Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[ZCMD] Ginklų davimas šalia esantiems žaidėjams.


kickboxer

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3690 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Dedam prie visų administratoriaus komandų.

CMD:duotidgl(playerid)
{
new str[128];
new Adminname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Adminname, sizeof(Adminname));
if(PlayerInfo[playerid][Adminas] <1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Ši komanda tik administratoriams");
new Float:pozs[3];
GetPlayerPos(playerid, pozs[0],pozs[1],pozs[2]);
foreach(Player,i) // išgauna visus žaidėjus esančius šalia.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10,pozs[0],pozs[1],pozs[2]))
{
GivePlayerWeapon(i, 24,100);
format(str,sizeof(str),"{FFFFFF}Administratorius %s išdalino [ Deagle ] ginklą šalia esantiems žaidėjams.", Adminname);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, str);
}
}
return 1;
}
CMD:duotisg(playerid)
{
new Adminname[MAX_PLAYER_NAME];
new str[128];
GetPlayerName(playerid, Adminname, sizeof(Adminname));
if (PlayerInfo [ playerid] [Adminas] <1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Ši komanda tik administratoriams.");
new Float:pozs[3];
GetPlayerPos(playerid,pozs[0],pozs[1],pozs[2]);
foreach(Player,i) // išgauna visus žaidėjus esančius šalia.
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10,pozs[0],pozs[1],pozs[2])) // tikrina ar žaidėjas 10 metrų spinduliu.
{
GivePlayerWeapon(i, 25, 100);
format(str,sizeof(str),"{FFFFFF}Administratorius %s išdalino [ Shotgun ] ginklą šalia esantiems žaidėjams.", Adminname);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,str);
}
}
return 1;
}
if (PlayerInfo [ playerid] [Adminas]

Ši eilute skaito ar žaidėjas yra Adminas, galite pasidaryti pagal save tarkim VIP ar SAVININKAS.

Redaguota , nario Fmcf
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

foreach(Player,i) // išgauna visus žaidėjus esančius šalia.

Ne. Jis peržiūri visus serveryje esančius žaidėjus.

 

Dar galėtum pridėti šitą:

if(IsPlayerConnected(i))

arba

if(i == INVALID_PLAYER_ID) continue;

Galėtų, bet tai būtų beprasmiška. foreach ciklas eina tik per prisijungusius žaidėjus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3690 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...