Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vienas projektas gali turėti tik VIENĄ TEMĄ! Už daugiau nei vienos temos turėjimą tokios pačios bus taikoma 1.4. taisyklė.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2863 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

  • ,
prieš 12 valandas(-ų), Lawless parašė:

 

Pala,čia tas pats scameriūga ir didžiojo radioaktyvių riešutų sistemos kūrėjas?Nebejuokink,scripteri didysis.Ant tiek daužtas,jog žmones scamina nors nieko nemoka,net fking moteris scamina,ne gėda?Slysk iš čia kiauniau,tokius kaip tu prie sienos sušaudyt.

  • Teigiamai 1
  • Neigiamai 2
(redaguota)
42 minutes prieš, Pablas parašė:

Taip už pinigus Eligijus nupiešė ispūdingą dizainą tikrai gražų manau daug kam patiks ;)

Kiek žiūrėjau, tai toks ganėtinai paprastas, bet bent jau tvarkingas... Šiaip ar taip, naudot savo nicką, kaip slaptažodį - durna, eik pasikeisk, nes dar prieš visiem pamatant, dizainas gali tapti viešai parsisiunčiamu... Nors lawless jau turėtų būt prie to pripratęs :D

Redaguota , nario ProGreen
  • Teigiamai 1

Filthy-Frank.jpg

Taigi, parašysiu žadėtą nuomonę apie projektą, sistemas, pasiūlysiu pora idėjų bei pakeitimų. Netempęs gumos pradėsiu. Visų pirma, noriu paminėti, jog labai džiaugiuosi, kad Eligijus prisijungė prie šio projekto komandos. Kodėl? Todėl, jog Eligijų pažįstu iš kito serverio, kur jis dirbo programuotoju. Kaip jis dirba, ką jis darė mane labai džiugino ir stebino, bei pamačiau, kad žmogus yra tikrai su daug iniciatyvos dirbti, tad jei ne unikalios sistemos šio serverio, Eligijus yra dar viena priežastis dėl ko aš čia ateinu. Kalbant apie Pablo, tai yra žmogus, su kuriuo bendrauti daug neteko, tačiau aš jį pažinojau iš serverio pavadinimu "Greenside" kaip pats sakė, ten buvo mechanikų pavaduotojas, dėlto man jo vardas taip ir įstrigo atmintį... Na, o einant prie trečiojo savininko - Mindaugo, daug ką pasakyti labai jau neturiu, bendrauti daug neteko, tačiau laiko dar yra <šypsausi>. Žmogus, kuriame matau ganėtinai daug iniciatyvos kaip ir pas Pablo bei Eligijų. Kiek žinau, Mindaugas seniau buvo apgavęs porą žmonių, tačiau dabar gražina savo skolas, dėl ko aš labai džiaugiuosi, visada smagu matyti kai žmonės mokosi iš savo klaidų bei jas ištaiso, o jei ne - bent jau bando. Kaip pats Mindaugas minėjo "skolas po truputį atidavinėju nebežinau ar man, tai sugrąžins mano buvusią reputaciją ar ne", galiu užtikrintai pasakyti, jog jeigu gražini skolas, rodai iniciatyvą, reputaciją tikrai atgausi (nors tau dėl to jaudintis ir nereiktų, kadangi jau esi žinomas, reputaciją besikeliantis žmogus). Taigi, nuomonę apie savininkus parašiau, beliko aptarti serverio sistemas. Savaime aišku, žaidime išvysime daugiau, tačiau aptarsiu viską kas duotą aprašyme.

 

Transporto sistema mane labai sužavėjo savo unikalumu kaip ir daugelis kitų sistemų šiame projekte. Visos idėjos šioje sistemoje tiko ir patiko, labiausiai "Užkabliavo" kuro sistemą - įsipylus kuro, kuris yra skirtas ne tavo mašinai, mašinos variklis pradeda netinkamai funkcionuoti iki kol užgęsta ir jį tenka keisti autoservise. Viskas su šia idėja patinka, tik neaišku dėl vienos smulkmenos - kas bus kai variklis pradės netinkamai funkcionuoti? Mano nuomone, vienas geriausių būdų kurį būtų galima padaryti serveryje su variklio nefunkcionavimu tai yra - kai žaidėjas įsipila ne tą kurą, šiek tiek pavažiavus žaidėjui mašina pradėtų lėtėti ir žaidėjas nebegalėtų važiuoti greičiau. Tikriausiai iškils klausimas, o kaip tai įvyks? Labai paprastai, žaidėjui įsipylus ne to kuro, serveris leis jam šiek tiek pavažiuoti ir pavažiavus tam tikrą atstumą ar pabuvus su užkurtu varikliu tam tikrą laikotarpį uždės mašinai greičio limitą ir jį kas kažkiek sekundžių mažins kol pasieks 0 ir variklis užges. Na ir savaime aišku, užgesus varikliui žaidėjas turės kviestis mechanikus, kad nutemptų jo mašiną bei pakeistų variklį autoservise. Tačiau, tikriausiai iškils dar vienas klausimas - o kodėl gi reiktų daryti tokią sistemą negu iškarto, užgesinti variklį įpylus ne to kuro? Atsakymas yra labai paprastas - tai yra realistiškiau, bei žaidėjas, kuriam gęsta variklis, dar turės progą nuvažiuoti į autoservisą vienas ir nereiks mokėti papildomus pinigus už tralą.

 

Verslų sistema tai yra dar vienas projekto "Perliukas", labai patiko pati verslų idėja, tikrai skamba labai įdomiai, jog verslų savininkams eis keisti tarifus, kainas, pajamų mokestį, priklausant nuo jų turimo verslo, bei bus milžiniška konkurencija su kitais verslais. Kad ir kaip ši idėja džiugina, viskas priklausys kokia serveryje bus ekonomika. Jeigu serverio ekonomika bus lengva, kitaip tariant serveryje "suksis" milijonai o ne tūkstančiai, tai nematau, jog poros eurų skirtumas (ar daugiau) kažką keis. Taipogi, serveryje nepamaišytų neaktyvių verslo savininkų valymo programa. Kas nesupratote - tai sistema, kuri per mėnesį porą kartų iš serverio neaktyvių žaidėjų atims jų turimus verslus, gražindami jiems tam tikrą dalį pinigų kurią mokėjo verslo savininkai pirkdami verslą, kad nebūtų visiškas nuostolis. 

 

Namų sistema manęs tikrai nesudomino, nieko naujo nematau, visa tai galima daryti daugelyje kitų serverių, tačiau manau, jog su laiku ir ši sistema ištobulės, todėl turiu tam porą pasiūlymų. Pirmasis būtų toks, jog eitų įrenginėti namus, kitaip tariant serveryje įvesti baldų sistemą. Galbūt, daugeliui ši sistema jau nuvalkiota ir nuobodi, bet nemanau, kad tai pakenks, visgi, jeigu serveryje visiškai nebūtų veiklos, būtų visai smagu pajungti savo fantaziją bei sukurti nuostabių interjerų <šypsausi>. Na ir savaime aišku, tai įneštu papildomo realistiškumo ir veiklos į serverį. Na ir antrasis mano pasiūlymas būtų susijęs su baldų interjeru, jeigu jį sukursite - siūlau padaryti, jog žaidėjai, gavę leidimą tam tikram laikui galėtų redaguoti kitų žaidėjų kambarius. Mano nuomone, tai būtų puikus būdas užsidirbti pinigų, jeigu neturi ką veikti o viskas ką sugebi tai yra gražiai kurti interjerus. Suprantama, kad baldų sistemą sukurti užtrunka ilgai, bet, jūs esate trys programuotojai ir ne kažkokie naujokai, todėl aš jumis tikiu, kad jeigu norėsit, tai įgyvendinsit, ko aš jums ir linkiu <šypsausi>.

 

Direktoriaus valdymo sistema - bent jau iš aprašymo, nieko naujo nematau, tačiau, tikiuosi žaidime kažko ypatingiau, tačiau, kad Direktorių valdymo skydas būtų išskirtinis siūlau įdėti sistemą kurią tuoj aprašysiu - taigi, daugelyje serverių egzistuoja komanda <</d [Tekstas]>> kurią parašius paskelbia direktoriaus žinutę visam serveriui, tačiau, kartais būna, jog direktoriai, beskubėdami rašo kokią komandą kuri prasideda iš <<d>> raidės ir po <<d>> raidės padėję tarpą praneša visam serveriui per klaidą žinutę ir to pasekoje, direktoriai dažniausiai būna baudžiami įspėjimais už neatidumą. Todėl mano pasiūlymas yra labai paprastas ir išgelbės visus skubančius direktorius <šypsausi>. Taigi, siūlau <</d>> komandą išimti ir prie /dkomandos įdėti papildomą liniją, kuri vadinsis "Paskelbti direktoriaus žinutę serveriui" ir paspaudus ant tos linijos išmestų lentelę, kurioje reiktų įrašyti tekstą, įrašius tekstą ir paspaudus "enter" žinutė iškarto neišsisiųstu, tačiau išmestų dar vieną lentelę, kurioje rodytų parašytą žinutę, kaip ji atrodytų bei pažiūrėjus galutinį rezultatą, reiktų įvestį kodą, kurį serveris atsitiktinai iš generavęs rašytų GUI lentelėje. Įvedus kodą ir paspaudus enter, direktoriaus žinutė būtų sėkmingai išsiųsta. Tą patį galima padaryti ir <</d>> komandai, tačiau, su <</dkomandos>> manau bus tvarkingiau.

 

Gamyklos sistema iš tiesų sudomino, nors jau tai bus ir ne pirmas projektas kuris turi tą gamyklą, tačiau esu užtikrintas, jog šis projektas ją pateiks įdomiau nei kiti. Bent jau aš tikiuosi ir linkiu dėl šitos idėjos, kad nereiktų lakstyti vien nuo "Checkpointo" iki "Checkpointo" ir nereiktų vien dėžės nešioti <juokiuosi>. Taipogi savaime aišku, tikimės ir balanso ekonomikoje, nesinorėtų, jog tai būtų vien naujokų darbas, kad užsidirbti porą centų <šypsausi>.

 

Pasiekimai, "koks gi būtų serveris be pasiekimų?" - rašė sistemų aprašymo kūrėjas, ką galiu pasakyti, aukso žodžiai! Mano nuomone, ši sistema yra tikrai reikalinga kiekvienam serveriui, būkime teisingi - serveris, kai yra ko siekti, yra daug įdomesnis, negu serveris, kur reikia su mašina važinėti ir pinigus užsidirbti. Mindaugas, man į asmeninę žinutę, "Skype" programoje kai su juo susisiekiau šiek tiek atsiuntė nuotraukų kaip dirbo prie mašinų sistemos ir chat'e pamačiau, kaip buvo rašoma, jog jis įvykdė tam tikrą pasiekimą (pasiekė tam tikrą xp kiekį) ir už tai gavo tam tikrą atlygį. Tačiau, atlygiai buvo nei dideli, nei maži, tačiau jei neklystu, kaina nebuvo galutinė ir ją dar balansuos? Turiu tik vieną pasiūlymą - siūlau padaryti pasiekimus, už kuriuos būtų galima gauti serverio valiutos, bei už juos nusipirkti ką nors iš serverio parduotuvės, kaip VIP ar admin (Jeigu admin bus parduodamas). Savaime aišku, pasiekimai turėtų būti ne patys lengviausi ir prašau, tik nedarykit tokių pasiekimų kaip "Įsigyk verslą" "Nusipirk namą" - galbūt, dėlto ir nieko tokio, tačiau, jeigu kuriate tokį unikalų serverį, siūlyčiau padaryti tokius pasiekimus kaip "Uždirbk 10,000 iš savo verslo" "Tapk verslininku su geriausia reputacija mieste" "Pigiausia miesto degaline" "Pigiausia picerija" ir taip toliau, pavadinimų galima sugalvoti begalę ir tikrai ne tokius kaip mano minėti pirmi du ("Įsigyk verslą", "Nusipirk namą").

 

Elektroninių prekių parduotuvė - tai parduotuvė, kurią turi vos ne visi lietuviški projektai. Be jos - tikroviškumo būtų mažoka, nors tai priklauso prie smulkmenų. Su šia parduotuve esu sugalvojęs ganėtinai įdomią idėją, kadangi parduotuvėje bus galima pirkti telefonus, tai siūlau į serverį bei parduotuvę įdėti "Powerbankus" (Prietaisus, kurie leidžia pakrauti jūsų telefoną bet kurioje vietoje, jeigu pats prietaisas būna pakrautas) arba kitaip tariant - baterijas, kurios leistų pakrauti telefoną bet kada ir bet kur. Jeigu serveryje, telefonams kris baterijos procentai, manau, kad turėtumėm gauti galimybę juos pasikrauti. Taigi visų pirma siūlysiu, jog telefonus eitų krauti namuose bei mašinoje - idėja labai paprastai skamba, tačiau norėčiau ją paįvairinti siūlydamas tokį dalyką - kituose serveriuose, uždėjus telefoną krauti mašinoje ir iš jos išlipus, krovimas tampa nutraukiamas, todėl jeigu įmanoma, turiu pasiūlymą, kad eitų telefoną palikti mašinoje ir jį uždėti krauti. Tačiau tikriausiai pagalvosite "Bet gi galima piktnaudžiauti, uždedi telefoną ir palieki visam laikui krautis, kada reikia pasiimi ir toliau naudoji." - jeigu taip pagalvojote, turiu jus nuvilti, mano dar viena idėja yra tokia, jog uždėjus telefoną krauti mašinoje arba name ir jį palikus ilgam, baterija pradėtų gesti ir nebeveiktų, arba veiktų, tačiau išsikrautų dar greičiau, negu šviežiai pirkta su nauju telefonu... Na ir dar, baigiant temai pasakysiu labai trumpai apie tuos "Powerbankus" - jeigu įdėsite tai, telefoną bus galima pasikrauti labai paprastai, parašius komandą pavyzdžiui <</powerbank>> arba <</krautit>> išmestų GUI lentelę kurioje reiktų pažymėti, kiek procentų nori pakrauti savo telefoną, tačiau ir vėl, pakrovus per daug, telefono baterija sugestų, todėl per <</tel>> reiktų padaryti dar info lentelę, kur eitų pamatyti, kiek baterijos procentų liko telefone.

 

Lažybų punktas - šios sistemos nelabai suprantu, todėl komentuoti negaliu, tačiau bus įdomu sužinoti kas čia per dalykas. 

 

Kalbant apie "Darbai" nieko pasakyti negaliu, kadangi direktoriai manau galės daugelį dalykų keisti ir viskas priklausys nuo jų, tačiau užkliuvo vienas dalykas su Policijos mašinų dūmų užsklandomis, nejaugi tai tikrai įmanoma? Nežinojau, kad SA:MP'o limitai tiek leidžia! <Nustebęs>. Bus labai įdomu pažiūrėti, kaip viskas atrodys serveryje, nekantriai laukiu starto!.

 

Gaujų sistema - tai sistema, kurioje aš nieko teisti negaliu ir negaliu siūlyti idėjų, kadangi SA:MP pasaulyje esu žinomas kaip Teisėsaugininkas ir gaujoje buvęs dar neesu, nors SA:MP'ą jau žaidžiu daugiau negu ketverius metus.

 

Pažadu, jog jeigu forume sukursit skiltį, kur galės žaidėjai kelti savo nuomonę apie projektą, ten būtinai po serverio atidarymo pasireikšiu, o tuo tarpu laukiam forumo starto! 

 

 

  • Teigiamai 1
8 minutes prieš, SfeKsi parašė:

Taigi, parašysiu žadėtą nuomonę apie projektą, sistemas, pasiūlysiu pora idėjų bei pakeitimų. Netempęs gumos pradėsiu. Visų pirma, noriu paminėti, jog labai džiaugiuosi, kad Eligijus prisijungė prie šio projekto komandos. Kodėl? Todėl, jog Eligijų pažįstu iš kito serverio, kur jis dirbo programuotoju. Kaip jis dirba, ką jis darė mane labai džiugino ir stebino, bei pamačiau, kad žmogus yra tikrai su daug iniciatyvos dirbti, tad jei ne unikalios sistemos šio serverio, Eligijus yra dar viena priežastis dėl ko aš čia ateinu. Kalbant apie Pablo, tai yra žmogus, su kuriuo bendrauti daug neteko, tačiau aš jį pažinojau iš serverio pavadinimu "Greenside" kaip pats sakė, ten buvo mechanikų pavaduotojas, dėlto man jo vardas taip ir įstrigo atmintį... Na, o einant prie trečiojo savininko - Mindaugo, daug ką pasakyti labai jau neturiu, bendrauti daug neteko, tačiau laiko dar yra <šypsausi>. Žmogus, kuriame matau ganėtinai daug iniciatyvos kaip ir pas Pablo bei Eligijų. Kiek žinau, Mindaugas seniau buvo apgavęs porą žmonių, tačiau dabar gražina savo skolas, dėl ko aš labai džiaugiuosi, visada smagu matyti kai žmonės mokosi iš savo klaidų bei jas ištaiso, o jei ne - bent jau bando. Kaip pats Mindaugas minėjo "skolas po truputį atidavinėju nebežinau ar man, tai sugrąžins mano buvusią reputaciją ar ne", galiu užtikrintai pasakyti, jog jeigu gražini skolas, rodai iniciatyvą, reputaciją tikrai atgausi (nors tau dėl to jaudintis ir nereiktų, kadangi jau esi žinomas, reputaciją besikeliantis žmogus). Taigi, nuomonę apie savininkus parašiau, beliko aptarti serverio sistemas. Savaime aišku, žaidime išvysime daugiau, tačiau aptarsiu viską kas duotą aprašyme.

 

Transporto sistema mane labai sužavėjo savo unikalumu kaip ir daugelis kitų sistemų šiame projekte. Visos idėjos šioje sistemoje tiko ir patiko, labiausiai "Užkabliavo" kuro sistemą - įsipylus kuro, kuris yra skirtas ne tavo mašinai, mašinos variklis pradeda netinkamai funkcionuoti iki kol užgęsta ir jį tenka keisti autoservise. Viskas su šia idėja patinka, tik neaišku dėl vienos smulkmenos - kas bus kai variklis pradės netinkamai funkcionuoti? Mano nuomone, vienas geriausių būdų kurį būtų galima padaryti serveryje su variklio nefunkcionavimu tai yra - kai žaidėjas įsipila ne tą kurą, šiek tiek pavažiavus žaidėjui mašina pradėtų lėtėti ir žaidėjas nebegalėtų važiuoti greičiau. Tikriausiai iškils klausimas, o kaip tai įvyks? Labai paprastai, žaidėjui įsipylus ne to kuro, serveris leis jam šiek tiek pavažiuoti ir pavažiavus tam tikrą atstumą ar pabuvus su užkurtu varikliu tam tikrą laikotarpį uždės mašinai greičio limitą ir jį kas kažkiek sekundžių mažins kol pasieks 0 ir variklis užges. Na ir savaime aišku, užgesus varikliui žaidėjas turės kviestis mechanikus, kad nutemptų jo mašiną bei pakeistų variklį autoservise. Tačiau, tikriausiai iškils dar vienas klausimas - o kodėl gi reiktų daryti tokią sistemą negu iškarto, užgesinti variklį įpylus ne to kuro? Atsakymas yra labai paprastas - tai yra realistiškiau, bei žaidėjas, kuriam gęsta variklis, dar turės progą nuvažiuoti į autoservisą vienas ir nereiks mokėti papildomus pinigus už tralą.

 

Verslų sistema tai yra dar vienas projekto "Perliukas", labai patiko pati verslų idėja, tikrai skamba labai įdomiai, jog verslų savininkams eis keisti tarifus, kainas, pajamų mokestį, priklausant nuo jų turimo verslo, bei bus milžiniška konkurencija su kitais verslais. Kad ir kaip ši idėja džiugina, viskas priklausys kokia serveryje bus ekonomika. Jeigu serverio ekonomika bus lengva, kitaip tariant serveryje "suksis" milijonai o ne tūkstančiai, tai nematau, jog poros eurų skirtumas (ar daugiau) kažką keis. Taipogi, serveryje nepamaišytų neaktyvių verslo savininkų valymo programa. Kas nesupratote - tai sistema, kuri per mėnesį porą kartų iš serverio neaktyvių žaidėjų atims jų turimus verslus, gražindami jiems tam tikrą dalį pinigų kurią mokėjo verslo savininkai pirkdami verslą, kad nebūtų visiškas nuostolis. 

 

Namų sistema manęs tikrai nesudomino, nieko naujo nematau, visa tai galima daryti daugelyje kitų serverių, tačiau manau, jog su laiku ir ši sistema ištobulės, todėl turiu tam porą pasiūlymų. Pirmasis būtų toks, jog eitų įrenginėti namus, kitaip tariant serveryje įvesti baldų sistemą. Galbūt, daugeliui ši sistema jau nuvalkiota ir nuobodi, bet nemanau, kad tai pakenks, visgi, jeigu serveryje visiškai nebūtų veiklos, būtų visai smagu pajungti savo fantaziją bei sukurti nuostabių interjerų <šypsausi>. Na ir savaime aišku, tai įneštu papildomo realistiškumo ir veiklos į serverį. Na ir antrasis mano pasiūlymas būtų susijęs su baldų interjeru, jeigu jį sukursite - siūlau padaryti, jog žaidėjai, gavę leidimą tam tikram laikui galėtų redaguoti kitų žaidėjų kambarius. Mano nuomone, tai būtų puikus būdas užsidirbti pinigų, jeigu neturi ką veikti o viskas ką sugebi tai yra gražiai kurti interjerus. Suprantama, kad baldų sistemą sukurti užtrunka ilgai, bet, jūs esate trys programuotojai ir ne kažkokie naujokai, todėl aš jumis tikiu, kad jeigu norėsit, tai įgyvendinsit, ko aš jums ir linkiu <šypsausi>.

 

Direktoriaus valdymo sistema - bent jau iš aprašymo, nieko naujo nematau, tačiau, tikiuosi žaidime kažko ypatingiau, tačiau, kad Direktorių valdymo skydas būtų išskirtinis siūlau įdėti sistemą kurią tuoj aprašysiu - taigi, daugelyje serverių egzistuoja komanda <</d [Tekstas]>> kurią parašius paskelbia direktoriaus žinutę visam serveriui, tačiau, kartais būna, jog direktoriai, beskubėdami rašo kokią komandą kuri prasideda iš <<d>> raidės ir po <<d>> raidės padėję tarpą praneša visam serveriui per klaidą žinutę ir to pasekoje, direktoriai dažniausiai būna baudžiami įspėjimais už neatidumą. Todėl mano pasiūlymas yra labai paprastas ir išgelbės visus skubančius direktorius <šypsausi>. Taigi, siūlau <</d>> komandą išimti ir prie /dkomandos įdėti papildomą liniją, kuri vadinsis "Paskelbti direktoriaus žinutę serveriui" ir paspaudus ant tos linijos išmestų lentelę, kurioje reiktų įrašyti tekstą, įrašius tekstą ir paspaudus "enter" žinutė iškarto neišsisiųstu, tačiau išmestų dar vieną lentelę, kurioje rodytų parašytą žinutę, kaip ji atrodytų bei pažiūrėjus galutinį rezultatą, reiktų įvestį kodą, kurį serveris atsitiktinai iš generavęs rašytų GUI lentelėje. Įvedus kodą ir paspaudus enter, direktoriaus žinutė būtų sėkmingai išsiųsta. Tą patį galima padaryti ir <</d>> komandai, tačiau, su <</dkomandos>> manau bus tvarkingiau.

 

Gamyklos sistema iš tiesų sudomino, nors jau tai bus ir ne pirmas projektas kuris turi tą gamyklą, tačiau esu užtikrintas, jog šis projektas ją pateiks įdomiau nei kiti. Bent jau aš tikiuosi ir linkiu dėl šitos idėjos, kad nereiktų lakstyti vien nuo "Checkpointo" iki "Checkpointo" ir nereiktų vien dėžės nešioti <juokiuosi>. Taipogi savaime aišku, tikimės ir balanso ekonomikoje, nesinorėtų, jog tai būtų vien naujokų darbas, kad užsidirbti porą centų <šypsausi>.

 

Pasiekimai, "koks gi būtų serveris be pasiekimų?" - rašė sistemų aprašymo kūrėjas, ką galiu pasakyti, aukso žodžiai! Mano nuomone, ši sistema yra tikrai reikalinga kiekvienam serveriui, būkime teisingi - serveris, kai yra ko siekti, yra daug įdomesnis, negu serveris, kur reikia su mašina važinėti ir pinigus užsidirbti. Mindaugas, man į asmeninę žinutę, "Skype" programoje kai su juo susisiekiau šiek tiek atsiuntė nuotraukų kaip dirbo prie mašinų sistemos ir chat'e pamačiau, kaip buvo rašoma, jog jis įvykdė tam tikrą pasiekimą (pasiekė tam tikrą xp kiekį) ir už tai gavo tam tikrą atlygį. Tačiau, atlygiai buvo nei dideli, nei maži, tačiau jei neklystu, kaina nebuvo galutinė ir ją dar balansuos? Turiu tik vieną pasiūlymą - siūlau padaryti pasiekimus, už kuriuos būtų galima gauti serverio valiutos, bei už juos nusipirkti ką nors iš serverio parduotuvės, kaip VIP ar admin (Jeigu admin bus parduodamas). Savaime aišku, pasiekimai turėtų būti ne patys lengviausi ir prašau, tik nedarykit tokių pasiekimų kaip "Įsigyk verslą" "Nusipirk namą" - galbūt, dėlto ir nieko tokio, tačiau, jeigu kuriate tokį unikalų serverį, siūlyčiau padaryti tokius pasiekimus kaip "Uždirbk 10,000 iš savo verslo" "Tapk verslininku su geriausia reputacija mieste" "Pigiausia miesto degaline" "Pigiausia picerija" ir taip toliau, pavadinimų galima sugalvoti begalę ir tikrai ne tokius kaip mano minėti pirmi du ("Įsigyk verslą", "Nusipirk namą").

 

Elektroninių prekių parduotuvė - tai parduotuvė, kurią turi vos ne visi lietuviški projektai. Be jos - tikroviškumo būtų mažoka, nors tai priklauso prie smulkmenų. Su šia parduotuve esu sugalvojęs ganėtinai įdomią idėją, kadangi parduotuvėje bus galima pirkti telefonus, tai siūlau į serverį bei parduotuvę įdėti "Powerbankus" (Prietaisus, kurie leidžia pakrauti jūsų telefoną bet kurioje vietoje, jeigu pats prietaisas būna pakrautas) arba kitaip tariant - baterijas, kurios leistų pakrauti telefoną bet kada ir bet kur. Jeigu serveryje, telefonams kris baterijos procentai, manau, kad turėtumėm gauti galimybę juos pasikrauti. Taigi visų pirma siūlysiu, jog telefonus eitų krauti namuose bei mašinoje - idėja labai paprastai skamba, tačiau norėčiau ją paįvairinti siūlydamas tokį dalyką - kituose serveriuose, uždėjus telefoną krauti mašinoje ir iš jos išlipus, krovimas tampa nutraukiamas, todėl jeigu įmanoma, turiu pasiūlymą, kad eitų telefoną palikti mašinoje ir jį uždėti krauti. Tačiau tikriausiai pagalvosite "Bet gi galima piktnaudžiauti, uždedi telefoną ir palieki visam laikui krautis, kada reikia pasiimi ir toliau naudoji." - jeigu taip pagalvojote, turiu jus nuvilti, mano dar viena idėja yra tokia, jog uždėjus telefoną krauti mašinoje arba name ir jį palikus ilgam, baterija pradėtų gesti ir nebeveiktų, arba veiktų, tačiau išsikrautų dar greičiau, negu šviežiai pirkta su nauju telefonu... Na ir dar, baigiant temai pasakysiu labai trumpai apie tuos "Powerbankus" - jeigu įdėsite tai, telefoną bus galima pasikrauti labai paprastai, parašius komandą pavyzdžiui <</powerbank>> arba <</krautit>> išmestų GUI lentelę kurioje reiktų pažymėti, kiek procentų nori pakrauti savo telefoną, tačiau ir vėl, pakrovus per daug, telefono baterija sugestų, todėl per <</tel>> reiktų padaryti dar info lentelę, kur eitų pamatyti, kiek baterijos procentų liko telefone.

 

Lažybų punktas - šios sistemos nelabai suprantu, todėl komentuoti negaliu, tačiau bus įdomu sužinoti kas čia per dalykas. 

 

Kalbant apie "Darbai" nieko pasakyti negaliu, kadangi direktoriai manau galės daugelį dalykų keisti ir viskas priklausys nuo jų, tačiau užkliuvo vienas dalykas su Policijos mašinų dūmų užsklandomis, nejaugi tai tikrai įmanoma? Nežinojau, kad SA:MP'o limitai tiek leidžia! <Nustebęs>. Bus labai įdomu pažiūrėti, kaip viskas atrodys serveryje, nekantriai laukiu starto!.

 

Gaujų sistema - tai sistema, kurioje aš nieko teisti negaliu ir negaliu siūlyti idėjų, kadangi SA:MP pasaulyje esu žinomas kaip Teisėsaugininkas ir gaujoje buvęs dar neesu, nors SA:MP'ą jau žaidžiu daugiau negu ketverius metus.

 

Pažadu, jog jeigu forume sukursit skiltį, kur galės žaidėjai kelti savo nuomonę apie projektą, ten būtinai po serverio atidarymo pasireikšiu, o tuo tarpu laukiam forumo starto! 

 

 

Dėkui už didžiulė nuomonę į idėjas atsižvelgsim ;)

  • Teigiamai 2

 

 

 

 

Guest heatzy

Kur tos naujausios sistemos? Nematau iš išvardintų sistemų kažką naujo. O vaizdo įraše sakoma kad parodysit kažką naujo. Nevykėliai dar sugebat @Marius kopijuoti. Nieko nesigaus, visada tokia pradžia. Patariu laukti LibertyCity ir nežaisti tų savaitinių projektų.

ivJp5GX.png

Sveiki , pristatau dar viena New-Santos.lt serverio sistema tai yra transportu t.y mašinų sistema. Mūsų serveryje mašinų sistema bus gana įdomi , bus galima rinktis kurą , keisti padangas , keisti tepalus , antifriza bei kitus svarbius dalykus visa tai galėsit atlikti pas mechanikus t.y Autoserviso darbuotojus, daugiau apie sistema galite pasiskaityti aprašyme , sistema dar koreguojama ir tvarkoma , tai tik parodomasis VIDEO.

 

3caf41e45adf2c968e5328e45cde5ace688.png

Apie, šį žmogų labai daug seniau esu girdėjas, kad jis buvo kaip "sabalys" visu žinomas, apgavikas bet metams bėgant, žmogus keičiasi ir mokosį iš klaidų dabar apie žmogų turiu kitokia nuomonė ir matosi, kad pats žmogus stengiasi dėl projekto geroves bei geros atmosferos kaip visi heiteriai sako eilinis SA:MP serveris lietuvoj, bet jie patys nieko nemoka sukurti ir nemokės niekada tik, mokės. haters gonna hate LAWLESS KEEP GOING!

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2863 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai




×
×
  • Sukurti naują...