Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Padėkit Dėl vartu


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3926 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Yra problema pakeičiu uzmappintus vartus per pawno pakeiciu pozicijas kad atsidarytu bet neveikia

Čia vartu skript:

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
 if(GetPVarInt(playerid, "pd") == 0)
{
 F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,0);
 SetPVarInt(playerid, "pd", 1);
 GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "pd") == 1)
{
 F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0);
 SetPVarInt(playerid, "pd", 0);
 GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

Gal žinot kodėl neveikia??

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Greitis tai gal būna daugiau nei 0, Ir NENAUDOKIT PRAKEIKTŲ PVARŲ. JIE NEREIKALINGI IR NAUDOJA DAUGIAU RESURSŲ. Ir tas kintamasis susikuria visiems žaidėjams atskirai, o to tai tikrai nereikia vieniems vartams. http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=268499

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
if(pd == 0)
{
F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,3);
pd = 1;
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(pd == 1)
{
F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,3);
pd = 0;
GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

Ir tą kintamajį pakeisk į šitą normalų.

new pd;

Redaguota , nario manogugas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Užmappinu per MTA vienus vartus uždarus viršuj o kitus po žeme dėl pozicijos, nueinu sukonvertinu ir ikeliu i vartai.txt faila o per pawno pakeičiau pozicijas nes idėjau nauja PD baze

pd = CreateObject(980,638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0.0000000,0.0000000,313.9950000);

Va kokia ta eilutė vartai.txt faile

Redaguota , nario edvis456
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

pdvartai = CreateObject(980,638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0.0000000,0.0000000,313.9950000);

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
if(pd == 0)
{
F_MoveObject(pdvartai, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,3);
pd = 1;
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(pd == 1)
{
F_MoveObject(pdvartai, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,3);
pd = 0;
GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

ir pakeisk vartų kintamajį į pdvartai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Man atrodo kad tu aklas ir kuo puikiausiai matosi kad su CreateObject.

Man atrodo kad tu kvailas, klausiu kur per new, o poto onplayerconnect, maždaug taip:

medv = CreateObject(968, -1511.6621094, 2540.9345703, 55.4379997, 0.0000000, 270.0000000, 0.0000000);//Medikų šlagbaumas

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Naudok streamer ir vietoi F_MoveObject parašyk MoveDynamicOnbject. O per vartai.txt ar kaip ten pas tave pakeisk CreateDynamicObject.

PVZ

if(playerDB[playerid][admin])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/atidaryti", true))
{
MoveDynamicObject(pd, TAVO KORDINATES, 5);
GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/uzdaryti", true))
{
MoveDynamicObject(pd,TAVO KORDINATES, 5);
GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
return 1;
}

Redaguota , nario Ryan
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3926 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...