Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Kokia buvo/bus pirmoji tr.priemonė (Automobilis)


Nuodas.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 970 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

239400078_501544487811716_8883572795085032971_n.thumb.jpg.80c5d2a8c250fe182228eb606535ae49.jpg239500422_166191675573407_5004526614533398371_n.thumb.jpg.32bb486176c587c549c292297d2c0f1f.jpg

 

 

aisku turiu foto ir dokumentu, ir kaip pats vairuoju, bet tau tikrai nesiruosiu cia kelt

galia buvo didinta, virs 300kw, pomelavau 350 tikrai nemokejau, gal kokie 260-270 buvo, už kažką dar tą diena regindamas mokėjau ir užsifiksavo man ta suma galvoj

 

in conclusion, rsrytis susirask gyvenima ir nustok heitint 

 

Redaguota , nario Dresta
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

33 minutes prieš, Dresta parašė:

239400078_501544487811716_8883572795085032971_n.thumb.jpg.80c5d2a8c250fe182228eb606535ae49.jpg239500422_166191675573407_5004526614533398371_n.thumb.jpg.32bb486176c587c549c292297d2c0f1f.jpg

 

 

aisku turiu foto ir dokumentu, ir kaip pats vairuoju, bet tau tikrai nesiruosiu cia kelt

galia buvo didinta, virs 300kw, pomelavau 350 tikrai nemokejau, gal kokie 260-270 buvo, už kažką dar tą diena regindamas mokėjau ir užsifiksavo man ta suma galvoj

 

in conclusion, rsrytis susirask gyvenima ir nustok heitint 

 

Sunku turbūt buvo Norgėj už šitą kibirą buchalint, Karoli.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  

7 minutes prieš, the.rsrytis parašė:

Bent kažką sukūręs turiu, visgi ne kaip nevykęs samp serverių "gaivintojas" pasižymiu.

lygiai toj pačioj srity dirbu kaip tu, bet kažkodėl pas mane portfolio didesnis per pusmetį, negu pas tave per 4 metus, įdomu kas čia iš mūsų buchalina kaip tu sakai?

Redaguota , nario Dresta
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1 minute prieš, Dresta parašė:

  

lygiai toj pačioj srity dirbu kaip tu, bet kažkodėl pas mane portfolio didesnis per pusmetį, negu pas tave per 4 metus, įdomu kas čia iš mūsų buchalina kaip tu sakai?

Parodyk tu tą savo portfolio, kiaušini.

Ar portfolio taip pat perspaustas kaip tavo 300eur taršos mokesčio, kai net pats autopliusas sako, kad apie 100eur.

https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-535-sedanas-2011-benzinas-15764667.html

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

5 minutes prieš, the.rsrytis parašė:

Parodyk tu tą savo portfolio, kiaušini.

Ar portfolio taip pat perspaustas kaip tavo 300eur taršos mokesčio, kai net pats autopliusas sako, kad apie 100eur.

https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-535-sedanas-2011-benzinas-15764667.html

pagal kw vesk kiaušini, 300kw bmw 535i, 2012m svoris apie 1800kg

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2 minutes prieš, Dresta parašė:

pagal techa ziuri, jeigu ant tech paso parasyta 300kw, tai ir deda uz tiek

vapse ko jus cia prisipisinejat xD

Bet jeigu, net butu 300kw, tarsos mokestis 550i yra maks iki 200e :D https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-550-4-4-l-sedanas-2012-benzinas-15952753.html

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1 minute prieš, the.rsrytis parašė:

nuo kada modus rašo ant tech paso? lol

Norejo kazka cia pavaidint, nelabai paejo. :D

Dabar, Dresta parašė:

*Myliu SuperGames.lt* su jum cia gincytis sitoj temoj, smirda jau xD

parodykit ka patys vairuojat

Prie ko cia dabar ka mes vairuojam? Tu cia kazkoki suda susimalei ir dabar nebeissivartai is gaidzio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 9 valandas(-ų), Detoucher` parašė:

VW Golf 1.9TDI 85kw (2001). Manau vienas geresnių automobilių pradedančiąjam vairuotojui.

Atsakant į klausimą apie mokestį, tai mano nuomone, papildomi mokesčiai žmonėms neprivers jų pirkti elektromobilių, hybridų ar kitų mažiau aplinką teršiančių automobilių (nors tarkim hybridas tik SĄLYGINAI mažiau teršia aplinką, priklauso kaip į tai pažiūrėsi). Ne iš gero gyvenimo važinėja tautiečiai su senesnėmis transporto priemonėmis, o dar vienas mokestis tikrai nepapildys jų kišenių, kad lengviau tą naujesnę transporto priemonę įsigyti. Plius, tarkim du žmonės turi vienodus automobilius, vienas per metus nuvažiuoja 10.000km, kitas 100.000km, tai manau kaip ir aišku, kuris daugiau prisideda prie šiltnamio efekto, o mokės už taršą tai abu vienodai :)

Galbūt jau nepamenu kokios kainos buvo detalių, kai turėjau Golfą, bet E60 pakabos detalės ganėtinai adekvačiai kainuoja, kaladėlių irgi visokiausių yra ir skirtinguose kainų diapazonuose. Kalbant apie muziką, tai Standard tikrai negroja gerai, HiFi jau ženkliai geriau už Standard (nekalbant apie Logic7, Individual), bet turbūt prilygsta Audi paprasčiausiai aparatūrai. Visgi ne stebuklas, bet tikrai pasitempė ties garso sistema po E46, E39 ir E38 modelių. Ne visuose E60 ėjo pilnai elektrinės sėdynės (gal E65/E66/E67/E68 visos elektrinės buvo), galėjo būti ir ne tik pusiau elektrinės sėdynės, bet ir ne odinės, o veliūrinės.

Automato tepalus keisti reikia ir tai daryti atitinkamais intervalais. Jei neaišku kada buvo atliktas keitimas, tuomet keisti ne tik tepalą, bet ir patį greičių dėžės karterį, filtrus. Tikiuosi variklio tepalus keitei dažniau, nei kas 30.000km, kaip deklaruoja gamintojas?

Dėl elektronikos sutinku. Labai išpūstas burbulas, jog daug elektronikos gedimų šiuose modeliuose. Per savo eksploatavimo laiką su elektronika problemų neturėjau, nebent skirtingai nei kiti žmonės suprantu sąvoką „elektronikos gedimai“.

Įdomiai. Nei pagal gamintojo nurodomą CO2/km kiekį nei pagal svorio/galios santykį Regitros skaičiuoklėje nesigauna tokia kaina.

Girdėjau su bazine, man visai pakankamai atrodė, aišku kai pirkausi jau, išsirinkau su Logicu ir dabar atrodo viena būtiniausių opcijų kai teko pagyventi su tuo :D

Taip, neturėjau galvoje, kad vien pilnai elektrą, bet jau visiškai nebebuvo pilnai mechaninių, kad ir pusiau elektrą daug patogiau.

Tepalus keičiau tvarkingai kas 15k, bet turiu pavyzdžių kai iki keitimo puikiai veikianti dežė, po jo sugenda per keletą tūkstančių kilometrų, žinoma, nesakau, kad čia visiems taip bus, tiesiog toks mano pasirinkimas. Trečias bmw automatas, prasukau su praeitais po 100k kilometrų, jokių bėdų, smūgiavimo vėlavimų ir panašiai neatsirado, tai tikiu, kad gamintojas ne šiaip sau deklaruoja, kad tepalai yra lifetime.
 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2021-08-26 17:59, LaurynasJ parašė:

Girdėjau su bazine, man visai pakankamai atrodė...
 

Pas mane patį HiFi, tai vieną dieną patenkintas grojimu, kitą dieną tai garso trūksta, tai žemų. Kai pribręs noras į naujesnį kėbulą persėst ir atsinaujint, tai ieškosiu, kad kuo geresnė gamyklinė aparatūra būtų, jog paskui ausys nekraujuotų.

Gamintojas daug ką deklaruoja kitaip nei yra ištikrųjų. Pradedant nuo Lifetime oro filtro, tada variklio alyva, kurią reikai keisti tik kas 30.000km (nes dedami priedai kurie ją padaro ale LongLife) na ir tavo minėtas greičių dėžės Lifetime tepalas. Dauguma gedimų su greičių dėže būtent ir atsiranda dėl to, jog mašina būna pravažiavusi 300-400 tūkstančių kilometrų ir niekada nebuvo pakeistas tepalas dėžėje, tada sugalvoja pakeisti TIK tepalą ir po keitimo sukyla visokios nuosėdos, drožlės ir panašiai, kas ir padaro tą blogą įtaką dėžės darbui ir sugadina dėžės agregatus. Dėl to dažniausiai ir siūlo forumuose/grupėse, jog kol dėžė veikia tvarkingai, nereikia keisti tepalo, nes neaišku kada jis buvo keistas, jeigu buvo keistas (jeigu mašina nėra nauja/apynaujė). O pakeitus gali prasidėt gedimai ir remontai (automatų remontai tikrai nėra pigūs). Jei jau rimtai apsiimti keisti tepalus, tai berods minėjau, jog reikia keisti ne tik tepalą, bet ir greičių dėžės tepalo karterį, filtrą ir dar berods porą detalių keičiasi. 

Reziume, tie visi LongLife ir LifeTime dalykai, tai tiesiog yra gamintojo marketingas, kaip greičiau tave priversti prisidaryt gedimų (ir ganėtinai nepigių) ir atvažiuoti į atstovybę jų tvarkyti. Žinoma, retas kuris seną auto veš į atstovybę, bet su naujais tik tą ir turės daryti, antraip prapras galiojančią garantiją. Kai slyvas neužmušamais varikliais gamino ar kai VAG gamino nemirtingą 1.9TDI buvo kiti laikai, kai svarbus aspektas buvo kokybė ir daikto ilgaamžiškumas, bet ilgainiui suprato, jog neneša pelno tokie kūriniai, nes bent jau kas liečia variklį, mažai problemų būna, tad dabar daugumos automobilių gamintojų mašinos yra itin lepios ir reikalaujančios atlikti priežiūrą laiku.

Redaguota , nario Detoucher`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 970 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...