Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 284 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Kuriuos žaidimų serverius nuomotumėte su draugais ar grupe?  

6 balsai

  1. 1. Kuriuos žaidimų serverius nuomotumėte su draugais ar grupe?

    • Minecraft: Java Edition
    • Minecraft: Bedrock Edition
      0
    • Terraria
    • Palworld
      0
    • Valheim
    • Project Zomboid
      0
    • Factorio
      0
    • 7 Days to Die
    • V Rising
      0
    • Enshrouded
    • Unturned
    • ARK: Survival Evolved
    • Rust
    • Arma III
      0
    • Mordhau
      0
    • Conan Exiles
      0
    • DayZ
    • Soulmask
      0
    • Don't Starve Together
    • Astronner
      0

Apklausa užrakinta.


Recommended Posts

(redaguota)

Sveiki, supergameriai,

Norėčiau paprašyti Jūsų nuomonės dėl žaidimų serverių, kuriuos nuomotumėte su draugais ar grupe. Sudariau apklausą, kad nereikėtų ieškoti, o greitai peržvelgti ir pasirinkti tuos, kuriuos žinote.


Kodėl to klausiu? Nes šiuo metu dirbu prie žaidimų serverių nuomos projekto ir ieškau žaidimų, kuriuos pasiūlyti naujiems klientams. Žinoma, jau turiu užsižymėjęs, kurie Lietuvoj manau verti dėmesio, bet Jūsų asmeninė nuomonė yra lygiai taip pat svarbi. Galbūt teko susidurti su tokia situacija, kai užsienio hostinguose tokius talpinamus žaidimus randate, bet Lietuvoje ne. Atsižvelgus į vokiečių rinką, daug žaidimų serverių dažniausiai perkami su 10 maks. žaidėjų (slotų) skaičiumi ir kainuoja apie 13 € į mėnesį, 3,50 € trims dienoms.

Jei to žaidimo, už kurį prabalsuoti sąraše nematote, mielai prašom pasidalinti komentaruose.
Iš anksto dėkoju, kas nusprendėte pasidalinti savo balsu!

 

Redaguota , nario Mantak111

Bet ar nepagalvojai, kad dauguma tiesiog VPS nusiperka ir įsidiegia ką tik nori ir kiek tik nori? Pasidarai pagal save ir žaidėjų limito nėra, valdymas ir įdiegimas nėra sudėtingas? Pamokų tiek internete ir tiek YouTube tam yra nemažai.

Bei tavo išvardintuose žaidimuose nėra lietuviškų serverių. Pvz: pats žaidžiu DayZ ir nėra nei vieno lietuviško serverio, dauguma rusiški arba angliški kuriuos žaidžia lietuviai. Rust, Minecraft tik yra tikrai lietuviškų serverių. Į sąrašą kokį FiveM/AltV/RageMP bandyti įdėti? Bet ten irgi daug darbo prie pluginų ir t.t., nes tikrai niekas vanilla serveryje nežais.

 

 

https://i.imgur.com/vkA79IX.png

 

 

prieš 2 minutes , Adomas J. parašė:

Bet ar nepagalvojai, kad dauguma tiesiog VPS nusiperka ir įsidiegia ką tik nori ir kiek tik nori? Pasidarai pagal save ir žaidėjų limito nėra, valdymas ir įdiegimas nėra sudėtingas? Pamokų tiek internete ir tiek YouTube tam yra nemažai.

Bei tavo išvardintuose žaidimuose nėra lietuviškų serverių. Pvz: pats žaidžiu DayZ ir nėra nei vieno lietuviško serverio, dauguma rusiški arba angliški kuriuos žaidžia lietuviai. Rust, Minecraft tik yra tikrai lietuviškų serverių. Į sąrašą kokį FiveM/AltV/RageMP bandyti įdėti? Bet ten irgi daug darbo prie pluginų ir t.t., nes tikrai niekas vanilla serveryje nežais.

 

 

Su tavo teiginiu sutinku, tikrai daug kas tiesiog užsisakinėja VPS ir susikonfigūruoja patys su pamokom. Aš tai noriu tiesiog pasiūlyti paslaugas, kur žmonėms nereikia Linux žinių įdiegti ir perrašyti serverį ir tas procesas būtų automatiškas. Lietuvos žaidimų serverių rinka kituose žaidimuose pritarsiu, tikrai silpna. Bet čia labiau noriu pasiūlyti žaidimų serverius žmonėms, kurie nori su savo nedideliu būriu draugais sužaisti, kažką pasiplanuoja sužaisti sakykim kelias savaites ar tik kelias dienas. Ir aišku, jei klientai norėtų kitokio žaidimo serverio nei yra pateikiama sąraše, galėtų kreiptis į administraciją ir per kelias dienas įgyvendintų pageidavimą.

Planuoju, kad patys žaidimų serveriai būtų ne tik vanilla. Kalbant apie Minecraft, tai ten būtina pasiūlyti kiek įmanoma daugiau modpackų ir kitokių versijų. Ir žinoma kiti žaidimai, kurių Lietuvoje serveriai nėra populiarūs būtinai atsižvelgti, kad leistų modus įrašyti ir leistų pilnai konfigūruoti serverį. Tik aišku žvelgiant į resursų alokaciją (pagal tai bus vertinama kaina), domėjausi, kad yra keli variantai - riboti RAM kiekiu arba žaidėjų slotais. Kai kurie žaidimų serveriai neleidžia alokuoti RAM. Žinoma, be išimties, Minecraft serveriai bus ribojami tik su RAM'ais.

FiveM/AltV/RageMP serverių nesvarstau siūlyti, nes manau, kad idealesnis variantas jiems tiesiog turėti VPS.

Bet dėkoju už tavo įžvalgas :)

(redaguota)

Kažkada teko pačiam ne kartą svarstyti įgyvendinti panašų variantą, gal net svajonių projektas - tik ilgas kelias dėl ROI, dėl IT infrastruktūros, marketingine ir programavimo investicija.

Ką iš to pasamtravau yra patrauklūs yra keli variantai:

Minecraft - privatūs serveriai, žmonės turi mažai patirties valdant tokius serverius, o jeigu suteikti modpack ir pluginų pasirinkimą (Easy UI), tai paslauga dar patrauklesnė. (Pagrindinė auditorija ir pinigai)

CS2 - Kaip kadaise paruoštiniai packai ant cs 1.6 (Public, mix 5vs5, awp, deagle, 1v1) - atsirastų pirkėjų. Palaikymas yra gan sunkus, nes nėra stabilumo CSSharp pluginuose, nes cs2 gan naujas.

Fivem - Prisirinkus "gamemod" rinkinį tikrai galima irgi išgimdyti justhost.lt v2 :) dažnas jaunas pilietis norėtų turėti savo "rp" serverį už eurus.

Trending žaidimai, kurie tik ką išeina ir žmonės galėtų pasikurti privatų serverį (Palworld kažkada buvo, tada visokie Valheim atnaujinimai ir kt.)

Esu stipresnis tik iš infrastruktūrinės pusės (Fiziniai serveriai a.k.a. hardware, Linux/Windows serveriai ir patys žaidimų serveriai), bet manau plius minus kažkaip susidaro toks stackas:

WHCMS - ar kita sistema skirta parduoti paslauga, bet reikėtų galbūt svarstyti ir apie custom, dėl unikalių poreikių.

Pterodactyl - Backendas managinti serverius

Gitlab - Pluginų saugykla

Jenkins - automatizuoti pluginų atnaujinimus (galima perpanaudoti ir Gitlab Ci/CD)

Monitoringo sistemos - stebėti outage ir automatiniai webhookai informuoti (Discord hook or smth else).

 

Produktas labai sunkus, dėl to kad reikia tiek IT operacijų (Serveriai, security, monitoring ir kt.), tiek programavimo darbų (Sistemos yra, bet jas reikia papildomai šlifuoti, pritaikant pagal savo poreikius) ir produkto brangiausia dedamoji dalis - tai žmonėms amžinai kils klausimų, jiems reikės pagalbos - o L1-L2 helpdesk pagalba irgi ne už ačiū ir aišku marketingo, jeigu norėtusi produktą kuo greičiau išsireklamuoti, kai jis taptų stabilus didesniai autorijai.

 

CS2 mix pavyzdys (paimta iš seno cs:s mix)

image.thumb.png.6f88357a82765371e35656335b800d25.png

Redaguota , nario PreFix
prieš 10 valandas(-ų), PreFix parašė:

Kažkada teko pačiam ne kartą svarstyti įgyvendinti panašų variantą, gal net svajonių projektas - tik ilgas kelias dėl ROI, dėl IT infrastruktūros, marketingine ir programavimo investicija.

Ką iš to pasamtravau yra patrauklūs yra keli variantai:

Minecraft - privatūs serveriai, žmonės turi mažai patirties valdant tokius serverius, o jeigu suteikti modpack ir pluginų pasirinkimą (Easy UI), tai paslauga dar patrauklesnė. (Pagrindinė auditorija ir pinigai)

CS2 - Kaip kadaise paruoštiniai packai ant cs 1.6 (Public, mix 5vs5, awp, deagle, 1v1) - atsirastų pirkėjų. Palaikymas yra gan sunkus, nes nėra stabilumo CSSharp pluginuose, nes cs2 gan naujas.

Fivem - Prisirinkus "gamemod" rinkinį tikrai galima irgi išgimdyti justhost.lt v2 :) dažnas jaunas pilietis norėtų turėti savo "rp" serverį už eurus.

Trending žaidimai, kurie tik ką išeina ir žmonės galėtų pasikurti privatų serverį (Palworld kažkada buvo, tada visokie Valheim atnaujinimai ir kt.)

Esu stipresnis tik iš infrastruktūrinės pusės (Fiziniai serveriai a.k.a. hardware, Linux/Windows serveriai ir patys žaidimų serveriai), bet manau plius minus kažkaip susidaro toks stackas:

WHCMS - ar kita sistema skirta parduoti paslauga, bet reikėtų galbūt svarstyti ir apie custom, dėl unikalių poreikių.

Pterodactyl - Backendas managinti serverius

Gitlab - Pluginų saugykla

Jenkins - automatizuoti pluginų atnaujinimus (galima perpanaudoti ir Gitlab Ci/CD)

Monitoringo sistemos - stebėti outage ir automatiniai webhookai informuoti (Discord hook or smth else).

 

Produktas labai sunkus, dėl to kad reikia tiek IT operacijų (Serveriai, security, monitoring ir kt.), tiek programavimo darbų (Sistemos yra, bet jas reikia papildomai šlifuoti, pritaikant pagal savo poreikius) ir produkto brangiausia dedamoji dalis - tai žmonėms amžinai kils klausimų, jiems reikės pagalbos - o L1-L2 helpdesk pagalba irgi ne už ačiū ir aišku marketingo, jeigu norėtusi produktą kuo greičiau išsireklamuoti, kai jis taptų stabilus didesniai autorijai.

 

CS2 mix pavyzdys (paimta iš seno cs:s mix)

image.thumb.png.6f88357a82765371e35656335b800d25.png

Taip, tai tikrai svajonių projektas. Reikalauja didelės kompetencijos ir aktyvios pagalbos. Infrastruktūrinė dalis pas mane yra paruošta, o sistemą planuoju, kad būtų custom. Dėlto darausi dizainą, kad išsiaiškinčiau visus kintamuosius, užsirašau, kuriuos darbus būtina atlikti backendinėje dalyje. Su šia apklausa ir apsitaręs su kitais bus aiškiau kuriuos žaidimus verta sudėti į vitriną. Labai fainos tavo idėjos, jeigu norėsi kažkiek prisidėti, tai drąsiai kviečiu.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 284 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...