Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

The God Father 2


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4549 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

„The Godfather II“ – antras „EA“ bandymas perteikti „Krikštatėvį“ žaidimo pavidalu. Pirmoji žaidimo dalis buvo kiek prastesnė už antrają. O kuo geresnė antroji - bandysiu paaiškinti.

Pačioje pradžioje turime susikurti žaidėją: keičiam šukuoseną, akių spalvą, veido formą, antakius, amžių. Veikėjo vardas yra Dominic (filme jo nebuvo nė kvapo). Susikūrę savo gangsterį, žengiame į mafijos pasaulį, kuris prasideda Kūboje. Čia švenčiami Naujieji Metai ir visai netikėtai, Kuboje prasideda revoliucija, o šventės viešbutis buvo atakuotas dėl ten vaikštinėjusių politinių Kubos lyderių. Įvyksta susišaudymas. Po susišaudymų su vietos policija ir sukilėliais esame priversti keltis į Niu-Jorką. Čia mes susipažįstame su įtakingais mafijos pasaulyje žmonėmisir, kaip įprasta, norint užkariauti visą miestą, reikia turėti šeimą. Turime galimybę rinktis žmones. Prieš priimdami naujoką į šeimą, turime su juo pasikalbėti. Ieškantys darbo gangsteriai turi savo licenzijas, rodančias gangsterio lygį, taip pat jie turi ir savo profesijas – nuo sprogdintojų iki medikų.

Pademonstruoti savo gabumus gangsteriai galės ne visur, kadangi tam yra skirtos specialios vietos (apie jas truputį vėliau). Pradžioje turime priimti tik du narius, kuriuos galime paaukštinti, tobulinti, pirkti jiems naujus ginklus, drabužius. Iš viso šeimoje turi būti iki septynių narių, iš kurių vieną galime paaukštinti iki pačio patikimiausio žmogaus (Capo), kuris padės tvarkyti šeimos reikalus – pirkti naujus ginklus, stebėti finansus.

Šeimos „pamatus“ jau turime, tačiau reikia nepamiršti, jog miestą valdo ir kitos šeimos (-a). Jų rankose barai, striptizo klubai, elektronikos parduotuvės, ginklų bei narkotikų platinimo taškai. Kiekviena sfera turi savo privalumų: užkariavus ginklų monopoliją, mūsų šeimos nariai gauna galimybę naudoti galingesnius ginklus, perimus elektronikos monopoliją, pelnas (kitaip tariant reketas) padidėja, kadangi legalus verslas išnaudojamas kaip nešvarių pinigų plovykla, kas leidžia rodyti didesnį pelną iš kitų verslų. Peržiūrėti, kas ką valdo, galime „Don‘s View“ funkcijos dėka.

Taip (viršuje) mes matysime miestą iš viršaus ir visas jo įstaigas. Jos pažymėtos savais ženklais. Užvedę pelę ant jų, matome, kas ją valdo, kokio galingumo apsauga. Visa tai – pinigų šaltinis, kadangi įstaigos savininkas moka didelius pinigus už „stogą“ (taip vadinama pastato apsauga nuo užpuolimų). Čia galime peržiūrėti ir šeimos finansus: kiek per dieną buvo gauta pinigų, kiek išleista apsaugai, kiek gaunama gryno pelno. Šių įstaigų taip paprastai negausime, nes jos yra saugomos priešiškos šeimos. Prieš puolant pastatą, reikia kruopščiai paruošti užpuolimo planą. Vienoje pastato pusėje rasime galimybę susprogdinti pastatą (pasinaudojant šeimos nariu sprogdintoju), antroje užrakintas duris, kurias galima išmušti (pasinaudojant stipruoliais), trečioje įprastas atrakintas duris, pro kurias galime įeiti, o jei reikia tiesiog pamokyti savininką ar perspėti priešišką šeimą apie artėjantį pavojų, galima uždegti pastatą (įsakius padegėjui).

Galima apsieiti ir be to, remiantis klasikiniu stiliumi – pasiimame legendinį „Tommy Gun“ ir kaip „Terminatoriai“ pyškiname visus iš eilės. Tiesa, ginklas yra ne vienas: kiekvienas turi savo pliusų ir minusų, pavyzdžiui, „Tommy Gun“ greitai susitvarko su grupele priešų, nors jis ne toks efektyvus kaip „Magnum“ pistoletas. Su šiuo sunaudoję vos vieną kulką galime patiesti bet kokį pinigų ištroškusį gangsterį. Neapsieisime ir be tokių dalykų, kaip beisbolo lazda, kastetas, Molotovo kokteilis. Atspara tokiems dalykams yra apsauginiai, pradedadantys mus pulti, vos tik įėjus į jų valdas. Tenka truputėlį pasišaudyti. Kai kelias iki įstaigos savininko „pravalytas“, iš pradžių draugiškai su juo pasikalbame. Kalbame apie tai, jog mūsų šeimos apsauga bus patikimesnė nei priešiškos šeimos, tačiau savininkai paprastai tuo abejoja, tuomet reikia imtis žiaurių priemonių. Svarbiausia rasti silpną vietą. Savininkai gali bijoti grasinimo ginklu, turto naikinimo, fizinės jėgos panaudojimo.

Po šių procedūrų savininkas prakalba kitu tonu bei sutinka su visomis sąlygomis. Tikslas pasiektas – pastatas valdomas mūsų šeimos, tačiau norint, jog valda išliktų šeimos rankose, reikia pastatyti nustatytą kiekį apsauginių, kurie užpuolimo atveju gins valdomą teritoriją. Dabar gausime dalį nuo įstaigos uždirbtų pinigų, bet mes dar nevaldome miesto, nes priešiška šeimos (-ų) lyderiai dar gyvi. Norint juos nužudyti, galime susirasti žmonių, kuriems padėsime padaryti vieną ar kitą reikalą, kaip kad kažkokio žmogaus primušimas arba parduotuvės padegimas (žmogus aiškiai pasako, ko jis nori), už tai gaudami informacijos apie priešiškos šeimos Dono Capo ir karius.

Nužudydami juos, mes priartėjame prie priešų Dono. Maža to, galime tiesiog užimti visus pinigus nešančius pastatus, tik po to atsiras galimybė atsisveikinti su kita šeima. Kodėl? Nes neturint jokių valdų, šeimos galva pasislepia savo namuose, tuomet tereikia susprogdinti pastatą ir viena dominuojančia šeima taps mažiau. Tai kaip ir pagrindinis žaidimo užsiėmimas, tačiau monotonija nekankina, kadangi užvaldžius vieną miestą keliaujame į kitą, tobuliname šeimą ir renkam pinigus.

Tarp miestų galime keliauti mašina arba skristi lektuvu. Mašinos gražios, retro stiliaus. Kažko itin greito galima nesitikėti. Kas man labai nepatiko PC versijoje (konsolinės deja nebandžiau), tai mašinų valdymas. Tragiškesnio, ko gero, nesu matęs - mašiną suvaldyti yra gana sunku. Miestiečiai vairuoja tvarkingai, neatlieka jokių staigių posūkių (kaip kad „GTA“ (iki „GTA IV“) serijoje). O kas pamanė, jog lėktuvą galima bus valdyti pačiam, tai labai klydo, nes skristi galėsime tik pasikalbėję su kelionių agentūros atstove. Nėra jokios animacijos, nieko. Tiesiog po kelių sekundžių rodomas vaizdas iš kito miesto (pirmą kartą pamaniau, kad aš toje pačioje vietoje). Miestai vienas nuo kitos skiriasi, turi savo ypatybių, aplinkos nevienodos, miesto atmosfera pasikeičia. Niu-Jorke gana daug aukštų pastatų, Majamyje miestą supa paplūdimiai, lauko kavinės, šviečia saulė. Kiekvienas miestas turi sau būdingą mašinų stilių. Kaipgi be muzikos? Įsėdę į mašiną, iškart įsijungiame radiją ir klausomės to meto muzikos, nors ji ir nelabai girdisi žaidžiant optimaliu garso lygiu. Be jokios abėjonės, galime keisti radijo stotis.

Mieste daug ko nenuveiksime, nebent samdysime naujus žmones į šeimą ar tiesiog važinėsimės, bet policija turi ką veikti. Ji skubiai atvažiuoja jei netyčiom nudaužiame žmogų (-nes) ar pradedame susišaudymą (kas keista -puolant pastatą - jie nereaguoja). Reikia pridurti, kad žaidimo DI yra prastas. Šeimos nariai yra kvailoki, policininkai ir civiliai irgi ne ką geresni. Vietoj to, kad civiliai bėgtų kuo toliau nuo degančio pastato, atsitūpia netoliese ir rėkia. Įgarsinimas nėra geriausias - kai kur jis tylus, kitur garsus. Visa tai sudaro neišbaigtumo įspūdį, nes nei vienas žaidimo elementas nėra išbaigtas iki galo. Nebent žaidimo filmukai, kurie yra įdomiai sumontuoti, pridėta įvairių efektų, paaiškinimų.

Daugelio žaidėjų režimas

Atsibodo žaisti vienam? Tokiu atveju įsijungiame daugelio žaidėjų režimą ir žaidžiame per internetą. Veikėją galime pasirinkti iš savo surinktos šeimos. Taip, jie mūsų nepaliks ir čia. Mes šaudom, gaudom, sprogdinam, prisidengiam ir darom viską, kad laimėtume mūšį, kadangi žaidžiant internete mes ne tik linksminame savo mafijos šeimos narius, bet ir juos tobuliname.Už laimėtus mūšius, sėkmingai atliktas užduotis (pagal nario profesiją) gauname taškus, kuriuos išleidžiame veikėjų tobulinimui.

Žaidimo režimai štai tokie:

• Assault – čia vyksta aršus priešininkų bazės puolimas. Vien tik užpulti nepakanka – reikia dar ir pasigrožėti bazės sprogimu.

• Fire Starter – ugnis. Turime sudeginti kuo didesnius plotus ir sunaikinti kuo daugiau turto.

• Safe Cracker –ko gero įdomiausias tipas. Mieste yra daug seifų, kuriuos turime išlaužti ir paimti viską, kas ten guli. Kuri komanda apšvarins daugiausia seifų, švęs pergalę.

Laikas prieiti prie išvadų. Apibendrinus, tai mafijos filmų ar knygų gerbėjams šis žaidimas patiks, nors ir žaidimas iki galo neišbaigtas. Prie jo įdomu pasedėti vien dėl to, jog norint praturtėti ir valdyti miestą, reikia gerokai pagalvoti prieš darant savo ėjimus, tarsi būtume tikri Donai. Grafika nėra iš geriausių, tačiau šioje vietoje ji mažai ką reiškia.

Screen Shot'ai B)

67731611.jpg

55385712.jpg

5938013.jpg

92157916765.jpg

games.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 8 mėnesių...
  • Parašė po 1 metų...
  • Parašė po 1 mėnesio...
  • Parašė po 2 savaičių...
  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4549 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...