Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Lineage eternal


Vejasas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3427 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Taigi prieš G-Star 2014 Lineage kurėjai išleido, Lineage 2 eternal traileri su gameplay.

Asmeniškai jau Lineage 2 atsilošiau kokius 4metus, ir dabar mečiau, norisi kažko naujesnio, Tad Laukiu šios naujos dalies, kiek žinau bus openworld... Iš trailerio visai neblogai atrodo :)

 

Nesenai pasirodė naujas Lineage eternal gameplay traileris, ir info šiek tiek, atrodo visai neblogas turėtu būti.
 
 
Game Features and Highlights Short Version
 
-Open World MMORPG
-Unique Skill Activation System (Mouse Cursor Movement)
-Field Event Quests
-World/Raid Bosses with 20+ Members
-Randomized Dungeons
-Dynamic Dungeons
-PK/PvP Available
-PvP Arena
-Simplified Controls for MMORPG
-Event Contribution Upper Right
-Items and Exp. obtainable solo (Event Quest)
-Showed Town with various players hanging out
-Mobile Game Support Using Cloud Connect Features
-Generic Questing System Removed
-Supports 500 Players in one area
-New Asssassin Class
 
Game Features and Highlights Long Version
 
Lineage Eternal has been in development for quite sometime now and a lot of people thought that the project was dead! The Open World MMORPG has gone through a lot of improvements during the past few years. The unique skill activation system is still present, but it seems like they also added some hotbar skills. Lineage Eternal doesn't just focus on dungeon crawling alone as it supports more than a hundred players in one area giving the game a much more of an MMORPG feel.
stunnned.jpg
 
 
The developers of LE wanted stray away from the generic normal questing system where players pick up random quests in town to complete. The team felt that the process alone felt overwhelming like homework. Instead, the game offers various unique. For example, an event quests similar to GW2 where players can participate in any field quest at a given time. An event contribution bar is located on the upper right hand corner. Perhaps ranking in the top four will yield that player better rewards? :)
 
event-quest.jpg
 
Just like the previous Lineage series, this version supports PvP. Here is a screenshot of the 4v4 PvP Arena in Lineage Eternal. Although it's not confirmed, players can expect some Open World PK/PvP just like the previous Lineage games.
 
arena-pvp.jpg
 
Aside from the normal field event stuff, the randomized dynamic dungeon system is a very handy feature. This alone should keep players occupied let alone add some replay value on the dungeons that support it.

 
Don't let the large scale bosses of this game fool you! These big bad scary monsters require more than just one party to take down. As you can see in the image below, one special move can instant wipe everyone on the field. Thankfully, the players in this demo were provided with resurrection scrolls.
raid-wipe.jpg
 
Developers are working on making the game accessible from anywhere using cloud gaming. Perhaps this is one of the reason why they went along with simple controls for an MMORPG. Attacking with skills using swipe movements is going to be a lot of fun! That's all for now. Depending on my free time, I might go over the upcoming G-Star 2014 Lineage Eternal stuff scheduled to go live on the 20th of this month. The first Closed Beta for Lineage Eternal Online is scheduled to start during the first half of 2015.
 
Lineage Eternal VS Lost Ark (Coming Soon)
 
lineage-eternal.jpg
 
lineage-eternal
Redaguota , nario Vejasas
  • Teigiamai 5
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Lineage žaidžiu nuo C1 kronikos, ir pažiūrėjus į tokį gameplay norisi verkt. Visiškas šūdas. Paskutinė normaliausia kronika išleista buvo Interlude, toliau pridėjo visokių kamaelų, pirktinių itemų ir taip toliau. Gaila, kad nusivažiavo taip kūrėjai.

 

Čia jau kaip kam, man asmeniškai L2 patiko iki H5, GoD jau buvo per daug :) Bandysim pasižiūrėt kaip su šiuo žaidimuku bus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Lineage žaidžiu nuo C1 kronikos, ir pažiūrėjus į tokį gameplay norisi verkt. Visiškas šūdas. Paskutinė normaliausia kronika išleista buvo Interlude, toliau pridėjo visokių kamaelų, pirktinių itemų ir taip toliau. Gaila, kad nusivažiavo taip kūrėjai.

 

Pritariu tavo nuomonei pilnai. Prisimenu kai ankščiau dienomis žaidžiau interlude beyonde va ten buvo geriausi laikai mano praleisti ir chebra linksma ir viskas buvo maždaug subalanstuota, o paskui su naujomis l2 versijomis pridėjo visokių "šūdų" ir taip po truputi ritosi kokybė pačio l2, kol daėjo iki lineage eternal, kuris man primena diablo 3 tik su kaikuriais l2 aspektais.

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Čia kūrėjai dare labiau panašu i i pačia pirma Lineage dali, o ne į Lineage 2. Nepabandes nesužinosi, atnaujinau daugiau info bet čia eng kalba.


"Drag and Hold" sistema ir gan unikali. Bus matyt kaip bus tai realizuota pilnoje versijoje.
n1.jpg
 

 

NCsoft confirmed that they have patented the "Drag and Hold" combat system found in Lineage Eternal. In a nutshell, other game developers will not be able to use this feature in their games unless permission is sought from NCsoft, most probably at a price.

 

Galima pamatyti tai 2011 video. 7:20 min,12:55 min ir kituose kadruose, taip pat ir naujuose assassin klasės video.
Redaguota , nario Vejasas
  • Teigiamai 1
  • Neigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Jei gerai pamenu, tai Lineage I vis dar daugiau pinigų atneša į NCsoft negu Lineage II. Natūralu, kad norėjo kurti kažką, kas bus panašiau į Lineage I.

 

Pats žaidimas, jei kam įdomu, yra Lineage II priešistorė. Istorija pati labai įdomiai išdėliota. Lineage I ištikro yra paskutinė žaidimo dalis, o Lineage II veiksmas vyksta prieš Lineage I. Kai buvo kuriamas Lineage III, jis turėjo eiti po Lineage II, bet kažkas atsitiko ir Lineage III atšaukė ir pradėjo kurti viską kas sekė po Interlude. Tai visi tie kosmosai, kurie dabar daugumai žmonių nepatinka yra Lineage III iš esmės (seka tą pačią istoriją).

 

Aš asmeniškai labai laukiu šito žaidimo. Gameplay atrodo įdomus, tik gal kažkiek liūdina tas, kad party berods bus tik iki 4 žaidėjų :( Šiek tiek primena pačius pirmus Guild Wars.

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Jei gerai pamenu, tai Lineage I vis dar daugiau pinigų atneša į NCsoft negu Lineage II. Natūralu, kad norėjo kurti kažką, kas bus panašiau į Lineage I.

 

Pats žaidimas, jei kam įdomu, yra Lineage II priešistorė. Istorija pati labai įdomiai išdėliota. Lineage I ištikro yra paskutinė žaidimo dalis, o Lineage II veiksmas vyksta prieš Lineage I. Kai buvo kuriamas Lineage III, jis turėjo eiti po Lineage II, bet kažkas atsitiko ir Lineage III atšaukė ir pradėjo kurti viską kas sekė po Interlude. Tai visi tie kosmosai, kurie dabar daugumai žmonių nepatinka yra Lineage III iš esmės (seka tą pačią istoriją).

 

Aš asmeniškai labai laukiu šito žaidimo. Gameplay atrodo įdomus, tik gal kažkiek liūdina tas, kad party berods bus tik iki 4 žaidėjų :( Šiek tiek primena pačius pirmus Guild Wars.

 

Ištiesų jie įdomiai padarė su ta istorija, bet ką jau padarysi kaip nutiko taip.

Ir tuo pačiu kiek aš pats mačiau ir žinau jeigu bus raid'as tai gali sudaryti pora party patį raid'o party, man atrodo limitas gali būti 4, bet nesu įsitikinęs tai reikš, kad galės raid'e dalyvauti iki 16 žaidėjų, bet 4 skirtinguose party. Aišku ši informacija nėra patvirtinta pačio NCsoft todėl čia iš dalies yra tik spėliojimai, bet vistiek manau tokie dalykai vyks jeigu raid'ą eis imti klanas tai sudarys tokį dalyką ir kalbės visi per skype arba teamspeak. Ši funkcija dabar primena Archeage raid party, nes ten yra beveik tas pats ir asmeniškai manau geriau yra, nes kai sulenda į viena party 6 žmonės tai nespėji žiūrėt kurį gydyti ir pnš., jei supportas nėra patyręs, bet jeigu taip pasiskirsto į keturis party su atitinkančiom rolėm tai gan tvarkingiau ir efektyviau išeina. Asmeniškai mane nuvylė pats šis NCsoft poelgis, bet vistiek laukiu jų žaidimo, nes su Lineage praleidaus geriausus žaidimo metus.

Redaguota , nario Rin
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • d0Se užrakino šią temą

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3427 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...