto, sistemos, kad galėtum aiškinti kaip čia kam reikia dirbti.

Klientas norintis pateikti skundą, atsiliepimą apie sistemo neveiksnumą ar panašiai tai daro tik vieną kartą ir mes puikiai išklausome tokia pagrįsta nuomuonę, o suregzti "lempinį" sakinį galime kiekvienas, suprask kad perdaug prievrartauji su savo nuomuonę jos nepagrįsdamas ir gavus atsakyma teigdamas kad taip neturi būt, jei pasakoma kad taip yra vadinasi taip ir turi būti, jei jau daugiau kas skundžiasi ta problema tada aklylai tikriname atvejį ir ji sprendžiame.

Tikiuosi perskaitysi viską ir suprasi mane aiškiai nes tolimesniuose postuose ir panašiai būsite ignoruojamas Pone.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, #Tadas parašė:

O ką aš neturiu teisės atsakinėti? :D Žmogelį mielas patikėk tikrai akyvaiždžiai matosi kad neturi daug patirties programavime. Kažkaip nematau nei vieno realaus tavo projekto tik "Meninės" Teplionės, nedirbu su dizainu tad per daug neišsiplėsiu, tavo reikalas kaip tu patieki savo "Teplionės" kitiems žmonėms, neivienas neina ir nekomentuoja kaip prilipes š prie bato po kiekvienu postu, tarp kitko jei nematai tau buvo gražiai atsakyta apie sesijas, nepatinka - tavo problemos, nekišk sau pagalio į ratus, nežinodamas apie sistemą. Ir šiaip nematau nei vieno tavo realaus skripto, sistemos, kad galėtum aiškinti kaip čia kam reikia dirbti.

Klientas norintis pateikti skundą, atsiliepimą apie sistemo neveiksnumą ar panašiai tai daro tik vieną kartą ir mes puikiai išklausome tokia pagrįsta nuomuonę, o suregzti "lempinį" sakinį galime kiekvienas, suprask kad perdaug prievrartauji su savo nuomuonę jos nepagrįsdamas ir gavus atsakyma teigdamas kad taip neturi būt, jei pasakoma kad taip yra vadinasi taip ir turi būti, jei jau daugiau kas skundžiasi ta problema tada aklylai tikriname atvejį ir ji sprendžiame.

Tikiuosi perskaitysi viską ir suprasi mane aiškiai nes tolimesniuose postuose ir panašiai būsite ignoruojamas Pone.

kur jis kažką apie programavimą šnekėjo? lol

visos problemos UX dalyje, apie ką spėju neturi nė žalio supratimo, tad sėdėk ramiai su savo programavimo žiniom ir eik notepade html css kodint

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

5 minutes prieš, mreaddy parašė:

kur jis kažką apie programavimą šnekėjo? lol

visos problemos UX dalyje, apie ką spėju neturi nė žalio supratimo, tad sėdėk ramiai su savo programavimo žiniom ir eik notepade html css kodint

O jūs turbūt draugelis iš dešinės :D

Jis kalbėjo apie "Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja" - errorų? kažin apie kokius errorus kalbame, UX?

Kaip matau pats ne ką daug suprantantis :D jei sugebi siuntinėti kažkur žmonės :D. Nedomini - laisvas :D

Ai ir dar tarpkitko, nematei senesniu jo "Priekabiavimų" tad gali nejuokint pasaulio :D

Redaguota , nario #Tadas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

8 minutes prieš, heicmeister parašė:

 

Kodėl kitur šios problemos sutvarkytos? Malonu, kad rūpinates saugumu, bet kol kas jums trūksta profesionalumo.

 

Tai, ko atsakinėji jei nieko nesusijęs :)? Retai bekomentuoju, tik kai pamatau prastą produktą. Lankytojai potencialus klientai :). Tai manau praverstu susimąstyti.

Jai padaryta kitaip, kodėl tai yra problema ? jai esate pripratę prie kitų saugos sistemų , ir kodėl męs turime daryti taip kaip daro kiti ? ir cituoju Retai bekomentuoju, tik kai pamatau prastą produktą " kaip jūs galite kalbėti apie produktą kai yra kalbama apie visai kitą dalyką, nes jus neturite nei vieno produkto iš musų , o kalba eina apie recaptcha , tai nenustato produkto kokybės , ir ką turite omeny dėl profesionalumo ? kai pas jus jo išvis nematyti . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

13 minutes prieš, #Tadas parašė:

O ką aš neturiu teisės atsakinėti? :D Žmogelį mielas patikėk tikrai akyvaiždžiai matosi kad neturi daug patirties programavime. Kažkaip nematau nei vieno realaus tavo projekto tik "Meninės" Teplionės, nedirbu su dizainu tad per daug neišsiplėsiu, tavo reikalas kaip tu patieki savo "Teplionės" kitiems žmonėms, neivienas neina ir nekomentuoja kaip prilipes š prie bato po kiekvienu postu, tarp kitko jei nematai tau buvo gražiai atsakyta apie sesijas, nepatinka - tavo problemos, nekišk sau pagalio į ratus, nežinodamas apie sistemą. Ir šiaip nematau nei vieno tavo realaus skripto, sistemos, kad galėtum aiškinti kaip čia kam reikia dirbti.

Klientas norintis pateikti skundą, atsiliepimą apie sistemo neveiksnumą ar panašiai tai daro tik vieną kartą ir mes puikiai išklausome tokia pagrįsta nuomuonę, o suregzti "lempinį" sakinį galime kiekvienas, suprask kad perdaug prievrartauji su savo nuomuonę jos nepagrįsdamas ir gavus atsakyma teigdamas kad taip neturi būt, jei pasakoma kad taip yra vadinasi taip ir turi būti, jei jau daugiau kas skundžiasi ta problema tada aklylai tikriname atvejį ir ji sprendžiame.

Tikiuosi perskaitysi viską ir suprasi mane aiškiai nes tolimesniuose postuose ir panašiai būsite ignoruojamas Pone.

Tai nesiteisink, kad tu ne prie ko ir atsakinėk jeigu tiek nori.Programavime, mano patirtis minimali, galim sakyti jos iš viso nėra, todėl apie tą dalį nešneku, kalbų apie ux, usability, kuris svetainėjė yra prastas. Man būtų malonu gauti feedback'ą už savo darbus, žinočiau kur galiu daugiau tobulėti, tad komentuokite mano darbus, kritikuokit. Galiu pasakyti silpna komandą, jei klaidų nesutvarkot, kurias junioras uxeris sutvarkytu.

 

6 minutes prieš, #Tadas parašė:

O jūs turbūt draugelis iš dešinės :D

Jis kalbėjo apie "Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja" - errorų? kažin apie kokius errorus kalbame, UX?

Kaip matau pats ne ką daug suprantantis :D jei sugebi siuntinėti kažkur žmonės :D. Nedomini - laisvas :D

Deja, nepažįstu jo.

Citata

- errorų? kažin apie kokius errorus kalbame, UX?

Apie ux'ą kalbėjau šioje vietoje elementarus pavyzdys. Atsiprašau, bet @mreaddy pasisakė protingiau, nei tu neskaitant šitos vietos "tad sėdėk ramiai su savo programavimo žiniom ir eik notepade html css kodint"

image.png.862ae50a6af39954e2408d97dc9825f0.png

image.thumb.png.f8552760b1eb7db9456337dc5f6ec906.pngimage.thumb.png.f8552760b1eb7db9456337dc5f6ec906.png

2 minutes prieš, karolis2091 parašė:

Jai padaryta kitaip, kodėl tai yra problema ? jai esate pripratę prie kitų saugos sistemų , ir kodėl męs turime daryti taip kaip daro kiti ? ir cituoju Retai bekomentuoju, tik kai pamatau prastą produktą " kaip jūs galite kalbėti apie produktą kai yra kalbama apie visai kitą dalyką, nes jus neturite nei vieno produkto iš musų , o kalba eina apie recaptcha , tai nenustato produkto kokybės , ir ką turite omeny dėl profesionalumo ? kai pas jus jo išvis nematyti . 

Apie jūsų projektą kalbam, prie ko mano profesionalumas aš max junioras ui/ux. Produktų pavadinau visą projektą, tai kol kas pačiam projektui tikrai trūksta kokybės.

Redaguota , nario heicmeister
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1 minute prieš, heicmeister parašė:

Tai nesiteisink, kad tu ne prie ko ir atsakinėk jeigu tiek nori.Programavime, mano patirtis minimali, galim sakyti jos iš viso nėra, todėl apie tą dalį nešneku, kalbų apie ux, usability, kuris svetainėjė yra prastas. Man būtų malonu gauti feedback'ą už savo darbus, žinočiau kur galiu daugiau tobulėti, tad komentuokite mano darbus, kritikuokit. Galiu pasakyti silpna komandą, jei klaidų nesutvarkot, kurias junioras uxeris sutvarkytu.

 

Deja, nepažįstu jo.

Apie ux'ą kalbėjau šioje vietoje elementarus pavyzdys. Atsiprašau, bet @mreaddy pasisakė protingiau, nei tu neskaitant šitos vietos "tad sėdėk ramiai su savo programavimo žiniom ir eik notepade html css kodint"

image.png.862ae50a6af39954e2408d97dc9825f0.png

image.thumb.png.f8552760b1eb7db9456337dc5f6ec906.pngimage.thumb.png.f8552760b1eb7db9456337dc5f6ec906.png

image.png.862ae50a6af39954e2408d97dc9825f0.png

Nu va ir ką dabar iš to gauname realia ir kardinalią nuomuonę ir gražų ir išsamų atsiliepimą, to ir laukiau. tiesiog kitakart patarimas neaušink burnos ir parašyk iš karto aiškiai viską ir sufixinsim tavo pastebėjimus Dėkui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dabar, #Tadas parašė:

Nu va ir ką dabar iš to gauname realia ir kardinalią nuomuonę ir gražų ir išsamų atsiliepimą, to ir laukiau. tiesiog kitakart patarimas neaušink burnos ir parašyk iš karto aiškiai viską ir sufixinsim tavo pastebėjimus Dėkui.

Tai Jūs darant projektą turėjote visą research'ą pasidaryti. Susirasti patyrusį žmogų, kuris išspręstu tokias problemas. Iš oro neknisu Jums proto, kimbu prie problemų. Tiek pirmą kartą būsenose, tiek dabar. Pastebėjimų visada bus, reikia testuoti ant userių viską žiūrėti kaip sąveikauja vartotojai su pačia svetaine. Jūs patys turite tai sekti, jei norite sėkmingo projekto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1 minute prieš, heicmeister parašė:

Tai Jūs darant projektą turėjote visą research'ą pasidaryti. Susirasti patyrusį žmogų, kuris išspręstu tokias problemas. Iš oro neknisu Jums proto, kimbu prie problemų. Tiek pirmą kartą būsenose, tiek dabar. Pastebėjimų visada bus, reikia testuoti ant userių viską žiūrėti kaip sąveikauja vartotojai su pačia svetaine. Jūs patys turite tai sekti, jei norite sėkmingo projekto.

Matai yra toks dalykas kad mes stebime ir klientų norus kai jie tiksliai ir aiškiai paaiškina situacija, patys researchą darom po kiekvieno atnaujinimo bei pakeitimo kad tik klientui būtų patogiau, faktas, kad pastebėjimu visada bus ir mes juos pasižymim ir atliekam, bet tiesiog kai žmogus pradeda teigti apie "Profesionaluma" nebūdamas profesionalu sutikit juokingas scenarijus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

27 minutes prieš, #Tadas parašė:

O jūs turbūt draugelis iš dešinės :D

Jis kalbėjo apie "Nekalbu apie prastą vartotojo ir errorų sąsaja" - errorų? kažin apie kokius errorus kalbame, UX?

Kaip matau pats ne ką daug suprantantis :D jei sugebi siuntinėti kažkur žmonės :D. Nedomini - laisvas :D

Ai ir dar tarpkitko, nematei senesniu jo "Priekabiavimų" tad gali nejuokint pasaulio :D

errorų ir vartotojo sąsaja yra UX dalis, o ne programavimas. Programavimas - padarymas, realizavimas, dizainas, UX - sprendimai pagal kuriuos reikia suprogramuoti produktą, kas šioje situacijoje - prastai atlikta. 

Koks skirtumas kas prie ko seniau priekabiavo, apsiverk dabar, kad kažkam pateikė kritikos ar nepatiko jam kažkas. Vaikų darželis "o tu tai jam blogas buvai tai aš tavęs neklausysiu nes tu blogas jam buvai". Lol

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

33 minutes prieš, #Tadas parašė:

Matai yra toks dalykas kad mes stebime ir klientų norus kai jie tiksliai ir aiškiai paaiškina situacija, patys researchą darom po kiekvieno atnaujinimo bei pakeitimo kad tik klientui būtų patogiau, faktas, kad pastebėjimu visada bus ir mes juos pasižymim ir atliekam, bet tiesiog kai žmogus pradeda teigti apie "Profesionaluma" nebūdamas profesionalu sutikit juokingas scenarijus.

Visi gali reikalauti profesionalumo, nesvarbu ar tu profesionalas ar ne.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1602 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...