Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[ Pamoka ][ RPG ][ Lesson2 ]Tvarkome .pwn failą


Hustrine`

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3424 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Toliau tesiu savo pamokų ciklą. Šioje pamokoje pasiruošime savo modifikacijos .pwn failą darbui.

 

1. Einame į Jūsų serverio failai>pawno>pawno.exe

 

2. Įsijungus PAWNO programą reikia susikurti naują failą. Tai padaryti galima paspaudus File>New  arba viršutiniame kairiame kampe paspaudus baltą lapą.

 

3. Atsirandai kodas. Ką reikia daryti? 

 


// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
 
#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print(" Blank Filterscript by your name here");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
#else
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Blank Gamemode by your name here");
print("----------------------------------\n");
}
 
#endif

Kaip matote čia yra ir FilterScript. Mums jo nereikia. Reikia ištrinti šias eilutes:

#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print(" Blank Filterscript by your name here");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
#else
ir
#endif

Mums liko tik

main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Blank Gamemode by your name here");
print("----------------------------------\n");
}
 
Šis kodas bus parodomas cmd lange, kai bus paleidžiamas serveris. 
 
4. Toliau paskutinis šios pamokos žingsnis bus - serverio modifikacjos versija.
 

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
SetGameModeText("Blank Script");
Šioje eilutėje nustatykite serverio modifikacijos pavadinimą.
 
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

Ši eilutė prideda vieną iš žaidėjo skin'ų. Šiuo atveju tai bus CJ skin'as.

 

5. Paskutinis dalykas ką būtina padaryti, tai paspausti F5 mygtuką ir pasirinkti gamemodes aplanką, jog į jį saugotų jūsų modifikaciją. 

 
 
Modifikacijos kodas: http://pastebin.com/HQH9nWwJ
 
 
Na tiek norėjau šioje pamokoje. Sekančioje pamokoje dirbsime su server.cfg failu. 
 
P.S. Komentaruose rašykite kokią saugojimo sistemą naudosime - Dini ar Y_Ini.
Redaguota , nario Hustrine`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Vistiek yra tų naujokų kuriems visa tai padės, tai kodėl ne? Niekam jos gi netrukdo. :)

Tai, kad naujokai beveik visi lenda į editus, o ne bando kažką kurt... Tokie jau laikai atėjo, pripažink, ir tu pradėjai redaguodamas mano script'us.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3424 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...