Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

SA-MP 0.3z RC2


BlueKat

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3706 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

- Pašalinta galimybė naudoti aimą per joistiką
- Pridėta BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Sutvarkyta klaida dėl kurios buvo neteisingai skaičiuojamos koordinatės OnPlayerWeaponShot funkcijoje.

Šaltinis: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997

 

SIUNTINIAI:

 

0.3zR2 Windows klientas: http://www.sa-mp.com/stuff/03zRC/sa-mp-0.3z-RC2-install.exe

 

0.3zR2 Windows serverio failai: http://www.sa-mp.com/stuff/03zRC/samp03z_svr_RC2_win32.zip

0.3zR2 Linux serverio failai: http://www.sa-mp.com/stuff/03zRC/samp03zsvr_RC2.tar.gz

Redaguota , nario BlueKat
  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ta tai suprantu, bet tie kurėjiai galėtu investuoti daugiau laiko kurimui ir tobulinimui, jei norėtu tj būtų kaip GTA 5 (Aišku sistemom)

Nebus.SA-MP negalima daugėlio dalykų aptikti, dėl gta sa kaltės.

 

Ir išvis, ko čia skundžiatės kad prastas? Buvo rašyta kad šis atnaujinimas išleistas dėl saugumo spragų, tos papildomos galimybės tik kad gražiau būtų. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nebus.SA-MP negalima daugėlio dalykų aptikti, dėl gta sa kaltės.

 

Ir išvis, ko čia skundžiatės kad prastas? Buvo rašyta kad šis atnaujinimas išleistas dėl saugumo spragų, tos papildomos galimybės tik kad gražiau būtų. 

Norėčiau dalinai paprieštarauti, čia yra sa-mp kūrėjų iniciatyva, kad sa-mp yra toks "prastas", paimkime MTA, jis kurtas riamentis tuo pačiu žaidimu, bet yra daugybe kartų tobulesnis, naudoja mažesnius rezursus, jam nereikia streamer'ių, galima mašinas ir checkpoints dažyti bet kokia RBG spalva, priešingai sa-mp iš viso neturi galimybės dažyti checkpoints, mta turi galybę funkcijų, kurios kartais yra naudingos sukurti kažką įdomaus, daleiskime:

bool setVehicleNitroActivated (vehicle theVehicle, bool state)

setVehicleNitroActivated - sa-mp net nepasvajotų apie tokią funkciją. Taip pat tai, kad kai kurios mašinos sa-mp negali turėti nitro kaip: monster, quad ir kt; primetama kaip gta klaida, nors MTA suteikia tokią galimybę ir daugybę kitų, apie kurias sa-mp tik pasvajoti belieka.

 

Taigi, mano išvada - jei nori stumk, bet ne ant gta san andreas, o ant sa-mp kūrėjų, aš daug metų dirbu ne vien su sa-mp, bet ir su mta serveriais ir jau seniai supratau, kad problema yra sa-mp, o ne gta san andreas.

 

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Norėčiau dalinai paprieštarauti, čia yra sa-mp kūrėjų iniciatyva, kad sa-mp yra toks "prastas", paimkime MTA, jis kurtas riamentis tuo pačiu žaidimu, bet yra daugybe kartų tobulesnis, naudoja mažesnius rezursus, jam nereikia streamer'ių, galima mašinas ir checkpoints dažyti bet kokia RBG spalva, priešingai sa-mp iš viso neturi galimybės dažyti checkpoints, mta turi galybę funkcijų, kurios kartais yra naudingos sukurti kažką įdomaus, daleiskime:

bool setVehicleNitroActivated (vehicle theVehicle, bool state)

setVehicleNitroActivated - sa-mp net nepasvajotų apie tokią funkciją. Taip pat tai, kad kai kurios mašinos sa-mp negali turėti nitro kaip: monster, quad ir kt; primetama kaip gta klaida, nors MTA suteikia tokią galimybę ir daugybę kitų, apie kurias sa-mp tik pasvajoti belieka.

 

Taigi, mano išvada - jei nori stumk, bet ne ant gta san andreas, o ant sa-mp kūrėjų, aš daug metų dirbu ne vien su sa-mp, bet ir su mta serveriais ir jau seniai supratau, kad problema yra sa-mp, o ne gta san andreas.

 

Bet SA-MP jau yra susibūrę savo bendruomenę(didelę), keisti visko tikrai nebeverta. SA-MP kūrėjai nori palikti GTA SA "jausmą", o MTA viską keičia iš esmės. 

MTA visokiausių streamerių nereikia, kadangi jis yra multi-threaded(priešingai nei SAMP) taipat jis turi lengvai prieinamą client-side.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Bet SA-MP jau yra susibūrę savo bendruomenę(didelę), keisti visko tikrai nebeverta. SA-MP kūrėjai nori palikti GTA SA "jausmą", o MTA viską keičia iš esmės. 

MTA visokiausių streamerių nereikia, kadangi jis yra multi-threaded(priešingai nei SAMP) taipat jis turi lengvai prieinamą client-side.

Spėk iš trijų kartų, kuriame iš jų sukurtume įspūdingesnį Real Life serverį? MTA yra nesibaigiantis galimybių šaltinis, sa-mp tiesiog niekada neturės tokių galimybių ir niekada nepasieks to, ką galėtu pasiekti MTA jei tik daugiau žmonių pasigilintu į kokybę, o ne popoliarumą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Spėk iš trijų kartų, kuriame iš jų sukurtume įspūdingesnį Real Life serverį? MTA yra nesibaigiantis galimybių šaltinis, sa-mp tiesiog niekada neturės tokių galimybių ir niekada nepasieks to, ką galėtu pasiekti MTA jei tik daugiau žmonių pasigilintu į kokybę, o ne popoliarumą.

O kodėl tu nusprendei kad SA-MP siekia būti bent kažkiek panašūs į MTA? Kaip ir minėjau, SA-MP bando būti toks "klasikinis", o MTA keičia viską. 

 

Kodėl MTA nėra toks populiarus yra viena pagrindinė priežastis, parašyk į google "gta sa multiplayer" ką gausi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O kodėl tu nusprendei kad SA-MP siekia būti bent kažkiek panašūs į MTA? Kaip ir minėjau, SA-MP bando būti toks "klasikinis", o MTA keičia viską. 

 

Kodėl MTA nėra toks populiarus yra viena pagrindinė priežastis, parašyk į google "gta sa multiplayer" ką gausi?

Ar aš sakau, kad bando būti panašūs, aš tiesiog pateikia tokį faktą, kad ir kiek sa-mp besistengia, vis tiek, kažkur atsiranda bugai, nesuderinamumai, crashai, kartais man atrodo, kad jiems neišeina įvygdyti tai ko jie nori. Pažiūrėk į kiekvienos versijos naujienas, dalis iš jų bereikšmiai, beveik nereikalingi atnaujinimai ar funkcijos, pusė iš jų bugų ištaisymas, bet tas bugų taisymas kaip battlefield 4, vieną bugą ištaiso, dar trys atsiranda. O iš esmės, su kiekviena versija taip normaliai, kas tikrai pasitarnaus kiekvienam serveriui, tai tik 1-2.Kitas dalykas, MTA niekur nenukrypsta kaip tu manai, tiesiog jie kuria taip, kad žaidimas patenkintu kiekvieno žaidėjo poreikius, duoda viską ko jiems reikia, o kokybė nuo to nenukenčia nei truputi. Grįžkime prie sa-mp, ar prisimeni funkcijas SetPlayerDisabledWeapons ar SetDisabledWeapons, bent žinai kodėl jas išėmė? Tiesa tame, kad nesugebėjo jų padaryti pilnai veikiančių. Paiimkime šią funkciją, tikrai labai kelianti sa-mp akyse - GetPlayerCameraUpVector.

This function was added in SA-MP 0.3a and will not work in earlier versions!
This function was removed in SA-MP version 0.3b

Įdėta nauja funkcija, kurią kažin ar išvis kada nors gyvenime panaudotum, sekančioje versijoje ji išimama.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ar aš sakau, kad bando būti panašūs, aš tiesiog pateikia tokį faktą, kad ir kiek sa-mp besistengia, vis tiek, kažkur atsiranda bugai, nesuderinamumai, crashai, kartais man atrodo, kad jiems neišeina įvygdyti tai ko jie nori. Pažiūrėk į kiekvienos versijos naujienas, dalis iš jų bereikšmiai, beveik nereikalingi atnaujinimai ar funkcijos, pusė iš jų bugų ištaisymas, bet tas bugų taisymas kaip battlefield 4, vieną bugą ištaiso, dar trys atsiranda. O iš esmės, su kiekviena versija taip normaliai, kas tikrai pasitarnaus kiekvienam serveriui, tai tik 1-2.Kitas dalykas, MTA niekur nenukrypsta kaip tu manai, tiesiog jie kuria taip, kad žaidimas patenkintu kiekvieno žaidėjo poreikius, duoda viską ko jiems reikia, o kokybė nuo to nenukenčia nei truputi. Grįžkime prie sa-mp, ar prisimeni funkcijas SetPlayerDisabledWeapons ar SetDisabledWeapons, bent žinai kodėl jas išėmė? Tiesa tame, kad nesugebėjo jų padaryti pilnai veikiančių. Paiimkime šią funkciją, tikrai labai kelianti sa-mp akyse - GetPlayerCameraUpVector.

Įdėta nauja funkcija, kurią kažin ar išvis kada nors gyvenime panaudotum, sekančioje versijoje ji išimama.

Myliu tą palyginimą su Battlefield 4 kur prie kodo dirba 320+ žmonių ir pereina per didžiumą inžinierių, kai žaidimas kuriamas 5 platformom, bei pats publisheris (EA) verčia leisti žaidimą kuris BETA stadijoje. Na jeigu duodam debiliškus pavyzdžius tai pažiūrėk į CS 1.6, kaip manai ar visa ta casual community pasiruošus priimt CS:GO kaip tobulesnį variantą? Ne, CS toliau lyderiauja tarp abiejų. Jeigu vieną dieną išnyktų SA-MP, tada MTA žmonių skaičius nepadidės, arba truputį šoktels, nes didžiuma SA-MP bendruomenės narių yra nepasiruoę tam MTA kuris pagal tave viskuo triuškina SA-MP, tik ne žaidėjų skaičiu kas yra milžiniškas faktorius free 2 play modelį. Aš išvis nesuprantu kodėl tu kimbi? Ar tu moki už MTA ar SA-MP? Kūrėjai pateikė šitą modifikaciją kaip free 2 play modelį, o tu kimbi. Toks vaizdas: jeigu tu žaidi SA-MP ir ne MTA, tada esi kažkoks keistesnis, Ne. Bei nustokit duot tų funkcijų pavyzdžius, nes kvailai skamba.Tik nepriimk to kaip stūmimo, kad ir kaip agresyviai skambėtų.

Redaguota , nario No Fear
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3706 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...