Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Minecraft serverio talpinimas namų serveryje


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1346 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, esu įpusėjas serverio kūrimo procese, kilo klausimas, kokių specifikacijų kompiuterio reikėtų serverio talpinimui?

Minecraft serveris: 

1.12.2 Spigot

/skywars/bedwars/skyblock plugins

apie 40 pluginų.

Norėčiau, kad be lagų tilptu 20-30 žaidėjų į serverį.

 

Turiu namuose "serverį" Jį dažniausiai naudojau svetainių talpinimui.

Man įdomu, ar išeitu ant jo mc serverį su tokiais specs:

CentOS 7 64 bit

Intel Atom® Processor D425 1.80 GHz

DDR3 4GB Ram 800Mhz

HDD

100mbps wired internetas

Viliuosi, kad 10 žaidėjų atlaikys serveris dėl prąsto procesoriaus, bet būtų įdomų žinoti kas labiau išmano apie tokius dalykus.

Redaguota , nario Arm1nas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveikas. Jeigu nori kokybiško žaidimo, siūlyčiau nežaisti su tokiu serveriu ir namų internetu. Geriau paaukok per mėnesį 40-50 eur ant dedikuoto serverio iš duomenų centro, kur bus 99% uptime. Nes tavo cpu yra 1 branduolio. Paleidus serverį, nebus jokio rezervo, ko pasekoje bus stiprūs lagg bei serverio reboot, nes jis pakibs. Kas seks toliau nuo max apkrovos tai jis kais, o kaip aušinsi? Aišku, jeigu yra didelis noras, pirmyn. Išsimėginsi ir matysi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

CPU, vieno core ir dviejų threadų po 1.8 GHz iš idėjos turėtų užtekti Minecraft serveriui, tačiau vistiek tai yra smarkiai per mažai bet kokiam normalesniam žaidimui. Naudojamas procesorius būtų per silpnas apdoroti net paprastas JVM sunčiamas instrukcijas. Minecraft serveris yra single-threaded procesas (nepaisant kelių dalių ir įskiepių, kurie gali naudoti atskirus Java Runnables veikimui ant atskiro thredo ar async task'us), kuris dar privalės komunikuoti su tavo serveryje esančiu HDD, kas pridės papildomą tiesioginę iowait apkrovą naudojamam procesoriui.

Minecraft serveriai yra stipriai priklausomi nuo disko greičio, tad HDD gali ypač sulėtinti serverio pasaulio užkrovimo laiką ir pačio serverio darbą. Naudojant Creative / Spectator rėžimus ir skraidant po pasauli tai stipriai pasijaustų, tačiau jei serveris skirtas būtų tik minižaidimams, kuriuos paminėjai, problemų teoriškai neturėtų kilti, nes naudojami uždari pasauliai.

Tik čia pradeda didėti RAM svarba, kai šiuos minižaidimų pasaulius reikia užkrauti ir laikyti juos užkrautus atmintyje. Jei bus naudojamas tik vienas serveris (be bungee, papildomų serverių), 4 GB iš idėjos turėtų užtekti, jei bus talpinami tik tokie rėžimai, kuriuos paminėjai. 

Svarbu, kad OS būtų atskira HDD particija skirta swap atminčiai, taip sudarant mažesnę tikimybę serverio crash'ams dėl RAM trūkumo paaukojant šiek tiek galimo performance.

Mano nuomone čia svarbiausia pasirinkti pačią serverio platformą (pvz. naudoti optimizuotą PaperMC), optimizuoti Java bei jo Garbage Collector konfigūracija, kruopščiai atrinkti pačius pluginus, nes bet koks memory leakas ar praleista potenciali optimizacija serveriui gali būti tragiška ir šio TPS kris drastiškai.

Rekomenduoju stebėti serverio timings (/timings komanda), detali ataskaita parodo, kuris įskiepis ir jo funkcija / Minecraft funkcija tiesiogiai stabdo serverio darbą. Taip pat naudoti pačio serverio procesų stebėjimo programas, pvz. legendinį htop, ir žiūrėti, ar neviršijamas RAM, nepradedama kaupti duomenų swap'e, kas vėl būtų kirtinis momentas serveriui ir šis pradėtų strigti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), nogalosa parašė:

CPU, vieno core ir dviejų threadų po 1.8 GHz iš idėjos turėtų užtekti Minecraft serveriui, tačiau vistiek tai yra smarkiai per mažai bet kokiam normalesniam žaidimui. Naudojamas procesorius būtų per silpnas apdoroti net paprastas JVM sunčiamas instrukcijas. Minecraft serveris yra single-threaded procesas (nepaisant kelių dalių ir įskiepių, kurie gali naudoti atskirus Java Runnables veikimui ant atskiro thredo ar async task'us), kuris dar privalės komunikuoti su tavo serveryje esančiu HDD, kas pridės papildomą tiesioginę iowait apkrovą naudojamam procesoriui.

Minecraft serveriai yra stipriai priklausomi nuo disko greičio, tad HDD gali ypač sulėtinti serverio pasaulio užkrovimo laiką ir pačio serverio darbą. Naudojant Creative / Spectator rėžimus ir skraidant po pasauli tai stipriai pasijaustų, tačiau jei serveris skirtas būtų tik minižaidimams, kuriuos paminėjai, problemų teoriškai neturėtų kilti, nes naudojami uždari pasauliai.

Tik čia pradeda didėti RAM svarba, kai šiuos minižaidimų pasaulius reikia užkrauti ir laikyti juos užkrautus atmintyje. Jei bus naudojamas tik vienas serveris (be bungee, papildomų serverių), 4 GB iš idėjos turėtų užtekti, jei bus talpinami tik tokie rėžimai, kuriuos paminėjai. 

Svarbu, kad OS būtų atskira HDD particija skirta swap atminčiai, taip sudarant mažesnę tikimybę serverio crash'ams dėl RAM trūkumo paaukojant šiek tiek galimo performance.

Mano nuomone čia svarbiausia pasirinkti pačią serverio platformą (pvz. naudoti optimizuotą PaperMC), optimizuoti Java bei jo Garbage Collector konfigūracija, kruopščiai atrinkti pačius pluginus, nes bet koks memory leakas ar praleista potenciali optimizacija serveriui gali būti tragiška ir šio TPS kris drastiškai.

Rekomenduoju stebėti serverio timings (/timings komanda), detali ataskaita parodo, kuris įskiepis ir jo funkcija / Minecraft funkcija tiesiogiai stabdo serverio darbą. Taip pat naudoti pačio serverio procesų stebėjimo programas, pvz. legendinį htop, ir žiūrėti, ar neviršijamas RAM, nepradedama kaupti duomenų swap'e, kas vėl būtų kirtinis momentas serveriui ir šis pradėtų strigti.

Supratau, ačiū už įšsamų atsakymą. Jeigu pasikeisčiau į ssd, kaip suprantu viskas pagreitėtu? Ir kaip suprasti, kad OS turėtų atskirą particiją swap memory? Ta prasme man and disko reikėtų sukurti dvi particijas, vienoje talpinti OS, kitoje minecraft serverį? Tokių dalykų nelabai išmanau. Aš nenaudoju bungee serverio, bet taip pat turiu survival pasaulį kaip pagrindinį, įdėja kilo pridėti minigames vėliau. Taip pat, kokią os būtų geriausiai naudoti? Aš naudojau CentOS 7, hostingau svetaines be problemų, nes resursų daug ir nereikėjo, dabar apie tai reikia daugiau pagalvoti ? Ir išbandysiu Paper 1.12.2

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, Arm1nas parašė:

Supratau, ačiū už įšsamų atsakymą. Jeigu pasikeisčiau į ssd, kaip suprantu viskas pagreitėtu? Ir kaip suprasti, kad OS turėtų atskirą particiją swap memory? Ta prasme man and disko reikėtų sukurti dvi particijas, vienoje talpinti OS, kitoje minecraft serverį? Tokių dalykų nelabai išmanau. Aš nenaudoju bungee serverio, bet taip pat turiu survival pasaulį kaip pagrindinį, įdėja kilo pridėti minigames vėliau. Taip pat, kokią os būtų geriausiai naudoti? Aš naudojau CentOS 7, hostingau svetaines be problemų, nes resursų daug ir nereikėjo, dabar apie tai reikia daugiau pagalvoti ? Ir išbandysiu Paper 1.12.2

Jis turėjo omeny apie SWAP particiją. Realiai galima kurti .img failą ir jame laikyti SWAP arba kurti tiesiog atskirą particiją SWAP (būna ext4 ir tiesiog SWAP užvadinta ir jaučiu apie šitą variantą kalbėjo).

Servuose kuriuose reikia daugiau RAM, sukuriu .img failą ir pamirštu, buvo uptime 222 dienos ir jokio smigimo.

Bet asmeniniame home server kuriame sukasi daug programų tai naudoju zram kuris testuose geriau veikia nei paprastas swap.

image.png.a43c3d5b948720d2f79b87f25ff71da6.png

https://www.techrepublic.com/article/how-to-enable-the-zram-module-for-faster-swapping-on-linux/

 

 

Redaguota , nario Driver007
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), Arm1nas parašė:

Supratau, ačiū už įšsamų atsakymą. Jeigu pasikeisčiau į ssd, kaip suprantu viskas pagreitėtu? Ir kaip suprasti, kad OS turėtų atskirą particiją swap memory? Ta prasme man and disko reikėtų sukurti dvi particijas, vienoje talpinti OS, kitoje minecraft serverį? Tokių dalykų nelabai išmanau. Aš nenaudoju bungee serverio, bet taip pat turiu survival pasaulį kaip pagrindinį, įdėja kilo pridėti minigames vėliau. Taip pat, kokią os būtų geriausiai naudoti? Aš naudojau CentOS 7, hostingau svetaines be problemų, nes resursų daug ir nereikėjo, dabar apie tai reikia daugiau pagalvoti ? Ir išbandysiu Paper 1.12.2

Teoriškai, taip, pasikeitus į SSD visas Minecraft serverio darbas bendrai turėtų pagreitėti. Swap particija kuriama įdiegiant OS, pasirinkus automatinį particijų kūrimą dažniausiai ji ir bus sukuriama, jei ne, lieka rankinis particijos atskyrimas. 

CentOS 7 yra neblogas pasirinkimas dėl pastarosios lengvumo, tačiau patogesnis ir stabilesnis variantas, bent jau iš mano patirties, Minecraft serveriams yra Debian šeimos Linux OS, kad ir ta pati Debian distribucija ar Ubuntu. Tik reikėtų atkreipti dėmesį, kad įsirašant labiau "pilną" OS, reikėtų išsijungti nenaudojamus servisus (apache, mail, desktop ir pan.), nes serveris ir taip silpnas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 10 valandas(-ų), nogalosa parašė:

Teoriškai, taip, pasikeitus į SSD visas Minecraft serverio darbas bendrai turėtų pagreitėti. Swap particija kuriama įdiegiant OS, pasirinkus automatinį particijų kūrimą dažniausiai ji ir bus sukuriama, jei ne, lieka rankinis particijos atskyrimas. 

CentOS 7 yra neblogas pasirinkimas dėl pastarosios lengvumo, tačiau patogesnis ir stabilesnis variantas, bent jau iš mano patirties, Minecraft serveriams yra Debian šeimos Linux OS, kad ir ta pati Debian distribucija ar Ubuntu. Tik reikėtų atkreipti dėmesį, kad įsirašant labiau "pilną" OS, reikėtų išsijungti nenaudojamus servisus (apache, mail, desktop ir pan.), nes serveris ir taip silpnas.

Užsisakiau ssd, pasikeičiau į Paper, paskaityt reikės internete dėl to swab partition, bandysiu :D Dar vienas klausimas yra, kiek ramų man dėti ant Minecraft serverio, kad užtektu ir kompui jei 4GB yra?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 10 valandas(-ų), Arm1nas parašė:

Užsisakiau ssd, pasikeičiau į Paper, paskaityt reikės internete dėl to swab partition, bandysiu :D Dar vienas klausimas yra, kiek ramų man dėti ant Minecraft serverio, kad užtektu ir kompui jei 4GB yra?

Pradžiai užteks ir 4GB

image.thumb.png.ed65b4fe3f6214df55d26a203974f753.png

Bet su tuo atom cpu, abejoju ar kažką nuveiksi ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 11 valandas(-ų), Arm1nas parašė:

Užsisakiau ssd, pasikeičiau į Paper, paskaityt reikės internete dėl to swab partition, bandysiu :D Dar vienas klausimas yra, kiek ramų man dėti ant Minecraft serverio, kad užtektu ir kompui jei 4GB yra?

Javai dėti 3-3.5 GB RAM allocationą, pradžiai manau gali išsibandyti su daugiau. Jei kils bėdų, bandyti mažinti.

Dar rekomenduoju pasirūpinti atitinkamais RAM optimizacijos flag'ais, kad RAM atmintis būtų tvarkoma optimaliau. PaperMC optimizuotus flag'us galima rasti čia: https://aikar.co/2018/07/02/tuning-the-jvm-g1gc-garbage-collector-flags-for-minecraft/

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1346 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...