Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Mano kuriami žaidimai/pamokos.


Rmbdeivis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3009 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Žaidimai patalpinti į Google Play:

 

Video Poker Classichttps://play.google.com/store/apps/details?id=lt.rmbdeivis.vp

 

Jacks or better video pokeris

 

Žaidimai web naršyklėje (WebGL)

 

Video Poker Classic - http://rmbdeivis.itch.io/poker

 

Jacks or Better video pokeris

 

Darbo su Unity pamokos:

 

Unity darbo aplinkos paruošimashttp://www.supergames.lt/topic/230723-pamokawindows-konfiguruojame-unity-3d-darbui-su-android/

Redaguota , nario Rmbdeivis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kodėl ne tikra programavimo kalba?

*Myliu SuperGames.lt* tu tai *Myliu SuperGames.lt* esi *Myliu SuperGames.lt* negaliu... darei kazka su unity buvo viskas *Myliu SuperGames.lt*, perejai ant c++ ir d3d tai *Myliu SuperGames.lt* pries visus ahujelint cia pradejai ko ne su tikra programavimo kalba, kodel su kazkokiu tai game engine... *Myliu SuperGames.lt* atviciaju tu su ta "tikra programavimo kalba" nieko gero ir nesukuri, o tiesiog kursi nesamones ir viskas, nes ten daug sunkiau, nebent kopijuosi is tutorialu, pakeisi teksturas ir girsies kad tavo zaidimas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

*Myliu SuperGames.lt* tu tai *Myliu SuperGames.lt* esi *Myliu SuperGames.lt* negaliu... darei kazka su unity buvo viskas *Myliu SuperGames.lt*, perejai ant c++ ir d3d tai *Myliu SuperGames.lt* pries visus ahujelint cia pradejai ko ne su tikra programavimo kalba, kodel su kazkokiu tai game engine... *Myliu SuperGames.lt* atviciaju tu su ta "tikra programavimo kalba" nieko gero ir nesukuri, o tiesiog kursi nesamones ir viskas, nes ten daug sunkiau, nebent kopijuosi is tutorialu, pakeisi teksturas ir girsies kad tavo zaidimas...

Mažiau burbuliuok, 1. Niekas nesako kad aš visiems pisu prota kad c++ geresnė programavimo kalba. 2. Aš tik paklausiu kodėl ne su tikra programavimo kalba, visgi, jeigu esi pakankamai protingas ir nori įrodyti, geriau dirbti su tikra programavimo kalba, o ne su enginais. 3. Programuoti su tikra programavimo kalba yra labai didelis sunkumas, tutorialu vienetai, todėl kopijuoti nuo ko nors nėra.

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer."

Bšk pakeitei tektstą nes supratai kad visiškas nesamonęs postini? Laikykis memes apie save prie savęs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aš tik paklausiu kodėl ne su tikra programavimo kalba, visgi, jeigu esi pakankamai protingas ir nori įrodyti, geriau dirbti su tikra programavimo kalba, o ne su enginais

Matai aš nebandau nieko įrodyti, aš tiesiog padaryti tai ka noriu lengviausiu ir pigiausiu būdu, ir to eigoje išmokti ką nors naujo. Kam tokiam projektėliui rašyti savo engine? Juk ir tą pačią c++ naudodamas includini visokias library nes taip patogiau. Gi nerasai pats IO interfeiso ar math klases ir pan? Ir memory spragas matyt tikrini su valgrid o ne pats atminties bitus skanuoji? Dar ir rasai matyt ne su notepad ir ne binary kodu? Taip kad ir pats naudoji įrankius darbui palengvinti. Jei yra elektrinis atsuktuvas kam varžta sukti su pirštais?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Matai aš nebandau nieko įrodyti

Manau kad žmonės kurdami ir talpindami žaidimus į forumus ir t.t. bando įrodyti kad moka kurti žaidimus. Nežinau kaip tu.

 

ir to eigoje išmokti ką nors naujo.

Kažkada viskas pasibaigs, nes Unity neduoda didelės laisvės žaidimų kūrimams.

 

Kam tokiam projektėliui rašyti savo engine?

Tai jeigu jau kuri žaidima su C++ turi rašyti savo engine? keista... Projektėliai kartais iššauga į didelius, ir jiems reikia dalyku kuriuos Unity nepalaiko.

 

Juk ir tą pačią c++ naudodamas includini visokias library nes taip patogiau.

Ne dėl to kad patogiau, o dėl to kad norint sukurti paprastą window be jokių bibliotekų užtruktų dienų dienas, tam reikia dešimčių tūkstančių eilučiu, o Unity kūrėjai to net nesupranta.

 

Gi nerasai pats IO interfeiso ar math klases ir pan?

IO interfeisas, neturiu įdėjos ką tai reiškia, math klasė yra indėta į Visual Studio, Code::blocks.

 

 

 

 

Ir memory spragas matyt tikrini su valgrid o ne pats atminties bitus skanuoji?

 

Tokių dalykų C++ nėra...

 

 Dar ir rasai matyt ne su notepad ir ne binary kodu?

Mano kodas rašomas Visual Studio vien dėl to kad visgi reikia išbandyti žaidimus kuriuos sukuri, tai nesiskaito kaip engine.

 

Taip kad ir pats naudoji įrankius darbui palengvinti.

aš naudoju bibliotekas, o tu enginus, visai skirtingi dalykai...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Manau kad žmonės kurdami ir talpindami žaidimus į forumus ir t.t. bando įrodyti kad moka kurti žaidimus. Nežinau kaip tu.

 

Kažkada viskas pasibaigs, nes Unity neduoda didelės laisvės žaidimų kūrimams.

 

Tai jeigu jau kuri žaidima su C++ turi rašyti savo engine? keista... Projektėliai kartais iššauga į didelius, ir jiems reikia dalyku kuriuos Unity nepalaiko.

 

Ne dėl to kad patogiau, o dėl to kad norint sukurti paprastą window be jokių bibliotekų užtruktų dienų dienas, tam reikia dešimčių tūkstančių eilučiu, o Unity kūrėjai to net nesupranta.

 

IO interfeisas, neturiu įdėjos ką tai reiškia, math klasė yra indėta į Visual Studio, Code::blocks.

 

 

 

 

 

Tokių dalykų C++ nėra...

 

Mano kodas rašomas Visual Studio vien dėl to kad visgi reikia išbandyti žaidimus kuriuos sukuri, tai nesiskaito kaip engine.

 

aš naudoju bibliotekas, o tu enginus, visai skirtingi dalykai...

:D Daammn, nežinau ar tu čia ant prikolo rašei ar rimtai, bet žiauru net tau :D :D Žodžiu, vienas žodis, graudu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kažkada viskas pasibaigs, nes Unity neduoda didelės laisvės žaidimų kūrimams.

 

Tai jeigu jau kuri žaidima su C++ turi rašyti savo engine? keista... Projektėliai kartais iššauga į didelius, ir jiems reikia dalyku kuriuos Unity nepalaiko.

 

Ne dėl to kad patogiau, o dėl to kad norint sukurti paprastą window be jokių bibliotekų užtruktų dienų dienas, tam reikia dešimčių tūkstančių eilučiu, o Unity kūrėjai to net nesupranta.

 

IO interfeisas, neturiu įdėjos ką tai reiškia, math klasė yra indėta į Visual Studio, Code::blocks.

 

 

 

 

 

Tokių dalykų C++ nėra...

 

Mano kodas rašomas Visual Studio vien dėl to kad visgi reikia išbandyti žaidimus kuriuos sukuri, tai nesiskaito kaip engine.

 

aš naudoju bibliotekas, o tu enginus, visai skirtingi dalykai...

Ok as nebesigincysiu su tavim nes cia nebus galo.

Pabaigai pasakysiu kad "bibliotekos" ir engine yra vienas ir tas pats. Tai tiesiog specelizuotos klases ir game loopas su grafiniu interface. Tu taip pat naudoji visual studio grafini interface ir specelizuotas klases ir bibliotekas. Vienintelis skirtumas kad tu nezinai apie ka kalbi kai kalbi apie unity. Unity gali irgi visa zaidima parasyt vien c# kalba ir sukompiliuot. Bet gali naudotis graphical interface ir tai palengvina darba. Tas pats kaip windows forms gali rasyt kodu bet gali ir iterpt miktukus ir formas is visual studio grafinio interface. Taip iseina tie kurie kuria programas su visual studio ir formose iterpia mygtukus is editor o ne daro button = new button(){}; irgi raso ne tikra programavimo kalba nors ir tie ir tie raso ta pacia programavimo kalba? O valgrid yra memory leak toolsas. As maniau kad c++ pats alokuoji atminti tai reikia karts nuo karto patikrint ar ji kur nelykina?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

:D Daammn, nežinau ar tu čia ant prikolo rašei ar rimtai, bet žiauru net tau :D :D Žodžiu, vienas žodis, graudu.

Visiems *Myliu SuperGames.lt* tavo nuomonė, viskas buvo ramu, tik nea, tu turi papostinti kašką, jeigu papostintum kaško protingo, paaiškintum kodėl sakai kad ant prikolo rašiau būtų normaliai, bet turi parašyti kaip savo visus postus rašai - freepostindamas.

Ok as nebesigincysiu su tavim nes cia nebus galo.

Pabaigai pasakysiu kad "bibliotekos" ir engine yra vienas ir tas pats. Tai tiesiog specelizuotos klases ir game loopas su grafiniu interface. Tu taip pat naudoji visual studio grafini interface ir specelizuotas klases ir bibliotekas. Vienintelis skirtumas kad tu nezinai apie ka kalbi kai kalbi apie unity. Unity gali irgi visa zaidima parasyt vien c# kalba ir sukompiliuot. Bet gali naudotis graphical interface ir tai palengvina darba. Tas pats kaip windows forms gali rasyt kodu bet gali ir iterpt miktukus ir formas is visual studio grafinio interface. Taip iseina tie kurie kuria programas su visual studio ir formose iterpia mygtukus is editor o ne daro button = new button(){}; irgi raso ne tikra programavimo kalba nors ir tie ir tie raso ta pacia programavimo kalba? O valgrid yra memory leak toolsas. As maniau kad c++ pats alokuoji atminti tai reikia karts nuo karto patikrint ar ji kur nelykina?

facepalm.jpg

gal tesiog baigiam, bet atsimink, Unity naudoja kalbas su pakeista sintakse.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Visiems *Myliu SuperGames.lt* tavo nuomonė, viskas buvo ramu, tik nea, tu turi papostinti kašką, jeigu papostintum kaško protingo, paaiškintum kodėl sakai kad ant prikolo rašiau būtų normaliai, bet turi parašyti kaip savo visus postus rašai - freepostindamas.

facepalm.jpg

gal tesiog baigiam, bet atsimink, Unity naudoja kalbas su pakeista sintakse.

gal tesiog baigiam, bet atsimink, Unity naudoja kalbas su pakeista sintakse. :D nežinau, pas tave tirščiau kažkas į galvą įeina ar ne...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mažiau burbuliuok, 1. Niekas nesako kad aš visiems pisu prota kad c++ geresnė programavimo kalba. 2. Aš tik paklausiu kodėl ne su tikra programavimo kalba, visgi, jeigu esi pakankamai protingas ir nori įrodyti, geriau dirbti su tikra programavimo kalba, o ne su enginais. 3. Programuoti su tikra programavimo kalba yra labai didelis sunkumas, tutorialu vienetai, todėl kopijuoti nuo ko nors nėra.

Aš net nežinau ką tu vadini tikra programavimo kalba... Bet tada ir c++ yra netikra programavimo kalba. Nes C++ kaip ir C# yra C kalbos atmainos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3009 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...