Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[SKRIPTAS] Ginklų prekeiviai [PARDUOTUVĖ][RPG]


#Cickė

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3562 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki.

Taigi, vėl kažką nuveikiau naudingo, kaip man, tokiam tinginiui tai labai gerai. Šį kart padariau "Ginklų prekeivius", tai ne darbas, apie sistemą - padarytas 3D Label'is ir pickup'as, ant pickup'o užlipus išmes GUI lentelę ir duos rintkis - šaltieji ginklai, automatai, pistoliai ir kiti, paspaudus vėl numes į GUI lentelę ir bus surašyti ginklai tos skilties, kurį norėsit ant to 2x paspausit ir bus nupirktas, surašyta taip: ginklas(kainas: ***). Skriptas labai paprastas, tik sekit veiksmus iš eilės.

 

PICKUP KŪRIMAS

 

Nueikite į betkokį serverį ir susiradę norimą vietą kur bus jūsų pirkimo pickup'as (tik ne pastate) rašykite /save ginklai. Paskui, kai po pamokos galėsite apmappint.

 

Nueikite į Documents->GTA San Andreas User File->SAMP->savedpositions tada turite rasti kažką taip: AddPlayerClass(248,2443.8748,-1973.5944,13.5469,87.9748,0,0,0,0,0,0); // ginklai nukopijuokite x, y ir z kordinates, t.y. AddPlayerClass(248,2443.8748,-1973.5944,13.5469,87.9748,0,0,0,0,0,0); // ginklai (pažymėta raudonai) ir eikite į pawno, ir atverkite savo *.pwn, prie visų kintamųjų(new) prirašykite new ginklai;. Tada susiraskite callback'ą OnGameModeInit ir po juo rašykite:



ginklai = CreatePickup(1318,248,2443.8748,-1973.5944,13.5469);


Kas yra 1318? Tai yra pickup'o ID'as, PICKUP ID'ai čia.

Viskas, PICKUP sukurtas.

 

DIALOG'ų KŪRIMAS IR PICKUP'o VEIKIMO PRINCIPAS

 

Kai sukurtas PICKUP'as reikia, kad jis kažką darytų, nes dabar jis nieko nedaro, tik stovi ir nedingsta, kai stovi. Susiraskite callback'ą OnPlayerPickUpPickup ir po juo rašykite:



if(pickupid == ginklai)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 67, DIALOG_STYLE_LIST, "Ginklų Parduotuvė", "Šaltieji ginklai\nPistoletai\nAutomatai\nKiti", "Pirkti", "Atšaukti");
SetTimerEx("WantPickup",10000,0,"i",playerid);
DestroyPickup(ginklai);
}


Dabar kyla klausimas ką daro tos eilutės? if(pickupid == ginklai) - nurodo pickup'ą; ShowPlayerDialog.. - kurią dialog'ą; SetTimerEx("WantPickup",10000,0,"i",playerid); - padaro, kad kai užlipi ant pickup'o jis dingtų 10sekundžių, tai padaryta, nes jis nedingdavo ir kai tik pereidavai į kitą dialog'ą iškart mesdavo atgal; DestroyPickup(ginklai); - ši eilutė pradangina pickup'ą, kas nesuprato ankstesnė eilutė tik nurodo laiką kiek laiko jis dingsta;.

 

Tęsiame. Dabar kai dialog'as sukurtas reikia, kad jis kažkur mus nuvestų, taigi ieškome callback'o OnDialogResponse ir po dedame šitą skriptą

Aiškinu ką dabar mes padarėme. Po OnPlayerPickUpPickup mes nurodėme 67 dialog'o ID, tad po OnDialogResponse nurodėme 67 ID'ą ir sukūrėme dialog'ą, kad kažką rašytų užlipus ant pickup, tad padarėm kelias eilutes, jūs id eina iš eilės, tad toliau bus 68, 69, 70 ir 71 ID'ai, kad paspaudus ant pasirinktos eilutės duotų rinktis ir pirkti ginklą. Tada padarėme visu likusius dialog'us su tikrinimas, ginklų davimais ir kainomis.

 

Kaip pasikeisti ginklų davimą, kulkų skaičių ir kainą?

 

Tai labai paprasta, 68-71 - dabar žiūrėkite į vieną iš šių ID'ų, kaip pasikeist ginklų davimą, jų skaičių ir kainą - kiekvieno ginklo pirkimo skripte yra ta eilutė, pirkimo skriptas:



if(listitem == 0)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 750) return SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "{6699ff}Tu neturi pinigų, kad nusipirktum šį ginklą.");
GivePlayerMoney(playerid, -750);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 100);
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "{6699ff}Nusipirkai Silenced 9mm.");
}


(čia tik pavyzdys)

GivePlayerWeapon(playerid, 23, 100);  eilutėje, 23 yra ginklo ID'as, 100 kulkų skaičius, if(GetPlayerMoney(playerid) < 750).. ir GivePlayerMoney(playerid, -750); - pirmojoj paminėtoj eilutėj (ne apie ginklus) tikrina ar turi tiek pinigų, tad galite pakeisti pinigų tikrinimą, jei norime pakeisti kainą į 1000LT, kad duotų kitą ginklą ir 900 kulkų reikia daryti taip:



if(listitem == 0)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "{6699ff}Tu neturi pinigų, kad nusipirktum šį ginklą.");
GivePlayerMoney(playerid, -1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 900);
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "{6699ff}Nusipirkai Silenced 9mm.");
}


Tereikia skaityti kas parašyta, tik GivePlayerMoney(playerid, -1000);  eilutėje nenuimkite minuso ženklo, nes nenuims pinigus o pridės.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Viskas kurta mano - Cameron'Jenkins

 

Gerbkite mane ir kitus forumo lankytojus, be mano žinios neplatinkite, dėkui.

 

Gero naudojimo

 

Buginasi forumas, čia normali pamoka http://pastebin.com/hgKCXaxW


Redaguota , nario Cameron'Jenkins
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Šūdų krūva, jei keli kodą tai bent kelk veikiantį..

 

P.S. new ginklai; gshop = CreatePickup(...)  :lol:

Sutvarkyta, užsisvajojęs buvau. Šūdų krūva kuri idealiai veikia, o tai kaip kitaip padaryt ginklų pirkimą per pickup'ą? Komanda kuriant tereikia nedaryt pickup'o ir nutrint kelias eilutes įdėjus į komandą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sutvarkyta, užsisvajojęs buvau. Šūdų krūva kuri idealiai veikia, o tai kaip kitaip padaryt ginklų pirkimą per pickup'ą? Komanda kuriant tereikia nedaryt pickup'o ir nutrint kelias eilutes įdėjus į komandą.

Koks skirtumas veikianti šūdų krūva vistiek liks šūdų krūva.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

AddPlayerClass(248,2443.8748,-1973.5944,13.5469,87.9748,0,0,0,0,0,0);  WTF?? 

 

 

Su tai dialogai vapšia nieko nesupratau, ką ten norėjai pasakyt. Tokią "sistemą" nesugebėtų sukurt tik tas kuris nemoka sukompiliuot gm.

Redaguota , nario _kRego
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Su tai dialogai vapšia nieko nesupratau, ką ten norėjai pasakyt. Tokią "sistemą" nesugebėtų sukurt tik tas kuris nemoka sukompiliuot gm.

Kažkaip kalbi kalbi, bet nei kart nemačiau tavo pamokų, tai gerai, kad daug kas moka, aš rašau skriptus tiems kas nemoka, kas blogai? Cituoju: AddPlayerClass(248,2443.8748,-1973.5944,13.5469,87.9748,0,0,0,0,0,0);  WTF??  Kai išsaugau kordinates taip būna, matosi tavo pawno žinios vien iš šito posto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kažkaip kalbi kalbi, bet nei kart nemačiau tavo pamokų, tai gerai, kad daug kas moka, aš rašau skriptus tiems kas nemoka, kas blogai? Cituoju: AddPlayerClass(248,2443.8748,-1973.5944,13.5469,87.9748,0,0,0,0,0,0);  WTF??  Kai išsaugau kordinates taip būna, matosi tavo pawno žinios vien iš šito posto.

AddPlayerClass(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo)

 

Skin naudojamas kordinatėse? :o Jei taip aš tikrai nieko neišmanau

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

AddPlayerClass(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo)

 

Skin naudojamas kordinatėse? :o Jei taip aš tikrai nieko neišmanau

Apie skin nieko neparašyta, tau gal nufilmuot kaip saugoju ir išsisaugo? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pritariu, kad tai yra nieko vertas scriptas. Galėtum jau ką nors padaryti su input'u, tarkim įvesti kiek kulkų norite pirkti ir t.t. Vistiek jau unikaliau atrodytų.

Čia dar BETA versija, dar čia galima daug ko prigalvot, kad ir bot'ą įdėt.

 

Is rpg parvadink i GRP

Nuo kada GRP modifikacijose PICKUP kuriamas **.pwn? Išsičiūhyk, nes kliedi jau, ant GRP PICKUP'as daromas pickup.txt etc

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Čia dar BETA versija, dar čia galima daug ko prigalvot, kad ir bot'ą įdėt.

 

Nuo kada GRP modifikacijose PICKUP kuriamas **.pwn? Išsičiūhyk, nes kliedi jau, ant GRP PICKUP'as daromas pickup.txt etc

Tai tipo jeigu pas mane bus gryna RP modifikacija, bet pickupai bus pickups.txt failiuke tai bus jau GRP?

 

Arba atvirkščiai, jeigu pas mane bus gryna GRP modifikacija, bet pickupai bus .pwn failiuke, tai pas mane RPG ar RP modifiakcija?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Čia dar BETA versija, dar čia galima daug ko prigalvot, kad ir bot'ą įdėt.

 

Nuo kada GRP modifikacijose PICKUP kuriamas **.pwn? Išsičiūhyk, nes kliedi jau, ant GRP PICKUP'as daromas pickup.txt etc

Einam gal kova kietuoli? Galesi irodyt ka moki ir kam reikia issiciuhint?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3562 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...