Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

GTA 5 SITUACIJA - GERIAU už SAMP?


LocoM

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1792 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, noriu padiskutuoti ir išsiaiškinti dabartinę gta 5 serverių situacija, kiek esu girdėjęs maksimalus žaidėjų skaičius serveryje tesiekia 32 žaidėjus - tai manau yra pirmas dalykas kuris atbaido nuo šio pasirinkimo. Kita vertus gal turite daugiau informacijos kaip sekasi su gta 5 serveriai lietuvių bendruomenėje ir apskritai visame pasaulyje.

 

Ar gta 5 ateityje bus geriau už samp, o gal jau dabar taip yra?

RENKIESI SAMP ar GTA 5 - KODĖL?

  • Teigiamai 2
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nežinau kaip dėl FiveM, bet kuriant rageMP serverį žaidėjų limitas tikrai ne 32. Šiai akimirkai serveris gali talpinti 100 žaidėjų ir ateityje su naujomis versijomis žadama skaičių vis didinti. GTA V yra geriau beabejo, tačiau serverį sukurti yra žymiai sudėtingiau, kadangi kalba jau nebe tokia lengva. Žinoma, tai tik į naudą, kadangi galbūt šioje platformoje nebus tiek daug serverių kopijų. Na, o kol bendruomenė dar nepratusi prie GTA V, tol SA-MP gyvuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Fivem kol kas siūlo 32 slot, bet jau yra įmanoma paleisti ir su 64 slot (one sync prieigos reikia, deja tik nemažai bug'ų toje versijoje, plačiau - https://forum.fivem.net/t/the-onesync-eap-and-you/165931). Taip FiveM gal ir turi mažai slot'u tačiau turi ir daug pliusų kurių neturi kitos modifikacijos, jei kam įdomu, tai numetu sheet tokį. RageMP gal ir tie slotai ir platesni, bet kiek žinau ten nei modingo, nei npc palaikymo nėra, projektai kiti taip pat nėra open source, mažiau dokumentacijų, mažiau public scriptų/tutorialų ir pnš, kuom fivem šiuo atveju išsiskiria. Jokiu būdu nestumiu ar kitaip nepeikiu kitų projektų ar RageMP - geri projektai, turi nuostabių serverių, daug kas priklauso nuo pačių script rašytojų ties šiais aspektais. Galima teigti, kad FiveM šiuo metu yra populiariausias iš visų GTA V MP projektų (prieš savaitę man rodos turėjo 50000 concurrent žaidėjų pasiekę). SAMP nebežaidžiu jau daug daug metų, mano akimis senai miręs ir atsibodęs reikalas (tikriausiai ne visiems dar).

c5b60f8d06e7457a3719258395fd02c5.png

Redaguota , nario Deliux
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 6 valandas(-ų), haX0r parašė:

Nežinau kaip dėl FiveM, bet kuriant rageMP serverį žaidėjų limitas tikrai ne 32. Šiai akimirkai serveris gali talpinti 100 žaidėjų ir ateityje su naujomis versijomis žadama skaičių vis didinti. GTA V yra geriau beabejo, tačiau serverį sukurti yra žymiai sudėtingiau, kadangi kalba jau nebe tokia lengva. Žinoma, tai tik į naudą, kadangi galbūt šioje platformoje nebus tiek daug serverių kopijų. Na, o kol bendruomenė dar nepratusi prie GTA V, tol SA-MP gyvuoja.

Nesakyk, kad sunkiau... Na žinoma, priklauso nuo kalbos kurią pasirenki, bet bent jau man asmeniškai C# programavimas daug patogesnis ir lengvesnis nei pawn. C# tiesiog turi daug daugiau galimybių, bibliotekų ir daug plačiau naudojama nei pawn.

prieš 15 valandas(-ų), Arminass parašė:

Sveiki, noriu padiskutuoti ir išsiaiškinti dabartinę gta 5 serverių situacija, kiek esu girdėjęs maksimalus žaidėjų skaičius serveryje tesiekia 32 žaidėjus - tai manau yra pirmas dalykas kuris atbaido nuo šio pasirinkimo. Kita vertus gal turite daugiau informacijos kaip sekasi su gta 5 serveriai lietuvių bendruomenėje ir apskritai visame pasaulyje.

 

Ar gta 5 ateityje bus geriau už samp, o gal jau dabar taip yra?

RENKIESI SAMP ar GTA 5 - KODĖL?

Kalbant apie GTA 5 turi atskirti du pagrindinius klientus, FiveM apie kurį dabar ir užsiminei (32 slotai). Ir ragemp klientas kuris turi daug daug daugiau slotų, tisklios informacijos niekur nerandu. (default nustatyta 100, bet galima padidinti lengvai pakeitus skaičių).

 

Btw, kviečiu užsukit į 6Sides.lt, lietuvišką gta v roleplay serverį (ragemp) bei sekti naujienas. Serverio startas jau greit :) 

5 minutes prieš, Deliux parašė:

Fivem kol kas siūlo 32 slot, bet jau yra įmanoma paleisti ir su 64 slot (one sync prieigos reikia, deja tik nemažai bug'ų toje versijoje, plačiau - https://forum.fivem.net/t/the-onesync-eap-and-you/165931). Taip FiveM gal ir turi mažai slot'u tačiau turi ir daug pliusų kurių neturi kitos modifikacijos, jei kam įdomu, tai numetu sheet tokį. RageMP gal ir tie slotai ir platesni, bet kiek žinau ten nei modingo, nei npc palaikymo nėra, projektai kiti taip pat nėra open source, mažiau dokumentacijų, mažiau public scriptų/tutorialų ir pnš, kuom fivem šiuo atveju išsiskiria. Galima teigti, kad FiveM šiuo metu yra populiariausias iš visų GTA V MP projektų (prieš savaitę man rodos turėjo 50000 concurrent žaidėjų pasiekę). SAMP nebežaidžiu jau daug daug metų, mano akimis senai miręs ir atsibodęs reikalas (tikriausiai ne visiems dar).

c5b60f8d06e7457a3719258395fd02c5.png

FiveM viską sutvarko už tave dėl NPC sync, bei modų. Bet tuo pačiu nemanau, kad turi tiek daug serverio valdymo kaip per ragemp platformą. Dėl open source, tai yra viena didelė problema... :D Nueik į fivem serverius, dauguma atrodo taip pat, nes paprasčiausiai  naudoja resursus paimtus iš interneto. O dėl modifikacijų bei NPC ragemp platformoje, tai rage viską palaiko tik reikia pačiam pasidaryti. :) Todėl FiveM ir yra populiaresnis, nes daugiau serverių :D 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 7 valandas(-ų), ℛøℓαᾔⅾ@﹩ parašė:

Nesakyk, kad sunkiau... Na žinoma, priklauso nuo kalbos kurią pasirenki, bet bent jau man asmeniškai C# programavimas daug patogesnis ir lengvesnis nei pawn. C# tiesiog turi daug daugiau galimybių, bibliotekų ir daug plačiau naudojama nei pawn.

Kalbu ne kiek apie pačios kalbos mokymąsi, bet apie jos struktūros sudėtingumą. Taip, be abejo c-sharp žymiai produktyvesnė ir galingesnė kalba ne pawn, tačiau su ja darbas kitoks, ypač pereinant iš Pawn kalbos.

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), haX0r parašė:

Kalbu ne kiek apie pačios kalbos mokymąsi, bet apie jos struktūros sudėtingumą. Taip, be abejo c-sharp žymiai produktyvesnė ir galingesnė kalba ne pawn, tačiau su ja darbas kitoks, ypač pereinant iš Pawn kalbos.

Na, tas kas ilga laika dirbo prie Pawn, ir staiga eina prie c-sharp kalbos, tai sakyčiau sunku yra apsiprasti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

2019-05-22 20:25, haX0r parašė:

Kalbu ne kiek apie pačios kalbos mokymąsi, bet apie jos struktūros sudėtingumą. Taip, be abejo c-sharp žymiai produktyvesnė ir galingesnė kalba ne pawn, tačiau su ja darbas kitoks, ypač pereinant iš Pawn kalbos.

 

prieš 22 valandas(-ų), Narkomanas` parašė:

Na, tas kas ilga laika dirbo prie Pawn, ir staiga eina prie c-sharp kalbos, tai sakyčiau sunku yra apsiprasti :)

Turint noro ir laiko galima viską išmokti. :) Svarbiausia žinoti kaip naudotis google.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Ridas užrakino šią temą

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1792 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...