edvis456

Padėkit Dėl vartu

Recommended Posts

Yra problema pakeičiu uzmappintus vartus per pawno pakeiciu pozicijas kad atsidarytu bet neveikia

Čia vartu skript:

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
 if(GetPVarInt(playerid, "pd") == 0)
{
 F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,0);
 SetPVarInt(playerid, "pd", 1);
 GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "pd") == 1)
{
 F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0);
 SetPVarInt(playerid, "pd", 0);
 GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

Gal žinot kodėl neveikia??

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Greitis tai gal būna daugiau nei 0, Ir NENAUDOKIT PRAKEIKTŲ PVARŲ. JIE NEREIKALINGI IR NAUDOJA DAUGIAU RESURSŲ. Ir tas kintamasis susikuria visiems žaidėjams atskirai, o to tai tikrai nereikia vieniems vartams. http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=268499

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
if(pd == 0)
{
F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,3);
pd = 1;
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(pd == 1)
{
F_MoveObject(pd, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,3);
pd = 0;
GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

Ir tą kintamajį pakeisk į šitą normalų.

new pd;

Redaguota , nario manogugas

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Užmappinu per MTA vienus vartus uždarus viršuj o kitus po žeme dėl pozicijos, nueinu sukonvertinu ir ikeliu i vartai.txt faila o per pawno pakeičiau pozicijas nes idėjau nauja PD baze

pd = CreateObject(980,638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0.0000000,0.0000000,313.9950000);

Va kokia ta eilutė vartai.txt faile

Redaguota , nario edvis456

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

pdvartai = CreateObject(980,638.0996100,-602.0996100,18.0000000,0.0000000,0.0000000,313.9950000);

}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0 , 638.0996100,-602.0996100,18.0000000)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==1 || playerDB[playerid][admin])
{
if(pd == 0)
{
F_MoveObject(pdvartai, 638.0996100,-602.0996100,12.5000000,3);
pd = 1;
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Atidarote policijos vartus", 3000, 3);
}
else if(pd == 1)
{
F_MoveObject(pdvartai, 638.0996100,-602.0996100,18.0000000,3);
pd = 0;
GameTextForPlayer(playerid, "~r~Uzdarote policijos vartus", 3000, 3);

ir pakeisk vartų kintamajį į pdvartai.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Tu tuos vartus "pd; sukūręs su createDynamicObject ar CreateObject?

Man atrodo kad tu aklas ir kuo puikiausiai matosi kad su CreateObject.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Man atrodo kad tu aklas ir kuo puikiausiai matosi kad su CreateObject.

Man atrodo kad tu kvailas, klausiu kur per new, o poto onplayerconnect, maždaug taip:

medv = CreateObject(968, -1511.6621094, 2540.9345703, 55.4379997, 0.0000000, 270.0000000, 0.0000000);//Medikų šlagbaumas

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Naudok streamer ir vietoi F_MoveObject parašyk MoveDynamicOnbject. O per vartai.txt ar kaip ten pas tave pakeisk CreateDynamicObject.

PVZ

if(playerDB[playerid][admin])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/atidaryti", true))
{
MoveDynamicObject(pd, TAVO KORDINATES, 5);
GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/uzdaryti", true))
{
MoveDynamicObject(pd,TAVO KORDINATES, 5);
GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);
return 1;
}

Redaguota , nario Ryan

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele