Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Mano 2d RPG zaidimukas


Aleksas_Skiller

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2794 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Jis turi omenį kad pats varikliukas yra vaikų žaidimas o ne žaidimai kurie yra sukurti su juo. Labai jūs rizikuojate dirbdami su 3rd party varikliuku...

Nesitikėjau, kad tu suprasi retorinį klausimą. Retorinis klausimas dar biški per anksti tau tai suprasti..

Jo teiginys nebuvo pagrystas nes sakė, kad dirbant vienam unity yra vaikų žaidimas o dirbant su komanda galima sukurti rimtą projektą.. Tai taip išeinant dirbant vienam be unity jis sukurs RIMTA žaidimą "vicu versa".Taip pat kiekvieno požiūris į rimtą žaidimą skiriasi, kaikuriem turi jis 'gerai' atrodyti nors žaidimo vidus tuščias ir broken, o kitiems gali būti paprastas žaidimas nors bts(behind the scene) vyksta daug skaičiavimų..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nesitikėjau, kad tu suprasi retorinį klausimą. Retorinis klausimas dar biški per anksti tau tai suprasti..

Jo teiginys nebuvo pagrystas nes sakė, kad dirbant vienam unity yra vaikų žaidimas o dirbant su komanda galima sukurti rimtą projektą.. Tai taip išeinant dirbant vienam be unity jis sukurs RIMTA žaidimą "vicu versa".Taip pat kiekvieno požiūris į rimtą žaidimą skiriasi, kaikuriem turi jis 'gerai' atrodyti nors žaidimo vidus tuščias ir broken, o kitiems gali būti paprastas žaidimas nors bts(behind the scene) vyksta daug skaičiavimų..

Patikėk, žinau kas yra retorinis klausimas, tiktais paaiškinau visiems kurie nesuprato ką turėjo omenį Aleksas_Skiller. Manau kad jis turi omenį kad, dirbant prie unity tu nesukursi gero žaidimo nes visgi tu nežinai kas vyksta bts. Tu negali nieko pakeisti. Tu turi kurti žaidimą pagal jų taisykles, negalima pačiam nieko įdėti į patį varikliuką. Tai jau turi pripažinti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

jei nezinai kas vyksta bts, tai negali sukurti gero zaidimo?  :kuku:

Na žiūrint į tai ką kiti žmonės laiko geru žaidimu, aš laikau gerą žaidimą kuris turi kažko naujo savyje, kažkokia naują sistemą, arba nauja žanrą. Su paprastu varikliuku tokio dalyko negali padaryti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

Na žiūrint į tai ką kiti žmonės laiko geru žaidimu, aš laikau gerą žaidimą kuris turi kažko naujo savyje, kažkokia naują sistemą, arba nauja žanrą. Su paprastu varikliuku tokio dalyko negali padaryti.

Nusipezėjai tai tikrai... Varikliukas skirtas ,kad pagreitinti žaidimo kūrimą ,o jei negali pridėti kažkokių įrankių tai čia blogai? Nemanau  ,kad tau ir prireiktu visų tų įrankių kurie yra varikliuke, nemanau ,kad kurį stambu žaidimą kuris sukrėstu žaidimų industriją.  Šeip daryk kaip nori laikykis savo nuomonės ,bet neklaidink žmonių ,kad su varikliuku nieko gero nesukursi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nusipezėjai tai tikrai... Varikliukas skirtas ,kad pagreitinti žaidimo kūrimą ,o jei negali pridėti kažkokių įrankių tai čia blogai? Nemanau  ,kad tau ir prireiktu visų tų įrankių kurie yra varikliuke, nemanau ,kad kurį stambu žaidimą kuris sukrėstu žaidimų industriją.  Šeip daryk kaip nori laikykis savo nuomonės ,bet neklaidink žmonių ,kad su varikliuku nieko gero nesukursi...

Na taip, su varikliuku tu gali sukurti gerų žaidimų. Bet tu negali sukurti naujų, unikalių, žaidimą pagyvinančių sistemų. Beto, nebejaučiu aš tiek daug pykčio ant jūsų, 3rd party engino naudotojų, nes mano mėgstamiausias žaidimas buvo sukurtas su juo, ir be to, pasitraukiau iš žaidimų kūrimo, todėl nebejaučiu konkurencijos. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na taip, su varikliuku tu gali sukurti gerų žaidimų. Bet tu negali sukurti naujų, unikalių, žaidimą pagyvinančių sistemų. Beto, nebejaučiu aš tiek daug pykčio ant jūsų, 3rd party engino naudotojų, nes mano mėgstamiausias žaidimas buvo sukurtas su juo, ir be to, pasitraukiau iš žaidimų kūrimo, todėl nebejaučiu konkurencijos. 

:D Tau dar reikia sužinot ką sistema reiškia, nes manau tu nežinau... Pasitraukė sako :D nepradėjas negali pasitraukt..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

:D Tau dar reikia sužinot ką sistema reiškia, nes manau tu nežinau... Pasitraukė sako :D nepradėjas negali pasitraukt..

Kaip tai nepradėjau? Taigi buvau pradėjes programuoti, buvau sukūręs gan neblogą varikliuką, bet kaip bebūtų gaila, viska aš jau ten išmokau, atsibodo, todėl perėjau prie procesorių programavimo.

Redaguota , nario IamU
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kaip tai nepradėjau? Taigi buvau pradėjes programuoti, buvau sukūręs gan neblogą varikliuką, bet kaip bebūtų gaila, viska aš jau ten išmokau, atsibodo, todėl perėjau prie procesorių programavimo.

gan nebloga varikliuka? per kelis men? viska ismokai? :DDDD nebejuokink svieto vaikeli :D:D o kaip ten su tuo procesoriu programavimu? cia tipo assembly kalba? gal jau esi koki savo os sukures? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

gan nebloga varikliuka? per kelis men? viska ismokai? :DDDD nebejuokink svieto vaikeli :D:D o kaip ten su tuo procesoriu programavimu? cia tipo assembly kalba? gal jau esi koki savo os sukures? :)

Taip, mokinuosi assembly kalbą. Ji yra viena iš sunkiausių, todėl tikrai ilgai užtruksiu kol išmoksiu visus pagrindus. Na kaip čia pasakius neblogą, man jis yra neblogas. 12 milionai vertices eina ant 30 fps. Žadėjau paplatinti varikliuko kodą, bet netyčia ištryniau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Taip, mokinuosi assembly kalbą. Ji yra viena iš sunkiausių, todėl tikrai ilgai užtruksiu kol išmoksiu visus pagrindus. Na kaip čia pasakius neblogą, man jis yra neblogas. 12 milionai vertices eina ant 30 fps. Žadėjau paplatinti varikliuko kodą, bet netyčia ištryniau.

o tu supranti kad kaip greitai vaizduske nurenderina virsunes priklauso nuo jos pacios galingumo ir nuo to kokius tu shaderius naudoji? ka mes dabar zinom kas pas tave ten per grafikos yra, kokie shaderiai.. jei ten tik vienas shaderis kuris nustato fragmento spalva i balta, tai nieko nuostabaus. o dabar dar ir atmazai prasidejo "zadejau.. netycia istryniau..". kam isvis giries apie ta savo "nebloga varikliuka" jei net irodyti negali koks jis neblogas? per toki trumpa laika tu tikrai negalejai visko ismokti (atsizvelgus i tai, kiek grafiku api turi funkciju ir galimybiu) ir padaryti varikliuka kuris galetu konkuruoti su unity ar unreal, nereik cia zmonem meluot. galejai nebent kopijuodamas kodus ir juos redaguodamas kazka sukurti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

o tu supranti kad kaip greitai vaizduske nurenderina virsunes priklauso nuo jos pacios galingumo ir nuo to kokius tu shaderius naudoji? ka mes dabar zinom kas pas tave ten per grafikos yra, kokie shaderiai.. jei ten tik vienas shaderis kuris nustato fragmento spalva i balta, tai nieko nuostabaus. o dabar dar ir atmazai prasidejo "zadejau.. netycia istryniau..". kam isvis giries apie ta savo "nebloga varikliuka" jei net irodyti negali koks jis neblogas? per toki trumpa laika tu tikrai negalejai visko ismokti (atsizvelgus i tai, kiek grafiku api turi funkciju ir galimybiu) ir padaryti varikliuka kuris galetu konkuruoti su unity ar unreal, nereik cia zmonem meluot. galejai nebent kopijuodamas kodus ir juos redaguodamas kazka sukurti.

Varikliuką turėjau, nenorit netikėkit, nemano bėdos. Beto, mano vaizduškė yra šūdina (GT 610). Išmokti aišku visko neišmokau, bet pagrindus, modelių displayinimas, shaderiu loadinimas ir naudojimas, custom font textu sistema buvau padares, sprite sheet animationus padares, modelių animacija žadėjau dar padaryti, bet veikimo principas buvo paprastas. bet reikalavo daug rašymo, ir dėl to viskas buvo labai nuobodu.

Redaguota , nario IamU
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tas jausmas, kai 13-kametis (lamu, net nežinau kas čia per nick, lama tipo esi ar kas? Tarkim. Nebesigilinam toliau.) mumis moko apie žaidimo kūrimą, bei apie matricas, pats nesuprasdamas kas jos tokios per vienos. Čia mali šūda apie tą savo programavymą, kad išmokai kažkiek cpp? Man nerūpi tas tavo cpp, žaidimui kurti nereikia vien tik programavymo, 60% modeliavymas užema žaidimo, neatsižvelgiant į koks bus žaidimas (Su dialogais, monologais, scenom). Tad taip sakant xujar**k(kad neverktų tavo draugeliai, kad keikiuosi) į savo tą mokyklą ir vaidint ten "dievu". Pats kažkada bandžiau kurt žaidimą, modeliavymas buvo sunkiausia dalis, bet paaugęs nebandžiau. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tas jausmas, kai 13-kametis (lamu, net nežinau kas čia per nick, lama tipo esi ar kas? Tarkim. Nebesigilinam toliau.) mumis moko apie žaidimo kūrimą, bei apie matricas, pats nesuprasdamas kas jos tokios per vienos. Čia mali šūda apie tą savo programavymą, kad išmokai kažkiek cpp? Man nerūpi tas tavo cpp, žaidimui kurti nereikia vien tik programavymo, 60% modeliavymas užema žaidimo, neatsižvelgiant į koks bus žaidimas (Su dialogais, monologais, scenom). Tad taip sakant xujar**k(kad neverktų tavo draugeliai, kad keikiuosi) į savo tą mokyklą ir vaidint ten "dievu". Pats kažkada bandžiau kurt žaidimą, modeliavymas buvo sunkiausia dalis, bet paaugęs nebandžiau. 

cia tie modeliai dar xujne, pats kai ne modeliuotojas esu is google pasiemu arba betkoki sudina pasidarau ir sueina, vis gi kai kuri grafiku/zaidimu varikliuka, nereik ten ziauriai geru modeliu. bet kame esme kad jis sako jog viska ismoko :D ismoko uzkraut shaderius, modelius ir juos atvaizduot, bet ciuju su tais shaderiais net iki geometry shaderio nedaejo, ka bekalbet apie tessellation ir compute shaderius. kazi i ta jo "viska ismokau" ieina ir visos renderinimo technikos? noreciau jo paties paklaust ar buvo nors koki occlusion culling ar bent jau frustum culling padares? deferred shading padarei? shadow mappingas nors paprasciausias ne koks cascaded buvo? o kaip post process efektai, nors zinai kas jie yra? kad moki modelius ir shaderius uzkraut, bei juos atvaizduot, nemanau kad gali girtis jog viska moki

Redaguota , nario -Modestas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

cia tie modeliai dar xujne, pats kai ne modeliuotojas esu is google pasiemu arba betkoki sudina pasidarau ir sueina, vis gi kai kuri grafiku/zaidimu varikliuka, nereik ten ziauriai geru modeliu. bet kame esme kad jis sako jog viska ismoko :D ismoko uzkraut shaderius, modelius ir juos atvaizduot, bet ciuju su tais shaderiais net iki geometry shaderio nedaejo, ka bekalbet apie tessellation ir compute shaderius. kazi i ta jo "viska ismokau" ieina ir visos renderinimo technikos? noreciau jo paties paklaust ar buvo nors koki occlusion culling ar bent jau frustum culling padares? deferred shading padarei? shadow mappingas nors paprasciausias ne koks cascaded buvo? o kaip post process efektai, nors zinai kas jie yra? kad moki modelius ir shaderius uzkraut, bei juos atvaizduot, nemanau kad gali girtis jog viska moki

Kai tavo varikliukas yra tik susįjes su grafikom, tau reikia tik išmokti to dalyko teorija, ir iškart gali rašyti kodą. Dėl to man nepatinka kad D3D11 yra susįjes tik su grafikom, o su procesoriaus kalba gali kalbėtis su kitom aparatūrom, pvz siųsti framebufferi į monitoriu, išmokti playinti soundą per ausines, kurti driverius, mokintis computer visiono, kurti robotus. Man patinka tai kad galimybės yra labai didelės. Kas tuo pačiu stipriai padidins šansus gauti darbą su programavimu.

Redaguota , nario IamU
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kai tavo varikliukas yra tik susįjes su grafikom, tau reikia tik išmokti to dalyko teorija, ir iškart gali rašyti kodą. Dėl to man nepatinka kad D3D11 yra susįjes tik su grafikom, o su procesoriaus kalba gali kalbėtis su kitom aparatūrom, pvz siųsti framebufferi į monitoriu, išmokti playinti soundą per ausines, kurti driverius, mokintis computer visiono, kurti robotus. Man patinka tai kad galimybės yra labai didelės. Kas tuo pačiu stipriai padidins šansus gauti darbą su programavimu.

nu *Myliu SuperGames.lt* tu durnas :D kalbam tema kuri susijusi su zaidimu kurimu, o tu man kalbi apie kazkoki susikta procesoriu programavima. Kodel tu kaskart kai kazka naujo suzinai pradedi apie ta dalyka kalbeti kiekvienam poste, kad jis esa labai geras dalykas ir t.t.?

 

db biski apie tavo blevyzgas.

D3D11 yra susįjes tik su grafikom

atvirksciai, opengl yra susijes tik su grafikom, tai yra grafiku api. directx yra zaidimu kurimo api, nes jis tau duoda informacija apie inputa, gali paleisti garsus ir galu gale atvaizduoti 3d/2d grafikas.

 

su procesoriaus kalba gali kalbėtis su kitom aparatūrom, pvz siųsti framebufferi į monitoriu

o tai pala directx to nepadaro? ji gali piesti 3d/2d grafikas, bet neatvaizduoja ju monitoryje? :D beje jei tu ta darysi pats, tai turesi savo vaizdo plokstei susiprogramuoti driveri, kas tau tokiam bukam yra be sansu.

 

išmokti playinti soundą per ausines

be assembly negali paleisti graso per ausines? paleisk garsa su paprasciausia graso biblioteka ir jei ausines bus pajungtos, tai ir eis per ausines...  :kuku:

 

o toliau, jei bandysi rasyti driverius, tai sekmes. jeigu kursi robotus, tai pats laikas nusipirkti arduino ir mokytis dar vienos programavimo kalbos (taip pat pradeti visur kalbeti koks geras arduino yra, kas tau budinga). computer visionui nereikia assembly, deja, uztenka opencv bibliotekos.

 

uzteks diskutuot su nevykeliu, sugebanciu tik kalbet, o ne irodyt koks istikruju esi kietas, neberasysiu daugiau as tau nieko, nes tu dievas tu vistiek viska moki geriausiai (ypac girti dalykus apie kuriuos tik speji isgirsti, kokie jie yra osum).

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

atvirksciai, opengl yra susijes tik su grafikom, tai yra grafiku api. directx yra zaidimu kurimo api, nes jis tau duoda informacija apie inputa, gali paleisti garsus ir galu gale atvaizduoti 3d/2d grafikas.

 

Na šeip, į directx nėra integruota soundo api, Apie inputa tai tu teisus, jis tikrai yra integruotas į D3D, bet kaip tu nesupranti kad man nepatinka tesiog pasiimti kitų žmonių parašytas api ir visiškai nieko nesuprasti apie kodą.

 

 

 

o tai pala directx to nepadaro? ji gali piesti 3d/2d grafikas, bet neatvaizduoja ju monitoryje? :D beje jei tu ta darysi pats, tai turesi savo vaizdo plokstei susiprogramuoti driveri, kas tau tokiam bukam yra be sansu.

 

Mano smegenų ląstelės žudosi dėl tavo durnumo. Aš nesakiau kad directx to nepadaro, aš tesiog sakau kad taip galima bendrauti su kitom aparatūrom naudojantis assembly kalbą... Apie driverių rašymą, jeigu norėsiu išmokti, tai ir išmoksiu.

 

 

 

 

be assembly negali paleisti graso per ausines? paleisk garsa su paprasciausia graso biblioteka ir jei ausines bus pajungtos, tai ir eis per ausines...  :kuku:

 

o toliau, jei bandysi rasyti driverius, tai sekmes. jeigu kursi robotus, tai pats laikas nusipirkti arduino ir mokytis dar vienos programavimo kalbos (taip pat pradeti visur kalbeti koks geras arduino yra, kas tau budinga). computer visionui nereikia assembly, deja, uztenka opencv bibliotekos.

 

uzteks diskutuot su nevykeliu, sugebanciu tik kalbet, o ne irodyt koks istikruju esi kietas, neberasysiu daugiau as tau nieko, nes tu dievas tu vistiek viska moki geriausiai (ypac girti dalykus apie kuriuos tik speji isgirsti, kokie jie yra osum).

 

Ir vėl tavo durnumas. Aš nesakiau kad to negali padaryti be assembly, bet su assembly kalba tu išmoksti kaip viskas veikia. Tai tu nori pasakyti kad be arduino negalima programuoti robotus? Nice logic! Štai ir vėl, aš nesakiau kad computer visionui reikia assembly, aš tik sakau kad mokindamas computer visiona per assembly tau bus gan stipri tikimybė kad gausi gerai apmokamą darbą.

 

Nu tai ką, dėkui kad pagaliau dingsti su savo durnumais. Aš nesakau kad aš esu kietas, aš pasakau kad yra kur kas geresnės programavimo kalbos už high level programavimo kalbas. Galėčiau aš irgi grįžti prie C++, bet tai yra labai nuobodu. Visgi, nevisi gaus darbą kurie dirbs su C++ ar kažkas panašaus, reikia išmokti ir kaško kitko.

o toliau, jei bandysi rasyti driverius, tai sekmes. jeigu kursi robotus, tai pats laikas nusipirkti arduino ir mokytis dar vienos programavimo kalbos (taip pat pradeti visur kalbeti koks geras arduino yra, kas tau budinga). computer visionui nereikia assembly, deja, uztenka opencv bibliotekos.

Redaguota , nario IamU
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2794 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...