Peršokti į turinį

[PAMOKA] Kaip pradėti mappinti? [ŽALIEMS IR NEŽALIEMS]


Paulius_Fuji

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4676 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, buvau patalpinęs vieną pamoką vienam tokiam webe, tai pasidalinsiu ir su jumis. Iš anksto pasakiau ir duodu priesaiką, kad: PAMOKA YRA 100 PROCENTŲ PAGAL MANE, DARIAU PATS BE NIEKENO PAGALBOS. Atsiprašau už visus sukeltus nesklandumus ir klaidas. Tikiuosi skaityti netingėsite ir tai Jums pravers. :)

P.S. Viskas spalvota, manau taip įdomiau bus skaityti jums. :D

-----------------------------------------------------------------------------

Dažnai galvojate, kaip pradėti mappinti? Prašote pagalbos, bet jos nesulaukiate? Norite kažką sumapinti, bet nesigauna? Perskaitykite šį pradinukų gidą, ir atsiminkite pagrindines taisykles.

1. SUSIPAŽINKITE SU OBJEKTAIS.

Taigi, vos įsijungę MTA, pradėkite skristi greičiau skristi galėsite su SHIFT, o lėčiau su ALT. .Spauskite "F" ir pasirinkite mygtuką, ant kurio pavaizduotas kubas. Ten yra visi objektai. Stenkitės peržiūrėti visus objektus. Iš pat pradžių patartina sumappinti ką nors, kas labai patiktų jums, tam, kad pamėgtumėte MTA ir suprastumėte, jog ten galite daryti beveik ką norite. Manote jog neesate tam gabus? Taip nebūna, tiesiog žmonės skirtingu metu pradeda viską perprasti, pamėgti, o pamėgsite tik tada, kai Jums kažkas išeis...

2. MAPPINKITE IŠMINTINGAI.

Mappindami dažnai susidursite su tokiais sunkumais, kaip ką nors pasukti ir taip toliau. Taigi, kompiuterio pelės Jums ten prireiks visai nedaug, nes objektus valdysite su rodyklėmis, bei kitais mygtukais. Objektus, taip pat, kaip ir skraidymą galima valdyti greitai (SHIFT) ir lėtai (ALT). ir kokie gi tie kiti mygtukai, kuriais galima valdyti objektus? Tai yra mygtukai CTRL, PAGE UP, PAGE DOWN. Su jais galima naudoti ir rodykles, (juos užlaikius) galima naudoti ir CTRL+PAGE UP arba CTRL+PAGE DOWN. Galite ir PAGE UP (DOWN) +betkuri rodyklė, arba CTRL, na tiesiog pažaiskite su mygtukais ir patys suprasite. Objektus galėsite pasukti su pelės ratuku.

3. O JEI MAN TAIP NEPATINKA?

Yra ir kitas būdas - du kart spauskite ant objekto ir Jums išmes lentelę. Lentelėje galėsite keisti visas funkcijas kampais, koordinatėmis ir taip toliau. Bet labiau jums patariu pirmąjį būdą, nes jis patogesnis ir greitesnis, bet jei norite pedantiško tikslumo, rinkitės šį būdą.

4. NERODO OBJEKTO. (Negaliu judinti, nieko su juo daryti)

Tai nebėda, nes reiškia, jog tas objektas yra tekstūrinis, todėl jis sunkiau atpažįstamas, nes nublanksta prieš normalius objektus. Juos pasirinkti galėsite paspaudę raidę "E". Tada Jūsų kursorius turėtų šviesti raudonai.

5. IR...LAUKITE ĮKVĖPIMO!

Nepabijokite kartu su savimi nešiotis užrašų knygelę, ar sąsiuvinį, nes idėjos jus gali užklupti betkur ir betkada. Taigi, užsirašydami idėją tik palengvinsite darbą sau. Pasiradykite darbų sąrašą, kuriame užsirašykite visus darbus, kuriuos ketinate atlikti vėliau.

NEPAMIRŠKITE, JOG BE FANTAZIJOS, NEBUS IR GERO DARBO VAISIAUS, NES TAI YRA VIENINTELIS DALYKAS, KURIO JUMS REIKIA NORINT IŠMOKTI PROFESIONALIAI MAPPINTI! :)

//----------------------------------OBJEKTŲ KĖLIMAS Į SERVERĮ-----------------------//

Oki doki, papildžiau savo pamoką. Einam prie reikalo. Kaip gi įkelti objektus? Iš pradžių, patariu naudoti tokį Streamerį: >>>STREAMERIS<<<

Tai vat. Žinau, kad bus tokių, kurie nemoka įsikelti streamer, nors pamoka ir yra viduje. Taigi aiškinu pats: 1. Readme (notepad) failiuką "Streamer(.inc)", dedame į Jūsų serveris>Pawno>Includes. Keliame ten, prie visų, o gamemode viršuje, ne pačiame viršuje, bet prie kitų includes arba šalia new'ų arba defines'ų rašykite

#include 

.

2. Streamer.dll ir streamer.so įkelkite į pluginų papkutę jūsų serveryje. Pvz yra gamemodes, filterscripts, o čia turėtų būti plugins. jeigu tokio nėra, tai nebėda, sukurkite tokį folder (aplanką). Ten ir sudėkite streamer.dll ir streamer.so. Šiaip, jeigu dar serveris nėra hostinge, streamer.so galite ir nekelti, bet man įkėlus, tai nė kiek nekenkia, nors ne ant host laikau dabar. :)

3. Objektai.pwn įkelkite į savo gamemode filterscripts folder'į. Atsidarę jį ten dėkite objektus, kur parodyta. :) (OBJEKTUS KELKITE TIK SUKONVERTAVĘ Į CREATEDYNAMICOBJECT.)

4.Džiaukitės nauju streamer. :)

5. Konvertavimui naudokite Objektų converteris. Pasirinkite ne

IPL FILE FORMAT

, ar ką kitą, bet pasirinkite

Y_LESS SCRIPT INCLUDES OBJECT STREAMER

. Taip gausite CreateDynamicObject.

6. Sucompilinkite gamemode. Jeigu yra init.txt faile visi objektai, patariu konvertuoti viską ir dėti į filterscript.

Ok. Su Streamer baigta. Dabar kaip įdėti objektus, naudojant mano duotą streamer.

1. Atsidarome Jūsų mta instaliacijos direktorija\server\mods\deathmatch\resources

2. Randame savo darbo folderį ir atsidarome. Matome Meta ir nežinoma failą. Atsidarykite nežinomą (.map) failą su notepadu, arba kita užrašine. Tinka ir wordas.

3. Viską kopijuojame. Viską viską ir dedame į Objektų converteris, pasirinkę

Y_LESS SCRIPT INCLUDES OBJECT STREAMER

vietoje

IPL FILE FORMAT

.

4. Sukonvertuojame, gauname kodus su pradžiomis

CreateDynamicObject

.

5. Kopijuojame visą tai, ką gavome su

CreateDynamicObject

ir įdedame į filterscriptą, kurį gavote atsisiuntę streamer.

6. Sucompiliname filterscriptą, gamemode'ą ir džiaugiamės objektais. :)

Jeigu nenaudojate mano streamerio, o objektai init.txt faile.

1. Atsidarome Jūsų mta instaliacijos direktorija\server\mods\deathmatch\resources

2. Randame savo darbo folderį ir atsidarome. Matome Meta ir nežinoma failą. Atsidarykite nežinomą (.map) failą su notepadu, arba kita užrašine. Tinka ir wordas.

3. Atsidarote Objektų converteris. Pasirenkate

PAWN CODE FOR SAMP

, vietoje

IPL FILE FORMAT

.

4. Įklijuojate ten savo darbą, gaunate didelį kodą su

CreateObject

pradžia.

5. Viską ką gavote su

CreateObject

įdedate į Jūsų gamemode>gamemode>data>init.txt, tiesiai po kitais objektais, tiksliau po

OnGamemodeInit

callbacku. Bet jeigu ten yra daug 3Dlabels, patarčiau dėti po 3Dlabeliais, taip užsitikrinsite veikimą, bei failas bus tvarkingesnis, taip ir Jums lengviau bus. :D

6.Sucompilinate gamemode(F5).

7. Džiaugiatės Objektais. :)

PAMOKA PILNAI PAGAL MANE, TIESIAI IŠ MANO SAMP PATIRTIES. :)

LINKIU JUMS SĖKMĖS! (Paulius_Fuji)

Fuji. :hi:

|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

|+Rep ar dar kažko neprašau, nes noriu, kad Jums būtų patogiau rasti viską čia, negu ieškoti kitur. Tai tiek. Sėkmės. :P:) |

|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4676 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...