Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Mano 2d RPG zaidimukas


Aleksas_Skiller

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2794 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Demesio, kas naujas sitoje temoje!

Dabar yra pristabdyti darbai prie singleplayer'io, nes kuriama muiltiplayer versija, nuo 2 puslapio galite susirasti updat'o vaizdus. Arba uzeikite i kanala: https://www.youtube.com/channel/UCNtuzKDYC8zUEDx5kAAzB9A

 

Stai pats artimiausias video:

 

Na, sveiki.. Turiu sioki toki zaidimuka, gavau inspiration'a is Runescape, bet taip pat idejau DAUG, DAUG savo ideju, padarytas su Python 2.7, trumpas aprasymas: 

 

Yra skill'u sistema kaip ir Runescape, taip yra survival aspektas, tai daiktai turi svori, turi valgyti ir gerti, keldamas strength lygi galesi lengviau nesioti daiktus nors ir jie sveria, tai yra vienas is skill'u. Taip pat zaidimas turi inventoriaus sistema ir auto save, kadangi zaidimas 2D, laisvai galiu autosavint kiekviena tick'a, bet pasirinkau issaugot tik kai iseinama is zaidimo, del viso pikto, gal kas turi lieva pc, bet, padarysiu, kad galesi pasirinkt, tiesiog tingiu, del to, kad yra labai easy task'as. Turi animacijas, bei wielding sistema.

 

Svarbus faktai:

 

Viskas atrodo taip maza del to, kad uzmetes fullscreen'a, galima lost ant betokio dydzio.

Grafikos padarytos draugo, nera jis "profas", bet geresni piesimai, nei mano :D.

Inventorius tik 3 slot'ai, kolkas, dauginsiu zymiai daugiau, bet tiesiog uzsimirsta vis.

Kolkas padarytas tik kodas ( daugiausia ), zmogeliukas, ir keli daiktai, map'o nera.

 

Stai kelios nuotraukos:

 

2f766093146e778f4a2afc26bb876961381.PNGc7b2a47f43b0508cbea7ebc25c75e12a211.PNG

bfcd5214055ccf7ea64b2502b0eb9fa4993.PNG

37c4df3e5d16bb9bd708ca796b742e0a777.PNG

 

Duokit savo opinion'a...

Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)
Updat'as:
 
- Sutvarkiau bug'a, kur ejo pasiimt 3 daiktus, o ne viena.
- Sutvarkiau biski animation'us ir sword laikysena ( isemiau is front&back animation'u, nes ne kaip atrodo ).
- Sutvarkytas combat sistemos koda.
- Padariau, kad alkis eitu greiciau nuo svorio.
 
Planuoju isimt front ir back animation'us, nes neimanoma padaryt ginklu, ka manot ?
 
 

 

Norėjai kodą parodyt, bet įkėlei nuotraukas. Jau geriau kokį gif'ą/video galėjai susukt.

Kaip bebūtų sunku dar kažką vertint tokioje stadijoje :)

 

Sėkmės darbuose :) manau ten ta vieta kur kuprinė ir t.t turėtų būt didesnė vieta viskam :) o taip tai mėgint dabar žemėlapį kurt :D

 

Dekuj uz atsiliepimus, map'a pradesiu kurt kai main kodas bus padarytas, arba jau bus prie finiso ;), o del kuprines ir kitu icon'u, galbut padarysiu juos didesnius, bet dabar tai nera prioritetas. :)

Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Dekuj visiems uz atsiliepimus, 

 

Tai padaryk, kad viskas būtų normalaus dydžio ir ant fullscreen, o šiaip tai dar tuščia čia, tai nelabai ką ir pasakysi...

Jai atsiras geresnis piesejas, be problemu, kolkas tokio neturiu ;)

 

Stai small updat'as:

 

- Padaryta labai sudina, bet veikianti combat sistema ( kolkas tik 1 npc ).
- Sukuriau youtube channel'i, pademonstruoti updat'us.
 
Stai link'as i artimiausia video:
 
Beje, tie kas moka piest ir norintis padet, skype aliksas123
Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Naujas updat'as:

- Perdirbtas characteris ir bronze sword'as, sprit'as sudetas is daliu, tad bus lengva piesti sarvus, ginklus, skydus ;) (pats piesiau, nes piesejas serga).

- Padaryta attack animation'ai

- Padaryta, kad i kuria puse ejai, i ta ir sustosi ( anksciau visada kaireje sustodavai ).

 

Stai pademonstruojamas video:

 

Viskas yra didinama, nes yra labai mazi kai ieinama i fullscreen'a.

Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Updat'as:

- Sukurtas AI, dar tik juda kolkas, bet negali uzeiti uz duotu ribu ir keicia puse.

- Sukurtas npc death handler'is, kuris respawn'ins npc'us.

 

Neturiu dar zalio supratimo kaip padarysiu, kad kovotu atgal, bet kaskaip :D

 

Video:

Užprivatintas video.

 

Didžiausios sekmės, tikrai yra dar kur tobulėti, bet po biški ir kašką padarysi. Multiplayer šiuo metu veikia?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Užprivatintas video.

 

Didžiausios sekmės, tikrai yra dar kur tobulėti, bet po biški ir kašką padarysi. Multiplayer šiuo metu veikia?

Video sutvarkytas. Problema ne kode man, o dizaine, gal kai map'as bus, graziau atrodys ;) O del multiplayer, bandziau kelis kartus kurt online ant python, bet visiskai nesuprantu, ka online sugebu tik chat sistemeles kurt. Dekuj uz atsiliepima.

Redaguota , nario Aleksas_Skiller
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2794 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...