Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Total War: PHARAOH


Ridas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 205 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Total War: Pharaoh yra dar vienas žaidimų leidėjo SEGA šedevras. Ši Total War serija mus perkels į naująją Egipto karalystę ir jos aplinkines vietoves - vėlyvąjį bronzos amžių. Žaidimas bus išleistas PC versijai 2023m. spalio 11d. - jau kitą savaitę! Apie žaidimą daug pasakoti nėra ko, dauguma mūsų žino Total War serijos žaidimus, todėl siūlau persiskaityti žaidimo aprašymą anglų kalba arba pasižiūrėti video.

ss_c41734be7b1c8c05ec27b5da655f9b14e954d

Total War: Pharaoh is a turn-based strategy real-time tactics video game. In the game, the player can choose from eight leaders, representing the game's three factions: Ancient Egypt (Seti II, Amenmesse, Twosret, and Ramesses III), the Canaanites of the Levant (Bay and Irsu), and the fragmented Hittite Empire under Šuppiluliuma II and Kurunta in Anatolia. New to the series is unit stance. Units in the game can now advance, hold (or forming a shield wall or a spear wall), and fall back. When unit falls back, they will retreat and slowly cede ground while maintaining formation and facing forward.[1] Units armour will also degrade, causing them to become progressively more vulnerable during confrontations. As with Troy, environments and armour will affect unit movement. For instance, heavier unit will become exhausted faster, and become bogged down in mud. Natural disasters will impact the terrain. For instance, a thunderstorm may create more mud and create harsh conditions for heavy units, while a sandstorm will drastically reduce visibility, rendering archers useless. Fire will also spread across the battlefield, destroying buildings and killing units caught in it. As the players progress in the game, they will be able to recruit units that are more adept to Egypt's harsh weather and terrain conditions.[2] Siege battles also underwent changes. Each settlement now has three capture points, with each bringing a unique boost to the army that controls it. For instance, one capture point may boost an army's morale, while another may boost their stamina

ss_32102c47e13594177a372193eccc89ae23afc5aa.1920x1080.jpg?t=1696598585

Daugiau apie žaidimą, šaltiniai: 

https://www.pcgamer.com/total-war-pharaoh-is-a-historical-total-war-for-the-modern-crowd/

https://en.wikipedia.org/wiki/Total_War:_Pharaoh

https://store.steampowered.com/app/1937780/Total_War_PHARAOH/

https://www.gamespot.com/articles/total-war-pharaoh-preview-ramesses-campaign-gameplay/1100-6517594/

 

You can fight battles under the sweltering Saharan sun and in the wet marshlands of the Nile.

Total War: Pharaoh's campaign map is visually captivating, with landscapes that change with each season.

 

Redaguota , nario Ridas
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 205 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...