-
147 straipsniai šioje rubrikoje
-
Keno loto: sėkmė ar žinios?
Keno žaidimas žavi lošėjus visame pasaulyje jau ne vieną šimtmetį. Šis žaidimas nėra sudėtingas ir yra tiek dalis loterijos, tiek dalis kazino pasaulio - tai iš Kinijos iki mūsų laikų atkeliavęs žaidimas, pasiekęs jau ne tik televizijos, bet ir virtualių lošimų erdves.
Šis smagus žaidimas atrodo paprastas, bet ar tikrai pergalę jame lemia tik sėkmė, o galbūt jame galioja tam tikri lošimo principai ir gali būti pritaikytos tikslingos strategijos?
Sėkmės galia Keno
Turime pripažinti, jog sėkmė 7Bet Keno loto yra labai svarbi. Galutinį rezultatą internetiniuose žaidimuose lemia RNG (atsitiktinių skaičių generatorius) arba vyksta tiesiog burtų traukimas. Nei vienas žaidėjas negali nuspėti koks sekantis skaičius iškris. Nėra jokio skirtumo kokiu eiliškumu bandytumėte nuspėti skaičius - viską lemia atsitiktinumas. Bet būtent ši žaidimo savybė taip žavi lošėjus nuo neatmenamų laikų. Juk Keno jau daugiau nei 2000 metų.
Strategijų galimybės keno loto žaidime
Kaip jau minėjime, šiame žaidime daugiausia viską lemia atsitiktinumas. Tačiau galite pabandyti šiek tiek padidinti savo šansus analizuodami ankstesnius rezultatus. Pavyzdžiui, galite peržiūrėti Lietuvoje populiariaus Kenoloto televizijos žaidimo statistiką. Galbūt pastebėsite, kokie skaičiai iškrenta dažniau, o kurie rečiau. Dažnai lošėjai tokius skaičius vadina “karštaisiais” ir “šaltaisiais”.
Dar viena naudojama strategija - žaidėjas pasirenka tam tikrą skaičių derinį skirtingose lentos vietose. Arba pasirenkami tie patys skaičiai - pastoviai pažymimi vienodi skaičiai tikintis, jog galų gale jie iškris.
Atminkite, jog Keno loto vis dėlto daugiausia lemia sėkmė, nors strategijos leidžia labiau įsitraukti į žaidimą ir lošėjui atrodo, jog įdeda daugiau pastangų priartindamas savo laimėjimą.
Atsakingas lošimas
Visuose azartiniuose lošimuose verta nepamiršti apie atsakingo lošimo svarbą, kuri turi būti tarsi atskira kiekvieno lošėjo strategija. Lietuvos Lošimų priežiūros tarnyba pastoviai primena apie atsakingumo svarbą, tačiau dažnai mes įsijaučiame į žaidimą ir pamirštame atsargumą.
Štai kelios svarbios lošimo strategijos, kurios pravers ir Keno loto lošėjams:
● Biudžetas: lošėjams patariama visada suplanuoti, kiek pinigų išleisite lošimams. Taip galėsite kontroliuoti savo finansus ir išvengsite nekontroliuojamų nuostolių.
● Laikas: nustatykite kiek laiko praleisite lošimuose. Taip išengsite per didelio įsitraukimo.
● Pramoga: labai svarbu atminti, kad lošimas nėra pajamų šaltinis.
● Skolinimasis: neloškite iš paskolintų pinigų, nes galite juos prarasti. Taip pat nenaudokite pinigų, kurie reikalingi jūsų šeimos būtinoms išlaidoms.
● Rizika: turėtumėte skirti laiko, kad perprastumėte lošimo mechanizmus ir geriau suprastumėte galimą riziką.
● Savikontrolė: pastoviai įvertinkite savo elgesį, kad laiku pastebėtumėte per didelį įsitraukimą į žaidimus.
● Pagalba: jei jaučiate. Kad nebegalite kontroliuoti potraukio lošimui kreipkitės pagalbos pas specialistus arba paprašykite laikinai blokuoti jūsų prieigą prie lošimų.
Šių strategijų laikymasis padės ne tik keno loto gerbėjams, bet ir visiems lošimų entuziastams. Taip lošimai liks kaip pramoga ir nesukels ilgalaikių neigiamų pasekmių.
Pabaigai: sėkmė ar žinios, kas svarbiau?
Apibendrinant galime sakyti, jog keno loto yra labiau sėkmės žaidimas. Žaidėjai gali bandyti pritaikyti savo strategijas arba vadovautis bendromis, kurios pagelbėja visų azartinių lošimų metu. Tačiau šis žaidimas reikalauja daugiau sėkmės nei žinių. Todėl verčiau atsipalaiduoti ir pasiduoti galimai tikimybei. Atminkite, jog pramoginiai žaidimai nėra papildomų pajamų šaltinis - tiesiog priimkite keno nenuspėjamumą kaip tai darė kiti žaidėjai prieš kelis tūkstančius metų iki mūsų.
0389 -
Kazino evoliucija: nuo tradicinių salių iki virtualių pasaulių
Kazino dešimtmečius buvo pagrindinis pramogų ir įspūdžių šaltinis, siūlantis unikalų žaidimų, prabangos ir pramogų derinį. Šių įstaigų evoliucija buvo tiesiog nepaprasta – nuo klasikinių tradicinių lt kazino iki pažangiausių virtualių pasaulių, kurios iš naujo apibrėžia mūsų lošimo būdą. Šiame straipsnyje pasinersime į žavų kazino pasaulį, atseksime jų istorines šaknis, išnagrinėsime dabartinę pramonės padėtį ir pažvelgsime į žaidimų ateitį.
Istorinė apžvalga
Norint suprasti kazino dabartį ir ateitį, būtina atsigręžti į jų istorinę kilmę. Azartinių lošimų samprata siekia šimtmečius, įvairiose senovės civilizacijose atsirado elementarių azartinių žaidimų, tačiau pirmieji tikri kazino, kaip mes juos žinome, atsirado XVII amžiuje, o Ridotto Venecijoje dažnai buvo laikomas pirmuoju pasaulyje žaidimų namais. Bėgant amžiams kazino paplito po Europą ir galiausiai pateko į Jungtines Valstijas, tapdami Las Vegaso žavesio sinonimu XX amžiaus viduryje.
Mega kurortų iškilimas
XX amžiaus antroje pusėje iškilo didžiuliai kurortai, paverčiantys kazino į didelius kompleksus, siūlančius ne tik lošimus. Visų pirma Las Vegasas tapo šių prabangių įstaigų centru, o tokie ikoniniai pavadinimai kaip „The Bellagio“, „The Venetian“ ir „Caesars Palace“ iš naujo apibrėžė kazino patirtį. Prabangių būstų, pasaulinio lygio maitinimo ir pramogų integracija tapo išskirtiniu šių mega kurortų bruožu, viliojančiu lankytojus visapusiška ir įtraukiančia patirtimi.
Technologiniai pažanga tradiciniuose kazino
Tobulėjant technologijoms, augo ir pasiūla tradiciniuose kazino. Lošimo automatai išsivystė nuo paprastų mechaninių įrenginių iki sudėtingų elektroninių stebuklų, apimančių sudėtingas temas, pažangią grafiką ir įtraukiančius garsus. Stalo žaidimuose taip pat buvo patobulinta technologija, o elektroninės versijos siūlo dinamišką ir interaktyvią patirtį. Be to, saugumo technologijų pažanga tapo labai svarbi siekiant išlaikyti sąžiningą ir saugią žaidimų aplinką.
Skaitmeninė revoliucija: internetiniai kazino ir mobilieji žaidimai
Interneto aušra pradėjo naują kazino erą, kai atsirado internetinių žaidimų platformos. Dabar žaidėjai gali patirti kazino žaidimų jaudulį patogiai savo namuose. Internetinių kazino patogumas kartu su didžiuliu žaidimų asortimentu lėmė reikšmingus azartinių lošimų kraštovaizdžio pokyčius. Be to, atsiradus mobiliosioms technologijoms ši patirtis tapo dar geresnė, todėl žaidėjai galėjo nešiotis mėgstamus žaidimus kišenėse.
Virtualios realybės kazino: žvilgsnis į ateitį
Naujausia kazino pramonės siena yra virtualios realybės (VR) technologija. Virtualios realybės casino zaidimai peržengia to, kas įmanoma, ribas, siūlydami neprilygstamą panardinimo lygį. Žaidėjai gali užsidėti VR ausines ir atsidurti virtualioje žaidimų aikštelėje, kur gali bendrauti su žaidimais ir kitais žaidėjais trimatėje erdvėje. Ši technologija ne tik pagerina žaidimų patirtį, bet ir atveria naujas socialinio bendravimo virtualioje erdvėje galimybes.
Kazino ateitis: holistinis požiūris į žaidimus ir pramogas
Žvelgiant į ateitį atrodo, kad kazino ateitis gali apimti holistinį požiūrį į žaidimus ir pramogas. Virtuali realybė ir toliau vystysis, naikindama ribas tarp fizinio ir virtualaus pasaulių. Dirbtinio intelekto integravimas gali pagerinti personalizuotą žaidimų patirtį, o tvarumo praktika taps dar svarbesnė aplinką tausojančioje eroje.
0446 -
Kas yra kriptovaliuta?
A. Tapinas apie kriptovaliutas kalbasi su Lietuvos banko valdybos nariu Mariumi Jurgilu ir kriptovaliutų prekybos platformos „CoinGate“ vadovu Dmitrijumi Borisenka. Laidoje aiškinamama, kaip veikia blokų grandinės (angl. blockchain) technologija, kada ir kokiu tikslu buvo sukurtos kriptovaliutos.
Taip pat raginame pasidalinti informacija, kur ir kaip aiškiai lietuviškai paaiškina apie kriptovaliutų rinką, jos lyderius ir technologijas.
63.1k -
Kas laukia futbolo žaidimų mėgėjų po EA ir FIFA išsiskyrimo?
Kompiuterinių žaidimų industrija per pastarąjį dešimtmetį keitėsi itin stipriai, todėl ir pats suvokimas apie kompiuterinius žaidimus dabar yra visiškai kitoks, nei, tarkime, šio amžiaus pradžioje.
Anksčiau kompiuterinius žaidimus vartotojai suprasdavo kaip kūrinį, kurį nusiperkame pilnai išbaigtą ir perėjus jį jis tiesiog pasibaigia. Su laiku ši koncepcija gerokai keitėsi ir dabar kompiuteriniai žaidimai suprantami visiškai kitaip.
Šiais laikais žaidimų kūrėjai nesidrovi savo klientams pasiūlyti nebūtinai išbaigtą žaidimą, kurį vėliau pažada atnaujinti ir sutvarkyti, kadangi visa tai gali padaryti dėl interneto pagalba įdiegiamų atnaujinimų. Tam tikrais atvejais tai yra didžiulis pliusas, kadangi kūrėjai gali ištaisyti savo pražiopsotas klaidas, tačiau kitais atvejais tai tampa tikru galvos skausmu, kai tie patys kūrėjai ima piknaudžiauti turimomis galimybėmis.
Atsiradęs internetas taip pat leidžia kūrėjams užsidirbti papildomų pinigų parduodant turinį už realius pinigus jau pačiame žaidime. Tai ypač populiaru internetiniuose žaidimuose, kuriuose žaidėjai nori tokiu būdu įgauti pranašumą prieš varžovus.
Visa tai nebūtų taip blogai, jei kūrėjai nebūtų atradę dar vienos schemos, kuri labai primena kazino internete Lietuva, kadangi žaidėjai tiesiog perka „loot boxus“, iš kurių galima gauti arba labai vertingų, arba visiškai nereikalingų daiktų. Tai iš tiesų labai primena kazino, o tokius „loot boxus“ ypač mėgsta kompanija EA, kuri juos naudoja ir vienoje populiariausių savo žaidimų serijoje FIFA. Tiesa, nuo 2023 EA ir FIFA bendradarbiavimas bus nutrauktas, todėl pabandykime pažvelgti, kas gali laukti futbolo mėgėjų ateityje.
Dar daugiau „loot boxų“?
EA jau paskelbė, kad artėjantį rudenį pasirodysiantis futbolo simuliatorius bus paskutinis, kuris turės FIFA serijos pavadinimą. Vėliau žaidimas turės naują pavadinimą – EA Sports FC. Nors EA neteks FIFA licencijos, žaidime ir toliau liks didžioji dalis lygų, klubų bei žaidėjų, kadangi jų licencijas valdo ne pati FIFA. Maža to, žaidime ir toliau bus UEFA organizuojami turnyrai – Čempionų, Europos ir Konferencijų lygos.
Vis tik tai galimai reiškia, kad žaidime dar labiau bus išnaudojami „loot boxai“, kadangi FIFA stengdavosi šiek tiek prilaikyti EA ir stabdė šios sistemos plėtimą.
Auganti konkurencija
Nors EA su FIFA seriją ilgus metus dominavo rinkoje, panašu, kad futbolo simuliatorių rinka pastaruoju metu gali plėstis. Jau ilgą laiką iššūkį EA bando mesti „Konami“ ir jų futbolo simuliatorius „eFootball“, anksčiau žinomas kaip PES. Tiesa, praėjusių metų žaidimas virto milžiniška nesėkme, todėl „Konami“ privalo pasitempti, jei nori išlikti kovoje.
Dar vienas galimas naujas žaidėjas rinkoje – UFL. Tai kol kas itin mistinis projektas, kuris žada nemokamą futbolo simuliatorių su „sąžininga“ aplinka visiems žaidėjams. Darome išvadą, kad šiame žaidime bus atsisakyta būtent jau minėtos „loot boxų“ sistemos.
0802 -
Karantinas namuose: proga išbandyti save krepšinio trenerio vaidmenyje
Pirmą kartą Lietuvos gyventojai išgyvena sudėtingą laikotarpį – visuotinį karantiną. Šis laikas, kuris tęsis dar kelias savaites, privertė ieškoti naujų veiklų. Draudžiami ne tik renginiai ar sporto varžybos, bet ir būriavimasis lauke. Todėl vis daugiau žmonių ieško, kaip savo mėgstamas veiklas perkelti į virtualią erdvę. Viena tokių galimybių - Lietuvoje kuriamas „BasketPulse“ krepšinio žaidimas internete.
Galima pasijusti tikru treneriu
„Šis virtualus krepšinio menedžeris – tai galimybė įsijausti į krepšinio klubo vadovo vaidmenį. Dabartiniu karantino laikotarpiu nevyksta jokie sporto turnyrai, tad krepšinio mėgėjams tai sunkūs laikai. Negalime palaikyti savo mylimų komandų, tačiau galime pabandyti vadovauti savo komandai ir iškelti ją į virtualaus krepšinio pasaulio aukštumas“, - sako žaidimo kūrėjas Darius Mikužaitis
„BasketPulse“ - tai nemokamas internetinis žaidimas, kuriame vyksta alternatyvus krepšinio gyvenimas. Užsiregistravęs vartotojas gauna krepšinio klubą ir tampa jo vadovu. Jam tenka svarbus vaidmuo – visokeriopai pasirūpinti savo komanda: suformuoti sudėtį, auginti jaunuosius talentus, parinkti geriausias taktikas rungtynėms, tinkamai paskirstyti komandos biudžetą ir atlikti kitus komandos valdymo veiksmus. Viskas - kaip realybėje. Pagrindinis žaidimo tikslas – kuo aukštesni komandos rezultatai, siekiant tapti šalies, o gal ir viso virtualaus pasaulio čempionu.
„Žaidimas yra realaus krepšinio atspindys, apimantis daugelį krepšinio klubo valdymo aspektų. Reikia suvaldyti klubo finansus, rūpintis žaidėjais, ieškoti naujų talentų, derinti kontraktus ir pritraukti žiūrovus į rungtynes. Smagu stebėti, kaip tobulėja klubo talentai, kaip sekasi komandai, tačiau reikia ir įveikti didelę konkurenciją - visi vadovai stengiasi laimėti. Tai įtraukiantis procesas, leidžiantis pasijusti tikru komandos vadovu.“, - sako Darius Mikužaitis.
Žaidžia ir profesionalūs krepšininkai
Šis interaktyvus žaidimas populiarus visame pasaulyje. Jį žaidžia žmonės iš daugybės šalių, o didžiausios bendruomenės yra iš Kinijos, Lietuvos, JAV, Argentinos. Taip pat aktyvūs žaidėjai iš Graikijos, Ispanijos, Italijos, Prancūzijos ir kitų šalių. Ilgą laiką šiame virtualiame krepšinio pasaulyje dominavo žaidėjai iš Lietuvos. Tačiau jau kurį laiką labai aktyviai žaidžia kinai, kurie savo rezultatais jau pralenkė lietuvius. Sparčiai vejasi ir JAV bei Argentinos žaidėjai.
Paklaustas, kokiems žmonėms labiausiai tinka ši platforma, Darius Mikužaitis sako, kad čia laukiami visi mylintys krepšinį. Jis atskleidžia, kad platformoje aktyviai žaidžia įvairaus amžiaus ir įvairių profesijų žmonės: krepšinio treneriai, profesionalūs krepšininkai, teisėjai, politikai, gydytojai, studentai, moksleiviai ir kt. Žaidimą žaidžia ir jauni, ir vyresni. Tiesa, žaidimas gana sudėtingas, tad patiems jauniausiems krepšinio mylėtojams gali būti truputį per sunku.
„BasketPulse” kūrėjas, jau ilgus metus tobulinantis žaidimą, sako: „Daugelis žaidėjų įsitraukia ir savo komandas treniruoja daug metų. Yra ir tokių vartotojų, kurie su mumis yra nuo pat veiklos pradžios, taigi – visus 12 metų.“ Jis sako, kad analizuojant žaidėjų atsiliepimus, galima matyti, jog „BasketPulspe“ - ne tik žaidimas. Tai puikus laiko praleidimo būdas, leidžiantis iš arčiau susipažinti su krepšinio klubų gyvenimu ir juose dirbančių žmonių kasdienybe. O šalia viso to žaidimo dalyviai patenka į didelę krepšinio mėgėjų bendruomenę, kur galima padiskutuoti, susirasti draugų ar bendraminčių.
Kodėl verta prisijungti prie „BasketPulse“ bendruomenės?
• Žaidimą galima žaisti visiškai NEMOKAMAI.
• Lengva prisijungti ir naudotis platforma bet kuriame kompiuteryje, planšetėje ar mobiliajame telefone.
• Galite suteikti savo vardą ir pavardę talentingiausiam savo komandos žaidėjui.
• Tai nėra tas žaidimas, prie kurio reikia būti prisijungus visą laiką. Galite žaisti kada norite ir kiek norite.
• Tai puiki vieta surasti bendraminčių ar draugų. Taip pat puiki vieta diskusijoms, nes platformoje didžioji žaidėjų dalis – tikri krepšinio mylėtojai.
• Žaidime galite ne tik vadovauti savo komandai, bet ir aktyviai dalyvauti savo šalies bendruomenės veikloje.
• Sukurtas ir vystomas Lietuvoje - krepšinio šalyje.
Trumpai apie žaidimo istoriją
Žaidimas sukurtas tikriems krepšinio mylėtojams, tad ir gimė jis tikrų šios sporto šakos fanų šeimoje. Iki šiol platformą tobulina ir prižiūri vyras ir žmona. Per daugelį metų pomėgis tapo šeimos verslu. „Abu su vyru labai domimės krepšiniu ir laisvalaikiu mėgstame žaisti krepšinį. Studijų metais mano vyras domėjosi viskuo, kas susiję su šia sporto šaka, taip pat ir kompiuteriniais žaidimais. Išbandęs visus tuo metu buvusius krepšinio menedžerius nusprendė, kad nei vienas iš jų nėra pakankamai realistiškas. Todėl pradėjo kurti naują žaidimą, kuris būtų labiausiai panašus į realų krepšinio pasaulį. Tuo metu jis dar buvo pirmakursis. Vėliau ir aš tuo susidomėjau ir prisijungiau prie žaidimo kūrimo. Ilgainiui šis virtualus krepšinio pasaulis mane įtraukė ir pateikė daug staigmenų“, - apie žaidimo atsiradimo istoriją pasakoja viena iš jo kūrėjų Ramunė Mikužaitienė.
Šeima krepšiniui skiria didelę savo gyvenimo dalį, nuolat domisi šia sporto šaka, stebi naujienas. Kaip sako Ramunė Mikužaitienė, ilgainiui verslu tapęs pomėgis iki šiol teikia malonumą: „Iš pradžių su šiuo projektu dalyvavome keletame konkursų, esame laimėję perspektyviausio projekto nominaciją. Iš pradžių tai buvo tik hobis, o vėliau, paaugus žaidimo vartotojų kiekiui, tapo verslu. Tačiau jis niekada nenustojo būti mūsų hobiu. Ilgus metus dirbant prie šio projekto buvo pakilimų ir duobių. Ypač nemažai iššūkių kilo po šeimos pagausėjimo. Tačiau meilė krepšiniui niekur nedingo, o „BasketPulse“ projektas iki šiol yra mums labai brangus. Stengiamės į jį investuoti neskaičiuodami savo laiko ar pastangų.“
01.3k -
Kalbos evoliucija skaitmeniniame amžiuje: kaip jaustukai ir slengas formuoja komunikaciją
Kalbos nepasižymi statine struktūra, naudojamas žodynas ir gramatinės formos nuolatos keičiasi. Šis procesas yra lėtas, bet nuolatinis. Jam dažnai įtakos turi naujos ir nišinės situacijos ar izoliuotos bendruomenės. Ne išimtis yra ir azartiniai lošimai. Jei kauliukų žaidime iškritę du dvejetai su balerinomis asocijuojasi tik šio žaidimo fanams, tai kas yra prie pokerio stalo užgimęs terminas blefas žino visi. O pokerio veidas yra ne tik kazino lankytojų naudojamas posakis, bet ir populiarios dainos pavadinimas. Daugiau apie azartinių pramogų specifiką galite sužinoti užsukę į NV casino svetainę.
Kad norminei kalbai gali būti sunku suspėti su moderniais pokyčiais rodo ir pats pavadinimas:
● emodži,
● emotikonas,
● šypsenėlė,
● jaustukas,
● jausmaženklis.
Iki šiol nėra visuotinai priimtino įvardinimo, bet patys jaustukai atrodo universalūs – nereikia mokėti svetimos kalbos ar naudotis automatizuoto vertėjo. Keli simboliai gali lengvai ir greitai išreikšti bazines emocijas ar nesudėtingą frazę.
Jaustukai
Memai
Paprastesni
Sudėtingesnės formos ir reikšmės
Pastovesni
Nuolatos kintantys
Itin populiarūs mobiliuosiuose
Būdingi įvairiems socialiniams tinklams
Istorinės šaknys
Dar senovės Egipte buvo naudojami hieroglifai – sistema, kai kiekvieną žodį atitikdavo specifinis paveikslėlis. Toks raštas puikiai veikia kol naudojamų ženklų yra santykinai mažai. Bet atsiradus sudėtingesniems poreikiams greitai auga vartojamų simbolių skaičius ir didėja grėsmė, kad skaitantysis nepajėgs suprasti perteikiamos minties. Atskira problema egiptiečiams buvo tikrinių vardų rašymas – nejaugi kiekvienam užsienio pirkliui ir jo atstovaujam miestui tektų kuri po atskirą piešinėlį. Taip palaipsniui buvo pereita prie fonetinio rašymo. Kiekvienas hieroglifas atstovavo pirmąja savo ankstesnės reikšmės raidę. Palaipsniui paveikslėliai buvo stilizuoti ir supaprastinti ir tapo šiuolaikinės rašto sistemos pagrindu.
Universalumas
Šiuolaikiniai jaustukai susiduria su panašia problema. Linksmas ar liūdnas veidelis, aukštyn pakeltas nykštys – pakankamai universalūs, patogūs ir lengvai suvokiami. Bet interneto platybėse galima surasti įmantrių emotikonų ir jų derinių, kurių prasmė yra miglota arba žinoma tik siauram vartotojų ratui. Taip atsiranda priešprieša – bazinius jaustukus vartoti paprasta ir patogu, bet sudėtingiems situacijoms ar frazėms reikia itin specifinių kombinacijų. Jos gali atrodyti smagios jas sukūrusiam vartotojui, bet jos nepasižymi universalumu ir praranda savo komunikacinę prasmę. Dauguma vartotojų nenagrinės mįslingos simbolių sekos, o verčiau paskaitys sekantį pranešimą ar kitą internetinį puslapį.
Populiarumo priežastys
Aptariami reiškiniai yra internetinės kultūros elementai, tad siejami būtent su interneto naudojimo paplitimu. Vienas tokios kultūros akcentų yra greitas vartojimas, nereikalaujantis didesnio dėmesio sutelkimo. Trys jaustukai lengviau suvokiami, nei du išplėstiniai sakiniai. Žinoma, juos ir paprasčiau surinkti klaviatūroje, ypač jei ji yra mobiliajame telefone. Kitas svarbus apsektas yra įvairių jaunimo grupių siekis susikurti specifinį žargoną ar kalbos vartoseną, kuri leidžia atsiriboti nuo įprastinių visuomenės grupių ir lengvai identifikuoti savo narius. Toks slengas buvo ir senovės laikais, ir viduramžiais, ir prieš atsirandant išmaniesiems įrenginiams. Tiesiog dabartiniais laikais komunikacija tapo spartesnė ir lengvai pasiekiama, tad lengviau formuojasi įvairūs naujažodžiai ar specifiniai memai.
Prigijimas vartosenoje
Žodis karma yra kilęs iš sanskrito, suši iš japonų kalbos, bet dauguma mūsų gerai supranta ką jie reiškia. Netgi pensininkai šiais laikais pageidauja būti vadinami senjorais – skoliniu iš ispanakalbių regionų. Žinoma, bet kokiam žodžiui ar frazei lengviau prigyti, kai jis apibrėžia aiškų daiktą, kuris neturi atitikmens vietinėje kalboje. Bandymai kurti vietinius analogus dažnai tampa kalbos parodijomis, pakanka prisiminti vielabraukius, tapšnoklius ar įtakoklius. Lietuvių kalboje tam įtakos turi ir esamos galūnės, bei galimybė jas keisti linksniuojant. Karma yra lengvai pritaikoma mūsų kalbos sistemai, o šou ar kazino lieka nekaitomi, tad kartais būna nepatogūs.
Rinkodaros įtaka
Daugelis kompanijų ir jų kuriamų prekinių ženklų yra orientuoti į paauglius ir jaunimą. Būtent šita demografine kategorija yra paveiki ir linkusi leisti pinigus neplanuotiems pirkiniams ir naujoms pramogoms. Norint pasiekti tokią auditoriją reikia naudotis jų terminologija. Tad kai kurios korporacijos vykdo specialius tyrimus, kuriuose profesionalai vertina naujų terminų ar internetinių memų prasmes ir jų ateities potencialą. Trumpalaikis memas netinka reklamai, nes kol ji bus sukurta ir paskleista žiniasklaidoje, tendencijos gali būti pasikeitusios ir toks reklamavimasis neatneštų naudos. Kita vertus sėkmingai parinktos sąsajos gali padėti produktui išpopuliarėti. Būtent rinkodara daugeliui specifinių terminų gali tapti vartais į platesnę vartoseną ir universalų pripažinimą.
Ateities prognozės
Įvairūs kalbos pokyčiai ir ateityje bus neišvengiami. Bet koks konkretus jaustukas ar memas neturi daug galimybių tapti įprastinės komunikacijos dalimi, bet jų nuolatos sukuriama itin daug. Tad tikėtina, kad jie pastoviai pateks į bendrinę vartoseną, o tolimesnį jų likimą spręs vartojimo patogumas ir aprašomos situacijos universalumas. Žinoma, šiais laikais tekstų kūrime itin dažnai pasitelkiamas dirbtinis intelektas. Neabejotina, kad AI naudojamos klišės, štampai ir populiariosios kultūros skoliniai turi didelę tikimybę paplisti ir bent laikinai būti populiarūs.
0139 -
Kaip tinkamai VMI deklaruoti kriptovaliutų sandorius ir veiklą
Kriptovaliutų sandoriai vis dažniau atsiduria po VMI didinamuoju stiklu. Taip nutinka todėl, kad iš tokių sandorių gautos pajamos dažnai yra netinkamai deklaruojamos ar net vengiama jas deklaruoti, taip pat daroma klaidų apskaičiuojant mokėtinus mokesčius.
Artėjant deklaravimo terminui, kviečiame į internetinį seminarą, kuriame teisės firmos „Sorainen“ mokesčių ekspertės atsakys į aktualiausius su pajamų iš kriptovaliutų apmokestinimu susijusius klausimus bei pateiks praktinius patarimus, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
Vaizdo reportaže aptariama:
Kas yra pajamos iš kriptovaliutų? Atsitiktinis sandoris ar individuali veikla? Kaip tinkamai deklaruoti ir apmokestinti pajamas iš kriptovaliutų? Kokių veiksmų imtis, jei mokesčiai taikyti netinkamai? Kaip galima atsidurti VMI akiratyje ir ką daryti, jei taip atsitiko? Kriptovaliutų diskusijas rasite čia.
01.2k -
Kaip išsirinkti internetinius kazino ir žaidimus Baltijos šalyse
Baltijos šalis sudaro trys šalys – Estija, Latvija ir Lietuva, ir jos visos trys pastaraisiais metais išgyveno internetinių žaidimų pramonės augimą. Žmonės vis dažniau išbando savo sėkmę internetiniuose lošimuose, tačiau teisingo operatoriaus pasirinkimas ne visada gali būti lengvas. Jei ir jūs norite išmėginti savo sėkmę, peržiūrėkite mūsų patarimus, kurie padės pasirinkti tinkamą internetinį kazino.
Lošimo įstatymai Baltijos šalyse
Internetinių lošimų augimas Baltijos šalyse akivaizdus, o trijų šalių valdžios padarė viską, kad paremtų pramonę tinkamais įstatymais ir reglamentais. Lošimus regione kontroliuoja vietinės reguliavimo institucijos, o operatoriai gali lengvai valdyti legalius internetinius kazino tiesiog pateikę paraišką licencijai gauti iš bet kurios iš trijų šalių ir atitikti visus būtinus kriterijus. Kalbant apie užsienio operatorius, Lietuvoje ir Latvijoje draudžiama žaisti kazino, kurie neturi vietinės licencijos, tuo tarpu Estijoje tokie ribojimai negalioja.
Pagrindiniai veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti
Apžvelkime pagrindinius kriterijus, kuriuos turėtumėte įvertinti rinkdamiesi internetinį kazino Baltijos šalyse:
Atsiliepimai
Greitas ir paprastas būdas nustatyti, ar operatorius vertas jūsų laiko, yra perskaityti jų apžvalgas trečiųjų šalių platformose. Lošimų svetainė, kuria galite pasitikėti, turės sukaupusi didelį kiekį teigiamų atsiliepimų iš tų žaidėjų, kurie jau yra patikėję savo laiką ir pinigus. Yra daugybė skirtingų apžvalgos svetainių, kurios gali jums padėti rasti geriausius internetinius kazino Latvijoje, Lietuvoje, ir Estijoje. Tokiose svetainėse bus pateikta bet kurios jus dominančios platformos apžvalga, pateikiama išsami informacija apie jų reputaciją azartinių lošimų pasaulyje, taip pat kai kurie kiti naudingi faktai, pvz., priimamos valiutos, registracijos proceso trukmė ir dar daugiau.
Licencijavimas
Kiekvienas geros reputacijos internetinis kazino turi licenciją, išduotą bent vienos atitinkamos reguliavimo institucijos. Siekiant lošimo svetainės veikimo tam tikroje srityje, jai turi būti išduotas leidimas pagal vietinius įstatymus, o licencijas tvarko šalis arba jurisdikcija. Prieš nuspręsdami užsiregistruoti pas konkretų operatorių, įsitikinkite, kad jis yra licencijuotas ir jam galite patikėti savo asmeninę ir finansinę informaciją. Didžioji dalis platformų informaciją pateikia savo svetainės poraštėje arba puslapyje „apie“. Jei vykdysite veiklą tik su licencijuotais operatoriais, visada turėsite į ką kreiptis bet kokios formos netinkamo elgesio atveju. Pavyzdžiui, jei platforma atsisako išmokėti jūsų laimėjimą, galite susisiekti su licenciją išdavusia reguliavimo institucija ir užpildyti skundą.
Žaidimų pasirinkimas
Kiekvienas žaidėjas turi vieną ar du mėgstamiausius žaidimus, todėl jungtis prie internetinio kazino, kuriame nematote jus dominančių pavadinimų, būtų tikras laiko švaistymas. Geriausios internetinių žaidimų svetainės savo didelėse bibliotekose turi didelę pasiūlą, pradedant klasikine rulete, pokeriu, blackjack, baccarat ir lošimo automatais, bei baigiant tokiais novatoriškais formatais, kaip video pokeris ir gyvi žaidimai prie stalo. Save gerbiantys operatoriai žaidėjams siūlo žaidimus, kuriuos sukūrė pirmaujančios programinės įrangos kompanijos, tokios kaip „NetEnt“, „Evolution Gaming“, „Microgaming“ ir „Playtech“. Įsivaizduokite, kad pastebite, jog lošimo svetainė naudojasi tokių įmonių paslaugomis. Tokiu atveju tai yra dar vienas patikimos platformos rodiklis, nes geriausi paslaugų teikėjai niekada nesutiktų bendradarbiauti su apgaulingais operatoriais.
Akcijos ir premijos
Viliojančių premijų programų naudojimas yra viena iš geriausių rinkodaros strategijų, kuria pasikliauja internetiniai kazino, kai reikia pritraukti naujų žaidėjų ar išlaikyti esamus. Daugelis save gerbiančių platformų savo naujiems nariams siūlo pasveikinimo premijas ir toliau reguliariai dalija dovanas. Kaip žaidėjas, jūs galite tikėtis įvairių apdovanojimų, tokių kaip įnašo ir be įnašo premijų, premijų už rekomendacijas, piniginių prizų, nemokamų sukimų ir daugybės kitų.
Be to, kai kurie iš operatorių yra įkūrę VIP klubus, į kuriuos priima labiausiai patyrusius narius, kurie gali mėgautis premium apdovanojimais ir įvairiomis privilegijomis. Premijos gali padėti sužaisti daugiau žaidimų ar neišleidžiant daug savo pinigų išbandyti naujus žaidimus. Jos yra puikus būdas žaidėjams padidinti savo turtą, o norėdami tinkamai jomis pasinaudoti, visada įsitikinkite, kad perskaitėte operatorių nustatytus terminus ir sąlygas.
Baltijos šalys pasivijo internetinių lošimų tendencijas, o internetinių kazino paklausa dar niekada nebuvo tokia didelė. Džiugu, kad trijų tautų šalių pareigūnai pritaikė tvarkingus įstatymus, reguliuojančius rinką ir padedančius žaidėjams išlikti saugiems. Dabar, kai jau išmokote atpažinti patikimus internetinius kazino Baltijos šalyse, jūs galite išsirinkti pačius mėgstamiausius ir išbandyti savo laimę žaidžiant kai kuriuos žaidimus.
0497 -
Kaip internetinis kazino Sloterra saugo klientų duomenis?
Internetiniai kazino, kaip ir dauguma su finansais susijusių įstaigų, dirba su daug jautrios asmeninės ir finansinės informacijos. Todėl labai svarbu, kad jie naudotų pažangiausias ir naujausias saugumo priemones, kurios apsaugo klientų asmeninę ir labai jautrią informaciją nuo sukčių ir galimų vagysčių. Štai keletas dažniausiai naudojamų technologijų ir priemonių, kurias naudoja patikimi internetiniai kazino:
HTTPS protokolas
Patikimi ir saugūs internetiniai kazino naudoja HTTPS (angl. Hypertext Transfer Protocol Secure) protokolą, kad sukurtų saugius ryšio kanalus. Šis protokolas užtikrina svetainės vientisumą, todėl žaidėjų duomenys apsaugomi nuo galimų vagysčių ar panaudojimo kitais būdais.
Reguliariai atliekami saugumo auditai
Reputaciją turinčiuose internetiniuose kazino dažnai atliekami saugumo auditai, kuriuos atlieka nepriklausomi vertintojai. Šie vertinimai užtikrina, kad kazino sistemos atitinka naujausius saugumo standartus ir jose nėra spragų, kuriomis galėtų pasinaudoti internetiniai sukčiai.
Šifravimo technologija
Šifravimas yra pagrindinė apsauga nuo kibernetinių grėsmių. Dauguma interneto kazino naudoja SSL (angl. Secure Socket Layer) šifravimą, kuris užtikrina, kad visi duomenys, kuriais keičiasi žaidėjas ir kazino, būtų neprieinami pašaliniams asmenims. Ši technologija apsaugo jautrią informaciją, pavyzdžiui, kredito kortelės duomenis.
Dviejų veiksnių autentifikavimas (2FA)
Dviejų veiksnių autentiškumo patvirtinimas suteikia papildomą saugumą jūsų paskyrai ir jautriems asmeniniams duomenims. Žaidėjai turi patvirtinti savo tapatybę du kartus - pirmiausia slaptažodžiu, o paskui antriniu būdu, pavyzdžiui, į mobilųjį įrenginį atsiųstu kodu. Šis procesas padeda užkirsti kelią neleistinai prieigai, net jei jūsų pirminis slaptažodis yra pavogtas.
Technologijos, kurias internetiniai kazino naudoja duomenų saugumui užtikrinti
Be pagrindinių saugumo protokolų, kazino diegia kitas pažangias technologijas, kad sustiprintų savo klientų duomenų apsaugą.
Duomenų maskavimas ir ženklinimas
Šie metodai padeda paslėpti jautrius duomenų elementus, pavyzdžiui, kredito kortelių numerius, taip užtikrinant, kad net ir kibernetiniam nusikaltėliui pasiekus informaciją, ji taptų neveiksminga.
Ugniasienės (Firewall) apsauga
Ugniasienės (angl. Firewall) prižiūri ir reguliuoja įeinantį ir išeinantį tinklo duomenų srautą, apsaugodamos internetinių kazino vidaus tinklus nuo galimų kibernetinių grėsmių. Tai padeda užkirsti kelią neleistinai prieigai iš išorinių asmenų.
Įsilaužimo aptikimo sistemos (IDS)
Šios sistemos kruopščiai tikrina internetinių kazino tinklų srautus, ieškodamos bet kokios įtartinos veiklos, pavyzdžiui, bandymų įsilaužti, ir praneša apie tai saugumo komandai. Kai kuriais atvejais kazino taip pat naudoja įsilaužimo prevencijos sistemas (IPS), kurios automatiškai atremia tokias atakas realiuoju laiku.
Kaip Slotera Casino saugo žaidėjų duomenis?
Internetinių kazino žaidimų rinkoje sloterra.club teikia prioritetą savo žaidėjų duomenų apsaugai, užtikrindama saugumą ir maksimalų pasitikėjimą. Turėdama Kiurasao iGaming Authority išduotą licenciją, Sloterra laikosi griežtų taisyklių, skirtų apsaugoti žaidėjus, nepriklausomai nuo to, iš kurios šalies jie jungiasi prie jų platformos.
SSL ir HTTPS saugumas
Sloterra naudoja SSL šifravimą ir HTTPS protokolą, kad kiekviena žaidėjo ir platformos sąveika būtų visiškai saugi. Nesvarbu, ar įnešate pinigus į savo sąskaitą, ar atsiimate lėšas, ar tiesiog naršote svetainėje, visi duomenys yra užšifruojami, todėl jūsų asmeninė informacija yra saugi ir konfidenciali.
Dviejų veiksnių autentifikavimo patvirtinimas
Siekiant padidinti saugumą, Sloterra naudoja dviejų veiksnių autentifikavimą (2FA). Reikalaudama, kad žaidėjai patvirtintų savo tapatybę per išorinį įrenginį (pvz., mobilųjį telefoną), Sloterra gerokai sumažina neteisėtos prieigos prie paskyrų riziką, net jei slaptažodis būtų pavogtas.
Sąžiningas žaidimas su RNG
Labai svarbu užtikrinti sąžiningą ir skaidrią žaidimo patirtį visiems internetinių kazino klientams. Sloterra naudoja atsitiktinių skaičių generatoriaus (RNG) technologiją, kuri užtikrina, kad kiekvienas žaidimo rezultatas būtų tikrai atsitiktinis ir niekeno nepaveiktas. Be to, reguliariai nepriklausomų organizacijų atliekami auditai patvirtina, kad platforma veikia sąžiningai ir saugiai.
Atsakingo žaidimo priemonės
Suprasdama žaidėjų gerovės svarbą, Sloterra aktyviai skatina atsakingą žaidimą. Platformoje siūlomos įvairios priemonės, įskaitant savanoriško paskyros blokavimo, įmokų limitus. Šios priemonės suteikia žaidėjams galimybę valdyti savo lošimų įpročius ir užkirsti kelią galimai žalai.
Išvada
Asmens duomenų saugumas internetiniuose kazino yra itin svarbus dalykas. Įdiegę šifravimo technologijas, saugius serverius, reguliariai atlikdami auditą ir naudodami atsakingo žaidimo priemones, tokie internetiniai kazino kaip Sloterra Casino yra įsipareigoję saugoti savo žaidėjų informaciją. Vis dėl to žaidėjai taip pat yra atsakingi už savo duomenų saugumo užtikrinimą, todėl privalo atsakingai ratformas, kuriose laiko savo pinigus.
0286 -
Kaip atpažinti sukčius ir apsimetėlius internete?
Gavai Facebook’e žinutę iš draugo su prašymu paskolinti pinigų?
Neskubėk pervedinėti!
Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose padaugėjo atvejų, kai iš pavogtų anketų sukčiai rašo draugams ir prašo paskolinti pinigų. Jeigu gavai tokį prašymą, visada pasitikrink ar tikrai rašo tavo draugas, paskambink jam ar parašyk trumpąją žinutę.
Sukčiai niekada nenustoja ieškoti naujų būdų kaip mus apgauti. Būkime budrūs ir netapkime jų aukomis!
0731 -
Kaip atblokuoti blokuojamus puslapius?
Jau keleri metai Lietuvoje yra blokuojami įvairiausio tipo puslapiai Lietuvoje (filmų, bankinių paslaugų, serialų ar televizijų, azartinių lošimų, loterijų ir kita dar ateityje bus) ir tą nusprendžia vos keli asmenys sėdintys valdžioje be didelių diskusijų su visuomene.
Tačiau yra daugybė galimybių kaip atblokuoti blokuojamus puslapius, apie tai šis pranešimas bei tema forume.
Pagrindiniai atblokavimo būdai yra tokie:
DNS nustatymų pakeitimas VPN (mokamo ir nemokamų) naudojimas PROXY paslaugos ir servisai TOR naršyklė Telefonuose mobilios programėlės Plačiau apie viską galite skaityti bei diskutuoti šioje temoje
32.2k -
Kaip (ne)nusipirkti netikrus Airpods Pro 2
Senai jau forume kūriau kokias nors temas arba rašiau straipsnius, bet galvoju jog reikia informuoti tiek forumo ir tiek ne forumo narius apie dabartinius "trendus" ir kaip nebūti apgautam. Galbūt jau daugelis žinote apie tai jog jeigu yra kokia nors brangi prekė ir jos nevisi gali įpirkti, dažniausiai atsiranda tie kurie sukurs tos prekės pigesnį variantą arba dar kitaip vadinama kopija. Kopijos šiais laikais dažniausiai būna vos ne 1:1 , sunku tiek iš įpakavimo prekės ir tiek pačia prekę čiupinėjant atskirti jog tai yra kopija. Bet jeigu žinai ko ir kur ieškoti, tai lengvai gali atskirti kur kopija, o kur originalas.
Nevarginsiu jūsų ir eisiu prie esmės. Pastaraisiais mėnesiais atsirado daug Apple produktų kopijų pardavinėtojų, galbūt tame nieko ir nebūtų blogo jeigu jie tų produktų nepardavinėtų tvirtindami, kad tie produktai yra originalūs. Aš suprantu, kad produktų kopijos vyraus visais laikais, bet manau pardavėjas turėtų aiškiai apie tai informuoti, o ne bandyti pirkėjui visais būdais įrodyti jog jis perka tikrai tikrai originalu Apple produktą. Reikia suprasti, kad šiame versle vyrauja dideli pinigai, jeigu kopijų pardavėjas įdeda užtektinai pastangų, jisai per trumpą laiką gali uždirbti nemažas sumas pinigų iš tokių apgaulių. Dar norėčiau paminėti tai, kad dauguma tų pardavėjų yra nepilnamečiai!
Kopijų pardavėjai
Viena populiariausių šių kopijų pardavinėtojų platformų yra TikTok. Šioje platformoje lengva išpopuliarėti sukūrus trumpą video kuris lengvai pritraukia žiūrovų dėmesį. Šiuo atveju jie reklamuoja savo kopijas ir kaip galima iš jų užsidirbti įdedant minimalias pastangas. Pirmas kopijų pardavėjas kurį teko man pamatyti per TikTok buvo justaszid , jisai turėjo nemažai įkeltų TikTok video kuriose reklamavo savo Discord serverį kuriame galima nusipirkti iš jo Apple produktų kopijų ir jas perparduoti per tokias platformas kaip Vinted, Eneba, Skelbiu.lt. Pirmuose savo TikTok buvo įkėlęs net kaip Apple produktų kopijas dovanojo savo šeimos nariams. Dar buvo video kaip jisai iš mašinos filmuoja kaip vyksta Apple produktų kopijų pardavinėjimas, atvažiavo pirkėjas Apple Airpods Pro 2 ausinių nusipirkti ir net tikrino ausinių svorį, bet galiausiai patikėjo, kad jos "originalios" ir davė pinigus. Kitas kopijų perpardavinėtojas yra Resell Lithuania. Jis turi irgi TikTok paskyrą ir Discord serverį kuriame viskas identiškai kaip ir pas Justą. Abudu perpardavinėtojai turi tikrai nemažą kiekį narių. Viename apie 1,2 tūkst narių, kitame apie 2 tūkst. narių. Bet tie kuriuos išvardinau yra lašas jūroje, nes pastaruoju metu pradėjo nauji dygti kaip grybai po lietaus ir sunku sugaudyti bei surinkti visą informaciją apie kiekvieną.
Kaip žinoti, kur originalus Airpods Pro 2 , o kur kopija?
Neištreniruotai akiai visada bus sunku atskirti, kur originalus Apple produktas, o kur netikra jo kopija. Bet jeigu žinai kopijos ir originalumo atskyrimo būdus, tai nekils tada abejonių, kur originalas, o kur pigi kopija.
Dėžutės kokybės patikrinimas - nors daugumai tai nuskambės kvailai, bet jeigu teko praeityje pirkti Apple produktų ir turėti jų dėžutes, tai maždaug žinote kokios kokybės galima tikėtis. Reikėtų atkreipti dėmesį į šriftą, teksto lygiavimą , spalvas, teksto kokybę, pačios dėžutes kokybę, nes jinai tikrai būna prastesnės kokybės. O jeigu dar turite originalių ausinių dėžutę arba jūsų pažįstamas turi, tai tiesiog vienas prie vieno galite patikrinti. Garantijos nebuvimas - didžiausias kopijų minusas yra tas, kad juos išpakavus ir įjungus per nustatymus nerodys, kad jie turi Apple garantija. Čia yra vienas iš lengviausių būdų kaip atskirti, kur kopija, o kur originalas. Bet didžioji dalį pardavėjų neleis išpakuoti vietoje jų ir įjungti norint patikrinti, ar yra garantija, ar ne. Originaliems AirPods Pro 2 yra suteikiama metų laiko kuri prasideda nuo jų pirmo įjungimo. Nešimas į Ideal saloną - dauguma Apple kopijų pardavėjų bijo šito labiausiai, jeigu prieš perkant parašysite, ar galima būtų nueiti į Ideal saloną, kad patikrinti jog perkami AirPods Pro 2 originalūs. Tai galimai nesulauksite iš pardavėjo atsakymo arba būsite paliktas ant seen. Tai vienas iš efektyviausių būdų ir lengviausių norint atskirti kur originalios ausinės, o kur jų kopijos. Ideal yra autorizuotas "Apple" atstovas Lietuvoje. Ideal salonus galite rasti Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Salonų adresai yra jų svetainei ideal.lt. Funkcijų neveikimas - ant kopijų tokia funkcija kaip (Active Noise Cancellation) neveikia, nors ir per pati telefoną rodys, kad jos egzistuoja ir galima įjungti, įjungus jas nebus jokio skirtumo ir girdėsite vistiek triukšmą. Įtartinas skelbimas - dauguma kopijų pardavinėtojų slepia savo tapatybę ir nepasitvirtina jos per skelbiu.lt, be nepatvirtintos tapatybės dar galima atkreipti dėmesį į paskyros sukūrimo data, dažniausiai būna jos naujai sukurtos. Taip pat, reikėtų atkreipti į skelbimo aprašymą, dauguma jų būna neunikalus ir kartojasi, kaip pavyzdys "gavau dovanų, nenoriu" , "nepatiko" , "gavau dovanų, bet nenaudoju iPhone" . Be vis šito, dauguma pardavėjų neduos jums savo banko sąskaitos ir prašys susitikti gyvai. Suklastotos sąskaitos faktūros - nors dauguma pagalvosite, kad sąskaitų faktūrų klastojimas yra nusikaltimas. Bet kopijų pardavinėtojams tai yra nesvarbu. Dažniausiai klastojamas yra skytech.lt , varle.lt , ideal.lt sąskaitos faktūros. Iš kur žinoti, kad sąskaita faktūra tikra arba netikra? Tiesiog paskambinkite į parduotuve ir patikrinkite sąskaitos faktūros tikrumą pateikdami jos duomenis, jeigu ir kas nors sutaps, didelis šansas, kad didžioji dalis duomenų yra netikri ir pasakys, kad sąskaita faktūra yra suklastota. Sunkiausia yra su užsienio parduotuvių sąskaitų faktūrų tikrinimu, patarčiau tiesiog vengti tokių, nes suklastoti Amazon.de arba Amazon.com invoice yra kelių minučių darbas. Čia yra maža dalis būdų kaip atskirti kur kopijos ir kur originalūs AirPods Pro 2. Nors šiuos būdus rašiau dedikuodamas AirPods Pro 2 ausinėms, bet galima juos panaudoti ir kitiems Apple produktams.
Kaip galima prisidėti prie šio verslo žlugimo?
Pradžiai norėčiau paprašyti, kad reportintumėte tuos TikTok video ir paskyras. Nors TikTok po kurio laiko pats pašalina jų paskyras, bet reportinant tai įvyksta greičiau. Jeigu pamatote įtartinus skelbimus per Vinted, Skelbiu, Eneba, rekomenduoju juos reportinti, kad jų darbuotojai atkreiptų dėmesį ir įvertintu skelbimo tikrumą.
O jeigu jau taip atsitiko, kad netyčia nusipirkote kopija, bet turite pardavėjo banko sąskaitos duomenis. Patariu kreiptis į policija ir rašyti pareiškimą, tai galite padaryti per epolicija.lt svetaine.
Nors spėju, kad bus nevienas komentaras apie tai, kad čia tiesiog bandymas kovoti prieš vėjo malūnus, bet reikia suprasti tai jog čia dideliu mastu apgaudinėjami žmonės. Nemanau, kad kažkuris norėtų nusipirkti kopija AirPods Pro 2 tikėdamasis, kad tai yra originalas. Tai gali būti ir nebūtinai Apple produktai, jie neseniai pradėjo pardavinėti Dyson siurblius, JBL kolonėles.
P.S Norėčiau padėkoti Pauliui K. , jisai Facebook grupėse PC Builds Lietuva ir Mac LT daugiau informacijos paviešino apie šiuos perpardavinėtojus ir jų veikla.
52.2k -
Ką žaisime 2022-aisiais?
Ką žaisime 2022-aisiais?
Pasaulyje siaučiant pandemijai, vis daugiau laiko praleidžiame namuose. Viena populiariausių ir labiausiai įtraukiančių pramogų formų namuose – tai išmanieji telefonai bei kompiuterių ekranai.
Virtualiame pasaulyje turime galimybę užmegzti ryšį su naujais žmonėmis bei patirti taip išsiilgtą tiesioginės komunikacijos jausmą. Kita vertus, stipriausiai namuose daug laiko praleidžiančius žmones traukia kompiuteriniai žaidimai.
Išaugęs poreikis virtualioms pramogoms sukėlė didelį postūmį kompiuterinių žaidimų rinkoje. Jiems - tai auksinis amžius, nes poreikis kompiuterinėms pramogoms šiomis dienomis didesnis nei bet kada anksčiau. Būtent todėl šiandien norime pasidalinti įžvalgomis bei spėjimais, kokius kompiuterinius žaidimus žaisime 2022 metais.
Horizon Forbidden West
“Horizon Forbidden West” – tai dar 2017 metais pasirodžiusio žaidimo “Horizon Zero Dawn” tęsinys. Žaidimo kūrėjai “Guerrilla Games” ir “Sony Interactive Entertainment” žada, kad žaidimas dienos šviesą turėtų išvysti 2022 metų vasario 18 dieną.
Žaidimą išbandyti galės tie, kurie naudojasi PlayStation konsolėmis ar planuoja vieną jų įsigyti artimiausiu metu. “Horizon Forbidden West” patiks tiems, kurie mėgsta RPG tipo žaidimus.
Pagrindinė žaidimo veikėja – moteris karė vardu Aloy, ieškanti atsakymo į klausimą, kodėl jos gimtieji namai pavirto post-apokaliptiniu pasauliu.
Pokémon Legends: Arceus
Šio žaidimo pasirodymas planuojamas jau sausio mėnesio pabaigoje, tiksliau - sausio 28 dieną ir jo su nekantrumu laukia dauguma Pokémon fanų.
Jei prieš keletą metų buvo galima drąsiai tvirtinti, kad pokemonai buvo seniai užmiršti ir pasiliko devyniasdešimtuosiuose, po “Pokémon Go” atgimimo šis animacinis filmas vėl smarkiai išpopuliarėjo.
“Pokémon Legends: Arceus” – žaidimas, skirtas Nintendo Switch konsolių savininkams. Ši naujiena patiks tiems, kurie mėgsta atviro pasaulio timo žaidimus. Žaidimas taip pat turėtų sudominti Pokémon Go mėgėjus, kadangi jame žadama pridėti tam tikrų elementų iš populiariosios žaidimo versijos.
Virtualūs lošimai
Tiems, kurie mėgsta azartinius žaidimus, tačiau negali apsilankyti tam skirtose vietose dėl pandemijos apribojimų ar siekdami gyventi saugiau ir išvengti nebūtinų kontaktų, pasaulinės pandemijos laikai taip pat pasirodė esą negailestingi.
Kita vertus, gyvename moderniame ir greitai besivystančiame pasaulyje, kur anksčiau ar vėliau daugumą savo pomėgių galime perkelti į internetinę erdvę. Tiems iš jūsų, kuriems losimai yra vienas iš mėgiamų hobių, yra daugybė galimybių tą padaryti internete.
Jei turite prieigą prie interneto, galite dalyvauti statymuose dėl futbolo rungtynių, pokerio turnyruose ar apsilankyti virtualiuose lošimo namuose.
Legend of Zelda: Breath of the Wild tęsinys
Apie žaidimą Legend of Zelda ko gero esame daugiau ar mažiau girdėjęs kiekvienas. Šį žaidimą galės išbandyti kiekvienas, turintis Nintendo Switch konsolę.
Sprendžiant iš reklaminio klipo, kurį išleido Nintendo, šis naujas žaidimo Legend of Zelda: Breath of the Wild tęsinys, kol kas neturintis oficialaus pavadino, bus tikrai vertas dėmesio dėl įspūdingų grafinių elementų.
Reklaminiame klipe galite išvysti liepsnų apsuptą ir ore sklandančią tvirtovę, kylančią į dangų ir atrodančią įspūdingai. Apie patį žaidimą kol kas žinoma mažai, tačiau remiantis reklaminiais klipais ir kita reklamine vizualine medžiaga, panašu, kad tai bus dėmesio vertas šedevras.
Dune: Spice Wars
Kitaip nei dauguma naujų žaidimų, pasirodysiančių šiemet, “Dune: Spice Wars” nėra pritaikytas nei vienai iš populiariųjų konsolių, tad norintiems jį išmėginti, pakaks stacionaraus ar nešiojamo kompiuterio su MS Windows operacine sistema. Žaidimą galėsite rasti bei įsigyti Steam žaidimų platformoje.
Žaidimo kūrėjai “Shiro Games” žada paleisti žaidimą į prekybą 2022 metais, tačiau tiksli data nėra numatoma. Kita vertus, ištikimiausi žaidimo fanai jau laukia pasirodant ir kito žaidimo tęsinio, pavadinimu Denis Villeneuve’s Dune: Part Two.
“Dune: Spice Wars knuckles” nukels jus į modernią Dune visatą, kurioje turėsite galimybę lyderiauti savo frakcijai bei kovoti dėl įtakos ir kontrolės Arrakis planetoje. Šio žaidimo ypač laukia mokslinės fantastikos žanro mėgėjai.
Stray
Tiem iš jūsų, kurie mėgsta “cyberpunk” stiliaus žaidimus, turėtų itin patikti naujasis žaidimas “Stray”, skirtas tiek PlayStation konsolėms, tiek MS Windows kompiuteriams. Žaidimas turėtų patraukti ir mistikos, detektyvinių žaidimų mėgėjus.
Stray yra trečio asmens valdymo žaidimas, kuriame turėsite galimybę įsikūnyti į laukinio katino personažą, kurio vienintelis draugas – jo palydovas skraidantis dronas.
Grafiniai sprendimai šiame kompiuteriniame žaidime puikiai atspindi “cyberpunk” stiliaus dvasią: valdydami katino personažą, keliausite po neoninėmis šviesomis nušviestą miestą, stengdamiesi išvengti robotų bei kitų pavojingų sutvėrimų.
Babylon’s Fall
“Babylon’s Fall” žaidimas turėtų pasirodyti jau pavasario pradžioje, Kovo 3 dieną, bent jau taip žada žaidimo kūrėjai “PlatinumGames”. Žaidimas pritaikytas tiek PlayStation konsolėms, tiek MS Windows operacinę sistemą turintiems kompiuteriams.
Žaidimas pasakoja istoriją apie tai, kaip grupė superherojų, turinčių ypatingų galių, bando sustabdyti į jų pasaulį įsibrovusią svetimą jėgą.
Spėjama, kad šis žaidimas turėtų susilaukti ypatingo fantastikos bei ARPG tipo mėgėjų dėmesio. Žaidimo kūrėjai žada, kad tai bus puikus kovinės mechanikos bei fantastikos derinys.
Gotham Knights
Žaidimas “Gotham Knights” turėtų patikti daugumai DC komiksų gerbėjų, kadangi šiame veiksmo vaidmenų žaidime pasakojama apie tai, kaip Gotham mieste, kuriame nebėra Batman’o, nebėra ir ramybės. Tačiau gelbėti miesto imasi herojai Nightwing, Batgirl, Robin ir Red Hood.
Šis kompiuterinis žaidimas, kurį šiemet planuoja išleisti “WB Games Montréal”, bus pritaikomas itin plačiam spektrui konsolių, taip pat ir MS Windows operacinės sistemos savininkams: PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC.
0861 -
Ką naudinga žinoti apie piešimo planšetes ir kaip pasirinkti tinkamą?
Šiomis dienomis, išmaniųjų technologijų rinkoje galime rasti įvairiausių įrenginių. Tai ir paprasti, o taip pat ir žaidimų (gaming) kompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai, laikrodžiai bei daugybė kitų įrenginių, kuriuos naudojame ir darbui, ir laisvalaikiui. Tiesa, naudinga paminėti ir piešimo arba grafines planšetes, apie kurias dalis žmonių nieko nežino. Tai įrenginys, kuris yra naudojamas piešimui, braižybai ir sugeba perkelti informaciją iš ranka piešto į skaitmeninį formatą. Specialus su planšete naudojamas rašiklis, pieštukas veikia kaip teptukas, standartinis pieštukas ir padeda nupiešti ir išgauti norimus brėžinius ir piešinius. Tokias planšetes naudoja dailininkai, menininkai, architektai ir inžinieriai, grafikos dizaineriai, iliustruotojai, animacijų kūrėjai. Tai neatsiejamas kūrybiško, meniško žmogaus įrankis, padedantis piešinius greitai ir efektyviai perkelti į fizinę formą. Tačiau, piešimo planšečių galima rasti įvairiausių, o pasirinkti tinkamą ir kokybišką gali būti ne taip paprasta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dėl šios priežasties, šiame straipsnyje pateiksime kelis patarimus, kurie padės pasirinkti tinkamą ir gerą piešimo planšetę.
Trumpa piešimo planšečių istorija
Piešimo arba grafinės planšetės yra puikūs, išmanūs ir labai praktiški įrenginiai, kurių dėka, ranka nupieštus piešinius ir brėžinius galima akimirksniu pamatyti kompiuterio ekrane, skaitmeniniu formatu. Šias planšetes naudoja įvairūs menininkai, inžinieriai, dizaineriai. Pirmoji piešimo planšetė buvo sukurta dar 1984 metais ir vadinosi KoalaPad. Ši planšetė buvo naudojama kartu su Apple II kompiuteriu, o vėliau buvo suderinama ir su IBM PC kompiuteriais. Šiomis dienomis, grafinių, piešimo planšečių pasirinkimas yra be galo platus. Jos naudojamos ne tik piešimui ar braižymui, bet ir parašų nuskaitymui bei panašiems tikslams. Na, o toks platus pasirinkimas tik užtikrina, kad kiekvienas gali rasti ir pasirinkti sau tinkamą grafinę planšetę.
Tipas
Naudinga paminėti, kad piešimo planšetės gali būti skirtingų tipų, kurių kiekvienas pasižymi savais privalumais ir ypatybėmis. Pirmasis tipas - paprastos piešimo planšetės be ekrano. Tai standartinės piešimo planšetės ant kurių piešiant reikia žiūrėti ir į kompiuterio ekraną. Žinoma, tokios planšetės naudojimas reikalauja tam tikrų įgūdžių, įpratimo, rankos-akies koordinacijos lavinimo. Tačiau, prasilaužus ir įgijus patirties, jomis naudotis bus labai paprasta ir patogu. Teigiama, kad šio tipo piešimo planšetės yra tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems naudotojams. Negana to, jos yra ir labai nebrangios. Dauguma skaitmeninių menininkų pradeda savo meninį kelią būtent su šio tipo planšetėmis. Kitas tipas - piešimo planšetės su ekranu. Kaip ir nurodo pavadinimas, šios planšetės turi integruotą ekraną. Jos yra brangesnės nei anksčiau aptartos planšetės ir, dažniausiai, yra naudojamos jau pažengusių, profesionalių naudotojų. Kadangi, piešimo metu viskas matosi ant ekrano, dalis laikosi nuomonės, kad šiomis planšetėmis naudotis yra patogiau ir patogiau. Taip yra todėl, kad dirbant, piešiant nereikia žvalgytis į kompiuterio ekraną, siekiant pamatyti nupieštą rezultatą. Galima rasti ir piešimo planšečių su integruotu kompiuteriu. Jei anksčiau aptarti piešimo planšečių tipai privalo būti prijungti prie kompiuterio, kad veiktų, šio tipo planšetė turi integruotą kompiuterį. Tokios piešimo planšetės be galo praverčia keliaujant, kai su savimi negalite turėti kompiuterio, bet norite užsiimti kūryba. Tačiau, šios piešimo planšetės yra brangiausios iš visų tipų. Naudinga paminėti ir tai, kad šio tipo piešimo planšečių nerekomenduojama naudoti pradedantiesiems, kadangi, šios planšetės skiriasi savo dydžiu, galia ir kitomis ypatybėmis.
Svarbios ypatybės, į kurias naudinga atsižvelgti
Renkantis svarbus ne tik tipas, bet ir kiti aspektai, kurie lemia kaip patogiai ir efektyviai pavyks dirbti su piešimo planšete. Svarbus yra dydis. Nuo jo priklauso ne tik darbo patogumas, bet ir tai, kaip patogiai pavyks planšetę pasidėti ant darbo stalo. Jei darbo vietos turite mažai, nereikėtų rinktis pačio didžiausio modelio. Tam puikiai pasitarnaus ir kompaktiškas modelis, kuris neapkraus visos darbo vietos. Taip pat, renkantis būtina atsižvelgti ir į spaudimo lygį. Kuo jis didesnis, tuo geriau, kadangi, padės išgauti skirtingas linijas. Daug dėmesio reikėtų skirti ir programinei įrangai. Labai svarbu, kad piešimo planšetė būtų suderinama su jūsų kompiuterio operacine sistema. Jei kompiuteris naudoja Windows, praktiškai, visos planšetės bus tinkamos ir suderinamos. Jei esate Apple produkcijos naudotojas, pasirinkimą turėsite mažesnį. Atsako dažnis - dar vienas svarbus kriterijus. Jei piešiate itin greitai, tikrai prireiks didelį atsako dažnį turinčios planšetės. Tačiau, per didelis greitis gali sumažinti piešinio tikslumą. Galiausiai, turite nuspręsti ar jums reikalinga laidinė ar belaidė planšetė. Na, o čia viskas priklauso nuo jūsų poreikių bei norų.
Itin platų ir įvairų piešimo planšečių pasirinkimą rasite Varle.lt svetainėje. Čia visada žemos kainos!
01.7k -
Ką bendro turi eSportas ir kriptovaliutos? Kodėl jos auga kartu?
Per pastaruosius kelerius metus eSportas ir kriptovaliutos tapo labai populiarios visame pasaulyje. Iš pirmo žvilgsnio jos atrodo visiškai skirtingos – viena apie žaidimus, o kita apie pinigus. Tačiau jas jungia daug daugiau, nei atrodo iš pradžių. Abi sritys sparčiai auga, jas renkasi jauni žmonės, jos priklauso nuo technologijų ir remiasi stipriomis interneto bendruomenėmis. Dėl to jos dažnai vystosi lygiagrečiai ir net pradeda persipinti viena su kita.
Jauna ir technologijomis gyvenanti auditorija
Tiek eSportas, tiek kriptovaliutos labiausiai domina jaunimą, kurie nuo vaikystės gyvena internete. Jie įpratę prie skaitmeninių pinigų, transliacijų („streamų“), žaidimų, investavimo per telefoną ir viso kito, kas vyksta virtualiame pasaulyje. Tokie žmonės domisi ne tik eSporto turnyrais ar kripto investavimu, bet ir tuo, kokias galimybes siūlo lažybų bendrovės. Svetainės kaip lazybos pateikia informaciją apie lažybų bendrovių pasiūlymus, kazino apžvalgas ir bonusus – tai ypač aktualu tiems, kurie ieško patikimų platformų statymams.
Laisvė ir decentralizacija
Kriptovaliutų idėja paprasta: niekas tavęs nekontroliuoja, tavo pinigai priklauso tau. Jokie bankai, jokie tarpininkai. Visa tai įmanoma dėl decentralizuotos technologijos, vadinamos blokų grandine (blockchain). Panašiai ir eSporte, čia bendruomenės kuria turinį, žaidėjai patys tampa žvaigždėmis, o fanai dalyvauja transliacijose, komentaruose, net finansavime. Streameriai per „Twitch“ ar „Kick“ platformas gauna paramą tiesiogiai iš žiūrovų – tai decentralizuotas, bendruomenės paremtas modelis. Abi sritys remiasi bendruomenės galia, todėl jos taip sparčiai auga.
Kai žaidimai tampa realiu darbu
Vis daugiau žaidimų leidžia ne tik žaisti, bet ir užsidirbti kriptovaliutų. Tai vadinama Play-to-Earn modeliu – kuo daugiau žaidi, tuo daugiau uždirbi. Žaidėjai gauna virtualių valiutų ar daiktų (NFT), kuriuos galima parduoti ar keisti. Kai kuriems tai tapo net pagrindiniu pragyvenimo šaltiniu. Ir tai ne tik žaidimai, bet ir lažybos ar turnyrai, kur gali gauti realių prizų. Pavyzdžiui, Olybet.lt jungia tiek klasikinį sporto pasaulį, tiek šiuolaikinius skaitmeninius žaidimus ir funkcijas, pritaikytas šiuolaikiniam žaidėjui.
Skaidrumas ir pasitikėjimas per technologijas
Kriptovaliutos naudoja blockchain – tai technologija, kuri leidžia viską matyti viešai ir saugiai. Niekas negali pakeisti informacijos ar apgauti. Todėl tai ypač aktualu statymams, skaitmeninėms piniginėms ir žaidimuose naudojamai ekonomikai. Ta pati technologija gali būti naudojama ir eSporte: rezultatai, prizų išmokėjimai ar net turnyrų sąlygos gali būti skaidriai užfiksuoti ir automatiškai įvykdyti. Kai kurie žaidimai jau dabar testuoja decentralizuotą prizų sistemą, kuri veikia be jokių tarpininkų. Tai reiškia daugiau pasitikėjimo tiek tarp žaidėjų, tiek tarp žiūrovų.
Interneto bendruomenės – augimo variklis
eSportas ir kriptovaliutos nebūtų tiek išpopuliarėjusios be aktyvių interneto bendruomenių. YouTube, Twitch, Discord, Reddit – tai vietos, kur žmonės kalba, diskutuoja, dalinasi informacija. Skirtingai nei tradicinės sporto šakos ar bankai, šios sritys auga iš apačios – ne per televiziją, o per draugų rekomendacijas, turinio kūrėjus ir socialinius tinklus. Dėl to jos plinta greitai ir natūraliai. Kaip pažymi 15 min straipsnyje, tokios tendencijos kaip kripto ir žaidimų pasaulio suartėjimas jau dabar kelia tiek susižavėjimą, tiek klausimų dėl atsakomybės.
Ar viskas tobula?
Ne visai. Kriptovaliutos vis dar susiduria su reguliavimo problemomis, o eSportas kai kur laikomas „ne tikru sportu“. Be to, abi sritys traukia sukčius, manipuliatorius ar net netikrų projektų kūrėjus. Tačiau jų augimas nesustoja, nes žmonės nori daugiau laisvės, daugiau galimybių ir daugiau įtraukiančių patirčių. Kiekvienais metais atsiranda naujų projektų, žaidimų, platformų ir inovacijų. Šios sritys dar tik pradeda formuoti savo vietą pasaulio ekonomikoje.
Išvada
eSportas ir kriptovaliutos vis dažniau susijungia ir tampa mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Šios sritys padeda žmonėms ne tik pramogauti, bet ir užsidirbti, bendrauti, mokytis ar net kurti savo karjerą internete. Viskas vyksta greitai – atsiranda naujos galimybės, platformos ir veiklos formos. Daug jaunų žmonių jau dabar tai mato kaip realią ateitį. Nors dar yra pavojų ar neaiškumų, viena aišku – šios sritys niekur nedings. Jos tik toliau augs, tobulės ir siūlys dar daugiau laisvės bei pasirinkimo kiekvienam.
075 -
Įspūdingiausios UFC įvykusios kovos
UFC (Ultimate Fighting Championship) kovose yra mažai taisyklių, todėl tokios kovos sulaukia didelio susidomėjimo iš sirgalių, kurie mėgsta žiaurias ir žadą atimančias kovas. UFC turnyre yra 8 svorio kategorijos, kovotojai kaunasi iki tol, kol pasiduoda, yra nokautuojami arba baigiasi kovų laikas. Kovos dažniausiai trunka 3 raundus po 5 minutes, o kovos dėl čempiono diržo vyksta 5 raundus po 5 minutes. Kiekvienoje kategorijoje kaunamasi dėl čempiono titulo. Šio turnyro kovotojų vertinimas susideda iš 10 taškų sistemos, pagal kurią kiekvieną kovos raundą vertina 3 teisėjai. Raundo laimėtojui skiriama 10 taškų, o pralaimėjusiam – 9 arba mažiau. Tad kokios buvo įspūdingiausios kovos UFC organizacijos istorijoje?
Įspūdingiausios kovos
2019 metais „T-Mobile“ arenoje, Las Vegase, įvyko MMA turnyras „UFC 239“, kuriame sirgaliai galėjo išvysti greičiausią nokautą UFC organizacijos istorijoje. Jorge Masvidalis vos per penkias sekundes atliko įspūdingą šuolį ir smūgiu keliu trenkė dalyviui Benui Askrenai, kuriam tai buvo pirmasis pralaimėjimas karjeroje.
2016 metais vykusiame „UFC 201“ čempionate, Atlantoje, pagrindinėje kovoje susirengė Tyronas Woodley ir Robbie Lawneris. Kova vyko dėl pusvidutinio svorio kategorijos čempiono diržo ir T. Woodey pirmame raunde dešiniu rankos smūgiu nokautavo titulą gynusį R. Lawlerį bei tapo naujuoju diržo savininku. Ši kova buvo greičiausiai pasibaigusi per visą pusvidutinio svorio kategorijos titulinių dvikovų istoriją.
2021 metais vykusiame „UFC Fight Night 185“ vyko mišrių kovos menų turnyras. Šio turnyro metu pagrindinėje dvikovoje penktą vietą UFC sunkiasvorių reitinge užimantis Derrickas Lewisas vos vienu smūgiu nokautavo antroje reitingo vietoje esantį Curtisą Blaydesą. Pirmajame raunde C. Blaydesas nusprendė imtynių veiksmais imti varžovą ir puolė į D. Lewiso kojas, tačiau D. Lewisas, pasinaudodamas situacija, smogė lemiamą smūgį iš apačios ir taip laimėjo kovą.
2021 metais vykusiame „UFC Vegas 21“ turnyre sirgaliai išvydo itin greitą nokautą. Matthew Semelsbergeris gavo vieną iš Jasono Witto smūgių ir netrukus J. Witto mėgino dar kartą trenkti varžovui bei taip gauti pranašumą kovoje. Tačiau idealiai sureagavęs M. Semelsbergeris dešinės rankos smūgiu nokautavo varžovą ir, užtrukęs tik 16 sekundžių, laimėjo kovą.
0700 -
Išardytas kompiuterinių žaidimų kontrabandos tinklas
Italijos finansų policija penktadienį paskelbė išardžiusi suklastotų kiniškų vintažinių kompiuterinių žaidimų konsolių kontrabandos tinklą.
Tarp žaidimų, kuriais prekiavo šis tinklas, yra itin populiarių 9-ojo ir 10-ojo dešimtmečių pavadinimų, pavyzdžiui, „Mario Bros.“, „Street Fighter“ ir „Star Wars“.
„Konfiskuota maždaug 12.000 konsolių, kuriose neteisėtai saugota daugiau kaip 47 mln. piratinių kompiuterinių žaidimų už daugiau kaip 47,5 mln. Eur“, – naujienų agentūrai AFP sakė Turino finansų policijos kovos su ekonominiais nusikaltimais skyriaus vadovas Alessandro Langella.
Suma apskaičiuota atsižvelgiant į konsolių ir šimtų licencijų šioms piratinėms programoms vertę.
Rasta ypač daug imituotų „Nintendo“, „Sega“ ir „Atari“ franšizių.
9-ojo ir 10-ojo dešimtmečių žaidimai šiuo metu išgyvena renesansą, sakė A. Langella.
Minimos konsolės, kurios neatitinka Europos techninių ir saugumo standartų, buvo importuojamos iš Kinijos siekiant parduoti jas specializuotose parduotuvėse ar internetu, tokiose svetainėse kaip „Amazon“, padėjusi policijai vykdyti tyrimą.
Policija sulaikė devynis italus, kaltinamus prekyba suklastotomis prekėmis. Jiems gresia įkalinimas iki aštuonerių metų.
0714 -
Iš turinio kūrimo „YouTube“ platformoje daugiausiai uždirba 8-metis
Vaizdo įrašų kūrimas „YouTube“ platformoje jau seniai nebėra tik pramoga ar laisvalaikio praleidimo proga. Vis daugiau turinį šioje platformoje kuriančių žmonių iš to uždirba didžiulius pinigus, o kai kurių jų sumos yra tiesiog įspūdingos.
Žurnalas „Forbes“ atliko tyrimą, kurio metu apskaičiavo, kuris turinio kūrėjas „YouTube“ platformoje uždirbo per metus laiko, skaičiuojant nuo 2018 metų birželio.
Paaiškėjo, kad didžiausius turtus iš „YouTube“ per šį laikotarpį susikrovė viso labo aštuonerių sulaukęs Ryanas Kaji ir jo kanalas „Ryan‘s World“. Šis kanalas yra skirtas išskirtinai vaikams bei turi maždaug 23 mln. sekėjų, o per jau minėtą laikotarpį uždirbo net 26 mln JAV dolerių.
Antroje vietoje įsitaisė puikiai visame pasaulyje žinomi vyrukai „Dude Perfect“, kurie savo karjerą pradėjo nuo neįtikėtinų krepšinio metimų, o dabar atlieka įvairiausius triukus mėtydami pačius įvairiausius daiktus: nuo įvairių kamuolių iki tualetinio popieriaus ritinėlių. „Dude Perfect“ per metus uždirbo 20 mln. JAV dolerių.
„Forbes“ skelbia, kad 10 daugiausiai uždirbusių „YouTube“ kanalų per metus susižėrė 162 mln. JAV dolerių. Tiesa, ši suma skaičiuojama neatskaičius mokesčių ir išmokų agentams bei kitiems atstovams.
1951 -
Internetas yra poilsio priemonė
Internete gausu naudingos informacijos. Esame įpratę jį naudoti studijoms ir darbui. Tačiau pasaulinis žiniatinklis siūlo daugybę atsipalaidavimo galimybių. Jei gerai nepailsėsite, galite pamiršti apie produktyvumą darbe. Keletas būdų, kaip praleisti poilsį internete.
Lošimai
Azartiniai lošimai yra puikus būdas pabėgti nuo kasdienės rutinos ir šurmulio darbe. Čia praverčia internetinio kazino paslaugos. Svarbu nepamiršti apie saugumą ir rinktis tik legalias įmones. Kad jums nebūtų galvos skausmas bandant išsiaiškinti, kuriai įmonei patikėti savo atostogas open kazino internetu.
Interneto kazino turi platų kortų žaidimų pasirinkimą. Jei norėjote išbandyti savo jėgas pokerio žaidime, eikite į svetainę. Galite žaisti prieš kazino arba įeiti į gyvą kazino ir kitoje ekrano pusėje turėsite priešininkus. Jei žaisti kortomis nepatinka, galbūt patiks žaidimų automatai arba ruletė.
Kompiuteriniai žaidimai
Yra daugybė kompiuterinių žaidimų, tinkančių visiems skoniams. Tai gali būti arkadiniai, atsitiktiniai, detektyviniai ar strateginiai žaidimai. Yra net sporto varžybų simuliacijų. Galbūt trokštate kraujo - kovos jums naudingos. Galite pasirinkti, ar norite žaisti vienas, ar su komanda internete. Galbūt norite su kuo nors kovoti - tai taip pat įmanoma internetiniuose žaidimuose.
eSportas
Tai tas pats, kas ir kompiuteriniai žaidimai, tik profesionalesnis požiūris. Tai nauja sporto šaka. Pasirinkite žaidimą ar kelis mėgstamus žaidimus ir tobulinkite savo įgūdžius. Dalyvaukite įvairaus lygio varžybose - nuo draugų iki pasaulio čempionatų. Galimos individualios ir komandinės rungtynės. Tačiau svarbiausia - visada smagiai leisti laiką.
Pomėgių klubas
Internete labai lengva susirasti bendraminčių, nesvarbu, koks jūsų pomėgis. Galite susirasti grupę arba patys ją sukurti. Tai vieta, kur galite valandų valandas kalbėtis apie savo pomėgius ir dalytis atradimais vieni su kitais. Galite net vesti pamokas. Nesvarbu, ar tai būtų mezgimas, grojimas gitara, ar tapyba. Nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar ekspertas, internetas gali padėti atrasti savo talentą. Tikrai rasite vietų ir žmonių, kurie jums patinka.
Kinematografija
Po pandemijos žmonės pamiršo, ką reiškia eiti į kino teatrus. Tačiau jie įvertino patogumą žiūrėti mėgstamą filmą neatsikėlus iš lovos. Gana greitai internete pasirodo nauji filmai ir serialai, kurie yra prieinami paprastam vartotojui. Kad ir kokio žanro filmus ir laidas mėgstate, rasite daugybę jums patinkančių filmų ir laidų. Senų, nespalvotų ar nebylių filmų taip pat nesunku rasti internete. Geri filmai akimirksniu panardina mus į savo atmosferą ir mes galime išgyventi dešimtis naujų istorijų.
Muzika
Su muzika savo vaikus pradedame supažindinti labai anksti. Jis gali mus atpalaiduoti, padėti susikaupti arba pakelti nuotaiką. Kai kurie klausosi muzikos, kad lengviau užmigtų arba medituotų. Internete galima rasti visų žanrų ir epochų muzikos. Viskas, ką jums reikia daryti, tai mėgautis juo.
Apsipirkimas
Apsipirkinėjimas kai kuriems gali būti kančia, tačiau yra nemažai žmonių, kurie taip apsipirkinėja lengvai. Dėl internetinių parduotuvių gausos galite pirkti viską, ko norite, patogiai įsitaisę savo namuose. Be to, turite neribotą laiką pasirinkti tai, ko jums reikia. Nereikia derintis prie parduotuvių darbo laiko. Pateikite užsakymą vidury nakties.
0380 -
Informacija apie duomenų nutekinimus ir privalomas slaptažodžio pasikeitimas
Pastaruoju metu žiniasklaidoje ir internete pasirodė informacija apie tai jog buvo nutekinti CityBee bei Orakulas vartotojų asmens duomenys.
Ankstesnėje naujienoje jau minėjome jog nariai kurie naudojosi CityBee paslaugomis turėtų pasikeisti savo slaptažodį. Savo slaptažodžio pakeitimo procesu užtikrinsite jog kas nors kitas nesugalvotų prisijungti prie jūsų paskyros ir padaryti ką nors kas galėtų pakenkti jums arba kitiems bendruomenės nariams.
Šių įvykių padariniams išvengti, padarėme jog visi forumo nariai prisijungdami privalomai turės pasikeisti slaptažodį, dėl jūsų pačių paskyrų saugumo. Gali būti jog šitie duomenų nutekinimą nėra nei pirmi ar nei paskutiniai, todėl raginame patiems stebėti naujienas ir įvertinti situaciją.
SLAPTAŽODĮ KEISTI REIKIA ČIA.
Čia galite perskaityti straipsnį apie saugius slaptažodžius.
Svarbu. Primename, kad bet koks šių platinamų duomenų bazių viešinimas ar bandymas parduoti bus traktuojamas kaip nusižengimas puslapio taisyklėms, temos šalinamos, vartotojai blokuojami.
P.S Tie kurie nori galite užsidėti (2FA) kurį galite rasti čia (spausk čia)
SuperGames.lt komanda
31.5k -
Ilgai lauktos naujienos: Rockstar Games oficialiai pranešė apie GTA 6
Remiantis nauju "Bloomberg" pranešimu, apie "Grand Theft Auto 6" bus oficialiai paskelbta iki šios savaitės pabaigos, o treileris pasirodys gruodžio mėnesį. Pranešime cituojami "su Rockstar planais susipažinę žmonės".
Jei tai pasitvirtins - o šaltinis toli gražu nekelia abejonių - tai reiškia, kad "oficialaus" GTA 6 anonso sulauksime praėjus beveik lygiai 12 metų po to, kai 2011 m. lapkričio 3 d. įvyko GTA 5 anonsas. Tai ilgas laiko tarpas, tačiau "Rockstar" patronuojančioji bendrovė "Take-Two" deda daug vilčių. "Viena vertus, tai turi būti kažkas, ko dar nematėte ir kita vertus, tai turi atspindėti jausmą, kurį mes jaučiame "Grand Theft Auto", - gegužę sakė "Take-Two" generalinis direktorius Straussas Zelnickas. "Tai didelis iššūkis komandai".
Žinoma, toli gražu ne paslaptis, kad "Rockstar" dirba prie "GTA 6": praėjusiais metais įvyko vienas didžiausių visų laikų vaizdo žaidimų nutekinimų, atskleidęs daugybę filmuotos medžiagos ir detalių, kurios gali patekti į galutinį produktą, bet gali ir nepatekti. Įtariami įsilaužėliai rugpjūčio mėn. stojo prieš teismą ir laukia tolesnio nuosprendžio.
Tikriausiai neatsitiktinai (lapkričio 8 d.) "Take-Two" pristatys 2024 finansinių metų antrojo ketvirčio finansinius rezultatus.
41.5k -
Ilgai lauktas GTA 6 traileris!
Nors buvo pranešta, kad GTA 6 traileris pasirodys šiandien 15 val. Lietuvos laiku, bet atsirado žmonių kurie nutarė jį paleakinti ankščiau ir Rockstar Games nutarė jį parodyti ankščiau laiko.
GTA VI išleidimo metai yra 2025, bet tikslios datos dar kolkas niekur nėra nurodyta.
Ar likote nustebinti pasirodžiusiu traileriu? ar buvo verta laukti 10 metų? Lauksime jūsų komentarų ir įspūdžių
52k -
Geriausios "Free to Play" žaidimų alternatyvos "Steam" platformoje
Kiekvienais metais "Steam" siūlo vis daugiau nemokamų žaidimų, kurie iš tiesų gali prikaustyti ilgam. Daugelis tokių projektų stebina ne tik savo kokybe, bet ir tuo, kiek daug turinio galima gauti visiškai nemokamai. Jei nori sutaupyti, bet vis tiek ieškai ko nors tikrai vertingo, turi kur pasidairyt.
Be to, kai kurie nemokami projektai pasižymi itin stipria bendruomene, žaidimo mechanika ir net e-sporto scena. O kai kurie, kaip pavyzdžiui, kazino-zaidimai, inspiruoja kitus formatus ar net hibridinius žaidimų modelius. "Free to play" nėra sinonimas prastai kokybei, kaip buvo anksčiau. Dabar tai pilnavertės patirtys, neretai net geresnės už kai kuriuos mokamus titulus.
Populiariausi "Free to Play" žaidimai Steam'e 2025 metais
Kai kalbam apie "nemokamus" Steam žaidimus, turim omenyje projektus, kurie leidžia visavertiškai žaisti be privalomo mokejimo. Taip, mikrotransakcijos vis dar egzistuoja, bet jos dažniausiai kosmetinės arba suteikia labai nedidelį pranašumą.
Štai keli tikrai verti dėmesio pasirinkimai:
"Counter-Strike 2" – vis dar karaliauja tarp pirmo asmens šaudyklių. Nors jūsų reakcijos turi būti greitos kaip blyksnis, žaidimas kompensuoja taktinėmis galimybėmis ir komandinio darbo svarba.
"Warframe" – dinamiškas trečio asmens shooteris su RPG elementais, kuris siūlo beveik be galo daug turinio. Galima žaisti solo arba su komanda, tobulinti ginklus, rinkti naujus "Warframe'us" ir kaupti gear'ą.
"Dota 2" – klasika tarp MOBA žaidimų. Nėra paprasta, bet labai gilu. Jei pagausi kampą, gali žaisti šimtus valandų.
"Destiny 2" – pradžia nemokama, bet toliau užduodami expansion'ai. Visgi pradinis turinys leidžia gerai pasimėgauti istorija ir multiplayer'u.
Visi šie žaidimai aktyviai atnaujinami, turi dideles bendruomenes ir rengia sezoninius renginius, kurie vis pritraukia naujų žaidėjų bangas.
Neįprastos ir nišinės patirtys
Jei pavargai nuo mainstream'o ir ieškai ko nors unikalaus – Steam'e tikrai yra vietos ir tau. Kai kurie "free to play" žaidimai pasuka kitu keliu, siūlodami išskirtinį atmosferos pojūtį ar mechaniką.
"Realm of the Mad God Exalt" – tai permirtinis (permadeath) MMO shooteris su pikseliu grafika. Greitas, chaotiškas, kartais brutaliai sudėtingas.
"Crab Game" – satyrinis, bet labai smagus "Squid Game" stiliaus battle royale. Chaosas garantuotas.
"VRChat" – tai ne tiek žaidimas, kiek socialinė erdvė su begale modifikacijų ir mini-žaidimų. Puikiai veikia ir be VR.
Šios patirtys ypač patiks tiems, kurie nemėgsta taisyklių. Dažniausiai jos grindės bendravimu, reakcijomis į netikėtas situacijas, o ne įprastais progresijos modeliais.
Patarimai, kaip išsirinkti tinkamą "Free to Play"
Kadangi nemokamų žaidimų kiekis didžiulis, kartais sunku suprasti, nuo ko pradėti. Verta atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
Vertink atsiliepimus – Steam bendruomenė gana aktyvi. Jei žaidimas turi daugiau neigiamų nei teigiamų, geriau paieškok kito.
Pasižiūrėk gameplay vaizdo įrašus – net 2-3 minutės gali padėti susidaryti vaizdą, ar mechanika tau priimtina.
Tikrink, ar yra "pay-to-win" – kai kurie žaidimai siūlo realių pinigų pranašumus. Jei tau tai trukdo – atsisakyk iš karto.
Toks greitas filtravimas padės išvengti laiko švaistymo.
Keli bruožai, kurie išduoda kokybišką F2P projektą
Ne visi "Free to Play" žaidimai vienodi. Kai kurie iškart parodo, kad jie rimtai išdirbti.
Svarbu atkreipti dėmesį į:
Dažnus atnaujinimus – aktyvus dev support'as reiškia, kad žaidimas gyvas.
Tinkamai veikiantį matchmaking'ą – jei priešininkai per stiprūs arba per silpni, tai vargina.
Mažai bug'ų ar lag'o – kokybės indikatorius.
Turinio gylį – ar yra kas veikti po 10-20 valandų? Jei ne – greitai nusibos.
Šie aspektai padeda suprasti, ar verta skirti laiką tam projektui.
Pabaigai
"Free to play" Steam'e – tai daugiau nei tik būdas sutaupyti. Tai visavertis žaidimų segmentas, siūlantis platų spektrą patirčių. Nuo e-sporto gigantų iki nišinių eksperimentų. Svarbiausia – leisti sau išbandyti, net jei iš pirmo žvilgsnio atrodo ne tavo stiliaus. Kartais būtent netikėti projektai tampa tavo naujais favoritais.
061 -
Geriausias pasaulio šachmatininkas pralaimėjo turnyrą po "siaubingo pelės slystelėjimo"
Pasaulio šachmatų čempionas Magnusas Carlsenas ketvirtadienį pasitraukė iš internetinio turnyro po to, kai netyčia perkėlė savo dama ne į tą lauką, kad varžovas Hikaru Nakamura galėtų ją paimti karaliumi ir galiausiai laimėti partiją. Chess.com pavadino šį Carlsen'o ėjimą "siaubingu pelės paslydimu", ir jis paliko turnyrą trečioje vietoje su 15 000 JAV dolerių.
Nugalėjęs Carlseną šiame armagedono mače, Nakamura penktadienį laimėjo "Chessable Masters" turnyrą ir jo 30 000 JAV dolerių pagrindinį prizą, o tai leido jam aplenkti Carlseną šių metų daugkartinio Čempionų šachmatų turo reitinge.
Carlseno lemtingo klaidingo paspaudimo rezultatą galite pamatyti pirmiau pateiktoje ekrano nuotraukoje. Viršutiniame dešiniajame lentos kampe matyti, kaip Nakamuros karalius (juodasis) užgrobia Carlsen'o bejėgę karalienę, kurią Norvegijos didmeistris ketino perkelti į b6, kad paimtų vieną iš Nakamuros pėstininkų. Vietoj to jis užkėlė figūrą ant f6.
Akivaizdu, kad tokių dalykų pasitaiko pakankamai dažnai, todėl "pelės slystėjimas" yra įprasta. Komentatoriai iš karto suprato, kas nutiko, kai Carlsenas sureagavo, o po to ėjimas pasirodė transliacijoje.
Pelės nuslydimas pasirodo maždaug 3:30:00. Carlsenas sureaguoja prieš pasirodant jam.
Praėjusiais metais Carlsenas plačiai nuskambėjo po to, kai jis ir kiti asmenys, įskaitant patį Chess.com, apkaltino didmeistrį Hansą Niemanną sukčiavimu, o šis į tai atsakė ieškiniu.
0980 -
GameOn ir vėl sugrįžta!
Jau septintąjį sezoną skaičiuojanti didžiausia Baltijos šalyse vaizdo žaidimų paroda šiemet nusiteikusi visai nekukliai – tiesiog imti ir ištrinti visas ribas tarp virtualios ir fizinės realybių.
Jau pačiame pavadinime (GameON) užkoduotas iššūkis – realybės lankstymo žaidimas prasideda! Visą savaitgalį LITEXPO parodų ir kongresų centre:
- Vieni pirmųjų išvysit protu nesuvokiamų naujųjų technologijų pritaikymą žaidimų industrijoje;
- Nardysit tarp virtualių bei fizinių potyrių;
- Turėsit galimybę sutikti savo mėgstamiausių žaidimų kūrėjus, įsmukti į vaizdo žaidimų kūrybos užkulisius bei sudalyvauti provokuojančiose ir itin aštriose industrijos profesionalų konferencijose bei diskusijose;
- Kaifuosit nuo retos galimybės tiesiog pabūti tarp savų – dešimčių tūkstančių virtualių pramogų fanų iš viso pasaulio ir realybėje įkūnytų ekstravagantiškų vaizdo žaidimų personažų (Cosplay zona)...
Spalio 18 - 20 dienomis LITEXPO transformuosis į milžinišką virtualios realybės žaidimų kambarį, suskirstytą į kelias esmines zonas: EXPO, ESPORTS, KONFERENCIJOS bei RENGINIAI.
EXPO zona
Aukščiausios kokybės vaizdo žaidimų inovacijų pristatymas, kaip visada, - esminė renginio ašis. Bus galimybė ir patiems sumesti vieną kitą partiją, išbandyti naujausias VR bei MR technologijas, stebėti robotų kovas, dronų lenktynes ar susipažinti su talentingiausiais vaizdo žaidimų kūrėjais iš viso pasaulio. Kiekvienas stendas konkuruos dėl jūsų dėmesio, provokuos ir kvies išbandyti vis ką nors naujo.
ESPORTS zona
Aštriausia ir labiausiai kraują kaitinanti erdvė - esame pirmieji pradėję rengti gyvus ESPORTS turnyrus tūkstantinėms auditorijoms, vadinasi, ką jau ką, bet sukurti gerą vaibą tikrai mokame! Šiemet dalyvaus ne tik profesionalų komandos, bet ir jūsų mylimiausi influenceriai. Norisi pamatyti, kuo viskas prasidės ir baigsis?.. GameON, kaip sakome!
KONFERENCIJŲ zona
Bus siūloma trijų skirtingų profilių konferencijas, kad būtų įdomu, tiek industrijos profesionalams, tiek ilgamečiams vaizdo žaidimų fanams, pedagogams ar tiesiog tiems, kam smalsu, kaip kuriamas pramogų pasaulis (tiek realus, tiek virtualus). Kad pastariesiems netrūktų įspūdžių, šiemet renginyje svečiuosis kaip niekada gausus būrys influencerių, pasakojančių apie savo veiklos užkulisius ir kasdienybėje pasitaikančius kuriozus.
RENGINIŲ zona
Jei jau žadame ištrinti visas ribas tarp realybių, vadinasi, tai liečia ir patį renginio formatą. GameON bus kažkas tarp gero afterio, visą naktį trunkančio žaidimo draugo kambaryje, pasaulinio lygio konferencijos ir nerealios kokybės virtualių patirčių. Savaitgalio akcentas – taip retai Lietuvoje vykstantys Cosplay pasirodymai – konkursas. Dalyviai varžysis ne tik savo drąsa, vaizduotės lakumu, bet ir inžineriniais, grimo, dailės, muzikos, performanso meno be režisūros įgūdžiais. Bus keistas, aštru ir labai profesionalu!
1877
-
-
Šiame puslapyje naršo: 0 nariai
- Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.