Arc Light

[1 Pamoka]Kuriame Half Life serverį naudojant HLDS

Recommended Posts

Prieš paleidžiant "Half-Life" ar bet kurios kitos šio žaidimo modifikacijos serverį, reikia žinoti, jog tai galima padaryti keliais būdais:

Listen server

Šis būdas pats paprasčiausias, kadangi visas serverio kūrimo procesas vyksta pačiame žaidime - meniu pasirinkus "Create Server". Visgi tokiu būdu sukurtas serveris turi ypač mažai funkcijų ir veikia tik tol, kol įjungtas pats žaidimas.

Dedicated server

Šio tipo serveris kuriamas naudojant "HLDS" ("Half Life Dedicated Server") programą, kurią galima rasti žaidimo kataloge arba "Steam" pagalba atsisiųsti atskirai. Šiame gide aprašytas serverio kūrimas naudojant būtent "HLDS".

Taigi, pradėkime. Visas kūrimo procesas suskirstytas į 3 žingsnius:

. Serverio konfigūracinio failo sukūrimas

Prieš paleidžiant serverį, reikėtų sukurti konfigūracinį failą "server.cfg", kuriame bus patalpinti visi žaidimo serverio nustatymai. Pastarasis talpinamas to žaidimo kataloge, kurio serverį kursite (pvz.: "valve", "cstrike" ir pan.). Šio failo pavyzdys. Jei nenorite nieko keisti, paprasčiausiai praleiskite šį žingsnį.

2. Serverio paleidimas

Susiraskite ir paleiskite "hlds.exe" failą. Legalioje "Steam" platformai skirtoje žaidimo versijoje jis bus: "...\Steam\steamapps\jūsų_steam_vardas\half-life\". Jei "Steam" pagalba "HLDS" atsisiuntėte atskirai, programą rasite "...\Steam\steamapps\jūsų_steam_vardas\dedicated server\".

"Non-steam" žaidimo versijoje "hlds.exe" rasite ten, kur instaliuotas žaidimas - pavyzdžiui: C:\SIERRA\Half-Life\hlds.exe".

Paleidus "HLDS" programą, turėtumėte išvysti tokią lentelę:

41887581.png

Joje esančių nustatymų paaiškinimai:

Game: žaidimas, kurio serverį kursite (pvz.: "Half Life", "Counter-Strike", "Natural Selection" ir tt.).

Server Name: jūsų sugalvotas serverio pavadinimas.

Map: jūsų pasirinktas žemėlapis.

Network: serverio prieinamumas. Pasirinkus "LAN", prie serverio prisijungti galės tik jūsų vietiniame tinkle esantys žaidėjai. Tuo tarpu pasirinkus "Internet" – prisijungti galės visi, kas tik nori.

Max. players: maksimalus žaidėjų skaičius.

UDP Port: jei kuriate tik vieną serverį, patartina naudoti "27015" portą, jei daugiau – kiekvienam serveriui turės būti priskiriamas atskiras portas (27016, 27017 ir t.t.).

RCON Password: serverio slaptažodis (jo pagalba galėsite valdyti serverį per atstumą).

Secure (Valve Anti-Cheat): galimybė įjungti apsaugą nuo "cheaterių". Aktyvavus šią nuostatą, padidės kompiuterio resursų suvartojimas.

Viską nustatę, paspauskite "Start Server" ir palaukite, kol serveris užsikraus. Tai priklausys nuo sistemos galingumo, tad serverio paleidimas gali trukti nuo kelių iki keliolikos sekundžių.

Antrą pamoką rasite čia

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Svečias

manau kad bet kas zinojo

taciau neparasei kad steam foldery leisdamas neveiks mes errora steam.dll reikia buti isjungusiam

steam ir per ten leisti.

2.dalykas galejai kokiu reitu damest.

EDIT:NEmaciau kad sena tema ^^ :liuxas:

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

  • eneba
  • eneba
  • eneba



  • SuperGames programele
  • SuperGames programele