Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

SA-MP 0.3z RC1


m1ndė

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3741 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

San Andreas Multiplayer 0.3
z
 RC1
Serverio bei kliento atnaujinimas

Apie


Nors ir su SA-MP 0.3x versijos pasirodymu buvo tikėtasi, jog ši versija bus paskutinė prieš 0.4, SA-MP kūrėjai pranešė apie naująją 0.3z versiją. Šioje versijoje daugiausiai dėmesio skiriama apsaugai. Anot Kalcor, šį atnaujinimą tikimasi išleisti greitu metu. Be tam tikrų pakeitimų susijusių su apsauga, taip pat pamatysime ir keletą naujų galimybių bei esamų 0.3 versijoje klaidų pataisymų.


Pakeitimai bei naujos galimybės:


  • Pakeistas kulkų sinchronizavimas. Nuo šiol iš šaunamųjų ginklų paleistos kulkos pasieks taikinį nepaistant delsos („lag'o“). T.y. šaunant į žaidėją, šaunantysis nebeprivalės taikytis į tą poziciją link kurios juda taikinys. Šaunant į patį judantį žaidėjo kūną, kulkos turėtų jį sužeisti.
  • Pridėta galimybė aptikti išsamią informaciją apie kiekvieną žaidėjo paleistą šūvį. T.y. patikrinti į kokį žaidimo elementą kulka atsitrenkė (žaidėją, transporto priemonę, objektą ar į nieką), ginklo tipo, pataikyto elemento id bei pačią poziciją, į kurią kulka atsitrenkė, žaidimo erdvėje.
  • Pridėta galimybė aptikti, į kurią kūno dalį žaidėjas buvo sužeistas. Serverio iškviečiamose funkcijose „
    “ bei „
    “ buvo pridėti papildimo funkcijų argumentai „bodypart“ atitinkantys minėtąją kūno dalį.
  • Atnaujintas serverio archyve esantis „Rivershell“ gamemode'as.
  • Pridėtas serverio nustatymas „messageholelimit“ skirtas apsisaugoti nuo „DoS“ tipo atakų. Numatytoji reikšmė yra sveikasis skaičius lygus 3000. Nustatymo reikšmę galima keisti ir serveriui esant aktyviam.

Detalesnę informaciją apie atnaujinimus galite rasti GTA ONLINE wikipedia'oje: 
.


Atsisiuntimas


Naujausiąją serverio versiją galite atsisiųsti šiomis tiesioginėmis nuorodomis:


 

Tema kopijuota iš: http://gta-online.lt/v3/threads/sa-mp-0-3z-rc1.19778/

Redaguota , nario M1ndė
  • Teigiamai 6
  • Neigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pakeistas kulkų sinchronizavimas. Nuo šiol iš šaunamųjų ginklų paleistos kulkos pasieks taikinį nepaistant delsos („lag'o“). T.y. šaunant į žaidėją, šaunantysis nebeprivalės taikytis į tą poziciją link kurios juda taikinys. Šaunant į patį judantį žaidėjo kūną, kulkos turėtų jį sužeisti.

Pagaliau...

Ir ši versija dar nėra oficialiai išleista..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Pridėtas serverio nustatymas „messageholelimit“ skirtas apsisaugoti nuo „DoS“ tipo atakų. Numatytoji reikšmė yra sveikasis skaičius lygus 3000. Nustatymo reikšmę galima keisti ir serveriui esant aktyviam.

     

    Na va, dabar šūdserverių daugės :)

 

EDIT: neveikia nuorodos.

Redaguota , nario DavidB
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pakeistas kulkų sinchronizavimas. Nuo šiol iš šaunamųjų ginklų paleistos kulkos pasieks taikinį nepaistant delsos („lag'o“). T.y. šaunant į žaidėją, šaunantysis nebeprivalės taikytis į tą poziciją link kurios juda taikinys. Šaunant į patį judantį žaidėjo kūną, kulkos turėtų jį sužeisti.

 

LagShoot gg

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3741 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...