Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3407 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

  • ,
(redaguota)

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Redaguota , nario Dr.Arnas

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Tu ble pats supratai ką pasakei? xdd Skriptinimas, programavimas, kodavimas, visas šitas prie vieno pačio dalyko. Visų kalbų užsiėmimas - programavimas. Visų antra, ar tau maišo tas continue;? ir ką tu ten su tais taimeriais nusipezėjai tai tu rimtai.Pizė šiuolaikiniai heiteriai, kritikiai, prie kiekvieno žodžio kabinėjas, nors patys neteisingi..

YouTube Channel

 

9Irp3sZ.png

 

 

 

 

 

Sveiki. Pastarasis mano skriptukas, net galima jo nevadinti taip, nes buvo paprasčiausias stock`as, susilaukė "gydymų" ir kita, tad paprašiau ir tema buvo panaikinta. Turiu laisvoką valandą per kurią paprogramuot galiu, taigi nusprendžiau sukurt xp kylimą, tikrai veikia, išbandžiau viską ir t.t.

 

 

Taigi.. pradedame!

 

 

• Visų pirma, kur norite prisirašote forwardą ( kad nepasimestų ir pnš, patariu kurtis prie visų turimų forwardų ):

 

forward XP();

 

 

• Tuomet susirandate OnGameModeInit ir susikuriate timer`į:

 

SetTimer("XP", 60000, true);

// 60000ms = 60 sekundės = 1 minutė. Aš pasidariau, kad per minutę kiltų po vieną, jūs darykitės kiek norit

 

 

• Tuomet reikia susikurti public'ą, galit, kad ir pačioje apačioje ( veiks ):

 

public XP()

{
        for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++ )
        {
                if ( !IsPlayerConnected( i ) )
                continue;
                SetPlayerScore( i, GetPlayerScore( i ) + 1 );
        }
 
        return true;
}

 
 
 
Taigi, kaip ir viskas. Padaryta, kad 1 patirties taškas pakiltų per vieną minutę. Trumpai viską sakant, pasidarysit per kiek laiko norite patys. Štai taip viskas turėtų atrodyti.
 
P.S: Tikrai netraukiau iš kažkokių GRP modifikacijų, tiesiog savo galva kūriau. Prašyčiau jūsų supratingumo, jog pamoka skirta NAUJOKAMS! Todėl nereikia eilinį kartą „lialialia“ .
 
Na ką gi, sėkmės, jeigu kas nors nepavyksta, nors manau ganai aiškiai išdėsčiau , rašykit į AŽ ( asmeninę žinutę ) .

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.

Reikia Pawn pagalbos? Skype nerašyk.

 

 

 

 

 

 

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.

Na va.. Net maloniau pasidaro, jokių kritiškų žodžių, heiteriškumų ir panašiai, su true tai jo, dar prieš tai pamačiau, pataisiau, bet dėkui : )

(redaguota)

 

SetTimer trečias parametras yra ar timeris bus kartojamas. Tu nustatei į false. Reiškia tavo XP funkcija bus iškviesta vieną kartą.

 

 

Kodo rašymo stilius, nieko daugiau.

// Vieni rašo taip:

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
          // stuff
   }
}

// Kiti kitaip

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i))
       continue;
   // stuff
}

// Rezultatas tas pats. 
// Žodelis "continue" ciklą gražina į pradžią.

 

taip aš žinau, ką daro continue, tik ar ne lengviau yra tiesiog padaryti {} ? :D Aišku kiekvienam skirtingas stilius, nes pavyzdžiui aš nesusigaudau kaip kiti rašo be tų skliaustų neina susigaudyti, bent jau man. :)

Redaguota , nario Dr.Arnas

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Geriau daryti vieną globalų timerį, nes priešingu atvėju veiks tiek timerių, kiek yra žaidėjų, o jeigu žaidėjų daug - išeina didelis sistemos apkrovimas.

skriptinimas nėra programavimas mano mielas drauge, kodą kelk į [ code ] [ /code ]

 

gerai apie kodą, kodas neapgalvotas, visi žaidėjai gauna kas minutę, jeigu žaidėjas prisijungtu 57 sekundę, tada po 3 sekundžių jis gauna xp, todėl manau kiekvienam žmogui turėtu būti skirtingas timeris, taipat cikle for nematau kam reikalingas tas

 continue;

jei gali - paaiškink.

Siaubas, geriau galėjai nieko nesakyt. :kuku:

  • Parašė po 4 savaičių...

taip aš žinau, ką daro continue, tik ar ne lengviau yra tiesiog padaryti {} ? :D Aišku kiekvienam skirtingas stilius, nes pavyzdžiui aš nesusigaudau kaip kiti rašo be tų skliaustų neina susigaudyti, bent jau man. :)

deja, continue siuo atveju yra tik geriau ir nepriklauso cia nuo jokio stiliaus ar ka

isivaizduok tokia situacija

function asd() {
    if (!Blogai1()) {
        kazkaDaryti();
        if (!Blogai2()) {
            kazkaDaryti2();
            if (!Blogai3()) {
                kazkaDaryti3();
                if (!Blogai4()) {
                    return true;
                } else
                    goto blogai;
            } else
                goto blogai;
        } else
            goto blogai;
    } else
        goto blogai;
blogai:
    cleanup();
}
  • Parašė po 5 savaičių...
  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3407 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...