Peršokti į turinį
rimviszzzs

Problema su vartais

Recommended Posts

kai paspaudi vartu atidarymo mygtuka, raso atidarote vartus nieko neivyksta paspaudi dar karta raso uzdarote vartus ir jie kyla i virsu paspaudi dar karta raso atidarote vartus ir jie nusileidzia i normalia padeti kodel taip yra?

dauguma vartu dariau su taip pat ir tik kai kuriem va sita nesamone darosi :@

scriptas:

if(newkeys == KEY_WALK || newkeys == 4)

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651) && playerDB[playerid][admin] ||

IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651) && playerDB[playerid][specialybe] == 27)

{

if(rifavartaiuzdaryti == 1)

{

rifavartaiuzdaryti = 0;

MoveObject(rifavartai, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651, -1);

GameTextForPlayer(playerid,"~Y~A~W~TIDAROTE ~Y~V~W~ARTUS",5000,5);

}

else

{

rifavartaiuzdaryti = 1;

MoveObject(rifavartai, -1454.3000488281, 292, 16.1999998092651, -1);

GameTextForPlayer(playerid,"~R~U~W~ZDAROTE ~R~V~W~ARTUS",5000,5);

}

}

return 1;

}

kas pades +rep

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Bandyk taip daryti su vartais tik idek savo koordinates specialybe ir t.t.

if(newkeys == KEY_WALK || newkeys == 4)
{
if(playerDB[playerid][specialybe] == 65 || playerDB[playerid][prezik]) // vietoj 52irasyk savo darbo id
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0 , 1861.897217, -1380.626831, 15.324156 ) ) // j?s¸ vartu X,Y,Z kordinat?s u?daryt¸ vart¸
{
{

if(GetPVarInt(playerid, "Vartai") == 0) //Jei vartai uzdaryti
{
F_MoveObject(bmxx, 1861.906128, -1392.156128, 15.305244, 2.0001); // jusu vartu X,Y,Z kordinat?s atidarytos, kur "sargis" irasyk savo vartu pavadinima
SetPVarInt(playerid, "Vartai", 1); //Padarom vartus atidarytus
GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROMI!", 2000, 5);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "Vartai") == 1) //Jei vartai atidaryti
{

F_MoveObject(bmxx, 1861.897217, -1380.626831, 15.324156, 2.0001); // jusu vartu X,Y,Z kordinat?s uzdarytos, kur "sargis" ra?ome savo vartu pavadinima
SetPVarInt(playerid, "Vartai", 0); //Padarom vartus u?darytus
GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROMI!", 2000, 5);
}
}
return 1;
}
}

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

if(newkeys == KEY_WALK || newkeys == 4)

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651) && playerDB[playerid][admin] ||

IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651) && playerDB[playerid][specialybe] == 27)

{

if(rifavartaiuzdaryti == 1)

{

rifavartaiuzdaryti = 0;

MoveObject(rifavartai, -1454.3000488281, 292, 0.1999998092651, -1);

GameTextForPlayer(playerid,"~Y~A~W~TIDAROTE ~Y~V~W~ARTUS",5000,5);

}

else

{

rifavartaiuzdaryti = 1;

MoveObject(rifavartai, -1454.3000488281, 292, 6.1999998092651, -1);

GameTextForPlayer(playerid,"~R~U~W~ZDAROTE ~R~V~W~ARTUS",5000,5);

}

}

return 1;

}

šitaip įdk ir turi veikti tiesiog nebuvo nustaytos koordinates kai atsidaro.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį





Komentuoti gali tik prisijungę nariai

Jeigu turite paskyrą, prisijunkite

Sukurti paskyrą

Sukurkite paskyrą mūsų forume

Registruotis

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite

Prisijungti dabar

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×