_Lukas_

Tag mismatch, atrodo viskas gerai

Recommended Posts

Sveiki, kurdamas progreso barą susidūriau su tokia problema:

public imacp(playerid)
    {
    static float:Progress;
    Progress = (392.0 + (1*5.1));
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw2[playerid],Progress, 0.0);
    PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw2[playerid]);
    if(Progress < 100.0) SetTimerEx("imacp",100,false,"i", playerid);
    //else
    return 1;
    }

Eilutėse kur yra "progress" visose compileris meta  tag mismatch, viską dariau pagal tutorialą ir nesuprantu kas gali būti.

Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
56 minutes prieš, _Lukas_ parašė:

Sveiki, kurdamas progreso barą susidūriau su tokia problema:

public imacp(playerid)
    {
    static float:Progress;
    Progress = (392.0 + (1*5.1));
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw2[playerid],Progress, 0.0);
    PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw2[playerid]);
    if(Progress < 100.0) SetTimerEx("imacp",100,false,"i", playerid);
    //else
    return 1;
    }

Eilutėse kur yra "progress" visose compileris meta  tag mismatch, viską dariau pagal tutorialą ir nesuprantu kas gali būti.

pabandyk Progress = (392.0 + (1.0*5.1));

Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

nera tipo float, yra tipas Float

prieš 7 valandas(-ų), DirectX parašė:

Jeigu nori, kad šitas warning'as tavęs neužknistu tai pradžioje kodo parašyk

#pragma tabsize 0

https://github.com/pawn-lang/compiler/issues/304

  • Teigiamai 1
Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Kartais naujas community compileris ir man knisa protą dėl tag'ų, kurie yra tvarkingi. Dažniausiai tai sutvarkau pridėdamas null tagą, pvž:  _:kintamasis, ypač su Enum strukturų ir šiaip kintamujų tikrinimu.

50 minutes prieš, marcus parašė:

nera tipo float, yra tipas Float

https://github.com/pawn-lang/compiler/issues/304

Teisingai, float nėra nes jis yra taip vadinamas minkštasis tag'as, ir jie gali pavirsti į įprastą kintamąjį, o kietieji tagai prasideda iš didžiosios raidės ir niekada nesikaitalioja su kitais kintamaisiais. Logiška, nematau, ne dirty way paversti float'ą į skaitinę reikšmę, tam jau reikia papildomos pagalbos iš kompiliatoriaus.

Redaguota , nario Dovias
  • Teigiamai 1
Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

  • Å iame puslapyje narÅ¡o:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.