Peršokti į turinį

[INC]Minos


bebras

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, šiandien pristatau dar vieną mano kurtą include - minos. Jis leis jums kurti/naikinti sprogstančias minas!

 

 

 

 

Reikalavimai

  • Turite naudoti Incognito streamer plugin ir include
  • Serverio versija: 0.3z. Ankstesnėse versijose minos neveiks.

 

Naudojimas

 

Kaip ir visus include, mine.inc failą reikia įkelti į pawno include direktoriją. Tada savo kode pridėti:

#incldue <streamer> // Paaiškinta žemiau
#include <mine>

Dėmesio! Prieš tai jau turi būti includ'intas Incognito streamer plugin'o include: "streamer.inc", kitaip minų include supyks. 

 

Funkcijos

 

Yra tik keturios funkcijos:

CreateMine(Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotX=0.0,Float:rotY = 0.0,Float:rotZ = 0.0,virtualworld=-1,interior=-1,model = MINE_MODEL,explosiontype = MINE_EXPLOSION_TYPE,Float:explosionsize = MINE_EXPLOSION_SIZE)
DestroyMine(mineid)
IsValidMine(mineid)
IsMineArmed(mineid)

CreateMine - sukuria miną. Ji gražina minos unikalų ID, kurio prašo kitos funkcijos. Funkcija turi daugybę parametrų, bet privalomi yra tik trys - koordinatės. 

 

DestroyMine - sunaikins miną

 

IsValidMine - patikrins ar mina su nurodytu ID egzistuoja. Po sprogimo ši funkcija gražins false.

 

IsMineArmed - patikrins ar mina užtaisyta*.

 

 

Callback'ai

 

 

OnMineArm(mineid);

 

OnMineArm - automatiškai iškviečiama kai mina užtaisoma*

 

 

 

 

* po sukūrimo minos pradeda veikti po 4 sekundžių(norint keisti keiskite MINE_ARM_TIME).

 

Veikimas

 

Nuo sukūrimo praėjus 4 sekundėms mina pradeda veikti. Ji sprogs žaidėjui ant jos užlipus(tiksliau nulipus) arba kai bus į ją pataikyta iš ginklo.

 

 

Atsisiuntimas

ManoFailai.LT

Pastebin

 

 

Ačiū už dėmesį!

Redaguota , nario Bebras
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ar aš nepastebėjau ar žaidėjas nepatirs žalos užlipęs ant minos?

GJ.

Užlipus ant minos bus sukurtas sprogimas. O sprogimas turėtų ir sužaloti. "By default", sprogimo tipas yra 10. Bet gali būt pakeistas pakeičiant MINE_EXPLOSION_TYPE reikšmę ar tieisog nurodant jo tipą kuriant miną.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Neblogai, tačiau:

  • Manipuliuoti ar naudoti streamerį ar ne turėtų pats vartotojas, t.y. kažkur viršuje #define USING_STREAMER ar kažką tokio. Galbūt kiti gali ir su CreateObject kurti, čia kaip jiems patogiau.

 

Dėl CreateObject žinoma, bet pasirinkau naudoti Icnognito streameri, dėl tokių privalumų kaip dinaminės zonos, kuriomis pagrįstas šitas include.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...