Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Gamemaker pamokos LT.


1eleven1

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3534 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

 

Game maker pamokos

 

GameMaker LT pamoka 1# Parsisiuntimas ir instaliavimas.

 

youtu.be/LsXB5CdxCuA

 

Nesmerkit už bloga garso kokybe. Kitose video taip nebus :)

 

GameMaker LT pamoka 2# 3D Vaizdas.Grindys ir lubos.

 

youtu.be/QYeCC2-MIZ0

 

GameMaker LT pamoka 3# 3D Vaikščiojimas ir laukas.

 

youtu.be/Ne745GqGEDo

 

GameMaker LT pamoka 4# 3D Sienos jų neperėjimas.

 

youtu.be/KBCE5yBe5mk

 

GameMaker LT pamoka 5#3D Pinigai ar taškai.

 

youtu.be/AEtHoWwEJYE

 

GameMaker LT pamoka 6# 3D Gyvybes ir priešas.

 

youtu.be/INkcINrh3uM

 

GameMaker LT pamoka 7# Priešo gyvybės ir atėmimas. 

 

youtu.be/IyRXjcJDCMU

 

GameMaker LT pamoka 8# 3D Vaistinėlė. 

 

youtu.be/bIa-_e8gscc

 

GameMaker LT pamoka 9# 3D perėjimai tarp lauko ir vidaus.

 

youtu.be/BA0G75IABcE

 

GameMaker LT pamoka 10# Perėjimas iš 3D Į 2D.

 

youtu.be/hZ4J1gVSuKg

 

GameMaker LT pamoka 11# 2D Vaizdas iš viršaus.

 

youtu.be/cQAZMZEABEY

 

GameMaker LT pamoka 12# 2D Vaizdas iš šono.

youtu.be/pRFibYuj8Sg

 

GameMaker LT pamoka 13#2D Blokų naikinimas.

 

youtu.be/rlRAkjYruWc

 

GameMaker LT pamoka 14# 2D Objekto atsiradimas.

 

youtu.be/Le-mHJGIVbw

 

GameMaker LT pamoka 15# 2D Gyvybės širdelės.

youtu.be/5_unmhLPYgQ

 

GameMaker LT pamoka 16# 2D Priešo tobulinimas.1/2 dalis.Naujas! 

 

youtu.be/zm58PdEKhyc

 

  Laukit kitų pamokų .Laukiu jūsų atsiliepimu (Prenumeruokite mano kanalą) 

 

 

 

Pasimokink scriptinti, nes tie drop n drag nieko verti. scriptindamas turi žymiai daugiau galimybiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Taip , scriptinti yra geriau ,tiesiog kiek galiu tiek bandau kodais daryti arba kur nereikia labai sudėtingų ir daug drop n drag.

 

Tai jeigu tau per daug sudėtingą, tai nedaryk aplamai pamokų, kam gaišynt kitų žmonių laiką ir suteikt jiems viltį kad kažko pasieks o paskui nuvilt nes pats nemokedamas kuri pamokas, pamastyk, geriau pasimokink scriptingą o paskui kurk...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai jeigu tau per daug sudėtingą, tai nedaryk aplamai pamokų, kam gaišynt kitų žmonių laiką ir suteikt jiems viltį kad kažko pasTgeieks o paskui nuvilt nes pats nemokedamas kuri pamokas, pamastyk, geriau pasimokink scriptingą o paskui kurk...

Tegu mokina, kas tau yra? gaišina laiko? tai nežiurėk!, o nors pradžia pramoks daug kas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai jeigu tau per daug sudėtingą, tai nedaryk aplamai pamokų, kam gaišynt kitų žmonių laiką ir suteikt jiems viltį kad kažko pasieks o paskui nuvilt nes pats nemokedamas kuri pamokas, pamastyk, geriau pasimokink scriptingą o paskui kurk...

 

Aš turėjau galvoja ,kur nereikia labai sudėtingu ir daug "DROP A DRAG"  ,o ne script ....įsiskaityk į atsakymą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pasimokink scriptinti, nes tie drop n drag nieko verti. scriptindamas turi žymiai daugiau galimybiu.

Nemokėdamas nemokink kitų, scriptinti ? :D nesu girdėjas kad kažkas žaidimų developinime naudotų toki žodį čia labiau samp išmislas.

Redaguota , nario .Ignas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aš esu matęs, ką galima sukurti, bet kiek žmonių žaidžia šiuos žaidimus ? :S

Gunpoint tūkstančiai keli tai tikrai, o tas 3d nebuvo išleistas.Supranti o gal ir ne, žaidėjam nesvarbu su kuo tas žaidimas padarytas jiem svarbu tik gameplay.

 

va dar vienas http://vitalityrpg.com dar tik alpha bet uždirbęs normaliai

Redaguota , nario .Ignas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Gunpoint tūkstančiai keli tai tikrai, o tas 3d nebuvo išleistas.Supranti o gal ir ne, žaidėjam nesvarbu su kuo tas žaidimas padarytas jiem svarbu tik gameplay.

 

Mano nuomonė, kad kitiems žmonėms yra įdomu, ką žmonės sugeba savo piešimo, programavimo ir t.t darbais o ne kaip viskas padaryta per kitas žaidimams kurti programas :S. Parodyk man žaidimą padaryta su gamemakeriu kuriam būtu multiplayeris ir kuriame žaistu daugiau nei 5 tūkstančiai žmonių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mano nuomonė, kad kitiems žmonėms yra įdomu, ką žmonės sugeba savo piešimo, programavimo ir t.t darbais o ne kaip viskas padaryta per kitas žaidimams kurti programas :S. Parodyk man žaidimą padaryta su gamemakeriu kuriam būtu multiplayeris ir kuriame žaistu daugiau nei 5 tūkstančiai žmonių.

idomiu multiplayer zaidimu padarytu su gamemaker pilna, o 5000 is kur tu toki skaiciu istrauki ? :D kai Jagex kurtas zaidimas "Ace of spades" retai kada siekia 400 :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mano nuomonė, kad kitiems žmonėms yra įdomu, ką žmonės sugeba savo piešimo, programavimo ir t.t darbais o ne kaip viskas padaryta per kitas žaidimams kurti programas :S. Parodyk man žaidimą padaryta su gamemakeriu kuriam būtu multiplayeris ir kuriame žaistu daugiau nei 5 tūkstančiai žmonių.

 

Bet tu rimtai skraidai kažkur... :D Tai dar sakyk, kad žaidimai su UNITY varikliuku nieko verti (taigi tai žaidimų kūrimo programa).. Kam vargintis ir kurti viską su notepad, jei gali tai atlikti daug greičiau naudodamas specialią programą? Beveik tas pats, kas piešti logotipą su paint, kai yra dešimtys geresnių programų su kuriomis gali greičiau ir kokybiškiau tai atlikti... -_-

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Bet tu rimtai skraidai kažkur... :D Tai dar sakyk, kad žaidimai su UNITY varikliuku nieko verti (taigi tai žaidimų kūrimo programa).. Kam vargintis ir kurti viską su notepad, jei gali tai atlikti daug greičiau naudodamas specialią programą? Beveik tas pats, kas piešti logotipą su paint, kai yra dešimtys geresnių programų su kuriomis gali greičiau ir kokybiškiau tai atlikti... -_-

 

 

Man įdomu kur tu irgi skraidai :) Matau tu neskiri žaidimų kūrimo programos, kur viskas padėta ant lėkštutės su visom funkcijom ir kur yra variklis kaip unity, UDK ir t.t Šiose programuose reikia PROGRAMUOTI normaliai reikia normalaus darbo, ir vapšė pričiom čia ace of spades, aš šneku apie normalius žaidimus kaip - RS , LoL, GTA , CS , COD ir pnš, šie žaidimai daug pasiekę ir jie manau nėra kurti su gamemaker ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Man įdomu kur tu irgi skraidai :) Matau tu neskiri žaidimų kūrimo programos, kur viskas padėta ant lėkštutės su visom funkcijom ir kur yra variklis kaip unity, UDK ir t.t Šiose programuose reikia PROGRAMUOTI normaliai reikia normalaus darbo, ir vapšė pričiom čia ace of spades, aš šneku apie normalius žaidimus kaip - RS , LoL, GTA , CS , COD ir pnš, šie žaidimai daug pasiekę ir jie manau nėra kurti su gamemaker ?

Nesuprantu apie ka tu sneki, gamemaker irgi turi savo kalba, irgi yra variklis, ant lekstutes kas padeta tas nevisada blogai.Ace of spades sakau nes tu sakai parodyt zaidima multiplayer kuris butu padarytas su gamemaker ir lostu 5000 o kaip toki rast kai net jagex kompanijos zaidimas "ace of spades" neturi tiek pastoviu zaideju jie isviso nesiekia 400.Tu sneki apie "normalius" zaidimus kurie yra kurti didziuju pasaulio kompaniju tai biski suprask apie ka sneki, kur vienas zmogus kuria o kur tukstanciai keliose salyse..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3534 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...