Peršokti į turinį

Buildų rinkimas/verslas ??? Padiskutuokim


Neskvik

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1610 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Senai tiek prisijuokiau blemba :D
 

prieš 4 valandas(-ų), AurelijusRS parašė:

Kol viską darysi iš namų, tai išsiversi ir su dalių garantiniu iš supplier'io. Jeigu motherboard'ui suteikiama 2 metai, tai gali sakyti, kad bendras surinkto kompiuterio garantinis yra 2 metai. O vaizdo plokšte ar ten RAMai bus 1 metai, priklausomai nuo to, kokį garantinį suteiks tavo dalių tiekėjas. Vėliau, jeigu pavyks pasiekti gerų rezultatų, galima bus ieškotis ir geresnių būdu garantiniui.

Operacinę verslo dalį, tai išmoksi greitai su laiku, tik va marketingo dalis bus sudėtinga, bet įmanoma.

Taip išeina, kad visi skytechai, kilobaitai, itretardai, 1a ir likusios panašios lietuviškos kontoros iš namų dirba. Nes visi tėra perekūpai, perkantys viską iš tų pačių tiekėjų, ir automatiškai garantinį tvarkančiais per juos.

Citata

Dėl dalių keitimo, tai nemanau, kad reikia verstis per galvą, pirkti detales Lietuvoje, kad klientas kuo greičiau atgautų kompiuterį. Šitam reikale, tavo profit margin'ai bus siauri, todėl bet kokios, papildomos išlaidos suės tavo pelno dalį. Manau dvi savaitės laukimo yra visai normalu. Galima tiesiog užsisakyti greitesnį dalies delivery, sumokant daugiau pinigų kurjeriui. Tai tiesiog prieš perkant, kai siųsi visas sąlygas, įterpk, kad gedimo atveju, galimas standartinis variantas iki 2 savaičių arba greitasis variantas iki 1 savaitės, bet už jį moka pirkėjas, kad padengti kurjerio kaina, kuri turėtų būti ne daugiau 15eur.

prieš 5 valandas(-ų), NTQ parašė:

Tame esmė. Turėsi siųsti pagal detalę. Bet iš kur žinosi, kuri sugedusi ar blogai veikia be atsarginių detalių išbandymui? Be to, jeigu atsiveši iš užsienio ir ji turės gamyklinį broką, kas tada? Negi pasakysi palauk klientui dar 2 sav. ar kelis mėnesius kol gamintojas pakeis/pataisys?

lietuvos tiekėjai tikrai pasižymi greitu garantiniu aptarnavimu

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Dažniausiai reikalus tvarkyt per gamintojo EU atstovybę ar per užsienio tiekėją būna net greičiau, nei su lietuviais aiškintis. Nes vakaruose praktiškai visada dalys keičiamos iškart, o ne πsamasi su remontais ir klientų kantrybės išbandymais.
O dėl diferencijuoto garantinio.. šiaip didžiosios firmos (EVGA ir pan.) siūlo kažką panašaus - sumoki užstatą, ir naują dalį išsiunčia iškart, nelaukiant tavo išsiųstos gavimo. Užstatą, savaime aišku, jiems gavus detalę, atgauni.
 

prieš 2 valandas(-ų), AurelijusRS parašė:

Jeigu surinkinėji kompiuteris, turi mokėt atlikti ir paprastą diagnostiką. Yra įrankiai tam, specialiai stacionariems kompiuteriams. Jeigu sudėsi kompiuterį ir jis neįsijungs, tikrinsi vienus dalykus, jeigu įsijungs, bet nebus vaizdo ar neužbootins windowsu, tikrinsi kitus dalykus. Dėl atsarginių detalių tai taip, teks jas susipirkti arba turėti surinkus testavimo kompiuterį, į kurį galima būtų įkišti užsakytas detales, kad patikrinti ar jos veikia. Nebūna brokas kas antrai detalei užsakytai, jeigu pasirenki ilgai prekiaujantį ir daug gerų atsiliepimų turintį supplier'į. Tai tokiais išimtiniais atvejais, kai užsakai detales, sudedi kompiuterį ir jis tiesiog neveikia ar nefunkcionuoja kaip reikia, teks greitai nustatyti, kame problema ir užsakyti tą detalę iš Lietuvos, kas padės prarasti dalį ar net visą tavo pelną, kurį gavai iš to build'o. Geresnis variantas būtų susirinkti pakankamai gerą kompiuterį ir laikyti jį kaip replacement'ą, tuomet jeigu kažkas nutinka su pirkėjo užsakytu kompiuteriu, gali tiesiog nusiųsti jam kitą kompiuterį, laikinai. Vienu ar kitu būdu, išlaidos bus ir tokiais atvėjais mokėsi iš savo kišenės.

Jei renkami kompai su naujom dalim, tai daugiau "paprastos diagnostikos" daryt ir nereikės. Troubleshootini, išsiaiškini, kuri(-ios) dalys brokuotos ir broką siunti atgal. Jokiais board level repair'ais savęs užverst nereiks. Vienintelis kabliukas - priklausomai nuo gamintojo/tiekėjo, reiks mokėt už siuntimą iki jų. Return'us dažniausiai patys apmoka.

Nebūna brokas kas antrai detalei užsakytai, jeigu pasirenki ilgai prekiaujantį ir daug gerų atsiliepimų turintį supplier'į, nes prekių kokybė priklauso ne nuo tiekėjo, kuris tik sandėlyje marinuoja, o nuo gamintojo. Ir didžioji dauguma nėra suinteresuoti gauti krūva broko atgal. Iki ~2% grąžint garantiniui - praktiškai norma, priklausomai nuo to, apie kokias būtent dalis eina kalba.

Tavo minėtos bėdos prasidėtų su naudotom dalim ir/ar nusprendus stumdyt prailgintus garantinius. 

Citata

Bet su tuo garantiniu iškyla daugiau problemų ateityje, todėl kaip ir minėjau, autoriui reikės ieškotis geresnių sprendimų ar įmonių, kurios jo surinktam kompiuteriui suteiktų bendrą garantinį. Reikia outsourcinti taisymą kitiems, kai tik bus proga, nes pačiam rinkti ir poto taisyti tuos kompiuteris, jei problema kils dėl pirkėjo kaltės, nėra protinga. Tai ilgainiui suvalgys visą ar didžiają dalį pelno.

Outsourcinimas kaip tik būtent pradžioje kažką duotų. Su pakankamu kiekiu, pradėtų atsipirkt jau ir įranga/medžiagos/darbuotojai/laikas. Nes remontininkai, bent mano žiniai, labdara dažniausiai neužsiima ir patys nori užsidirbti. ?

prieš 17 valandas(-ų), NTQ parašė:

Reiškiasi blogai. Nesi matęs didelių korporacijų gamyklos? Visi darbuotojai su apsaugomis, net ir Kinijoje (let that sink in, koks tavo low standard). Autorizuoti servisai taip pat naudojasi gamintojų nurodymais, kas liečia ESD. Pakanka perbraukti 1 plokštę su kita bededant, sukursi mažą žiežirbą, kuri laisvai sugadins 1 arba dvi detales (prie kurios prisilietė).

P. s. lauke 86%, kartais siekia iki 95% drėgnumas žemią. Drėgni kambariai gali aktyvuoti vandens indikatorius, kurie voidina garantinį. Nežinau kokio galingumo Jūsų radiatoriai, tačiau be šildomų grindų niekaip nebūtų karšta kambaryje, kas reiškiasi drėgmė labai sunkiai pasišalina, puikus laikas pelėsiui susidaryti.

P. s. s. radiatoriai kaip tik tave įelektrins. Jeigu neklystu, Skytech deda su apsaugomis..

https://physics.stackexchange.com/questions/233065/does-temperature-have-any-effect-on-static-electricity/233067

Vandens indikatoriai ant stacionarių PC dalių? Įdomu, pas kokį gamintoją čia tokie cirkai.

Dėl drėgmės - žiemą drėgmė patalpose kaip tik mažiausia bėda, nebent komunalininkai tavęs nekenčia ir atjungė šildymą. O jei drėgmė iš ties didelė - kentės toli gražu ne tik elektronika...

Pakanka perbraukti 1 plokštę su kita bededant, sukursi mažą žiežirbą, kuri laisvai sugadins 1 arba dvi detales (prie kurios prisilietė). Žodžiu, nieko liest negalima. Kaip dabar kompą surinkt?

O dėl naivaus tikėjimo, kad visi pagal knygutes dirba, teko matyt ne kartą, kaip skyteche, kilobaite ir pas kelis jų konkurentus kompai sudėti su RAM kaulais ne vietoje, belekaip pritvirtintais (ir iš vis nepritvirtintais) aušintuvais ir in general netvarkingai. Padaręs 0,7 vis tiek nesupratau, kaip jiem dar gali apsauga nuo ESD rūpėt, jei kai kurie (nekalbu už visus) nesugeba net detalių manualų atsiverst :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), Marichuana` parašė:

Senai tiek prisijuokiau blemba :D
 

Taip išeina, kad visi skytechai, kilobaitai, itretardai, 1a ir likusios panašios lietuviškos kontoros iš namų dirba. Nes visi tėra perekūpai, perkantys viską iš tų pačių tiekėjų, ir automatiškai garantinį tvarkančiais per juos.

lietuvos tiekėjai tikrai pasižymi greitu garantiniu aptarnavimu

  Parodyti paslėptą tekstą

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Dažniausiai reikalus tvarkyt per gamintojo EU atstovybę ar per užsienio tiekėją būna net greičiau, nei su lietuviais aiškintis. Nes vakaruose praktiškai visada dalys keičiamos iškart, o ne πsamasi su remontais ir klientų kantrybės išbandymais.
O dėl diferencijuoto garantinio.. šiaip didžiosios firmos (EVGA ir pan.) siūlo kažką panašaus - sumoki užstatą, ir naują dalį išsiunčia iškart, nelaukiant tavo išsiųstos gavimo. Užstatą, savaime aišku, jiems gavus detalę, atgauni.
 

Jei renkami kompai su naujom dalim, tai daugiau "paprastos diagnostikos" daryt ir nereikės. Troubleshootini, išsiaiškini, kuri(-ios) dalys brokuotos ir broką siunti atgal. Jokiais board level repair'ais savęs užverst nereiks. Vienintelis kabliukas - priklausomai nuo gamintojo/tiekėjo, reiks mokėt už siuntimą iki jų. Return'us dažniausiai patys apmoka.

Nebūna brokas kas antrai detalei užsakytai, jeigu pasirenki ilgai prekiaujantį ir daug gerų atsiliepimų turintį supplier'į, nes prekių kokybė priklauso ne nuo tiekėjo, kuris tik sandėlyje marinuoja, o nuo gamintojo. Ir didžioji dauguma nėra suinteresuoti gauti krūva broko atgal. Iki ~2% grąžint garantiniui - praktiškai norma, priklausomai nuo to, apie kokias būtent dalis eina kalba.

Tavo minėtos bėdos prasidėtų su naudotom dalim ir/ar nusprendus stumdyt prailgintus garantinius. 

Outsourcinimas kaip tik būtent pradžioje kažką duotų. Su pakankamu kiekiu, pradėtų atsipirkt jau ir įranga/medžiagos/darbuotojai/laikas. Nes remontininkai, bent mano žiniai, labdara dažniausiai neužsiima ir patys nori užsidirbti. ?

 

Nesuprantu kam tu lygini tokias įmones kaip skytech ir 1a su įmone, kuri turi vieną fizinį ofisą ir jame sandeliuoja savo užsakytas dalis ir kompiuterių build'us. Pasižiūrėk į skytech prekių pasiūlą ir pamąstyk kokio dydžio jų inventorius. Kiek logistikos ir sandeliavimo sprendimų įeina į jų verslą. Čia žmogus nori surinkinėti kompiuterius, pagal užsakymą ir tiek. Iš kur tokias išvadas padarei, aš neįsivaizduoju.

Dėl garantinio, tai nesu susidūręs ir perdaug neišmanau, bet tavo minėtas variantas su užstatu visai gerai skamba. Kas liečia dalių pirkimą, tai žinoma, kad ne nuo mažmenininko priklausys detalės kokybė, bet gali pasirinkti tokį tiekėją, kuris užsakinėja dalis iš didmeninės kompanijos, kuri sėkmingai prekiauja 20 metų. Kadangi didmenininkas su tavim neturi apie ką kalbėti, pasikliausi mažmenininko atsiliepimais ir jo track record'u.

Nežinau kaip temos autorius sugebės outsourcinti remonto paslaugas, kai neturi, nei vieno pardavimo. Pirma, bent metus tegu gauna pastovių užsakymų ir neįlenda į minusą, poto kai pasistatys operational side, galės pradėti dairytis geresnių sprendimų.

Profit margin'ai šitam verslo modeliui yra labai smulkūs, todėl troubleshooting pusę, geriau palikti sau, bent pradžioje. Pirmus metus jis tikrai negaus daug užsakymų, todėl ir troubleshooting'o nebus daug. Apie darbuotojų samdymą nėra nei kalbos. Teks pačiam viską daryti, jeigu nori pradėti su next to nothing investicijom. Jeigu turėtų 20k eurų kapitalą, tuomet būtų kita kalba.

Nereikia bristi į gilius vandenis iš karto, o užsiimti tuo kaip hobiu pirma, kad patestuoti rinkos paklausą. Metus laiko gali tuo build'inimu užsiimti ir tai daryti už centus, kad įgauti patirties, sužinoti kokius užsakymus dažniausiai žmones atlieka, išsiaiškinti geriausius būdus dalių užsakymams ir gerai pasidomėti visais garantinių polisais. Tuomet, jeigu bent išeisi ant 0, galima bus investuoti kažkiek pinigėlio ir bandyti partneriautis su įmonėmis. Lietuvoje pardavinėdamas vistiek konkuruosi pagrinde ant kainos, todėl reikia tokių tiekėjų, kurie galėtų suteikti discount'us ar žemesnes kainas, kaip reguliariam klientui. O kas su tavim norės kalbėtis, kai niekas nėra realizuota ir negali parodyti jokio track record.

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prieš 1 valandą, AurelijusRS parašė:

Nesuprantu kam tu lygini tokias įmones kaip skytech ir 1a su įmone, kuri turi vieną fizinį ofisą ir jame sandeliuoja savo užsakytas dalis ir kompiuterių build'us. Pasižiūrėk į skytech prekių pasiūlą ir pamąstyk kokio dydžio jų inventorius. Kiek logistikos ir sandeliavimo sprendimų įeina į jų verslą. Čia žmogus nori surinkinėti kompiuterius, pagal užsakymą ir tiek. Iš kur tokias išvadas padarei, aš neįsivaizduoju.

Dėl garantinio, tai nesu susidūręs ir perdaug neišmanau, bet tavo minėtas variantas su užstatu visai gerai skamba. Kas liečia dalių pirkimą, tai žinoma, kad ne nuo mažmenininko priklausys detalės kokybė, bet gali pasirinkti tokį tiekėją, kuris užsakinėja dalis iš didmeninės kompanijos, kuri sėkmingai prekiauja 20 metų. Kadangi didmenininkas su tavim neturi apie ką kalbėti, pasikliausi mažmenininko atsiliepimais ir jo track record'u.

Nežinau kaip temos autorius sugebės outsourcinti remonto paslaugas, kai neturi, nei vieno pardavimo. Pirma, bent metus tegu gauna pastovių užsakymų ir neįlenda į minusą, poto kai pasistatys operational side, galės pradėti dairytis geresnių sprendimų.

Profit margin'ai šitam verslo modeliui yra labai smulkūs, todėl troubleshooting pusę, geriau palikti sau, bent pradžioje. Pirmus metus jis tikrai negaus daug užsakymų, todėl ir troubleshooting'o nebus daug. Apie darbuotojų samdymą nėra nei kalbos. Teks pačiam viską daryti, jeigu nori pradėti su next to nothing investicijom. Jeigu turėtų 20k eurų kapitalą, tuomet būtų kita kalba.

Nereikia bristi į gilius vandenis iš karto, o užsiimti tuo kaip hobiu pirma, kad patestuoti rinkos paklausą. Metus laiko gali tuo build'inimu užsiimti ir tai daryti už centus, kad įgauti patirties, sužinoti kokius užsakymus dažniausiai žmones atlieka, išsiaiškinti geriausius būdus dalių užsakymams ir gerai pasidomėti visais garantinių polisais. Tuomet, jeigu bent išeisi ant 0, galima bus investuoti kažkiek pinigėlio ir bandyti partneriautis su įmonėmis. Lietuvoje pardavinėdamas vistiek konkuruosi pagrinde ant kainos, todėl reikia tokių tiekėjų, kurie galėtų suteikti discount'us ar žemesnes kainas, kaip reguliariam klientui. O kas su tavim norės kalbėtis, kai niekas nėra realizuota ir negali parodyti jokio track record.

Skytech turi kelis fizinius kioskus ir tiek. Visa logistika - užsakyt iš krūvos didmenininkų, sumest viską į krūvą kioskely ir atiduot/išsiųst. Praktiškai visos panašios lietuviškos IT parduotuvės daro ta patį, ir mano išvados iš užsakymų iš tokių parduotuvių - net nebando slėpt, kokie tiekėjai. Palieka amžinai shipping label'ius ant pakuočių iš ALSO/ACC distribution ir panašiai. Pristatymo laikas irgi ilgesnis, nei turėtų būt, jei keliautų tiesiai iš nuosavo sandėlio - sekančią dieną įmanoma gaut tik į jų kioskėlį.. nes į juos pastoviai plaukia siuntos iš tiėkėjų :D. Sandėlius savo turi nebent visokie pigu.lt/Technorama/Topocentras ir panašūs "gigantai".

Grįžtant prie remontų, nebent turi omeny, kad geriau tiesiog pradžioje naudotų/pogarantinių dalių remontais neužsiimt, remonto atveju greičiausiai tiesiog tektų nešt kažkam taisyt. Nes investuot į normalią remonto įrangą, spėju, kad nesugebėtų, ypač mačius diskusiją aukščiau, kaip pakraupo dėl ESD apyrankių+pirštinių už 4 eurus.

Aplamai, jei vykdytų legaliai veiklą, ir susidėtų su artimais tiekėjais, "ant kainos" konkuruot - be šansų. Kitu atveju belieka vaikams smegenis praplaut su konkursais, RGB mirgalkėm ir prekiaut brangiau, nei didesni konkurentai :D:D :D :D
O jei vykdytų šėšėlyje, turės problemų parduodant bet ką, kas surinkta su naujom dalim ir kainuoja brangiau nei ~500eur.  

Redaguota , nario Marichuana`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

46 minutes prieš, Marichuana` parašė:

Skytech turi kelis fizinius kioskus ir tiek. Visa logistika - užsakyt iš krūvos didmenininkų, sumest viską į krūvą kioskely ir atiduot/išsiųst. Praktiškai visos panašios lietuviškos IT parduotuvės daro ta patį, ir mano išvados iš užsakymų iš tokių parduotuvių - net nebando slėpt, kokie tiekėjai. Palieka amžinai shipping label'ius ant pakuočių iš ALSO/ACC distribution ir panašiai. Pristatymo laikas irgi ilgesnis, nei turėtų būt, jei keliautų tiesiai iš nuosavo sandėlio - sekančią dieną įmanoma gaut tik į jų kioskėlį.. nes į juos pastoviai plaukia siuntos iš tiėkėjų :D. Sandėlius savo turi nebent visokie pigu.lt/Technorama/Topocentras ir panašūs "gigantai".

Grįžtant prie remontų, nebent turi omeny, kad geriau tiesiog pradžioje naudotų/pogarantinių dalių remontais neužsiimt, remonto atveju greičiausiai tiesiog tektų nešt kažkam taisyt. Nes investuot į normalią remonto įrangą, spėju, kad nesugebėtų, ypač mačius diskusiją aukščiau, kaip pakraupo dėl ESD apyrankių+pirštinių už 4 eurus.

Aplamai, jei vykdytų legaliai veiklą, ir susidėtų su artimais tiekėjais, "ant kainos" konkuruot - be šansų. Kitu atveju belieka vaikams smegenis praplaut su konkursais, RGB mirgalkėm ir prekiaut brangiau, nei didesni konkurentai :D:D :D :D
O jei vykdytų šėšėlyje, turės problemų parduodant bet ką, kas surinkta su naujom dalim ir kainuoja brangiau nei ~500eur.  

Nu taip, bet yra skirtumas tarp elektronikos prekių parduotuvės ir vien kompiuterių build'inimo. Inventorius platesnis, produktų asortimentas didesnis, didesnė operacija. Kiek sandeliuose laiko nežinau, bet, kad savo logistikos sprendimų nenaudoja, tai nesistebiu. Outsourcina disctribution'ą, bet dideliais margin'ais turbūt irgi negali pasigirti. Tuo labiau, kai rinkoje pagrindinis rodiklis yra kaina. 

Nereikia konkuruoti su elektroninių prekių parduotuvėmis. Temos autorius nori atlikti tik kompiuterių build'ą, nišinei rinkai. Jam reiktu fokusuotis į gaming kompiuterius ir pasiūlyti kažką, ko žmonės norėtų, bet negali gauti pas dabartinius konkurentus. Kaip ir minėjau - kažkokių unikalių korpusų, su tam tikru dizainu ar tomis pačiomis šviesomis.

Nepamiršk, kad build'inime klientas moka daugiau už pardavėjo žinias, kurios padės sudėti kompiuterį, pagal jo norus, nebe vien commodity parduodi, bet ir service.

Nenoriu daug ginčytis, nes nežinau kokia rinka Lietuvoje tokių dalykų, reiktu pasidomėti daugiau.

Redaguota , nario AurelijusRS
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1610 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...