Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Include] OnVehicleTakeDamage


Nattive

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2797 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, supergames.lt lankytojai.

 

Neseniai sukūriau include SAMP'ui, kuris tikrina ar transporto priemonės gyvybių pakitimą. Pvž: Jei mašina trenkiasi į sieną, toks veiksmas iššaukia "OnVehicleTakeDamage" callbacką ir padaro tai ką jūs užscriptinę.

 

Kodėl sukūriau tokį include? Todėl, nes kažkada ieškojau google callbacko, kuris skaičiuotų mašinos gyvybes, kai jos pakinta. Bet tokio callbacko neradau, todėl nusprendžiau sukurti savo, o dabar dalinuosi su jumis.

 

Neseniai visai sužinojau, kad yra panašus callback'as, bet kai kūriau tai nežinojau..

 

Nuotrauka:

662c73669ad40e3e0a59c363303264a5612.png

 

Instrukcijas ir failus rasite atsisiuntę rar failą.

 

http://www.mediafire.com/download/4ndmuhgsyx6m1i5/OnVehicleTakeDamage.rar

 

 

Gero naudojimo! :)

Redaguota , nario Nattive
  • Teigiamai 4
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

100 ms timeris su max_vehicles ciklų ir 2 masyvais max_vehicles dydžio... Nieko gero. Galima buvo įdėt tikrinimą vairuotojams į OnPlayerUpdate, bet tokių skriptų jau pilnas internetas.

 

As kodo neziurejau, tad kalbesiu abstrakciai. Naudojant OnPlayerUpdate tuomet ir pavadinimas atitinkamai turetu keistis i OnPlayerVehicleTakeDamage. Velgi kalbant abstrakciai sutikciau del MAX_VEHICLE dydzio, tam naudociau YSI/y_iterate (regis taip vadinasi) tuomet naudojant foreach galima sutrackint realius skaicius. Siaip nepamenu, bet lyg ir yra callbackai pakitus masinos givybems, nors gal ir klystu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

As kodo neziurejau, tad kalbesiu abstrakciai. Naudojant OnPlayerUpdate tuomet ir pavadinimas atitinkamai turetu keistis i OnPlayerVehicleTakeDamage. Velgi kalbant abstrakciai sutikciau del MAX_VEHICLE dydzio, tam naudociau YSI/y_iterate (regis taip vadinasi) tuomet naudojant foreach galima sutrackint realius skaicius. Siaip nepamenu, bet lyg ir yra callbackai pakitus masinos givybems, nors gal ir klystu.

O jeigu mašinoje nėra nieko tai kaip jai eis dmg? Nebent ji bus apversta ir užsidegs arba su funkcijomis laužysi, keisi HP, bet tada paprasčiau tas funkcijas pakeist į custom ir iš karto kviest tą OnVehicleTakeDamage. Neklysti, yra OnVehicleDamageStatusUpdate, bet jis apart vehicleid ir playerid parametrų nieko neturi. Callback'as nesuveikia jeigu daužai jau sudaužytą dalį (bamperį, duris ir t.t), arba jeigu vizualiai mašinai nk neatsitiko, bet HP numušė. Redaguota , nario ES.^
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • d0Se užrakino šią temą

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2797 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...