Peršokti į turinį

Paprastas būdas padaryti vartus! [Su Paaiškinimais] + ZCMD versija.


Domashi

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3087 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Heyy, bandau įsikalti pawno kalbą, tai sugalvojau padaryti paprastą pamokėlę, kaip paprasčiau sukurti vartus.

Pradėkim. Visų pirma prie savo new eilučių(jeigu neturite, prisirašykite viršuj) parašome

new pd;

- Šiuo atveju sukursime naują kintamąjį, kurį naudosime vartams.

Tada po

public OnGameModeInit()

prisirašome šią eilutę

pd = CreateObject(ID, X, Y, Z, RotX, RotY, RotZ);

Ką visa tai reiškia?

pd = CreateObject

- Sukuriame vartus. Ką reiškia ID, X ir t.t?

ID - Norimo objekto ID pvz: 987

X - Koordinatė X.

Y - Koordinatė Y.

Z - Koordinatė Z. - Šiuo atveju jos bus išsikonvertavus objektą 2, 3, 4 vietoje, taip kaip eilutėje.

 

RotX - RotationX

RotY - RotationY

RotZ - RotationZ - Jos bus 5, 6, 7 kaip ir eilutėje, aišku priklauso išsikonvertinus objektą viską prisirašyti kaip konvertinote.

 

Na, liko sukurti mums komandas. Po

public OnPlayerCommandText()

kuriame komandas.

 

Komandų kodas:

if(!strcmp(cmdtext, "/atsidaro"))
{
    MoveObject(pd, X, Y, Z, Greitis);
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/uzsidaro"))
{
    MoveObject(pd, X, Y, Z, Greitis);
    return 1;
}

Kur yra X, Y, Z, Float:Speed keičiame į savo norimą atidarymo/uždarymo judėjimo vietą. Speed darome kiek norite, patarčiau daryti 2.0.

 

Na kaip ir viskas! Čia tokia paprasta pamokėlė, bandau kažką išmokti naujo. Dėkui kad skaitote!

 

Pridedam - ZCMD versija.

 

Visų pirma includinam zcmd

#include <zcmd>

 

Toliau visi punktai tie patys kaip ir strcmp tik pakeičiame komandas į zcmd versiją.

CMD:atidarom(playerid,params[]) // Galime rašyti ir COMMAND, bet čia sutrumpinta versija, ji yra galima.
{
    MoveObject(pd, X, Y, Z, Greitis);
    return 1;
}
CMD:uzdarom(playerid,params[])
{
    MoveObject(pd, X, Y, Z, Greitis);
    return 1;
}

 

Štai turime zcmd variantą!

Redaguota , nario Domiinykas.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Koks tolkas naudoti STRCMP sistemą, jeigu yra daug efektyvesnė ir greitesnė ZCMD?

 

P.S Pamoka kaip ir gera, bet naudoji labai senas sistemas.

Gerai koks tolkas naudoti ZCMD, jei FCMD ir YCMD daug spartesnės? Kas kam patinka, tas tą ir naudoja...

Redaguota , nario Stuneris
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 metų...
  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3087 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...