Peršokti į turinį

Kaip kuriami zaidimai su c++ programavimo kalba?


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1981 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Daug patart iš pačios žaidimų kūrybos pusės negalėsiu, bet pats dabar stengiuosi panašiu keliu eit, kad spėčiau iki 12-os klasės pabaigos sukurt padoriai funkcionuojantį 3D žaidimo variklį. Šiuo metu vis dar dirbu ties C++ Primer (5th Edition), kad susidaryčiau stabilų pagrindą. Vėliau ketinu pereiti prie Programming 2D Games (tiesiog suvokti, kaip atrodo bendra žaidimo struktūra (iš atsiliepimų sprendžiu, kad knyga nebloga)). O toliau bandysiu ieškotis kažko su 3D, kas reikalaus ne vien C++ žinių, bet ir matematikos, tad šalia visko stengiuosi įgyti ir neblogą suvokimą šioj srity. Na, o kalbant apie pačią programavimą aplinką, tai aš, asmeniškai, naudoju Visual Studio 2017. Gal vėliau pereisiu prie Linux'ų, tai žvalgysiuos kitur, bet šiuo metu visus lūkesčius patenkina.

Nurip'intos knygos (pats irgi ne iškart pirkau):

 

P. S. @-amxxL- bei @SnoutUp galbūt galėtų nupasakot daugiau ar net pataisyti mano rašliavas, nes jie turi realios patirties šiame dalyke.

Redaguota , nario hugegoofus
  • Teigiamai 2
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

56 minutes prieš, hugegoofus parašė:

Daug patart iš pačios žaidimų kūrybos pusės negalėsiu, bet pats dabar stengiuosi panašiu keliu eit, kad spėčiau iki 12-os klasės pabaigos sukurt padoriai funkcionuojantį 3D žaidimo variklį. Šiuo metu vis dar dirbu ties C++ Primer (5th Edition), kad susidaryčiau stabilų pagrindą. Vėliau ketinu pereiti prie Programming 2D Games (tiesiog suvokti, kaip atrodo bendra žaidimo struktūra (iš atsiliepimų sprendžiu, kad knyga nebloga)). O toliau bandysiu ieškotis kažko su 3D, kas reikalaus ne vien C++ žinių, bet ir matematikos, tad šalia visko stengiuosi įgyti ir neblogą suvokimą šioj srity. Na, o kalbant apie pačią programavimą aplinką, tai aš, asmeniškai, naudoju Visual Studio 2017. Gal vėliau pereisiu prie Linux'ų, tai žvalgysiuos kitur, bet šiuo metu visus lūkesčius patenkina.

Nurip'intos knygos (pats irgi ne iškart pirkau):

 

P. S. @-amxxL- bei @SnoutUp galbūt galėtų nupasakot daugiau ar net pataisyti mano rašliavas, nes jie turi realios patirties šiame dalyke.

Ziauriai ačiū, po tiek laiko pagaliau isgidau normalu atsakyma kuris dave supratima. Anksciau klausinejau kitose vietose tai nelabai padejo. :)

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 4 valandas(-ų), Programmer234 parašė:

Noreciau suzinoti ka is tiesu reikia moketi norint sukurti zaidima su c++. Gal zinote kur mokytis ir kur rasyti koda bei kaip is viso zaidimas kuriamas su c++ programavimo kalba.

Iš tikrųjų labai daug ką reikia mokėti (mokaisi net tada kai jau kažką ir moki) :D.
O jei rimčiau kokioms platformoms nori kurti žaidimus?

Redaguota , nario -amxxL-
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 13 valandas(-ų), -amxxL- parašė:

Iš tikrųjų labai daug ką reikia mokėti (mokaisi net tada kai jau kažką ir moki) :D.
O jei rimčiau kokioms platformoms nori kurti žaidimus?

@-amxxL- Ačiū uz atsakyma :) Is tikruju tai dar ir pats nezinau. Pirma noreciau pabandyti padaryti zaidima, tada spresti visa kita. Kiek suprantu svarbiausia c++ dalis yra OOP?  Gal gali pasidalinti savo patirtimi ir pasakyti daugiau dalyku kaip pradeti, hugegoofus jau dave man supratima tai dabar kaip ir jau galeciau pradeti siekti tikslo, bet noreciau isgirsti ir tavo nuomone apie visus siuos dalykus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 4 valandas(-ų), Programmer234 parašė:

@-amxxL- Ačiū uz atsakyma :) Is tikruju tai dar ir pats nezinau. Pirma noreciau pabandyti padaryti zaidima, tada spresti visa kita. Kiek suprantu svarbiausia c++ dalis yra OOP?  Gal gali pasidalinti savo patirtimi ir pasakyti daugiau dalyku kaip pradeti, hugegoofus jau dave man supratima tai dabar kaip ir jau galeciau pradeti siekti tikslo, bet noreciau isgirsti ir tavo nuomone apie visus siuos dalykus :)

As atsmeniškai knygų neskaitau įpač kai kalba eina apie žaidimų programavima nes baziniai konceptai nors ir atitinka tačiau,
Vargu ar rasi knyga parašyta naujausiems įrankiams pvz: Visos knygos apie programavima su DirectX naudoja DirectX SDK
kuris jau senei išėjas iš rikiuotes. Kalbant iš matematines puses kuri naudojama žaidimų kurime tai šita knygą patarčiau:
http://www.nigelgriffin.com/notebook_warrior/ebooks/Math, Physics and Algorithms/Mathematics for Game Developers.pdf
Iš esmes kad sukurti 2D žaidima jeigu paprasta tai daug matematikos ir nereikia. AABB collizijos, Vector2D, ir truputi trigonometrijos sin, cos rotacijoms. Kai kuriuose žaidimuose nereikia net ir jų. Vietoj knygų siūlyčiau mokytis youtube kanaluose
šitas ko gero pats tas pradėdančiajam: https://www.youtube.com/watch?v=PwuIEMUFUnQ&list=PLqCJpWy5FohcehaXlCIt8sVBHBFFRVWsx Vienu metu moko ir C++ ir žaidimų kūrimo ir dar užmeta prikolu :D. Aš orentuojuosi į Windows žaidimų kūrimą todėl naudoju Visual Studio 2017, Direct3D 11, ir žinoma DirectXTK. Nors turiu daug patirties su WINAPI, DirectX'u ir C++, bet su matematika reikia mokytis ir man žaidimų kūrime turbūt svarbiausa matematika. 
C++ svarbiausi dalykai kaip ir sakei OOP bet dar ir atminties valdymas (Labai svarbus) labai daug prarandi jei nemoki.
Iš tiesu nelabai ką galiu patarti gal tiesiog pabandyk mokytis ir kilus konkretesniems klausimams klausk (Gali ir į PM).
Aš kai pradėjau buvo gal 2008 (tiksliai nepamenu) Tuo metu pradėjau mokytis kurti pluginus Ant Counter strike 1.6 serveriu.
Po to is kažkūr atejo žinia kad su C++ galima kurti žaidimus :D tai ir pradėjau mokytis. Daug vargau rezultatu nebuvo
po daug daug vargo pradėjo ateiti rezultatai žiūrėjau C++ pamokas youtubei būdavo kad visa kanala po kelis kartus
peržiūredavau. Ir visalaik viska bandydavau praktikuoti testuoti kaip veikia savo nesamones išsigalvoti ir bandyti.

Viskas tuo nesibaigė pradėjau mokytis DirectX 9 su šitu daigtu irgi daug vargau ;D tuo metu matematika nesidomejau labai.
Kol vienas žmogus neparodė keletos triuku su Vectoriais :D Tuo metu man tai atrodė kaip magija :D
Užsikabinau ir ant matematikos. Programavimas/Žaidimų kurimas tuo ir įdomus kad visalaika bus išmokti ką nors naujo.
Buvau sukūręs 2D Varikliuka su C++ ir DirectX 9 bet kai rašiau windowsus tai gavos kad netyčia ištryniau ne ta disko dali. :D
Senesne versija to variklio liko nes buvau ikėlęs į google drive bet nebenorėjau per naujo daryti ta pati todel mečiau ta reikala.
Dabar kūrį laiką mokinaus directx 11 (daug mokintis nereikėjo nes mokėjau DirectX9)  ir jau esu pradėjas kurti 3D žaidimą.
image.thumb.png.1dcc6a9b453c3e6f70182349c504201a.png

Redaguota , nario -amxxL-
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

43 minutes prieš, -amxxL- parašė:

As atsmeniškai knygų neskaitau įpač kai kalba eina apie žaidimų programavima nes baziniai konceptai nors ir atitinka tačiau,
Vargu ar rasi knyga parašyta naujausiems įrankiams pvz: Visos knygos apie programavima su DirectX naudoja DirectX SDK
kuris jau senei išėjas iš rikiuotes. Kalbant iš matematines puses kuri naudojama žaidimų kurime tai šita knygą patarčiau:
http://www.nigelgriffin.com/notebook_warrior/ebooks/Math, Physics and Algorithms/Mathematics for Game Developers.pdf
Iš esmes kad sukurti 2D žaidima jeigu paprasta tai daug matematikos ir nereikia. AABB collizijos, Vector2D, ir truputi trigonometrijos sin, cos rotacijoms. Kai kuriuose žaidimuose nereikia net ir jų. Vietoj knygų siūlyčiau mokytis youtube kanaluose
šitas ko gero pats tas pradėdančiajam: https://www.youtube.com/watch?v=PwuIEMUFUnQ&list=PLqCJpWy5FohcehaXlCIt8sVBHBFFRVWsx Vienu metu moko ir C++ ir žaidimų kūrimo ir dar užmeta prikolu :D. Aš orentuojuosi į Windows žaidimų kūrimą todėl naudoju Visual Studio 2017, Direct3D 11, ir žinoma DirectXTK. Nors turiu daug patirties su WINAPI, DirectX'u ir C++, bet su matematika reikia mokytis ir man žaidimų kūrime turbūt svarbiausa matematika. 
C++ svarbiausi dalykai kaip ir sakei OOP bet dar ir atminties valdymas (Labai svarbus) labai daug prarandi jei nemoki.
Iš tiesu nelabai ką galiu patarti gal tiesiog pabandyk mokytis ir kilus konkretesniems klausimams klausk (Gali ir į PM).
Aš kai pradėjau buvo gal 2008 (tiksliai nepamenu) Tuo metu pradėjau mokytis kurti pluginus Ant Counter strike 1.6 serveriu.
Po to is kažkūr atejo žinia kad su C++ galima kurti žaidimus :D tai ir pradėjau mokytis. Daug vargau rezultatu nebuvo
po daug daug vargo pradėjo ateiti rezultatai žiūrėjau C++ pamokas youtubei būdavo kad visa kanala po kelis kartus
peržiūredavau. Ir visalaik viska bandydavau praktikuoti testuoti kaip veikia savo nesamones išsigalvoti ir bandyti.

Viskas tuo nesibaigė pradėjau mokytis DirectX 9 su šitu daigtu irgi daug vargau ;D tuo metu matematika nesidomejau labai.
Kol vienas žmogus neparodė keletos triuku su Vectoriais :D Tuo metu man tai atrodė kaip magija :D
Užsikabinau ir ant matematikos. Programavimas/Žaidimų kurimas tuo ir įdomus kad visalaika bus išmokti ką nors naujo.
Buvau sukūręs 2D Varikliuka su C++ ir DirectX 9 bet kai rašiau windowsus tai gavos kad netyčia ištryniau ne ta disko dali. :D
Senesne versija to variklio liko nes buvau ikėlęs į google drive bet nebenorėjau per naujo daryti ta pati todel mečiau ta reikala.
Dabar kūrį laiką mokinaus directx 11 (daug mokintis nereikėjo nes mokėjau DirectX9)  ir jau esu pradėjas kurti 3D žaidimą.
image.thumb.png.1dcc6a9b453c3e6f70182349c504201a.png

@-amxxL- Ačiū tau labai :) Tikrai labai padėjai. Parašei viską ką iki šiol norėjau išgirsti :) Davei gerą pradžią. Dabar tik lieka pradėti mokytis. Jei kils klausimų visada žinosiu į ką kreiptis. Sėkmės su savo nauju 3D žaidimu. :)

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1981 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...