Peršokti į turinį

fivem #2 FiveM Scriptinimo pamoka: "Variable" paaiškinimas, Docs naudojimas, if, then paaiškinimas


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 733 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

                                                                                         Informaciją prieš pradedant mano pamoką:

 

 Tie kurie skaitėte mano pirma pamokėle, galbūt kaikuriems nuskambėjo lyg totali nesąmone ir juoko formą ir noriu jums pranešti, kad tai iš pradžių ir buvo ant juoko formos padaryta, kad pasiektų didesni kiekį žmonių, kadangi norėjau, kad visi galėtų išvystyti mano pamokas. Tai buvo  mano pirmoji pamokėle, kitos pamokos bus ganokai rimtesnes, nebus daug pokštavimo, bus didelis demėsys skiriamas į patį programavimą/scriptinimą. Taigi nebegaišydami laiko, pradedam!

 

                                                                                                                 "Variable" Paaiškinimas:

 

 Įsivaizduokime vardas, kuris turi informacija, kitaip pasakius, funkcija. (funkcijos bus paaiškintos apačioje mano pamokėlėje)

Dabar, kad geriau įsivaizduotumėme, kas yra "Variable", panaudokime jį kodavime. (Jeigu neesate dar atsisiuntę Visual studio Code, dabar atsisiūskite, nuo čia prasideda kodų apžiūrėjimas)

Dabar tarkim sugalvojome, kad norime gauti ID, kad tam tikroje vietoje mūsų kodavime, jis būtų reikalingas, kaip pavizdys: Logams, perduoti/padėti daiktus, išrašyti baudas, rodytų ID virš galvos  ir dar žymiai daugiau.

Dabar mes paprastai negalime užeiti į fivem natives, ištraukti "GetPlayerServerId" pridėti .."gavau ID". Kadangi tam scripte nėra padeklaruota, kad tas kodas yra ne šitame kode, mum reikia pasakyti Fivemui, kad žiūrėtų viską, iki kol suras Užregistruota funkciją, GetPlayerServerId, prie to pačio priskirtų vardą jam, laisvės pasirinkimas čia. 

Dabar parodysiu jums, kaip tai viskas atroda kodavime :)

local zaidejoid = PlayerPedId()
local zaidejokordinates= GetEntityCoords(zaidejoid)
    if IsAnyVehicleNearPoint(zaidejokordinates, 5.0) then
        print("artimiausia masina rasta!")
end
 

Matote? Nėra taip sunku, jeigu anglu kalba gerai išmanote, čia turėtų būti tau  suprantama.  Dabar viską jums paeiliu paaiškinsiu, ką, koks ir kaip kodas veikia. (Noriu pasakyti, kad čia gali paklusti neaiškumų, jei kas, prašome rašyti į komentarus :) )

 

local

Ką tas "Local" Reiškia? paprasčiausiai paaiškinus, šis mūsų sukurtas varda po local, jis bus tik šitame scripte, niekur kitur. Jis pagrinde yra naudojimas, kad neužpildyti pagrindini serveri su nereikalingais vardais, kur jeigu ta patį norėsime vardą panaudoti mūsų serveryje, jis neleis, nes konfliktuosis su šitu scriptu, ir bus didžiule mėsmale. Nenaudokite be local, kadangi naudodami tiesiog "Vardas = <native čia>" Jūs galite susidurti su optimizacijos problemomis, tad nerekomenduoju be jo rašyti.

 

if

Paprasčiausiai paaiškinus, šia komanda gerai išsiverčia į lietuviu kalba, "Jeigu".  Tas if, paprasčiausiai pasaka kompiuteriui, "Jeigu asmuopadarakavos tada duokpinigu" Čia manau pats paprasčiausias paaiškinimas, negali būti paprasčiau.

 

print("artimiausia masina rasta!")

Čia manau jau turi būti savotiškai aišku, čia printuoja žodį/kodą į konsole

 

                                                                                                                                    "Funkcija ir kas tai": 

 Įsivaizduokime nupiešti  skritulį ant popieriaus, nieko nedaro, neįdomus. Dabar įsivaizduokime, kad galime padaryti, kad jis galėtų turėti fizikas, ir išliptų iš popieriaus, su funkcijų pagalba, pridedame/ sukuriame funkciją, ir tai bus įmanoma. (Galbūt netaip paaiškinau, čia mano manymų toks yra. Jeigu tikrieji programuotojai pastebėjote, kad truputi netaip paaiškinau, prašome parašyti į komentarus, maloniai atsakysiu ir pridėsiu jūsų paaiškinimą. :) )

 

                                                                                     "Pati svarbiausia šios pamokos dalis, mokėti naudotis ESX legacy/QBCORE dokumentika":

Daug kas priklauso jūsų mokėjimas iš pačių dokumentikų, kurie patys pagrindo kūrėjai sukūrė jums, kad suprastumėte, kaip, ką ir kur naudotumėte kodą iš jų pačių sukurtų. Pas abu yra begalo gerai aprašyta, viskas, kas jum reikalinga, kad pradėtumėte kurti scriptus. Aišku prie to pačio galite pasižieti ir lua dokumentika, bet manau tai būtų žymiai per daug darbo, nebent atsirinktumėte jums nesuprantamiausius dalykus iš scriptų ir žiūrėdami pro juos abu. Stenkites viska įsikalti į galvą, nes viskas yra greičiau, kai patys prisimenate kokį kodą naudoti.

Esx legacy dokumentika

QBCORE dokumentika

 

                                                  

                                                                                                                          "Kaip ir atsisveikinimas"

Aišku čia nebuvo begalo daug informacijos, bet manau jum padės jūsų keliui tapti žinomu lietuvos scripteriu. Kita pamoką mes pradėsime dirbti kurdami mūsų Patį pirmą resursą, naudodami viską, ką gavome iš šiandienos pamokėles, bei noriu tokia mini informaciją apie save pranešti. Aš nelaikau save kaip visažiniu, aš neesu nei profesionalas ant scriptinimo, aš paprasčiausiai perduodu savo žinias kitiem, lūpas į lūpa, tad geriau nepradėkite komentaruose "Oj čia cringe, tragiška" ir tokias nesamonęs, chebryte, čia nieko blogo nelinkiu, tad nelinkite ir man, tiktais noriu pozityvumo, neesu toksiškas žmogus, tad nebūkite su manimi toksiški :) . 

Taigi, čiau, iki kito antradienio :)

 

 

 

Redaguota , nario ArneLT
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), ArneLT parašė:
local zaidejoidparodykite = PlayerPedId()
local zaidejokordinatesparodykite = GetEntityCoords(playerPed)
    if IsAnyVehicleNearPoint(kordinatesparodykite, 5.0) then
        print("artimiausia masina rasta!")
end
 

Kas čia turėtų įvykti, tai nelabai suprantama, iškarto matosi klaida. Deklaruoji "zaidejoidparodykite" kintamajį, bet jo niekur nenaudoji.. vietoj to "GetEntityCoords(playerPed)" native, į argumentus įdėdi kažkokį "playerPed" kuris išviso nėra deklaruotas... manau pirma reikėtų susitvarkyti bei apžiūrėti klaidas. keep it up!

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 3 valandas(-ų), Micaso parašė:

Kas čia turėtų įvykti, tai nelabai suprantama, iškarto matosi klaida. Deklaruoji "zaidejoidparodykite" kintamajį, bet jo niekur nenaudoji.. vietoj to "GetEntityCoords(playerPed)" native, į argumentus įdėdi kažkokį "playerPed" kuris išviso nėra deklaruotas... manau pirma reikėtų susitvarkyti bei apžiūrėti klaidas. keep it up!

Ačiū už pastebėjimą, kvaila klaida iš mano pusės :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

labai sudėtingas paaiškinimas, stenkis kuo paprasčiau aiškinti, jog žmogus suprastų nemokantis iš viso nieko. Jeigu man sunku suprasti tavo paaiškinimus tai nežinau tada kaip tiems žmogeliukams kurie yra žali šituo reikalu.

  1. Paiškink tiksliau ką native duoda ir iškur gauną tą informaciją ir kas tai per informaciją.
  2. Nenaudok sunkių pavyzdžių kurie tik apkrauna galvą ir dar pasidaro daug neaiškumų.
  3. Naudok // komentarus kode, o ne aiškink kiekvieną eilutę, ir aprašyk juos kuo papraščiau.
  4. Naudok realius pavyzdžius kurie atliktų tam tikrą dalyką, nes dabartinis pavyzdys kurį parašęs nieko nepadaro ir realios naudos nėra.

Daugiau nežinau ką pasakyti, svarbu, kad stengiesi ir kažką darai, nemesk, tobulėk ir pasieksi savo tikslą.

Redaguota , nario Vidmantas.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 733 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...